Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

81 Locuri de Munca Management in Brasov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

81 Locuri de Munca Management in Brasov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Manager Proiect


Companie verificată
Aplica rapid
Manager ProiectOBLIGATORIU EXPERIENTA MINIM 3 ANILocatie: Brasov, Bucuresti CANDIDATUL IDEALStudii superioare in domeniul electric/energetic/electromecanic/electrotehnica;Experienta in domeniul instalatiilor electrice de distributie si transport constituie un avantaj;Cunostinte solide in utilizarea pachetului MS Office (minim Excel, Word, Power Point) si MS Project Manager;Obligatoriu curs specializare Manager Proiect;Abilitati de organizare si gestionarea a timpului de lucru in scopul optimizarii acestuia;Abilitati de analiza, sinteza si prezentare informatii;Abilitati de comunicare;Limba engleză nivel mediu obligatoriu, nivel avansat constituie avantaj;Permis de conducere categoria B DESCRIEREA JOBULUIFormeaza echipele de lucru pe domenii de activitate;Organizeaza si coordoneaza procurarea de bunuri si servicii in cadrul proiectului;Este responsabil pentru implementarea cu success a activitatilor proiectului si atingerii rezultatelor planificate in proiectSupravegheaza desfasurarea z
Electroconstructia Elecon SA

Media netă estimată pe baza celor 1655 de salarii introduse în Salario: 6832 RON/Luna

Branch Manager


Candidatul ideal - experienta in retail management de minim 3 ani- abilitati de coordonare a unei echipe- excelente abilităţi de comunicare si negociere- abilitatea de a planifica si atinge obiectivele pe termen lung si scurt- capacitate de analiza si sinteza a informatiilor- studii superioare, cursuri in domeniul vanzarilor- permis de conducere categ. B de minim 3 ani, cunostinte de limba englezaDescrierea jobului - coordoneaza, organizeaza si verifica toate activitatile la nivel de filiala- urmareste cresterea continua a portofoliului de clienti din zona sa de activitate- este responsabil de realizarea obiectivelor stabilite de companie- negociaza conditiile de vanzare pentru produsele pe care le distribuie- urmareste implementarea promotiilor- verifica registrul de casa, cecurile si biletele la ordinSe ofera:- pachet salarial motivant, ce stimuleaza performanta- masina si telefon de serviciu- asigurare de sanatate- tichete de masa de 40 lei/tichet- tichete cadou de Paste si Craciun-
ELGEKA - FERFELIS ROMANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 59 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Ești candidatul ideal dacă: Îți dorești să lucrezi pentru cel mai bine cotat furnizor de echipamente, sisteme și servicii complete în injecția de mase plastice, extrudare și injecție cauciuc din România; Ai studii finalizate în domeniul Economic și experiență de minim 1 an în activități administrative/secretariat; Ai foarte bune abilități de comunicare și negociere; Ești organizat/ă și ferm/ă în decizii; Cunoști pachetul Ms Office; Utilizezi limba engleză la nivel avansat.Ai reacționat cu un DA ferm la afirmațiile de mai sus? Aplică pentru acest rol!Descrierea jobului Îți oferim: Pachet salarial atractiv; Servicii medicale gratuite; Training specializat; Oportunități de dezvoltare profesională în cadrul companiei; Mediu de lucru plăcut și activ cu spații de lucru moderne; Facilități și discount-uri pentru activități sportive, restaurante și centre de relaxare.Vino în echipa noastră!
PLASTICS BAVARIA EQUIPMENT SYSTEMS SRL

Media netă estimată pe baza celor 4320 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Commercial Manager With German - Brasov


