Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

679 Locuri de Munca Operator call center - Joburi Operator call center

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

679 Locuri de Munca Operator call center - Joburi Operator call center

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator call center si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Ce ne dorim:Ne dorim să poți comunica cu ușurință cu clienții și să îți facă plăcere să lucrezi în echipă.Ne așteptăm să ai o atitudine pozitivă, să fii o persoană deschisă și empatică.Lucrând alături de noi este necesar să ai: experiență anterioară în Call Center; cunoștințe și experiență de lucru cu pachetul Microsoft Office; excelente abilități de comunicare, voce placută, claritate în exprimare; atentie distributivă care să permită desfășurarea unor activități simultane: discuție telefonică, introducere date în sistemul informatic, verificare date introduse în sistemul informatic); capacitatea de a învăța și utiliza aplicațiile informatice specifice companiei.Descrierea jobului Ce vei face: Efectuezi apeluri pentru verificarea și actualizarea informațiilor din baza de date proprii; Introduci în sistem informațiile obținute; Verifici corectitudinea informațiilor introduse; Participi la campaniile interne ale companiei (contactezi clienții în vederea promovării și vâ
BORG DESIGN
Candidatul ideal Medical Ocupational isi mareste echipa din call-center!Esti capabil sa inveti lucruri noi ? Trimite-ne CV-ul tau!La noul coleg/a cautam urmatoarele calitati/aptitudini:Cunostinte de operare computerExperienta in call-center reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorieSeriozitate, punctualitate, atitudine pozitiva, fire sociabila si comunicativaDescrierea jobului Preluarea apelurilor telefonice in vederea programarii pacietilorEfectuarea unor activitati de birou specifice (FAX, print/copy, indosariere, arhivare etc.)Prezentarea informatiilor solicitate de catre pacientiIntroducerea de date si informatii in aplicatiile dedicateColaborarea cu celelalte departamente ale companieiProgram de lucru in tureBeneficiiSalariu motivant in raport cu evolutia profesionalaAsigurare Privata Suplimentara de SanatateMediu de lucru placut alaturi de o echipa tanaraBonus de sarbatori (Paste si Craciun)
MEDICAL OCUPATIONAL
Candidatul ideal - Cunoașterea limbii române la un nivel avansat (scris și vorbit); - Abilități foarte bune de comunicare; - Orientare către client și capacitatea de a găsi rapid soluții; - Studii medii/ superioare finalizate; - Flexibilitate, stabilitate și spirit de echipă; - Încredere și proactivitate, dedicare și onestitate;Descrierea jobului Principalul rol este de a interacționa și de a rezolva solicitările clienților prin:Preluarea apelurilor telefonice; Preluarea emailurilor; Analiza cerințelor apelantilor și furnizarea de informații corecte și complete; Urmărirea demersurilor necesare în vederea soluționării solicitărilor apelantilor;Iti oferim:Salariu motivant; Tichete de masa; Bonusuri de calitate/ performanta; Training de specialitate si suport permanent; Mediu de lucru placut si dinamic
INFRAWEB MANAGE SERVICES PROVIDER
Candidatul ideal Persoana amabila, ambitioasa si comunicativa, care sa se asigure ca fiecare interactiune cu clientul se incheie cu zambetul pe buze. De asemenea ne mai dorim sa ai:- abilitati de comunicare si ascultare activa;- orientare catre client;- initiativa si implicare;- cunostinte operare PC (nivel de baza);- experienta in domeniul call-center si domeniul tehnic reprezinta un avantaj;Descrierea jobului - Preia apelurile de la clienti in vederea vanzarii produselor si serviciilor active;- Preia comenzile venite pe online- Furnizeaza informatii la solicitarea clientilor;- Promoveaza produsele si serviciile in vederea cresterii vanzarilor si a numarului de clienti;- Preia reclamatiile primite telefonic de la clienti si le redirectioneaza catre managerul direct.OFERIM:- Contract de munca pe durata nedeterminata;- Salariu fix + bonus performanta- Tichete de masa;- Perioada de training platita;- Program de lucru flexibil - full time sau part time;
SPEED PIZZA
Candidatul ideal Studii medii / superioare; Capacitatea de adaptare la diverse situatii si la programele soft interne; Experienţa în sfera vânzărilor şi relaţiilor cu clienţii este considerată un avantaj; Abilitati de comunicare crescute; Capacitate de lucru atat in echipa, cat si independent; Foarte bune abilităţi de vânzare şi negociere; Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă; Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi; Capacitate de a respecta termenele si orientare catre rezultat; Cunostinte de baza de operare PC - pachetul MS Office.Descrierea jobului Toate ideile noi sunt apreciate si analizate ; Asigura comunicarea cu clienţii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire, corespondenta scrisa - e-mail), tratand cu profesionalism toate solicitarile, identificand nevoile clientilor; Nu necesita cunostinte tehnice si se acorda suport minim informational ( Dispecerul este o interfata intre client si operatorul din tere
FLI INSTAL SERVICE
Candidatul ideal • Să îți placă să vorbești și să comunici cu lejeritate cu ceilalți;• Să ai cunoștințe de navigare online;• Să fii orientat către client, să fii sensibil la nevoile sale și atent la detalii;• Să îți dorești să înveți neîncetat lucruri noi;• Să ai spirit de echipă;• Să ai abilitatea de a negocia și de a convinge;• Să îți dorești să faci lucrurile să se întâmple;• Să privești proiectele ca pe o provocare și o oportunitate de dezvoltare.Descrierea jobului • Să comunici la telefon, însă nu oricum, ci cu scopul de a promova, a convinge și a vinde produse și servicii;• Să propui oferte adaptate pe nevoile clienților, pentru a le oferi acestora exact lucrurile de care au nevoie;• Să oferi informații relevante și corecte despre produsele și serviciile promovate;• Să gestionezi și să rezolvi solicitările primite de la clienți;• Să te asiguri că ai clienți mulțumiți, să urmărești în tot ce faci atât calitatea, cât și realizarea target-ului stabilit.Ce îți oferim:• Training profe
BERBEX BASILICUM
Candidatul ideal Ce urmarim: Sa ai o atitudine pozitiva si sa fii orientat catre gasirea solutiilor; Sa ai o buna capacitate de analiza, deoarece vei urmari indicatori financiari; Foarte bune abilitati de organizare si prioritizare a activitatilor si timpului de lucru; Bune cunostinte de limba italiana scrisa si vorbita. Experienta in activitatea de recuperare creante/lucru cu clientii in regim de call-center reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie.Descrierea jobului Ce vei face: Vei contacta clientii restantieri si vei prelua apelurile in vederea recuperarii sumelor datorate de acestia, aplicand tehnicile si standardele de calitate stabilite; Vei monitoriza și gestiona portofoliile de creante alocate; Vei colecta informații despre creantele cu probleme și negocierea termenelor de rambursare; Vei implementa masuri individuale, in functie de tipologia fiecarui debitor si în funcție de motivul întârzierii;Beneficii: Tichete de masa; Training intern; Bonusuri in functie de realizar
DEBEO JOBS
Candidatul ideal Experienta in domeniu Capacitatea de a invata lucruri noi Excelente abilitati de comunicare si relationare Persoana vesela si optimistaDescrierea jobului Ofera pacientilor/clientilor informatii detaliate referitoare la serviciile companiei Promoveaza si prezinta, vinde serviciile companiei Opereaza programari in sistem Redirectioneaza pacientii catre diverse cabinete Raspunde promt solicitarilor si intrebarilor pacientilor Este amabila si binevoitoare Prioritizeaza cu succes informatia Asculta si rezolva solicitariile, sesizarile din partea pacientilor si transmite in detaliu managementului Prezinta oferta pacientilor si ii tine informati cu toate ofertele si serviciile clinicii
SILHOUETTE MEDICAL CENTERS
Candidatul ideal - Abilități foarte bune de comunicare și relaționare: vorbit și scris (telefon, web, chat și e-mail);- Atitudine pozitivă, proactivă - orientare către client;- Abilități foarte bune de organizare și prioritizare a sarcinilor zilnice;- Cunoștințe de utilizare PC (pachetul Microsoft Office în special Excel, e-mail, interfețe online) - nivel mediu;- Experiență pe o poziție similară de minim 1 an;- Absolvent(ă) a unei forme de învățământ medii;- Limba engleză- nivel conversaționalDescrierea jobului -Preluarea, gestionarea, redirectionarea tuturor apelurilor telefonice venite prin intermediul numarului de call-center;-Preluarea, gestionarea, redirectionarea tuturor mesajelor si solicitarilor venite prin intermediul site-urilor Autoklass;-Efectuarea programarilor sau reprogramarilor clientilor pentru reparatia autovehiculelor in service, la test- drive, etc;-Raspunde prompt tuturor solicitarilor oricarui client, avand o atitudine politicoasa, pozitiva, amabila;-Preia feed-ba
AUTOKLASS CENTER
Candidatul ideal Studii superioare (absolvent sau in curs) Cunostinte MS Office: nivel mediu/avansat Atitudine pozitiva si orientata spre rezultate Limba engleza: nivel mediu/avansat Experienta de minim 1 an intr-un departament de call center inbound/outbound Experienta in activitatea de daune asigurari - reprezinta un avantajDescrierea jobului Preluarea apelurilor telefonice de la clienti si inregistrarea dosarelor de dauna Oferirea informatiilor necesare in vederea solutionarii dosarelor de dauna Consilierea clientilor in legatura cu produsele de asigurareIti oferim multe provocari si oportunitati de dezvoltare in cadrul UNIQA AcademySambata si Duminica sunt doar ale tale, iar programul de L-V este flexibil in intervalul 08:00-18:00Locatie: Strada Alexandru Philippide nr. 9b ( foarte aproape de Statia de metrou Piata Romana)
UNIQA ASIGURARI
Candidatul ideal Cum arată persoana ideală: ai experiență de minim minim 2 ani în rolul de Customer Support; reprezinți vocea companiei, așa că ne dorim o interacțiune prietenoasă și pozitivă cu clienții noștri și cu restul persoanelor cu care interacționezi; cu toții am fost în situația în care aveam nevoie de ajutor și eram confuzi așa că vrem să îți fie ușor să te pui în locul partenerului de conversație, să empatizezi cu el și să îl ajuți cât mai mult; știm că nu vei reuși să mulțumești pe toată lumea și asta este în regulă, nu trebuie să iei nemulțumirile sau reproșurile personal – acestea sunt ocazii să vedem ce nu funcționează și să ne îmbunătățim serviciul; vrem să îți placă să lucrezi în echipă, să comunici și să colaborezi; ar fi de folos să știi: MS Office ( Word, Excel, Power Point), Google Mail.Descrierea jobului Care vor fi responsabilitatile tale? vei răspunde la telefoanele primite din partea clienților și din partea prestatorilor de servicii colaboratori, cu privire la
INFUSED DIVANA
