Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

566 Locuri de Munca Relatii Clienti - Joburi Relatii Clienti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

566 Locuri de Munca Relatii Clienti - Joburi Relatii Clienti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Relatii Clienti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Relatii Clienti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Relații Clienți - Magazin Produse Premium Iași


Companie verificată
Aplica rapid
Te consideri o persoană empatică, ordonată și cu dorința de a-și duce treaba până la capăt?HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă din industria retail, cu magazine de vânzare de produse premium - un Specialist Relații Clienți - Magazin Produse Premium, în Iași! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:*să îți pese de oameni și să îți dorești să îi servești cât mai bine în funcție de nevoile lor*să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci*să îți placă să înveți informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești*să respecți procedurile de lucru*să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite*să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel mediu Dacă ești absolvent de studii medii (diploma de Bacalaureat) și ai experiență anterioară în domeniul vânzărilor și relații cu clienții, reprezintă un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:1. Asculți em
HR Design Consulting

Operator Suport și Relatii Clienti


Candidatul ideal Experiență anterioară similară cu aplicații de apelare și/sau sisteme de gestionare a creditelor;Cunoștințe solide de limba română, atât scris cât și vorbit și nivel de baza al limbii engleze;Capacitatea de a relaționa cu persoane dificile;Orientare către clienți și rezultate;Inițiativa, flexibilitate, adaptabilitate, seriozitate și integritate;Experiență în poziții similare;Fire increzătoare, motivată și orientată spre rezultate;Studii superioare (finalizate sau în curs);Cunoștințe operare PC (Word, Excell etc);Descrierea jobului Contactarea potențialilor clienți care aplică pe site-ul Avinto;Ghidarea clienților prin procesul de aplicare pentru un credit, inclusiv ajutorul în completarea formularului de aplicare și asigurarea că toate documentele necesare sunt colectate și prezentate correct;Oferirea de informații şi suport necesar clienților;Analiză dosarelor care ajung în stadiul final;Menținerea relației cu clientul pe tot parcusului procesului de întocmire și semn
AVINTO FINANCE IFN S.​A.​

Asistent Relatii Clienti


Candidatul ideal Candidatul ideal este o persoana comunicativa, capabila sa lucreze in echipa.Candidatul ideal are: cunostinte de limba engleza de nivel mediu (scris + conversational) se adapteaza usor diferitelor tipologii de clienti cu care intra in contact sa fie amabil si flexibil, principalul scop fiind satisfactia clientului; stie sa centreze discutia pe nevoile clientului; are bune abilitati de comunicare si negociere; are cunostiinte medii de utilizare a computerului (Word, Excel, Email).Ai un avantaj daca: ai experienta anterioara in domeniul vanzarilor, e-commerce, comunicare, call-center, suport clientiDescrierea jobului Responsabilitatile postului: preluarea telefonica a comenzilor prezentarea intr-un mod atractiv si profesional al produselor companiei gestionarea si rezolvarea solicitarilor primite de la clienti realizarea relatiilor de colaborare cu clientii noi sau existentiBeneficii: Salariu motivant si politica de bonusare baza pe realizari Lucrul intr-o echipa tinara
MAKEUP SHOP SRL

Media netă estimată pe baza celor 836 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Reprezentant Relatii Clienti Junior


Candidatul ideal Groupama Asigurări își mărește echipa de profesioniști!Căutăm un coleg nou care poate aduce un plus-valoare echipei actuale de Relații Clienți – Asigurări Generale. Dacă stabilitatea, colectivul și oportunitățile de dezvoltare ale unui lider de piață sunt obiectivele tale, atunci te invităm să aplici.Căutăm Reprezentant Relatii Clienti Junior cu: Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); Experiență pe un post similar în relații clienți, tele-sales sau în domeniul asigurări constituie avantaj; Dexteritate în utilizarea calculatorului și a diverse aplicații informatice specifice; Limba engleză - nivel începător; Skill-uri foarte bune de comunicare; Excelente abilități interpersonale în relaționarea cu clienții; Atenție la detalii și empatie sporită față de clienți; Abilități bune de gestionare a timpului cu o capacitate dovedită de a respecta termenele limită; Disponibilitate crescută la învățare.Descrierea jobului Ce face Reprezentantul Relatii Clienti Juni
GROUPAMA ASIGURARI S.​A.​

Consultant Relatii Clienti


Candidatul ideal - Studii medii;- Abilitati bunede utilizare a calculatorului;- Cunostinte minime de operare pachet Microsoft OfficeDescrierea jobului - Prelucrarea bazelor de date de la clienti;- Inregistrarea contractelor si a comenzilor in aplicatia interna;- Gestionarea conturilor de client si generarea rapoartelor recurente;- Asigura suport birourilor postale/ departamentelor in aplicarea procedurilor de lucru.
ILRA PINK POST OPERATIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 852 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Asistent Relatii Clienti


Candidatul ideal - Abilitați de relaționare prin telefon- Capacitate de concentrare si analiza, atenție la detalii;- Experienta anterioara relevanta in domeniul comunicării- Cunoștințe operare CRMProcesul de aplicare/ Procedura obligatorie pentru calificare:Trimiteți-ne scrisoarea dvs. de intenție și CV-ul la adresa [email protected]În scrisoarea de intenție, vă rugăm să includeți așteptările salariale, precum și orice alte informații utile legate de personalitatea și preocupările dvs. pentru viitor.Descrierea jobului Preluare/ inițiere apeluri telefonice si operarea in sistemul informaticCreare si verificare informatii in CRMScriere si trimitere corespondenta emailContactarea clienților în vederea clarificării unor detaliiTraining pentru îmbunătățirea performantelorÎntâlniri săptămânale pentru training/stabilirea obiectivelorSe lucreaza din locatie fizica/ parțial remote - biroul nostru din zona Aviatorilor - metrou la 100 m distantaProgram de 8 ore de luni pana vineriPerioada de
CABINET DE AVOCATURĂ DUMBRĂVANU PAUL

Media netă estimată pe baza celor 836 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Operator Relatii Clienti


Candidatul ideal Studii medii (studiile superioare constituie un avantaj);Cunoașterea limbii engleze (scris, vorbit, citit);Cunoștințe bune de operare PC și Microsoft Office (cunoștințele avansate Excel constituie un avantaj);Dornic de a învăța în permanență lucruri noi, atitudine “can do” și orientare către performanță, spirit de echipă;Atitudine pozitivă cu spirit de inițiativă și atenție la detalii;Disponibilitate pentru lucru în ture de zi și de noapte, în weekend și/sau în zilele de sărbătoare, în funcție de nevoile companiei;Experiență în asistență clienți online și/sau în industria jocurilor de noroc reprezintă un avantaj;Descrierea jobului Responsabilitati:-Comunicare independentă cu clienții prin chat online, apeluri telefonice și e-mailuri pentru a răspunde întrebărilor referitoare la serviciile, jocurile, pariurile și alte produse/servicii furnizate de companie.-Identificarea nevoilor clienților și furnizarea de soluții adecvate folosind cunoștințele și experiența dobândite.
CELLADA SRL

Manager Relatii Clienti Imm


Candidatul ideal Fii parte din povestea de succes a clienților noștri!BT este despre oameni și poveștile pe care le susținem, deoarece #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreuna un viitor sigur.Dacă te adapatezi ușor la diferite contexte, pui focus pe identificarea de soluții și gestionezi cu ușurință situațiile neprevăzute, atunci rolul acesta se pliază perfect pe abilitățile tale.Pe lângă aceste atribute, ne-ar mai plăcea să constatăm că:- Ai o abordare comercială și antreprenorială în raport cu clienții;- Ești o persoană orientată spre identificarea și satisfacerea nevoilor clienților;- Prezinți bune abilități de comunicare și relaționare;- Deții motivație în a te dezvolta și a crește continuu pentru a deveni cea mai bună variantă a ta;- Ești o fire proactivă, determinată în a face lucrurile bine; Descrierea jobului Un Manager Relații Clienți IMM:- Identifică, contactează și atrage clienți IMM potențiali, crescând astfel s
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 594 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Corporate


