Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2809 Locuri de Munca Specialist Achizitii - Joburi Specialist Achizitii

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2809 Locuri de Munca Specialist Achizitii - Joburi Specialist Achizitii

Cauta printr-o varietate mare de joburi Specialist Achizitii si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Specialist Achizitii si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Specialist Achizitii / Buyer In Cluj-Napoca Experienta in domeniul achizitiilor; Cunostinte in utilizarea calculatorului si rapiditate de operare; Abilitati de negociere, analiza, sinteza, previziune si planificare; Cunoasterea limbii engleze; Permis de conducere cat. B; Abilitati de rezolvare a situatiilor neprevazute, rapiditate, promptitudine; Esti o persoana organizata si cu o mare atentie la detalii; Esti un foarte bun negociator si ai foarte bune abilitati de comunicare; Ai o atitudine pozitiva si orientata spre rezultate.Descrierea jobului Responsabilitati: Se ocupa de identificarea si achizitionarea tuturor componentelor electronice necesare in procesul de reparatii; Intretine relatiile cu furnizorii existenti atat din tara cat si din strainatate; Efectueaza comenzi, urmareste termenele de livrare; Identifica furnizori noi si se asigura de cel mai bun raport calitate-pret; Solicita oferte de pret si se ocupa de comenzile de piese electronice; Negociaza constant
ULTRATECH INT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1650 de salarii introduse în Salario: 4998 RON/Luna

Specialist Achizitii (buyer)


Candidatul ideal Cautam un coleg nou pentru departamentul de Achizitii. Daca ai experiență ca si achizitor si stii sa folosesti laptop-ul din dotare la capacitate maxima – lucrezi cu Excel, Word, Outlook si vreun ERP, te cautam pe tine! Noi folosim SoftOne, dar nu e obligatoriu sa fii lucrat fix cu el pana acum. ERP-urile sunt ca zilele de iarna…seamana toate intre ele.Este important pentru noi sa-ti placa oamenii si interactiunile. Sa stii sa porti discutii cu scop cu furnizorii nostri, sa consolidezi relatii de lunga durata si sa obtii beneficii relevante pentru companie: termene de plata si discounturi, care ne fac pe toti fericiti.Aspectele tehnice sunt si ele parte din poveste – urmarim anumiti KPI si din cand-n cand iti cerem niste foi cu cifre, le mai zice si rapoarte periodice. Totusi, nu e panica – ne plac lucrurile simple si clare. De aceea tot ce facem, de la responsabilitati, evaluari, KPI si bonusari, vrem sa le facem asa, simple si clare.Descrierea jobului Responsabilităț
BRAND DISTRIBUTION GROUP SRL

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Experiență minim 3 ani în achizitii materiale dе constructii Aptitudini dе negociere Cunoasterea pietei si a furnizorilor dе materiale dе constructii Gandire antreprenoriala Abilități foarte bune dе analiză, comunicare și negociere, fermitate, integritate, responsabilitate Abilitatea dе a-si stabili prioritatile si dе a-si planifica activitatile Cunosținte bune dе operare PC : MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Outlook Cunostinte dе limba engleza, limba germana constituie un avantaj Absolvent studii superioare, Universitatea Tehnica dе Constructii constituie un avantaj Permis dе conducere cat. BDescrierea jobului Analizеază documеntаția tehnicа, solicită ofеrtе dе preț, intocmеștе cеreri dе ofеrtă Analizеază din punct de vedеre tehnico-еconomic ofertеle primitе si negociаza preturile Identifica, evalueaza și selecteaza potențiali noi furnizori Participă la selecția de furnizori pentru execuția proiectelor si stabilește pentru activitatea acestora, termenele de livrar
REIF INFRA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1617 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii Auto (f/​m/​d) - Porsche Inter Auto


Candidatul ideal PROFILUL TĂU:Orientare catre clientAptitudini de comunicare si integrare; empatieCompetente cognitive (abilitati de invatare, inovare, planificare si organizare)Competente personale (deschidere, initiativa, angajament si perseverenta)Studii superioare, absovite sau in cursExperienta in vanzari (reprezinta un avantaj)Permis de conducere validCunostinte de limba englezaEtica profesionala (confidentialitate)----Va informam ca datele conținute in CV-ul dumneavoastra, cu care aplicati pentru aceasta pozitie, sunt prelucrate in conformitate cu Nota de Informare in scopuri de Recrutare (vezi: https://www.porscheinterauto.ro/job-uri/@@poi.application.pdf/e62479b708be47d3849fe3a7bd69e628), care ofera informatii complete despre: categoriile de date pe care le prelucram, destinatarii acestor date, durata stocarii, temeiul prelucrarii si drepturile dumneavoastra.Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE TALE:Indeplinirea planului de achizitii asumat cu directorul de vanzariSa reprezin
PORSCHE INTER AUTO ROMANIA SRL

