Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

785 Locuri de Munca Operator call center - Joburi Operator call center

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

785 Locuri de Munca Operator call center - Joburi Operator call center

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator call center si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator call center si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator call-center cu franceza si engleza


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 5000 LEI pe lună
Cerințe:-Limba engleză și franceză la nivel avansat - obligatoriu;-Abilitati de comunicare, de ascultare-Capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor-Spirit de echipa si initiativa Beneficii:-Program de lucru full-time, doar ture de zi, de L-V-Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată;-Concedii conform legislației;-Asigurare medicală:-Tichete de masă;-Salariu motivant fix. Responsabilități:Raspunde la apelurile clientilor;Rezolva solicitarile clientilor atat la telefon, cat si pe e-mail;Ofera asistenta in acord cu conditiile si procedura companiei;Ofera supot tehnic; Cauta informatiile necesare in functie de fiecare situatie, folosind resursee puse la dispozitie de companie.SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting

Operator call-center cu germana si engleza


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 5000 LEI pe lună
Cerințe:-Limba engleză și germană la nivel avansat - obligatoriu;-Abilitati de comunicare, de ascultare-Capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor-Spirit de echipa si initiativa Beneficii:-Program de lucru full-time, doar ture de zi-Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată;-Concedii conform legislației;-Asigurare medicală:-Tichete de masă;-Salariu motivant fix. Responsabilități:-Raspunde la apelurile clientilor;-Rezolva solicitarile clientilor atat la telefon, cat si pe e-mail;-Ofera asistenta in acord cu conditiile si procedura companiei;-Ofera supot tehnic;-Cauta informatiile necesare in functie de fiecare situatie, folosind resursee puse la dispozitie de companie. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting

Operator call center cu franceza/​engleza si germana/​engleza


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 5500 LEI pe lună
Cerințe:Limba engleză și germană sau engleză și franceză la nivel avansat - obligatoriu;Abilitati de comunicare, de ascultareCapacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilorSpirit de echipa si initiativa Beneficii:Program de lucru full-time, remote;Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată;Concedii conform legislației;Asigurare medicală:Tichete de masă;Sporuri de weekend;Salariu motivant fix. Responsabilități:Raspunde la apelurile clientilor;Rezolva solicitarile clientilor atat la telefon, cat si pe e-mail;Ofera asistenta in acord cu conditiile si procedura companiei;Ofera supot tehnic;Cauta informatiile necesare in functie de fiecare situatie, folosind resursee puse la dispozitie de companie. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting

Operator Call Center/​consultant Call Center


Candidatul ideal Îți dorești să dai startul carierei tale sau să îți îmbunătățești aptitudinile și cunoștințele?Fie că ai experiență sau nu în telesales, te așteptăm să faci parte din echipa noastră.CANDIDATUL IDEAL: Abilități excelente dе comunicare, putere dе convingere și negociere Atitudine pozitivă, entuziasm și dorință dе învățare Cunoștințe medii dе operare PC Dorință permanentă dе perfecționare și avansare în carierăDescrierea jobului RESPONSABILITĂȚI: Vei contacta tеlefonic cliеnţi dintr-o bаză dе date аlocаtă de către noi. Trebuie să idеntifici și să înțеlеgi nevoia clienților cu scopul dе а vinde produsеle noаstrе. Trebuie să ai capacitatea de autonomie pe post și de a te adapta rapid la nevoile jobului. Fiecare client este unic, așa că trebuie să iți adaptezi discuția în funcție de fiecare persoanăBENEFICII: Salariu fix + bonus pentru fiecare vânzare, în funcție de targetul atins Bonuri de masă Munca de acasă Program de muncă standard de 5 zile saptămânal (luni-vineri) Tu d
ASITEL AGENT DE ASIGURARE

Operator Call Center


Candidatul ideal - Studii medii sau superioare;- Excelente abilitati de comunicare si de solutionare a problemelor in timp real;- Capacitate de organizare a activitatii individuale;- Orientare catre rezultate, atat individuale cat si la nivel de echipa;- Atitudine business in relatia cu clientii;- Cunoastere microsoft office (excel, word - nivel mediu);- Experienta in domeniu minim 2 ani.Descrierea jobului - Gestionarea apеlurilor si е-mаil-urilor din pаrtea cliеnților;- Preluarea cu promptitudinе si seriozitate a sesizarilor si transmiterea catre superiorul direct;- Mentinerea relatiei telefonice sau e-mail cu clientii pana la solutionarea sesisazii;- Evidențа intеrаcțiunilor cu cliеnții și înrеgistrаrea sesizarilor transmise de acеștiа in baza de date.Beneficii:- Salariu motivant;- Training profesional specializat;- Sansa de a deveni un profesionist in domeniul comunicarii.
MAXIGEL

