204 - Locuri de Muncă (joburi) Manager în Brașov
204 - Locuri de Muncă (joburi) Manager în Brașov
Caut tânără atractivă, dinamică fără obligații pentru activitatea de asistent manager cu disponibilitate la program prelungit și deplasări în interes de serviciu.Experiența nu este necesară.
DESCRIEREA POSTULUI : coordoneaza echipele externe implicate in proiect pentru realizarea lucrarilor de constructii, transport, productie in conformitate cu proiectul si cu graficul de executie incredintat, urmarind incadrarea stricta in termenele de executie, in bugetul lucrarii si raspunzand de calitatea lucrarilor executate, pana la receptia finala a proiectului.Obiectivele postuluiAsigurarea comunicarii cu partenerii din cadrul proiectului (furnizor, echipa de montaj, transportator, client sau reprezentantul clientului) si respectarea obligatiilor contractuale care decurg din acordurile de

Candidatul ideal Avem nevoie de o persoana foarte organizata, pana in cele mai mici detalii, care poate lucra bine in echipa si care poate urmarii si rezolva problemele care apar pe parcurs. Trebuie sa conduca, sa organizeze, sa creeze proceduri impreuna cu echipa si sa le urmareasca, pentru ca acestea vor fi principalele task-uri.
Noi venim cu un cadru prin care te poti dezvolta, lucram cu cele mai noi softuri si echipamente din domeniul scanarii laser 3D iar clientii nostrii sunt in principal firme cu specific tehnic (arhitectura, proiectare, topografie etc ) din tara si din strainatate.D

Scurta descriere a companieiHR Gold este o companie de resurse umane ce ofera servicii de recrutare si selectie personal.Ne dorim sa fim un partener strategic pentru clientii nostri, sa selectam impreuna cei mai buni angajati pentru posturile disponbile. Vizam atat companii ce au un departament intern de recrutare, insa datorita volumului ridicat de posturi disponibile, externalizeaza o parte a recrutarii, cat si companiile ce nu au departament intern de recrutare.Totodata oferim posibilitatea potentialilor candidati ce sunt in cautarea unui loc de munca sa isi gasesca jobul dorit, luand in ca

Candidatul ideal For our client, an international company which focuses on design, development, production and support for electronic and mechatronic systems, we are currently looking for an excellent Production Manager.
Technical University Degree;
Management experience in production environment;
Experience in working with ERP systems;
Advanced knowledge in English language (both written and spoken).Descrierea jobului Developing the production strategy in terms of flexibility, quality and costs;
Coordinating and developing the Production activities in order to deliver the quality and q

Candidatul ideal – Studii superioare tehnice.
– Experienta pe un rol similar (director productie) de minim 5 ani. Experienta in industria electronica reprezinta un real avanataj;
– Cunoasterea limbii engleze – nivel avansat
– Bune cunostinte de Excel, necesare emiterii diverselor rapoarte;
– Cunostintele tehnice aprofundate in domeniul electronic – reprezinta un atu;
– Cunostinte de management si experienta anterioara in coordonare echipe;
– Abilitati de negociere, diplomatie, gandire si capacitate de analiza si sinteza;
– Discernamant si capacitate de a rezolva problemele, putere de de

Candidatul ideal Cerințe
Absolvent de studii superioare în domeniul tehnic – profil agronomie, biochimie, chimie, biologie, fizica, inginerie.
Abilități în afaceri și experienta anterioara în industria cerealelor, morărit, uleiuri.
Experiență anterioară de succes ca reprezentant de vânzări sau manager de vânzări, îndeplinind în mod constant obiectivele sau depășind targetul.
Abilități de comunicare cu persoane din top management și proprietari de afaceri.
Crearea unor strategii de vânzare pentru fiecare Key Account, intern sau extern.
Experiență in tehnica vânzărilor încrucișate