Strategic Buyer /​ Specialist Achizitii - Eastern Europe


Candidatul ideal Your profile : You have university degree in technical or commercial areas or comparable; You have several years of professional experience in the Eastern European region, preferable in an international manufacturing company; You have knowledge in specific manufacturing technologies; You have an ERP systems knowledge (e.g. SAP); You have good MS Office programs and Outlook; You are business fluent in English and German skills are an advantage; You have ability to work on complex tasks; You assume responsability for the achievement of the objectives; You have quick comprehension skills; You are creative and flexible; You have willingness to travel.Descrierea jobului Your job :In this role, you will contribute significantly to the success of the company, our delivery performance and the resulting customer satisfaction.As a Strategic Buyer you are responsabile for : Procurement market analyses and supplier qualification in Eastern Europe including support of supplier audi
WITTENSTEIN S.​R.​L.​

Consilier Vânzări Auto /​ Specialist Achizitii


Candidatul ideal Acest rol este o oportunitate extraordinară pentru un consilier de vânzări cu experiență, cu un nivel ridicat de energie și plin de dorința de a face performanță. Ca și Consilier Vânzări/ Specialist achizitii auto, veți fi responsabil de dezvoltarea portofoliului de clienți actuali și potențiali ai companiei.Obligatoriu permis cat B, minim 2 ani. Descrierea jobului Consilierea clienților în vederea achiziției autoturismului dorit si găsirea celor mai bune soluții pentru satisfacția cliențilorPrezentarea statică si dinamică a autovehiculului, cu efectuarea test drive-ului propriu-zisPromovarea serviciilor oferite: finanțare, buy-back, post-vânzareÎncheierea vânzării și redactarea documentelor legate de vânzareLivrarea autoturismului către clientUrmărirea rezultatelor gradului de satisfacție clienți, identificarea de soluții/acțiuni și implementarea lor în scopul îmbunătățirii satisfacției cliențilorDesfășurarea activității de cercetare în domeniul auto si urmărirea tend
SUPER SMART CHOICE SRL

Inginer/​specialist Achizitii Instalatii In Constructii


Candidatul ideal - absolvent de studii superioare in domeniul Instalatii pentru Constructii;- cunostinte bune de materiale si echipamente din domeniul instalatii pentru constructii;- cunostinte specifice privind intocmirea contractelor: conditii contractuale, tehnici de negociere, intocmire analize economice;- experienta de munca in achizitii, instalatii pentru constructii - minim 2 ani;- abilitati foarte bune de lucru pe calculator (Excel, Word, etc.);- abilitati excelente de utilizare a computerului (cunoasterea softului ERP-Charisma-Primavera constituie AVANTAJ);- abilitati de rezolvare a problemelor;- abilitati foarte bune de comunicare, organizare, planificare si atentie la detalii;- cunoasterea legislatiei in domeniu.Descrierea jobului - elaborează analize comparative de preț;- sustine Departamentele Ofertare si Executie in relatia cu furnizorii de materiale si echipamente;- prospecteaza piata cu scopul de a identifica noi furnizori / parteneri;- intocmeşte şi transmite cereri de
HIGH-TECH CLIMA S.​A.​

Specialist Achizitii Si Aprovizionare


Candidatul ideal Responsabil ,stapan pe cunostintele sale , rezistent la stressDescrierea jobului Postul in sine este unul complex ,deoarece in domeniul nostru de activitate trebuie viziune si logica . In cuvinte putine postul presupune o legatura stransa intre furnizori ,beneficiari si angajator .Totusi in spatele frazei simple se ascunde munca complexa de a indeplini cerintele beneficiarului ,cerintele angajatorului care respecta legislatia necesara in achizitia produselor folosite si relatia stransa cu diferiti furnizori .Este o munca nesfarsita de cautare si raportare la cel mai bun pret-calitate-termen de livrare -termen de plata .Trebuie sa stapaneasca domeniul in care activam .Beneficiile se discuta in mementul interviului.
THERMOFIX FACILITY SERVICES SRL

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Îti doresti sa fii competitiv, sa evoluezi constant si sa lucrezi cu cei mai buni? Alatura-te echipei noastre! Studii universitare in domeniul economic sau tehnic;Cunostinte Excel, Powerpoint si Outlook;Gandire strategica, dorinta de autodepasire, initiativa si abilitati de comunicare bine dezvoltate;Flexibilitate, răbdare, atenţie la detaliu;Abilităţi de negociere;Abilităţi reale de planificare, organizare şi viteză de reacţie.- Limba engleza nivel mediuDescrierea jobului Asigura aprovizionarea la timp cu materiale necesare productiei, urmarind ca programul de livrari al furnizorilor sa fie conform cu graficele;Cautare si selectie furnizori; negociere conditii comerciale; mentinerea si dezvoltarea relatiei cu furnizorii;Participa la negocierile cu furnizorii si incheierea contractelor cu acestia;Stabilirea unor relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor uzuale;Urmareste in permanenta comenzile efectuate până la momen
MAGNUM THERM S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1883 de salarii introduse în Salario: 4700 RON/Luna

Specialist Achizitii Junior


Candidatul ideal Cunostinte cu privire la legislatia in vigoare in domeniul comercial Experienta de minim 1 an pe un post similar (Administrativ, Achizitii) Limba engleza nivel avansat Studii superioare Cunostinte operare PC, in special pachetul Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) Avantaj, Facultatea de Constructii.CALITATI PERSONALE: Abilitati de management Excelente abilitati de negociere Bun organizator de timp si resurse Persoana cu initiativa, autonoma Excelente abilitati de comunicareDescrierea jobului Propune, implementeaza si actualizeaza cadrul in care se va derula procesul de achizitii bunuri si servicii in New Kopel Group (ofertare, contractare, derulare contract) Selecteaza si evalueaza furnizorii de produse si servicii Negociaza obtinerea celor mai bune conditii comerciale si tehnice pentru bunurile si serviciile achizitionate Dezvolta si mentine relatia cu furnizorii Negociaza contractele de achizitie din punct de vedere comercial si mediaza posibilele obiectiuni S
NEW KOPEL ROMANIA S.​R.​L.​

Specialist Achizitii- Rudeni,​ Chiajna


Candidatul ideal Studii superioare; Experienta pe o pozitie similara minim 1 an; Abilitati de comunicare verbala si scrisa; Atentie la detalii; Cunoasterea pachetului MS Office - excel la un nivel avansat; Capacitate de organizare si prioritizare; Cunoasterea limbii engleze (scris/vorbit).Descrierea jobului Evaluarea cu recurenta a stocurilor si identificarea necesarului de marfuri; Comunicarea cu furnizorii si plasarea comenzilor conform politicilor companiei; Se asigura ca furnizorii efectueaza ambalarea / marcarea produselor in conformitate cu legislatia in vigoare; Plasarea comenzilor de timbre fiscale catre Biroul Vamal si Imprimeria Nationala; Expedierea / exportul timbrelor fiscale catre furnizori; Comunicarea si verificarea documentelor impreuna cu un comisionar vamal; Identificarea celor mai optime costuri de transport si initierea procesului de transport; Inregistrarea produselor in sistemul ERP, respectand politicile companiei; Generarea de rapoarte necesare declaratiilor va
BRANDS INTERNATIONAL SRL

Specialist Achizitii - Spitalul Memorial Baneasa


Candidatul ideal Daca ești o persoană care a acumulat experiență solidă în achiziții în industria medicala și prețuiești etica, integritatea, ești activ, responsabil, organizat, persistent cu spirit competitiv, orientat spre rezultate și vrei să te alături echipei noastre de profesioniști cu vastă experiență, te invităm să aplici pentru rolul descris mai jos: Studii superioare; Cunostinţe limba Engleză; Cunostinţe si abilităţi foarte bune de operare PC (pachet Ms Office: Excel); Experienţă în achiziții in industria HealthCare– minim 2 ani; Foarte bune abilități de comunicare și negociere; Experiență/competență cu modulele SAP S&D, MM și/sau WM; Experiență în achiziționarea de dispozitive medicale, medicamente, materiale consumabile medicale și non-medicale în sectorul spitalicesc. Cunoașterea legislației vamale și a proceselor de depozitare, Competență cu programele MS Office, analizarea si raportarea datelorDescrierea jobului Întocmeşte comenzile pe care le transmite furnizoriilor de
SPITALUL DE ONCOLOGIE MONZA S.​R.​L.​