Operator Call Center


Candidatul ideal Cunostinte in programele Microsoft Office (Excel, Word, Powerpoint etc);Usurinta in lucra cu task-uri si proiecte multiple in acelasi interval de timp;Capacitate de a analiza si sintetiza informatiile;Spirit analitic;Spirit de echipa;Usurinta in comunicare si exprimare;Abilitatea de a intra in discutie cu oamenii si de a-i antrena la dialog;Entuziasm, perseverenta (sa abordeze interlocutorul cu entuziasm si sa nu renunte chiar daca are refuzuri) si politete (sa fie amabil si rabdator cu respondentii);Dornic sa invete lucruri noi.Descrierea jobului Finalizarea proiectelor la timp lucrand sub instructiunile Field Supervisor-ului;Realizarea de chestionare telefonice, urmarind regulile si procedurile strict stabilite (nu se realizeaza vanzari sau promovari de produse);Introducerea datelor in format electronic;Revizuirea chestionarelor si inregistrarilor finalizate pentru a se asigura ca sunt complete si eligible;Verificarea datelor culese in urma interviurilor realizate in
ISENSE SOLUTIONS

Operator Call Center - Iasi


Candidatul ideal -seriozitate-convingator-indraznet-voce placuta-vocabular dezvoltat-creativ-experienta in vanzari;Descrierea jobului Jobul consta in:-- Preluarea apelurilor telefonice ale clientilor si transformarea acestora in comenzi intr-un raport cat mai mare.-- Contactarea potentialilor clienti si prezentarea detaliata a produselor firmei.-- Updatarea bazei de date cu clienti existenti.-- Urmarirea coletelor expediate pana la ridicarea acestora de catre clienti. ( contactarea curierilor contractati pentru accelerarea procesului de livrare, unde este necesar)-- Introducerea in baza de date a clientilor noi, care vin cu comenzi pe platforma online.-- Upsales.****************ANUNTUL ESTE VALABIL PENTRU ORASUL IASI*******************
LUXPRIMUM

Operator Call Center


Candidatul ideal 1-2 ani de experienta pe o pozitie similara sau in vanzari; Studii superioare sau in curs de finalizare; Limba engleza –nivel mediu; Cunostinte de Microsoft Office; Concentrat pe rezultate; Abilitatea de a comunica în mod clar (scris și verbal) si de a folosi „limbajul pozitiv” in comunicarea cu clientii; Atentie si rabdare; Orientare catre satisfacerea nevoilor clientilor; Tenacitate si capacitate de convingere; Capacitate de gestionare a timpului excelenta si capacitatea de a gestiona presiunea.Descrierea jobului Actioneaza ca punct unic de contact in legatura cu solicitarile clientilor referitoare la produsele si serviciile detinute in cadrul companiei. Ofera informatii/raspunsuri la solicitarile clientilor (email, telefonic), despre produsele si serviciile companiei Verifica documentatiile primite din partea clientilor, referitoare la dosarele de maturitate, rascumparare, modificare date client etc, in vederea procesarii acestora de catre serviciile/departamentele
BCR ASIGURARI DE VIATA VIENNA INSURANCE GROUP

Operator Call Center


Candidatul ideal Căutăm o persoană potrivită pentru funcția de Customer support - operator call center, în cadrul diviziei de distribuție aparținând unuia dintre cei mai importanți importatori si distribuitori de produse, din ramura in care activeaza, din Romania.Acest post are ca scop principal gestionarea clienților firmei pentru o zona din tara.Descrierea jobului Gestionarea presupune:• contactarea telefonică a clienților societății;• preluarea comenzilor;• procesarea comenzilor în sistem;• prezentarea produselor noi sau a promoțiilor, telefonic, prin WhatsApp sau e-mail;Cerințele postului sunt următoarele:• abilități avansate de comunicare;• cunoștințe consistente de operare PC, CRM, WinMentor• capacitate de învățare;• dinamism și perseverență;• rezistenta la stres.
GROUP AS