Descrierea jobului Adecco Permanent Placement recruteaza pentru unul din clinetii sai, companie multinationala din industria automotive, Manager Logistica.
Cerinte:
Studii superioare
Experienta pe un rol similar in industria automotive;
Cunostinte procese logistice;
Cunostinte sisteme de productie ;
Cunostinte utilizare SAP;
Cunostinte management SCM;
Managementul proiectelor;
Legislatie transporturi;
Cerinte specifice clienti;
Principii si metode LEAN;
IATF 16949 - specific domeniului de act;
Cunostinte economice;
Responsabilitati:
Coordoneaza act

Candidatul ideal CERINTE:
Persoana serioasa, disponibila pentru job stabil, cu program de 8 ore pe zi;
Implicata in activitatea desfasurata in timpul programului;
Cu spirit de echipa, observatie si initiativa;
Minim 1 an experienta in merchandising/vanzari (FMCG);
Experienta in coordonarea si motivarea unei echipe de vanzari / merchandising;
Abilitati de comunicare, negociere, relationare;
Persoana dinamica, bun organizator, comunicativ, dispus la deplasari zilnice pe teren ;
“CAN DO “ ATTITUDE
Descrierea jobului RESPONSABILITATI:
Coordoneaza activitatile de mercantizare

Cauți să-ți dezvolți cariera în resurse umane și încă nu ți-ai găsit locul care sa-ți ofere această posibilitate? Dorești să crești personal și profesional și să contribui la formarea viitorilor tăi colegi? RE/MAX Orizont caută Office Manager! Cum arată candidatul ideal? Ai experiență în Recrutare sau ca Agent Imobiliar, de cel puțin 3 ani, certificatul de Inspector Resurse Umane reprezintă un avantaj;Îți place să-ți organizezi bine activitățile și ești o persoană organizată;Ai bune aptitudini de comunicare și relaționare;Ai aptitudini de prezentare și facilitare. Căutăm pe cineva care a mai

Candidatul ideal
Dacă sunteți un iubitor de modă și doriți să lucrați într-un mediu definit de munca în echipă, entuziasm și satisfacția unui loc de muncă bine făcut, alăturați-vă echipei noastre.
Profil pe care îl căutăm:
• Organizat și provocator
• Orientarea către client
• Dinamic și cu inițiativă
• Persoană flexibilă și adaptabilă la schimbare
• Capabil să își împărtășească entuziasmul cu restul echipei
• Minim 2 ani de experiență manager de magazin.
Descrierea jobului
Obiectivele principale:
• managementul echipei.
Lucrez cu obiective zilnice și buget de vânzări.
• Serv

Candidatul ideal Cerinte:
Constituie avantaj experienta anterioara de vanzari;
Minim 3 ani de experienta in domeniul produselor industriale (de preferat in domeniul echipamentelor de protectia muncii);
Cunostinte de operare calculator: Word, Excel – nivel avansat;
Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;
Posesor de permis de conducere
Excelente abilitati de vanzare (negociere, comunicare persuasiva, perseverenta);
Initiativa;
Capacitate de analiza logica a situatiilor si informatiilor;
Integritate profesionala;
Disponibilitate pentru deplasari frecvente.Descrierea jobului Descrier

Vino la Sameday să fii Strategic Account Managerul nostru într-unul dintre orașele: București, Cluj, Brașov, Bacău, Constanța, Timișoara, Craiova! Ce ar trebui să faci? Să identifici oportunități noi de business development prin prospectare „la rece”Să vinzi consultativ serviciile Sameday conform strategiei comercialeSă te întâlnești cu clienții fizic sau, în perioada pandemiei, onlineSă administrezi și să dezvolți portofoliul de cliențiSă monitorizezi zilnic rezultateleCe ar trebui să ai? Experiență în vânzări de servicii B2B de minimum 2 aniO bună cunoaștere a procesului de vânzare consult
Candidatul idealCautam candidati pasionati d vanzari, motivati d satisfactia clientilor, profesionisti, care au in spate o colectie d experiente si cunostinte solide, implicati si perseverenti, dornici sa obtina performante.Cautam un coleg/o colega pozitiv/a, auto-motivat/a, energic/a si mai ales caruia/eia sa-i placa domeniul d vanzari, oamenii si sa gaseasca solutii.Condidatul ideal are:Studii superioare, finalizate cu diploma - licenta;Minim 3 ani experientă in vanzari;Excelente abilitati d comunicare, prezentare, negociere, planificare, organizare, monitorizare;Initiativa, atentie la