Specialist achizitii/​ Buyer/​ Achizitor.​


Studii superioare; 2 ani experienta - avantaj; Operare PC nivel avansat; Engleza nivel mediu - avansat; Abilitati de comunicare, negociere, atentie, atitudine pozitiva, organizare si prioritizare,Caracteristici Domeniu activitate: Comert, vanzari Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: nuDetalii suplimentare Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Consultant Vanzari Showroom si Pregatire Comenzi


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 6000 LEI pe lună
Candidatul IdealAtent la detalii, abilitati de comunicare cu clientii, cunostinte tehnice despre biciclete, punctual, sociabil, lucru in echipa, rezistent la efort si stres, adaptabil, domiciliu stabil in Cluj-Napoca. Descrierea jobuluiConsilierea clientilor in alegerea produselor. Aranjarea produselor in magazin. Pregatirea produselor pentru comenzi on-line. Experienta in domeniu si cunostintele tehnice reprezinta un avantaj. Descrierea companieiMaros Bike este o companie cu capital 100 românesc care activează pe piața din România din 2002. Activitatea principală este vânzarea de biciclete, piese, accesorii de biciclete, închirieri biciclete și service pentru biciclete. Seriozitatea și punctualitatea cu care am dat dovada în servirea clienților noștri de-a lungul timpului ne-a propulsat pe prima poziție ca și magazin dedicat doar bicicletelor la nivel național.Activitatea companiei noastre se desfășoară într-un spațiu fizic situat în Cluj Napoca și on-line cu livra
MAROS BIKE SRL

Consultant vanzari /​ contabil primar


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 LEI pe lună
Candidatul IdealCandidatul ideal pentru această poziție ar trebui să fie o persoană motivată, cu o atitudine proactivă și orientată către rezultate. Ne dorim să lucrăm alături de cineva care să fie pasionat de domeniul economic și să fie dornic să învețe și să se dezvolte continuu. Abilitățile excelente de comunicare și gestionare a relațiilor interpersonale sunt esențiale, deoarece aceasta este o poziție în care interacțiunea cu colegii și clienții este constantă. Candidatul ideal ar trebui să fie organizat, atent la detalii și să aibă capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și solicitant. De asemenea, apreciem înalt atitudinea pozitivă și dorința de a contribui activ la succesul echipei și al companiei în ansamblu. Punct de lucru in Afumati , Ilfov. Descrierea jobuluiAsistentă Administrativă și Contabilă Cerințe:Studii superioare în domeniul vanzărilor sau similar;Cunoștințe primare în vanzari și gestiune;Experiență sau familiaritate cu procesul de facturare;Abilități î
IDEAL GLAMOUR BUSINESS SRL

Asistent(a) de vanzari in magazin de lux din mall Baneasa


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 4500 LEI pe lună
Candidatul IdealCerințe:-Minim liceul cu bacalaureat;-Experienta in vanzari imbracaminte de dama;-Atitudine pozitiva,energie buna si buna dispozitie;-Abilitati de comunicare si relationare;-Cunostinte de operare a calculatorului; Descrierea jobuluiCondiții:-Pachet salarial motivant;-Decontare transport;-Evaluare si cresteri salariale anuale;-Lucru in doua ture sau 1full+1L-Super-discounturi pentru orice produs cumparat;-Vacanta gratuita dupa 1an+;-Te vom ajuta sa te dezvolti atat personal cat si profesional; -Contract pe perioada nedeterminata; Responsabilități:-Consilierea clientilor in alegerea produselor;-Aranjarea produselor;-Promovarea colectiilor;-Monitorizarea permanenta a stocurilor;-Mentinerea curateniei pentru un mediu de lucru organizat si aranjat; Aplica si tu pentru a face parte dintr-o echipa puternica,entuziasta,focusata pe rezultate cat mai mari. Descrierea companieiBALIZZA este un nume binecunoscut în moda internaţională, cu creaţii care se distribuie în magazine din î
OFY GRUP SRL

