Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

3817 Locuri de Munca Customer service - Joburi Customer service

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

3817 Locuri de Munca Customer service - Joburi Customer service

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer service si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer service si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Service


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Customer Support Specialist dedicat, atent și perseverent, care să reprezinte primul contact cu clientii.Avem nevoie de un coleg responsabil de îmbunătățirea experienței clienților, asigurându-se că aceștia au toate informațiile dorite legate de produsele noastre, torturile pe care le vindem si solutii pentru diferite evenimente din viata lor, cat si procesarea comenzilor pe parcusul zilei.Beneficii:- Tichete de masă in valoare de 600 lei;- Primă de Sărbători, zi de naștere, alte evenimente importante;- Alte beneficii.Descrierea jobului Oferi informații potențialilor clienți despre produsele și serviciile oferite de catre cofetarie;Preiei și verifici comenzile, asiști in timpul achizitonarii online, telefonic impreuna cu clientul;Pregatesti comenzile pentru livrare.Clarifici întrebările despre produse, identifici și rezolvi problemele aparute comenzilor in timpul procesarii, prin proceduri standard;Procesezi și răspunzi cererilor de informații s
TORT DE BEZEA

Media netă estimată pe baza celor 4826 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Customer Service Specialist


Candidatul ideal University degree Knowledge of English language (German is a plus) MS-Office, ERP system knowledge Time management Determined and result oriented person Ability to meet deadlines and work in a dynamic environment Ability to work independently and proactively Ability to understand complex business drivers, produce high-quality analytics and communicate results effectively Willingness and availability to travelDescrierea jobului Manages day-to-day customer service for selected customers (one face to the customer for pre-series, series and aftersales) Coordinates day to day operations between ADC, customers, LEONI production facilities & third part logistics Manages the communication to the customers Process customer orders on behalf of the production facilities for the selected customers Analyzes customer schedules against agreed contracts, incl. capacity and flexibility agreements Negotiates potential solution for deviations between customer, sales and country Gathers a
LEONI

Media netă estimată pe baza celor 4712 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Customer Service Officer


Candidatul ideal Cum esti tu? • Te simți foarte confortabil vorbind cu mulți oameni, fie pe mail, chat sau telefon• Vrei sa înveți ceva nou în fiecare zi și SOLO îți va oferi contextul pentru a face asta• Îți place să găsești soluții istețe la probleme și nu accepți "nu se poate"• Te provoci constant sa faci lucrurile mai efficient• Ești atent la detalii și super organizatDescrierea jobului Ce face SOLO Customer Service SpecialistCand SOLO are un client nou, promisiunea noastră către el e că îl vom ajuta cu orice nelamurire legat de PFA-ul lui, într-un timp scurt și cu un limbaj accesibil. Avem nevoie de tine să ne ținem de această promisiune. Căutăm un om care se încarcă cu energie cand îi ajută pe alții sau când rezolvă probleme, pentru a fii primul punct de contact pentru clienții SOLO.Ce vei face?• Vei deveni un guru când vine vorba de întrebările clienților, iar aceștia te vor vedea ca îngerul lor păzitor• Vei prelua întrebările clienților care vin prin diferitele canale de comuni
SOLO FINTECH

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 2000 RON/Luna

Pricing & Customer Service Operator


Candidatul ideal Requirements University or college degree. Engineering would be an advantage. Residence in Bucharest. Previous work experience in Customer Service or Back Office in a related field (sales, industrial production) will be considered as a plus. Self-motivated, positive attitude and approach. Attention to detail and ability to work with deadlines. Able to manage highly demanding situations. Computer skills, MS Office suite (Outlook, Word, Excel). Foreign languages skills: Good English language skills (writing, reading and speaking). Other languages will be a plus. Descrierea jobului Main characteristics, tasks and functions: Identify the costumer’s application and needs, establish the product to be offered and also the price and delivery terms, following price-making procedures for each product category, for the standard and non-standard company’s products (bearings) Register all data via company's ERP-Management of orders in the company’s dedicated database (offer -se
R.K.B. SHARED SERVICES CENTRE

Referent Customer Service


Candidatul ideal Te asteptam in echipa noastra daca ai: Abilitati de comunicare scrisa si verbala Atentie la detalii Capacitate de analiza si proactivitate Cunostinte operare pachet MN Office – Outlook, Excell, Power Point Disponibilitate pentru lucrul in echipa Rabdare si orientare catre client Cunostinte limba engleza scris si conversational minim nivel mediu (reprezinta avantaj) Atitudine pozitiva si disponibilitate pentru a invataDescrierea jobului Task-urile tale vor fi: monitorizarea livrarii expeditiilor inregistrarea si rezolvarea solicitarilor/sesizarilor clientilor conform cu procedurile companiei comunicarea scrisa/verbala cu clientii si filialele companiei intocmirea de rapoarte specifice departamentului participarea activa la indeplinirea sarcinilor de echipa si ale departamentuluiCe oferim Pachet salarial atractiv Bonus lunar de performanta Tichete de masa Coffee Corner Training on the Job Abonament Bookster Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si entuziast
FANCourier

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 2400 RON/Luna

Customer Service Representative


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie să îndeplinească următoarele criterii: Rezistenţă la sarcini repetitive; Bune abilităţi de comunicare şi relaţionare; Foarte bune abilități de organizare și gestionare; Punctualitate, atenţie la detalii, spirit de observaţie dezvoltat; Determinare, seriozitate; Responsabilitate și profesionalism; Deprinderi pentru munca în echipă; Cunoștințe solide de excel și MS Office; Studii superioare (în domeniul Financiar / Contabilitate); Minim 2 ani de experiență pe o poziție asemănătoare.Descrierea jobului Principalele responsabilități ale postului: Asigură condițiile optime pentru desfășurarea procesul de vânzare derulat de Area Sales Manager; Asigură trasabilitatea corectă a informațiilor avute în gestiune, fiind mereu conștient de statusul comenzilor și fiind în continuă legătură cu Area Sales Manager-ul pe care îl asistă, cu clientul și cu departamentele interne (R&D, Producție, Logistică); Gestionează cererile și comenzile primite din partea clien
RONDOCARTON

Media netă estimată pe baza celor 3054 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Customer Service - Dep.​ Calitate (f/​m)


Candidatul ideal Ai studii superioare finalizate; Experiența în domeniu reprezintă un avantaj; Cunoști la nivel mediu spre avansat limba engleză; cunoașterea limbii germane constituie un avantaj; Ești o persoană amabilă, orientată către clienți; Lucrezi cu plăcere într-o echipă, dar poți lucra ușor și independent; Ești o persoană responsabilă, ușor adaptabilă; Ești punctual și rezistent la stres.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top atât în România cât și în Europa pentru al șaptelea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Vei răspunde apelurilor și email-urilor primite de la clienți și vei asigura asistență în acord cu condițiile și procedurile companiei; Vei identifica și prioritiza problemele semnalate de clienți și vei acorda sprijin pentru rezolvarea lor; Vei introduce informații în sistem, vei actualiza cu problemele semnalate și soluțiile propuse; Vei completa rapoarte despre sesizările pr
LIDL ROMANIA

Senior Customer Service Advisor


Candidatul ideal WHO YOU AREThe ideal candidate personifies Cupcake Philosophy's customer-centered philosophy and possesses outstanding communication skills, organizational skills, and a meticulous eye for detail.The candidate must care about our customers and their needs, showing enthusiasm and joy for helping customers and realizing that every interaction counts.1. Previous experience in a customer service or sales focused role2. Positive attitude and eager to learn3. Superb rapport building skills4. Superior customer service and influencing skills5. Amazing levels of active listening and ability to identify needs and opportunities6. Excellent verbal and written communication skills7. Strong attention to details8. Great organization and planning skills with and excellent sense of priorities9. Curios and self-driven having the ability to work independently10. Nice to have - passion for food/ desserts industryDescrierea jobului ROLE1. This role is key to (1) providing the great cus
CHIC & SWEET

Sales & Customer Service Specialist


Candidatul ideal - Bune abilități de comunicare- Atitudine pozitiva- Abilități de lucru în echipă- Gândire creativă și inițiativă în îndeplinirea sarcinilor curente- Cunoștințe operare PC- Abilități de lucru într-un mediu dinamic- Experienta in vanzari cu amanutul- Cunostinte sisteme ERP se va considera un plus.Descrierea jobului - Deservirea procesului de vanzari si documentarea comenzilor- Introducerea comenzilor într-un ERP- Răspunde la întrebările clienților despre produse, timpii de livrare etc.- Comunicarea si coordonarea activitatilor cu alte departamente: Vanzari, Logistica, Financiar, MarketingOferta noastra:- Conditii excelente de lucru intr-un mediu dinamic- Echipa grozava si atmosfera pozitiva- Remuneratie motivanta formata din salariu fix si comision din vanzari.- Tichete de masa in valoare de 30 de lei pe zi lucrata.- Asigurare medicala la o clinica privata- Team bulding- Bonusuri anuale in functie de performanta.
MATRAX DISTRIBUTORS

Consultant Customer Service


Candidatul ideal Iti face placere sa vorbesti la telefon si sa ii ajuti pe ceilalti? Esti spontan, curios si dornic sa lucrezi intr-un mediu de lucru dinamic?Daca ai raspuns cu ‘’DA’’ la aceste intrebari, locul tau este in echipa noastra.Departamentul nostru de Call Center a creat mediul ideal pentru a sustine colegii aflati la inceput de drum.Descrierea jobului Ce ar trebui sa faci?Sa oferi suport clientilor nostri;Sa respecti normеle de confidеntialitate;Sa fii organizat, punctual si sa iti poti desfasura activitatea zilnica pe un computer.Ce iti oferim noi?Program flexibil: poti alege cat timp vrei sa lucrezi (4h/6h/8h), sa ai destula energie si pentru un suc dupa munca;Mod de lucru hybrid (o parte din timp in sediul Vodafone, cealalta parte din confortul casei tale);Training in care inveti tot ce ai nevoie pentru ca in prima zi sa te simti pregatit;Oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei cu ajutorul experientei acumulate in departamentul de Relatii cu Clientii, ce iti poate
VODAFONE ROMANIA TECHNOLOGIES SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Customer Tool Service Representative


Candidatul ideal Why should you apply?Show us what you’re made of and we’ll offer you opportunities to move around the business – to work abroad, experience different job functions and tackle different markets. It’s a great way to find the right match for your ambitions and achieve the exciting career you’re after.We have a very thorough people review process; unlike any we know of in any other business. We can pair talent with opportunities - developing our people in their current roles or challenging them to work in new ways or in new places. It’s how we find the right fit, further our teams personally and professionally, get the best value for each employee and increase the job satisfaction. Additionally, we offer you a wide range of benefits as listed above and the chance to work in a Gold rated company from the international sustainability rating agency EcoVadis. We thereby rank among the top five percent of more than 90,000 companies evaluated by EcoVadis worldwide.We have an exc
HILTI ROMANIA

Customer Service Representative With French


Descrierea jobului If you are a professional looking for an opportunity to grow, Emerson has an appealing role for you as Customer Service Representative with French.In this role, you will guarantee a positive customer experience and ensure quick and reliable processing of customer orders from booking to invoicing. Manage speedy and knowledgeable responses to assist customers at any stage of their order and proactively solve any problems, ensure efficient collaboration with technical support and outside sales manage speedy and knowledgeable responses that solve customer's problems from order entry to after-sales support. Apply Company policies.Are you eager to take your career to the next level? If yes, we welcome your application for this role of Customer Service Representative with French (ID: 23006981)IN THIS ROLE YOU WILL:* Ensure the consistent and effective provision of services/information to the customer* Provide/check all information and guarantee their accuracy for effici
EMERSON

