Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

3255 Locuri de Munca in Cluj - Joburi in Cluj

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

3255 Locuri de Munca in Cluj - Joburi in Cluj

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Cluj si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Cluj si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Advisor With Polish - Cluj-napoca


Candidatul ideal Preferable college degree or related work experience Excellent written and verbal communication skills in Polish Good English skills Good MS Office skills Excellent customer service skills Pleasant, friendly voice/understandability High motivation and enthusiastic approach Self-organized Planning and prioritization skills Effective decision making Knowledge and experience with measuring and improving customer satisfaction and loyalty across broad functional areas and diverse geographies Familiarity with ticketing systems Life experience to apply to managing situations Early adopter of technology Makes the customers feel confident that their needs are being met Dependable, reliable, and able to perform duties with minimum supervision.Descrierea jobului Communication via emails, tickets, and chat with existing customers in order to solve their issues related to the products Giving information about the client to existing customers and prospects via email, handling ticket
FOUNDEVER ROMANIA S.​R.​L.​

Referent Facturare Cluj


Candidatul ideal Referent facturare ClujMAIRON își mărește echipa și angajează REFERENT FACTURARE pentru punctul de lucrudin CLUJ-NAPOCA!Ești persoana pe care o căutăm dacă: îți place să fii o persoană organizată, să lucrezi cu cifre și să relaționezi cu colegii și clienții lucrezi la nivel avansat cu MS Office (Excel, Word, Outlook) ai cunoștințe, pe care poți să ni le arăți, de contabilitate primară și/sau gestiune (în discuție, sauîntr-un scurt test) ai cunoștințe minime de lucru într-un program de contabilitate - WizCount reprezintă avantaj ai experiență de minim 2 ani într-un post similarPersoana pe care o căutăm va trebui să: întocmească facturi / avize verifice instrumentele de plată (CEC, BO, OP) pregătească și să verifice borderoul de instrumente de plată încaseze numerar și să emită bonuri fiscale întocmească și să verifice registrul de casăBeneficii: îţi oferim oportunitatea de a lucra cu o echipă experimentată salariu motivant şi prime periodice tichete de masă
MAIRON GALATI SA

Contabil


Candidatul ideal Cerinte:• Cunostinte de baza in domeniul financiar- contabil• Aptitudini operare PC• Seriozitate si abilitati bune de comunicare si lucru in echipaDescrierea jobului Responsabilitati:• Prеluarеa si аrаnjareа documentеlor primare primitе• Inregistrаreа in contabilitate a documentelor (facturi de vanzari, extras de banca, registrul de casa)• Impunere /radiere autoturisme la autoritatile locale• Inlocuire casier pe perioada concediului de odihna• Indeplinirea altor sarcini (privind lucrarile de contabilitate in lucru) trasate de superioriBeneficii:• Oportunitatea de a lucra alaturi de un colectiv cu experienta• Bonusuri in functie de realizari• Pachet de beneficii ce include si un abonament medical• Premii de sarbatori• Evenimente interne
COMPEXIT TRADING SRL

Media netă estimată pe baza celor 5645 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

React Native


Candidatul ideal Qualifications: At least 3 years of experience with React Native; Understanding of REST APIs, the document request model, and offline storage; Maintain code and write automated tests) to ensure the product is of the highest quality; Diagnose and fix bugs and performance bottlenecks for performance that feels native; Profficiency with JS, TS; Working with Atlassian stack (Jira, Confluence); Working with Figma.Personal qualities : Analytical thinking; Team player; Strong technical problem-solving skills.Descrierea jobului Role description: Develop and provide solutions on React Native; Participate in code and design reviews to ensure consistency in architecture and design/code practice; Code with performance, scalability, and usability in mind; Work closely with next-generation architecture development teams using cutting-edge approaches and technologies.
SC MOBILE DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 5250 RON/Luna

