Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2357 Locuri de Munca Business Manager - Joburi Business Manager

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2357 Locuri de Munca Business Manager - Joburi Business Manager

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Business Developer - Tulcea


Candidatul ideal .Descrierea jobului .
COCA-COLA HBC ROMANIA SRL

Coordonator Depozit


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri, manageri din departamentul comercial au devenit cei mai buni leaderi ai echipelor dе specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!Acest job ti se potriveste daca ai: experienta pe un post similar de minim un an;bune abilitati de comunicare experienţă într-un mediu de lucru cu ritm dinamic; bune abilitati de coordonare, comunicare, planificare si organizare; abilitatea de a rezolva situatiile limita aparute; experienta de lucru cu programul SAP – constituie avantajDescrierea jobului Rolul job-ului: responsabil pentru operatiunile de intrare/iesire marfa in/din depozit, activitati de inventariere a stocului de marfa periodic.Vei coordona echipa de Lucratori Comerciali, in acest sens e vei ocupa de prioritizarea activitatilor, repartizarea corecta si adaptarea la moment a sarcinilor specifice. Vei raspunde de livrarea marfii catre clienti in timpul cel mai scurt si in
ROMSTAL IMEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 100 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Business Developer - Brasov (determinat)


Candidatul ideal .Descrierea jobului .
COCA-COLA HBC ROMANIA SRL

Coordonator Montaj


Candidatul ideal Ne dorim sa cunoastem persoane:* Care au studii superioare tehnice;* Care sa fi lucrat in cadrul unei firme de executie in domeniul tehnic/constructii;* Care vor sa lucreze intr-o echipa dinamica, vor sa invete si sa evolueze;* Dinamice, versatile, abilitati reale de previzionare, planificare si organizare;* Capabile sa lucreze cu termene limita;* Cunoasterea limbii engleze – fluent.Descrierea jobului Ce asteptam de la tine:* Sa planifici, sa coordonezi si sa supervizezi lucrarile de montaj;* Sa planifici resursele materiale si financiare necesare;* Sa asiguri fluxul de informatii intre participantii la proiect (beneficiari, manager executiv, transportator, executanti, etc.);* Sa te implici in contractarea echipelor de montaj si sa evaluezi activitatea echipelor din portofoliu;* Sa mentii legatura cu celelalte departamente si/sau echipe implicate in proiect pentru a asigura o colaborare eficienta;* Sa furnizezi rapoarte periodice cu privire la progresul montajului și s
AX PERPETUUM IMPEX SRL

Coordonator Productie


Candidatul ideal Ulma Packaging Production angajeaza Coordonator Sectie Montaj. Avand rolul, de a conduce activitatile legate de gestionarea si planificarea procesului de fabricatie (asamblare, montaj) a atelierului.Descrierea jobului Cerinte: Studii superioare, Profil tehnic; Experienta min. 3-4 ani pe o pozitie similara intr-o companie cu activitate principala de productie; Cunostinte in domeniul mecanicii si procese de fabricatie; Experienta in lucrul cu obiective si indicatori de performanta (KPI's); Orientare catre rezultate si respectarea termenelor limita; Abilităţi bune de organizare, planificare şi control, orientare catre rezultate; Abilitatea de a lucra atat individual cat si in echipa; Engleza avansat, cunoasterea limbii spaniole reprezinta un avantaj; Microsoft Office: Word, Excel, Outlook.Responsabilitati: Coordoneaza, indruma si raspunde de intreaga activitate din sectia de montaj; Repartizeaza personalul din subordine pe locuri de munca si schimburi, conform cu nece
ULMA PACKAGING PRODUCTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 145 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Coordonator Depozit


Candidatul ideal Suntem o echipa dinamica, alaturi de care poti sa te dezvolti si mai mult, avand parte de provocari permanente, astfel incat atat tu cat si colegii pe care-i vei coordona, sa fiti mereu updatati la tendintele pietii.Prin urmare, daca cele de mai jos te caracterizeaza, te provocam sa vii alaturi de noi: esti un bun organizator si coordonator, cu calitati de leader; ai abilitati de relationare si lucru in echipa; ai un caracter puternic, dinamic si cu inițiativa; esti organizat, perseverent, planificat, autodisciplinat, orientat spre rezultate si indeplinirea obiectivelor; ai studii superioare si minim 5 ani experiență pe o platforma logistica; ai cunoştinţe de operare MS Office (Excel, Word).Descrierea jobului Responsabilităţile tale sunt: organizarea si coordonarea operatiunilor cu marfa din depozit: receptia si pastrarea in conditii optime a marfurilor, pregatirea comenzilor si livrarilor; organizarea activitatii de gestiune pentru marfurile din depozit conform normel
PARTENER SRL

Media netă estimată pe baza celor 89 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal HAI ÎN ECHIPA NOASTRĂ Pentru Birourile Comerciale din Bucuresti, căutam o persoană energică și entuziastă care să se alăture echipei noastre de Sales, unde să joace un rol important in succesul acesteia.Abilități și calificări necesare:• Minim 5 ani de experiență într-un mediu similar, de preferat în domeniul materialelor de construcții• Abilități excelente de comunicare și prezentare• Abilități excelente de negociere• Orientare către rezultat și client• Abilități organizatorice• Disponibil pentru călătorii și/sau delegații• Limba engleză - minim B2Descrierea jobului • Atingerea obiectivelor de vânzări in concordanță cu bugetele și planurile de vânzări, menținerea avantajului competitiv și identificarea de noi oportunități de vânzare pe piață• Realizarea planului de vânzări în conformitate cu legea, politica si procedurile companiei pentru atingerea KPI-urilor• Promovarea produselor si soluțiilor Knauf Insulation precum și menținerea unei relații bune cu clienții exist
KNAUF INSULATION SRL

Media netă estimată pe baza celor 100 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Account Manager Arhitecti


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor sanitare si te asteapta alaturi de ei!Acest job ti se potriveste daca esti o persoana: cu experienta de vanzare B2B cu bune abilitati de comunicare, vanzare si relationare cu clientii organizata si orientata spre realizarea obiectivelor de vanzare pozitiva, deschisa și cu spirit de echipa onesta si integraDescrierea jobului Rolul Jobului: Mentinerea parteneriatelor cu clientii arhitecti, designeri si firme de amenajari interioare, in vederea vanzarii produselor din gamele de ceramice si sanitareDaca acest job ti se potriveste, vei dezvolta relatiile cu clientii pentru a oferi solutii de amenajare a bailor, vei gestiona procesul de vanzare end2end pentru a finaliza cu succes vanzarea. In plus, va trebui sa urmaresti atingerea si depasirea obiectivelor de bussines si sa promovezi beneficii ale produselor
ROMSTAL IMEX SRL

Risk Manager,​ Tse Operations


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- 3+ years of experience in any process in RISC domain- 3 years of working cross functionally with tech and non-tech program/product/legal teams experiencePREFERRED QUALIFICATIONS- Driving end to end delivery, and dealing with highly ambiguous situations- - Experience in stakeholder management, dealing with multiple stakeholders at varied levels of the organization- Experience building processes, project management – MBA, Certification in Lean processAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central to our success. We make recruiting decisions based on your experience and skills. We value your passion to discover, invent, simplify and build. Protecting your privacy and the security of your data is a longstanding top priority for Amazon. Please consult our Privacy Notice (https://www.amazon.jobs/en/privacy_page) to know more about how we collect, use and transfer the personal data of our
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Adjunct Manager Magazin Suceava (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului/retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonale Descrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Sarcinile tale
KAUFLAND ROMANIA SCS

Manager After Sales


Candidatul ideal Țiriac Auto este în căutarea unui Manager After Sales pentru locația din București, iar tu poți fi candidatul potrivit! Ne îndreptăm atenția către un coleg cu experiență relevantă în managementul departamentului after sales în industria auto, precum și în coordonarea de echipe și gestionarea relațiilor cu terții.Profilul căutat: Studii superioare tehnice; Experientă minim 5 ani în managemet service auto (cunoaștere detaliată a fluxurilor de lucru); Abilitați excelente de comunicare, negociere și relaționare cu clienții; Cunoștințe solide pachet MS Office.Descrierea jobului Descrierea jobului: Coordonează întreaga activitate de service și piese din locație, având drept scop îndeplinirea obiectivelor cantitative și calitative; Gestionează relația cu importatorii mărcilor reprezentate, asigurându-se că politicile companiei și ale importatorilor sunt implementate și respectate; Alocă resurse, propune volume de realizări, evaluează și dezvoltă echipa, monitorizându-i perfor
TIRIAC AUTO SRL

