Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

113 Locuri de Munca Management in Brasov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

113 Locuri de Munca Management in Brasov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Quality Manager


Candidatul ideal Qualifications Strong knowledge of APQP, PPAP, FMEA, MSA, SPC Experience in conducting audits and analyzing data Ability to identify areas for improvement and implement quality standards Excellent problem-solving and decision-making skills Strong attention to detail and organizational skills Excellent communication and interpersonal skills Strong leadership, prior experience in a quality management role is a plus Bachelor's degree in a related field Advanced level of english, italian is a plusDescrierea jobului Role DescriptionThis is a full-time on-site role for a Quality Manager. The Quality Manager will be responsible for overseeing and implementing quality control processes and procedures, developing and growing the team, conducting audits, analyzing data, managing non-conformities and take immediate actions to meet company and customer requirements at all times, and identifying areas for improvement. They will also be responsible for developing and implementin
KROWNLEX S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 57 de salarii introduse în Salario: 6400 RON/Luna

Manager Restaurant


Candidatul ideal Il putem descrie in 3 cuvinte :Rabdator ( pentru ca lucreaza cu publicul si este responsabil de oamenii pe care ii are in subordine ) , stabil ( sa fie primul care va acorda o sansa celuilat ) si muncitor ( sa isi faca meseria cu placere pentru ca acest job presupune multa responsabilitate si provocari )Descrierea jobului - coordonează echipele de bucătari barmani si ospătari, stabilește ture de lucru și responsabilități. Asigură funcționarea armonioasă a întregii echipe.- menține legătura cu furnizorii de marfă și servicii, da comenzi, se asigură de bună aprovizionare a restaurantului- gestionează relația cu autoritățile statului, cu organele de control și Primăria- se ocupe de problemele administrative legate de bună funcționare a restaurantuluiProgram de lucru 5 zile cu 2 zile libere , masina ,laptop ,3 mese pe zi si bonusuri de performanta .
THERMOFIX FACILITY SERVICES SRL

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Telephone Account Manager


Candidatul ideal CANDIDATUL IDEALPersoanele pe care le cautam este necesar sa detina abilitati de comunicare, relationare, atitudine pozitiva si experienta in domeniul vanzarilor, astfel incat sa oferim clientilor o experienta de cea mai buna calitate.Descrierea jobului CUNOSTINTE SI COMPETENTE NECESARE ROLULUI Ai capacitate de lucru in echipa;Ai incredere in fortele proprii si vrei constant sa te dezvolti;Ai capacitate de invatare, adaptare la situatii noi, dinamism, bun comunicator;Ești o persoana organizata, cu bune abilitati de planificareAi atitudine pozitiva si orientare catre rezultate si solutii;Ai experienta si abilitati in domeniul vanzarilor, negocierii, managementului de conturi si management de portofoliu;Ai dorinta de indeplinire a obiectivelor in termenele date, atingand rezultatele asteptate;Cunostinte bune de operare in Microsoft Office (Word, Excel, Outlook). DESCRIEREA JOBULUIStabileste si mentine o buna relatie de comunicare si colaborare cu clientii din portofoliul
BRANDBE S.​R.​L.​

Manager Zonal Vanzari


Candidatul ideal Ce calitati / Skills-uri trebuie sa ai? Sa ai cei 7 ani de acasa, Bun simt, corectitudine, seriozitate!Dispus/ă să înveți, sa citesti, sa evoluezi. Sa exploatezi la maxim biblioteca noastra si cursurile ce ti le oferim;Organizat/ă… foarte organizat/ă! Iti vei planifica o mare parte din activitati;Harnic/ă. Lenea nu are ce căuta la noi în firmă; Să știi să vorbesti frumos la telefon și să scrii frumos (educat și corect); Disponibil/a la program flexibil si deplasari cu cazare in teren, pe zona alocata, (zona de 5 judete);Sa ai experienta in zona Vanzarilor pe teren, minim 2 ani, de preferat pe produse tehnice;Sa cunosti foarte bine pachetul MS Office, Excel, Mail. Sa fii foarte familiarizat cu un computer.Sa detii permis de conducere cu experienta de minim 2 ani, fara evenimente majore;Sa fii OBLIGATORIU din Brasov sau imprejurimi, sau sa vrei sa te muti in Brasov;Sa ai cel putin o recomandare de la fostele joburi;Descrierea jobului Ce vei face in cadrul companiei noast
TOTALMED SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Commercial Manager With German - Brasov


Candidatul ideal Our requirements: We are looking for a proactive attitude, initiative spirit and entrepreneurial manager for an ambitious project; 1-3 years experience in team coordination (commercial team – an advantage) and working on both quantitative and qualitative goals; Middle-advanced level of German and English; Real adaptive skills, leadership, involvement, enthusiasm, ambition, dynamism and good organizational abilities.Descrierea jobului Your responsibilities: Coordinating a team of 5-7 buyers/ purchasing specialists and coordinating the purchasing activity of the team from our Brasov Office; Providing proximity management for the acquisition team; Recruiting, training, evaluation and supervision of the subordinated team; Ensuring the transfer of tasks to team members and problem solving support; Analyzing the team results and reporting the results to the top management; Motivating and propose actions to achieve the objectives/ targets, set KPI’s.Financial benefits: Attrac
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Store Manager Brasov


Candidatul ideal -Descrierea jobului -
SECOM HEALTHCARE S.​R.​L.​

Manager Calitate


Candidatul ideal - Absolvent studii superioare;- Experienta pe un post similar - minim 1 an;- Cunostinte de APQP, PPAP, FMEA, MSA, SPC;- Cunostinte de limba engleza si italiana - nivel avansat/constituie avantaj;- Abilitati de management al oamenilor;- Abilitati de negociere si focus pe identificarea si implementarea de solutii;- Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa; orientare catre client.Descrierea jobului • Conduce si dezvolta echipa de calitate (specialisti asigurarea si controlul calitatii) in vederea respectarii standardelor de calitate, a celor de livrare, pentru incadrarea in costuri si respectarea termenelor limita;• Organizeaza si coordoneaza strategia si procesele departamentului de calitate la nivelul companiei;• Gestioneaza activitatile de audit intern, extern si de certificare;• Monitorizeaza analizele și rapoartele necesare atât pentru clienti, cât și pentru superiorul ierarhic;• Coordoneaza monitorizarea planurilor de validare a produselor;• Gestioneaza necon
SIT ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 70 de salarii introduse în Salario: 5700 RON/Luna

Manager Departament Comercial Brasov Astra


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸Ştii cum să energizezi şi să inspiri oamenii din jurul tău astfel încât să îşi manifeste cu încredere propria autenticitate?🗸 Ți-ar plăcea să te ocupi de gestionarea strategică a resurselor umane la nivelul unui magazin?🗸 Îți doreşti să fii un catalizator pentru potenţialul fiecarui coleg cu scopul dezvoltării şi fructificării inteligenţei colective?🗸 În plus, te bucuri de abilităţi personale precum creativitate, gândire strategică şi luarea deciziilor în mediul de business?Dacă te-ai regăsit, înseamnă că ești exact colegul pe care ne dorim să îl avem alături! Citește mai departe, s-ar putea să descoperi că ai ajuns în locul potrivit la momentul potrivit. Momentul în care poți începe cu adevărat #CarieraTa.Meriți să te alături unei echipe în care performanţa, exemplaritatea, performanţa, simplitatea, respectul, cinstea și generozitatea sunt pulsul a tot ceea ce face!Cum ești: Leadership – vizionar și cu inițiativă, conec
LEROY MERLIN ROMANIA SRL

Manager Magazin Brasov (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai studii superioare finalizate (diplomă de licență); Ai minimum 3 ani experiență profesională în domeniu și minimum 1 an în coordonarea unei echipe; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Pentru noi contează că ai atât abilități de organizare, analiză, cât și orientare către rezultate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Contăm pe tine să fii responsabil de întreaga activitate și de imaginea magazinului; Echipa noastră contează pe tine să fii implicat direct în construirea și buna coordonare a colegilor și proces
LIDL DISCOUNT SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Persoana comunicativa, dinamica, responsabila, orientata spre rezultate si atenta la detalii.Rigurozitate in respectarea cu acuratete a termenelor limita si a sarcinilor.Capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp.Cunostinte foarte bune de Microsoft Office si navigare pe internet.Cunoasterea programului NeoSys pentru partea de salariati constituie un avantaj.Minim un an vechime in munca.Descrierea jobului Activitati specifice:Asigura legatura dintre managerul general si restul departamentelorSe ocupa de partea de protocolRaspunde de promovarea imaginii firmei prin comportamentul adoptat fata de persoanele cu care vine in contact in cadrul firmei si din afara ei si prin activitatea desfasurata.Activitati de secretariat:Asigura buna circulaţie a documentelor şi a informaţiilor la nivelul firmei, si in relatia cu partenerii (preluare apeluri telefonice contabilitate/furnizori, mailuri, corespondenta)Intocmeste si redacteaza adrese si alte
CLASICO PAPER SRL

Media netă estimată pe baza celor 3902 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Dezvoltare Resurse Umane


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Manager HR dedicat și orientat către dezvoltare pentru a se alătura echipei noastre. Acest rol este esențial pentru susținerea și promovarea unei culturi organizaționale sănătoase și a unei forțe de muncă angajate și motivate. Managerul HR - Dezvoltare va fi responsabil de implementarea și gestionarea strategiilor și programelor de dezvoltare a resurselor umane în întreaga organizație.Cerințe: Experiență anterioară de lucru în domeniul resurselor umane, cu accent pe dezvoltare și formare; Abilități excelente de comunicare și abilități interpersonale puternice; Capacitatea de a dezvolta și implementa programe și inițiative de dezvoltare a resurselor umane; Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a gestiona multiple proiecte simultan; Experiență în gestionarea și mentoratul personalului; Cunoștințe solide despre legile și reglementările privind resursele umane; Diplomă de licență în resurse umane, psihologie organizațională, ma
NOBLEPIAGIO SRL

Area Casino Manager Brasov


Candidatul ideal Echipa noastra se mareste, ne cautam un coleg pentru zona Brasov.Te asteptam in echipa noastra daca ai: Experienta intr-un casino (reprezinta avantaj); Studii medii/superioare; Capacitate de analiza si sinteza,de monitorizare a incidentelor; Integritate, exigenta, obiectivitate, initiativa, spirit critic, incredere in sine, sociabilitate, responsabilitate; Abilitati de planificare si organizare a activitatii,de conducerea si controlul calitatii activitatii desfasurate in sala de joc; Consecventa in actiuni si eficienta personala; Atentie concentrata si distributiva, rezistenta la stres, echilibru emotional; Deprindere si transmitere de informatii, culegerea clasificarea si interpretarea lor; Deprinderea de a lucra in echipa, capacitate de relationare interumana; Motivatie crescuta pentru rentabilizarea muncii si dezvoltarea activitatii desfasurate in casino;Descrierea jobului Atributii si responsabilitati: Responsabil pentru buna desfasurare, intelegere si operare a in
NOBLEPIAGIO SRL

Vip Account Manager


Candidatul ideal Căutăm un Manager Clienți VIP dinamic și orientat spre servicii de excepție pentru a se alătura echipei noastre la Las Vegas Online. Acest rol esențial presupune gestionarea relațiilor cu cei mai valoroși clienți ai noștri și asigurarea unei experiențe personalizate și de înaltă calitate.Cerințe: Experiență anterioară în gestionarea clienților VIP, preferabil în industria jocurilor de noroc sau a ospitalității; Excelente abilități de comunicare și interpersonale, cu capacitatea de a construi relații durabile și valoroase; Înțelegere profundă a nevoilor și așteptărilor clienților VIP; Capacitatea de a oferi soluții personalizate și inovative pentru a îmbunătăți satisfacția clienților; Abilități de organizare și planificare, cu capacitatea de a gestiona simultan mai multe sarcini; Disponibilitatea de a lucra flexibil, inclusiv în afara orelor obișnuite de lucru, pentru a răspunde nevoilor clienților VIP.Descrierea jobului Responsabilități: Gestionarea portofoliului de cl
NOBLEPIAGIO SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager Program Afiliere


Candidatul ideal Managerul programului de afiliere va fi responsabil pentru elaborarea planurilor de comisionare, gestionarea contractelor de colaborare și dezvoltarea rețelei de marketing afiliat.Candidatul ideal este extrem de motivat, proactiv, cu o pasiune pentru domeniul jocurilor de noroc, o atenție minuțioasă la detalii și cunoștințe solide despre programele de afiliere.Căutăm un coleg care să inspire, să exploreze idei noi și să depășească limitele pentru a stimula inovația și creșterea. Experiență anterioară în gestionarea și dezvoltarea programelor de afiliere, ideal în industria jocurilor de noroc sau domenii similare; Cunoștințe solide despre marketingul afiliat, inclusiv strategii de recrutare a partenerilor, gestionare a relațiilor și optimizare a performanței; Abilități excelente de comunicare și negociere, cu capacitatea de a construi și menține relații solide cu partenerii afiliați și alte părți interesate; Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic, cu capa
NOBLEPIAGIO SRL

Manager Achizitii Clienti


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Manager Achiziții Clienți entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei Las Vegas.Acest rol cheie implică responsabilitatea principală de a crește și a gestiona portofoliul de clienți ai cazinoului online, optimizând constant ofertele și campaniile pentru a atrage jucători. Cerințe Experiență dovedită în achiziția de clienți în industria jocurilor de noroc; O înțelegere aprofundată a pieței și tendințelor actuale; Cunoștințe solide despre strategiile de marketing digital, inclusiv SEO, PPC, e-mail marketing și social media; Abilitatea de a analiza datele de performanță și de a ajusta strategiile de marketing pentru a maximiza conversiile; Excelente abilități de comunicare și de negociere, cu experiență în lucrul cu diverse echipe și parteneri externi; Orientare către rezultate și atenție la detalii.Descrierea jobului Responsabilități Dezvoltarea și implementarea strategiilor de achiziție a clienților pentru a atrage noi jucători; Monitorizare
NOBLEPIAGIO SRL

Online Casino Manager


Candidatul ideal Căutăm un Manager Casino responsabil pentru creșterea și gestionarea portofoliului de casino pe site-ul Las Vegas.Acest rol presupune o implicare directă în dezvoltarea și optimizarea continuă a portofoliului de casino. Experiență anterioară demonstrată într-un rol similar în industria jocurilor de noroc sau casino online, cu o bună înțelegere a mecanismelor de funcționare a acestui domeniu și a tendințelor pieței; Cunoștințe solide despre diversele aspecte ale operațiunilor cazinourilor online, inclusiv dezvoltarea portofoliului de jocuri, gestionarea financiară și negocierile cu furnizorii; Abilități excelente de gestionare a timpului și organizare, cu capacitatea de a prioritiza eficient sarcinile și de a lucra sub presiune; Capacitate demonstrată de a dezvolta și implementa strategii eficiente pentru creșterea portofoliului de jocuri și îmbunătățirea performanței financiare a cazinoului; Excelente abilități de comunicare și negociere, cu capacitatea de a construi ș
NOBLEPIAGIO SRL

Area Sales Manager Electrice


Candidatul ideal - Experienţă comerciala în vanzarea materialelor electrice;- Studii superioare in domeniul electric (electrotehnic – electromecanic), constituie un avantaj;- Mod de lucru structurat in echipa orientat spre obiective;- Bune abilitati dе identificare a nevoilor clientilor si dе negociere;- Cunostinte PC: MS Office (Outlook, Excel, Word); - Abilitati de analiza si capacitate de luare decizii;- Atent la detalii, capacitate dezvoltată de concentrare. Descrierea jobului Promovarеа si vanzаreа: echipamentelor de distributie si masura (firide de distributie si contorizare, cutii de distributie, blocuri de masura si protectie, etc), cablurior de joasa si medie tensiune, produselor electrice si corpurilor de iluminat, etc;Dezvoltа businеss-ul cu clientii existеnti, identifica si аtragе cliеnti noi;Consiliаza tеhnic si comеrciаl cliеntii;Promovarea si vanzarea produselor electrice si corpurilor de iluminat. Beneficii:Salariu fix si comisioane lunare (de la 5000 ron net);Masina de
DABC ECOPROD SRL

Sales Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Sales Manager dedicat și autonom, care să promoveze și să vândă produsele noastre personalizate către companii și clienți potențiali. Candidatul ideal va avea experiență în vânzări și o înțelegere solidă a industriei tipografice. Responsabilitățile includ identificarea și contactarea potențialilor clienți, prezentarea produselor noastre personalizate și negocierea contractelor. Candidatul ideal va fi un comunicator excelent, orientat către rezultate și capabil să lucreze independent pentru a atinge sau depăși obiectivele de vânzări. Experiența anterioară în vânzările B2B și cunoștințele despre industria tipografică sunt considerate un avantaj.Descrierea jobului Sales Manager în TipografieResponsabilități:- Identifică și contactează companii și clienți potențiali pentru a promova și a vinde produsele noastre personalizate, inclusiv flyere, pliante, cărți de vizită, agende personalizate, reviste, cataloage și alte materiale personalizate.- Prezint
STAHNAGRO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 370 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Magazin


Candidatul ideal ​Manager Magazin Store ManagerCompetente managerialePasiune pentru moda si identificare cu produsele brandului, cunostinte de moda, trenduri si industria de fashionExcelente abilitati de vanzare si customer serviceInitiativa in atingerea obiectivelor de lucruCunostinte de limba engleza (Avansat)CreativitateAbilitati dezvoltate de comunicare, dinamismFlexibilitate si adaptabilitate, spirit analitic, organizareManager Magazin Store ManagerDescrierea jobului ​Manager Magazin Store ManagerCompetente managerialePasiune pentru moda si identificare cu produsele brandului, cunostinte de moda, trenduri si industria de fashionExcelente abilitati de vanzare si customer serviceInitiativa in atingerea obiectivelor de lucruCunostinte de limba engleza (Avansat)CreativitateAbilitati dezvoltate de comunicare, dinamismFlexibilitate si adaptabilitate, spirit analitic, organizareManager Magazin Store Manager
INDITEX ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 377 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Shift Manager


Candidatul ideal · Studii medii (studii superioare finalizate constituie un avantaj);· Experienta in coordonarea unei echipe dе min 20 persoane (avantaj experienta HORECA);· Cunostinte utilizare MS Office (Word, Excel, Ppt);· Leadership, abilitati de comunicare, bun organizator· Cunostinte privind siguranta alimentara prevazute in directivele HACCP;Descrierea jobului · Orgаnizеаza fluxul opеrationаl in cadrul magazinului pe care il coordoneaza (managementul echipei, stocurilor si relatia cu autoritatile);· Asigura o comunicarea eficientă in cadrul echipei coordonate;· Monitorizeaza termene de expirare produse, organizeaza activitatea din magazin, coordoneaza livrarile catre clienti si activitatea din bucatarie· Ofera suport Departamentului de Resurse Umane (ex: fise SSM, PSI, MM, pontaj, etc);· Afiseaza o atitudine „clientul pe primul loc” prin instruirea si responsabilizarea subordonatilor pentru furnizarea de customer service exemplar;Beneficii:- Salariu fix + bonus performanta- Peri
JERRYS PIZZA EST SRL

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 5400 RON/Luna

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.