Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Fonduri Europene in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Fonduri Europene in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Fonduri Europene in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Fonduri Europene in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Proiect Fonduri Europene


Candidatul ideal Experienta in scrierea/implementarea programelor/proiectelor cu finantareeuropeana nerambursabila Absolvent de studii superioare Cunostinte avansate de utilizare a MS Office - Excel, Word, Outlook Abilitatea de a lucra simultan pe mai multe proiecte si activitati Abilitati de comunicare, prezentare si relationare Persoana organizata, atitudine proactiva, spirit de initiativa Buna gestionare a termenelor limita Abilitatea de a lua decizii si de a-asi asuma responsabilitatea Excelente abilitati de analiza, sinteza si furnizare de solutii Capacitatea de a lucra in echipa, dar si individual Focusat pe client si pe obiectivele acestuia, persoana adaptabila si flexibila Capacitate de scriere cu acuratete, rezolvare de probleme, loialitate, implicare Atitudine proactiva si orientare catre client si rezultate Constituie un avantaj cunostintele de contabilitate pentru realizarea prognozelor financiare Constituie un avantaj experienta in implementarea proiectelor din domeniul pr
REI FINANCE ADVISORS SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 12000 RON/Luna

Consultant Fonduri Europene Nerambursabile


Candidatul ideal Să aibă experiență (minimum 2 ani) în consultanta sau elaborarea/realizarea și implementarea proiectelor europene/naționale în programele de finanțare precum PNDR, POR, POC, PNRR, POIM, Programe naționale.Să fie foarte responsabil(ă)!Să aibă capacitate foarte bună de comunicare/relaționare/organizareSă fie foarte atent(ă) la detalii! Realizarea/implementarea proiectelor pentru obținerea finanțărilor nerambursabile necesită multă atenție, experiență și responsabilitate.Să vorbească și să scrie corect în limba română!Să fie dispus(ă) să învețe, să participle periodic la cursuri de perfecționare .Sa cunoască procedurile de achizitii publice si folosirea platformelor dedicate scrierii si implementarii proiectelor.Să fie un bun profesionist care iubește munca pe care o desfășoară.Să aibă capacitatea de a lucra în echipă, dar și individual.Să posede cunoștințe medii de IT: Word, Excel, Outlook, webDescrierea jobului Analizează și interpretează corect programele de finanțare
SOFCONS ENGINEERING SRL

Director Administrativ


Candidatul ideal Reprezentanta Bosch angajam director administrativ, persoana cu studii economice sau administrare afaceri.Oferim: pachet salarial motivant bonuri de masa prime sarbatori cazare (pentru persoanele din alte localitati)Cerinte: cunostinte limba engleza studii economice sau administrare afaceri cunostinte contabilitate primara operare PC permis conducere
SERMECOM AUTOTRADING SRL

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Asistent Executiv - Operational - Administrativ


Candidatul ideal Abilitati bune de organizare si gestionarului a timpului.Abilitati de comunicare, exprimare si convingere.Rapiditate in gandire si comunicare.Disponibilitate pentru a participa la trainingurile și pregatirea profesionala oferite de companie.Cunoastere a pachetului MS Office.Atentie distributiva si de detaliu.Adaptarea usoara la diverse situatii neprevazute.Responsabilitate, seriozitate, punctualitate, atentie la detalii, initiativa.Cunoastere a limbii engleze.Descrierea jobului - Gestionarea relatiei cu firma de contabilitate - transmiterea facturilor, chitantelor, extraselor de cont;- Gestionarea relatiei cu clientii companiei - crearea / emiterea si transmiterea tuturor documentelor contractuale si a informatiilor necesare derularii in bune conditii;- Gestioneaza corespondenta cu partenerii de afaceri ai organizatiei;- Programarea si organizarea intalnirilor;- Supraveghează şi asigură rezolvarea sarcinilor operationale, administrative si logistice la nivelul compa
VIA PRO IT CONSULTING SRL

Asistent Administrativ


Candidatul ideal Candidatul ideal: Studii superioare in domeniul economic. Abilități de comunicare. Cunostinte limba engleză (scris și vorbit) la nivel B2–C1. Atent la detalii și abilități puternice de organizare. Deschidere pentru învățare continuă și adaptabilitate. Cunoștințe în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office, în special Microsoft Excel (creare și gestionare tabele, funcții precum filtrarea, inserarea etc.).Reprezintă un avantaj: Experiență în domeniul logistic sau comercial, gestionare baze de date. Permis conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilități principale: Gestionarea sarcinilor administrative zilnice cu acuratețe și atenție la detalii. Contabilitate primara. Comunicare cu partenerii noștri (telefonic, mail, chat zoom). Asigurarea realizării tuturor sarcinilor în timp util, respectând termenele limită. Colaborarea strânsă cu echipa pentru a menține fluxul de lucru organizat și eficient. Identificarea, propunerea și implementarea îmbunătățiri
POMICULTURA IND SRL

Media netă estimată pe baza celor 938 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Profesor Business/​administrarea Afacerilor /​prof.​ Matematica


Candidatul ideal Paradis International College își mărește echipa! Suntem în căutare de educator, profesor de informatica si profesor de administrarea afacerilor.Un salariu motivant, șansa de a lucra în singura școală Cambridge din regiunea Moldovei, colegi care știu cu adevărat ce înseamnă să facă echipă sunt doar câteva dintre atuurile școlii!Dacă ai:• studii absolvite în domeniu (Facultatea de Administrare a Afacerilor, Facultatea de Matematica)• un foarte bun nivel al limbii engleze (nivel C1);• deschidere în a lucra cu copiii și responsabilitate,atunci ești candidatul ideal.Descrierea jobului Responsabilități specifice postului de profesor;Toate beneficiile care pot veni facand parte dintr-o echipa de succes„Paradis International College își asumă extrem de serios datoria de îngrijire a tuturor elevilor săi și suntem extrem de atenți cu privire la referințe, verificarea istoricului profesional și a cazierului pentru a ne asigura că toți elevii noștrii sunt în siguranță ”
ASOCIATIA PARADISUL COPIILOR

Trainee Economist /​ Business Administration /​ Sales /​ Marketing (225306)


Candidatul ideal Vrei să fii tu noul trainee GraduatE.ON?Dacă ai pasiuni în diverse domenii și crezi că se pot adapta cerințelor companiei, dar nu știi exact cum și unde să descoperi acest aspect, GraduatE.ON este mediul perfect pentru tine. Află dacă îndeplinești condițiile pentru poziția de TRAINEE ECONOMIST / BUSINESS ADMINISTRATION / SALES / MARKETING.Căutăm: Studenți în ultimul an, nivel de licență sau master, cu performanțe academice bune în domenii precum Finanțe, Contabilitate, Management, Marketing, Administrarea Afacerilor sau domenii conexe, dar nu limitat la acestea Implicare în activități extracurriculare, precum participarea la organizații studențești, voluntariat sau prezentări la sesiuni științifice Cunoștințe solide de Microsoft Office și limba engleză Disponibilitatea de a călători în diferite orașe din țară și de a participa la stagii în cadrul E.ON România și Delgaz Grid Abilități bune de lucru în echipă, capacitate analitică excelentă și comunicare eficientăDescrie
E.​ON ROMANIA SRL
Vezi alte joburi relevante

Operator Call Center - ITALIANA - Municipiul IASI Operator Call Center


Companie verificată
Aplica rapid
CerinteAplica daca:Cunosti Limba Italiană avansat - OBLIGATORIUAi abilități excelente de comunicare și ascultare activă.Experiență anterioară într-un call center sau într-un rol similar constituie un avantaj.Ai abilități de utilizare a computerului. Responsabilitati / RealizariCe anume vei face:Preiei apeluri telefonice primite de la clienții din Italia și răspunzi la întrebările acestora într-un mod profesional și prietenos.Furnizezi suport clienților în legătură cu serviciile companiei.Înregistrezi datele interacțiunilor cu clienții în sistem. Alte informatiiProgram de lucru: 2 SchimburiSchimbul 1 - 10:00 - 18:00Schimbul 2 -12:00 - 20:00 Vei avea parte de:Salariu atractiv, motivant și competitivTichete de masăAbonament medical privat7Card pentru beneficii de sănătate și wellness BeneficiiBonus de performantaAbonament medicalAbonament la sala sportTraining-uriTichete de masaTichete de vacanta
PSG PERSONAL SERVICES GROUP SRL

