Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

13 Locuri de Munca Assistant Manager - Joburi Assistant Manager

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

13 Locuri de Munca Assistant Manager - Joburi Assistant Manager

Cauta printr-o varietate mare de joburi Assistant Manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Assistant Manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Assistant Manager


Candidatul ideal We are looking for a Full-Time Assistant Manager with a positive attitude regarding work and openness to learn but it also helps to have the following skills:- Organizational Skills: Should excel in organizing tasks, schedules, and resources to ensure the smooth functioning of the business.- Time Management: The ability to prioritize tasks, meet deadlines, and allocate time efficiently is crucial for managing the office's daily operations.- Communication Skills: Effective communication is essential for coordinating with various teams, stakeholders, and clients, both verbally and in writing.- Problem-Solving: Quick thinking and the ability to find solutions to challenges that arise in a fast-paced environment are vital.- Adaptability: Businesses can experience rapid changes. An adaptable office manager can navigate shifts in priorities, technology, and processes.- Attention to Detail: Accuracy in managing orders, data entry, and financial records is essential to avo
DANIELI ENGINEERING ROM SRL

Media netă estimată pe baza celor 312 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Assistant Manager


Candidatul ideal - Good english skills- Work experience in the administrative field is an advantage- Good knowledge of MS-Office- Communication skills, organization, coordination, team spirit, initiative- Structured, flexible and proactive way of working- Results-oriented, communicative and open personDescrierea jobului - Handling ongoing office organization- Providing administrative support to functional areas and the management team- Preparing and organizing meetings, events, workshops, including pre- and post-event tasks and managing schedules- Participation in meetings, documenting discussions, and tracking the resulting actions/measures- Maintaining internal databases- Assisting in the creation of internal instructions and guidelines- Developing decision proposals and drafting concepts for projects, as well as independently implementing smaller projects
ENERCON SERVICES CARPATHIANS SRL

Media netă estimată pe baza celor 322 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Assistant Manager


Candidatul ideal Pe cine cautam?In calitate de Assitant Manager, vei juca un rol vital în asigurarea funcționării fără probleme a diverselor aspecte operaționale, inclusiv gestionarea financiară, administrarea personalului, gestionarea furnizorilor și administrarea biroului.Această poziție full-time oferă oportunitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică, orientată către rezultate, formată din colegi tineri și motivați, în cadrul unei atmosfere de lucru informale.Descrierea jobului Ce vei face?Financiar Gestionarea unor activități de contabilitate primară (ex: întocmire facturi - cu transmitere e-Factură, plăti facturi, urmărirea și controlul cheltuielilor, întocmire dispoziții de plata / încasare, păstrarea la zi a evidenței achizițiilor si documentele aferente, registru de casă, plata salarii etc). Pregătirea rapoartelor financiare și operaționale lunare (ex: analiza lunară a veniturilor pe client și pe tip de venit, analiza lunară a rezultatelor pe țară și explicarea variațiilor
ABOUT BLANK S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 284 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Assistant Manager /​ Receptie


Candidatul ideal ​Cautam o persoana descurcareata, prezentabila si cu zambetul mereu pe buze.Stii ca esti o persoana:• foarte organizata si poti gasi solutii creative pana si la cele mai dificile probleme;• cu o fire rabdatoare si esti dornica sa ii ajuti pe cei din jur;• cu atitudine pro-activa si foarte atenta la detalii;• cu abilitati excelente de comunicare;Vrem sa te intalnim!Cerinte:- Relatii interpersonale si abilitati de comunicare bine dezvoltate;- Aspect placut si prezenta profesionista;- Bune abilitati de planificare si organizare;- Abilitate de a lucra cu Word, Excel si Outlook;- Cunostinte de limba engleza.Descrierea jobului Responsabilitatile tale vor fi:- derulare activitati specifice zonei de receptie: intampinare vizitatori, preluare/redirectionare apeluri, gestiunea corecta a corespondentei companiei ( via fax, e-mail, curierat) etc;- management furnizori: comenzi de rechizite si consumabile, intocmire documente in vederea efectuarii platilor;- asigura protocolului in
TRIPALDO GROUP S.​R.​L.​

Assistant Manager


Candidatul ideal ANG Luxury Properties se află în căutarea unei persoane deschise, comunicative, orientate spre soluții și cu o inclinație către lucrul cu clienții, dar și spre colaborarea cu echipa care să îndeplinească cel puțin câteva dintre aceste criterii:Cunoștințe avansate de operare Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);Studii superioare;Persoană sociabilă, empatică, atentă la detalii, responsabilă, punctuală, cu dorință de dezvoltare și multă ambiție;Capacitate de a se concentra asupra succesului și de a lua decizii în condiții de presiune a timpului;Engleză – nivel mediu;Atenție distributivă și viteză de reacție;Cunoştinţe solide de contabilitate;Disponibilitate pentru lucru în program prelungit.Descrierea jobului Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei;Gestionarea relaţiei cu diverşi furnizori de servicii;Redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;Transmiterea documentelor prin poştă, fax, e-mail;Înregi
ANG REAL ESTATE GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 311 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Assistant Manager (3500 RON NET)


Scurta descriere a companiei Cerinte - Experiență minim 6 luni în domeniu- Abilități de comunicare și organizare- Cunoștințe Microsoft Office- Limba engleză la nivel mediu- Capacitatea de a lucra în ture Responsabilitati - Administrarea contractelor și negocierile de preț cu furnizorii de birou, serviciile și închirierea biroului- Administrarea facturilor și corespondenței primite- Primirea vizitatorilor și administrarea protocolului- Răspunderea întrebărilor angajaților referitoare la problemele de management al biroului- Colaborarea cu furnizorii de management al facilităților, inclusiv serviciile de curățenie și securitate- Administrarea mărfurilor locale, facturilor și sarcinilor- Oferirea de suport departamentului de resurse umane, dacă este necesarParticiparea activă la planificarea și executarea evenimentelor companiei Alte informatii Program: Se lucrează in ture de 12 ore (7:00-19:00), 4 zile libere/săptămână.Salariu: 3500 RON net (4000 după 3 luni) Beneficii: Masa inclusă si a
Partnerd

Assistant Manager


Candidatul ideal Higher education - preferably in economics (human resources, accounting) Previous experience is not mandatory, but is an advantage Knowledge of Microsoft Suite Desire for learning and improving Enthusiastic, motivated and well organized Resistance to effort and stress Ability to work well under pressure and respect deadlines Team work abilitiesDescrierea jobului Preparing the internal documents of the company Planning and booking of bussiness trips Preparaing reports Assisting with administrative tasks
MASTECH ESA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 324 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Assistent Manager


Candidatul ideal Ce căutăm:-experiența anterioară în domeniul de activitate al companiei (Horeca/ QSR/ Fast food) pe poziții similare, este un plus dar nu necesar;-ai atitudine pozitivă și îți place să lucrezi alături de oameni faini? Ești candidatul perfect!-vrei să evoluezi și să înveți lucruri noi? Să îți faci o carieră performantă în acest domeniu? Noodle Pack te așteaptă în echipă! Ce vei face la noi:-lucrezi în zonele restaurantului unde experiența ta contează – bucătărie, zona caselor de marcat;-pregătești produsele la standardele Noodle Pack, în condiții stricte de igienă și siguranță alimentară;-programul de muncă poate fi specific celui de mall (full-time) sau flexibil în program de 4-6-8 ore. Descrierea jobului Vrei să ai timp liber când vrei tu? La noi în #pack ne facem programul flexibil, după nevoile tale de timp liber! Nu ai experință și nu ști dacă te vei descurca?! La noi este ușor, pentru că vei avea parte de trainguri gratuite și de cei mai tari profesioniști în dome
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 1608 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Assistant Manager


Candidatul ideal Proficient in English language – eligibility requirement; Excellent knowledge of Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)– eligibility requirement; University degree; Minimum 2 years experience in this position; Ability to communicate effectively with all levels of organization; Patience, flexibility, tact, reliability, strong organizational skills; Ability to prioritize and manage work that is subject to frequent change while meeting critical deadlines; Ability to handle multiple tasks and work well under pressure; Ability to monitor and write articles for various types of media (on-line, employees magazine).Descrierea jobului Preparing background information for a variety of meetings and appointments; Managing calendars; Preparing PowerPoint presentations; Preparing Memos, letters, other documents; Coordinating travel arrangements and all logistic required; Compiling and maintaining administrative and confidential files; Handling translations required; Handling all
KIRCHHOFF AUTOMOTIVE ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 331 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Assistant Manager


Candidatul ideal Education and experience:- University degree, preferable Accounting or Business Administration;- Minimum 4 years working experience;Knowledge:- Strong knowledge of Microsoft Office: Word, Excel, Power Point;- Fluency in English, German would be a plus;- Business administration knowledge;Skills:- Detailed-oriented, multi-tasking;- Very good communication and organizational skills;- Pro active;- Very good numeracy skills;- Ability to handle confidential materials and to assure discreet handling of all business matters;Descrierea jobului Job description:- Management of all the commercial correspondence;- Archiving commercial documents;- Invoice issuing;- Follow up invoice payments;- Keeps updated various costs overviews.- Supports the communication with the clients & external service providers;- Translation of documents;- Procures inventory and office supply when needed;- Preparing meeting minutes;- Calendar management, including deadlines, appointments, meetings;- Travel
DO AGRI ADVISORY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 482 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Sourcing specialist - Assistant Manager - English - Full-Time


Genpact (NYSE: G) is a global professional services and solutions firm delivering outcomes that shape the future. Our 125,000+ people across 30+ countries are driven by our innate curiosity, entrepreneurial agility, and desire to create lasting value for clients. Powered by our purpose – the relentless pursuit of a world that works better for people – we serve and transform leading enterprises, including the Fortune Global 500, with our deep business and industry knowledge, digital operations services, and expertise in data, technology, and AI. Inviting applications for the role of Sourcing specialist -Assistant Manager-English! In this role we are looking for someone who is responsible for the completion of all pre-contract sourcing solution activities. Responsibilities • Plan, execute and manage end-to-end sourcing activities for IT Corp EMEA – hardware, software, and digitization.• Work closely with internal end-users, requestors, stakeholders, budget owners to plan, initiate and ma
Genpact

Assistant Manager


Firma cu sediul in North America cauta assistant manager Persoana cu abilitati de organizare si relationare Descrierea jobului - Raspunde la e-mail-uri si telefoane - Corespondenta (primire, transmitere, redirectionare) - Alte activitati administrative si de secretariat Cerintele jobului: - Studii medii, cunoastere pachet MS OFFICE. - Cunostinte foarte bune in utilizarea calculatorului, cu initiativa si motivata
Office

Media netă estimată pe baza celor 3514 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Assistant Manager Smols- Restaurant Traditional Romanesc


Esti potrivit a daca: - experienta minim 1 an intr-un post similar - ai bune cunostinte a proceselor unei unitati de alimentatie publica - esti o persoana cu abilitati de planificare a activitatii proprii si a echipei pentru buna functionare a unitatii; In rolul tau vei fi responsabil ă de: - coordonarea activitatii echipei din subordine in conformitate cu politica si obiectivele companiei; - controlul calitatii produselor, servirea clientilor si atingerea indicatorilor planificati: - intocmirea si asumarea rapoartelor de activitate; predarea acestora catre superiori; - identificarea problemelor si abilitatea de a lua rapid masuri corective si de preventie; - stabilirea necesarului de materie prima - organizarea programului de lucru - urmarirea calitatii preparatelor, cantitativ si calitativ.
DietLife Food
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 13 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.