Sap Application Management Consultant


Candidatul ideal Completed technical studies or adequate vocational training Experience in project or sub-project management of small to medium-sized projects in the SAP environment SAP Landscape (Charm, Basis , Solution Manager, etc) and related tools for AO Customer-oriented appearance and good argumentation and presentation skills Solid knowledge around hardware and network architecture Good German and English language skillsDescrierea jobului SAP Basis is a critical part of the SAP landscape, which manages essential functions, and it just so happens that we are now in search of an enthusiastic Administrator with the skill set detailed below: Act as a link between the client and the SAP Basis-/ Network-/ Monitoring teams Plan team's activities (e.g.: releases, etc) in collaboration with the client Offer support for Release phases of the project (frequently outside of working hours too) Ensuring stable system landscapes and guaranteeing smooth SAP operation Consulting with custom
MSG SYSTEMS ROMÂNIA S.​R.​L.​

Customer Support With French - Business Travel


Candidatul ideal Requirements:- Very good knowledge of spoken and written French, at least B2+ level;- English communication skills;- Customer-oriented support and advice attitude to ensure customer satisfaction;- Previous experience in customer support - nice to have, but not mandatory;- Attention to details;- Good MS Office skills;- High school or Bachelor's degree;Descrierea jobului Responsibilities:The main responsibility of this role is servicing inbound calls from online business travel clients needing website navigation and e-invoicing assistance in making online corporate travel arrangements.- Processing Navigation Support and E-invoicing requests using client specific applications and any other systems/ tools required to complete the tasks, received either via calls or emails.- Handling incoming calls for customer servicing activities, providing extraordinary customer service.- Password reset, end to end navigation on the booking tool to create a booking, replicating the c
EXLSERVICE ROMANIA PRIVATE LIMITED S.​R.​L.​

Farmacist Inlocuitor,​ Persoana Responsabila


Candidatul ideal - Absolvent al Facultatii de Farmacie;- Certificat de Membru al Colegiului Farmacistilor din Romania;- Cunostinte temeinice a legislatiei farmaceutice in vigoare;- Experienta de minim 1 an pe o pozitie similara;- Foarte bune abilitati de organizare, planificare si control;- Foarte bune abilitati de comunicare.Descrierea jobului - Implementeaza si urmareste aplicarea corecta si eficienta a normelor de Buna Practica de Distributie angro a medicamentelor;- Verifica daca medicamentele care fac obiectul distributiei angro corespund reglementarilor in vigoare;- Asigura conditiile prevazute de legislatia in vigoare, privind asigurarea calitatii in activitatile de distributie angro a medicamentelor catre clienti;- Supravegheaza si coordoneaza activitatile de achizitionare, receptie, depozitare, distributie si asigura respectarea legislatiei specifice atat in cazul medicamentelor cat si a produselor cosmetice, suplimente alimentare;- Se asigura de existenta documentelor de cali
ROPHARMA LOGISTIC S.​A.​

Maintenance Engineer,​ Cljp


Descrierea jobului Job Description Ensure technical availability of machines + maintenance, ensure the achievement of KPI targets Professional and organizational leadership of improvement projects Continuous improvement of maintenance processes Ensure the achievement of indicators: quality, costs and deliveries defined by targets(KPI) Lead the development and implementation of future projects Reducing costs for different processes in CLJP Continuous improvement of the processes in Tool management to improve the quality and performance indicators Increasing maintenance efficiency Tracking and closing open points. Control and development of technical availability of machines Establish standard procedures for analyzing and decreasing downtime and reducing IFC Provides active support for the development of the TPM concept Provides technical support for operational activities Provides support to process engineers for improving MAEs and other applications Analyzes and proposes improvements a
ROBERT BOSCH SRL