Management Trainee - Production


Candidatul ideal If you have what it takes to be a Timken employee, we would love to hear from you: so please send us your CV convincing us you are the right candidate for our Operations Development - Management Trainee Program.Who are We Seeking?We are seeking recent or upcoming University graduates with the following backgrounds:• Bachelor Degree - Mechanical or Industrial Engineering is preffered• Manufacturing internships and/or other engineering related internships preferred.• Advanced English language• Possess leadership potential that has been demonstrated in academic or extra-curricular activities, or during employment.• Achievement in non-academic pursuits such as clubs and organizations, special projects or prior work experience.• Ability to learn quickly, flexibility and adaptability.• Demonstrated effective communication skills.• Ability/willingness to relocate, if the caseDescrierea jobului What is the Operations Development - Management Trainee Program (ODP)?An intensive
TIMKEN ROMANIA S.​A.​

Area Casino Manager Targoviste


Candidatul ideal Echipa noastra se mareste, ne cautam un coleg pentru zona Targoviste.Te asteptam in echipa noastra daca ai: Experienta intr-un casino (reprezinta avantaj); Studii medii/superioare; Capacitate de analiza si sinteza,de monitorizare a incidentelor; Integritate, exigenta, obiectivitate, initiativa, spirit critic, incredere in sine, sociabilitate, responsabilitate; Abilitati de planificare si organizare a activitatii,de conducerea si controlul calitatii activitatii desfasurate in sala de joc; Consecventa in actiuni si eficienta personala; Atentie concentrata si distributiva, rezistenta la stres, echilibru emotional; Deprindere si transmitere de informatii, culegerea clasificarea si interpretarea lor; Deprinderea de a lucra in echipa, capacitate de relationare interumana; Motivatie crescuta pentru rentabilizarea muncii si dezvoltarea activitatii desfasurate in casino;Descrierea jobului Atributii si responsabilitati: Responsabil pentru buna desfasurare, intelegere si operare
NOBLEPIAGIO SRL

Manager Filiala Bucuresti


Candidatul ideal Știi să pui în valoare talentele individuale ale colegilor, pentru a obține rezultate spectaculoase la nivelul întregii echipe?Ai abilitatea de a conduce și inspira, de a genera coeziune și performanță, pentru vânzări remarcabile de soluții electrice complete?Vino acum în echipa Consolight, pentru continua împreună o poveste românească de succes!Profilul căutatAbsolvent(ă) de studii superioare, cu diplomă de licență de lungă durată, a unei instituții de învățământ superior cu profil economic sau tehnic.✔ Minimum 10 ani experiență în vânzări de produse (nonfood) sau servicii, dintre care minimum 2 ani în vânzarea în industria materialelor electrice / sanitare/ construcții (reprezinta un avantaj important).✔Experiență în implementarea și livrarea de strategii și planuri de vanzari.✔Abilități excelente de leadership și management al echipei.✔ Mod de lucru dinamic și participativ, ești motivat de mixtul activităților de birou (analize, rapoarte, ședințe) cu cele de teren (
CONSOLIGHT COM SRL

Manager Proiect Fonduri Europene


Candidatul ideal Experienta in scrierea/implementarea programelor/proiectelor cu finantareeuropeana nerambursabila Absolvent de studii superioare Cunostinte avansate de utilizare a MS Office - Excel, Word, Outlook Abilitatea de a lucra simultan pe mai multe proiecte si activitati Abilitati de comunicare, prezentare si relationare Persoana organizata, atitudine proactiva, spirit de initiativa Buna gestionare a termenelor limita Abilitatea de a lua decizii si de a-asi asuma responsabilitatea Excelente abilitati de analiza, sinteza si furnizare de solutii Capacitatea de a lucra in echipa, dar si individual Focusat pe client si pe obiectivele acestuia, persoana adaptabila si flexibila Capacitate de scriere cu acuratete, rezolvare de probleme, loialitate, implicare Atitudine proactiva si orientare catre client si rezultate Constituie un avantaj cunostintele de contabilitate pentru realizarea prognozelor financiare Constituie un avantaj experienta in implementarea proiectelor din domeniul pr
REI FINANCE ADVISORS SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 12000 RON/Luna

