Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2661 Locuri de Munca Team leader - Joburi Team leader

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2661 Locuri de Munca Team leader - Joburi Team leader

Cauta printr-o varietate mare de joburi Team leader si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Abia aștepți weekend-ul ca să pleci în drumeții, bicicleta îți este cel mai bun prieten sau ești cel care vorbește mereu despre sală și își îndeamnă prietenii să ți se alăture la antrenamente? Atunci, inima ta bate pentru sport! Felicitări, fără să îți dai seama, faci parte din echipa Decathlon. Pentru a intra oficial în echipa noastră, pe lângă acest criteriu major: este la fel de important să ai experiență în gestionarea unei echipe, să fii lider pentru echipa ta, nu șef. Asta înseamnă să îi inspiri pe cei din jur, să crezi în puterea exemplului și să crezi în ei. să știi că nu ne dorim să ai neapărat experiență în retail, ci să fii o persoană foarte responsabilă, orientată către acțiuni concrete și să fi avut reușite profesionale în activitatea desfășurată în trecut. trebuie să fii o persoană care se adaptează ușor la schimbări, este proactivă și atentă la nevoile clienților. reușești să știi să menții un echilibru între empatie și exigență în gestionarea echipei ta
ROUMASPORT
Candidatul ideal Candidatul IdealISS recrutеazа team leader in cadrul unei echipe dintr-o locatie fixa industriala din Otopeni, pe o perioada nedeterminata. Experienta anterioara in activitatea de coordonare reprezinta un avantaj.Cunostinte: Operare Microsoft Office: Word, Excel - nivel mediu Cunostinte engleza- scris si vorbit - nivel mediu Absolvent studii medii Orientare catre rezultat Atentie la detalii, abilitati analitice, riguros si ordonat, politicos si orientat catre client experienta de lucru in coordonarea si monitorizarea activitatii echipei abilitati de lucru in echipa persoana dinamica, activa, foarte organizata, atenta la detalii, responsabila, bune abilitati de comunicare si relationareDescrierea jobului Descrierea jobuluiResponsabilitatile postului: Coordoneaza si monitorizeaza activitatea echipei operatori, fiind responsabil din punct de vedere operational de buna derulare a serviciilor pentru aria pe care o supervizeaza; Se asigura de respectarea procedurilor operati
ISS FACILITY SERVICES INTERNATIONAL
Candidatul ideal You are passionate about accounting and you are eager to work in an international environment?We have a challenging position as an Accounting Team Leader in our office in Alba Iulia. If you are talented at numbers this can be a great opportunity for you.The following personal characteristics are preferred: Motivation and energy Willingness and humbleness in the learning process Ability to meet deadlines and deliver quality Ability to work in an international environmentDescrierea jobului What will you do exactly: The Accounting team leader will be responsible for a team working in accounting for our clients from the Nordic countries as well as other related daily operations. Take a lead role in planning, coordinating and facilitating projects through their completion Deal with more complex customer enquiries and is responsible of problem solving Ensure that general enquiries and both routine and ad-hoc related activities are actioned within the deadline Organize employ
AZETS
Candidatul ideal Team Leader Marketplace SupporteMAG makes its platform available to external companies, which sell their products through our website, which are listed on eMAG and visible to all our customers. The Marketplace team takes care of everything that means the relationship with sellers, starting from scratch: contracts, terms of presence on eMAG, payments, listed products, and collaboration rules.The Marketplace Support Team supports the development of partners who choose to sell on the emag.ro platform, helping them whenever they need guidance, or face various situations. We have a diversified team, so we offer financial support, technical support, operational support, as well as terms of individual campaigns and seller performance.Essential Skills, Characteristics, & Experience: At least 1 year of experience as a team leader in a medium/large backoffice environment. Bachelor’s degree required. Ability to inspire performance, teamwork, and collaboration. Ability to maintain
eMAG
Candidatul ideal Are you driven by results and want to be a part of significant growth? As Air Department Team Leader you will hold the responsibility for the set-up, implementation and commercial development of the Air product in Timisoara. You will act as the driving force and become crucial part of the organization. Your focus areas will be the product development, sales, procurement and Team Management.We offer:In-service training in the context of trainings, workshops and seminars Interesting, varied activity with a self-dependent task Very good working atmosphere in a dynamic team Excellent career and development prospects Descrierea jobului Your main tasks: Handling of business cases in the area of air cargo export shipments and delivering of shipments Work out SOP for entire operational team in order to iron out the workflow. Contact person and solution provider for our customers with transport inquiries Handle the complaint case and offer proper solution to prevent the complai
