Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

817 Locuri de Munca Customer care representative - Joburi Customer care representative

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

817 Locuri de Munca Customer care representative - Joburi Customer care representative

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer care representative si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal · No tiene que ser “Superman” o “Wonder Woman”: queremos seres humanos, aunque es cierto que valoramos que sea capaz de realizar múltiples tareas y pueda comunicarse con nuestros clientes a través de chat o correo electrónico y, a veces, por teléfono.No tiene que saber todas las lenguas del mundo, pero debe tener un nivel fluido para aquellas a las que se presenta.Valoramos la iniciativa, dedicación y nos encanta ver a nuestros empleados implicados en sus proyectos. Descrierea jobului Como ya hemos mencionado, somos una buena compañía que valora a sus empleados.Por lo tanto, tu misión es ser tú mismo, apasionado por una lengua extranjera en la que seas un experto, interesado en un trabajo a largo plazo y en adaptarte a un grupo de gente joven y llena de energía que disfruta tanto de comer pizza y helado en la oficina como de trabajar de forma responsable.Además, no te tiraremos a la piscina de golpe. Te guiaremos desde el primer momento y te apoyaremos hasta que sepas
REI DEVELOPMENT SERVICES
Candidatul ideal Atentie la detalii si acuratete in activitateCapacitate de organizare si planificare pe prioritati, dorinta de autoperfectionare, initiativaComunicare eficientaCunoasterea rolului documentelor comerciale si non comercialeAbilitati in intelegerea si folosirea sistemelor de gestiune integrateAtitudine orientata spre client (extern si intern)Disponibilitate in a lucra in paralel cu informatii diferiteStudii universitarePC: Microsoft Office (Word, Excel), Outlook, Sistem de gestiune integratDescrierea jobului Actualizarea de date in sistem (clienti noi, actualizare date clienti vechi, completare fise clienti)Verificarea si procesarea comenzilorTransmiterea catre departamentele relevante a informatiilor necesare finalizarii comenzilorEmiterea si gestionarea documentelor specifice (avize, facturi)Verificarea comenzilor livrate si rezolvarea eventualelor problemele aparuteVerificarea, clasarea si arhivarea documentelor clientilor in conformitate cu procedurile interne ale com
AGRO-EST MUNTENIA
Candidatul ideal • Daca esti optimist, vezi totul intr-o lumina pozitiva, zambesti des celor din jurul tau si clientilor la telefon atunci te asteptam in familia noastra! Spunem asta pentru ca suntem mai mult decat o echipa, suntem un colectiv tanar, compact, impreuna de 10 ani, timp in care am crescut cifra de afaceri in mod constant an de an.• Tinem foarte mult la urmatoarele valori: corectitudine, onestitate, sinceritate, loialitate fata de colectiv si de firma.• Abilitati foarte bune de comunicare.• Experienta anteriora in Customer Support reprezinta un avantaj.• Persoana activa, dedicata, spirit de echipa, orientare catre rezultate, atentie la detalii.Descrierea jobului • NU te chemam intr-un call center, cele 8 ore de lucru NU sunt administrate de o centrala care te incarca cu apeluri! NU te asculta nimeni in casti iar pauza poti sa-ti iei oricand doresti conform contractului! Primesti un smartphone de ultima generatie cu care iti vei desfasura activitatea la birou pentru o legat
BIO ORGANIC LIFE
Candidatul ideal Ce căutămNe căutăm noi colegi prietenoși și energici cărora le place:- să îi ajute pe ceilalți, cu zâmbetul pe buze;- să fie atenți la micile detalii și să știe că acestea fac diferența;- să vorbească la telefon și să relaționeze cu usurință;- să lucreze într-o echipă dinamică și să se implice în toate situațiile;- să fie pasionați de social media.Descrierea jobului Ce trebuie să faci- să preiei apelurile/mesajele din chat/mail-urile din partea clienților și să le oferi informații despre serviciile și produsele Klap;- să înregistrezi solicitările și sesizările formulate de către clienți;- să efectuezi confirmări ale comenzilor venite în cadrul magazinului online;- să identifici și să oferi soluții adaptate nevoilor pe care le au clienții Klap.Ce te va ajuta să ai succes- Abilități foarte bune de negociere și comunicare în limba română;- Cunoștințe de operare PC: MS Office (Word, Excel, Power Point);- Studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat;- Cunoștințe medii
JUPIDOR MOBILE
Candidatul ideal The ideal CandidateJoin #theAteam!Are you looking for stability, room to grow and develop your career while enjoying working in a mix between at the office and working from home?Do you love being around people and making them happy? If you’re also a good listener and a bit of a problem solver with great communication skills, then you’ll love being on thе front line of making thе magic happen!We’re looking for client-oriented candidates who are native or near-native English speakers (B2, C1 or C2 level) to join our Elite Customer Support team for our newest project!Whether it's clients or colleagues, delivering with a personal touch is truly important to us. We work with a diverse range of well-known retail brands, across many sectors, including; ALDI, Holland & Barrett, B&Q, KFC and Big Bus Tours.We're proud of our team and are always looking for new members with similar talent and enthusiasm to deliver award-winning customer service.Our client is the world’s l