Consultant vânzări showroom Bilka


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 5000 LEI pe lună
Căutăm coleg(ă) pentru postul de Consultant vânzări showroom Bilka care să fie : - o persoană serioasă, organizată, atentă la detalii, flexibilă, dornică să înveţe - dornică să ofere clienţilor cele mai potrivite informaţii si să recomande cele mai bune soluţii - absolventă de studii medii sau superioare - cu abilităţi de comunicare, relaţionare si persuasiune . Sunt necesare cunostinţe de operare PC (Ms Office), iar experienţa în vânzarea materialelor de construcţii si cunostiinţele minime de contabilitate primară constituie un avantaj. 𝐃𝐞𝐬𝐜𝐫𝐢𝐞𝐫𝐞𝐚 𝐣𝐨𝐛𝐮𝐥𝐮𝐢 - 𝐀𝐭𝐫𝐢𝐛𝐮𝐭̧𝐢𝐢 𝐩𝐫𝐢𝐧𝐜𝐢𝐩𝐚𝐥𝐞 : - Întâmpinarea clienţilor într-o manieră profesionistă si identificarea nevoilor acestora; - Acordarea consultanţei de specialitate; - Întocmirea documentelor aferente primirii si vânzării mărfurilor, inclusiv facturare, în sistemul informatic al societăţii, încasarea sumelor pentru marfa vândută; - Întocmirea ofertelor de pret, administrarea eficientă
SC Duomax Edil Roof SRL

Reprezentant vânzări sisteme de învelitori


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2100 până la 10000 LEI pe lună
Responsabilitățile postului:Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei;Analizarea cerințelor potențialilor beneficiari;Particularizarea ofertei de produse și servicii pentru fiecare potențial beneficiar;Negocierea și încheierea contractelor;Asigurarea serviciilor de consultanță pre și post vânzare pentru beneficiari;Efectuarea de prezentări de produse, prezentări tehnice și demonstrații, unde este cazul;Participare intensă și activă la realizarea obiectivelor calitative și cantitative ale echipei la atingerea targetului de vânzări;Urmărirea derulării și finalizării contractelor. Cerințele postului:Dinamic și dornic să învețe lucruri noi;Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări în teren;Bun negociator, convingător, bine organizat;Experiență anterioară în domeniul materialelor de construcții;Orientare către obiective și abilitatea de a atrage și depăși cotele de vânzări;Cunoștințe operare
Ada Master Grup SRL

Consilier Vanzari


Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul Ideal: Experiență pe un post de vânzări în domeniu similar;Cunoștințe utilizare PC nivel mediu;Inițiativă, perseverență, simțul detaliului;Capacitate de a lucra atât independent, cât și în echipă;Capacitatea de a lucra într-un mediu de lucru dinamic, cu sarcini multiple, ce necesită prioritizare; Responsabilitățile postului: Sa promovezi si sa vinzi produsele companiei(produse din categoriile de constructii, placi ceramice, amenajari interioare, sanitare, termice)Sa oferi solutii potrivite fiecarui client, prin identificarea nevoilor;Sa mentii un magazin atractiv prin aranjarea marfii;Sa intocmesti documentele specifice activitatii de comert; Beneficii: Pachet salarial motivant;Mediu de lucru dinamic;Posibilitatea de dezvoltare profesionala;Un loc de munca sigur intr-un ambient modern;
REGATA SRL

Media netă estimată pe baza celor 607 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Reprezentant Vânzări Zonal - București


Companie verificată
Aplica rapid
Îți plac mașinile electrice și vrei să promovezi tranziția spre un viitor mai sustenabil? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie de instalări, mentenanță și dezvoltare rețea de stații fixe pentru alimentare mașini electrice, din Arad - un Reprezentant Vânzări Zonal - București! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:* să ai studii superioare/master* să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci* să îți placă să înveți și să aplici feedback-ul pe care îl primești* să urmezi pașii de proces și să obții rezultatele bugetate* să îți placă să iei decizii și să ai oameni în jur cu care poți lucra, atât timp cât fiecare își asumă propriile responsabilități* să ai cunoștințe de operare pe calculator (pachetul MS Office) și de limba engleză la nivel mediu Competențele cheie pe care le căutăm:* ai 3-5 ani experiență de vânzări în domeniul tehnic/electric (componente electrice, electronice sau similare)* ideal, ai experiență de vânzări de stații electrice și
HR Design Consulting
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2809 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.