Operator Facturare


Candidatul ideal Dona. Logistica isi mareste echipa!Cautam un coleg care sa se alature echipei noastre tinere si dinamice astfel incat sa construim impreuna succesul!Descrierea jobului Detalii despre acest post le vom discuta la interviu, unde ne vom si cunoaste. Pana atunci, pentru a-ti putea forma o imagine, vezi cateva dintre responsabilitatile atasate pozitiei, astfel: preia comenzile de la clienti; factureaza comenzile primite prin mail si fax; mentine un stoc optim de marfa in vederea facturarii; urmareste solutionarea cererilor de retur, transmite clientului informatii privind statusul acestora si ulterior facturile de stornare, in cazul celor aprobate si acceptate.Iti oferim: beneficii materiale formate din salariu fix aliniat pietei, corelat cu nivelul de experienta si abilitati, tichete de masa si bonus de performanta; program de lucru luni-vineri, 8 ore pe zi; tichete de masa; asigurare de sanatate; card discount in Farmaciile DONA; acces gratuit la biblioteca digitala Books
SC DONA.​ LOGISTICA SA

Media netă estimată pe baza celor 619 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Economist /​ Contabil


Candidatul ideal CATENA ELECTRIC ÎȘI EXTINDE ECHIPA!Studii superioare în domeniul economic;Experiență de min. 3 an în departamentul financiar-contabil;Cunoștințe din legislația aplicabilă în domeniul financiar-contabil;Capacitate de analiză și previzionare;Atitudine proactivă;Persoană ordonată și disciplinată;Corectitudine;Rapiditate în executarea activităților;Atenție sporită la detalii;Spirit de echipă;Cunoștințe de operare pe calculator;Cunoștințe medii de limba engleză.Descrierea jobului Contribuie la organizarea și ținerea contabilitatea societății conform legislației în vigoare;Verifică și înregistrează documentele contabile în programul de evidenta contabila;Verifică conturie de clienți și furnizori;Înregistrează documentele justificative (facturi, chitante, extrase cont, etc);Întocmește și verifică registrul de casă;În funcție de necesitate, efectuează plăți către furnizori;Contribuie la efectuarea de operațiuni specifice închiderilor contabile lunare;Verifică deconturile salar
CATENA SRL

Media netă estimată pe baza celor 2479 de salarii introduse în Salario: 4095 RON/Luna

Contabil Senior - Iasi


Candidatul ideal Alătură-te Echipei Noastre din Iași in rolul de Contabil Senior!Ești pasionat de cifre și vrei să-ți utilizezi experiența și abilitățile într-un mediu dinamic și provocator? Echipa noastră financiar-contabilă din Iași este în căutarea unui Contabil Senior care să aducă entuziasm, inițiativă și o abordare meticuloasă a detaliilor în tot ceea ce face.Pentru reușită în această misiune ai nevoie de:Diplomă de licență în Economie sau Contabilitate.Minimum 3 ani de experiență în contabilitate,Experienta in contabilitate internațională.Abilități analitice de excepție.Cunoștințe medii de limba engleză (minim B2); cunoașterea limbii franceze constituie un avantaj.Experiența cu SAP este apreciată, dar nu obligatorie.Descrierea jobului Responsabilități:Analizarea lunară și anuală a balantei generale;Înregistrarea și verificarea scrierilor contabile de ajustare a conturilor (provizioane, deprecieri, ajustări) în vederea respectării politicilor interne ale grupului;Menținerea comun
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Contabil Cu Experienta


Candidatul ideal Vom alege cu grijă o persoană inteligentă, ambițioasă și organizată, care își dorește să se dezvolte pe plan profesional, alături de noi.Te asteptam in echipa noastra daca îndeplinești următoarele cerințe: [✔️] Experiența profesională în domeniu de minim 3 ani;[✔️] Cunoașterea program WinMentor, constituie avantaj;[✔️] Studii superioare in domeniul economic;[✔️] Cunostinte de operare MS Office (Word, Excel);[✔️] Promptitudine, atentie la detalii;[✔️] Orientat spre actiune si flexibilitate;[✔️] Capacitatea de a lucra cu termene limita;[✔️] Capacitatea de a lucra eficient in echipa;[✔️] Atitudine pozitiva si fire comunicativa.Descrierea jobului Înregistrаrеа documentelor primаrе pеntru еvidеnța contabilă, finаnciаră, de gеstiunе și a operațiunilor de import export; Arhivarea corespunzătoare a documentelor contabile, a contractelor, a altor documente interne și externe referitoare la activitatea financiară și comercială a firmei; Întocmirеа facturilor dе vânzare, аvize, e
CABINET DE EXPERTIZă CONTABILă POPA IOANA ANDA S.​R.​L.​

Economist


Candidatul ideal Candidatul ideal:- Absolvent studii superioare in domeniul economic;- Experienta pe un post cu atributii similare de minim 3 ani;- Cunostinte solide de contabilitate si legislatie financiar-contabila;- Abilități în utilizarea programelor WinMentor și Microsoft Office (nivel cel putin mediu);- Cunostinte de interpretare a datelor economice, capacitate de lucru sub presiune si respectarea termenelor limita;- Adaptabilitate si flexibilitate, atitudine pozitiva si orientata spre identificarea solutiilor; Descrierea jobului Responsabilitati:- Verificarea, prelucrarea si inregistrarea documentelor financiare in softul de specialitate;- Monitorizarea evidenţei conturilor de clienti si furnizori;- Urmarirea situaţiilor facturilor neachitate si neîncasate si efectuarea platilor catre furnizori in baza facturilor scadente;- Participarea la inventarele lunare si intocmirea listelor de inventar;- Intocmirea balantei de verificare, a notelor contabile, a celorlalte liste si jurnale
IMA COMPONENTES IASI SRL

Media netă estimată pe baza celor 6517 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager Cu Atribuțiuni Financiar Contabile


Candidatul ideal FideliaCasa caută colegi noi, asistent manager cu atributii de operare documente primare in WinMentorEcuatia de mai jos te reprezinta?RESPONSABILITATE+MUNCA= INCREDERE,FIDELITATE= INCREDERE+ CONSECVENTAsi:✅Ești o persoană organizată și responsabilă?✅Ai abilitati de comunicare si relationare?✅Deții cunostinte de utilizare soft-uri utilitare (Word, Excel)✅Deții cunoștințe de operare documente primare in WinMentor?✅Te poți concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp?Vino în echipa noastră!Trimite CV-ul la [email protected] și fă primul pas către o carieră strălucită!Descrierea jobului Persoana pe care o căutăm să intre în echipa noastră va lucra în mod direct cu Directorul General al companiei și Directorul economic.Sarcini și responsabilități generale:1. Evidența financiară a grupului de firme(centralizare);2. Plăti facturi, facturare;3. Contabilitate primară;4. Trimitere state de plata și pontaje către toate firmele din grup;5. Verificare plăți
FIDELIA CASA SRL

Economist


Candidatul ideal Te asteptam sa faci parte din echipa noastra daca in profilul tau se regasesc aptitudinile ce constituie baza unei colaborari de lunga durata: Ai "drag de munca" si iti iei bucurie din lucrul “bine-facut”; Esti student in an terminal sau absolvent de studii superioare de specialitate; Ai experienta de lucru in domeniul economic de minim 1 an; Detii cunostinte medii de lucru in Microsoft Office - Excel; Ai atentie la detalii si atentie distributiva; Atitudinea ta este una proactiva;Descrierea jobului Dintre atributiile specifice le mentionam pe cele mai relevante: Operarea si inregistrarea documentelor financiar – contabile in vederea intocmirii situatiilor finale; Evidenta casa si banca; Evidenta clienti / furnizori, mentinerea legaturii permanente cu clientul/furnizorul; Verificarea soldurilor din contabilitate; Participarea la activitatile specifice inchiderii de luna/an; Listarea si arhivarea documentelor inregistrate lunar.
CONEX DISTRIBUTION SA

Media netă estimată pe baza celor 6516 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Operator Cnc


Candidatul ideal Profilul ocupantului:1. constiinciozitate, onestitate si seriozitate2. rigurozitate si atentie la detalii3. asumarea responsabilitatii4. prudenta in respectarea regulilor5. absolvent studii tehniceDescrierea jobului 1. Ruleaza programul CNC pe masina cu comanda numerica conform instructiunilor de operare si cu specificaţiile tehnice;2. Masoara si verifica piesele folosind instrumentele de masura, conform cerintelor si specificatiilor tehnice;3. Masoara si verifica sculele aschietoare folosite in procesul de aschiere;4. Anunta imediat Seful de echipa sau Coordonatorul de Productie cand identifica probleme tehnice referitoare la functionarea/ operarea masinii CNC;5. Se asigura ca toate produsele executate în proces indeplinesc conditiile de calitate şi specificatiile tehnice;6. Pastreaza in bune conditii de functionare atat masina CNC pe care o opereaza, cat si sculele, dispozitivele si echipamentele pe care le utilizeaza;7. Efectueaza si pastreaza curatenia la masina CN
CORIOLAN AUR SMARALD SRL

Media netă estimată pe baza celor 106 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Reprezentant/​consultant Vanzari - Cunostinte Tehnice De Baza


Candidatul ideal Suntem in cautarea unei colege sau coleg cu spirit de echipa, sa aiba capacitatea de a-si gasi motive de implicare,un bun vorbitor cu capacitatea sa-si duca lucrurile la bun sfarsit, entuziasm, tenacitate, perseverenta, vointa si dorinta de a reusi. Este importanta mentalitatea omului care gaseste solutii la probleme si nu probleme la solutii, de aceea la noi in companie se pune pret pe competente si invatare continua.Descrierea jobului Suport si Dezvoltare:La CA TERRAPARTS, nu ne asteptam ca noii nostri colegi sa stie totul de la inceput. Intelegem importanta integrarii si dezvoltarii continue, motiv pentru care vei fi sprijinit de un mentor dedicat in prima ta luna. Acesta te va ghida prin cultura si procedurile noastre, ajutandu-te sa iti dezvolti abilitatile necesare pentru a excela in rolul tau.Despre noi:De 9 ani in piata din Romania, cel mai mare depozit Regional din Moldova cu stocuri de peste 3500 repere ale brandului JCB, si peste 1500000 lei investiti in sto
CA TERRAPARTS S.​R.​L.​

Risk Manager,​ Tse Operations


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- 3+ years of experience in any process in RISC domain- 3 years of working cross functionally with tech and non-tech program/product/legal teams experiencePREFERRED QUALIFICATIONS- Driving end to end delivery, and dealing with highly ambiguous situations- - Experience in stakeholder management, dealing with multiple stakeholders at varied levels of the organization- Experience building processes, project management – MBA, Certification in Lean processAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central to our success. We make recruiting decisions based on your experience and skills. We value your passion to discover, invent, simplify and build. Protecting your privacy and the security of your data is a longstanding top priority for Amazon. Please consult our Privacy Notice (https://www.amazon.jobs/en/privacy_page) to know more about how we collect, use and transfer the personal data of our
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Consultant Si Operator Magazin Online Produse Naturiste


Candidatul ideal Daca mentinerea sanatatii prin metode naturiste te inspira si crezi si tu, ca prin acest mod putem sa ajutam o multime de oameni pe termen lung, esti pe pagina potrivita.Dar ca sa nu iti pierzi timpul citind un anunt care nu are nici o treaba cu ceea ce iti doresti tu pentru viitorul tau, iti spunem sincer care ar fi situatia in care ar fi bine sa nu aplici pentru acest job:Nu aplica daca: nu ai cunostinte minime in domeniul sanatatii, al stilui de viata sanatos si a terapiilor naturiste nu te intereseaza produsele naturale si medicina naturista (ti se par niste prostii) iti place mai degraba sa lucrezi singur decat sa lucrezi in relatie directa cu oamenii nu iti place sa vorbesti des la telefon nu iti place sa vinziDorim sa aplici daca : esti pasionat de domeniul sanatatii si de mentinerea starii de sanatate prin metode naturiste ai cunostinte de fitoterapie, nutritie si suplimente nutritive identifici nevoile celui din fata ta, stii cum sa iti adaptezi limbajul si cu
GROUP AS SRL

Customer Support And Operations Specialist


Candidatul ideal PROFIDATA offers standard software solutions for investment and wealth management through its branches in the most important financial centers in Europe. This offering is complemented by a rapidly growing, broad range of services in the areas of software as a service, consulting, implementation, training and support.For our company based in Iasi, we are looking for you as a:Customer Support and Operations SpecialistWe are looking for a motivated and reliable personality with a quick grasp and customer support background. As a member of our Operations team, you will be jointly responsible for operating and supporting our data and Application services. A basic IT background experience is very useful also.Profile of the ideal candidate:-> Trustworthy and service-oriented attitude-> Analytical and problem-solving skills-> Team player, willing to work in an across countries team-> Proactive and self-organizedDescrierea jobului Main responsibilities: Daily monitoring of inte
PROFIDATA DEVELOPMENT ROMÂNIA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.