1022 - Locuri de Muncă (joburi) Manager Relatii Clienti în România
1022 - Locuri de Muncă (joburi) Manager Relatii Clienti în România

Candidatul ideal • Studii superioare economice finalizate;
• Experienta relevanta in activitatea de vanzare/analiza Microfinantare/IMM;
• Cunostinte economice/contabile temeinice;
• Abilitati excelente de vanzare, consiliere clienti si identificarea celei mai adecvate solutii de finantare a acestora;
• Abilitati excelente de comunicare si relationare;
• Spirit de echipa, adaptabilitate & perseverenta in atingerea obiectivelor.Descrierea jobului • Identifica si initieaza actiuni de promovare a produselor de microfinantare la nivelul pietei locale;
• Monitorizeaza portofoliul propriu de cl

Candidatul ideal - Studii superioare
- Experienta relevanta in managementul si dezvoltarea vanzarilor
- Experiență în negocierea contractelor cu parteneri interni si externi
- Gandire comerciala, initiativa, putere de analiza si sintetizare a informatiilor, eficienta, independenta si responsabilitate
- Cunoasterea unei limbi de circulatie intrnationala, engleza; limba rusă – un avantaj
- Nivel avansat utilizare MS Office, email; experiență utilizare software ERP – un avantajDescrierea jobului - Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti interni si externi
- Negocierea conditii

Dacă valorile tale personale coincid cu valorile companiei noastre, dacă poţi să dai dovadă de implicare şi responsabilitate, atunci ne bucurăm să te primim în familia Naturevo. Raportând Directorului de Logistică, Managerul Relaţii Clienți asigură evidenţa si derularea contractelor cu clienţii: corespondenţa cu directorii zonali de vânzări, emiterea şi înregistrarea în programul de gestiune a documentelor de livrare marfă emise catre clienţi. ProfilExperiență de lucru de minimum 2 ani, pe un post similar; experiență de lucru într-o companie de distribuție din domeniul agriculturii, constituie

Candidatul ideal Esti absolvent de studii superioare cu profil economic;
Ai abilitati puternice de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune;
Esti o persoana zambitoare, pozitiva, proactiva, perseverenta;
Detii permis auto – categoria B;
Ai minime cunostinte de analiza financiara sau/si experienta pe zona de vanzari.Descrierea jobului Vei stabili si participa la intalniri cu potentiali clienti persoane juridice;
Vei prezenta clientilor persoane juridice produsele si serviciile, oferindu-le solutii financiare potrivite;
Vei realiza analiza financiara preliminara a afacerii respectivil

Candidatul idealStudii superioareExperienta relevanta in managementul si dezvoltarea vanzarilorExperiență în negocierea contractelor cu parteneri interni si externiGandire comerciala, initiativa, putere de analiza si sintetizare a informatiilor, eficienta, independenta si responsabilitateCunoasterea unei limbi de circulatie intrnationala, engleza; limba rusă – un avantajNivel avansat utilizare MS Office, email; experiență utilizare software ERP – un avantajDescrierea jobuluiAdministrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti interni si externiNegocierea conditiilor de livrare, modalitatilor

Scurta descriere a companieiBanca Transilvania (BT) este cel mai mare grup financiar din Romania. Misiunea sa este de a sustine dezvoltarea mediului de afaceri si comunitatile din care face parte, oriunde si oricand. Cu respect, pasiune si idei noi, banca sustine responsabil vise care se transforma in realizari. Viziunea BT este de a deveni o banca tot mai buna pentru clienti, echipa si actionari.Cerinte Ne-ar placea să ne cunoastem dacă…Ai vandut produse bancare cel putin un an inainte sa ne cunoastem. Asta pentru a ne asigura ca stii cum functioneaza mediul de afaceri local si sectorial, s
Candidatul idealComunica profesionist cu clientii atat in scris cat si telefonic.Este atent la detalii si este focusat pe intelegerea nevoilor clientilor.Are bune abilitati d planificare si organizare.Persoana motivata, capabila sa lucreze independent si in echipa.Are abilitatea d a rezolva sarcini multiple; are capacitatea d a prioritiza sarcinile.Descrierea jobuluiOfer informatii, t lefonic si m il, clientilor pe b z st nd rd lor stabilite.Mentin legatura cu cli ntii si furnizorii si r sp ct proceduril legat d pl t , incasarea si administrarea contractelor.Asigura flux de comunica
Candidatul ideal - Persoana organizata, responsabila, ambitioasa si foarte atenta la detaliiDescrierea jobului Nivel studii:
- Studii superioare FINALIZATE
Limbi straine:
- Engleza - nivel AVANSAT
Atributii:
- Completare contracte, acte aditionale si oferte de pret
- Monitorizarea constanta a legislatiei
- Pastrarea in ordine a arhivei de documente
- Pastrarea legaturii cu furnizorii pentru a urmari contractele in derulare si necesarul societatii (papetarie, consumabile, etc.)
- Completare pontaj salariati, evidenta facturi primite si pastrarea legaturii cu firmele de contabilitate, P
Candidatul ideal Esti absolvent de studii superioare cu profil economic;
Ai abilitati puternice de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune;
Esti o persoana zambitoare, pozitiva, proactiva, perseverenta;
Detii permis auto – categoria B;
Experienta pe zona de vanzari persoane juridice de minimum 1 an - constituie avantaj.Descrierea jobului Vei stabili si participa la intalniri cu potentiali clienti Corporate;
Vei prezenta clientilor Corporate produsele si serviciile, oferindu-le solutii financiare potrivite;
Vei realiza analiza financiara preliminara a afacerii respectivilor clienti
Candidatul ideal Te potrivesti pentru acest job daca:
Esti absolvent de studii superioare cu profil economic;
Ai abilitati puternice de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune;
Esti o persoana zambitoare, pozitiva, proactiva, perseverenta;
Detii permis auto – categoria B;
Ai minime cunostinte de analiza financiara sau/si experienta pe zona de vanzari.Descrierea jobului Ce vei face in aceasta pozitie:
Vei stabili si participa la intalniri cu potentiali clienti Corporate;
Vei prezenta clientilor Corporate produsele si serviciile, oferindu-le solutii financiare potrivite;
Vei re

Candidatul ideal Ne dorim un coechipier care sa aiba:
Studii superioare finalizate, preferabil in domeniul economic
Experienta de minim 2 ani intr-un rol similar constituie un avantaj
Orientare catre dezvoltarea segmentului Small Business, printr-o atitudine proactiva
Bune abilitati de relationare si comunicare
Orientare spre atingerea obiectivelor de vanzari
Atentie la nevoile clientuluiDescrierea jobului Te vei ocupa in principal de:
Identificarea oportunitatilor de vanzare catre Clienti Small Business (companii cu Cifra de Afacere pana la 1 Mil. Euro, asociatii, fundatii, PFA, II

Candidatul ideal Cauti un loc de munca in care sa te dezvolti şi să te afirmi?
Iti doresti sa lucrezi intr-o companie cu oportunitati reale de avansare?
Vrei sa inveti de la persoane de succes şi cu o vasta experienta?
Vrei sa dobandesti competente în vanzari?
Esti o persoana comunicativa si ambitioasa?
Ce iti oferim?
Un mediu de lucru stabil, prietenos, dar si competitiv – unde te poti afirma.
Posibilitati reale de a avansa în cadrul companiei, atat pe plan local cat şi internaţional.
Program de lucru full-time
Pachet salarial atractiv intre 2000-3000 lei in functie de exeprienta
Sa

Candidatul ideal Wanted: One amazing human being; Strong in making magic happen; generous in spirit, daring and unafraid.
Do you love being around people and making them happy? Are you a good listener, a bit of a problem solver with great communication skills?
Then, this job is for you!
Every day brings new challenges and excitement, and every customer interaction gives you the opportunity to do what you do best: find solutions and provide exceptional customer service.Descrierea jobului Requirements
Advanced French and English
University/college degree.
Minimum of 2 years’ experienc

Candidatul ideal Imediat dupa descrierea companiei, aveti un mini interviu. Pentru o buna desfasurare a activitatii, va rugam sa raspundeti la intrebarile precizate. Cv-urile fara raspunsuri, nu vor fi selectate. Va multumim!
Daca esti o persoana dinamica, responsabila, orientata catre oameni si indeplinesti urmatoarele cerinte:
• Minim 2- 3 ani experienta in vanzari directe;
• Experienta intr-o pozitie similara/in coordonarea unei echipe dе lucru reprezinta un avantaj;
• Prezenta dе spirit, flexibilitate;
• Orientare catre client, spre performanta si dorinta permanenta dе dezvoltare

Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!
Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniu si te asteapta alaturi de ei!
Acest job ti se potriveste daca:
Esti o persoana cu abilitati bune de comunicare, te adaptezi si poti sa intelegi usor ce-si doresc ceilalti
Esti o persoana energica, orientata spre rezultate si spre invatare
Ai experienta in analiza de business de minim 3 ani
Ai cunostinte operare PC, nivel avansat de analiza in Excel
Ai valori personale solide de onestitate, integritate si gri

Candidatul ideal • Studii superioare;
• Experienta in domeniul vanzarilor;
• Abilitati de operare MS Office
• Foarte bune abilitati de comunicare, planificare si organizare;
• Construirea de relatii - punct forte;
• Focus pe colaborarea cu clientii - punct forte;
• Permis de conducere categoria B.
Descrierea jobului • Stabilirea si implementarea unui mod de lucru cu clientii, monitorizarea si analiza situatiei comerciale si financiare a fiecarui client alocat in vederea construirii planului de afaceri care sa conduca catre realizarea obiectivelor de vanzare, incasare si gross margin;
Candidatul ideal Daca ti-ai dorit vreodata sa lucrezi alaturi de cineva care sa-ti aprezieze rezultatele si implicarea in proiecte si daca esti interesat de dezvoltarea ta personala si profesionala atunci acest anunt este pentru tine.
Iar daca nu esti unul din acesti oameni, tot poti sa ne ajuti. Te vei bucura de toata aprecierea noastra nostra daca ne recomanzi omul pe care ajungem sa il angajam! Citeste tot anuntul pentru a afla cum.
In ultimii ani am avut cresteri in piata in care activam, echipamente IT si consumabile aferente acestora. Performanța companiei noastre este constant rec

Candidatul ideal Are you a Student at University (any field of study, preferably in the 2nd or 3rd year of study or Master) with a good knowledge of English?Descrierea jobului At ProCredit Bank you can:
Find out details related to the business strategy of the Bank and the ethical basis of responsible banking
Get practical experience and enjoy teamwork alongside our experts
Try out our open-communication environment!
Internship details:
Three or four months internship contract
You will receive monthly stipend for the internship

Candidatul ideal
Entrepreneur (own a company or any other financial form of enterprise, we can support you in achieving this asap),
Perfectly speaker of your native language (check website’s country),
Fluently English speaker,
Organized and customer care orientated,
Efficient user of email, social media and images handling (resize, crop etc.),
Descrierea jobului Working with 1Mall will bring you lot of fun, free time and great achievements. Here are some hints:
All activity is home based so you practically work from wherever you want.
You can mind your own program considering
Candidatul ideal Daca esti o persoana pozitiva, energica si iti doresti o cariera in retail te asteptam in echipa noastra!
Hai sa ne cunoastem!Descrierea jobului Avantajele tale:
Salariu motivant
Contract de munca pe perioada nedeterminata
Decontarea transport- pana in 100 lei
Asigurare medicala la o clinica privata
Premii lunare si anuale in functie de performanta
Teambuilding-uri
Responsabilitati:
Consiliere clienti
Activitati specific magazinului: aranjarea produselor, procesare marfa
Serviciu la casa de marcat
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: