Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2908 Locuri de Munca Customer support - Joburi Customer support

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2908 Locuri de Munca Customer support - Joburi Customer support

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer support si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer support si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Support


Candidatul ideal CUSTOMER CARE SPECIALISTCu ce te vei ocupa? Vei invata sa pregatesti comenzile sosite online / email / telefon / in Show Room; Vei opera comenzile sosite in programul de gestiune (factura, chitanta, etc...); Vei incarca uneori produse noi pe site; Vei sti sa intampini clientii in Show Room si sa-i indrumi spre alegeri optime.Cum stii daca jobul e pentru tine? Ai bune competente digitale, cel putin in Word si Excel, iar o experienta de lucru cu magazine online (ex. Prestashop) ar fi grozava, desi nu este obligatorie; Ai dorinta de a invata si evolua intr-un univers oarecum tehnic; o diploma de absolvire in acest sens te va ajuta; Ai abilitati de comunicare foarte bune, atat cu clientii, cat si cu colegii din echipa; Esti disponibil pentru un job fulltime in Bucuresti.Descrierea jobului Ce iti oferim? Formare profesionala completa si variata, in 3 domenii: initiere teorie productie bijuterii, operare website/shop online si operare program gestiune; Program de lucru norma
CARRUS EXPERT

Customer Support


Estimare   3200 RON/Luna
Candidatul ideal Automobile Bavaria Group România este cel mai mare grup de dealeri BMW din Europa Centrală şi de Sud-Est, avand un important rol pe piata auto din Romania.Echipa Automobile Bavaria Group cauta Customer Support pentru sediul nostru din Baneasa, iar daca te regasesti in profilul pe care l-am conturat pentru viitorul nostru coleg, te rugam sa aplici.Ne dorim ca viitorul membru al echipei noastre sa detina urmatoarele calitati: Experienta de minim 1 an intr-un departament de call center; Foarte bune abilitati de comunicare; Foarte bune cunostinte de operare PC; Studii medii/superioare; Limba engleza nivel conversational; Persoana organizata, capacitate de adaptare rapidă la solicitarile specifice postului, dinamic, atent la detalii;Descrierea jobului Atributiile care ii vor reveni viitorului nostru coleg sunt: : Efectueaza apeluri telefonice catre clientii companiei in vederea prezentarii ofertelor companiei; Actualizeaza informatiile despre clienti ( adresa, numar de tele
AUTOMOBILE BAVARIA

Technical Support /​ Customer Support With English


Candidatul ideal - Advenced in both written and spoken English (B2/C1 Level);- Highschool degree;- Good PC skills: Word and Excel;- Excellent communication skills.Descrierea jobului In your role as Customer Service Representatives, you will be handling incoming requests through chat/ emails and providing the best possible service to our customers;- Finalize each call / instance through a resolution;- Communicate and collaborate effectively with colleagues to achieve team / department goals
TEAMLAND

Customer Support Representative


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal What we look for:Customer service oriented personWith experience in providing customer support serviceExcellent English skills both spoken and writtenGood with time management Who pays attention to detailsAnd can make decisions independently Descrierea jobului Responsibilities:Monitoring live chat and incoming email correspondenceIdentifying and escalating priority issuesResolving requests received from clients and end-usersPerforming technical investigations (log analysis) for customer and end-user submitted ticketsCoordinating case resolution between internal teamAbout the job:Rotating shifts (8h 5 days/week)On-site Competitive benefits package
SKYWIND LIVE

Customer Support Agent


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Așteptăm CV-ul tău dacă:✔️ Ai cunoștințe temeinice de limba română (scris, citit, vorbit);✔️ Ai abilități bune de comunicare și ne putem baza pe tine în echipă;✔️ Ești foarte atent la detalii, cu un spirit de observație ager și investighezi fiecare caz până la capăt;✔️ Ai cazierul curat⭐ Iar dacă ai experiență în domeniul jocurilor de noroc sau într-un departament de suport clienți, deja vei avea un avantaj în față.Descrierea jobului Căutăm un coleg pentru postul de Customer Support Agent care să:- acorde asistență clienților prin intermediul tuturor canalelor de comunicare disponibile (e-mail, chat, telefon și alte canale de comunicare ce pot apărea pe parcurs);- colaboreze constant cu celelalte departamente (Risk, Payments, VIP etc) în scopul soluționării problemelor ce depășesc sfera de competență a departamentului de Suport Clienți;Noi suntem pregătiți să îți oferim:Salariu lunar NET 3.000 RON + 600 RON în bonuri de masă;Asigurare medicală privată;Bonus de Performa
CEMARBET