CARGO-PARTNER EXPEDITII
Candidatul ideal - Absolvent de studii universitare de profil tehnic: Facultatea de Constructii, Facultatea de Inginerie a Instalatiilor, Stiinta si Ingineria Materialelor sau adiacente;- Experienţă minimă de 3 ani în coordonarea unei echipe sau a unui departament de proiectare;- Cunostinte in proiectare de structuri si ansambluri metalice sudate;- Cunostinte privind calculul de rezistenta al constructiilor metalice sudate;- Cunostinte Microsoft Office (Excel, Word);- Cunostinte soft-uri :AUTOCAD; SOLIDWORKS;- Capacitatea de a lucra concomitent la mai multe proiecte ;- Capacitate de analiza tehnica si sinteza ;- Capacitate de decizie si asumarea responsabilitatii;- Competente de a lucra in echipa;- Atitudine pozitiva ;- Spirit creativ si inovativ;- Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual si al echipei.Descrierea jobului - Coordoneaza echipa de proiectare mecanica;- Asigura comunicarea intre departamentul de proiectare si celelalte departamente implicate in realizar
EURIAL
Candidatul ideal Team Leader ADAS (m/f/d)Successfully completed a degree in electrical engineering, software engineering or a comparable degree.Sound professional experience in developing, integrating or testing automotive ECUs and functions.Technical understanding of the functionality of ADAS components and functions.Professional knowledge in dealing with automotive bus systems like CAN, FR, Ethernet.Knowhow of automotive OEMs and their product development plans as well as experience in problem management and supplier tracking.Having experience in project lead within ADAS projects is of advantage.High competence in analyzing and solving problems as well as developing concepts.Strong communication skills to work with contacts at all levels in English. German Knowledge is of advantage.Descrierea jobului Team Leader ADAS (m/f/d)Leadership and coordination of the ADAS team.Expansion and development of the existing team including resource planning and building up nеw competences.Enhancemen
ARRK RESEARCH & DEVELOPMENT
Candidatul ideal Cautam o persoana riguroasa, dinamica si organizata, cu spirit analitic, absolvent de studii superioare in domeniul tehnic (automatizari sau mecanica).Candidatul ideal ar trebui sa aiba urmatoarele competente:-capacitate si dorinta de asimilare a informatiilor cu privire la mentenanta profesionala a utilajelor CNC;-gandire logica si structurata pentru a putea realiza activitatile conform unui calendar anual;-sa detina cunostinte de operare MS Office la un nivel mediu;-cunostinte de limba engleza, nivel B2.Descrierea jobului -crearea si urmarirea planului anual de mentenanta;-gestiunea pieselor de schimb;-gestionarea relatiei cu echipele externe de service;-urmarirea indicatorilor de performanta ai departamentului;-coordonarea echipei de mentenanta;* jobul presupune implementarea unui sistem avansat de gestionare a mentenantei profesionale.
ELMET INTERNATIONAL
Candidatul ideal Procures goods and services and executes buying strategies in accordance with agreed upon goods and services plans at the optimum cost, quality and delivery. Conducts complex analysis of sourcing information and presents findings to purchasing and supply chain leadership for process improvement and cost reduction while maintaining high quality product and service delivery. Procurement of services, inventory items, supplies, and capital goods. Analyzes complex sourcing and purchasing initiatives and processes in support of the delivery of cost effective and high quality goods and services. Manages regional commodities aligned to global category structure. Prepares and presents recommendations of improvement opportunities and alternative courses of action to senior buying/sourcing leadership. Evaluates consistent application of buying/sourcing procedures and processes. Supports buying/sourcing management in activities such as price benchmarking, vendor management, indust
KELLY SERVICES SP.​ Z.​ O.​ O.​
Candidatul ideal Sales Team Leader înseamnă că vei coordona Departamentul Customer Support al UTILBEN și vei contribui la atingerea Key Performance Indicators asumate de echipa ta, de la comportament, la calificare și până la vânzare. Persoana care va ocupa rolul de Sales Team Leader este responsabilă, totodată, de creșterea echipei și de formarea noilor angajați în vânzări.Căutăm o persoană care să aibă minimum 3 ani de experiență în call center sau în vânzări. Este deosebit de important să fi ocupat un rol de conducere, care să implice formarea de oameni, alcătuirea unui plan de carieră și instruirea noilor angajați. Trebuie să înțelegi comportamentul de vânzare și să fii concentrat pe client.Vei coordona Echipa Customer Support al UTILBEN, așa că este important să fii o persoană statornică și cu un bun control emoțional, conștiincioasă și diplomată, precum și să te adaptezi cu ușurință la situații inopinate și la un mediu nou de lucru. Orientarea ta trebuie să fie către persoane, cu
UTILBEN
Candidatul ideal Iti place sa construiesti si sa vezi clar rezultatele muncii tale? Noi cautam lideri noi, care sa isi doreasca sa faca lucruri mari si sa schimbe lumea. Sa faca primul pas spre o lume mai buna, spre o nutritie mai sanatoasa si un mediu de lucru echilibrat.Viitorul nostru coleg va avea rolul de a superviza, motiva si a da suportul necesar echipei de productie pe care o coordoneaza, prin comunicare deschisa, pentru a asigura performantei echipei, in concordanta cu indicatorii de performanta stabiliti.Cum arata profilul nostru ideal? Absolvent/a unei specializari din domeniul tehnic, tehnologia alimentara sau chimia reprezinta un avantaj Experienta in productie/ QA&QC/ Continuous improvement Experienta anterioara in gestionarea unor echipe (de productie, QA&QC, tehnice) si in atingerea unor rezultate clare Persoana cu atitudine proactiva, spirit practic Bun coordonator si organizator de echipa, orientat catre formarea si dezvoltarea oamenilor Bune abilitati de organizare,
FRIESLANDCAMPINA ROMÂNIA
Candidatul ideal . Your profile: At least one year experience as a team leader Working experience in the logistics sector / billing sector would be an advantage Good knowledge of written and spoken English Good communication and leadership skills Good knowledge of MS Office, especially MS ExcelDescrierea jobului Your responsibilities: schedule and allocate daily tasks to all freight invoice audit (FIA) team members assist team members to prioritize daily tasks assist team members with daily tasks, as well as with customer and carrier communication (multilingual) lead and motivate the FIA team, recognize weak spots within the team and daily processes manage administrative tasks such as coordinating holiday schedule, keeping track of the teams working hours, communicating disciplinary topics, manage probation time of new employees Establish and maintain an open communication within the FIA team as well as towards Headquarter in Germany
SUPPLY CHAIN FACTORY ROMANIA
Candidatul ideal Candidatul Ideal- Foarte bune cunostinte de operare calculator;- Competente in organizarea activitatii;- Competente in coordonarea oamenilor;- Capacitate de feed-back si raportare;- Abilitati de comunicare, relationare, management al timpului- Mimim 2 ani experienta in coordonarea unuei echipe de call center vanzariDescrierea jobului - Analizează performanţa agenţilor în baza rapoartelor de realizare a indicatorilor de performanţă şi a apelurilor ascultate, acordă feedback, susţine sesiuni de coaching şi stabileste acţiuni specifice pentru imbunataţirea performanţelor agenţilor şi ale echipei.- Se asigură că agenţii cunosc şi aplică informaţiile noi, au competenţele necesare desfaşurarii activitaţii.- Dovedeşte interes în atingerea indicatorilor de performanţă atât la nivel individual, cât şi la nivelul echipei.- Recruteaza noi agenti in vederea mentinerii numarului de operatori.- Pregateste bazele de date si coordoneaza ziua de munca.Beneficii:- Program de lucru: Luni
CENTRUL DE CERCETARE A OPINIILOR CLIENTILOR CBOK
Candidatul ideal Cerinte:Absolvent facultate - este un avantajExperienta in utilizarea soft-urilor de inventariere a infrastructurii de fibra optica: MapInfo / QGis.Experienta in gestionarea lucrarilor de infrastructura de telecomunicatiiCunostinte solide de implementare a retelelor de tip P2P si FTTx cat si despre functionarea echipamentelor active si pasive in astfel de tipologiiExperienta in utilizarea MsOffice – Excel, OutlookLimba engleza nivel mediuConstituie un avantaj daca:Ai gestionat executia lucrarilor civile necesare pentru implementarea infrastructurii de telecomunicatiiStii sa lucrezi cu OptixAi permis categoria BDescrierea jobului Viitorul angajat va participa activ la executarea proiectelor de telecomunicatii si constructie infrastructura pe care Prime Telecom le desfasoara.Va avea responsabilitate directa pentru executia la termen si in budget a lucrarilor alocate, va monitoriza permanent resursele folosite si va documenta proiectul dpdv tehnic si financiar.Va urmari e
PRIME TELECOM
Candidatul ideal Critical skills required: Proficiency in English. Polish is a plus. Graduate/Experience in Accounting/Economics. Exposure to Microsoft Dynamics Navision is highly desirable. Strong experience in RTR / General Ledger / Reporting is essential. Strong domain knowledge. Leadership and people management. PC literate in MS Office especially MS Excel, Word, PPT and exposure to ERP. Drive for performance, results and improvements proactively. Self-driven in defining, implementing, managing projects. Team spirit, open and co-operative, positive and patient. Outstanding communication and interpersonal skills, with the ability to influence multiple stakeholders. Action oriented and resilient with the ability to manage and implement projects and processes across multiple areas. Time management skills, ability to keep tight deadlines and stress resistance. Proactivity: assume responsibility, actively involved. Ability to work with numbers and large amount of information. Excellent
Wipro Technologies Romania
Candidatul ideal Requirements:- At least 1-2 years management experience in a similar position in a BPO/Contact Center environment; telesales experience is a competitive advantage;- Experienced in customer relationship management;- Excellent people and team management;- Self-starter, ambitious, well organized, able to assimilate information and learn quickly;- Very accurate and reliable, focused on quality;- Analytical person, problem solving, solution and people oriented;- Good communication and interpersonal skills; easy adaptable to new things and to a dynamic company and environment;- Good knowledge of MS Office;- Good level of English;- University Degree.Descrierea jobului Your Role:- Manage people, tools, processes and procedures in order to ensure delivery of service to a dynamic and varied customer base in due time;- Provide day-to-day support, coaching, direction and leadership to team members;- Monitor the team performance on a daily basis and ensure the accomplishment of the
OPTIMA SOLUTIONS SERVICES
Candidatul ideal - Limba maghiară la nivel avansat/nativ - obligatoriu- Foarte bune cunostinte de operare calculator;- Competente in organizarea activitatii;- Competente in coordonarea oamenilor;- Capacitate de feed-back si raportare;- Abilitati de comunicare, relationare, management al timpului- Mimim 2 ani experienta in coordonarea unuei echipe de call center vanzariDescrierea jobului - Analizează performanţa agenţilor în baza rapoartelor de realizare a indicatorilor de performanţă şi a apelurilor ascultate, acordă feedback, susţine sesiuni de coaching şi stabileste acţiuni specifice pentru imbunataţirea performanţelor agenţilor şi ale echipei.- Se asigură că agenţii cunosc şi aplică informaţiile noi, au competenţele necesare desfaşurarii activitaţii.- Dovedeşte interes în atingerea indicatorilor de performanţă atât la nivel individual, cât şi la nivelul echipei.- Recruteaza noi agenti in vederea mentinerii numarului de operatori.- Pregateste bazele de date si coordoneaza ziua de mun
BEAUTIFUL COMPANY BC CO
Candidatul ideal All Preh locations (Ghimbav, Brasov and Iasi) design and develop innovative products for premium customers in the automotive industry. Using the key competences of the Software, Hardware and Mechanical Engineering, Preh engineers develop and test the human machine interface (HMI) for vehicles, commercial vehicles and agriculture, as well as electrical mobility or battery charging systems for electric vehicles. For our location in Ghimbav, we are currently looking for a new Functional Team Leader Hardware Quality Assurance Required Experience: Completed studies in electrical engineering, telecommunication engineering, informatics or comparable qualification; Good knowledge of English in spoken and written words; Strong communication skills, especially with developers, managers and customers; Excellent presentation skills; Willingness to travel; Flexibility; Independency in performing work-related tasks; Good negotiation skills;Bonus skills/Qualifications: Practical expe
PREH ROMANIA
Candidatul ideal Studii superioare tehnice; Experienta in SIGIP si CAP H constituie un avantaj; Limba franceza si/sau limba engleza – nivel mediu; Experienta de lucru in domeniul cablajelor constituie un avantaj; Cunostinte foarte bune de operare PC (Microsoft Office: Excel, PowerPoint).Descrierea jobului Asigura transmiterea in productie a noilor produse sau a datelor tehnice; Analizeaza solutiile propuse si se angajeaza in ceea ce priveste fezabilitatea industriala si economica; Evalueaza dosarul de investitii, stabileste cererile corespunzatoare si piloteaza realizarea mijloacelor noi; Piloteaza planificarea industriala a modificarilor; Gestioneaza consumul de materiale prin realizarea nomenclatoarelor cablajelor care sunt in viata de serie si piese schimb; Utilizeaza si propune optimizarea proceselor de fabricatie si control; Gestioneaza si actualizeaza timpul standard de fabricatie al cablajelor; Asigura disponibilitatea documentatiei tehnice si a mijloacelor de fabricatie si cont
Leoni Pitesti
Candidatul ideal Education / Training: University degree / BSc peferrably in Economics / Accounting or equivalentProfessional Experience: Minimum 3 years of Accounting experience & exposure to leadership / coordination tasks (preferably in a SSC environment) Proven knowledge of finance and accounting processes and process improvements Former exposure to transitions is a plus Proven people management and problem solving skillsLanguages: English language skills (both written and spoken), German is a plusDescrierea jobului Coordinate, ensure transition of services according to the framework agreement, coordinate Invoice Processing and Inquiries Team for German market Responsible for the monitoring and leading an assigned Accounts Payable team and ensure the understanding and compliant service delivery across company of agreed policies and procedures Understand service level agreements and key performance indicators for Accounts Payable related business processes and report up to the AP Ma
E.​ON
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2661 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.