ASCENSOS CONTACT CENTRES ROMANIA
Candidatul ideal Expectations: Min. 2 year college degree or 3 years’ experience in a position requiring direct contact with customers Excellent mandatory German language (written & spoken) and also English language Analytical thinking Ability to partner with internal team members to understand customer problems and think of solutions to resolve Knowledge of order processing and data base maintenance Proven ability to handle difficult customer situations Confident in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)Desirable: Knowledge of textile manufacturing processes Experience using SAP Proficient in spreadsheet analysisDescrierea jobului Job description:Accounts/Customer Receive and process customer orders promptly, accurately along with checking all details associated with the order and the system Follow up with customers and communicate customers’ needs to Sales, Logistics, Production, Quality and Accounting Monitor open orders and advise customer/sales of any problems or changes in or
COATS ROMANIA
Candidatul ideal - Experienta 2 ani in Customer Service / Logistica.- Experienta anterioara in a opera intr-un sistem integrat.- Experienta in introducerea/operarea comenzilor clientilor pe baza de coduri reprezinta un avantaj.- Cunoasterea rolului documentelor comerciale si non comerciale: factura, aviz, factura proforma.- Experienta in domeniul distributiei de echipamente complexe sau consignatii reprezinta un avantaj.- Limba Engleza - nivel avansat- Limba Italiana - nivel mediu/avansatDescrierea jobului - Mentine legatura cu clientii si preia comenzile transmise de acestia.- Verifica sistemul de gestiune integrat pentru colectarea de informatii referitoare la procesarea corecta a comenzilor sau la existenta stocului.- Introduce si proceseaza comenzile in sistemul integrat folosit de companie, cu acuratete, avand responsabilitatea deciziei folosirii unui tip de comanda sau altul.- Actualizeaza date in sistem (introduce coduri sau clienti noi, actualizeaza datele clientilor).- Creeaza
FAIST METALWORKING
Descrierea jobului Guarantee a positive customer experience and ensure quick and reliable processing of customer orders from booking to invoicing. Manage speedy and knowledgeable responses to assist customer at any stage of his order and pro-actively solve any problems.Ensure efficient collaboration with technical support and outside sales managing speedy and knowledgeable responses that solve Customers problems. IN THIS ROLE YOU WILL:* Ensure the consistent and effective provision of services / information to the customer base including (but not only) Order management, fulfilment, problem solving and other services across all media (Telephone, mail, etc.).* Provide / check all information and guarantee their accuracy for efficient order Entry.* Ensure the contract review, the price policy (SOCX) and ITC are applied with no exception and report to your management when discrepancies identified.* Provide a daily follow up of the order book and takes actions in order to anticipate issues
EMERSON
Candidatul ideal Fara experienta. Gata pentru absolvenți și studenți.We are looking for: A candidate who speaks English at the Intermediate level or higher; A person who’s responsible and able to notice details; Strong communication skills; Stress resistance; Ability to decide disputes; Multitasking.Descrierea jobului Responsibilities: Communication with brokers and drivers through phone calls or live chats; Ensuring uninterrupted and timely transportation of loads; Tracking shipments when needed; Working with clients and contractors; Control of accompanying documents.We offer: Working shift: 5/2 (Monday till Friday), 3 pm - 1 am; Income 700$ net + high bonuses; Contract from the first working day; A modern and comfortable office near the metro station; English lessons; Friendly international team; Professional & career growth; Team-buildings; Great atmosphere.
CAROLINA LOGISTICS INTERNATIONAL
Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Bune abilități de comunicare și vocabular elevat;Cunoașterea pachetului MS Office;Capacitate de organizare și planificare;Responsabilitate și diplomație;Capacitate de organizare a priorităților și gândire analitică;Persoană dinamică, comunicativă, organizată și sociabilă.Descrierea jobului Te invităm să te alături unei echipe entuziaste și preocupate să evolueze în fiecare zi.Orientare spre client și abilitatea de adaptare asupra diferitelor situații întâlnite;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefonic;Vei interacționa des cu colegii din alte filiale/departamente, le vei oferi sprijinul tău și te vei asigura ca activitatea firmei să decurgă cât mai bine;Dinamica și diversitatea sunt prezente mereu, drept urmare nici urmă de plictiseală în activitatea ta zilnică.
Autonom rent a car
Candidatul ideal If you are a professional looking for an opportunity to grow, Emerson has an appealing role for you! Based in Gilau, Cluj you will be primarily responsible to handle and follow up the customers, sales orders and purchase orders, in order to maintain the best possible support for our customers.The position will act as the interface between the customer and factories.Are you eager to take your career to the next level? If yes, we welcome your application for the Customer Service Representative with French role (22017929).IN THIS ROLE YOU WILL: Prepare and process the customer orders daily and provide support by phone and email Make the necessary checks of project details (End User, End Destination, type of industry, other parties involved in the transaction), by screening in the specific tool (Amber Road) to make sure all Trade Compliance rules are respected Communicate with customers the standard lead time, standard price list when required Accurately input and modify o
EMERSON
Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Bune abilități de comunicare și vocabular elevat;Cunoașterea pachetului MS Office;Capacitate de organizare și planificare;Responsabilitate și diplomație;Capacitate de organizare a priorităților și gândire analitică;Persoană dinamică, comunicativă, organizată și sociabilă.Descrierea jobului Te invităm să te alături unei echipe entuziaste și preocupate să evolueze în fiecare zi.Orientare spre client și abilitatea de adaptare asupra diferitelor situații întâlnite;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefonic;Vei interacționa des cu colegii din alte filiale/departamente, le vei oferi sprijinul tău și te vei asigura ca activitatea firmei să decurgă cât mai bine;Dinamica și diversitatea sunt prezente mereu, drept urmare nici urmă de plictiseală în activitatea ta zilnică.
Autonom rent a car
Candidatul ideal Expectations: Min. 2 year college degree or 3 years’ experience in a position requiring direct contact with customers Excellent mandatory English and Italian language written & spoken Analytical thinking Ability to partner with internal team members to understand customer problems and think of solutions to resolve Knowledge of order processing and data base maintenance Proven ability to handle difficult customer situations Confident in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)Desirable Knowledge of textile manufacturing processes Experience using SAP Proficient in spreadsheet analysisDescrierea jobului Job description:Accounts/Customer Receive and process customer orders promptly, accurately along with checking all details associated with the order and the system Follow up with customers and communicate customers’ needs to Sales, Logistics, Production, Quality and Accounting Monitor open orders and advise customer/sales of any problems or changes in order status. Work
COATS ROMANIA
Candidatul ideal Required profile: Fluency in spoken and written: French (C1) and English (B2/B1); Strong communication, interpersonal and client relationship management skills; Accuracy, research skills and attention to detail; Ability to anticipate and solve problems; Teamwork skills;Descrierea jobului As a Customer Service Representative, you will be delivering exceptional service to customers from all over the world. You will combine skills, passion, customer-focus, positive mindset to elevate service delivery and will be a strong contributor to the overall success we achieve.Benefits: Growth / Promotion possibilities within the company; Private medical health care; Monthly Meal tickets; Referral bonus; Christmas & Easter Vouchers;
Gi Group Professional
Candidatul ideal Dacă ești în căutarea unui loc dе muncă foarte plăcut, alături dе o echipă tânără, unde să evoluezi urmând un program avantajos ce-ți oferă mai mult timp liber, atunci te invităm alături dе noi!Candidatul ideal este: Orientat către rezolvarea problemelor, cu o atitudine pozitivă și proactivă; Capabil să asculte, să comunice și să prezinte informații într-un mod cursiv în limba română; Rezistent la stres și cu o capacitate dе adaptare la fluctuații ale ritmului dе lucru; Dispus să lucreze în ture, conform unui program foarte avantajos, ce permite mai mult timp liber, dar cu ture dе noapte și sărbători legale; Capabil să lucreze nesupravegheat și să rezolve situații neprevăzute; Punctual, organizat și capabil să prioritizeze.Reprezintă un plus: Experiență în industria jocurilor dе noroc; Cunoștințe dе bază ale limbii engleze; Abilitate dе tastare rapidă; Cunoștințe dе MS Office, cu precădere Excel.Descrierea jobului Responsаbilități: Preluаreа și rеzolvareа solicitărilor
WinBet
Candidatul ideal We are looking for an Customer Care Representative with Dutch (Indoor Sales) for one of our partners in Brașov, a global supplier of innovative technical textiles for a broad range of markets and applications such as apparel, automotive, building interiors, building materials, healthcare, energy, filter media, shoe and leather goods as well as specialties.Expectations: Completed, technical or commercial studies or comparable vocational training; Fluent in Dutch and English language; MS Office advanced knowledge (Excel, Word, Outlook); SAP and CRM knowledge is an advantage; Strong communication skills; Customer orientation.Descrierea jobului Main responsabilities: Process orders and prepare quotations; Follow up the quotations; Operate the CRM (Customer Relationship Management) systems;Following up delivery dates and times with other departments; Create and manage spare part price lists as well as customer price lists; Handle customer queries; Support the sales represen
Gi Group Professional
Candidatul ideal Studii medii/superioare; Minim 2 ani pe o pozitie similara; Cunostinte de operare PC, pachetul Microsoft Office; Rapiditate si acuratete in indeplinirea sarcinilor; Atentie distributiva si buna observatie a detaliilor; Abilitate de lucru cu termene limita; Persoana responsabila si organizata, capabila pentru lucru in echipa; Capacitate foarte buna de comunicare si relationare; Cunoasterea limbii engleze si experienta de lucru cu un sistem informatic de tip ERP constituie un avantaj;Descrierea jobului Preluarea si prelucrarea comenzilor de la departamentul de vanzari si clienti; Verificarea comenzilor sub aspectul corectitudinii lor si operarea in sistemul de gestiune; Emiterea documentelor aferente comenzilor: facturi, avize de insotire a marfii, procese verbale; Intocmirea documentelor aferente livrarilor intracomunitare de bunuri (CMR, packing list); Indosarierea si arhivarea documentelor; Colaborarea cu celelalte departamente pentru desfasurarea in bune conditii a a
BUNZL ROMANIA
Candidatul ideal Furnizare informatii corecte si complete privind produsele companieiAnalizarea cerintelor clientilor si oferirea de consultanta privind caracteristicile produselor si serviciilor companieiOrientare catre client si capacitatea de a gasi rapid solutiiResponsabilitate, Spirit de echipa, Incredere si ProactivitateEmpatie, Entuziasm, Atitudine pozitivaDescrierea jobului ​Obligatoriu - Limba Poloneza la nivel avansat (citit/scris/vorbit)Asistenta Clienti - Call Center Representative – Limba Poloneza – Nivel AvansatPreluarea comenzilor de la clienti, via telefon, chat si e-mailFoarte bune abilitati de comunicare verbala si in scris, de organizare si planificare, atitudine proactiva, gandire analiticaExperienta anteriora in Call Center/Customer Support, minim 1 an, reprezinta un avantajExperienta anterioara in E-Commerce, reprezinta un avantajCunostinte operare PC (Microsoft Office)Identificarea celor mai bune solutii pentru client si companieRaportarea catre supervisor a rezu
BOUTIQUE MALL
Candidatul ideal Furnizare informatii corecte si complete privind produsele companieiAnalizarea cerintelor clientilor si oferirea de consultanta privind caracteristicile produselor si serviciilor companieiOrientare catre client si capacitatea de a gasi rapid solutiiResponsabilitate, Spirit de echipa, Incredere si ProactivitateEmpatie, Entuziasm, Atitudine pozitivaDescrierea jobului ​Obligatoriu - Limba Greaca la nivel avansat (citit/scris/vorbit)Asistenta Clienti - Call Center Representative – Limba Greaca – Nivel AvansatPreluarea comenzilor de la clienti, via telefon, chat si e-mailFoarte bune abilitati de comunicare verbala si in scris, de organizare si planificare, atitudine proactiva, gindire analiticaExperienta anteriora in Call Center/Customer Support, minim 1 an, reprezinta un avantajExperienta anterioara in E-Commerce, reprezinta un avantajCunostinte operare PC (Microsoft Office)Identificarea celor mai bune solutii pentru client si companieRaportarea catre supervisor a rezultat
BOUTIQUE MALL
Candidatul ideal Higher education in the technical field (Faculty of Chemistry, Faculty of Civil Engineering, Faculty of Physics, Faculty of Informatics, Faculty of Food Industry, Faculty of Economic Engineering) Experience in quality field Good written and spoken English knowledge IT skills (good knowledge of MS Office; SAP knowledge desirable) Knowledge of methods and tools in quality management (Ishikawa, 5-Why, 8D report, FMEA, etc.) Analytical thinking and initiative Cost-conscious and responsible action Willingness for professional further education Traveling Ability to work in a teamDescrierea jobului Central contact for the customer on quality issues Participation in advance quality planning as well as implementation of selected topics of advance planning (e.g. initial sampling, quality tests) up to series approval Responsibility for the product-specific quality in the area of ​​responsibility Definition, planning and ensuring the introduction and application of the necessary m
ZES ZOLLNER ELECTRONIC
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.