Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1278 Locuri de Munca Manager relatii clienti - Joburi Manager relatii clienti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1278 Locuri de Munca Manager relatii clienti - Joburi Manager relatii clienti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager relatii clienti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal - Absolvent studii medii (cu bac) sau superioare;- Cunostinte de operare calculator- Abilitati de comunicare, organizare, sistematizare si prioritizare;- Capacitate de asimilare si procesare a informatiilor;- Orientare spre obtinerea de rezultate de calitate si la timp;- Rapiditate in analizarea si operarea documentelor;- Capabil sa lucreze individual dar si in echipa;- Disponibilitate imediata de angajare.Descrierea jobului - Mentine legatura cu clientii firmei- Facturare / incasare
MIVAL GROUP
Candidatul ideal Ce te va ajuta sa ai succes: Bune abilitati de negociere si de comunicare orala si scrisa; Orientare catre client si capacitatea de a gasi rapid solutii; Capacitatea de a analiza situatii financiare si de cash-flow; Studii superioare, de preferat in domeniul economic; Experienta de minim 2 ani in institutii financiar-bancare; Certificat de Absolvire eliberat de Institutul de Studii Financiare (desfasurarea activitatii de distributie a produselor de asigurare aflate in portofoliul asiguratorilor cu care banca colaboreaza necesita obtinerea/detinerea si mentinerea valabilitatii Certificatului de Absolvire eliberat de Institutul de Studii Financiare, pe toata perioada de desfasurare a acestei activitati).Descrierea jobului Despre echipa noastra:Suntem peste 5000 de oameni la BCR. Si, pe cat de multi, pe atat de diferiti. Ne place sa credem, insa, ca diversitatea noastra de idei, atitudini, pasiuni, trairi sau origini ne infrumuseteaza cultura si adauga valoare muncii noas
BCR
Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:§Organizarea și supravegherea activității echipei Case în funcție de fluxul de clienți pentru a optimiza timpul de așteptare la casele de marcat și a asigura corectitudinea încasării contravalorii produselor, asigurând un serviciu de calitate clienților;§Gestionarea cifrei de afaceri și mijloacele de plată ale magazinului;§Asigurarea circulației informațiilor în cadrul Departamentului Case și cu celelalte departamente pentru o mai bună gestionare a magazinului;§Asigurarea informării corecte și clare a clienților cu privire la mijloacele de plată acceptate de societate și modul de utilizare a lor.§Profilul pe care îl căutam:§Experiență de minim 1 an pe partea de casierie și de gestionare a relațiilor cu clienții;§Abilități de conducere a echipei (motivare, delegare, prioritizare);§Atitudine pro-activă;§Capacitatea de a face față situațiilor stresante și termenelor limită riguroase.§Ceea ce oferim:§Tichete de masă;§Primă de vacanță si d
CARREFOUR
Candidatul ideal - Ai abilitati puternice de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune;- Te caracterizeaza proactivitatea si perseverenta;- Esti absolvent(a) de studii superioare;- Detii permis auto – categoria B;- Ai disponibilitate pentru munca de teren;- Ai minim 1 an experienta pe o pozitie asemanatoare sau ai experienta bancara.Descrierea jobului In rolul de Manager Relatii cu Clientii (sau pe scurt, CRM) vei avea oportunitatea de a lucra in echipa de Vanzari Large Corporate Libra, in cadrul sucursalei din Brasov. Principalul obiectiv al echipei este acela de a oferi potentialilor clienti Large Corporate solutii financiare potrivite nevoilor business-ului (credite, pachete de servicii operationale etc.).Cei care indeplinesc cu succes acest rol, sunt cei carora le place sa interactioneze cu cei din jur, sa comunice si care sunt foarte buni negociatori. Satisfactia in vanzari provine din dezvoltarea portofoliului de relatii si de suportul oferit clientilor.Salariul de incadrare
Libra Bank
Candidatul ideal - Esti absolvent(a) de studii superioare (constituie avantaj - profilul economic);- Ai abilitati puternice de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune;- Esti o persoana zambitoare, pozitiva, proactiva, perseverenta;- Detii permis auto – categoria B;- Ai minime cunostinte de analiza financiara;- Ai cel putin 2 ani de experienta in vanzari/banking.Descrierea jobului - Stabileste si participa la intalniri cu potentiali clienti Profesii Liberale;- Prezinta clientilor produsele si serviciile, oferindu-le solutii financiare potrivite;- Realizeaza analiza financiara preliminara a afacerii respectivilor clienti sau potentiali clienti, cu scopul acordarii de finantare;- Participa activ la realizarea documentatiilor necesare acordarii de finantare, urmand fluxurile standardizate si procedurate;- Contribuie constant la indeplinirea rezultatelor de business ale sucursalei, avand KPI pe care ii urmareste.Ce iti oferimBeneficii legate de timp- Liber de ziua ta de nastere;- Conc
Libra Bank
Candidatul ideal Ce te va ajuta sa ai succes: Studii superioare economice; Experienta profesionala:minim 2 ani in institutii financiar-bancare (vanzari); Cunoasterea tehnicilor de vanzari si negociere; Cunostinte de ansamblu privind produsele bancare, activitatea de corporate si managementul riscului; Buna intelegere a fenomenelor economice si comerciale si a pietei; Cunostinte juridice privind legislatia companiilor de stat si private din Romania; Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat; Capacitate de analiza;Descrierea jobului Despre echipa noastra:Suntem peste 5000 de oameni la BCR. Si, pe cat de multi, pe atat de diferiti. Ne place sa credem, insa, ca diversitatea noastra de idei, atitudini, pasiuni, trairi sau origini ne infrumuseteaza cultura si adauga valoare muncii noastre.Cum vei contribui:Dezvoltarea in mod proactiv a portofoliului de clienti alocat actionand ca principala persoana de contact pentru clientii existenti si atragand clientii potentiali care se potrivesc cu s
BCR
Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa:aiba studii superioare, de preferinta: Marketing, Comunicare.cunoasca cele mai relevante metode de targeting prin Facebook Ads si Google Ads.fie inovativ, creativ, flexibil, dinamic, cu initiativa si atentie la detalii.aiba calitati practice in gasirea si procesarea informatiilor.fie organizat si capabil sa gestioneze mai multe proiecte concomitent.aiba capacitatea de a lucra atat in mod independent, cat si ca parte a unei echipe.fie capabil sa dezvolte, sa coordoneze si sa implementeze strategii de marketing on-line;implementeze, sa monitorizeze si sa optimizeze campanii intr-un anumit interval de timp si respectand bugetul aprobat.ofere rapoarte periodice cu progresul campaniilor on-line implementate.isi asume cu constiinciozitate sarcinile si sa asigure indeplinirea acestora.aiba cunostinte solide de operare PC.reprezinta un plus cunoasterea domeniului pharma si o experienta de minimum 2 ani.Descrierea jobului Monitorizarea permanenta a p
COSMO PHARM
Candidatul ideal 4+ ani de experiență dovedită în marketing, de preferat în B2B; Cunoștințe HubSpot și Google Analytics cu experiență în construirea de segmente și stabilirea obiectivelor de marketing. Experiență dovedită în analiza datelor privind publicul, analiza traficului și performanța canalului de vânzări și recomandarea de îmbunătățiri; Potențialul și atitudinea necesare pentru a învăța și a se dezvolta în continuare; Experiență în gestionarea și lucrul alături de agenții pentru a defini și a îndeplini obiectivele cheie pentru a crește performanța; Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală (e-mail, telefon etc.) Fluență în limba engleză Absolvent de studii superioareDescrierea jobului Căutăm un specialist în marketing curios, adaptabil și pasionat de marketing care să se alăture echipei noastre pentru a planifica, gestiona și executa strategia noastră de marketing.Smart Diesel este o companie cu puternic renume in industria de furnizare soluții pentru companiile de tr
SMART DIESEL
Candidatul ideal Absolvent de studii superioare, preferabil în comunicare/marketing;Bună cunoaștere a limbii engleze;Abilități excelente de redactare în limbile română și engleză;Experiență în organizarea și coordonarea de evenimente, precum și în implementarea de campanii de marketing și comunicare;Experiență în gestionarea relației cu presa și a activităților specifice de media relations;Experiență în utilizarea canalelor digitale si Social Media, precum și în redactarea de conținut dedicat acestor platforme;Excelente abilități și experiență în redactarea de materiale de marketing și comunicare, destinate acțiunilor de promovare și comunicare: comunicate și declarații de presă, prezentări ale firmei, newslettere, conținut pentru website, conținut pentru canalele de Social Media etc.;Bună capacitate de organizare și planificare, precum și de project management;Atenție la detalii, capacitate de analiza și sinteză;Atitudine proactivă.Descrierea jobului Ce vei face:Contribui la implement
MARMOREX TRAFIC STONE
Candidatul ideal • Studii superioare în marketing/ economie/ comunicare/ relaţii internaționale, etc..• Experiență minimă în marketing – 3 ani.• Limba engleză – nivel mediu/avansat.• Cunosterea programelor de editare Adobe.Descrierea jobului DESCRIEREA POZIȚIEI:Obiectivul dvs. va fi coordonarea campaniilor de comunicare și promovare a brandurilor companiei.PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI:• Planificarea și implementarea campaniilor de comunicare și promovare.• Identificarea canalelor optime pentru creșterea vizibilității brandurilor companiei.• Elaborarea strategiilor de comunicare pentru brandurile companiei.• Realizarea materialelor aferente campaniilor de marketing.• Conceperea si implementarea unei strategii unitare si integrate de marketing online (Optimizarea continutului de pe website, implementarea strategiei in social media: Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, implementarea strategiei de Link Building, crearea si administrarea anunturilor pe Google AdWords);• Activitati de o
AM MEDICAL BEAUTY ESTETIC
Candidatul ideal Compania ALEXANDER PHONE SERVICE SRL cauta Specialist Marketing in Afumati, judetul Ilfov.Candidatul ideal Conoștinte SEO ( Search Engine Optimization); Experiența similară anterioară în online marketing; Cunostințe de acces CMS website; Cunostintâțe de Google Analytics și Facebook Insights; Cunostințe de dezvoltare/scriere continut web/social media; Aptitudini de copywriting; Cunostințe despre planificarea și implementarea campaniilor de marketing online; Cunostinte excelente de Microsoft Office, Excel, Power Point; Capacitatea de a organiza și planifica activitățile; Bune abilități analitice; Bune abilități de comunicare; Studii superioare (Comunicare/ Jurnalism/ Marketing constituie un avantaj).Descrierea jobului Responsabilitati: Contribuie la crearea și implementarea strategiilor de marketing; Crează conținut pentru Site-ul companiei și pentru paginile Social Media pe care le și coordonează; Înțelege piața și produsele comercializate în vederea identificării soluț
ALEXANDER PHONE SERVICE
Candidatul ideal Studii superioare – economice, în marketing, comunicare sau relaţii publice;Experienta minima in marketing – 3 ani, experienta in tehnicile de marketing B2B;Abilitati avansate de comunicare (vorbit și scris);Cunoștințe de operare PC; Adobe Photoshop, InDesign, Adobe Illustrator/Corel Draw reprezintă un avantaj;Constituie un avantaj experiența in conceperea si coordonarea de campanii Google Adwords, LinkedIn Ads, folosirea modului LinkedIn Sales Navigator, administrare website in modulul Wordpress, organizare evenimente adaptate specificului organizatiei etc;Usurinta in editarea articolelor educationale pentru blog, newsletter si publicatii online de specialitate;Creativitate, flexibilitate și originalitate;Abilităţi organizatorice, simț estetic și spirit de inițiativă dezvoltat.Experiența în coordonarea proiectelor de marketing ;Înțelegerea activităților de marketing (atât cele tradiționale, cât și cele de digital marketing) și a metodelor de cercetare de piață;Capacit
S.D.A.-SERVICII DE DEPOZITARE SI ARHIVARE
Candidatul ideal Căutăm un specialist marketing cu abilități de vânzare! Pasiunea pentru marketing, interesul pentru promovare și empatia sunt atribute importante în alegerea noului nostru coleg.Ești potrivit pentru noi dacă ai cunostiinte de bază în marketing și comunicare și ai abilități de vânzare și implementare proiecte complexe pe vânzări.Profilul candidatului:· Studii superioare finalizate (marketing & comunicare) sau cursuri in domeniul marketing/ comunicare;· Capacitatea de a scrie corect, folosind gramatica limbii romane, texte persuasive și ușor de înțeles de către public;· Cunoștințe solide despre Content Marketing, Social Media, Video Marketing, Blogging, ADS etc.· Abilități de comunicare si atitudine focalizata pe îndeplinirea obiectivelor și respectarea termenelor proiectelor;Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚI ȘI ATRIBUȚII:· Informarea în permanență cu privire la cele mai recente tendințe și tehnici în media digital;· Gestionarea canalelor de marketing online precum Fac
NERIMAN CONSTRUCT
Candidatul ideal Cerințe:Studii superioare în marketing, comunicare sau relaţii publice;Deprinderi avansate de comunicare (vorbit și scris);Cunoștințe avansate de operare PC; Corel Draw/ Adobe Photoshop reprezintă avantaj;Cunoştinţe / experienţă în marketing online, social media, e-mail marketing, facebook ads și marketing offline;Creativitate, flexibilitate și originalitate;Abilităţi organizatorice, simț estetic și spirit de inițiativă dezvoltat.Descrierea jobului Responsabilități:Propune şi elaborează strategiile de marketing ale societății, comunicare şi relaţii publice în acord cu obiectivele stabilite, fiind responsabil pentru dezvoltarea imaginii / brand-ului societății;Răspunde de promovarea online a site-urilor oficiale ale societății și asigură prezența și vizibilitatea în mediile virtuale / sociale;Identifică și dezvoltă noi metode de promovare;Administrează și optimizează campaniile în derulare;Analizează lunar eficiența campaniilor online gestionate;Realizează machetele gra
EXCLUSIV CATERING
Candidatul ideal Căutăm o persoană pasionată de marketing, care să aducă un plus valoare echipei. Dacă ești o fire optimistă, determinată și cu o atitudine proactivă, care iubește designul de interior și ești pregătit pentru o nouă provocare, s-ar putea să fii persoana pe care o căutăm. Cerinţe: Minimum 2 ani experiență în domeniu Studii superioare (preferabil terminate) Limba Engleză: nivel mediu-avansatSimț artistic dezvoltat, creativitate , atenţie distributivă, spirit de echipăFoarte atent la detalii, organizat și proactiv, mereu conectat la noutăţiMarketing online: Cunoașterea mediilor de promovare online: Google, social media, afiliere și e-mail marketing; Experiență în implementarea și gestionarea de campanii PPC: Facebook Ads, Google Adwords; Experiență e-mail marketing: campanii trimitere newsletter; Experiență realizare și implementare planuri de comunicare online; Cunoașterea bunelor practici Search Engine Optimization (SEO); Cunoaşterea programelor Adobe Illustrator şi Adob
DECO CENTER
Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești 🗸 Subiecte precum crearea strategiilor de produs, comunicarea integrată online și offline, monitorizarea concurenței, benchmarking sau trenduri și inovații îți captează instant atenția?🗸 Ești un bun comunicator căruia îi place să lucreze cu oamenii?🗸 Te bucuri de un fin spirit analitic, de capacitate de sinteză, dar și de abilități organizatorice demne de invidiat? 🗸 În plus, îți dorești să fii cu un pas înaintea tuturor, adică parte într-o companie care este lider de piață în bricolajul din Europa? Dacă te potrivești profilului, continuă să afli mai multe despre #CarieraTa la Leroy Merlin. Alături de o echipă pentru care cinstea, respectul, performanța, generozitatea, simplitatea, coerența și exemplaritatea nu sunt valori depășite, poți începe să crezi că a venit momentul potrivit să experimentezi jobul pe care ți l-ai dorit dintotdeauna. Cum ești Cu capacitate de analiză și sinteză – ești un mare fan al înțelegerii prof
Leroy Merlin
Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa fie entuziast, energic si sa aiba vaste cunostinte asupra domeniului de marketing si a instrumentelor actuale folosite in acest domeniu (Google, Facebook ads, Instagram, TikTok, etc.).Competente digitale actualizate si complete asupra dinamicii online-ului si a canalelor de comunicare. Abilitati dovedite de leadership si coaching, imbinate cu multa imaginatie.Descrierea jobului Obiectivele postului:Coordonarea intregii activitati de marketing, precum si elaborarea strategiei si politicilor de marketing ale firmei (Google, Facebook ADS, Instagram, TikTok)Cresterea cotei de piata a produselor/serviciilor oferite de firmaPromovarea imaginii organizaţiei;Studiul pieţei şi al concurenţei;Atragerea de noi domenii de activitate profitabile pentru firmăDescrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului:Creaza campanii de marketing in functie de specificul perioadei, nevoile pietei si instructiunile venite de la managementCoordoneaza in mo
SWISS HOSPITAL
Candidatul ideal Despre noiLa SomProduct idelie noastre sunt mărețe iar acțiunile noastre sunt îndrăznețe.Fiecare rol are un impact. De aceea căutăm oameni ca tine - oameni dornici să se dezvolte personal și profesional. Explorezi, începi, eșuezi, înveți, îți îmbunătățești cunoștințele și mergi mai departe. Fie că este vorba despre o poziție de lucrător în depozit, agent servicii clienți, manager de produs, inginer software, sau orice altă ramură pe care noi o dezvoltăm, poți contribui la povestea de succes SomProduct.Alătură-te misiunii SomProduct!SomProduct - We are Inspiring ComfortCăutăm un E-mail marketing specialist care să înțeleagă importanța menținerii relației cu clienții noștri. Printr-o serie de inițiative care includ: crearea de campanii de e-mail marketing și gestionarea bazelor de date va trebui să creezi interacțiuni de impact la fiecare nivel al canalului de vânzări, de la colectarea de lead-uri până la conversii.Rolul tău este de a oferi conținut relevant și captivant
SOMPRODUCT
Candidatul ideal Departamentul de marketing este vital pentru orice companie, drept urmare, căutăm o persoană pasionată de marketing, care să crească alături de noi.Misiunea noastră este de a transforma orice casă în acasă, astfel că o persoană cu bune abilități de comunicare și o doză mare de creativitate, este exact ceea ce ne lipsește ca echipa noastră să fie completă. Descrierea jobului Suntem dornici să ne întregim echipa de îndată, așadar, job-ul este cu preluare/ocupare imediată. Pentru că ne place să ne petrecem timpul împreună, poziția este una full time, dar suntem îngăduitori atunci când simți nevoia de puțin spațiu (mai exact, când ai de rezolvat aspecte personale).Cum ar arăta o zi de muncă și ce atribuții ai avea ca ocupant al acestui post:• Preluarea conturilor de social media (Facebook, Instagram, Linkedin);• Pregătirea materialelor zilnice pentru social media: instastory, postări în feed dinamice, actuale;• Pregătirea și trimiterea newslettere-lor lunare despre noile p
MORPHOZA
Candidatul ideal Bilete.ro, the market leader in Romanian ticketing, is seeking a Marketing Specialist to join our team in Bucharest.The individual will join Bilete.ro Marketing Department. He/She will be responsible, along with the team, for growing the visibility of Bilete.ro in the market, both for the firm and for the services that BILETE.RO sells.YOU: A highly motivated and conscientious individual Develop and maintain working relationships to promote a positive and friendly culture with internal and external stakeholders Excellent communication Romanian and English (written and verbal), interpersonal and digital social skills Display a high level of focus and demonstrates strong attention to detail Ability to use self-initiative as well as work within a team Experience in the events business and in sales is a plusWHAT YOU NEED TO KNOW: To create content marketing and communicate over different social media platforms Coordination of copywriting and web design teams, as well as pro
DEPARTAMENTUL LOGISTIC EVENT
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.