Customer Support With Lithuanian /​ Hungarian


Candidatul ideal Te intrebi ce calitati trebuie sa dovedesti?Colegul nostru ideal: Sa aiba studii superioare Un nivel AVANSAT intr-una din limbile: Lituaniana sau Maghiara 1 an experienta anterioara intr-o pozitie similara O buna cunoastere a sistemelor de operare MS Office (Word, Excel, etc.) Abilitati de comunicare excelente in limba romana si limba engleza Orientarea catre client si capacitatea de adaptare Abordare logica pentru a stabili eligibilitatea clientului in functie de informatiile oferite de catre acesta Trebuie sa dovedeasca abilitati de adaptare si sa mentina o abordare profesionista indiferent de situatie Trebuie sa aiba o abordare flexibila Open-minded, dispus sa invete si sa isi depaseasca limitele cand vine vorba de muncaDescrierea jobului Ce taskuri presupune jobul?Responsabilitatile specifice: Oferi asistenta telefonica si verifici eligibilitatea clientilor pentru cursurile universitare disponibile Intelegi nevoile clientilor, raspunzi intrebarilor acestora si adre
ATLANTIC LONDON INTERNATIONAL GROUP

Customer Support With Italian Or Greek


Candidatul ideal Te intrebi ce calitati trebuie sa dovedesti?Colegul nostru ideal: Sa aiba studii superioare Un nivel AVANSAT intr-una din limbile: Italiana sau Greaca 1 an experienta anterioara intr-o pozitie similara O buna cunoastere a sistemelor de operare MS Office (Word, Excel, etc.) Abilitati de comunicare excelente in limba romana si limba engleza Orientarea catre client si capacitatea de adaptare Abordare logica pentru a stabili eligibilitatea clientului in functie de informatiile oferite de catre acesta Trebuie sa dovedeasca abilitati de adaptare si sa mentina o abordare profesionista indiferent de situatie Trebuie sa aiba o abordare flexibila Open-minded, dispus sa invete si sa isi depaseasca limitele cand vine vorba de muncaDescrierea jobului Ce taskuri presupune jobul?Responsabilitatile specifice: Oferi asistenta telefonica si verifici eligibilitatea clientilor pentru cursurile universitare disponibile Intelegi nevoile clientilor, raspunzi intrebarilor acestora si adresezi
ATLANTIC LONDON INTERNATIONAL GROUP

Customer Support With Bulgarian Or Polish


Candidatul ideal Te intrebi ce calitati trebuie sa dovedesti?Colegul nostru ideal: Sa aiba studii superioare Un nivel AVANSAT intr-una din limbile: Bulgara / Poloneza 1 an experienta anterioara intr-o pozitie similara O buna cunoastere a sistemelor de operare MS Office (Word, Excel, etc.) Abilitati de comunicare excelente in limba romana si limba engleza Orientarea catre client si capacitatea de adaptare Abordare logica pentru a stabili eligibilitatea clientului in functie de informatiile oferite de catre acesta Trebuie sa dovedeasca abilitati de adaptare si sa mentina o abordare profesionista indiferent de situatie Trebuie sa aiba o abordare flexibila Open-minded, dispus sa invete si sa isi depaseasca limitele cand vine vorba de muncaDescrierea jobului Ce taskuri presupune jobul?Responsabilitatile specifice: Oferi asistenta telefonica si verifici eligibilitatea clientilor pentru cursurile universitare disponibile Intelegi nevoile clientilor, raspunzi intrebarilor acestora si adresezi
ATLANTIC LONDON INTERNATIONAL GROUP

Sales & Customer Support Specialist


Candidatul ideal VREI: să înveți mai multe despre relațiile B2C; să îți dezvolți abilitățile de comunicare, vânzare și negociere; să acumulezi experiență și să lucrezi în domeniul financiar bancar, alături de Sfera Credit IFN S.A; sfera Credit IFN S.A caută colegi noi care să ocupe poziția de Sales Support în cadrul departamentului de call-center din București.Dacă ești la început de drum și îți dorești să îți începi cariera profesională în cadrul unei instituții financiare nebancare, alături de o echipă tânără, dinamică și profesionistă, asteptăm aplicația ta!Ce ne dorim de la tine? Să ai o atitudine pozitivă și să ai mereu zâmbetul pe buze; Să deții abilități de comunicare și să le folosești cu scopul de a identifica nevoile clienților; Să fii o persoană ambițioasă; Să îți facă plăcere să lucrezi în echipă; Să deții cunoștințe de operare PC.Descrierea jobului Responsabilitati: Identifici nevoile clienților/potențialilor clienți și promovezi produsele Sfera Credit; În funcție de nevoi
SFERA CREDIT IFN

Customer Support Level 1


Candidatul ideal Position OverviewAs Customer Support Level 1 in our Customer Support Team, you will work with technical requirements and need good analytical skills to convert our customers’ needs into professional solutions.Key Requirements for the role:2+ years of experience working in a global technical or support role within telecommunications companies. Previous experience in the A2P SMS industry is preferred.Availability to have a flexible schedule because we provide full 24-hour support for clients.Advanced knowledge of English is a must (speaking and writing)Intermediate Microsoft Office skills (especially Excel)Good problem-solving and analytical skills.Strong ability to prioritise and multitask in a fast-paced environment.Would be a plus if you:Have a passion for telecommunications and a keen interest in mobile devices and upcoming technology.Enjoy knowledge sharing.Become a proactive team player.Enjoy prioritising and managing your own tasks.What you will experience with us
VOX CARRIER SERVICES

Customer Support,​ Vanzari,​ Consultanta


Candidatul ideal Echipa Defiro își caută colegi!Cine suntem noi?Suntem o echipă tânără, care își încep dimineața alături de o cafea și multă voie bună!Cu ce se ocupă Defiro?Defiro este o companie tânără, dar experimentată în producerea și comercializarea de dispozitive medicale de înaltă performanță și de aplicații software care le deservesc. Brandul Defiro înseamnă produse la cele mai înalte standarde de calitate garantate cu cel mai avansat și simplu sistem de garanție. Avem mii de clienți mulțumiți, mii de produse livrate și ne dorim să creștem și să ne extindem activitatea.Ce ne dorim de la tine?-Să-ți dorești să crești și să-ți îmbunătățești abilitățile alături de noi-Studii superioare finalizate-Abilități puternice de comunicare și negociere-Abilitatea de a lucra independent și de a gestiona mai multe proiecte simultan-Abilități puternice de analiză și de rezolvare a problemelor-Cunoștințe în Microsoft Office și alte instrumente de marketing-Limba engleza fluent, atât scris, cât
DEFIRO MEDIA PRODUCTION S.​R.​L.​

Operator Customer Support


Candidatul ideal Studii medii (studiile superioare constituie un avantaj); Cunoașterea medie/avansată a limbii engleze (scris, vorbit, citit); Cunoştinţe și experiență de lucru cu pachetul Microsoft Office; Disponibilitate pentru lucru în ture de zi şi de noapte, în weekend și/sau în zilele de sărbătoare, în funcție de nevoile companiei; Atentie la detalii, spirit de observație și corectitudine; Capacitatea de a învăța și utiliza aplicațiile informatice specifice companiei; Experiență introducere de date (reprezintă un avantaj).Descrierea jobului Program de lucru în două ture; Verificarea detaliilor/datelor clienților noi și actuali; Oferirea de asistență și informații pentru clienții companiei; Contactarea clienților companiei, prin e-mail, telefon sau chat.Ce oferim: Salariul este in valoare de 4100 RON; Training in-house pentru toate aspectele legate de încadrarea în post; Abonament medical privat; Decontare transport pentru turele de noapte/târzii; Tichete de masă.
CELLADA SRL

Customer Support Navigation With French


Candidatul ideal What are we looking for? Good communication skills in French (written & spoken both) good command of English is also required Good computer navigation skills with knowledge of Microsoft Office Excellent customer servicing skills and customer service focus Very good business writing skills Strong written and oral communication skillsDescrierea jobului Essential Functions : Processing Navigation Support and E-invoicing requests using client specific applications and any other systems/ tools required to complete the tasks, received either via calls or emails. The main responsibility of this role is servicing inbound calls from online business travel clients needing website navigation and e-invoicing assistance in making online corporate travel arrangements. Handling incoming calls for customer servicing activities, providing extraordinary customer service. Password reset, end to end navigation on the booking tool to create a booking, replicating the client booking and if
EXLSERVICE ROMANIA PRIVATE LIMITED

Customer Support Orange Romania


Candidatul ideal Customer Support Orange Româniaconsilier clienti, customer support, call center, vânzări, agent vânzăriDescrierea jobului Customer Support Orange Româniaconsilier clienti, customer support, call center, vânzări, agent vânzări
Webhelp

Customer Support Specialist With Spanish


Candidatul ideal Minimum 1 year of experience in a relevant position C1 Spanish skills and B2 English, or above High emotional maturity and passion for customer experience Decisive, action-oriented, results-focused, able to work independently and able to handle diverse situations Able to adapt and respond to different types of characters, as you will need to be tolerant, exhibit empathy and be patient Effective communication skills on both technical and non-technical topics to customers and team members.Descrierea jobului What is your mission? Responsible for daily customer relations to support client’s vision of providing unparalleled world-class customer service support to both local and overseas customers Provide quality service, including interacting with customers, answering and resolving complex volumes of pre-sale inquiries and post-sale support inquiries via email and live-chat Take ownership of customers’ inquiries and issues by following through effectively and efficiently to
TDCX (EUROPE)

Technical Customer Support - Swedish


Candidatul ideal Gadgets and music enthusiasts sought!!Are you passionate about gadgets and music?Do you enjoy helping people get thе best out of their listening experience and want to learn about thе latest trends in this technology?Do you have a high level of accuracy and strong communication skills?Are you a (near-) native SWEDISH speaker?Then you are thе person we are looking for!We are now looking for stars to join our team in supporting one of thе world leading voice interactive audio devices. You will receive full training to become a seasoned professional and will become part of our specialist support team.Skills You’ll Need: Need to be a native or near-native speaker in SWEDISH and English Must love music and gadgets! Interested in home network troubleshooting and configuration including wireless configuration, router settings, and Internet security software. Customer service oriented with excellent communication skills. Inquisitive, bright & creative trouble-shooter. True tea
MSE - MAJOREL STRATEGY & EXPERTISE

Customer Support Assistant


Candidatul ideal KeepCalling has an excellent full-time position for a Customer Support Assistant, as part of our KC team in Sibiu. KeepCalling is an international calling company that serves expats and travelers around the world who want to make convenient overseas calls or top up any mobile in a few seconds. Our customers have trusted us with their international communication needs since 2003.KeepCalling prides itself on quick and helpful support via phone and email, providing a level of expertise and efficiency that delights our customers.This position is only available at our Sibiu location. Please do not apply if you are not able to relocate to Sibiu.Here’s what you’ll bring to thе table: The completion of a university degree; Excellent verbal and written communication skills in English Other foreign languages are considered a plus but not a requirement Excellent problem-solving abilities Computer literacy and the ability to learn new applications Knowledge of high level customer
NET CONECT

Customer Support With English


Candidatul ideal The ideal candidate has the following profile: Has excellent English skills, especially written; Is comfortable communicating in writing and can express ideas clearly and concisely; Has good computer literacy; Is technically inclined; Is a problem-solver, efficient at troubleshooting and resolving user issues; Is attentive to details; Can work independently but is also committed to the team and common goals; Is curious and has a proactive attitude; Is good-natured, honest and a team player.Some work experience or education in the field of translation/localization is a plus, but not mandatory.Descrierea jobului The selected candidate will work closely with the marketing and tech team, helping generate good customer experience and engagement for an online project catering to the translation and localization industry.Among the tasks: Responds to users' inquiries on email and chat; Verifies information provided by users; Processes data and records it in the company dat
DATA SOLUTIONS

Customer Support & Success


Candidatul ideal Il faut connaitre le monde digital et avoir un bon bagage de connaissances sur la conception et gestion des projets digitaux ou de l’expérience sur un poste de communication/marketing dans une agence média/publicité ou digitale.Compétences linguistiques :- une excellente maîtrise de la langue Française- une bonne maîtrise de la langue Anglaise représente un avantageAutres compétences :- un excellent niveau de communication au sein des équipes, de la hiérarchie et envers les clients- de bonnes compétences de gestion de projet et des équipes : estimations de coûts, mise en place des conditions, gestion des délais, fonction support clients, contrôle de qualité du projet- capable d’être autonome et de travailler en équipe- une bonne maîtrise des technologies, de la culture et de la terminologie Internet et digitale ( Microsoft Office, La Suite Adobe)- un haut niveau de responsabilité- nature proactive et créative>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>A good knowledge of the digital world, cu
RICH MEDIA PRODUCTION

Customer And Sales Support With English


Candidatul ideal English advanced Experience in a customer-service environment Fast learner Having a degree in a related field is a plus Great communication skillsDescrierea jobului Acts as single point of contact for sales team and sales organization in the EMEA region (Europe, Middle East, and Africa) in terms of assistance and support in operating special price requests according to agreed procedures and regulations. Provides support to the sales team and / or sales operations on the special pricing process using all the communication (written, verbal). According to the required quality standards, validates requests from customers, partner / support partners, sales representatives and / or trade groups, respecting the agreed deadline. Validates and / or creates and coordinates standard and non-standard requests for a well-defined customer list by verifying and validating the accuracy of request data through HP systems and documentation to enable HP customers to order the products at
SWICON IT SERVICES
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2908 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.