Candidatul ideal Fii parte din povestea de succes a clienților noștri!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreuna un viitor sigur.Ești o persoană cu deprinderi dezvoltate în zona vânzărilor, ce pune focus pe identificarea de soluții și care prezintă bune abilități de comunicare?Pentru a te plia perfect pe acest rol, ne-ar mai plăcea să contatăm faptul că:Prezinți un nivel crescut de responsabilitate;Cunoști mediul de afaceri local și sectorial;Deții abilități de planificare și organizare;Dai dovadă de leadership, spirit de echipă și empatie.Descrierea jobului Toate aceste abilități îți vor fi de folos să:Promovezi și vinzi produsele și serviciile bancare către clienții persoane juridice clasificate ca și Corporate; Reprezinți forța de vânzări pe segmentul de clienți Corporate și promovezi imaginea băncii; Menții relația cu clienții Midcorporate aflați
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 222 de salarii introduse în Salario: 3600 RON/Luna

Specialist Relatii Clienti


Candidatul ideal Studii superioare Bune abilități de comunicare scrisă și verbală Compentențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune Abilitatea de a comunica cu clientul la telefon, dar și face to face Capacitatea de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte Responsabilitate, initiativă Abilități de lucru în echipă Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții/vânzări reprezintă un avantaj Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet Cunostințe de limba engleză – mediu.Descrierea jobului Preluarea notificarilor și oferirea suportului clienților în funcție de solicitarea facuta Rezolvarea situațiilor în conformitate cu procedurile interne Identificarea nevoilor și așteptărilor clienților prin contactare telefonica, email sau chat Recepționarea întrebărilor, recomandărilor și reclamațiilor clien
CERTSIGN SA

Media netă estimată pe baza celor 1007 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Reprezentant Relatii Clienti


Candidatul ideal 7500 DE MOTIVE PENTRU A ALEGE H.ESSERS H.Essers este un jucător de încredere în sectorul logisticii , dar, mai presus de toate, este o afacere de familie care oferă locuri de muncă și siguranța locului de muncă încă din 1928. Cei 7500 de colegi ai noștri sunt oameni ambițioși care îndrăznesc să facă afaceri, sunt pregătiți să fructifice oportunitățile și să facă o diferență în fiecare zi, prin simplitate. Aceasta permite companiei noastre să investească în mod constant în dezvoltare și să privească spre viitor cu încredere. Oamenii noștri sunt motorul nostru. Ne îngrijim de dezvoltarea lor personală și profesională, le punem la dispoziție echipamente moderne și acordăm atenție echilibrului dintre viața profesională și cea personală. Da, cei 7500 de angajați ai noștri știu de ce să aleagă H.Essers. Sperăm ca vei înțelege și tu în curând motivele! Căutăm un Reprezentant Relatii Clienti. CE VEI FACE În calitate de reprezentant in asistență pentru clienți, acționați ca pun
H ESSERS SRL

Media netă estimată pe baza celor 863 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Microfinantare


Candidatul ideal Daca: Vrei sa dezvolti o cariera in banking sau esti un profesionist cu experienta in domeniu Ti-ar placea sa cunosti antreprenori, business-urile acestora si sa pui umarul la dezvoltarea lor Iti place sa iti pui mintea la contributie Te consideri ambitios, deschis si comunicativ Ai o atitudine pozitiva Esti un om de echipa si esti motivat de rezultate Vrei sa cresti profesional intr un mediu dinamicDescrierea jobului Hai in echipa BT Mic! Vei intalni multi antreprenori carora, cunoscandu-le povestile de business, le vei facilita accesul la finantare; Cum finantarea trebuie sa fie una adecvata, vei capata skills-urile si expertiza necesare, astfel incat sa poti propune solutii optime; Pentru ca un sfat bun de la cineva care se pricepe este intotdeauna binevenit, le vei fi aproape antreprenorilor din portofoliul tau pe tot parcursul derularii finantarii.
BT MICROFINANTARE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 588 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Specialist Relatii Clienti- Depozit


Candidatul ideal Experiență anterioara pe un post de Specialist Relatii clienti, Customer Care , constituie avantaj;Abilități de operare calculator (corespondenta, MsOffice, aplicaţii specifice);Cunostinte de raportare si analiza, constituie avantaj;Gandire sistemica, gandire critica, abilitati de rezolvare a problemelor, orientare catre rezultate, motivatie in rezolvare de probleme, Agilitate;Atitudine colaborativa, spirit de echipa;Abilitati de planificare si prioritizare a sarcinilor;Descrierea jobului Preia, triaza si inregistreaza reclamatiile/ sesizarile, le documenteaza solicitand de la departamentele responsabile informatiile si documentele necesare analizarii si rezolvarii cazurilor;Formuleaza si transmite raspunsurile catre reclamanti (email/ telefon etc.);Asigura comunicarea cu reclamantii pe tot parcursul procesului de primire si solutionare a sesizarilor gestionate, pe toata caile de comunicare, dupa caz (telefonic, email etc.);Solutioneaza si raspunde in cel mai scurt tim
ASKONA VISION S.​R.​L.​

Manager Relatii Clienti Micro


Candidatul ideal Ce te va ajuta să ai succes Bune abilitați de negociere și de comunicare; Orientare către client și capacitatea de a găsi rapid soluții; Capacitatea de a analiza situații financiare și de cash-flow; Studii superioare, de preferat în domeniul economic; Experiență de minim 2 ani în instituții financiar-bancare.Descrierea jobului Despre echipa noastraSuntem cei care reinventeaza bankingul in fiecare zi prin solutii de digitalizare si educatie financiara. Anual, 1 din 5 romani isi cumpara o locuinta folosind serviciile si produsele BCR, si 1 din 6 romani acceseaza credite pentru nevoi personale.Suntem cel mai bun angajator in banking conform platformei undelucram.ro in anul 2023 si detinem recordul Guiness Book pentru “Cea mai mare lectie de educatie financiara”.Cum vei contribui Dezvolți și gestionezi relația cu portofoliul de clienți micro (companii cu cifra de afaceri); Oferi asistență clienților existenți și potențiali, în concordanță cu gama de produse disponibile; As
BANCA COMERCIALA ROMANA SA

Media netă estimată pe baza celor 591 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Mall


Candidatul ideal Experiențele frumoase ne țin împreună!Pentru că #PeopleofBT inseamna obiective comune, spirit de echipa si ajutor reciproc prin care construim impreuna un viitor sigur.Experiențe multiple de învățare, dinamism și oportunități de deazvoltare, sunt doar căteva dintre caracteristicile acestui rol.Dacă ești tipul de persoană pentru care flexibilitatea în program se echivalează cu echilibru între viața profesională și cea personală, atunci acest rol este pentru tine!Drept urmare, este necesar să ai abilități precum: Comunicare eficientă și calitativă; Abordare comercială consultativă; Ascultare activă; Dorință de învățare și perfecționare; Proactivitate, adaptabilitate și determinare de a face lucrurile bine.Disponibilitate pentru a lucra inclusiv in weekend (prin rotatie).Descrierea jobului Activând pe acest rol o să ai ocazia să: Cunoști produsele și serviciile noastre în amănunt, astfel încât să faci cele mai bune recomandări cliențillor noștri; Procesezi operațiuni cu s
BANCA TRANSILVANIA SA

Operator Relatii Clienti


Candidatul ideal Candidatul ideal este persoana care doreste sa aiba un loc de munca stabil si se implice in activitatea zilnica de munca. Sa fie proactiv si sa nu vina la munca ca sa plece de la munca la ora fixa. Se apreciaza implicarea si bunul simt!Descrierea jobului Cerinţe:– cunoştinţe de operare PC (Microsoft Office – Word, Excel, E-mail);– calm şi stăpânire de sine, atenţie la detalii, atenţie distributivă;– persoana responsabilă, amabilă, cu spirit de echipă şi bune abilităţi de comunicare;Responsabilităţi:– gestionarea contractelor clientilor directi, emiterea si transmiterea facturilor de prelungire abonamente;- preluare apeluri clienti directi si trimiterea solicitarilor echipelor de tehnicieni pe teren;– oferirea de informaţii corecte şi actualizate clienţilor/distribuitorilor;– înregistrarea tuturor apelurilor în aplicaţia dedicată;– inchidere de fise tehnice si gestionarea dosarelor clientilor;– preluare şi transmitere sesizări/informări via e-mail;– înregistrarea reclam
DANUBIUS EXIM SRL

Agent Relatii Clienti


Candidatul ideal Excelente abilitati de comunicare (oral si scris) si relationare;Atitudine orientata catre client;Abilitati de vanzare si negociere;Spirit de a lucra in echipa si atitudine proactiva;Operare PC MS Office: nivel mediu (obligatoriu EXCEL);Rabdare si dorinta de a rezolva cu succes solicitarile primite.Descrierea jobului Analizarea cerintelor clientilor si acordarea de asistenta telefonica si/ sau pe email privind aspectele legate de comenzile efectuate/potentiale;Preluarea comenzilor telefonice si introducerea acestora in platforma de vanzare online;Monitorizarea permanenta a comenzilor de pe site, de la plasarea acestora pana la livrare si oferirea de servicii post-vanzare-retur;Monitorizarea respectarii termenelor de livrare comunicate clientilor;Mentinerea legaturii cu clientii, in vederea obtinerii unui feedback permanent;Realizarea diferitelor rapoarte privind solicitarile/reclamatiile din partea clientilor;Utilizarea tuturor instrumentelor informatice ale societatii
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 1278 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Operator Relatii Clienti - Magazin Online


Candidatul ideal Având în vedere procesul de deschidere a unui nou depozit HENDI în GHIMBAV, compania efectuează recrutarea pentru poziția Operator relații clienți .Asteptam o persoana entuziasta și dedicata pentru a se alătura echipei noastre de succes. Dacă îți place să lucrezi cu oamenii, să oferi asistență și să rezolvi probleme, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine.Descrierea jobului Responsabilități:Interacționează cu clienții noștri prin telefon și e-mail pentru a oferi asistență și răspunsuri la întrebările lor;Proceseaza comenzile clientilor primite prin canalele automate, emite facturi, documentele de livrare. Preia comenzile telefonice ale clienților și le procesează în sistemul nostru;Intretine/actualizeaza baza de date a magazinului onlineUrmărește și rezolvă reclamațiile și problemele clienților într-un mod profesionist și eficient;Asigură un nivel înalt de satisfacție a clienților prin furnizarea de servicii de calitate superioară;Colaborează cu departamentu
HENDI ROMANIA S.​R.​L.​

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Ne extindem echipa de vanzari!In rolul de Manager Relatii Clienti Persoane Fizice vei dezvolta portofoliul de clienti persoane fizice din zona alocata si vei mentine relatia cu cei existenti, prin identificarea permanenta a nevoilor de business si oferirea de produse bancare potrivite.Cerinte: Studii superioare finalizate; Minim 6 luni experienta in creditare clienti Persoane Fizice; Experienta in acordare credite ipotecare/imobiliare (credite cu destinatie achizitie locuinta); Disponibilitate pentru activitate de teren; Capacitatea de a lucra într-o echipa, bune aptitudini de comunicare, orientare catre client; Cunoştinte de operare PC si Microsoft Office (in special Excel); Abilitati de planificare si lucru sub presiune;Descrierea jobului Responsabilitati: Indeplinirea obiectivelor de vanzari fixate de catre superiorul direct; Identificarea nevoilor clientului si propunerea celor mai bune solutii, realizand o vanzare consultativa; Analiza si prospectarea constanta a
PATRIA BANK S.​A.​

Manager Relatii Clienti Imm/​microbusiness


Candidatul ideal Cautam colegi pentru rolurile de Manager Relatii Clienti IMM & Manager Relatii Clienti Microbusiness pentru reteaua de unitati din Bucuresti. Studii superioare finalizate; Obligatoriu :) Experienta anterioara de Minim 12 luni in vanzari produse si servicii bancare destinate clientilor persoane juridice; De asemenea, un plus ar constitui si cunostintele despre piata de specialitate, tendintele mediului de afaceri si cum functioneaza un business; Capacitate de gestionare si solutionare a situatiilor de business generate de relatia B2B; Abilitati de relationare si stabilirea de parteneriate solide bazate pe incredere; Spirit persuasiv in oferirea de consultanta interna/externa specifica activitatii desfasurate.Descrierea jobului Reprezinta interfata intre banca si antreprenori IMM/Microbusiness; Gestioneaza si dezvolta portofoliul de clienti IMM/Microbusiness, activ in cultivarea de relatii la nivel strategic pe termen lung si ofera consultanta de specialitate clientilor;
BANCA TRANSILVANIA SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 566 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.