Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

6004 Locuri de Munca relatii clienti - Joburi relatii clienti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

6004 Locuri de Munca relatii clienti - Joburi relatii clienti

Candidatul ideal Atitudine responsabila fata dе munca;Abilitati dе comunicare;Capacitate dе a gestiona sarcini multiple;Capacitatea dе a gestiona si prioritiza timpul;Abilitatea dе a lua decizii;Cunostinte dе baza dе engleza;Experienta anterioara nu este necesara, dar constituie un avantaj.Intotdeauna ne dorim sa fim cei mai buni pe serviciul clienti si dorim sa depasim asteptarile clientilor. Va asteptam in echipa noastra.Descrierea jobului Gestionаreа apеlurilor tеlefonice, а еmаil-urilor si а mesаjelor primite dе la cliеnti.Procеsаrеа comenzilor in sistemul intеrn si colaborarea cu producаtorii.Nu sunt nеcesare vanzari directe.Activitatea se desfasoara la sediul companiei, in Bucuresti, Sector 6.Program de lucru: luni-vineri 08:00-16:00sau/siProgram de lucru: luni-vineri 12:00-20:00Beneficii: pana la 2500 Ron net (salariu fix+ bonus lunar).
MOBILIER 1 CONCEPT
Candidatul ideal Stiai ca.......Cele mai multe tranzactii pentru vanzari si inchirieri imobile din orasul Iasi se fac prin intermediul agentiilor imobiliare?Vino in echipa RentEasy si convinge-te!Candidatul IdealNe dorim să devii colegul nostru dacă:- vorbesti cel putin o limba straina, engleza si/ sau franceza - pentru ca vei lucra doar cu clienti straini;- esti o fire ambitioasa si dornica sa inveti mai mult;- ai o atitudine proactivă;- ai spirit intreprinzator;- ești o persoana dinamica, sociabila, adaptabila, cu initiativa, loiala, serioasa, rezistenta la stres si capabila sa gestioneze situatiile neprevazute;- ești ambițios, persuasiv, diplomat;- lucrezi bine in echipa, dar si individual;- ai cunostinte de utilizare PC;Descrierea jobului Ce vei face:- administrezi şi dezvolti portofoliul de clienţi;- evaluezi cererile clienţilor şi intocmesti oferte;- vizionezi proprietăţile în vederea obtinerii informaţiilor complete şi promovezi imobilele;- te vei ocupa de Inchirierea de imobile
INVESTEASY CONSULTING
Candidatul ideal Studii superioare sau medii; Experiență în vânzări constituie avantaj; Cunoștințe de utilizare a pachetelor de programe informatice; Persoană flexibilă orientată către clienți; Capacități deosebite de comunicare; Permis de conducere categoria B; Cunoștințe bune de lb. engleză și/sau germană.Descrierea jobului CV-urile se pot depune si pe site-ul companiei Selgros la sectiunea "Cariere".Descrierea postului: Administrarea și analiza bazei de client Utilizarea instrumentelor moderne de marketing, puse la dispoziție de companie, pentru atragerea de noi clienți și descoperirea de noi posibilități de afaceri Fidelizarea clienților existenți Consilierea clienților în magazin și la locul afacerii lor Pregătirea, desfășurarea și analiza vizitelor la client Întocmirea rapoartelor și analizelor, interpretarea datelor din sistemul de administrare a bazei de clienți și stabilirea planurilor viitoare de acțiune Propunerea de acțiuni și implementarea lor în vederea îmbunătățirii vânz
SELGROS
Candidatul ideal Iti place domeniul vanzarilor si faci asta de minimum 3 ani? Ai luat examenul de licenta si te pricepi sa te faci inteles, indiferent ca vorbim despre clienti, colegi sau doamna de la floraria din colt? Prietenii iti spun ca ai atitudine pozitiva si calitati de teamplayer adevarat?Despre engleza nu te mai intrebam, stim ca urmaresti postarile cool de pe youtube si pinterest :).Daca ai raspuns cu “da” la minim trei din intrebarile de mai sus, ai intrat direct pe lista noastra scurta si ti-ai marit sansele sa intri in spiritul #peopleofBT.Descrierea jobului Iti doresti un job altfel?Hai sa:Cunosti produsele si serviciile noastre pentru a promova in randul clientilor persoane juridice, clasificate ca si corporateReprezinti forta de vanzari pe segmentul de clienti MidCorporate sisa promovezi imaginea bancii;Reprezinti interfata intre clientul MidCorporate si banca, vei fi responsabil de relatia cu clientii MidCorporate, pe care banca ii are in portofoliu.Ne-ar mai fi neces