Asistent/​ Referent Import - Cluj-napoca


Candidatul ideal Te invitam sa te alaturi echipei AX PERPETUUM, in calitate de Asistent/ Referent ImportNe dorim sa :Ai experienta in munca administrativa, import, transport; Ai abilitati foarte bune de comunicare si de lucru in echipa; Fii o persoana responsabila, organizata, integra, orientata catre atingerea obiectivelor; Ai bune abilitati organizatorice si sa rezolvi problemele cu rapiditate; Ai minime cunostinte de comert exterior, transport international de marfuri, conditii livrare, conditii plata; Ai cunostiinte de operare PC (pachet Office); Cunosti limba engleza la nivel cel putin mediu;Descrierea jobului Ne dorim sa contribui la succesul companiei prin: Verificarea stocurilor si a termenelor de productie la furnizor ; Trimiterea comenzilor pe email furnizorilor; Organizarea activitatii de transport a marfii; Realizarea grupajelor de marfa si stabilirea rutelor de incarcare; Identificarea si contactarea transportatorilor externi; incheierea de contracte cu acestia; Realizarea
AX PERPETUUM IMPEX SRL

Area Sales Manager Cj Bn Ab


Candidatul ideal Cautam o persana motivata capabila sa coordoneze echipa de vanzariOferim salariu motivant si bonusuri pe masura performantei.Descrierea jobului - Urmareste realizarea planului de vanzari fata de targete stabilite impreuna cu echipa pe care o coordoneaza;- Organizeaza insotirea pe teren si pregateste echipa sa la standardele cerute- Se asigura ca Agentii de Vanzari, Soferii-Distribuitori sunt bine motivati .- Optimizeaza reteaua de distributie;- Coordoneaza si inbunatateste modul de lucru al Agentilor de Vanzari- Pe baza documentatiei , sub indrumarea Directorului de Vanzari , recomanda si modifica organizarea rutelor si a zonelor;- Pastreaza un contact permanent cu clientii- Colaboreaza cu celelalte departamente pentru a asigura o relatie de munca cat mai eficienta;- Controleaza si monitorizeaza activitatea echipei de vanzari. Se asigura de completarea rapoartelor de activitate : routig-uri zilnice ; rapoarte zilnice; Foi de parcurs .- Supravegheaza intrebuintarea si m
CHIS CHIS S.​R.​L.​

Inginer Pregatirea Productiei


Candidatul ideal Personalitate Capacitate de a gandi analitic Creativ Abilitate de a lucra in echipa, de a comunica eficient cu colegii, clientii, furnizorii Atentie la detalii Flexibilitate si adaptabilitate Determinare si perseverenta Etica personalaExperienta si abilitati Obligatoriu: Solid Works (experienta dobandita prin folosirea soft-ului, in alt loc decat facultate) + CAD 2D Cunostinte MS Office Experienta in domeniul productiei Abilitati de proiectare si analiza Abilitati de comunicare si colaborare Abilitati de programare a unui utilaj laser Orientare spre rezolvarea problemelorDescrierea jobului Work #LikeAProCum vei contribui ca membru al echipei vei avea un rol foate importat, vei ajuta la optimizarea procesului de productie vei ajuta la intelegerea informatiilor de catre operatorii de productie datorita si tie vom identifica noi oportunitati de dezvoltare vei ajuta la implementarea noilor tehnologii si echipamente in productieBeneficii Pachet salarial in functie de cunost
PROFINOX S.​R.​L.​

Large Corporate Relationship Manager - Cluj-napoca


Candidatul ideal SCURTA DESCRIERE:In rolul de Manager Relatii cu Clientii (sau pe scurt, CRM) vei avea oportunitatea de a lucra in echipa de Vanzari Large Corporate din cadrul Libra Internet Bank. Principalul obiectiv al echipei este acela de a oferi potentialilor clienti Large Corporate solutii financiare potrivite nevoilor business-ului (credite, pachete de servicii operationale etc.). Cei care indeplinesc cu succes acest rol, sunt cei carora le place sa interactioneze cu cei din jur, sa comunice si care sunt foarte buni negociatori. Satisfactia in vanzari provine din dezvoltarea portofoliului de relatii si de suportul oferit clientilor. Salariul de incadrare pentru rolul de Manager Relatii cu Clientii Large Corporate este in intervalul de 11000 lei brut si 18000 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.CERINTE:- Ai abilitati puternice de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune;- Te caracterizeaza proactivitatea si perseverenta
LIBRA INTERNET BANK SA

Responsabil Financiar


Candidatul ideal Responsabil financiarDescrierea jobului Responsabil financiar
UNIX AUTO SRL

Media netă estimată pe baza celor 95 de salarii introduse în Salario: 9000 RON/Luna

Agent Vanzari


Candidatul ideal Nivel dorit de experienţă specifică: cel puţin 2 ani experienţă în vânzarea de bunuri de larg consum (vânzarea de produse cosmetice, reprezintă un avantaj).Program de lucru: 8 ore, flexibil, în funcţie de rută şi de zona repartizată, de luni până vineri.Cerinţele pentru ocuparea acestei poziții: Studii medii/postliceale; Permis de conducere categoria B; Cunoașterea tehnicilor de vânzări, de negociere, operare PC, reguli privind disciplina de casă (încasare, depunere numerar, emitere chitanţe, facturi), servicii post-vânzare.Competenţele pe care am dori să le dețineți: Comunicare în mediul business; Lucrați independent, dar intr-un mediu de echipă, colaborând cu colegii pentru a împărtăși experiențe și bune practici Adaptarea rapidă la schimbare Abilitati puternice de organizare si management eficient al timpului/al agendei zilnice și al portofoliului de clienți; Orientare catre client si excelenta dovedita in relatiile cu clientii; Abilitati excelente de prezentare, ne
FARMEC SA

Media netă estimată pe baza celor 2643 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Secretara /​ Responsabil Administrativ


Candidatul ideal Ne marim echipa!Având sediul în Cluj-Napoca suntem în căutarea unei persoane proactive care va asigura suport administrativ preponderent pentru conducere, dar si pentru colegii din companie.Cautam o persoană atentă la detalii, responsabila, deschisa la nou, organizata și care sa interacționeze ușor cu personalul si colaboratorii companiei. Avem nevoie de un membru de bază al echipei, discret, cu dorința de a învăța și de a construi o carieră solidă.Profilul Dvs.:• Cunoștințe foarte bune de operare PC (Libre resp. pachetul MS-Office)• Cunoștințe avansate de limba engleza (nivel scris/ citit/ vorbit)Descrierea jobului Oferta noastră:• Un loc de muncă stabil• Salariu atrăgător• Asigurare medicală şi tichete de masă• Iniţiere completă la noul loc de muncă• Posibilitatea de a introduce idei proprii şi de a fi creativ• Sarcini de serviciu variate şi provocatoareVeți face parte dintr-un colectiv de oameni deschiși, care vă vor ajuta să vă integrați cât mai ușor.
BKS ENGINEERING SRL

Controlor De Calitate - Fan Cluj


Candidatul ideal - Studii medii (liceu sau școală postliceală);- Abilități dezvoltate de comunicare și lucru în echipă;- Orientare spre rezultate, calitate și îmbunătățire continua;- Atenție la detalii, planificare și organizare a activității;- Abilități bune de operare PC;- Disponibilitate pentru lucru în 3 schimburi.Descrierea jobului Responsabilitati principale:- Intocmește procese verbale de recantarire pentru expediții în sediul FAN;- Intocmește AWB de retur pentru expedițiile interzise în sediul FAN;- Realizează controale pentru procese și produse;- Oferă suport în pregătirea auditurilor externe, interne și de certificare.Beneficii:- Oportunități de dezvoltare profesională și personală, într-o companie aflată în plină dezvoltare;- Vei face parte dintr-o echipă dinamică, orientată spre performanță;- Loc de muncă stabil, într-o companie solidă din punct de vedere financiar;- Condiții și instrumente de lucru modern;- Participarea la cursuri de formare și dezvoltare;- Pachet salarial
FAN COURIER EXPRESS SRL

Farmacist Dr.​ Max - Cluj Napoca


Candidatul ideal Ce asteptăm de la tine? Să deții diploma dе licență, adică titlul dе Farmacist; Să fii membru al Colegiului Farmaciștilor și să deții certificat vizat pe anul în curs; Să fii empatic/ă și mereu cu zâmbetul pe buze - ne plac oamenii veseli și deschiși; Să fii implicat în obținerea performanței și să iți dorești permanent să te dezvolți și să înveți lucruri noi;Descrierea jobului Care sunt responsabilitățtile postului? Vеi ofеri consultanță dе spеciаlitatе pаcienților/cliеnților în funcție de nevoile acestorа și te vei implica în derularea campaniilor promoționale; Vei verifica și vei ține evidența stocului și vei face recepția mărfii; Vei verifica și vei centraliza rețetele pentru Casa de Asigurări; Vei oferi suport Farmacistului Diriginte în vederea realizării activitaților administrative.Ce iți oferim ? Mediu de lucru într-o companie stabilă de distribuție și retail farmaceutic cu acoperire naționala, în care punem preț pe deschidere și colaborare între colegi; Oportu
DR.​MAX S.​R.​L.​

Manager Telesales


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:• Experiență anterioară în vânzări sau telesales, ar reprezenta un avantaj experiența în industria materialelor de construcții sau a produselor din piatră, cu 5-7 ani de experiență.• Abilități excelente de comunicare și negociere, cu accent pe construirea și menținerea relațiilor cu clienții.• Capacitatea de a lucra independent și de a-și gestiona eficient timpul.• Orientare către atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări.• Experiență în utilizarea CRM-ului și a Excelului pentru analiza și interpretarea datelor.• Experiență în gestionarea echipei de vânzări și în evaluarea datelor de analiză și de sondare a clienților.• Experiență în interacțiunea simultană cu echipe și clienții.• Limba maghiară constituie un avantaj.Descrierea jobului În acest moment suntem în căutarea unui Manager Telesales specializat în promovarea produselor din piatră (și materie primă – piatră) în cadrul unei companii în creștere constantă și cu o reputație solidă pe p
SKILLD BY EJOBS

Agent Vanzari Cluj


Candidatul ideal Dona. Logistica isi mareste echipa!Esti comunicativ si iti este usor sa interactionezi cu persoane noi care ar putea sa devina urmatorii tai clienti?Vrei sa te poti bucura de libertate de miscare si sa iti desfasori activitatea intr-o echipa cu un spirit pozitiv si o atitudine constructiva de tipul “putem sa facem”?Daca raspunsul este "DA", nu ezita sa aplici!Ce ne dorim sa vedem la tine: excelente abilitati de comunicare si negociere; abilitati de organizare și planificare/ prioritizare; adaptabilitate/flexibilitate; gandire analitica; orientare catre rezultate si solutii; studii superioare finalizate; permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Detalii despre acest post le vom discuta la interviu, unde ne vom si cunoaste. Pana atunci, pentru a-ti putea forma o imagine, vezi cateva dintre responsabilitatile atasate pozitiei, astfel: vei avea ocazia sa prezinti si sa vinzi produsele noastre clientilor din regiunea alocata; vei interactiona cu cei mai buni in dom
SC DONA.​ LOGISTICA SA

Economist Consultant Winmentor


Candidatul ideal Economist consultant WinMENTOR studii superioare finalizate (economice, informatica economica); cunostinte economice: contabilitate, salarizare constituie avantaj: cunostinte programe de contabilitate & salarizare; programe de tip ERP; cunostinte IT soft & hard (sisteme de operare, retele, etc) abilitati de comunicare si de lucru in echipa; atitudine pozitiva si orientata catre identificarea solutiilor; persoana proactiva, organizata si orientata catre rezultate; capacitate de sinteza, analiza, atentie la detalii;Descrierea jobului Beneficii: salariu de baza competitiv in functie de experienta si expertiza; hibrid - se poate munci de acasa o zi pe saptamana; beneficii extra salariale (pachet servicii medicale, transport urban / metropolitan, prime de vacanta, team building activities) alte beneficii extra salariale proportional cu vechimea in companie (ex. zile CO) programe de training specifice sansa de a dezvolta proiecte unicat pentru companii de notorietate si de a
FISC CONSULTING SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 3255 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.