Sales Manager - Dezvoltator Imobiliar


Candidatul ideal Sales Manager - DEZVOLTATOR imobiliarReprezentant Vanzari / Agent Vanzari la DEZVOLTATOR imobiliarCerințe: Experienta in domeniul imobiliar minim 3 ani; Bune aptitudini de comunicare si vanzare; Cunostinte despre piata imobiliara a ansamblurilor rezidentiale din apropierea proiectului Dimri si locatii corespondente;KPI (indicatori de performanta): Respectarea programului de munca; Buna conduita morala si etica; Indeplinirea target-ului alocat pentru vanzarile lunare.Descrierea jobului Dimri Construction, companie lideră în domeniul dezvoltării imobiliare din Israel, prezenta pe piata din Romania cu proiectul Dimri Residence Prelungirea Ghencea, caută un coleg/a nou/a pentru functia de Sales Project Manager care să se alăture echipei din București, in locatia din Prelungirea Ghencea 350B, sector 6.Fisa postului Desfasoara intregul proces de vanzare ale apartamentelor din cadrul proiectului Dimri Residence, respectiv: Contacteaza potentialii clienti (lead-uri) si program
DIMRI CONSTRUCTION DEVELOPMENT SRL

Events & Festivals Manager


Candidatul ideal BAT is evolving at pace - truly like no other organization.To achieve the ambition, we have set for ourselves, we are looking for colleagues who are ready to live our ethos every day. Come be a part of this journey! FUNCTION: Marketing LOCATION: Bucharest, Romania JOB TYPE: PermanentESSENTIAL EXPERIENCE, SKILLS AND KNOWLEDGE:Experience Required: Ideally more than 2 years in Events/Horeca/Brand/Activation; Role in Horeca department, brand, activation is positively considered Good understanding of brand and Entertainment strategy development Team management experienceTechnical / Functional / Leadership Skills Required: Project management expertise Negotiations skills Results oriented Trade marketing Customer engagement Account management Field operations Developing and maintaining relationships with clients and commercial partners Willingness to learn & proactivity & resilience Presentation skillsEducation / Qualifications / Certifications Required: Fluency in English Na
BRITISH AMERICAN TOBACCO ROMANIA TRADING SRL

Manager Vanzari Bucuresti


Candidatul ideal Candidatul ideal:Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților noștri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Experienţă dе lucru în vânzări şi coordonarea unei echipe; Experienţă şi cunoştinţe în tehnici dе vânzare; Abilitatea dе a gestiona performanța individuală şi cea a echipei pentru atingerea obiectivelor setate; Abilitatea dе a conduce procesul dе vânzare livrând servicii excelente clienţilor; Bune abilităţi comerciale, analitice și dе soluționare a problemelor; Excelente abilităţi dе comunicare; Abilitatea dе a conduce, susține și motiva oamenii; Abilitatea dе a identifica şi dezvolta talente; Permis dе conducere.Descrierea jobului Scopul postuluiVei conduce, motiva și dezvolta echipa de reprezentanți coordonatori și rep
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Product Manager - Beauty


Candidatul ideal How we’d like you to be: University degree, preferably in Marketing, Economics or similar; Knowledge and experience in marketing, sales and product management; Knowledge Category: distribution channels, products, margins; Able to plan and prioritize workloads in order to meet deadlines is fundamental; Confident, ambitious, a self-starter, with the ability to operate in a dynamic environment; Communication, presentation and negotiation skills – proven track record of closed deals and/or partnerships; Net understanding of business (i.e. buying and stock) ; Highly organized, analytical, task focused; Uses creative thought process - on product, promotions, displays, deals etc Able to work across multicultural environments; Very good command of English; Advanced MS Office user (Word, Excel, PowerPoint).Descrierea jobului What you’ll have to do: Buying responsibility for the assigned category (Commercial Team); Negotiate the purchase of products required by the company, ensu
EMAG

Asistent Manager /​ Ofertare


Candidatul ideal Asistent Manager / OfertareCapacitate de analiza, planificare si urmarirea finalizarii unei sarcini profesionaleCapacitate foarte buna de comunicare si relationare-atat cu clientii, cat si cu colegiiCapacitate rapida de decizie, precum si asumarea responsabilitatii pentru deciziile luateRapiditate in actiune, personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta, onestitate si bun simtStudii superioare reprezinta un avantajExperienta pe o pozitie similara reprezinta un avantajDescrierea jobului Asistent Manager / OfertarePreluare comenzi, verificare stocuri, facturare, urmarire livrari;Monitorizarea si fidelizarea clientilorGestionare bugete interne;Intocmirea de oferte tehnice si economiceAlte activitati pentru atingerea obiectivelor firmei.Mediu de lucru excelent, intr-o companie in crestere accentuata, conditii de lucru foarte bunePerioada de proba 1 saptamanaPachet salarial atractiv cu acordare de bonusuri
LAMAR CORPORATION SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2357 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.