BANCA TRANSILVANIA
Candidatul ideal • Studii superioare economice finalizate;• Experienta relevanta in activitatea de vanzare/analiza Microbusiness/IMM;• Cunostinte economice/contabile temeinice;• Abilitati excelente de vanzare, consiliere clienti si identificarea celei mai adecvate solutii de finantare a acestora;• Abilitati excelente de comunicare si relationare;• Spirit de echipa, adaptabilitate & perseverenta in atingerea obiectivelor.Descrierea jobului • Identifica si initieaza actiuni de promovare a produselor de microfinantare la nivelul pietei locale;• Monitorizeaza portofoliul propriu de clienti, atat in vederea dezvoltarii continue a relatiei de afaceri cu acestia, cat si pentru mentinerea unui nivel de calitate optim;•Evalueaza bonitatea clientilor care solicita un produs de credit si propune solutii de finantare adecvate nevoii acestora.
BANCA TRANSILVANIA
Candidatul ideal * Bune cunostinte ale sistemelor de operare Microsoft* Cunostinte foarte bune in utilizarea internetului* Excelente abilitati de comunicare si relationare* Persoana organizata si perseverenta* Gandire analitica* Capacitate de adaptare rapida la concepte tehnice noi* Cunoasterea limbii engleze constituie avantajDescrierea jobului * Asigura clientilor companiei asistenta tehnica in utilizarea aplicatiilor achizitionate* Analizeaza problemele semnalate de catre clienti si le ofera solutii in timp real, utilizand telefonul si email-ul* Raporteaza catre departamentul de dezvoltare erorile descoperite in aplicatii* Realizeaza documentatii si proiecte de curs cu privire la utilizarea aplicatiilor oferite de companie* Respecta procedurile interne cu privire la furnizarea acestui tip de serviciu* Stabileste si mentine o buna relatie profesionala cu clientiiOferta (bonusuri, beneficii)* mediu de lucru modern, destins, bazat pe colegialitate, colaborare si recunoasterea valorii*
REALMEDIA NETWORK
Candidatul ideal Esti pasionat dе zona digitala ?Esti orientat spre antingerea obiectivelor ?Ne dorim un coechipier care: Sa aiba experienta in vanzarea produselor si a serviciilor bancare de cel putin trei ani, pentru a ne asigura ca stie cum functioneaza mediul dе afaceri local si sectorial. Sa stie cum sa identifice nevoia clientului, astfel incat sa ii propuna solutiile potrivite. A absolvit o facultate cu profil economic. Cu siguranta cunoaste pachetul MS Office, are abilitati excelente dе comunicare, vanzare si negociere. Cunoaste o limba straina de circulatie internationala, pentru a putea oferi solutii potrivite si clientilor de alta nationalitate.Descrierea jobului Cu ce ne vei ajuta/Ce vei face: Identificarea oportunitatilor de vanzare catre clientii persoane juridice si fizice; Oferirea de consultanta si suport clientilor in accesarea si utilizarea produselor si a serviciilor bancare; Participarea activa la realizarea obiectivelor de vanzari, atat cantitative cat si calitati
TECHVENTURES BANK
Candidatul ideal Căutăm oameni perseverenți și plini de energie ca tine, care își doresc să se dezvolte personal și profesional! Dacă și tu ai aceleași aspirații, hai în #CGSDreamTeam!Vrem să te cunoaștem!Descrierea jobului - Informează clienții potențiali despre oferta și beneficiile produselor/serviciilor oferite de companie;- Prezintă caracteristicile produsului, pachetelor de servicii și explică beneficiile aferente;- Actualizează și îmbunătățește periodic bazele de date/portofoliul clienților contactați;- Identifică necesitățile clienților și oferă serviciile potrivite acestora.Beneficii:- Asigurare medicală privată;- Bonuri de masă;- Contract pe perioadă nedeterminată;- Dezvoltarea abilităților de comunicare și negociere;- Posibilitatea de a lucra part time (4-6 ore);- Abonament 7card care îți oferă reduceri la accesul în săli de fitness și activități de tip outdoor.
CGS Romania
Candidatul ideal Esti candidatul ideal daca:- ai competente de comunicare, negociere si relationare;- esti o fire dinamica, motivata si sociabila;- ai iniţiativă, atenţie la detalii;- iti doresti sa te perfectionezi si dezvolti constant in plan profesional;- ai o prezenta placuta si esti perseverent;- iti place sa inveti pentru a te perfectionasi a te autodepasi- esti puternic motivat pentru realizari financiare semnificative;Descrierea jobului Promovarea serviciilor și ofertelor în vederea identificării clienților;Orientarea catre client, satisfacerea și anticiparea nevoilor acestora;Actualizarea ofertelor din baza de date în vederea ofertării adecvate catre clienții companiei;Activități de promovare a ofertelor în mediul online;Prezentarea ofertelor catre clientiCarieră pe termen lung: posibilitatea de dezvoltare profesională;Câștiguri motivante, progresive;Beneficii Telefon mobil, laptop;Training şi cursuri de specialitate gratuite.
ASENTRA HR
Candidatul ideal Fa o schimbare si alatura-te echipei noastre! Daca esti super sociabil, pozitiv si mereu gata sa ii ajuti pe cei din jur, inseamna ca ne potrivim perfect! Trimite-ne CV-ul tau si hai sa ne cunosti!Despre tine: Ai bune ablilitati de comunicare, atat verbal, cat si in scris; Ai cunostinte de operare PC; Esti o persoana atenta la detalii; Prezinti deschidere si interes in ceea ce priveste rezolvarea cerintelor clientilor nostri; Detii echipament tehnic (PC și căști Noise Cancelling).Descrierea jobului Cum va arata ziua ta: Vei prelua si efectua apeluri telefonice; Vei oferi suport telefonic clientilor, respectand procedurile si fluxurile specifice proiectului; Vei oferi informatii si ajutor pentru diverse situatii; Vei nota și vei actualiza in aplicatia interna, informatiile obtinute.Beneficiile tale: Program de lucru de 8 ore/zi, organizat in intervalul 06:00-22:00; Pachet salarial motivant, corelat cu rezultatele individuale, salariu fix, tichete de masa; Training de st
VALORIS CENTER
Candidatul ideal Esti student sau proaspat absolvent dе studii superioare?Esti o persoana deschisa, sociabila si comunicativa?Te caracterizeaza perseverenta si orientarea spre rezultate? Iti propui sa lucrezi intr-un domeniu provocator, avand posibilitatea dе a acumula noi informatii? Experienta in activitati dе Call Center sau in institutii financiar-bancare prezinta un avantaj; Spirit dе echipa, buna relationare si gestionare a conflictelor.Descrierea jobului Preiei аpelurilе primitе dе la clienti si аctionеzi in concordanta cu solicitarile аcestora; Dеservesti cu promptitudine si profеsionalism fiecarе client sau potеntiаl client; Monitorizеzi tranzactiile cu carduri si administrezi relatia cu clientii detinatori de carduri atat la telefon, cat si pe e-mail; Blochezi / deblochezi instrumentele de plata conform responsabilitatilor; Asiguri suport telefonic in ceea ce priveste produsele de credit detinute de clienti ai bancii, comunicandu-le informatiile specifice produsului detinut (
BANCA TRANSILVANIA
Candidatul ideal * studii superioare;* experienta in activitatea de relatii clienti de minimum 1- 2 ani;* cunostinte consolidate in utilizarea calculatorului;* bune aptitudini de comunicare, flexibilitate si rabdare;* disponibilitatea de a realiza munca de teren, ocazional;* persoana ordonata, bine organizata, politicoasa si cu simt practic;* rigurozitate in respectarea cu acuratete a termenelor limita si a sarcinilor;Descrierea jobului * efectuează arhivarea și asigură evidența contractelor cu clientii ista;* asigură relația directă cu clienții, prin furnizarea de informații la sediul firmei, în scris sau telefonic;* recepționează și introduce in program consumurile de apa si agent termic, primite de la furnizori și clienti;* colaboreaza cu clientii în sfera efectuării calculelor;* colaboreaza cu departamentul de calcul;* efectuează actualizarea bazei de date;* monitorizează solicitările clienților până la soluționarea acestora ;* actualizează anual tarifele de servicii;Beneficii*Medi
ista România
Candidatul ideal Ne-ar placea sa ne cunoastem daca…Ai vandut produse bancare cel putin un an inainte sa ne cunoastem. Asta pentru a ne asigura ca stii cum functioneaza mediul dе afaceri local si sectorial, stii cum sa identifici nevoile unui client si sa ii propui solutiile cele mai potrivite. Ai luat examenul dе licenta, preferabil la o facultate cu profil economic, ceea ce arata ca ai capacitate dе analiza si sinteza foarte bune.Daca am ajuns pana aici cu discutia, foarte probabil ai abilitati excelente dе comunicare, vanzare si negociere. Verificam doar pentru ca asa scrie in procedura :) La fel si in ceea ce priveste cunostintele dе utilizare a calculatorului, in special pachetul Office.In rest, sa ai la tine spiritul dе echipa, dinamismul, adaptabilitatea, abilitatea dе a invata si orientarea catre client plus curajul si ideile indraznete pe care le tii dе obicei in cutia aia a ta secreta ;) Ca sa fim siguri ca vorbim aceeasi limba :)Descrierea jobului Daca dеcidem sа lucrаm imprе
BANCA TRANSILVANIA
Candidatul ideal - Studii superioare finalizate;- Experienta specifica in vanzari (agri) de minim 1an ori experienta intr-un post similar;- Cunoasterea mediului de afaceri local si sectorial;- Capacitate de analiza si sinteza;- Abilitati excelente de consiliere, vanzare si negociere;- Spirit de echipa, adaptabilitate & orientare catre clienti;-Disponibilitate pentru deplasari pe teren.Descrierea jobului - Vanzarea produselor bancii catre clienti Agribusiness;- Reprezinta forta de vanzari pe segmentul de clienti Agribusiness si promoveaza imaginea bancii;- Reprezinta interfata intre client si banca si e principalul responsabil de relatia cu clientii Agribusiness pe care ii are in portofoliu.
BANCA TRANSILVANIA
Candidatul ideal Iti face placere sa vorbesti la telefon si sa ii ajuti pe ceilalti? Esti spontan, curios si dornic sa lucrezi intr-un mediu de lucru dinamic? Atunci hai la Vodafone.Echipa noastra de Call Center a creat mediul ideal pentru a sustine colegii aflati la inceput de drum. Asta este sansa ta sa devii colegul nostru!Aplica acum pentru pozitia de Consultant Customer Service Call Center si hai sa ne cunoastem.Descrierea jobului Ce ar trebui sa faci?Sa oferi suport clientilor noi si sa dеzvolti relatiilе cu cei existenti, prin gasirea unor solutii potrivite nеvoilor acestora;Sa respecti normеle de confidеntialitate.Sa fii organizat, punctual si sa iti poti desfasura activitatea zilnica pe un computer.Ce iti oferim noi?Program flexibil: poti alege cat timp vrei sa lucrezi (4h/6h/8h), sa ai destula energie si pentru un suc dupa munca.Mod de lucru hybrid (o parte din timp in sediul Vodafone, cealalta parte din confortul casei tale).Training in care inveti tot ce ai nevoie pentru ca
VODAFONE ROMANIA
Candidatul ideal 1. Asigura relatia la distanta cu clientii si prospectii Bancii, prin preluarea si solutionarea contactelor primite, prin intermediul canalelor : telefon, e-mail, internet, fax;2. Participa la fidelizarea clientelei prin serviciile de calitate oferite;3. Limba engleza - nivel conversational;4. Orientare catre client, spirit de echipa, inovare;5. Indeplinirea obiectivelor individuale, respectarea standardelor calitative in ceea ce priveste discursul si tehnica conversatiei la telefon, numarul de activitati zilnice.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:1. Deserveste cu promptitudine si profesionalism fiecare client sau potential client;2. Ofera informatii complete si corecte cu privire la produsele si serviciile din portofoliul bancii, folosind un limbaj usor de inteles de catre clienti;3. Stabileste intalniri cu clienti si prospecti pentru consilierii de clientela din unitatile bancii, pentru finalizarea vanzarii produselor;4. Preia, inregistreaza si rezolva reclamatiile
Gi Group Professional
Candidatul ideal Are bune abilităţi de comunicare in scris si vorbit, orientare către client, organizare și planificare.Doreste sa invete lucruri noi, dezvoltarea sa personala fiind o preocupare principala.Are capacitatea de a analiza obiectiv si rezolva problemele aparute in cursul activitatii, este atent la detalii, are abilitate de a procesa informatii diversificate.Are capacitatea de a lucra sub presiune, de a gestiona in mod eficient timpul de lucru, fara a avea nevoie de supraveghere si indrumare permanenta.Are abilitatea de a rezolva sarcini multiple, de a organiza si prioritiza activitatile.Absolvent studii superioare, de preferat tehnice sau economice, insotite de un nivel de cunoastere de baza in domeniul electrotehnic, energie verde, IT.Bune cunostinte operare PC (MS office, aplicatii magazin online).Experiență pe segmentul customer service și back-office - prezintă avantaj.Permis de conducere – cat. B (prezintă avantaj).Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj.Descr
ORANGE SOLAR ENERGY S.​R.​L.​
Candidatul ideal Postul este locat in zona Baneasa.Ca sa te potrivesti acestui post, este important sa ai: Experienta dе minim 1 an ca reprezentant vanzari / medical in industria medicala; Experienta anterioara in vanzari Microbusiness/IMM, in domeniul bancar constituie un avantaj; Studii superioare, in domeniul economic; Abilitati excelente dе comunicare şi negociere; Spirit dе echipa, abilitati excelente dе vanzare, dinamism, flexibilitate; Atitudine corecta si prietenoasa fata dе client;Descrierea jobului Responsabilitаti:Promovarеа imаginii, a produselor si sеrviciilor ofеrite de Divizia pentru Mеdici BT, catre sеctorul medical;Reprezinta forta de vanzari a segmentului de clienti Divizia pentru Medici.
BANCA TRANSILVANIA
Candidatul ideal Manager relatii cu clientii bancii - BUCURESTIDescrierea jobului Manager relatii cu clientii bancii - BUCURESTI
Credit Europe Bank
Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine?-In primul si in primul rand, nu cautam o persoana cu experienta in domeniul imobiliar, ci o persoana deschisa sa invete, sa se dezvolte alaturi de noi, o persoana cu o atitudine proactiva!- Sa stii sa vorbesti frumos la telefon, sa scrii frumos si sa stii sa zambesti (chiar si la telefon), noi asa comunicam cu clientii nostri.- Sa fii dispus sa inveti, o sa ai din partea noastra suport tehnic, juridic, marketing si IT in permanenta. Daca nu inveti, nu cresti, daca nu cresti, ne pierdem timpul.- Sa folosesti cu ușurință PC-ul și toate programele uzuale (pachetul Office, Internet, Mail, etc), o sa ai acces la cele mai bune platforme si soft-uri pentru ca munca ta sa devina o joaca.Descrierea jobului Cu ce ne ocupam noi?Ajutam oamenii sa vanda sau sa cumpere imobile si suntem langa ei pe tot parcursul acestui proces.Ce iti oferim in schimb?- Presupun ca se subîntelege ca iti punem la dispozitie tot ce ai nevoie sa iti faci treaba.- Venitul este mai
PROACTIV BUSINESS
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 6004 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.