Candidatul ideal Our requirements: We are looking for a proactive attitude, initiative spirit and entrepreneurial manager for an ambitious project; 1-3 years experience in team coordination (commercial team – an advantage) and working on both quantitative and qualitative goals; Middle-advanced level of German and English; Real adaptive skills, leadership, involvement, enthusiasm, ambition, dynamism and good organizational abilities.Descrierea jobului Your responsibilities: Coordinating a team of 5-7 buyers/ purchasing specialists and coordinating the purchasing activity of the team from our Brasov Office; Providing proximity management for the acquisition team; Recruiting, training, evaluation and supervision of the subordinated team; Ensuring the transfer of tasks to team members and problem solving support; Analyzing the team results and reporting the results to the top management; Motivating and propose actions to achieve the objectives/ targets, set KPI’s.Financial benefits: Attrac
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Manager Zonal - Brasov


Candidatul ideal Cerințe: Experiență de minim 2 ani pe o poziție similară; Experiență de minim 3 ani în vânzări (constituie avantaj experiența în domeniul vânzării produselor de tâmplărie); Bună cunoaștere a pieței de tâmplărie termoizolantă: dinamică, trenduri, tendințe, competiție; Competențe în luarea deciziilor și asumarea responsabilităților; Atenție la detalii și autoorganizare; Foarte bune abilități de analiză, sinteză, management al timpului și organizare strategică în vânzare, dar și în gestionarea echipelor din subordine; Inițiativă, proactivitate în identificarea de potențiali clienți/ parteneri, seriozitate și perseverență în atingerea obiectivelor propuse; Experiență demonstrată în implementarea și asigurarea unui proces de vânzări eficient; Prezență placută, agreabilă cu o bună capacitate de a comunica, înțelege și relaționa ușor cu diferite categorii socio-profesionale; Atitudine pozitivă și abordare consultativă; Bune cunoştinţe de operare a pachetului Microsoft Office;
CASA NOASTRA S.​R.​L.​

Office Manager


Candidatul ideal Are you the kind of manager who understands management as a continuous improvement process? Are you eager to boost the results and achieve constantly the business objectives? Are you searching for that kind of international company where you can bring real added value? If yes, let’s talk about it. Your Profile wanted by us:Experienced managerial profile;Excellent organizational and time management skills;Previous experience in multinational/international Companies;HR administration and legal work legislation knowledge is an advantage;Good level of English B2 level at least (French is a plus);Independent user of MSOffice;Flexible and adaptable to change and challenges. Descrierea jobului Main Responsibilities:HR and administrative management of the local branch/office;Coordination of local suppliers, negotiations, and project planning;Runs the local branch in terms of efficiency and profitability;Proposes and organizes local cooperation and partnerships to promote our l
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 305 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Area Casino Manager Brasov


Candidatul ideal Echipa noastra se mareste, ne cautam un coleg pentru zona Brasov.Te asteptam in echipa noastra daca ai: Experienta intr-un casino (reprezinta avantaj); Studii medii/superioare; Capacitate de analiza si sinteza,de monitorizare a incidentelor; Integritate, exigenta, obiectivitate, initiativa, spirit critic, incredere in sine, sociabilitate, responsabilitate; Abilitati de planificare si organizare a activitatii,de conducerea si controlul calitatii activitatii desfasurate in sala de joc; Consecventa in actiuni si eficienta personala; Atentie concentrata si distributiva, rezistenta la stres, echilibru emotional; Deprindere si transmitere de informatii, culegerea clasificarea si interpretarea lor; Deprinderea de a lucra in echipa, capacitate de relationare interumana; Motivatie crescuta pentru rentabilizarea muncii si dezvoltarea activitatii desfasurate in casino;Descrierea jobului Atributii si responsabilitati: Responsabil pentru buna desfasurare, intelegere si operare a in
NOBLEPIAGIO SRL

Asistent Manager Resurse Umane


Candidatul ideal Foarte bune abilitati de comunicare, organizare a timpului si a sarcinilor la locul de muncăCunostinte avansate operare PC (MS Office) si Social MediaAdaptare la solicitari multiple, flexibilitateProactiv, orientat spre obiective si atentie la detaliiPersoana serioasa, consecventa si ordonataCapacitate de adaptare si invatare rapidaCunostinte de limba engleza, scris si vorbit - conditie obligatorieDescrierea jobului Responsabilitati:Mentinerea eficienta a relatiei cu colaboratorii si clientii firmei, atat prin telefon cat si prin email. Clientii sunt atat din Germania cat si din RomaniaParticipa activ la procesul de selectie si recrutare de personalPreluarea apelurilor telefoniceInteractionezi si mentii relatia cu clientiiAdministrarea bazelor de date ale societatiiIntocmeste corect si la timp documentele aferente desfasurarii activitatiiAsista managerul de resurse umane in desfasurarea activitatilor si in proiectele aflate in derulare.Beneficii:Salariul incepand de la
PERSPECTIVE 4 YOU SRL

Manager Restaurant


Candidatul ideal Experienta pe un Post similar minim 3 ani.Descrierea jobului Coordoneaza activitatea restaurantului ,se ocupa de relatia cu furnizorii si clientii.Organizeaza activitatea angajatilor .
THERMOFIX FACILITY SERVICES SRL

Media netă estimată pe baza celor 13 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager Tehnic - Brasov


Candidatul ideal Studii superioare tehnice finalizate: mecanica, electrotehnica, electronica, automatica; Cunostinte practice in domeniul mecano – energetic si de mentenanta; Experienta de minim 2 ani in coordonarea si dezvoltarea echipelor; Capacitate de organizare si planificare; Abilitati excelente de comunicare, persoana dinamica, lucru in echipa, gestionarea resurselor si coordonarea echipelor; Cunostinte de planificare si urmarire a bugetelor (investitii, mentenanta, utilitati); Orientare catre rezultate, crestere si dezvoltare personala; Orientare catre eficientizarea modului de functionare a liniilor tehnologice; Cunostinte operare PC_MS-Office; Limba engleza – nivel mediu.Descrierea jobului Vei organiza, monitoriza si controla activitatea angajatilor din cadrul departamentului (efectuare interventii, planificare ture, prezenta, instruire); Vei elabora si monitoriza implementarea programelor de mentenenta de intretinere, mentenanta - preventiva, bugetare anuala de cheltuieli; V
SAPTE SPICE SA

Floor Manager Gelaterie


Candidatul ideal Restaurantul Massimo si Gelateria Emma La Dolce sunt o poveste frumoasa sustinuta continuu de o echipa de oameni care si-au regasit atat in locatie cat si alaturi de echipa,a doua lor casa.Cautam persoane harnice,deschise si sociabile pentru a se alatura echipei noastre!Descrierea jobului Cautam o persoana responsabila, cu dorinta de a se implica atat in activitatea de productie cat si cea de organizare a echipei, sa isi doreasca sa invete si sa isi insuseasca tot ceea ce inseamna conceptul Emma La Dolce.Dintre responsabilitati enumeram:-Se asigura de buna functionare a activitatii din unitate-Participa activ, impreuna cu echipa, la tot procesul de productie si vanzare-Supravegheaza si coordoneaza activitatea tuturor membrilor echipei-Intocmesteste planul de activitate saptamanala si traseaza sarcini pentru toti angajatii din subordine-Raspunde de organizarea, depozitarea si pastrarea produselor, materiilor prime in conditii optime, conform normelor legale in vigoare-S
BIBAS SRL

Industrial Engineering Manager


Candidatul ideal - Higher technical education, desirable fields: electronics, mechanics, production planning.- Very good knowledge of English in speech and writing.- Proficient in reading technical drawings.- Knowledge of Six Sigma, Lean Management, IATF and IPC norm- Orientation on teamwork, continuous quality improvement and cost reduction.- Very good knowledge of the process of manufacturing electronic components. - Very good knowledge of labor law, health and safety and fire protection.- Commitment and availability.Leadership skills.Descrierea jobului - Ensuring proper functioning of the Industrial Engineering Department.- Ensuring correct and timely implementation of tasks related to the process of calculating and implementing new products into production.- Ensuring correct and timely implementation of changes to existing production processes.- Supervising and taking actions to ensure technological capabilities at the level needed to fulfill customer orders.- Continuous optimizati
DIEHL CONTROLS ROMANIA S.​R.​L.​

