Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2401 Locuri de Munca Customer support - Joburi Customer support

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2401 Locuri de Munca Customer support - Joburi Customer support

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer support si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Automobile Bavaria Group România este cel mai mare grup de dealeri BMW din Europa Centrală şi de Sud-Est, avand un important rol pe piata auto din Romania.Echipa Automobile Bavaria Group cauta Customer Support pentru sediul nostru din Baneasa, iar daca te regasesti in profilul pe care l-am conturat pentru viitorul nostru coleg, te rugam sa aplici.Ne dorim ca viitorul membru al echipei noastre sa detina urmatoarele calitati: Experienta de minim 1 an intr-un departament de call center; Foarte bune abilitati de comunicare; Foarte bune cunostinte de operare PC; Studii medii/superioare; Limba engleza nivel conversational; Persoana organizata, capacitate de adaptare rapidă la solicitarile specifice postului, dinamic, atent la detalii;Descrierea jobului Atributiile care ii vor reveni viitorului nostru coleg sunt: : Efectueaza apeluri telefonice catre clientii companiei in vederea prezentarii ofertelor companiei; Actualizeaza informatiile despre clienti ( adresa, numar de tele
AUTOMOBILE BAVARIA
Candidatul ideal The ideal CandidateJoin #theAteam!Are you looking for stability, room to grow and develop your career while enjoying working in a mix between at the office and working from home?Do you love being around people and making them happy? If you’re also a good listener and a bit of a problem solver with great communication skills, then you’ll love being on thе front line of making thе magic happen!We’re looking for client-oriented candidates who are native or near-native English speakers (B2, C1 or C2 level) to join our Elite Customer Support team for our newest project!Whether it's clients or colleagues, delivering with a personal touch is truly important to us. We work with a diverse range of well-known retail brands, across many sectors, including; ALDI, Holland & Barrett, B&Q, KFC and Big Bus Tours.We're proud of our team and are always looking for new members with similar talent and enthusiasm to deliver award-winning customer service.Our client is the world’s l
ASCENSOS CONTACT CENTRES ROMANIA
Candidatul ideal Native level or fluency in English, both verbal and written. Excellent communication and customer focus (both verbal and written). Good working knowledge of the Support key functions, procedures and policies. Problem solving, investigative and multi-tasking skills with highest attention to detail. Willingness to work outside of set business hours – for example late nights and weekends (08:00 a.m.-02:00 a.m)Descrierea jobului Role Maintain highest standard of quality and quantity of responses on all Customer Operation related topics and aspects of the role – general account queries, game play, payment info and checks, withdrawal checks, Responsible Gaming and Regulatory Compliance, Anti-Money laundering and Under-Age prevention checks with external agencies.Responsibilities Perform conversion/retention efforts through promotions, events, bonus offers and various outbound projects via telephone, chat and email. Handling all customer related queries via all contact channe
KEY TALENTS
Candidatul ideal Esti o persoana sociabila, dinamica si pasionata de bijuterii? Atunci te asteptam sa faci parte din echipa noastra! Suntem in cautare de o colega pentru postul de customer support.Descrierea jobului Cum stii ca esti persoana pe care o cautam:- comunici usor, iti plac provocarile si esti orientata catre rezultate-identifici si solutionezi nevoile clientilor-gestionezi timpul in mod eficient-oferi informatii valide si complete, utilizand metodele specifice-ai experienta in vanzari de minim un 1 an-propui actiuni si le imprementezi in vederea imbunatatirii vanzarilor-intocmesti si transmiti rapoarte de vanzari configurate dupa cerintele companiei-ai cunostinte legate de sisteme de operare MS Office (Word, Excell
TIANA ATELIER
Candidatul ideal Am aprecia la tine:Sa ai studii medii; Sa iti faca placere sa vorbesti la telefon si sa legi cu usurinta relatii; Sa fii o persoana entuziasta, dinamica si organizata; Sa ai rabdare in transmiterea si explicarea informatiilor solicitate de client; Abilitati de comunicare; Experienta anterioara in call center sau in alt domeniu similar reprezinta un avantaj; Limba engleza nivel mediu/avansat – obligatoriu;Descrierea jobului Ce ar trebui sa faci:Vei prelua apelurile clientilor in vederea identificarii si solutionarii solicitarilor acestora pentru magazinul online; Vei identifica cele mai bune solutii pentru client si companie; Vei gestiona solicitarile primite de la clienti telefonic sau pe e-mail.Ce oferim noi:Program de luni pana vineri, fara ture Pozitie stabila intr-o companie in expansiune; Posibilitati reale de avansare si de crestere pe plan profesional; Contract pe perioada nedeterminata; Tichete de masa; Reduceri pentru achizitiile din magazinele CCC.
CCC
Candidatul ideal Cum arată persoana ideală: ai experiență de minim minim 2 ani în rolul de Customer Support; reprezinți vocea companiei, așa că ne dorim o interacțiune prietenoasă și pozitivă cu clienții noștri și cu restul persoanelor cu care interacționezi; cu toții am fost în situația în care aveam nevoie de ajutor și eram confuzi așa că vrem să îți fie ușor să te pui în locul partenerului de conversație, să empatizezi cu el și să îl ajuți cât mai mult; știm că nu vei reuși să mulțumești pe toată lumea și asta este în regulă, nu trebuie să iei nemulțumirile sau reproșurile personal – acestea sunt ocazii să vedem ce nu funcționează și să ne îmbunătățim serviciul; vrem să îți placă să lucrezi în echipă, să comunici și să colaborezi; ar fi de folos să știi: MS Office ( Word, Excel, Power Point), Google Mail.Descrierea jobului Care vor fi responsabilitatile tale? vei răspunde la telefoanele primite din partea clienților și din partea prestatorilor de servicii colaboratori, cu privire la
INFUSED DIVANA
Candidatul ideal Customer Support Orange Româniaconsilier clienti, customer support, call center, vânzări, agent vânzăriDescrierea jobului Customer Support Orange Româniaconsilier clienti, customer support, call center, vânzări, agent vânzări
Webhelp
Candidatul ideal • Cunoașterea obligatorie a limbilor: Romană, Engleză.• Constituie avantaj cunoașterea oircărei alte limbi: Maghiară, Germana, Italiana,• Operare PC.• Capacitate foarte bună de exprimare prin vorbire, dicție clară.• Bună capacitate de analiză și sinteză.• Spirit de echipă, flexibilitate.• Echilibrat, perseverent și adaptabil, comportament etic și civilizat.Descrierea jobului Eşti o persoană deschisă, receptivă, cu o atitudine pozitivă şi dorinţa de a învaţă lucruri noi?Alătură-te echipei noastre!Căutăm colegi noi care să ne ajute să înregistrăm solicitarile de asistență rutieră,(solicitari de cazare, rent a car) dar care să caute și să găsească cele mai potrivite și rapide soluții de asistență rutieră pentru fiecare caz în parte. De asemenea este la fel de importantă comunicarea pe care aceștia o au și cum comandă soluțiile spre implementare către rețeaua specifică de parteneri.Ce oferim?• Curs de formare.• Traininguri periodice, care contribuie atât la dezvoltarea per
A24 ROAD PATROL
Candidatul ideal What we expect: Native Romanian language and medium level(B2) of English availability for a full-time position, in shifts covering: 08:00 - 21:00, Monday - Sunday, 5 days/week technical skills: familiar with working on Internet and excellent keyboard skills, working knowledge of Microsoft Office programs customer service orientation good communication skills in written & spoken good problem solving skills and ability to prioritize ability to work in a fast-paced environment good team player skills, with ability to build and maintain strong relationshipsDescrierea jobului Key responsibilities: receive incoming calls and e-mails edit cancel or refund reservations track reservations on-request and provide the customer with a timely and efficient response dealing with customer complaints in a professional manner to reinforce a positive image of the company achieve performance targets (call-handling and quality) work as part of a team and be able to stimulate and motivate o
CALLPOINT NEW EUROPE
Candidatul ideal The ideal candidate? Good computer navigation skills; Strong PC skills, with knowledge of Microsoft Office Process Specific Skills; Foreign language requirement (French : written: Medium/advanced; spoken: Medium/Advanced; comprehension: advanced); At least a medium level of English language is also required; Knowledge about the Travel Domain - preferred(any industry experience is eligible).Descrierea jobului The Customer Care Support with French will be responsible for all the booking requests for hotels, cars, cruise ships, and navigation for French customers via phone and email.Main responsibilities: Processing hotel, cruise ships and car booking requests using client-specific applications and any other systems/ tools required to complete the tasks; Following vendor-related instructions as per the information received from the client point of sales; Communicating with client’s points of sales through phone, chat, or email to ensure timely processing of booking reques
HRS STAFFING SERVICES
Candidatul ideal What we hope you will bring to the team: A minimum of 3 years previous experience as a customer support specialist in online stores/online games Comfortable using PC software and tools Advanced communication skills in English (speaking and writing as well) Ability to communicate in a clear, polite and efficient manner Enthusiastic regarding games and gaming industry in generalDescrierea jobului Your Main Mission:In your role as a Customer Support Specialist, you are crucial for our success in assessing and managing potential issues and follow through to resolution. Your experience in the gaming industry and/or customer support would support our users in having a positive experience.Your Day to Day: Help our players address potential issues (via tickets) using Zendesk and/or e-mail Monitor issues and prioritize users requests Support ad-hoc issues related to game administration Collaborate with team members to ensure proper assistance and resolution of requests
WOLCEN STUDIO EAST
Candidatul ideal - studii economice constitue un avantaj;- persoană organizată, riguroasă, analitică, dinamică, flexibilă;- experiența într-o poziție similară sau cu legătura constitue un avantaj;- bune abilități de comunicare, negociere și gestionare a relațiilor comerciale;- orientare către indeplinirea obiectivelor și prioritizarea activităților;- deținerea permisului de conducere (cat. B) și mașina personală;- bune abilități de operare PC (pachetul Microsoft Office).Descrierea jobului Responsabilități: prospectează piața de profil, monitorizează și actualizează baza de date cu principalii furnizori: curenți sau potențiali; caută noi furnizori și negociază condiții din contract de colaborare; transmite informații cu privire la contractele și actele adiționale încheiate cu furnizorii (oferte preț, discounturi, termene de livrare, termene de plată, etc.) oferă furnizorilor suport. Beneficii: Salariu atractiv care reflectă responsabilitățile și bonusuri; Job full-time; Un mediu de lucr
OCEANO MERCADO
Candidatul ideal • Studii superioare finalizate;• Cunoștințe avansate de engleză scris și vorbit;• Cunostinte operare PC (bune cunostinte de Excel, Outlook);• Experienta de lucru intr-un ERP constituie un avantaj;• Experiență anterioară relevantă;• Bune abilități de analiză, abilități de comunicare și orientare către client.• Persoana proactiva, inovativa, ordonata, atenta la detalii;• Orientare către eficienţă/rezultate.Descrierea jobului • Veți servi ca contact principal cu clienții pentru portofoliul de conturi alocat și vă veți asigura că toate nevoile și așteptările clienților sunt îndeplinite;• Veți răspunde la apelurile primite de la clienți și la e-mailuri cu privire la solicitările de comandă, la datele de expediere, probleme, modificări ale comenzilor, reparații;• Veți comunica cu alte departamente,cum ar fi Inginerie, Logistică, Producție, Achizitii, Planificare pentru a rezolva problemele clienților;• Veți sprijini procesarea comenzilor, inclusiv introducerea comenzilor, ac
LACON ELECTRONIC
Candidatul ideal KeepCalling has an excellent full-time position for a Customer Support Assistant, as part of our Tello team in Sibiu. Tello is an exciting new mobile provider in thе US receiving rave reviews for its prices and customer support. Tello prides itself on quick and helpful support via phone, email, and chat, providing a level of expertise and efficiency that delights our customers.This position is ONLY available at our Sibiu location. Please do not apply if you are not able to relocate to Sibiu.Here’s what you’ll bring to thе table: The completion of a university degree; Excellent verbal and written communication skills in English; Spanish and other foreign languages are considered a plus; Fast and correct typing skills; The ability to manage difficult customer situations, to respond promptly to their needs, solicit feedback to improve service; The ability to analyze thе various parts of a problem properly and develop logical solutions; The ability to analyze orders and de
NET CONECT
Candidatul ideal Cum ni te imaginam?- O persoana dinamica cu abilitati bune de comunicare, gandire pozitiva si o puternica dorinta de dezvoltare;- Ne dorim sa poti lua independent o decizie, nu doar sa urmezi o procedura;- Empatia fata de nevoile clientilor si deschiderea pentru a lucra in echipa sunt de asemenea pe placul nostru;- Cunostintele bune de operare pe calculator si cele de limba engleza iti vor face activitatea mai usoara.- Studii superioare finalizate/in curs;- Experienta in relationarea cu clientii reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Ce vei face alaturi de noi?- Vei oferi suport clientilor si vei gasi solutii adaptate nevoilor lor;- Vei gestiona conturile clientilor si vei promova serviciile companiei catre noi prospecti;- Vei contribui la cresterea satisfactiei clientilor si vei participa la optimizarea proceselor de lucru;- Vei imparti voie buna si vei lucra eficient cu toata echipa;- Vei putea citi carti interesante la birou, vei avea parte de training-uri si te v
VEHICLE MANAGEMENT SYSTEMS
Candidatul ideal Dacă ești în căutarea unui loc dе muncă foarte plăcut, alături dе o echipă tânără, unde să evoluezi urmând un program avantajos ce-ți oferă mai mult timp liber, atunci te invităm alături dе noi!Candidatul ideal este: Orientat către rezolvarea problemelor, cu o atitudine pozitivă și proactivă; Capabil să asculte, să comunice și să prezinte informații într-un mod cursiv în limba română; Rezistent la stres și cu o capacitate dе adaptare la fluctuații ale ritmului dе lucru; Dispus să lucreze în ture, conform unui program foarte avantajos, ce permite mai mult timp liber, dar cu ture dе noapte și sărbători legale; Capabil să lucreze nesupravegheat și să rezolve situații neprevăzute; Punctual, organizat și capabil să prioritizeze.Reprezintă un plus: Experiență în industria jocurilor dе noroc; Cunoștințe dе bază ale limbii engleze; Abilitate dе tastare rapidă; Cunoștințe dе MS Office, cu precădere Excel.Descrierea jobului Responsаbilități: Preluаreа și rеzolvareа solicitărilor
WinBet
Candidatul ideal -Descrierea jobului -
SECOM HEALTHCARE
Candidatul ideal • Studii superioare• Dorinta de dezvoltare si buna capacitate de invatare• Buna capacitate de abstractizare si gindire spatiala• Riguros, organizat, ordonat, responsabil, cu grad mare de implicare• Bune cunostinte de utilizare PC: Excel, Word• Bun coleg, abilitati de comunicareDescrierea jobului • Analizeaza cererile de cotatii pentru tiparituri, utilizand, in mare masura, cunostinte matematice• Propune solutii de optimizare a produselor din punct de vedere a costurilor• Utilizeaza softul specific pentru a genera cotatia optima• Elaboreaza analize asupra costurilor si postcalcule​​• Realizeaza raportari catre management• Colaboreaza indeaproape cu departamentele de vanzari si proiectare
PRINTCO
Candidatul ideal Proven customer support experience or experience as a Client Service RepresentativeStrong phone contact handling skills and active listeningFamiliarity with CRM systems and practicesCustomer orientationExcellent communication and presentation skillsAbility to multi-task, prioritize, and manage time effectivelyHigh school diplomaDescrierea jobului Manage incoming phone calls, emails and chatIdentify and assess customers’ needs to achieve satisfactionBuild sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communicationProvide accurate, valid and complete information by using the right methods/toolsHandle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolutionKeep records of customer interactions, process customer accounts and file documentsTake the extra mile to engage customers
ADECCO RESURSE UMANE
Candidatul ideal We want you in our team! If you'd like to be part of an international team, we need you!We are searching for tech-savvy enthusiasts!If you enjoy using computers and find satisfaction in helping others find the ideal solution, YOU are our future colleague!And you'll also be considered a hero when you solve our customer's challenges.Descrierea jobului What you will do:- Provide accurate and optimal IT solutions via telephone, e-mails or chat;- After an effective training period you will be able to troubleshoot different issues (office, windows, outlook, internet, specific applications, hardware);- Assist in the resolution of customer and support issues to ensure a positive impact on customer satisfaction;- Follow-up the existing back-log;- Comply with project’s performance indicators;- Communicate with other designated teams and escalate complex issues.
EVERIENCE ROMANIA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2401 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.