Scurta descriere a companieiSuntem diferiti. Suntem unici. Te punem pe tine in centrul decziilor noastre.Inainte de toate, punem pret pe angajatii nostri, pe clienti si pe impactul asupra societatii, si ne propunem sa fim schimbarea pe care dorim sa o vedem in jur.Cerinte Profilul cautat:•Experienta de min 2 ani in vanzari si in coordonarea echipelor;•Excelente abilitati de vanzare si negociere, spirit antreprenorial;•Cunostinte de operare PC, adminsitrare bugete si gestionare target;•Abilitatile excelente de comunicare cu clientii si colegii•Atitudine pozitiva si dorinta de a atinge obiecti

Suntem un producător specializat în a oferi soluții integrate de producție și implementare pentru standuri expoziționale, producție publicitară, producție de mobilier la comandă și logistică: concept proiectare, design, producție, project management. ResponsabilitatiVa coordona întregul proces de producție de la design și proiectare la construcție și implementareVa urmări procesul de producție (aprobă instrucțiunile tehnologice pentru fiecare fază de producție, atât la implementarea cât și la modificarea lor)Găsirea și propunerea de soluții pentru realizarea lucrărilorCalculare cost producție

Candidatul ideal Persoana serioasa, ambitioasa, cu simt dе raspundere, rezistenta la stresDescrierea jobului - coordonаrеa аngаjаtilor din subordinе
- rеlаtiа cu cliеntii sociеtаtii
- mеntinеrеa rеlаtiei cu furnizorii
- atragеrеа dе noi clienti
- prеluаrеа si gеstionаrеa tuturor cеrerilor de ofertа
- negocierеа contractеlor cu furnizorii/ cliеntii
- urmarestе calitateа preparatelor, cantitativ si calitativ
- stabilirea necesarului de materii prime/ marfuri, necesare restaurantului

Candidatul ideal Desired candidates will have:
4 year degree preferred or equivalent;
8+ years of program/project management experience or 5+ years in a leadership role;
Experience with international business communication and large customer accounts;
Ability to effectively mentor employees at all levels;
Effective analytical, planning and organizational skills;
Effective negotiation and problem solving skills;
Demonstrate leadership and people management skills, Demonstrate teamwork and the ability to operate on diverse project teams with minimal direction;
Solid financial u

Consiliul de Administrație al Spitalului Municipal Săcele organizează concurs pentru ocuparea funcției contractuale vacante de manager persoană fizică, durată determinată, în conformitate cu prevederile Legii nr. 95/2006, privind reforma în domeniul sănătății, cu modificările și completările ulterioare, și O.M.S. nr. 1.520 din 22 decembrie 2016, privind aprobarea Regulamentului de organizare și desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției de manager persoană fizică din spitalele publice din rețeaua proprie a Ministerului Sănătății și H.G. nr. 286/2011.Concursul va avea loc la „Centrul de

Candidatul ideal Pentru clientul nostru, un important producator de organe de asamblare, angajam pentru pozitia de Area Sales Manager in Brasov.
Studii superioare finalizate;
Experienta de minimum 3 ani in domeniul vanzarilor;
Carnet conducere, categoria B;
Cunostinte de limba engleza la nivel conversational;
Limba italiana reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Implementarea si dezvoltarea strategiei de vanzari;
Dezvoltarea portofoliului de clienti;
Mentinerea relatiilor cu clientii deja existenti;
Asigurarea suportului tehnic necesar ofertelor;
Intocmirea rapoartelor de vanzari.
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: