43 - Locuri de Muncă (joburi) Program Manager în Brașov
43 - Locuri de Muncă (joburi) Program Manager în Brașov
Cerinte:Minim 1 an experienta pe o pozitie similara (companie de productie se considera avantaj);Studii superioare finalizate (studii cu profil tehnic / economice de preferat);Cunostinte de utilizare MS Office in special Excell, ERP sau program de operare date (constituie avantaj);Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa, capacitate buna de planificare si organizare, orientare spre rezolvarea problemelor si spre rezultat, eficienta personala;Persoana proactiva, atenta la detalii.Implicare pe tot parcursul fluxului, de la comanda pana la inc
Companie nationala, importator si distribuitor echipamente medicale, angajeaza Sales Area ManagerCerinte:- Studii superioare finalizate (sau in curs)- Experienta in vanzari reprezinta un avantaj- Capacitatea de a invata si intelege piata de profil- Perseverenta si orientare spre rezultate- Capacitate de planificare si autoevaluare- Spirit de echipa- Permis de conducere Cat B- Disponibilitate pentru deplasari si program prelungitResponsabilitati- Promovarea produselor companiei medicilor din zona alocata- Administrarea eficace si eficienta a teritoriului alocat prin organizarea si planificarea
SC.SDA Servicii de Depozitare si Arhivare SRL cu sediul in Brasov, angajeaza -ARHIVAR Cerinte:-experienta in domeniu( reprezinta avantaj)-curs de arhivar, finalizat cu diploma( pentru postul de Arhivar)-absolvent studii superioare (reprezinta avantaj)-rigoare, minuțiozitate si răbdare-atenție concentrata si distributiva-cunoștințe de operare PC (MS Office)-lucru in echipa-disponibilitate pentru deplasari in tara-disponibilitate la efort fizicResponsabilitati:-prelucrează documentele conform instrucțiunilor primite ( scanare, ordonare,legatorie,etichetare, inventarier

Scurta descriere a companieiHere’s our story; now tell us yours:Dell Technologies helps organizations and individuals build a brighter digital tomorrow. Our company is made up of more than 150,000 people, located in over 180 locations around the world. We’re proud to be a diverse and inclusive team and have an endless passion for our mission to drive human progress.We started with computers, but we didn’t stop there. We are helping customers move into the future with multi-cloud, AI and machine learning through the most innovative technology and services portfolio for the data era. Join us and

Elektrobit (EB) is a leader in automotive software with over 30 years serving the industry, EB’s software powers over 1 billion devices in more than 100 million vehicles and offers flexible, innovative solutions for driver assistance. Of course, we owe our success especially to our employees—whom we support above all through an extremely pleasant working atmosphere which has received several awards and many other positive aspects. Apply today and become part of a successful global player in automotive software development that highly values its employee-oriented company culture with its flat h

Candidatul ideal Iti doresti sa faci parte dintr-o echipa pentru care satisfactia clientilor, ultimele descoperiri tehnologice sau lansarile celor mai avansate modele dе telefoane, accesorii sau tablete sunt tot atatea oportunitati dе invatare si dе dezvoltare?
Dаca ai raspuns cu DA, аtunci insеamna cа esti pe drumul cel bun pentru а dеveni urmatorul Customеr Relationship Advisor IPP.
Certificari/competente necesare:
Diploma Bacalaureat esentiala / Preferabil Diploma studii superioare
Cunostinte operare pc (Word, Excel, Power Point, Outlook)
Cunostinte limba engleza nivel conversatio

Primăria Comunei Hoghiz, județul Brașov organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă determinată a funcției contractual vacante de manager proiect conform H.G. nr. 286/23.03.2011, în cadrul Proiectului „IES- Inovare în Economia Socială” – cod SMIS 127700 depus în cadrul Programului Operațional Capital Uman 2014-2020.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are
Scurta descriere a companieiLumea Carrefour este un mediu de lucru pe care colegii noștri îl descriu ca fiind a doua familie. Diversitatea în Lumea Carrefour se traduce prin varietatea de roluri din magazine și de la sediu, prin egalitatea de șanse, indiferent de gen, vârstă, experiență, etnie, religie sau naționalitate si prin combaterea discriminării, de orice fel. În acest sens, încă din 2014 am obținut certificarea europeană GEEIS, iar în 2018 ne-am alăturat Cartei Diversității ca semnatari fondatori. Te așteptăm în echipa noastră!Cerinte Atelierul de Manageri este un program de dezvolt

Recrutam: Cluster Manager in BrasovZone alocate: Brasov, Ploiesti, Sibiu, Medias, SighisoaraPartenerul nostru este cea mai mare platforma online de comenzi de mancare din Romania, colaborand, în prezent, cu aproape 7000 de comercianti (restaurante si retaileri) din Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Brasov, Constanta, Arad, Ploiesti, Oradea, Galati, Craiova, Sibiu, Pitesti si alte 25 de orase. Incepand cu anul 2020, si-a extins serviciile in zona comertului rapid si acopera o gama diversificata in afara livrarii de mancare, integrand in sectiunea Shops din platforma mii de produse d

DescriptionDo you want to join Continental Powertrain Romania (Brasov) in one of the following departments: Purchasing, Logistics, Finance, Controlling, Human Resources, IT?Apply here!Note that this is a general application and we might not have an open position within these fields at the moment; Applying means that we will have your application on stand by until a position becomes available. Qualifications University degree (e.g. Finance, Marketing, Human Resources, Controlling, IT) or relevant professional experience; Project management methodology; Problem solving skills; Auditing method;

RESPONSABILITATI - Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii; - Promovarea, prezentarea si vanzarea produselor companiei;- Efectuarea analizei de risc pentru client, construirea de oferte si finalizarea vanzarilor;- Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare;- Oferirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului. CERINTE - Studii medii/ studiile superioare constituie un avantaj;- Cunostinte medii de utilizare PC;- Atitudine proactiva, persuasiv si perseverent;- Bune abilitati de comunicare, negociere si orientare spre rezultat;- Exper

Descrierea jobului Atributii si sarcini :
Asigura comunicarea cu partenerii din cadrul proiectului si respecta obligatiile contractuale ce decurg din acordul de parteneriat;
Pregateste si organizeaza planul de activitate in cadrul proiectului si asigura resursele necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului;
Administreaza bugetul proiectului in conformitate cu procedurile interne aplicabile si cu conditiile finantatorului;
Valorifica si dezvolta oportunitatile pe durata implementarii proiectului;
Coordoneaza activitatile din cadrul proiectului supervizand direct echipamentele tehn
Angajam asistenti manageriObligatoriu permis de conducere.Se lucreaza dun birou si pe teren.Program de lucru - 1 saptamana full ( 9 ore/ zi, inclusiv in weekend)1 saptamana liber.Salariu fix 2.000 lei plus bonus de weekend si realizari, contract de muncaCautam peroane responsabile, darze, care pot conduce o echipa.Simtul de raspundere, punctualitatea, seriozitatea trebuie sa fie punctele forte ale candidatului.In weekend se lucreaza afara.ln frig sau foarte cald.Asadar nu este un post pt pretentiosi sau sensibili.Persoana se va ocupa de organizarea unor targuri si expozitii.Informatii suplime

Candidatul ideal Pentru clientul nostru, care activează în industrie căutăm un Șef Departament Calitate.
Cerințe:
- studii superioare tehnice;
- minim 2 ani experiență în coordonare departament calitate.Descrierea jobului Atribuții:
- coordonează activitatea de proiectare, documentare și implementare a sistemului de management al calității;
- elaborează și/sau verifică și/sau actualizează documentele sistemului de management al calității ori de câte ori este necesar;
- coordonează activitatea de instruire și evaluare a personalului în managementul calității;
- elaborează programele de i

Submit Your Cv @ Elektrobit Automotive Romania – Angajatori De Top Technology
ELEKTROBIT AUTOMOTIVE ROMANIA
Currently, the available jobs are as follows:Test Automation EngineerIT BI EngineerJAVA Software Developer for AutomotiveEmbedded Software Developer for CyberSecurityProject Manager for performance controllerProblem Resolution Manager for automotive projectsEmbedded C/C++ DeveloperTechnical Project Lead for embedded Linux- SystemsThe automotive market is the biggest driver for new technologies. Cloud solutions, advanced sensors and highly sophisticated features with respect to cyber security and functional safety require the high performance of newest hardware.Would you like to work at state-o

Description Represents the best interests of the plant in front of the biggest OEMs in the automotive industry (e.g. VW, Audi, Jaguar Land Rover, BMW, Daimler, Porsche, etc.) Analyze customer trend data, monitor warranty costs and payment approval. Monitor and interpret analysis results of returned parts together with Warranty Return Center Germany. Lead the 8D Process in case of customer complaints; Establish immediate containment actions in case of customer complaints, on-site or at the customer location; Assure proper corrective actions established together with 8D team. Follow-up of the a

Elektrobit (EB) is a leader in automotive software with over 30 years serving the industry, EB’s software powers over 1 billion devices in more than 100 million vehicles and offers flexible, innovative solutions for driver assistance. Of course, we owe our success especially to our employees—whom we support above all through an extremely pleasant working atmosphere which has received several awards and many other positive aspects. Apply today and become part of a successful global player in automotive software development that highly values its employee-oriented company culture with its flat h

Candidatul ideal
Studii superioare in domeniul tehnic;
Scolarizări şi certificari în aria de îmbunătăţire continuă;
Abilităţi limba engleză-avansat, germană-mediu
Cunoştinte foarte bune de Microsoft Office şi Projects;
3-5 ani experienţă în domeniul de îmbunătățire continuă;
Experienta in management de proiect;
Abilităţi de management de proiect şi rezolvare probleme;
Abilităţi de analiză şi interpretare date şi rapoarte diverse;
Cunoştinţe şi experienţă cu instrumente, tehnici şi concepte precum: 5S, Six Sigma, TPM, Continuous Flow, Value Stream Mapping, instrumente de mana

Scurta descriere a companieiSales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest. We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:- AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)- OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)- IT

DescriptionDo you have a technical background and want to join Vitesco Technologies Romania (Brasov) team?Apply here!Note that this is a general application and we might not have an open position within these fields at the moment; Applying means that we will have your application on stand by until a position becomes available. Qualifications University degree (e.g. Mechanics, Electronics) or relevant professional experience; Quality methods knowledge; Project management methodology; Problem solving skills; Auditing method; Advanced English language skills; What we offer Integration Prog
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: