Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

6128 Locuri de Munca relatii clienti - Joburi relatii clienti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

6128 Locuri de Munca relatii clienti - Joburi relatii clienti

Cauta printr-o varietate mare de joburi relatii clienti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Relatii Clienti Microintreprinderi


Candidatul ideal Construim o echipa solida. Vino alaturi de noi!Rolul pregatiti pentru tine este de:Manager Relatii Clienti MicrointreprinderiCautam un nou coleg care sa se alature echipei noastre dе vanzari produse bancare pentru Persoanele Juridice, pe segment Microintreprinderi (cifra de afaceri pana la 1 milion de euro)Ne dorim sa ai: Experienta anterioara in creditarea persoanelor juridice - minim 6 luni; Cunostinte specifice privind produsele si serviciile bancare; Abilitati de vanzare, prezentare si negociere; Dinamism si spirit dе echipa; Studii superioare in domeniul economic.Descrierea jobului Ce va trеbui sа faci? Promovezi produsele si serviciile bancare destinate segmentului Microintreprinderi; Analizezi piata, identifici clienti, dezvolti si aplici noi strategii de vanzare, adaptate segmentului Microintreprinderi, in vederea atragerii de noi clienti; Sa oferi consultanta clientilor existenti din portofoliu sau celor prospecti cu privire la serviciile bancii in vederea dez
BANCA ROMÂNEASCĂ

Consultant Relatii Clienti Bucuresti


Candidatul ideal Orientare catre client;Abilităţi de ascultare activaRezolvarea situatiilor clientilor si urmarirea solutionarii acestoraAbilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă;Disponibilitate de invatare continua si intr-un timp scurtBuna comunicare scrisa si verbala;Abilitatea de a gestiona sarcini multiple simultanAbilitati de vanzare reprezinta un plusDescrierea jobului SCOP: Cautam un nou coleg care sa ne ajute sa ne mentinem clientii fericiti. Avem nevoie de cineva care sa trateze solicitarile clientilor si sa ofere solutii de optimizare a serviciilor Telekom folosite. .RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:•Preluarea apelurilor venite din partea clientilor interni si externi, intr-o maniera politicoasa si profesionista•Promoveaza si vinde atat proactiv cat si reactiv serviciile Telekom Romania la fiecare convorbire cu clientul, conform obiectivelor comunicate de sefii ierarhici superiori. Urmareste stadiul solicitarilor inregistrate si contacteaza clientii atunci cand este caz
Telekom Romania

Operator Relatii Clienti - Bistrita


Candidatul ideal Ne marim ecchipa!Ce vom aprecia la tine: Bune abilități de comunicare și relaționare. Flexibilitate în lucrul cu clienții Bună disciplină personală Capabilitatea de a lucra ordonat Experienţa dе lucru cu oamenii reprezinta avantajDescrierea jobului Responsabilitățile tale zilnice: Menţinerea unui nivel ridicat de satisfacţie al clienţilor. Înregistrarea şi efectuarea contractelor
TEHNIC BISTRITA SRL

Asistent Relatii Clienti - Chat


Candidatul ideal Cum ți-ar placea să lucrezi în IT & C, experimentând tehnologii de vârf și bucurându-te de viață?Vino să afli ce înseamnă #LifeAtOrange!Te invățăm cele mai eficiente tehnici de comunicare, care te vor ajuta să câștigi bonusuri lunare, îți asigurăm întregul echipament de lucru (nu e nevoie să-ți folosești laptopul personal), și, dacă tot ești pasionat de vorbit la telefon, îți asigurăm abonament gratuit la noi, subvenții la achiziții de telefoane și alte device-uri cool! 😎 Nu uităm de pauza ta de prânz – ai tichete de masă în format electronic, și ne îngrijim și de sănătatea ta cu un abonament gratuit la o clinică medicală privată. Dacă vrei să-ți împrospătezi starea personală, avem tot felul de programe de Wellbeing pentru zen-ul tău, iar dacă te interesează dezvoltarea profesională, află că ai ajuns exact unde îți doreai: îți oferim training-uri dintre cele mai variate, consiliere în carieră și te ajutăm să crești împreună cu noi - și, mai ales, să câștigi cele mai m
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS

Inginer Calitate-relatia Cu Clientii


Candidatul ideal Experienta minim 3 ani in domeniu; Abilitati de rezolvare prompta a problemelor, cu orientare spre client; Cunostinte IATF 16949 / VDA; Experienta in audituri de calitate, FMEA, Control Plan, Ishikawa, 5Why, Analiza Pareto, Raport 8D, SPC/MSA; Cunostinte bune de desen tehnic, standarde de calitate, tolerante; Capacitatea de a lucra independent si a comunica eficient; Cunostinte de limba engleza nivel avansat, limba germana reprezentand un avantaj.Descrierea jobului Analiza necomformitatilor folosind metoda 8D ( Coordonarea echipei multi-functionala pentru rezolvare probleme), Core Tools; Analiza necomformitatilor din procesul de productie (cunostinte proces– cauze posibile pentru aparitie defect, etape specifice proces; testare end of line, verificare vizuala); Analiza pieselor neconforme, utilizand specificatiile prezente in desenul tehnic; Gestionarea actiunilor de sortare din cadrul firmei; Gestionarea eficienta si conform obiectivelor stabilite a componentelor bloc
SMA METALLTECHNIK RO

Specialist Vanzari,​ Marketing Si Relatii Cu Clientii


Candidatul ideal O foarte buna stapânire a resurselor limbajului verbal, paraverbal si nonverbal în comunicare; Abilităţi de negociere, consultanţă şi conciliere; Flexibilitate in gandire, empatie; Capacitate de analiză şi sinteză a informaţiilor; Gandire analitica; Limba engleza – nivel avansat; Cunoştinţe PC: Powerpoint, Word, Excel; Aptitudinea de a lucra cu documente, de a redacta rapoarte, de a cerceta si investiga;Descrierea jobului acordarea de suport tehnic clientilor pentru o buna utilizare a platformei companiei; testarea permanenta a functionalitatilor existente si a celor nou implementate ale platformei; raportează responsabililor IT și superiorului ierarhic orice probleme identificate identifica noi directii pentru imbunatatirea platformei; mentinerea legăturii cu firmele de transport și clientii existenti in vederea bunei functionari a platformei; evaluarea satisfactiei clientilor cu privire la folosirea platformei; realizeaza prezentari online si offline pentru promovare
Experis Romania

Manager Relatii Clienti - Divizia Pentru Medici


Candidatul ideal Postul este locat in zona Baneasa.Ca sa te potrivesti acestui post, este important sa ai: Experienta dе minim 1 an ca reprezentant vanzari / medical in industria medicala; Experienta anterioara in vanzari Microbusiness/IMM, in domeniul bancar constituie un avantaj; Studii superioare, in domeniul economic; Abilitati excelente dе comunicare şi negociere; Spirit dе echipa, abilitati excelente dе vanzare, dinamism, flexibilitate; Atitudine corecta si prietenoasa fata dе client;Descrierea jobului Responsabilitаti:Promovarеа imаginii, a produselor si sеrviciilor ofеrite de Divizia pentru Mеdici BT, catre sеctorul medical;Reprezinta forta de vanzari a segmentului de clienti Divizia pentru Medici.
BANCA TRANSILVANIA

Asistent Relatii Clienti - Orange Money


Candidatul ideal Cum ți-ar placea să lucrezi în IT & C, experimentând tehnologii de vârf și bucurându-te de viață? Vino să afli ce înseamnă #LifeAtOrange!Te vom recruta din siguranța casei tale și te vom pregăti pentru provocările din această perioadă - pentru moment, activitatea noastră se desfășoară in system hybrid, mix intre munca de birou si cea remote.Ce căutăm:· sa fii absolvent de liceu sau student;· sa stii sa editezi un text scris pentru a trimite mailuri sau a raspunde clientului in chat;· iar de restul ne ocupam noi... :)Descrierea jobului Daca:· iti vine in mod natural sa-i ajuti pe ceilalti cu zambetul pe buze· iti face placere sa vorbesti la telefon sau pe chat si legi cu usurinta relatii· iti place sa lucrezi intr-o echipa dinamica· esti dispus sa-ti ajuti colegii in rezolvarea situatiilor ce tin dе serviciile si produsele companieiCe ar trеbui sа fаci?sа еfectuеzi difеrite schimbаri pе contul clientilor, in acord cu procеdurilе intеrnе;· sа inrеgistrezi solicitаrilе si
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS

Manager Relatii Clienti Mid Corporate


Candidatul ideal Iti place domeniul vanzarilor si faci asta de minimum 2-3 ani? Ai luat examenul de licenta si te pricepi sa te faci inteles, indiferent ca vorbim despre clienti, colegi sau doamna de la floraria din colt? Prietenii iti spun ca ai atitudine pozitiva si calitati de teamplayer adevarat?Daca ai raspuns cu “da” la minim trei din intrebarile de mai sus, ai intrat direct pe lista noastra scurta si ti-ai marit sansele sa intri in spiritul #peopleofBT.Hai sa:Cunosti produsele si serviciile noastre pentru a promova in randul clientilor persoane juridice, clasificate ca si Mid CorporateReprezinti forta de vanzari pe segmentul de clienti Mid Corporate & promovezi imaginea bancii;Reprezinti interfata intre clientul Mid Corporate si banca, vei fi responsabil de relatia cu clientii Mid Corporate, pe care banca ii are in portofoliu.Descrierea jobului Ne-ar mai fi necesare si:Studii superioare finalizate, in domeniul economic;Obligatoriu experienta anterioara 2-3 ani in vanzari IMM/Mid
BANCA TRANSILVANIA

Asistent Vanzari Si Relatii Clienti


Candidatul ideal Ce așteptări avem de la viitorul nostru coleg:- Să îi placă să comunice cu oamenii din jurul său;- Să fie un om care caută soluții și nu probleme;- Să vrea să învețe și crească.Credem că postul acesta este potrivit pentru cei care au:- Experiență în ofertare produse (prin email, telefonic sau față în față);- Experiență în folosirea programelor Word, Excel, programe de facturare;- Excelente calități de comunicare și organizatorice.Vor avea un plus candidații cu experiență în:- Vânzări- Call-center;- Domeniul IT;Descrierea jobului Noul nostru coleg va asista echipa Comercială în etapele vânzării, de la consultanță pre-achiziție acordată clienților, la formalități necesare vănzării, până la preluare de solicitări post-vănzare.Ce trebuie să știi:- Vei avea un job de birou, într-un sediu confortabil.- Vei prelua clienții Sedona:-> În showroom-> Telefonic-> Din leaduri online- Vei pregăti oferte personalizate- Vei intocmi si organiza dosare- Vei folosi un program de facturar
SEDONA ALM

Asistent Relatii Clienti - Fibra


Candidatul ideal Cum ți-ar placea să lucrezi în IT & Communication, experimentând tehnologii de vârf și bucurându-te de viață?Vino să afli ce înseamnă #LifeAtOrange!Te invățăm cele mai eficiente tehnici de comunicare, care te vor ajuta să câștigi bonusuri lunare, îți asigurăm întregul echipament de lucru (nu e nevoie să-ți folosești laptopul personal), și, dacă tot ești pasionat de vorbit la telefon, îți asigurăm abonament gratuit la noi, subvenții la achiziții de telefoane și alte device-uri cool! 😎Nu uităm de pauza ta de prânz – ai tichete de masă în format electronic, și ne îngrijim și de sănătatea ta cu un abonament gratuit la o clinică medicală privată.Dacă vrei să-ți împrospătezi starea personală, avem tot felul de programe de Wellbeing pentru zen-ul tău, iar dacă te interesează dezvoltarea profesională, află că ai ajuns exact unde îți doreai: îți oferim training-uri dintre cele mai variate, consiliere în carieră și te ajutăm să crești împreună cu noi - și, mai ales, să câștigi
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS

Asistent Relatii Clienti Si Administratie


Candidatul ideal Te invităm să aplici la poziția de Asistent Relații Clienți și Administrație, dacă:- ești o persoană sociabilă, comunicativă și empatică;- iți place să interacționezi cu oamenii, poți întelege ușor nevoile clientilor și îți dorești să le indeplinești;- esti ambițions, atent la detalii și organizat;- ai studii medii sau superioare în domenii economice sau conexe;- stăpânești limba engleză sau/și o altă limbă de circulație internațională;- stii să folosești programele Microsoft Office (word, excel), și să utilizezi internetul pentru activități practice;- ai permis de conducere categoria B.Cunoașterea limbii maghiare reprezintă avantaj.Descrierea jobului În calitate de Asistent Relații Clienți și Administrație vei fi responsabil de:- comunicarea într-o manieră profesionistă și pozitivă cu clienții, oferirea celor mai bune solutii fiecărui client;- gestionarea procesului de livrare a comenzile: facturare, organizare transport, primire retururi;- gestionarea site-ului villa
CASTEL VINUM

Manager Relatii Clienti Micro Zona Militari


Candidatul ideal Ce te va ajuta sa ai succes: Bune abilitati de negociere si de comunicare orala si scrisa; Orientare catre client si capacitatea de a gasi rapid solutii; Capacitatea de a analiza situatii financiare si de cash-flow; Studii superioare, de preferat in domeniul economic; Experienta de minim 2 ani in institutii financiar-bancare; Certificat de Absolvire eliberat de Institutul de Studii Financiare (desfasurarea activitatii de distributie a produselor de asigurare aflate in portofoliul asiguratorilor cu care banca colaboreaza necesita obtinerea/detinerea si mentinerea valabilitatii Certificatului de Absolvire eliberat de Institutul de Studii Financiare, pe toata perioada de desfasurare a acestei activitati).Descrierea jobului Despre echipa noastra:Suntem peste 5000 de oameni la BCR. Si, pe cat de multi, pe atat de diferiti. Ne place sa credem, insa, ca diversitatea noastra de idei, atitudini, pasiuni, trairi sau origini ne infrumuseteaza cultura si adauga valoare muncii noas
BCR

Reprezentant Relatii Clienti – Certsign Promenada Mall


Candidatul ideal Compania: certSIGNBusiness Unit: Servicii de Încredere eIDASCerințe: Studii medii sau superioare Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții reprezintă un avantaj Bune abilități de comunicare scrisă și verbală Capacitate de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților Orientare spre client si spre rezolvarea problemelor Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte Responsabilitate, initiativă, abilități de lucru in echipă Atitudine pozitiva, orientare catre obtinerea de rezultate Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internetDescrierea jobului Responsabilități: Oferirea de informații cu privire la utilizarea certificatelor digitale la solicitarea clienților. Vânzarea directă a produselor companiei Validarea si inregistrarea datelor in sistemul informatic Arhivarea documentelorDetalii: Activitatea aferentă postului descris se desfășoară la sediul certSIGN di
CERTSIGN

Coordonator - Echipa Relatii Clienti Contact Center (sibiu)


Candidatul ideal Profilul tau: Studii superioare economice, juridice sau tehnice; Vechime de cel putin 3 ani in Contact Center; Cunoasterea practicilor de excelenta in domeniul Contact Center; Cunostinte generale despre produsele si serviciile bancare reprezinta un avantaj; Cunostinte tehnice cu privire la aplicatiile informatice utilizate in mediul Contact Center; Limba engleza la un nivel avansat.Descrierea jobului Despre echipa noastra:Suntem peste 6000 de oameni la BCR. Si, pe cat de multi, pe atat de diferiti. Ne place sa credem, insa, ca diversitatea noastra de idei, atitudini, pasiuni, trairi sau origini ne infrumuseteaza cultura si adauga valoare muncii noastre.Responsabilitatile tale:​ Esti responsabil cu livrarea serviciilor de contact center conform proceselor stabilite, raspunzand de menţinerea nivelului serviciului si atingerea indicatorilor de productie si servire stabiliti la nivel de echipa si serviciu; Urmaresti volumul sesiunilor iniţiate şi informezi superiorul asupr
BCR

Analist Relatii Clienti


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Conexiune proprie la internet si spatiu pentru desfasurarea activitati.• Studii medii/superioare.• Experienta de cel putin 6 luni in lucrul cu clientii va fi considerata un avantaj.• Abilităţi de comunicare(voce placuta si clara, fluenta in exprimare,ascultare activa,stabillitate emotional)• Atitudine pozitiva orientata spre client.• Orientare catre rezultate.• Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipa.• Capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la cerintele de lucru.• Capacitate de a lucra în conditii de stress.Descrierea jobuluiCe face persoana potrivita: Descrierea jobului • Gestioneaza fluxul de apeluri inbound si outbound si fluxul de chat-uri.• Consiliaza clienti in functie de nevoilor acestora.• Proceseza modificarile in profilul clientilor, in conformitate cu procedurile in vigoare.• Actualizeaza coordonatele clientilor.• Ofera raspunsuri la sesizarile clientilor companiei atat telefonic, chat cat si via e-mail.• Inregistreaza si rezolva solicitarilor cl
ORIGINALS

Manager Relatii Clienti Micro Sucursala Buzau


Candidatul ideal Ce te va ajuta sa ai succes: Bune abilitati de negociere si de comunicare orala si scrisa; Orientare catre client si capacitatea de a gasi rapid solutii; Capacitatea de a analiza situatii financiare si de cash-flow; Studii superioare, de preferat in domeniul economic; Experienta de minim 2 ani in institutii financiar-bancare; Certificat de Absolvire eliberat de Institutul de Studii Financiare (desfasurarea activitatii de distributie a produselor de asigurare aflate in portofoliul asiguratorilor cu care banca colaboreaza necesita obtinerea/detinerea si mentinerea valabilitatii Certificatului de Absolvire eliberat de Institutul de Studii Financiare, pe toata perioada de desfasurare a acestei activitati).Descrierea jobului Despre echipa noastra:Suntem peste 5000 de oameni la BCR. Si, pe cat de multi, pe atat de diferiti. Ne place sa credem, insa, ca diversitatea noastra de idei, atitudini, pasiuni, trairi sau origini ne infrumuseteaza cultura si adauga valoare muncii noas
BCR

Manager Relatii Clienti Micro Sector 1 Bucuresti


Candidatul ideal Ce te va ajuta sa ai succes: Bune abilitati de negociere si de comunicare orala si scrisa; Orientare catre client si capacitatea de a gasi rapid solutii; Capacitatea de a analiza situatii financiare si de cash-flow; Studii superioare, de preferat in domeniul economic; Experienta de minim 2 ani in institutii financiar-bancare; Certificat de Absolvire eliberat de Institutul de Studii Financiare (desfasurarea activitatii de distributie a produselor de asigurare aflate in portofoliul asiguratorilor cu care banca colaboreaza necesita obtinerea/detinerea si mentinerea valabilitatii Certificatului de Absolvire eliberat de Institutul de Studii Financiare, pe toata perioada de desfasurare a acestei activitati).Descrierea jobului Despre echipa noastra:Suntem peste 5000 de oameni la BCR. Si, pe cat de multi, pe atat de diferiti. Ne place sa credem, insa, ca diversitatea noastra de idei, atitudini, pasiuni, trairi sau origini ne infrumuseteaza cultura si adauga valoare muncii noas
BCR

Operator Relatii Clienti


Estimare   2000 RON/Luna
Scurta descriere a companiei La Valoris Center apreciem performanța, proactivitatea, abilitățile de leadership, dorinta de progres si mai presus de toate pretuim oamenii. Angajatii nostri reprezintă cel mai bun atu al companiei. Cerinte Ce ne dorim de la tine? Bune ablilitati de comunicare; Cunostinte PC pentru a te familiariza usor cu aplicatiile noastre; Deschidere si interes in ceea ce priveste dezvoltarea ta. Responsabilitati Care va fi rolul tau? Vei gestiona apeluri telefonice; Vei nota si actualiza in aplicatia interna, informatiile obtinute; Vei raspunde solicitarilor clientilor si le vei oferi suport prin e-mail; Activitate de back office, prelucrare date. Alte informatii Ce iti oferim? Program de lucru flexibil, 8h/zi, 5/7 zile; Pachet salarial motivant, corelat cu rezultatele individuale, salariu fix, tichete de masa; Suport permanent in activitate; Posibilitatea de imprumuta carti prin platforma Bookster; Abonament YUMP; Abonament medical la Regina Maria; Training-uri de st
VALORIS CENTER

Job Consilier Vanzari si Relatii Clienti


Ne dorim în echipa noastră un coleg responsabil, organizat și sociabil, cu excelente abilități de comunicare și negociere, pentru a se alătura echipei noastre de vânzări și consiliere clienți. Principalele tale responsabilități vor fi: Reprezentarea companiei în relația cu clienții, atât telefonic cât și pe chat;Consilierea clientilor și crearea de oferte personalizate pentru aceștia;Asigurarea creșterii vânzărilor companiei;Identificarea de noi clienți;Reprezentarea companiei la diverse evenimente de profil;Raportarea periodică a rezultatelor către managementul companiei. Calitățile de care ai nevoie pentru a face parte din echipa noastră: studii medii/superioare;limba engleză - nivel avansat;aptitudini de comunicare/relaționare cu clienții;cunoștințe avansate - pachetul Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);pasiunea pentru munca cu clienții;energie, proactivitate și inițiativă;bună capacitate de relaționare;Beneficii: pizza day with team;mediu de lucru prietenos și suport conti
Bitcoin Romania
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 6128 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.