Candidatul ideal Căutăm un nou coleg care să ocupe postul de Operator Call Center deschis în cadrul Compartimentului Promovare Produse, Directia Marketing-Vanzari.Obiectivele postului: Contactarea medicilor, farmaciștilor şi a depozitelor, prin intermediul telefonului sau email, în vederea informării acestora, privind produsele si ofertele companiei.Dacă tu ești candidatul ideal, vei îndeplini următoarele cerințe:a. studii medii/superioareb. cunoștințe de operare pe calculatorc. abilități de comunicare si lucru in echipăd. atitudine pozitivă, entuziasm, orientare spre rezultatAr fi un plus pentru tine dacă ai:a. experiența anterioară în activități de marketing/vânzari/promovarDescrierea jobului Provocările tale vor fi:a. realizează planul zilnic de promovare prin telefon.b. prezintă si promovează la telefon produsele / serviciile către clienții potențiali si cei existenți (medici, farmaciști - farmacii, depozite)c. organizează şi facilitează derularea campaniilor de promovare, a vânzăr
Gedeon Richter
Candidatul ideal - Absolvent studii medii;- Experienta de minimum un an în zona de relatii cu clientii;- Abilitati excelente de comunicare , atat oral cat si scris;- Abilități foarte bune de organizare și prioritizare a sarcinilor zilnice;- Cunoștințe de utilizare PC- nivel mediu;- Abilitati de analiza si sinteza;- Atitudine pozitivă, proactiva;- Spirit de echipa.Descrierea jobului - Preluarea solicitarilor venite din partea clientilor pe canalele de comunicare puse la dispozitia acestora: telefon, e-mail, livechat, whatsapp;- Furnizarea informatiilor solicitate de catre clienti (generale si personalizate), conform regulamentului si procedurilor operationale;- Informarea clientilor sau a potentialilor clienti in legatura cu produsele, ofertele si promotiile disponibile pe web site-ul companiei ;- Preluarea feed-back-urilor clientilor precum si a sugestiilor venite din partea acestora si transmiterea catre management.
Confidenţial
Candidatul ideal Cautam persoane energice, entuziaste, perseverente dornice de stabilitate la locul de munca pentru pozitia de "Operator Call Center in limba romana" pentru promovare&vanzare de bunuri si servicii.Iti oferim un loc de munca stabil, cursuri de formare pentru cei fara experienta in domeniu, un salariu fix plus castiguri substantiale in functie de competentele dobandite, un mediu de lucru placut si organizat cu toate instrumentele necesare pentru a face performanta.Cerinte:• cunostinte medii de calculator ;• constituie un avantaj experienta in domeniul Customer Care ;• orientare catre client si capacitatea de a gasi rapid solutii;• excelente abilitati de comunicare, atitudine pozitiva;Descrierea jobului Descrierea jobuluiContactează telefonic clienti din anumite zone ,promovează oferta și serviciile companiei în vederea atingerii obiectivelor de vânzări .Beneficii:• training si formare continua la locul de munca;• program de lucru full time ;• mediu profesionist de lucru;•
OPEN MIND-GRUPPO OM
Candidatul ideal Cautam noi colegi/colege pentru a se alatura echipei noastre, de la site-ul de incaltaminte Modlet.ro pentru posturile urmatoare: Operator introducere și prelucrare date Operator Call-Center - lb.romana (Modlet.ro)Cerinte pentru "Operator introducere și prelucrare date" : Dexteritate în utilizarea calculatorului; Usurinta de a lucra in echipa; Atentie la detalii; Cunostinte basic Microsoft Excel/Word Disponibilitate de angajare cat mai rapida; Disponibilitatea de a invata in timp si alte task-uri, necesare pentru magazinul online;Cerinte pentru "Operator Call-Center": Abilitati de comunicare si orientare catre client Capacitate de integrare, adaptare si desfasurare a activitatii în cadrul unei echipe tinere si dinamice Calm şi stapanire de sine, atentie la detalii, atentie distributivă; Cunostinte de bază operare PC, navigare internet, office (excel, word) Experienta in activitati de call center prezinta un avantaj, dar nu este obligatorie;Adresa pc.de lucru: Str. Ceta
Modlet
Candidatul ideal Angajam operator call center!Ai abilități excelente de comunicare?ști cu inițiativă și te descurci în orice situație?Dacă da,Avem un job pentru tine:Descrierea jobului Responsabilitatile postului sunt:1.Preluarea comenzilor telefonic2.Comunicarea cu clientul si rezolvarea problemelor intampinate cu acesta.Job tip fulltime.Salariul este 2000-2500 lei + comision vanzare.Locație: Voluntari-Pipera, Ilfov
LSC BUYERS S.​R.​L.​
Candidatul ideal Candidatul ideal: Cunoștințe medicale și experiența anterioară pe un post similar Abilități de organizare Adaptabilitate la condiții de stres Cunoștinte bune de limba română și fluență în exprimare Aptitudini de lucru în echipă Comportament adaptabil în funcție de cerințele interlocutorului (comunicare, empatie) Persoană dinamică, responsabilă și orientată către pacient Cunostinte MS Office – nivel mediu Cunostinte limba engleza - nivel mediuDescrierea jobului Descrierea jobului: Programarea sau reprogramarea pacientilor la consultatii si investigatii medicale si confirmarea acestora Sprijinul pacientilor prin oferirea de informatii corecte in ceea ce priveste pregatirea anterioara necesara efectuarii diferitelor investigatii medicale Oferirea informatiilor cu privire la toate serviciile medicale oferite de Royal Hospital Gestionarea apelurilor telefonice și solicitărilor venite pe e-mail Efectuarea altor task-uri secundare ce țin de relația la telefon sau pe e-mail cu
CLINICA SF. LUCIA
Candidatul ideal - Abilitati navigare internet si operare PC- Acuratete in prelucrarea si inregistrarea datelor- Abilitatea de a lucra cu task-uri zilnice- Capabil sa lucreze independent, atent la detaliiDescrierea jobului - Introduce in sistem a comenzile telefonice;- Furnizeaza informatii despre promotii si despre produsele magazinului online;- Ofera suport clientilor telefonic;- Preluarea apelurilor telefonice din centrala- Actualizare produse stocuri online- Cunostinte primare operare pc/ office/ word
NICHIDUŢĂ TRADING
Candidatul ideal AMICredit angajeaza!!!A vinde nu este o meserie, ci o arta! Arta de a te pune in locul potentialului client si de a intelege ceea ce simte si ceea ce gandeste el.Doar trecand peste propriul interes, ca vanzator, poti crea o relatie pe termen lung cu acel client, care iti va aduce mult mai multe beneficii decat un mic castig obtinut pe loc.Esti o persoana vesela, comunicativa si prietenoasa?Ai rabdare, initiativa si un spirit perseverent?Esti o persoana responsabila si matura?Ti-ar placea sa lucrezi intr-o echipa in care rezultatele sa depinda doar de implicarea ta?Daca raspunsul este "DA!" la toate aceste intrebari, locul tau este la AMICredit!De ce? Pentru ca:Stim ca vrei sa ajungi cat mai repede sa intelegi ce inseamna o cariera puternica si banoasa. Am creat pentru asta Scoala de Banking. Aici vorbim despre cele mai simple si mai practice metode de invatare a intregului domeniu bancar.Stim ca uneori iti este frica sa nu gresesti - ei bine, filozofia noastra este de
AMICREDIT TEAM
Candidatul ideal Diploma de bacalaureat-obligatoriu; Persoane sociabile, comunicative, care se integreaza rapid in colectiv si care au o exprimare clara si cursiva; Persoane cu si fara experienta in call center, inclusiv studenti dornici sa invete si sa progreseze; Persoane cu capacitatea de a se adapta la interlocutori de tipologii diferite;Descrierea jobului Contactarea potentialilor respondenti pentru aplicarea interviurilor telefonice (outbound);BENEFICII: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program de lucru: 9.00 - 17.30(L-V); Salariu atractiv, ce creste cu fiecare an de vechime in cadrul firmei; Bonus anual in functie de performanta; Mediu placut de munca, echipa tanara, energica; Respect si aprecierea rezultatelor muncii depuse.
MARKET INSIGHT SOLUTIONS
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 679 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.