Customer Service Manager


Candidatul ideal The ideal candidate has: ​Communication skills to inform, help, and advise customers clearly and to liaise effectively with other professionals Listening skills to understand exactly what customers require Problem-solving skills Motivational skills and an ability to supervise and lead a team of customer service assistants Creative thinking to come up with new ideas in order to improve customer service standards Organizational and planning skills to develop customer service policies and also to implement a CRM and ticketing softwareDescrierea jobului Your aim is to provide and promote excellent customer service for the annual 17 million visitors, paying special attention to happiness rate, response rate, and also to the complaint handling framework. You'll make sure that service standards are being met, and you'll manage the customer service team. Enable the service team to be customer-centric and provide an amazing experience, by keeping them accountable and re
TRAVELMINIT INTERNATIONAL

Media netă estimată pe baza celor 2951 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Customer Service Agent


Candidatul ideal Must have: Advanced communication skills; Fluent knowledge of Romanian and English; Give full attention to what other people are saying, take time to understand the points raised, ask questions and respond appropriately; Ability to convey information and data in written form and in an understandable manner; Service Orientation: Actively looking for ways to help the customer; Multitasking ability is highly appreciated; Good computer & MS office skills; Ability to interact with colleagues; Some previous work-related skill, knowledge, or experience may prove helpful.Nice to have: Product knowledge will be appreciated; Interest in sports and games may prove useful.Descrierea jobului The RoleIt is all about communication. More so, the Customer Service (CS) department is the sole company touchpoint, where our members can come into contact with us. As a CS agent, you will be responsible for handling all communications and assisting our members with all their queries and any o
AL IN MOTION LTD LONDRA SUCURSALA BUCUREȘTI

Media netă estimată pe baza celor 3069 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Customer Service With German - Remote


Candidatul ideal Manpower recruteaza un Inbound Customer Service Representative cu limba germana si engleza pentru unul dintre clientii sai, o companie internationala specializata in furnizarea de soluții intralogistice.Locatie: FULL REMOTE ( perioada de training se desfasoara de la sediul clientului din Timisoara).Must have:-Limba germana nivel C1 si engleza nivel B2;-Disponibilitate pentru un program de lucru in ture (ture de week-end si ture de noapte);Nice to have:-Experienta anterioara in call center reprezinta un avantaj;Descrierea jobului Responsabilitatile jobului:-Oferirea de suport clientilor prin intermediul diferitelor canale de comunicare: telefonic, sistem ticketing, e-mail;-Serviciile oferite sunt de informare si/sau suport pentru diferite produse livrate clientilor sai;-Escaladarea situatiilor clientilor legate de solutiile si serviciile oferite de companie catre departamentul de service;-Inregistrarea si gestionarea situatiilor clientilor, inclusiv urmarirea si rezolva
GLOBAL MANPOWER SERVICES INC

Customer Service - Departament Logistica


Candidatul ideal Alature-te echipei noastre fiind deschis oportunitatii pe care ti-o oferim. Asteptam cu interes sa te cunoastem daca indeplinesti urmatoarele cerinte: Studii Superioare Limba Engleza - fluent, Limba Germana- constituie avantaj Cunostinte pachet Microsoft Office, SAP reprezinta avantajPentru acest rol este necesar sa detii: Abilitati de organizare si planificare Deprinderi de comunicare Abilitati de analiza Orientare spre client Munca in echipaNoi iti oferim: Transport gratuit, Tichete de masă, Bonus anual de performanță, Bonuri cadou de sarbatori, Bonus de fidelitate, Al 13-lea salariu, Abonament medical, Abonament sala fitness, Posibilități de dezvoltare profesionala.Descrierea jobului Responsabilitatile tale ar fi : Asigurarea suportului pentru clientii companiei in vederea livrarii comenzilor in termenele cerute de catre acestia Realizarea standardelor de proces relevante si a cerintelor de clienti. Supravegherea livrarilor, analiza problemelor intervenite si asigur
HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM

Customer Service Representative With French


Descrierea jobului If you are a professional looking for an opportunity to grow, Emerson has an appealing role for you as Customer Service Representative with French.In this role, you will guarantee a positive customer experience and ensure quick and reliable processing of customer orders from booking to invoicing. Manage speedy and knowledgeable responses to assist customers at any stage of their order and proactively solve any problems, ensure efficient collaboration with technical support and outside sales manage speedy and knowledgeable responses that solve customer's problems from order entry to after-sales support. Apply Company policies.Are you eager to take your career to the next level? If yes, we welcome your application for this role of Customer Service Representative with French (ID: 23006981)IN THIS ROLE YOU WILL:* Ensure the consistent and effective provision of services/information to the customer* Provide/check all information and guarantee their accuracy for effici
EMERSON

Customer Services Advisor


Candidatul ideal Customer Services AdvisorEsti o persoana comunicativa si energica?Vrei sa faci parte dintr-o echipa cu tineri ambitiosi, care se ajută reciproc și care lucreaza intr-o atmosferă destinsă? Perfect! Avem joburi disponibile in doua departamente in care te poti dezvolta in functie de abilitatile pe care le detii si de programul de lucru pe care ti-l doresti:Customer Service Advisor in Departamentul InboundOferim suport clientilor bancii (24/7) prin apel telefonic .Job-ul presupune lucrul in ture, program de zi și de noapte. Turele de noapte si weekend-urile lucrate sunt platite in plus. Daca esti student, programul de lucru te va ajuta sa fii prezent la cursurile de la facultate.Customer Service Advisor in Departamentul OutboundInitiem apeluri catre clienti pentru a le oferi produse si servicii bancare.Programul de lucru este fix, de luni pana vineri, 09:00 – 17:30. Sambata si duminica sunt doar ale tale.Esti candidatul ideal daca:Ai abilititati de comunicare, relationare
UNICREDIT BANK

Customer Service Assistant - Geosintetice


Candidatul ideal Customer Service AssistantTipul ofertei: Full-timeOraş: OradeaCerinte:- Experienta pe un post similar de minim 2 ani- Experienta anterioara in operarea intr-un sistem informatic integrat- Cunoasterea rolului documentelor comerciale si non comerciale: oferta, comanda, factura, aviz, factura proforma, etc.- Atitudine orientata spre client, capacitate de adaptare la cerintele acestuia- Disponibilitate in a lucra in paralel cu informatii diferite- Excelente abilitati de comunicare, negociere, interrelationare si cooperareDescrierea jobului Responsabilitati- gestionarea relatiilor cu clientii la un nivel cat mai eficient pentru companie (raport calitate pret al produselor furnizate, conditii de plata si de livrare)- focus permanent pe imbunatatirea indicatorilor de performanta ce ii revin- organizare, preluare, urmarire comenzi la un nivel performant, cu informarea clientilor asupra detaliilor de livrare- actualizare, verificare si procesare a informatiilor din sistemul de
NOVATEX

Specialist Customer Service Sales


Candidatul ideal Candidatul potrivit contribuie la cresterea, prin interactiune telefonica a numarului de clienti din zona alocata si mentine o relatie cordiala si de durata cu reprezentantii afacerilor din portofoliu. Este o persoana creativa, proactiva, orientata catre atingerea obiectivelor, deschisa la noi provocari si experiente.Cerinte obligatorii:- excelente abilitati de comunicare verbala si in scris- excelente abiltati in utilizarea PC, Microsoft Office- experienta de minim 1 an in vanzari de tip tele-sales- orientare catre realizarea obiectivelor de vanzari- competente in identificarea si intelegerea nevoilor clientului- competente in prospectare on-line, cunoasterea de tehnici de vanzare si negociere- abilitati personale: curiozitate, creativitate, empatie, auto-organizare, interes pentru de medii in care se invata- competente in activitati suport pentru campanii si evenimente de marketing- cunoasterea limbii engleze la nivel conversationalSe considera un avantaj:- experient
M & M PRODUCT
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.