Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

167 Locuri de Munca in Floresti - Joburi in Floresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

167 Locuri de Munca in Floresti - Joburi in Floresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Floresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Floresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Electrician Intretinere


Candidatul ideal Electrician de intretinere in Apahida, Judetul Cluj.Ne marim echipa, si suntem in cautarea unui coleg cu: Abilitati bune de comunicare si orientare spre munca in echipa; Simt de raspundere, buna organizare si implicare; Cunostinte de limba engleza la nivel mediu; Perspective inclinate spre solutii, si rezultate tot mai bune; Punctualitate, atentie la detalii, spirit de observatie dezvoltat.Descrierea jobului Responabilitatile principale sunt: Executa lucrari de intretinere a componentelor de actionare si comanda a utilajelor si instalatiilor tehnologice; Executa lucrarile de reparare si intretinere a instalatiilor electrice de iluminat; Verifica zilnic statiile de distributie a energiei precum si buna functionare a bateriilor de condensatoare; Verifica protectia prin legare la nul si/sau impamantarea utilajelor, echipamentelor; Se informeaza permanent si isi insuseste parametrii si normele tehnice de realizare a lucrarilor de intretinere si reparatii, tipurile si param
RONDOCARTON SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consilier Clienti


Candidatul ideal Cerințe:- Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă- Orientare către clienți, capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu colegii pentru a atinge obiectivele echipei- Cunoștințe tehnice de bază în domeniul automobilelor sunt apreciate- Cunoașterea limbii Engleze minim la nivel mediu și abilitati de operare PC- Experiență anterioară într-un rol similar de relații cu clienții sau servicii clienți este apreciată, însă nu neapărat necesarăDescrierea jobului Suntem în căutarea unei persoane orientate către clienți și dornice să ofere o experiență excelentă clienților noștri în calitate de Consilier Clienți.Ai abilități excelente de comunicare, esti empatic și ai un interes pronunțat în domeniul automobilelor? Aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine!Responsabilități:- Oferirea de consiliere clienților în ceea ce privește nevoile lor- Furnizarea de informații precise și actualizate despre produsele și serviciile noastre- Programarea lucraril
SALSTAR SRL

Media netă estimată pe baza celor 1089 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Agent Vanzari


Candidatul ideal .Descrierea jobului .
ARO INTER CAPITAL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2837 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Operator Vopsele


Candidatul ideal Operator vopsele in Apahida, Judetul ClujNe marim echipa si suntem in cautarea unui coleg cu: Abilitati bune de colaborare si comunicare; Capacitatea de lucru in echipa; Determinare si implicare; Seriozitate si punctualitate; Studiile in domeniul chimiei reprezinta avantaj.Daca ai aceste abilitati, ne dorim sa te cunoastem!Descrierea jobului Responabilitatile principale ale operatorului vopsele sunt: Pregateste vopseaua pentru productie conform cerintelor si retetelor; Asigura transportul intern al vopselelor folosind liza manuala; Ofera suport in cazul problemelor cu vopseaua; Verifica si asigura suport tehnic colegilor, legat de aria sa de responsabilitate; Opereaza un soft specific; Manipuleaza tiparele (clișeele).Beneficiile oferite: Tichete de masa de 40 de lei; Transport asigurat/decontat; Prima de performanta lunara; Tichete cadou si bonusuri de Craciun si de Paste; Al 13-lea salar; Asigurare de sanatate 400 euro/an; Pensie facultativa 400 euro/an; Bonus de fide
RONDOCARTON SRL

Stivuitorist (depozit Turda)


Candidatul ideal - Studii medii;- Atentie la detalii si spirit organizatoric;- Lucrul in depozit cu scanner/pdt;- Experienta in lucrul cu articole proaspete;- Disponibilitate la program flexibil- Seriozitate, organizare,responsabilitate, atentie la detalii;- Rezistenta la manevrarea marfurilor cu greutati variate intre 500 g > 20 kg;- Rezistenta la temperaturi scazute (intre -27 grade si 10 grade).Descrierea jobului - Depozitarea articolelor pe rafturi sau in stive;- Completarea locatiilor de comisionare cu articole depozitate pe rafturi sau stive;- Manipularea diverselor articole intre zonele de receptie-depozitare-comisionare;- Inventarierea periodica a diverselor grupe de articole.BENEFICII:Asigurare medicala privata;Tichete de masa;Zile suplimentare pentru concediu de odihna;Vouchere pentru cumparaturi;Training pentru dezvoltare profesionala;Posibilitati de invatare si dezvoltare in cadrul companiei.
REWE ROMANIA SRL

Contabil Senior /​ Team Supervisor


Candidatul ideal Contabil Senior / Team Supervisor cu atributii de consultant in Cluj-NapocaStartCo este o platforma digitala care ii ajuta pe antreprenori si freelanceri sa scape de birocratia inceperii si administrarii unei afaceri, prin simplificarea si automatizarea proceselor care tin de infiintarea unei firme, facturare si contabilitate.Suntem un startup romanesc in plina dezvoltare si cautam sa ne dezvoltam echipa. Daca vrei sa faci parte dintr-o companie digitala 100% romaneasca, atunci citeste mai departe.Descrierea jobului Pentru departamentul de contabilitate, cautam un contabil cu experienta si pasiune pentru cifre, care isi doreste sa creasca din punct de vedere profesional.Descrierea roluluiDepartamentul de contabilitate este cel care se ocupa de evidenta contabila a clientilor cu un abonament activ de contabilitate in platforma StartCo. Fiecare contabil StartCo gestioneaza propriul portofoliu de clienti, sub indrumarea unui Expert Contabil.Ce vei face efectiv in cadrul d
STARTCONTABILITATE S.​R.​L.​

Lucrator Comercial


Candidatul ideal Lucrator Comercial sa fie un om deschis, comunicativ, caruia sa-i faca placere sa fie in permanent contact cu cei din jur; sa aiba o atitudine pro activa; sa dea dovada de responsabilitate si seriozitate; sa aiba o atitudine deschisa si politicoasa fata de clienti; sa fie disponibil pentru un program in schimburi;Descrierea jobului intampina clientii si se asigura ca au o experienta placuta la cumparaturi; serveste clientii magazinului urmand corect procedurile de vanzare a produselor; ofera informatii suplimentare despre produse si promotii in derulare; mentine stocurile adecvate, mentine zona in care lucreaza curata si organizata eficient; promoveaza imaginea brandului MoldovanCe beneficii ai daca lucrezi in compania noastra?Magazinele Moldovan se gasesc in aproape toate cartierele din Cluj-Napoca, asa ca ai putea avea posibilitatea de a lucra aproape de casa.Iti vom oferi de asemenea: salariu atractiv in functie de experienta; tichete de masa de 25 Ron/zi; abonament
MOLDOVAN CARMANGERIE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1284 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Operator Abkant


Candidatul ideal Pentru sediul din Juc-Herghelie angajam operator abkant:- Studii medii;- Persoana disciplinata si onesta;- Capacitatea de a citi si interpreta desen tehnic – constituie avantaj;- Cunostinte utilizare instrumente de masura;- Capabil să lucreze cu o mare precizie și concentrare fiind orientat către detalii;Descrierea jobului - Creeaza accesoriile dupa cerintele de pe desenul tehnic al clientului;- Raspunde de modul de intocmire si de corectitudinea lucrarilor executate;- Identifica metoda de lucru potrivită în vederea prelucrării;- Respectarea conditiilor de siguranta si sanatate.Beneficii:- Lucru într-o echipă tânără și dinamică;- Instruire tehnică- Posibilitatea de asimilare de noi cunoștințe;- Salariu atractiv, bonuri de masa.
IMPRO SRL

Media netă estimată pe baza celor 14 de salarii introduse în Salario: 3475 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Compania noastră caută un Operator Call Center dedicat și pasionat de relaționarea cu clienții pentru a se alătura echipei noastre din departamentul de servicii clienți. Dacă ești o persoană comunicativă, empatică și dornică să oferi suport clienților noștri, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine.Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă în limba română.Empatie și capacitate de a gestiona situații tensionate.Atenție la detalii și capacitate de organizare.Experiență anterioară într-un rol similar reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Preia apeluri de la clienți și oferă asistență în rezolvarea problemelor acestora.Înregistrează și actualizează informațiile referitoare la solicitările clienților în sistemul nostru.Comunică eficient și profesionist cu clienții pentru a asigura o experiență pozitivă.Colaborează cu departamentele interne pentru a soluționa problemele ridicate de clienți.Beneficii:Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și int
SUPERCOM SA

Media netă estimată pe baza celor 410 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Back Office/​verifica Dati - Lingua Italiana - Full/​part Time


Candidatul ideal Il candidato ideale, preferibilmente, avrà le seguenti conoscenze: Ottima conoscenza della lingua italiana scritta e parlata; Buona conoscenza del pacchetto MS Office (WORD + EXCEL); Confidenza nell’utilizzo di Sistemi Gestionali per la verifica sulla customer base dei vari clienti;Stiamo cercando persone con le seguenti caratteristiche: Ottime abilità comunicative e di analisi in lingua italiana; Velocità di apprendimento; Autonomia e capacità di lavorare a seconda degli obiettivi;Descrierea jobului Descrizione del lavoro:Il lavoro sarà suddiviso, in base alle skills dei candidati e al loro orientamento, in attività di back office (analisi dati, verifica dati, compilazioni dati, ecc.).Dettagli Offerta: Economica SALARIO NETTO (importo inserito su contratto): 3200 ron/ net Ticket de masa 30 ron/zi Bonus mensili di produzione fino a 1.000 ron Net Bonus annuali di Produzione per i migliori operatori Bonus per festività di Natale per tutti i dipendenti Abbonamento Partner
ABBREVIA RO SRL

Operator Receptie Marfa - Depozit Turda


Candidatul ideal Vino alături de PENNY.!Suntem aici ca, împreună cu tine, să ajutăm clienții și să creăm o atmosferă plăcută în magazinele noastre.Poti face si tu parte din echipa noastra daca: esti absolvent de studii medii; ai experienta in verificarea marfii(constituie un avantaj); ai experienta in verificarea calitativa a sortimentatiei de legume/fructe constituie avantaj (valabil pentru departamentul de receptie legume/fructe); te consideri o persoana serioasa, organizata si responsabila; ai dorinta si interes in ceea ce priveste autodezvoltarea; ai capacitatea de a lucra in echipa dar si independent;detii bune abilitati de comunicare;Descrierea jobului Rolul tau va presupune sa: efectuezi receptia cantitativa si calitativa a marfii conform procedurilor; efectuezi corectii pe avize in cazul in care se constata diferente intre cantitatea fizica si cea avizata; refuzi marfa in cazul in care aceasta nu corespunde din punct de vedere cantitativ si calitativ, din punct de vedere al imp
REWE ROMANIA SRL

Manager Produs Magazin Online


Candidatul ideal Cerințe:Abilități excelente de comunicare și negociere.Experiență anterioară în gestionarea unui magazin online sau într-un rol similar în domeniul comerțului electronic.Cunoștințe solide de marketing online și abilități de utilizare a platformelor de comerț electronic.Cunoasterea limbii Engleze minim la nivel mediu si abilitati de operare PCCapacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a gestiona multiple proiecte simultan. Pasiune pentru comerțul electronic și înțelegerea profundă a comportamentului online al consumatorilor.Orientare către rezultate și atenție la detalii.Indemănare bună și afinitate către domeniul tehnic.Descrierea jobului Manager de Produs Magazin OnlineSuntem în căutarea unui Manager de Produs talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre din cadrul noului nostru magazin online în plină dezvoltare. Dacă ești pasionat de gestionarea și îmbunătățirea experienței clienților în mediul digital și ai abilități in domeniul vanzaril
SALSTAR SRL

Consultant Vanzari Bijuterii


Candidatul ideal - Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate?- Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor?- Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate?Daca ai raspuns cu DA, si ai:-Atitudine pozitiva și spirit de initiativa;-Capacitate de analiza si spirit de observatie;-Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare;-Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine;-Orientare catre identificarea de solutii;-Experienta in utilizarea calculatorului.Descrierea jobului Vino in echipa noastra si vei beneficia de:-Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata;-Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale;-Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei;-Program de lucru flexibil, in ture (Programul de luc
IRINIK SRL

Secretara


Candidatul ideal Secretara in Cluj-Napoca cu optiune Remote. ​Job part-time 50% (4 ore) Studii superioare absolvite limbi straine: limba engleza sau germana reprezinta un atu. experienta profesionala minima cunoasterea in detaliu a pachetului Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) spirit organizatoric, adaptabilitate, abilitati de comunicare, atentie la detalii capacitate dе multi – tasking bune abilitati dе organizare a timpului, sarcinilor si locului dе muncaDescrierea jobului ​Job part-time 50% (4 ore) organizarea activitatii de secretariat a societatii conceperea si transmiterea corespondentei, stabilirea agendei, pregatirea intalnirilor organizarea bazei de date concrete si veridice a colaboratorilor si institutiilor cu care societatea are relatii inregistrarea intrarilor si iesirilor de documente, preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice, primirea si trimiterea email-urilor, repartizarea lor pregatirea facturilor redactarea contractelor deplasare la banca, finante, c
TITAN DATA HUB VALLEY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 392 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent /​ Referent Departament Planning


Candidatul ideal Asistent /Referent departament Planning in Cluj-NapocaCerinte: Studii superioare (avantaj studii tehnice) Cunostinte de limba engleza nivel avansat Abilitati de comunicare si atentie la detalii Cunostinte de operare PC (inclusiv pachetul Microsoft Office-Excel) Experienta in utilizarea unui program ERP (constituie avantaj)Descrierea jobului Responsabilitati: Introduce comenzile primite de la clientii CSi Romania Responsabil de urmarirea comenzilor alocate Comunica clientilor posibilitatea realizarii comenzilor din perspectiva termenului de livrare Realizeaza confirmarile/reconfirmarile de pret pentru proiectele CSi si le trimite clientilor Verifica facturile inainte de trimiterea lor spre clienti Realizeaza saptamanal o situatie completa a livrarilor pentru urmatoarea saptamana Oferă suport departamentelor din Producție și Logistică pentru urmărirea şi soluţionarea problemelor logistice ce pot să apară în cazul comenzilor alocateBeneficii: Tichete de 35 lei/zi Decont t
CSI ROMANIA SRL

Vanzator Floresti (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai minimum studii gimnaziale finalizate. Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Clienții noștri contează pe tine să fii acolo atunci când au nevoie de ajutor sau au întrebări; Contăm pe tine să aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, respectând procesele interne de prezentare, precum și prospețimea produselor (ex: legume – fructe, brutărie etc.); Con
LIDL DISCOUNT SRL

Customer Support Representative Italian And English Hybrid


Candidatul ideal Languages: Fluent in Italian, English and RomanianLocation: Work from our office or remotely in a hybrid modeRequirements:– Proficiency in Italian, English, and Romanian (both written and spoken). All three languages are required.– Strong communication and problem-solving abilities.– Previous customer support experience is advantageous.– Customer-oriented mindset.– Ability to work in a fast-paced environment and handle multiple tasks.– Availability to work on weekends/ day shifts/ night shifts.Descrierea jobului Responsibilities:– Respond promptly and professionally to customer inquiries via email, phone and chat.– Resolve customer issues and concerns effectively to ensure their satisfaction and a positive experience.– Collaborate with our team to tackle complex problems and find effective solutions.–Keep accurate records of customer interactions and provide feedback for continuous improvement.Benefits:– Competitive salary and benefits package.– Opportunity to work in
FSP GLOBAL SRL

Specialist Contabil


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul financiar/contabil/economic.Experiență minimă de 3 ani în contabilitate și gestiunea stocurilor în comerțul cu mărfuri.Experiență în contabilitate financiară (declarații), în funcționalitatea conturilor contabile, cheltuielilor în avans.Închideri și urmăriri balanțe (conturi analitice specifice).Cunoștințe solide în legislația fiscală și contabilitate.Experiență semnificativă cu un software de gestiune.Cunoștințe foarte bune de Microsoft Office (Excel, Word).Rezistență la stres și efort, adaptabilitate la schimbări.Dedicare și pasiune pentru domeniul contabilității, cu un impuls constant pentru dezvoltare și creștere profesională.Descrierea jobului Înregistrarea eficientă a facturilor de cheltuieli și efectuarea plăților către furnizori.Gestionarea extraselelor bancare, emiterea bilete la ordin și gestionarea depunerilor bancare.Introducerea notelor contabile și a centralizatorului de salarii.Realizarea verificărilor pe conturile din balan
DENNVERPROFI SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Business Development Manager /​ Senior Sales Engineer


Candidatul ideal Business Development Manager / Senior Sales Engineer in Cluj NapocaThis is a fantastic opportunity to join a thriving manufacturing company providing precision fabrications and full assembly and test services, to market leading Customers.We are looking for a well organised and enthusiastic Business Development Manager / Senior SalesEngineer, to help expand our existing Customer base and introduce modern Sales and Marketingtechniques.The ideal candidate will be able to: Demonstrate their business development credentials. Have a proven track record of setting and hitting sales targets. Hold a degree level qualification in a relevant subject such as Marketing or Engineering Have at least 3 years experience in a similar position. Have negotiation and presentation skills, excellent interpersonal and communication skills with the ability to effectively engage with customers and stakeholders at all levels. Be self-motivated with the ability to work independently and as part o
EUROPEAN FABRICATIONS SRL

Manipulant Marfuri -apahida


Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitatile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am creat propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul - Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de #OameniiDeLaProfi vei avea parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENTA.D
PROFI ROM FOOD SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 167 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.