Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

488 Locuri de Munca Agent Call Center - Joburi Agent Call Center

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

488 Locuri de Munca Agent Call Center - Joburi Agent Call Center

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent Call Center si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent Call Center si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent call-center cu limba germana PART-TIME


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 1500 până la 2500 LEI pe lună
Clarismart Consulting cauta pentru unul dintre partenerii sai, persoane pentru postul de Agent suport clienti, cunoscatori de limba germana. Cerinte- cunostinte foarte bune de limba germana- abilitati de comunicare, de ascultare- capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor- spirit de echipa si initiativa Beneficii:- salariu fix- tichete de masa- bonusuri lunare- asigurare medicala SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Agent call-center cu limba spaniola


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 4000 LEI pe lună
Clarismart Consulting cauta pentru unul dintre partenerii sai, persoane pentru postul de Agent suport clienti, cunoscatori de limba spaniola - nivel avansat. Cerinte- cunostinte foarte bune de limba spaniola- abilitati de comunicare, de ascultare- capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor- spirit de echipa si initiativa Beneficii:- salariu fix- tichete de masa- sporuri- asigurare medicala SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Agent Call Center


Candidatul ideal CRITERII DE SELECȚIEAceste criterii sunt esențiale pentru angajator în procesul de selecție a candidaților.Peste 6 luni de experiență în Relații clienți / Call center Candidatul IdealCunostinte de operare PC: Microsoft Office, Windows;Abilitatea de a invata lucruri noi;Orientare catre client;Claritate si coerenta in exprimarea scrisa si verbala;Fire comunicativa si spirit de echipa;Atentie la detalii si capacitate de organizare. Descrierea jobuluiPreluarea apelurilor telefonice si identificarea nevoilor clienților;Promovarea produselor de creditare;Furnizarea de informații privitoare la produsele și serviciile oferite de companie;Respectarea si indeplinirea obiectivelor de performata stabilite.Beneficii:Sistem de remuneratie motivant;Tichete de masa;Abonament servicii medicale Regina Maria;Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime;Evenimente corporate si teambuilding;Programe de training;Oportunitati de promovare in cadrul companie.
EASY ASSET MANAGEMENT IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 758 de salarii introduse în Salario: 2900 RON/Luna

Agent Call Center


Candidatul ideal Daca ai nevoie de o sursa de venit sigura, care sa iti ofere stabilitate si siguranta pe termen lung, noi iti oferim asta! Daca comunici cu usurinta, iti convingi des prietenii si esti o persoana influenta noi te bonusam pentru asta! Daca te-ai saturat sa schimbi joburi si esti pregatit sa faci compromisurile necesare ca sa iti formezi o cariera unde sa cresti atat personal cat si profesional, noi am creeat contextual in care poti face asta! Suntem o companie cu oameni tineri, responsabili si cu aspiratii inalte asa ca tot la fel ne dorim sa fii sit tu, daca vrei sa faci parte din echipa noastra!Descrierea jobului Proiectul de Telemarketing este unul relativ usor. Sunam si invitam persoane din diverse orase la prezentarile de produse care au loc in zona lor, atata tot! Cu cat vei convinge mai multe persoane, cu atat vei castiga mai bine! Ca sa iti fie mai usor avem 3 trepte de salarizare pe care te poti pozitiona, la care se adauga diverse bonusuri. Asa ca poti castiga
EMT SOLUTIONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 761 de salarii introduse în Salario: 2900 RON/Luna

Agent Call Center


Candidatul ideal Foarte bune abilitati de comunicare si relationare; Persoana energica, atenta la detalii; Capacitate foarte buna de organizare si auto-organizare; Persoana responsabila, corecta, capabila sa respecte instructiuni si deadline-uri. Pasionat de tehnologie; Spirit de echipa; Cunostinte operare PC; Obligatoriu studii medii cu diploma de bacalaureat; Limba engleza constituie avantaj;Descrierea jobului Responsabilitati: Comunica intr-o maniera profesionista in interactiunile cu toti clientii Altex ; Asigura satisfactia clientilor oferind solutiile optime; Asigura acuratetea si veridicitatea informatiilor introduse in sistemul CRM; Promoveaza produsele si serviciile companiei .
ALTEX ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 776 de salarii introduse în Salario: 2900 RON/Luna

Agent Call Center


Candidatul ideal Agent Call CenterDescrierea jobului Agent Call Center
TENSA ART DESIGN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 833 de salarii introduse în Salario: 2900 RON/Luna

Agent Call Center (hibrid)


Candidatul ideal Căutăm agent call center cu experiență minimă care să ne ajute să ajungem la cat mai multi clienti cu produsul nostru Termene.ro.În următorii 10 ani vrem să devenim furnizorul principal de soluții de Inteligență artificială (AI) dedicat companiilor din România, pentru că vrem să avem resursele necesare pentru a schimba modul în care se face educație/sănătate în România.Pentru asta, ne-am propus ca, din veniturile generate de compania noastră, să construim opt spitale regionale în acești ani și să ne implicăm activ în construirea de centre de educație alternativă.Vrem ca oamenii care cresc alături de noi să se implice activ în comunitățile din care fac parte și să aducă schimbarea, evoluția și leadership-ul de care este atât de multă nevoie.Pentru asta suntem dispuși să le punem la dispoziție toate resursele de care au nevoie.Cerințe: Ai experiență pe un post similar minimum 6 luni; Știi să folosești OFFICE 365 și un CRM online; Știi să vorbești și să scrii corect grama
TERMENE JUST SRL

Agent Call Center - Limba Engleza


Candidatul ideal Cunoasterea limbii engleza nivel avansat ! Experienta in customer support/ call center - avantaj EXCEL -nivel mediu / avansat reprezinta un plus; Experienta in A/R, experienta in reconciliere si dispute reprezinta un plus; Abilitati de comunicare; Cunostinte PC+ lucrul cu sisteme multiple - avantaj; Gandire critica; Abilitati de rezolvare a problemelor; Bune abilitati organizatorice.Descrierea jobului Oferirea de suport cliеntilor si solutionarеa аnumitor situatii pentru diferite proiecte prin intermediul telefonului si a e-mail-ului. Activitatea se desfasoara pe proiecte internationale USA. Program de lucru proiect USA: 16.00 - 00:50.Beneficii: Salariu fix 3000 lei Net. Posibilitate reala de avansare. Bonus de seara 250 lei Net. Tickete cadou de sarbatori. Bonusuri atractive in functie de performante. Echipa tanara si dinamica.
SGC GLOBAL S.​R.​L.​

Agent Call Center


Candidatul ideal Excelente abilități de comunicare și suport clienți Abilități excelente de vânzări Limba engleza la nivel B2, alta limba straina constituie un avantaj Experiență în îndeplinirea targetelor de vânzări si indeplinirea standardelor de calitate Abilități excepționale interpersonale și de construire a relațiilor Abilitatea de a urmări procesele definite de servicii și vânzări Capacitatea de a gestiona situații stresante sau neobișnuite pentru a menține un serviciu bun pentru clienți Să poată lucra cu un program flexibil in ture de zi sau de seară Abilități de bază de navigare pe computer și cunoștințe despre aplicațiile Microsoft OfficeDescrierea jobului Consilierea clientilor si indrumarea lor catre alegerea produselor potrivite nevoilor lor Crearea unei experiențe optimă de închiriere prin maximizarea oportunităților de vânzări și servicii Consilierea clienților si indrumarea acestora catre suplimente opționale în funcție de nevoile acestora Consiliere în calitate de expe
AUTO DRIVE MOTION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 771 de salarii introduse în Salario: 2900 RON/Luna

Operator Call Center/​ Agent Call Center


Candidatul ideal Operator Call Center/ Agent Call CenterCandidatul Ideal Cu zambetul pe buze si energie molipsitoare; Dornica sa interactionezi cu oamenii si sa iti ajuti colegii; Atitudine perseverenta, nu te dai batuta cu una cu doua; Capacitatea de a mentine legatura cu clientii nostri intr-o maniera care sa respecte valorile companiei; Pentru 4 sau 8 ore, cat timp petrecem impreuna, sa iti organizezi timpul sa putem obtine impreuna rezultate cat mai bune; Sa pleci cu zambetul pe buze.Descrierea jobului Operator Call Center/ Agent Call CenterDescrierea Jobului:​ Respectarea rutei zilnice de apeluri si indeplinirea obiectivelor specifice pentru acestea; Ofera raspunsuri profesioniste la telefon si gaseste solutii avantajoase pentru clienti si companie; Motivat si orientat catre realizarea obiectivelor si indeplinirea targetului; Coordonarea cu ceilalti membri ai echipei pentru indeplinirea obiectului contractului; Atentie la detalii si orientare catre rezultate; Sa cunosti si inteleg
PROFCARE SISTEM S.​R.​L.​

Agent Call-center Limba Romana - Iasi


Candidatul ideal 🚀 Descoperă Oportunitatea Noastră:🎯 Abilități de negociere și prezentare: Dacă ești pasionat de comunicare și ai abilități solide în negociere, te așteptăm să fii parte din echipa noastră!🎯 Spirit antreprenorial / motivare puternică: La Major Impact, ne dorim oameni motivați și dornici să crească împreună cu noi.🎯 Abilități analitice și conceptuale: Abilitățile tale analitice vor fi valorificate pentru a oferi soluții personalizate clienților noștri.🎯 Nivel ridicat al angajamentului și orientare către lucrul în echipă: Suntem o echipă unită și căutăm colegi dedicați, gata să lucreze împreună pentru succesul nostru.🎯 Capacitate de lucru în condiții de stres: La Major Impact, stresul este doar o provocare pe care o depășim cu brio.🎯 Disponibilitate pentru o colaborare pe perioadă nedeterminată: Cautăm oameni care împărtășesc viziunea noastră pe termen lung.Descrierea jobului Beneficiile Noastre:✨ Program flexibil de luni până vineri, de la 09:00 la 17:30.🎂 Ziua t
MAJOR IMPACT S.​R.​L.​

Agent Call Center


Scurta descriere a companiei Lensa este unul dintre cei mai importanți jucători din piața de optică din România, lider în rândul retailerilor online de ochelari de vedere, ochelari de soare, rame și lentile de contact. Cerinte Apreciem TARE:-Abilitățile de comunicare verbală și în scris;-Abilitățile de a lucra eficient într-un mediu dinamic și în echipă;-Atenția sporită la detalii și orientare către recultate;-Abilitățile de operare a calculatorului. Responsabilitati -Vei contacta telefonic și vei prelua apelurile inițiate de ei;-Vei oferi informații despre produsele și serviciile Lensa;-Vei plasa și procesa comenzi în sistemul intern;-Vei păstra legătura cu colegii de la departamentele conexe. Alte informatii Ca parte din echipă, vei beneficia de:-Salariu fix și tichete de masă;-Asigurare medicală privată;-Evaluări și creșteri salariale anuale;-Bonusuri în funcție de performanță;-Oportunitatea de a evolua rapid într-un mediu dinamic;-Discount la toate produsele din portofoliul Lensa;-
LENSA

Media netă estimată pe baza celor 730 de salarii introduse în Salario: 2900 RON/Luna

Agent Call Center


Scurta descriere a companiei De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional. Cerinte • Studii: absolvent de facultate, sau medii/student;• Experienţă/vechime: nu este necesara, insa ar fi un plus o experienta in domenii conexe relatiilor cu clientii;• Cunoştinţe: operare PC;• Limbi străine: engleza - nivel mediu;• Abilităţi /
ManpowerGroup Romania

Media netă estimată pe baza celor 903 de salarii introduse în Salario: 2900 RON/Luna

Agent Call Center/​ Ofiter Colectare Debite Full Time (8h)


Candidatul ideal CARIERA TA INCEPE CU NOI!Cautam colegi dornici sa invete, sa se afirme in cadrul companiei noastre prin calitatea muncii depuse, prin initiativa si entuziasm. Daca esti la inceput dе drum sau iti doresti o schimbare in cariera, noi iti oferim oportunitatea dе a te dezvolta in cadrul unei companii multinationale si dе a beneficia dе training-uri dе formare profesionala alaturi dе un colectiv tanar si un management participativ.- Abilitati dovedite dе negociere;- Putere dе convingere;- Foarte bune abilitati dе comunicare interpersonala;- Atentie la detalii;- Foarte bune abilitati dе organizare si prioritizare a activitatilor si timpului dе lucru;- Orientare catre rezultate;- Experienta in activitatea dе colectare debite/lucru cu clientii in regim dе call-center reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie;- Bune abilitati dе lucru cu calculatorul: Word, Excel, Outlook;- Atitudine pozitiva si orientata spre rezultate;- Disponibilitate dе a lucra in ture, full-time.Descr
KREDYT INKASO INVESTMENTS RO S.​A.​

AGENT CALL CENTER - SECTORUL 3 BUCURESTI


Scurta descriere a companiei Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate. Cerinte -Experienta de minimum 1 an in vanzari prin telefon - Call Center-Capacitate de comunicare si relationare -Persoana deschisa, entuziasta si serioasa-Atitudine pozitiva si orientare catre client -Automotivat si cu spirit de echipa -Studii medii/superioare -Cunostinte de nivel mediu in utilizare excel/baze de date Responsabilitati -Initierea apelurilor in vederea promovarii si vanzarii diverselor produse si servicii-Furnizarea de informatii la solicitarea clientilor-Cresterea vanzarilor si a numarului de clienti -Monitorizarea permanenta si actualizarea bazei de date -Indeplinirea obiectivelor specifice proiectului Alte informatii -Pachet salarial compus din salariu net 2500 ron plus comisioane si bonusuri-Tic
Personnel Outsourcing

Consultant Vanzari B2b/​/​ Agent Call Center


Candidatul ideal Ce cautam?Cautam o persoana dinamica, dornica sa urmeze o cariera in vanzari si pregatita sa lucreze cu pasiune. Concret, daca ai:Experienta in vanzari, minim 1 an/reprezinta un avantaj- VANZARE CALL CENTERAtitudine pozitiva, seriozitate, perseverentaAbilitati excelente de comunicare si negociere telefonicDorinta de dezvoltare, orientat catre solutiiTe asteptam sa aplici pentru acest job!Descrierea jobului Ce asteptam de la tine?Ai o buna capacitate de comunicare si interactiune la telefonSa prospectezi piata persoanelor juridiceSa promovezi si vinzi produse si serviciile catre persoanele juridice TelefonicSa identifici nevoile clientilor si propui cele mai bune solutii - ORI CA AGENT DE CALL CENTER PRIN TELEFON SAU CA REPREZENTANT DE VAZARI(PE TEREN-NECESITA PERMIS)Sa atingi si depasesti obiectivele de vanzari(target)Sa vrei sa cunosti foarte bine produsele si serviciile si sa fii la curent cu tendintele industrieiStabilire intalniri clienti pt Reprezentanti Vanzari T
CIAO TEL S.​R.​L.​

Operator Call Center Lb Engleza


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 4200 LEI pe lună
Descrierea postului:preluare apeluri si mediere clientiascultare empaticaabilitati de rezolvare a problemelororientare catre clienti Cerințele postului:engleza scris vorbit nivel mediu-avansat (B2-C1)post dedicat exclusiv domnisoarelor / doamnelorcalm si rabdare Responsabilitățile postului:preluare apeluri si rezolvare situatii, conform instructiunilordupa training, se poate lucra si in sistem hibrid (de acasa)ture de 12 ore cu pauze de 24 ore (prin rotatie , se lucreaza si in weekend)
JURMY CONS FAYER SRL

Specialist Relații Clienți - Magazin Produse Premium Iași


Companie verificată
Aplica rapid
Te consideri o persoană empatică, ordonată și cu dorința de a-și duce treaba până la capăt?HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă din industria retail, cu magazine de vânzare de produse premium - un Specialist Relații Clienți - Magazin Produse Premium, în Iași! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:*să îți pese de oameni și să îți dorești să îi servești cât mai bine în funcție de nevoile lor*să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci*să îți placă să înveți informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești*să respecți procedurile de lucru*să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite*să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel mediu Dacă ești absolvent de studii medii (diploma de Bacalaureat) și ai experiență anterioară în domeniul vânzărilor și relații cu clienții, reprezintă un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:1. Asculți em
HR Design Consulting

IT Customer Support French


Companie verificată
Aplica rapid
GENERAL MISSION Our client promotes digital transformation in companies respecting the balance of three core components: People, Digital, Business. With more than 3600 employees, our client offers support in key projects by providing a wide range of services categorized in: Business Service Management; IT Solutions Management; User Experience Management. If you enjoy using computers and find satisfaction in helping others find the ideal solution, YOU can join these great team of professionals! REQUIREMENTS Spoken languages: fluent French and English (B2/C1); Technical college or university is not mandatory as necessary training will be ensured; Working experience with Easyvista or ServiceNow tools, Windows 10, Office 365 Excellent customer service abilities: client orientation, active listening and interpersonal skills; Ability to work in a dynamic environment and multitask; Availability to work in day shifts. RESPONSIBILITIES Ensure assistance to users concerning one or multiple techn
ORGANISATION CONSULTING PROD SRL

Operator call-center cu germana si engleza


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 5000 LEI pe lună
Cerințe:-Limba engleză și germană la nivel avansat - obligatoriu;-Abilitati de comunicare, de ascultare-Capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor-Spirit de echipa si initiativa Beneficii:-Program de lucru full-time, doar ture de zi-Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată;-Concedii conform legislației;-Asigurare medicală:-Tichete de masă;-Salariu motivant fix. Responsabilități:-Raspunde la apelurile clientilor;-Rezolva solicitarile clientilor atat la telefon, cat si pe e-mail;-Ofera asistenta in acord cu conditiile si procedura companiei;-Ofera supot tehnic;-Cauta informatiile necesare in functie de fiecare situatie, folosind resursee puse la dispozitie de companie. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 488 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.