Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

599 Locuri de Munca Agent call center - Joburi Agent call center

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

599 Locuri de Munca Agent call center - Joburi Agent call center

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent call center si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal - studii medii (studiile superioare constituie un avantaj);- experienta in relationarea cu clientii (reprezinta un avantaj experienta intr-un Call Center);- cunoasterea limbii engleze la nivel conversational;- cunostinte bune de operare PC - pachet Microsoft Office si sisteme CRM;- constituie un avantaj participarea la cursuri/training-uri in urmatoarele domenii: customer care, tehnica fotografica, vanzare.Persoana care da dovada de:- orientare catre client si catre calitatea serviciilor prestate;- abilitati de relationare si comunicare, gandire logica, structurata, memorie buna, atentie la detalii;- atitudine pozitiva si proactiva, empatie si intelegere;- spontaneitate, capacitatea de a gestiona optim situatiile dificile/conflictuale, persuasiune, abilitati de vanzare;- spirit de echipa, punctualitate, incredere in sine, autocontrol;- dorinta de a se perfectiona continuu in domeniul de activitate F64, buna dispozitie.Descrierea jobului - preluarea solicitarilor din pa
f64 studio
Candidatul ideal • Ne dorim ca tu sa fii o persoana punctuala si responsabila in tot ceea ce faci.• Ne plac oamenii care nu se satura sa vorbeasca la telefon si care sunt deschisi mereu sa primeasca feedback.• Să îți placă să vorbești și să comunici cu lejeritate;• Să fii orientat către client, să fii sensibil la nevoile sale și atent la detalii;• Să îți dorești să înveți neîncetat lucruri noi;• Să ai spirit de echipă;• Să ai abilitatea de a negocia și de a convinge;• Să îți dorești să faci lucrurile să se întâmple;• Să privești proiectele ca pe o provocare și o oportunitate de dezvoltare.Descrierea jobului • Să comunici la telefon, însă nu oricum, ci cu scopul de a promova produse și servicii;• Să oferi informații relevante și corecte despre produsele și serviciile promovate;• Pachet salarial motivant;• Bonusuri in functie de performanta;• Posibilitatea de promovare in functie de rezultatele individuale;
PREMIUM HOME SISTEM
Candidatul ideal Ne dorim un coechipier care sa aiba:Studii economice superioare (finalizate sau in curs de finalizare- an terminal sau masterand);Experienta de cel putin 1 an intr-un rol ce implica servicii clienti, telemarketing, telesales, retentie clienti sauvanzari;Foarte bune abilitati de organizare si prioritizare a activitatilor si timpului de lucru;Punctualitate si abilitatea de a face mai multe activitati in acelasi timp;Operativitate in utilizarea aplicatiilor informatice;Orientare spre client;Orientare spre rezultate;Spirit de echipa si auto-motivatie;Limba engleza – cel putin nivel mediu.Descrierea jobului Misiunea ta: Solutionarea cerintelor clientilor venite pe mai multe canale de comunicare: telefon (cu precadere), e-mail, chat, Social Media, precum si informarea si consilierea clientilor in accesarea si utilizarea produselor si serviciilor oferite de Banca, mentinand o imagine pozitiva a Bancii.Te vei ocupa in special de:Tratarea apelurilor telefonice si a mesajelor sc
BANCA COMERCIALA INTESANPAOLO ROMANIA
Candidatul ideal Infiintata in 2011, GP-Tax este compania de contabilitate cu cea mai eficienta crestere in ceea ce priveste calitatea serviciilor oferite si a proiectelor finalizate.Pentru ca ne dorim performanta am creat departamentul de vanzari, iar din echipa ne mai lipsesti tu!Fire entuziasta si dinamica? Consideri ca ai excelente abilitati de comunicare si esti atent/a la detalii?Hai sa ne cunoastem! Vino cu dorinta de a invata si de a fi cel mai bun, noi te invatam cum sa iti atingi targetul.Descrierea jobului Ce ar trebui sa faci: Sa contactezi clienti potentiali si sa asiguri o buna relationare cu acestia; Sa trimiti oferta de servicii pe email; gestionezi ofertele transmise; Sa personalizezi ofertele, acolo unde este cazul (si in urma discutiilor cu managerul echipei); Sa organizezi si sa programezi intalnirile pentru discutarea ofertei si contractului;​Beneficiile noastre: grila salariala motivanta; tichete de masa; bonus pentru performanta; oportunitate de dezvoltare; birou
GP-TAX & ACCOUNTING
Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii medii sau studii superioare în curs de finalizare Experienţă practică: Experiența în domeniul Call Center, Relații Clienți, reprezintă un avantaj Cunoştinţe limbi străine: Limba Engleză - reprezintă un avantaj Cunoştinţe IT: Cunoștințe MS Office și SAPDescrierea jobului Preiei prompt apelurile clienţilor şi conduci discuţia cu clienţii în scopul identificării companiei Oferi informaţii corecte şi complete precum şi procesarea sesizărilor clienţilor Oferi consultanţă/ informaţii avizate despre factură, produse, servicii, programe şi promoţiiRealizezi și alte sarcini care decurg în mod natural din rolul tău, adaptate la cunoștințele și abilitățile tale Ce îți oferim noi Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie iar lista continuă. Excelezi în ceea ce faci? Poți să fii unul dintre cei care primesc bonusuri de performanță. Dacă locuiești prea departe de sediu, t
E.​ON
Candidatul ideal Agent Call Center - Program 6 ore/ziCum ne dorim sa fii tu?Ne dorim ca tu sa fii o persoana punctuala si responsabila in tot ceea ce faci.Ne plac oamenii care nu se satura sa vorbeasca la telefon si care sunt deschisi mereu sa primeasca feedback.Pentru ca noi suntem o echipa sociabila, zambareata si pasionata de ceea ce face, ne dorim ca si tu sa fii la fel.Lasa-ne pe noi sa te ajutam sa evoluezi profesional!Te-ai saturat sa mergi la interviuri si sa fii respins doar pentru ca nu ai experienta in domeniu, sau pentru ca nu indeplinesti conditiile de varsta?Toate aceste prejudecati se opresc aici, pentru ca noi dorim sa te sustinem si credem ca meriti sansa sa te afirmi din punct de vedere profesional!Tu trebuie doar sa iti doresti, de restul ne ocupam noi!Descrierea jobului De ce sa ne alegi ?1.Job-ul se desfasoara in limba Maghiara si ne place sa investim in oameni din toate punctele de vedere!De aceea iti oferim training specializat, pentru ca tu sa fii pregatit/a in
QUICK TELESALES
Candidatul ideal Știi ce e cu adevărat tare la Valoris? Faptul că faci parte dintr-o echipă super prietenoasă, în care te poți dezvolta și nici nu știi cand trece timpul! Noi suntem sociabili și ne place să îi ajutăm pe cei din jur, iar dacă și tu ești ca noi, hai să ne cunoaștem!Despre tine: Ești o persoană calmă, deschisă, responsabilă și punctuală; Ai abilități dе comunicare și claritate în exprimare; Ești adaptabil la diverse tipologii dе oameni, fie ei clienți sau colegi; Ești deschis în ceea ce privește dezvoltarea ta. Ai disponibilitate de a lucra la unul dintre sediile Valoris din București sau Bacau. Activitatea respecta toate regulile de distanțare și de prevenire a raspândirii bolilor, în contextul pandemiei COVID-19.Descrierea jobului Cum va arata ziua ta:În prima parte a zilei: Activitate de tip back-office: analizezi, verifici și te ocupi de introducerea si prelucrarea datelor pe suport electronic; Introduci datele în aplicațiile interne specifice; Verifici corectitudinea
VALORIS CENTER
Candidatul ideal Cunoaste foarte bine limba româna (scris şi vorbit); Excelente abilități de comunicare si claritate în exprimare; Capacitatea de a asculta si ȋnţelege nevoile clientului, şi de a găsi soluţii echitabile; Rezistent/a la stres si la lucrul sub presiune; Cunostinte de operare calculator; Atenţie distributivă şi concentrată.Descrierea jobului Departamentul Inbound Serviciu Clienti (Front Office) preia si gestioneaza apelurile provenite de la clientii nostri cu scopul de a le oferi informatiile de care au nevoie si de a solutiona eventualele probleme.Ce oferim? Conditii optime de lucru, intr-o locatie dotata cu tehnologie de ultima generatie, situata in zona centrala a orasului Pregatire new-entry, program de training platit, suport on-the-job continuu, sedinte de feedback si coaching Salariu de baza Bonusuri de performanta Spor pentru munca prestata in timpul noptii de 25% Spor pentru munca prestata in timpul weekendului 3% Bonuri de masa in valoare de 20 lei Program de lu
NETWORK CONTACTS.RO
Candidatul ideal Experiență în vânzări de servicii B2B/ B2C de minimum 1 an (preferabil în promovarea și vânzarea serviciilor de curierat);O bună cunoaștere a procesului de vânzare consultativ;Dorință de implicare, atitudine pozitivă, perseverență;Capacitate de organizare și structurare a informației;Abilitați excelente de comunicare, prezentare și negociere;Persoana dinamica si entuziastaPersoana pasionata si proactiva in ceea ce face (rezultatele nu vor intarzia sa apara )Capacitatea de a transmite informații într-o manieră clară, structurată și personalizată în funcție de context;Abilitatea de a utiliza pachetul Microsoft Office (inclusiv Excel);Persoana orientata spre soluții și capabila să găsească rapid variante de soluționare pentru problemele clientului pentru a se asigura de reușita vânzării si de satisfactia clientului.Aptitudinea de a lucra atât individual, cât și în echipă;Descrierea jobului Să identifici oportunități noi de business development prin prospectare „la rece”;S
SEZELIA COM
Candidatul ideal Experienta anterioara in vanzari este un avantaj; Orientare catre oameni ( clienti ) si rezultate; Dinamism, energie, perseverenta; Obisnuita de a lucra conform unor obiective bine stabilite si a unor target-uri ( realizabile si de bun simt ); Atitudine pozitiva, initiativa, perseverenta; Orientat catre dezvoltare personala si profesioanala.Descrierea jobului BLA PROJECTS doreste sa aiba in echipa persoane care sunt atrase de domeniul vanzarilor si doresc sa faca o cariera din asta. Pe de alta parte, aplicantii vor avea posibilitatea de a cumula multe informatii noi despre domeniul antreprenorial, al consultantei financiare, etc. Nu dorim neaparat o anumita experienta in acest domeniu, doar sa existe implicare din partea ta, deoarece vei asista la mai multe sesiune de training-uri unde vei acumula toate informatiile necesare. Veniturile pe care le poti obtine din acest domeniu, sunt in functiune de implicarea pe care tu o ai, si variaza intre 500-2500 EURO pe luna.Resp
Portland Romania Industrial Two
Candidatul ideal For our client, a leading pan-European financial services company specializing in the purchase and processing of consumer loans and real estate finance, we are looking for a Call Center & Collection Agent with German.Requirements: Advanced knowledge of German language; Experience in active customer service by telephone; Ability to work with MS Office; Excellent communication skills, flexibility and a good team-player.Descrierea jobului Professional advising and negotiating with the company's clients; Managing the phone calls carefully and efficiently in the system; Dealing with any disagreements that may arise appropriately and in accordance with the standards; Constantly pursuing established productivity goals.PR/022196
Lugera
Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll. Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest. We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries: AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)IT & C (C++, C#, . NET, Java, Linux etc) FMCG (sales & purchasing positions; all levels)PHARMA (all levels)CerinteStudii medii absolvite (Diploma de bacalaureat)Capacitate de negociere, vanzare, comunicare eficientaCautam candidati doritori de a invata, de a excela si de a se dezvolta continuuOrientare spre client, abilitati specifice lucrului cu clienti prin telefonResponsabilitatiEfectuarea apelurilor catre clientii compani
Sales Consulting
Candidatul ideal · No tiene que ser “Superman” o “Wonder Woman”: queremos seres humanos, aunque es cierto que valoramos que sea capaz de realizar múltiples tareas y pueda comunicarse con nuestros clientes a través de chat o correo electrónico y, a veces, por teléfono.No tiene que saber todas las lenguas del mundo, pero debe tener un nivel fluido para aquellas a las que se presenta.Valoramos la iniciativa, dedicación y nos encanta ver a nuestros empleados implicados en sus proyectos. Descrierea jobului Como ya hemos mencionado, somos una buena compañía que valora a sus empleados.Por lo tanto, tu misión es ser tú mismo, apasionado por una lengua extranjera en la que seas un experto, interesado en un trabajo a largo plazo y en adaptarte a un grupo de gente joven y llena de energía que disfruta tanto de comer pizza y helado en la oficina como de trabajar de forma responsable.Además, no te tiraremos a la piscina de golpe. Te guiaremos desde el primer momento y te apoyaremos hasta que sepas
REI DEVELOPMENT SERVICES
Candidatul ideal Atentie la detalii si acuratete in activitateCapacitate de organizare si planificare pe prioritati, dorinta de autoperfectionare, initiativaComunicare eficientaCunoasterea rolului documentelor comerciale si non comercialeAbilitati in intelegerea si folosirea sistemelor de gestiune integrateAtitudine orientata spre client (extern si intern)Disponibilitate in a lucra in paralel cu informatii diferiteStudii universitarePC: Microsoft Office (Word, Excel), Outlook, Sistem de gestiune integratDescrierea jobului Actualizarea de date in sistem (clienti noi, actualizare date clienti vechi, completare fise clienti)Verificarea si procesarea comenzilorTransmiterea catre departamentele relevante a informatiilor necesare finalizarii comenzilorEmiterea si gestionarea documentelor specifice (avize, facturi)Verificarea comenzilor livrate si rezolvarea eventualelor problemele aparuteVerificarea, clasarea si arhivarea documentelor clientilor in conformitate cu procedurile interne ale com
AGRO-EST MUNTENIA
Candidatul ideal Ce căutămNe căutăm noi colegi prietenoși și energici cărora le place:- să îi ajute pe ceilalți, cu zâmbetul pe buze;- să fie atenți la micile detalii și să știe că acestea fac diferența;- să vorbească la telefon și să relaționeze cu usurință;- să lucreze într-o echipă dinamică și să se implice în toate situațiile;- să fie pasionați de social media.Descrierea jobului Ce trebuie să faci- să preiei apelurile/mesajele din chat/mail-urile din partea clienților și să le oferi informații despre serviciile și produsele Klap;- să înregistrezi solicitările și sesizările formulate de către clienți;- să efectuezi confirmări ale comenzilor venite în cadrul magazinului online;- să identifici și să oferi soluții adaptate nevoilor pe care le au clienții Klap.Ce te va ajuta să ai succes- Abilități foarte bune de negociere și comunicare în limba română;- Cunoștințe de operare PC: MS Office (Word, Excel, Power Point);- Studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat;- Cunoștințe medii
JUPIDOR MOBILE
Candidatul ideal Expectations: Min. 2 year college degree or 3 years’ experience in a position requiring direct contact with customers Excellent mandatory German language (written & spoken) and also English language Analytical thinking Ability to partner with internal team members to understand customer problems and think of solutions to resolve Knowledge of order processing and data base maintenance Proven ability to handle difficult customer situations Confident in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)Desirable: Knowledge of textile manufacturing processes Experience using SAP Proficient in spreadsheet analysisDescrierea jobului Job description:Accounts/Customer Receive and process customer orders promptly, accurately along with checking all details associated with the order and the system Follow up with customers and communicate customers’ needs to Sales, Logistics, Production, Quality and Accounting Monitor open orders and advise customer/sales of any problems or changes in or
COATS ROMANIA
Candidatul ideal - Experienta 2 ani in Customer Service / Logistica.- Experienta anterioara in a opera intr-un sistem integrat.- Experienta in introducerea/operarea comenzilor clientilor pe baza de coduri reprezinta un avantaj.- Cunoasterea rolului documentelor comerciale si non comerciale: factura, aviz, factura proforma.- Experienta in domeniul distributiei de echipamente complexe sau consignatii reprezinta un avantaj.- Limba Engleza - nivel avansat- Limba Italiana - nivel mediu/avansatDescrierea jobului - Mentine legatura cu clientii si preia comenzile transmise de acestia.- Verifica sistemul de gestiune integrat pentru colectarea de informatii referitoare la procesarea corecta a comenzilor sau la existenta stocului.- Introduce si proceseaza comenzile in sistemul integrat folosit de companie, cu acuratete, avand responsabilitatea deciziei folosirii unui tip de comanda sau altul.- Actualizeaza date in sistem (introduce coduri sau clienti noi, actualizeaza datele clientilor).- Creeaza
FAIST METALWORKING
Descrierea jobului Guarantee a positive customer experience and ensure quick and reliable processing of customer orders from booking to invoicing. Manage speedy and knowledgeable responses to assist customer at any stage of his order and pro-actively solve any problems.Ensure efficient collaboration with technical support and outside sales managing speedy and knowledgeable responses that solve Customers problems. IN THIS ROLE YOU WILL:* Ensure the consistent and effective provision of services / information to the customer base including (but not only) Order management, fulfilment, problem solving and other services across all media (Telephone, mail, etc.).* Provide / check all information and guarantee their accuracy for efficient order Entry.* Ensure the contract review, the price policy (SOCX) and ITC are applied with no exception and report to your management when discrepancies identified.* Provide a daily follow up of the order book and takes actions in order to anticipate issues
EMERSON
Candidatul ideal Fara experienta. Gata pentru absolvenți și studenți.We are looking for: A candidate who speaks English at the Intermediate level or higher; A person who’s responsible and able to notice details; Strong communication skills; Stress resistance; Ability to decide disputes; Multitasking.Descrierea jobului Responsibilities: Communication with brokers and drivers through phone calls or live chats; Ensuring uninterrupted and timely transportation of loads; Tracking shipments when needed; Working with clients and contractors; Control of accompanying documents.We offer: Working shift: 5/2 (Monday till Friday), 3 pm - 1 am; Income 700$ net + high bonuses; Contract from the first working day; A modern and comfortable office near the metro station; English lessons; Friendly international team; Professional & career growth; Team-buildings; Great atmosphere.
CAROLINA LOGISTICS INTERNATIONAL
Candidatul ideal Cum arată persoana ideală: ai experiență de minim minim 2 ani în rolul de Customer Support; reprezinți vocea companiei, așa că ne dorim o interacțiune prietenoasă și pozitivă cu clienții noștri și cu restul persoanelor cu care interacționezi; cu toții am fost în situația în care aveam nevoie de ajutor și eram confuzi așa că vrem să îți fie ușor să te pui în locul partenerului de conversație, să empatizezi cu el și să îl ajuți cât mai mult; știm că nu vei reuși să mulțumești pe toată lumea și asta este în regulă, nu trebuie să iei nemulțumirile sau reproșurile personal – acestea sunt ocazii să vedem ce nu funcționează și să ne îmbunătățim serviciul; vrem să îți placă să lucrezi în echipă, să comunici și să colaborezi; ar fi de folos să știi: MS Office ( Word, Excel, Power Point), Google Mail.Descrierea jobului Care vor fi responsabilitatile tale? vei răspunde la telefoanele primite din partea clienților și din partea prestatorilor de servicii colaboratori, cu privire la
INFUSED DIVANA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 599 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.