Flow Management Logistician


Candidatul ideal Your profile: Advanced German skills, both written and verbal (minimum B2 level); Good knowledge of Microsoft Office (especially Excel); Previous experience with SAP (nice to have); Nice to have at least 1 year experience in the logistics or purchasing fields (preferably in the automotive industry); Attention to details, accuracy; Strong communication skills.Descrierea jobului Position objectives:Ensuring and managing the logistics of prototype parts orderingManaging the relation with client´s designated suppliers at global level and with the client´s representatives from Germany.Main responsibilities: Takeover the order request, validate price, supplier, necessary quantity, delivery deadlines, project details, cost center; Launch and track the prototype parts ordering in SAP; Make the necessary changes related to price, supplier, part´s codes, delivery deadlines, quantities etc., during the order tracking process; Solve the potential delivery problems which in collabo
CAPGEMINI SERVICES ROMANIA SRL

Manager Proiect /​ Inginer Constructii Civile Si Industriale


Candidatul ideal Candidatul ideal prezinta aptitudini de organizare, spirit de echipa si bune abilitati de comunicare.Cerinte: Absolvent al unei facultati cu profil de specialitate in constructii sau instalatii; Experienta in constructia de cladiri industriale si civile; Management de echipa si buget; Foarte bune abilitati de coordonare, relationare, comunicare; Experienta in pozitita de Manager de Proiect in contractele constructie cladiri industriale de minim 5 ani; Atitudine pro-activa, dorinta de a invata; Capabil de lucru in conditii de stres și termene precise; Dornic sa creasca ierarhic prin performanta; Capacitate analitica, de planificare si organizare a activitatilor; Capacitate de comunicare atat cu subordonatii cat si cu superiorii; Capacitate de relationare cu conducerea, colegii, beneficiarii si contractorii; Cunoasterea si gestionarea programelor PC ( WORD , EXCEL , AUTOCAD , OUTLOOK ); Cunoasterea foarte buna a legislatiei in domeniul constructiilor; Capacitatea de a ge
SOFIMAT S.​R.​L.​

Manager Clinica Dental


Descrierea jobului In momentul in care vezi impactul pe care il are munca ta de zi cu zi, ai certitudinea ca te afli in locul potrivit si esti determinat sa devii mai bun. Prin efort constant si perseverenta, Managerul de Clinica este cel care atrage dupa sine si reusita prin fiecare experienta pozitiva pe care o creeaza, alaturi de echipa sa, pentru pacienti. Ce ne dorim de la tine: Experienta de coordonare echipa/proiecte de minim 3-4 ani;Experienta de lucru in domeniul medical reprezinta un avantaj;Sa fii o persoana autonoma, organizata si perseverenta, care da dovada de initiativa si care se adapteaza cu usurinta la diferite tipologii de oameni;Sa ai o atitudine proactiva, orientata spre identificarea de solutii creative;Sa relationezi cu usurinta, sa dai dovada de empatie si deschidere spre nou. Noi apreciem oamenii care: Sunt atenti la nevoile celor cu care interactioneaza;Sunt gata sa ofere experiente memorabile pozitive pacientilor;Sunt ambasadorii lucrului in echipa;Sunt fidel
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Key Account Manager - English/​spanish/​italian/​portuguese


Candidatul ideal Our company is offering services for the top leading financial consulting companies providing high quality services to a wide range of international clients and it is searching for a Key Account with Portuguese / Italian / English / Dutch / Norwegian / Danish / Finnish/ SpanishDesired Experience and Skills:- Strong appetite for making a lot of money and you are a born salesman ! No experience required!- Highly costumer - focused;- Comfortable working independently but also with a strong team - spirit;- Experience in sales/consulting/customer support/ is a plus; Descrierea jobului Responsibilities:- Financial Consultancy for medium - to – large markets;- Up selling by phone for established customer data base;- Identifying client’s needs, pushing decision making;- Handle CRM Tools ( client relationship management tools ) with call – log , client information updates and sales status;Benefits:- young and relax workplace;- competitive remuneration package based on fixed sal
Confidenţial

Manager Magazin/​showroom Echipamente De Protectia Muncii


Candidatul ideal Manager magazin si manager de produsÎn curând vom deschide un magazin reprezentativ de echipamente de protecția muncii, pe care îl vrem să fie de referință în acest domeniu. Amenajarea modernă, produsele premium și oamenii sunt atuurile ce vor face diferența.De aceea avem nevoie de o persoana care să coordoneze magazinul și în același timp să fie și manager de produs pe echipamente de protecția muncii. Activitatea noastră de bază este comerțul B2B și avem o echipă de vânzări specializată în acest domeniuEste important pentru acest post:- să-ți placă oamenii și interacțiunile;- să ai abilități de comunicare, prezentare, vânzare, negociere, organizare;- să știi să folosești laptop-ul din dotare la capacitate maximă.Iar dacă ai experiență în vânzarea de textile, echipamente de protecția muncii, echipament montan/spotiv, de pildă, dacă ai idee ce presupune organizarea și coordonarea unui Showroom cu vânzare, atunci ai un plus. Nu ne deranjează nici dacă ai cochetat cu dome
BRAND DISTRIBUTION GROUP SRL

Manager Magazin/​showroom Echipamente De Protecția Muncii


Candidatul ideal Manager magazin si manager de produsÎn curând vom deschide un magazin reprezentativ de echipamente de protecția muncii, pe care îl vrem să fie de referință în acest domeniu. Amenajarea modernă, produsele premium și oamenii sunt atuurile ce vor face diferența.De aceea avem nevoie de o persoana care să coordoneze magazinul și în același timp să fie și manager de produs pe echipamente de protecția muncii. Activitatea noastră de bază este comerțul B2B și avem o echipă de vânzări specializată în acest domeniuEste important pentru acest post:- să-ți placă oamenii și interacțiunile;- să ai abilități de comunicare, prezentare, vânzare, negociere, organizare;- să știi să folosești laptop-ul din dotare la capacitate maximă.Iar dacă ai experiență în vânzarea de textile, echipamente de protecția muncii, echipament montan/spotiv, de pildă, dacă ai idee ce presupune organizarea și coordonarea unui Showroom cu vânzare, atunci ai un plus. Nu ne deranjează nici dacă ai cochetat cu dome
BRAND DISTRIBUTION GROUP SRL

Manager Proiect – Retele Electrice


Candidatul ideal Studii superioare in domeniul electric/energetic/electromecanic/electrotehnica; Experienta in domeniul instalatiilor electrice de distributie si transport constituie un avantaj; Cunostinte solide in utilizarea pachetului MS Office (minim Excel, Word, Power Point) si MS Project Manager; Obligatoriu curs specializare Manager Proiect; Abilitati de organizare si gestionarea a timpului de lucru in scopul optimizarii acestuia; Abilitati de analiza, sinteza si prezentare informatii; Abilitati de comunicare; Limba engleză nivel mediu obligatoriu, nivel avansat constituie avantaj; Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Formeaza echipele de lucru pe domenii de activitate; Organizeaza si coordoneaza procurarea de bunuri si servicii in cadrul proiectului; Este responsabil pentru implementarea cu success a activitatilor proiectului si atingerii rezultatelor planificate in proiect Supravegheaza desfasurarea zilnica a proiectului si gestioneaza echipa proiectului Participa
ELECTROCONSTRUCTIA ELECON SA
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.