Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2339 Locuri de Munca Customer service - Joburi Customer service

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2339 Locuri de Munca Customer service - Joburi Customer service

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer service si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal · No tiene que ser “Superman” o “Wonder Woman”: queremos seres humanos, aunque es cierto que valoramos que sea capaz de realizar múltiples tareas y pueda comunicarse con nuestros clientes a través de chat o correo electrónico y, a veces, por teléfono.No tiene que saber todas las lenguas del mundo, pero debe tener un nivel fluido para aquellas a las que se presenta.Valoramos la iniciativa, dedicación y nos encanta ver a nuestros empleados implicados en sus proyectos. Descrierea jobului Como ya hemos mencionado, somos una buena compañía que valora a sus empleados.Por lo tanto, tu misión es ser tú mismo, apasionado por una lengua extranjera en la que seas un experto, interesado en un trabajo a largo plazo y en adaptarte a un grupo de gente joven y llena de energía que disfruta tanto de comer pizza y helado en la oficina como de trabajar de forma responsable.Además, no te tiraremos a la piscina de golpe. Te guiaremos desde el primer momento y te apoyaremos hasta que sepas
REI DEVELOPMENT SERVICES
Candidatul ideal Atentie la detalii si acuratete in activitateCapacitate de organizare si planificare pe prioritati, dorinta de autoperfectionare, initiativaComunicare eficientaCunoasterea rolului documentelor comerciale si non comercialeAbilitati in intelegerea si folosirea sistemelor de gestiune integrateAtitudine orientata spre client (extern si intern)Disponibilitate in a lucra in paralel cu informatii diferiteStudii universitarePC: Microsoft Office (Word, Excel), Outlook, Sistem de gestiune integratDescrierea jobului Actualizarea de date in sistem (clienti noi, actualizare date clienti vechi, completare fise clienti)Verificarea si procesarea comenzilorTransmiterea catre departamentele relevante a informatiilor necesare finalizarii comenzilorEmiterea si gestionarea documentelor specifice (avize, facturi)Verificarea comenzilor livrate si rezolvarea eventualelor problemele aparuteVerificarea, clasarea si arhivarea documentelor clientilor in conformitate cu procedurile interne ale com
AGRO-EST MUNTENIA
Candidatul ideal Ce căutămNe căutăm noi colegi prietenoși și energici cărora le place:- să îi ajute pe ceilalți, cu zâmbetul pe buze;- să fie atenți la micile detalii și să știe că acestea fac diferența;- să vorbească la telefon și să relaționeze cu usurință;- să lucreze într-o echipă dinamică și să se implice în toate situațiile;- să fie pasionați de social media.Descrierea jobului Ce trebuie să faci- să preiei apelurile/mesajele din chat/mail-urile din partea clienților și să le oferi informații despre serviciile și produsele Klap;- să înregistrezi solicitările și sesizările formulate de către clienți;- să efectuezi confirmări ale comenzilor venite în cadrul magazinului online;- să identifici și să oferi soluții adaptate nevoilor pe care le au clienții Klap.Ce te va ajuta să ai succes- Abilități foarte bune de negociere și comunicare în limba română;- Cunoștințe de operare PC: MS Office (Word, Excel, Power Point);- Studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat;- Cunoștințe medii
JUPIDOR MOBILE
Candidatul ideal Expectations: Min. 2 year college degree or 3 years’ experience in a position requiring direct contact with customers Excellent mandatory German language (written & spoken) and also English language Analytical thinking Ability to partner with internal team members to understand customer problems and think of solutions to resolve Knowledge of order processing and data base maintenance Proven ability to handle difficult customer situations Confident in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)Desirable: Knowledge of textile manufacturing processes Experience using SAP Proficient in spreadsheet analysisDescrierea jobului Job description:Accounts/Customer Receive and process customer orders promptly, accurately along with checking all details associated with the order and the system Follow up with customers and communicate customers’ needs to Sales, Logistics, Production, Quality and Accounting Monitor open orders and advise customer/sales of any problems or changes in or
COATS ROMANIA
Descrierea jobului Guarantee a positive customer experience and ensure quick and reliable processing of customer orders from booking to invoicing. Manage speedy and knowledgeable responses to assist customer at any stage of his order and pro-actively solve any problems.Ensure efficient collaboration with technical support and outside sales managing speedy and knowledgeable responses that solve Customers problems. IN THIS ROLE YOU WILL:* Ensure the consistent and effective provision of services / information to the customer base including (but not only) Order management, fulfilment, problem solving and other services across all media (Telephone, mail, etc.).* Provide / check all information and guarantee their accuracy for efficient order Entry.* Ensure the contract review, the price policy (SOCX) and ITC are applied with no exception and report to your management when discrepancies identified.* Provide a daily follow up of the order book and takes actions in order to anticipate issues
EMERSON
Candidatul ideal - Experienta 2 ani in Customer Service / Logistica.- Experienta anterioara in a opera intr-un sistem integrat.- Experienta in introducerea/operarea comenzilor clientilor pe baza de coduri reprezinta un avantaj.- Cunoasterea rolului documentelor comerciale si non comerciale: factura, aviz, factura proforma.- Experienta in domeniul distributiei de echipamente complexe sau consignatii reprezinta un avantaj.- Limba Engleza - nivel avansat- Limba Italiana - nivel mediu/avansatDescrierea jobului - Mentine legatura cu clientii si preia comenzile transmise de acestia.- Verifica sistemul de gestiune integrat pentru colectarea de informatii referitoare la procesarea corecta a comenzilor sau la existenta stocului.- Introduce si proceseaza comenzile in sistemul integrat folosit de companie, cu acuratete, avand responsabilitatea deciziei folosirii unui tip de comanda sau altul.- Actualizeaza date in sistem (introduce coduri sau clienti noi, actualizeaza datele clientilor).- Creeaza
FAIST METALWORKING
Candidatul ideal Fara experienta. Gata pentru absolvenți și studenți.We are looking for: A candidate who speaks English at the Intermediate level or higher; A person who’s responsible and able to notice details; Strong communication skills; Stress resistance; Ability to decide disputes; Multitasking.Descrierea jobului Responsibilities: Communication with brokers and drivers through phone calls or live chats; Ensuring uninterrupted and timely transportation of loads; Tracking shipments when needed; Working with clients and contractors; Control of accompanying documents.We offer: Working shift: 5/2 (Monday till Friday), 3 pm - 1 am; Income 700$ net + high bonuses; Contract from the first working day; A modern and comfortable office near the metro station; English lessons; Friendly international team; Professional & career growth; Team-buildings; Great atmosphere.
CAROLINA LOGISTICS INTERNATIONAL
Candidatul ideal Covisian România, membră a grupului Covisian unul din leaderii de piață în sectorul BPO, este in căutarea de noi colegi pentru sediul nostru din Iași.Suntem interesați să luăm legătura cu candidații care au următoarele caracteristici:Bune cunoștințe de limbă italiana scrisă (B2 / C1)Cunoștințe operare PC(Microsoft Office)Soluționarea problemelor in timp utilCapacitate excelentă de a interpreta solicitările clienților și atenția acordată detaliilor Descrierea jobului Resursele selectate vor gestiona în limba italiană, cererile de la clienții unui distins grup bancar.Dacă doriți să deveniți un membru al echipei Covisian România, vă oferim:Pachet salarial complex și motivantContract pe perioada nedeterminatăModalitate de lucru hibridMediu de lucru modern și plăcut, într-un sistem profesionist, bazat pe comunicarePachet salarial complex și motivantLocație situată în inima orașului (Zona Palas)Oportunități de promovare în cadrul companiei
COVISIAN ROMANIA
Candidatul ideal MAJOR RESPONSIBILITIES· Act as a single point of entry for all calls and cases related to:Credit and Underwriting activities include customer service support for providing credit line amounts, requests for increase and statusLaunch activities include customer service support for onboarding, validation calls, special projects and cardsInvoice management activities include customer service support for authorizations, billing management and invoice processingCustomer service activities include support for disputes, account changes, merchant reimbursements and web/portal activitiesCash application and account receivables (A/R) management activities include customer service support for providing invoices, end-user guidance for payment application via portal and researchProcess and system governance activities to include customer service support for system issues / notices and spam· Receiving, updating and/or logging all requests· Routing the case to the appropriate person o
WNS Romania
Descrierea jobului Get the future you want! Are you looking to join a business where you can start a successful career? Capgemini is the perfect place to start your IT journey. ► 85 % of our employees are students and fresh graduates, therefore you’ll have the chance to work in a friendly environment with a funny young team. Your skills needed: To know French language at a conversational level To have basic IT knowledge To be receptive, adaptable and always ready to help What will you gain on this journey: Invest in your continuous development: at least 40 hours of free courses on our platforms. Build solid technical competencies Develop your interpersonal skills In this journey you’ll start with resetting passwords, installing software, troubleshooting network issues and can grow towards a technical career, management position or process specialist. Don’t hesitate to onboard on this journey! Answers to FAQ’s: Full paid training from day one Flexible working hours Possibility of workin
CAPGEMINI SERVICES ROMANIA
Candidatul ideal If you are a professional looking for an opportunity to grow, Emerson has an appealing role for you! Based in Gilau, Cluj you will be primarily responsible to handle and follow up the customers, sales orders and purchase orders, in order to maintain the best possible support for our customers.The position will act as the interface between the customer and factories.Are you eager to take your career to the next level? If yes, we welcome your application for the Customer Service Representative with French role (22017929).IN THIS ROLE YOU WILL: Prepare and process the customer orders daily and provide support by phone and email Make the necessary checks of project details (End User, End Destination, type of industry, other parties involved in the transaction), by screening in the specific tool (Amber Road) to make sure all Trade Compliance rules are respected Communicate with customers the standard lead time, standard price list when required Accurately input and modify o
EMERSON
Candidatul ideal Cerinte:- studii superioare- cunostinte foarte bune de operare PC, in special Excel, Outlook- cunoasterea foarte buna a limbii engleze si/ sau franceze- abilitati foarte bune de comunicare, persoana dinamica, deschisa, riguroasa- persoana analitica, organizata, meticuloasaDescrierea jobului Responsabilitati:- gestionare eficienta a portofoliului de clienti atat din tara cat si din strainatate- comunicare cu acestia pe telefon si in scris- operari comenzi pentru clienti- rezolvarea solicitarilor clientilorBeneficii:- dezvoltare personala intr-un mediu profesionist- posibilitati de dezvoltare a carierei- recompensarea performantelor- pachet salarial atractiv
MODULO DECORATIVE SOLUTIONS
Candidatul ideal Expectations: Min. 2 year college degree or 3 years’ experience in a position requiring direct contact with customers Excellent mandatory English and Italian language written & spoken Analytical thinking Ability to partner with internal team members to understand customer problems and think of solutions to resolve Knowledge of order processing and data base maintenance Proven ability to handle difficult customer situations Confident in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)Desirable Knowledge of textile manufacturing processes Experience using SAP Proficient in spreadsheet analysisDescrierea jobului Job description:Accounts/Customer Receive and process customer orders promptly, accurately along with checking all details associated with the order and the system Follow up with customers and communicate customers’ needs to Sales, Logistics, Production, Quality and Accounting Monitor open orders and advise customer/sales of any problems or changes in order status. Work
COATS ROMANIA
Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic sau juridic; Experiență bancară relevantă, competențe profesionale într-o poziție de Senior/ Coordonator în aria clientelă/ front office; Cunoștințe temeinice ale legislației bancare și regulamentelor BNR; Limba engleză; Bune cunoștinte MS Office (Word, Excel); Certificare de pregătire profesională în domeniul distribuției de asigurări - reprezintă un avantaj.Descrierea jobului CE VEI FACE, PE SCURT Interacționa cu clienții; Promova imaginea, produsele și serviciile Băncii; Propune soluții de finanțare pentru clienți, stabilind parteneriate de durată, bazate pe un înalt nivel de profesionalism.CAUTAM Onestitate, responsabilitate, proactivitate și orientare spre rezultate; Atenție la detalii, rigurozitate, o bună capacitate de organizare și spirit de echipă; Abilități de negociere și vânzare, abilități de comunicare și relaționare interpersonală; Capacitate de respectare a deadline-urilor și atingere a obiect
Alpha Bank
Candidatul ideal Required profile: Fluency in spoken and written: French (C1) and English (B2/B1); Strong communication, interpersonal and client relationship management skills; Accuracy, research skills and attention to detail; Ability to anticipate and solve problems; Teamwork skills;Descrierea jobului As a Customer Service Representative, you will be delivering exceptional service to customers from all over the world. You will combine skills, passion, customer-focus, positive mindset to elevate service delivery and will be a strong contributor to the overall success we achieve.Benefits: Growth / Promotion possibilities within the company; Private medical health care; Monthly Meal tickets; Referral bonus; Christmas & Easter Vouchers;
Gi Group Professional
Candidatul ideal Minimum 2 years of experience in a similar position Good command of the English language Advanced knowledge of Microsoft Office Knowledge of SAP or another ERP system is a plus Used to work by sales targets and statistics Very good communication and negotiation skills, proactive in sales Customer-oriented and focused on win-win situations, sales-consultant roleDescrierea jobului Administers and coordinates the client portfolio (sales orders portfolio) Ensures the direct sale of the merchandise, maintains customer relationship, provides them technical assistance and after sales services Provides support and assistance to the area sales representatives Administers the risk associated to the clients, forecast, supply chain, the entire commercial flow. Ensures the client satisfaction balanced with the company's needs Data analysis, synthesis, problems solving, reports and presentations to the board of managers
BAMESA OŢEL
Candidatul ideal Iti face placere sa vorbesti la telefon si sa ii ajuti pe ceilalti? Esti spontan, curios si dornic sa lucrezi intr-un mediu de lucru dinamic? Atunci hai la Vodafone.Echipa noastra de Call Center a creat mediul ideal pentru a sustine colegii aflati la inceput de drum. Asta este sansa ta sa devii colegul nostru!Aplica acum pentru pozitia de Consultant Customer Service Call Center si hai sa ne cunoastem.Descrierea jobului Ce ar trebui sa faci?Sa oferi suport clientilor noi si sa dеzvolti relatiilе cu cei existenti, prin gasirea unor solutii potrivite nеvoilor acestora;Sa respecti normеle de confidеntialitate.Sa fii organizat, punctual si sa iti poti desfasura activitatea zilnica pe un computer.Ce iti oferim noi?Program flexibil: poti alege cat timp vrei sa lucrezi (4h/6h/8h), sa ai destula energie si pentru un suc dupa munca.Mod de lucru hybrid (o parte din timp in sediul Vodafone, cealalta parte din confortul casei tale).Training in care inveti tot ce ai nevoie pentru ca
VODAFONE ROMANIA
Candidatul ideal Candidatul ideal Suntem o companie specializata in importul, distributia si comercializarea dispozitivelor medicale de peste 15 ani pe piata din Romania. Dorim sa angajam persoane ce detin cunostinte si abilitati in domeniul vanzarilor de consumabile si echipamente medicale, care sa participe la dezvoltarea portofoliului de clienti si la identificarea de potentiali clienti.Profilul candidatului Orientat catre client si persuasiv; Empatic, pro ascultare activa; Orientat catre solutii; Bune abilitati in MS Office; Capacitate analitica, atent la detalii; Bune abilitati de comunicare scrisa si verbala; Usurinta in utilizarea telefonului si in redactarea de e-mail-uri; Facilitate in elaborarea rapoartelor de activitate (generate in sisteme de tip ERP).Constituie avantaj Experienta anterioara in Customer Care; Experienta anterioara in operarea in SICAP; Experienta anterioara in operarea intr-un sistem de tip ERP.Descrierea jobului Atributii si responsabilitati Preia solicita
Confidenţial
Descrierea jobului Client Description:Adecco Permanent Placement is looking for its client-an an important Share Service Company, for an Indoor Sales/Customer Service Sp. with German remote.Responsibilities: Process orders and prepare quotas Follow up the quotations Operate the CRM (Customer Relationship Management) systems Following up delivery dates and times with other departments Create and manage spare part price lists as well as customer price-lists Handle customer queries Support the sales representative team Handling of order modifications (quantity, price, delivery date; delivery address, VAT) Processing of commercial claims and returnsCandidate Profile: Completed, technical or commercial studies or comparable vocational training Fluent in German and English languages (written and spoken) MS Office advanced knowledge (Excel, Word, Outlook); SAP and CRM knowledge is an advantage Strong communication skills Fact-driven and strong analytical skills, high ambition, and high custom
ADECCO RESURSE UMANE
Candidatul ideal This Customer Service Centralization Team oversees functions such as knowledge transition, customer support, record maintenance, pricing & contract management, credit limits control, invoicing, query management and reporting, having as focus the customer satisfaction by delivering high quality service, using professional language in contact with both internal and external customer and keeping professional attitude in any case of conflict situation. The activities and tasks are a mix between back-office responsibilities and inbound-outbound calls.Your profile: Great communication skills, both written and verbal; Mandatory advanced level of German language (B2+/C1); Good knowledge of MS Office package (Outlook, Excel, Word, PowerPoint); Equivalent knowledge and experience using ERP systems (SAP preferential); Client support/customer service experience; Focus on customer satisfaction; Detailed oriented and problem-solving skills; Ability to work efficiently in a fast-pace
Gi Group Professional
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2339 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.