Operator Junior Call Center


Candidatul ideal Cu sau fără experiență, vrem să descoperim adevăratele talente!Daca comunici cu usurință și ești o persoană influentă, iți convingi des prietenii, vino să câștigi din asta !Daca ești o fire ambițioasă, responsabilă, organizată și cu țeluri înalte, hai să-ți faci o carieră în industria noastră!Dacă ești o persoană inteligența, nu mai sta pe gânduri și trimite-ne un CV, chiar ACUM, iar noi te vom contacta pentu a stabili o întâlnire.Descrierea jobului Stim ca iti doresti un job stabil in aceste vremuri nesigure, tocmai de asta noi iti oferim :• Salariu incepand de la 1900 pana la 2400 net chiar si peste (depinde de tine cat esti de constincios)• Doua concedii de cate doua saptamani, unul de sarbatorile de iarna si altul in vara• Pe langa un job stabil si sigur, și un job ușor (sunăm și invităm oamenii la prezentările noastre, atâta tot)• Program full time de luni până joi , iar vineri program scurt ( până la 12) (weekend-urile sunt libere mereu!• Un job unde să poți creș
EMT SOLUTIONS

Operatori Call Center


Candidatul ideal Cerinte:- personalitate placuta;- abilitati de comunicare bine dezvoltate;- cunostinte avansate operare PC, Windows, pachetul Office;Descrierea jobului Editura Booklet angajeaza operatori call center- program full-time;- preluare comenzi telefonic- Introducere comenzi in sistem;- se ofera training pentru programele utilizate
Editura Booklet

Operator Call-center


Candidatul ideal Cunoştinţe utilizare PC: Windows, MS Office, Baze de date, Aplicaţii online şi Internet; Foarte bune abilitati de comunicare scrisa si verbala; Abilitati de comunicare si negociere; Orientare catre client; Punctualitate, politețe și respect; Studii medii, studiile superioare reprezinta un avantaj; Experienta in interactiunea cu clientii prezinta avantaj.Descrierea jobului Contactarea clientilor actuali si potentiali in vederea promovarii si vanzarii serviciilor companiei conform campaniilor planificate; Punerea in practica a strategiilor si proceselor de colectare a datoriilor de la clienti; Primirea, analizarea si solutionarea solicitarilor clientilor primite telefonic; Oferirea de suport si consiliere precum si furnizarea informatiilor corecte si complete clientilor, in functie de solicitarile acestora; Abordare proactiva, directa a potentialilor clienti; Cresterea vanzarilor pentru serviciile promovate; Sustinerea campaniilor de vanzare/informare conform politicilor
FLEX FINANCIAL I.F.N

Operator Call Center


Estimare   2450 RON/Luna
Candidatul ideal Hai în echipa Oala Cu Bunatati!Ia-ți cu tine atitudinea și entuziasmul și hai să ne cunoaștem.Sediu: Sector 1, Zona DomeniiDescrierea jobului Scopul principal al departamentului este cunoașterea clienților noștri prin crearea unor experiențe unice atunci când intră în contact cu noi.Principalele responsabilități/ obiective: Oferirea de informații legate de produsele și serviciile noastre. Verificarea telefonica a informațiilor clienților la înregistrarea pe site. Preluarea feedback-ului din partea clienților, în urma experienței avute cu noi. Întocmirea rapoartelor de comenzi, încasări și livrări. Alte sarcini zilnice care apar în urma discuțiilor cu clienții sau a activității noastre.Beneficii: Mod de lucru: Hibrid Tichete de masa Echipa veselă, harnică și tânără Training de specialitate pentru a-ți dezvolta abilitățile de comunicare și relaționare cu clienții
FOOD REPUBLIC

Operator Call Center- Iasi


Candidatul ideal Cerinte: ​Nu este necesara experienta in domeniu; Vorbitor de limba romana; Cunostinte de baza operare PC; Disponibilitate de lucru Responsabilitate si adaptabilitate la situatii noi, gasirea de solutii inovative ; Punctualitate, spirit de echipa, atitudine pozitiva, orientare catre client, persoana empatica si creative.Descrierea jobului Oferim: Salariu atractiv; Contract de munca; Oportunitati de dezvoltare personala si profesionala; Training specializat.
AGENDAMED.SOFT

Operator Call Center


Estimare   2450 RON/Luna
Candidatul ideal • Să îți placă să vorbești și să comunici cu lejeritate cu ceilalți;• Să ai cunoștințe de navigare online;• Să fii orientat către client, să fii sensibil la nevoile sale și atent la detalii;• Să îți dorești să înveți neîncetat lucruri noi;• Să ai spirit de echipă;• Să ai abilitatea de a negocia și de a convinge;• Să îți dorești să faci lucrurile să se întâmple;• Să privești proiectele ca pe o provocare și o oportunitate de dezvoltare.Descrierea jobului • Să comunici la telefon, însă nu oricum, ci cu scopul de a promova, a convinge și a vinde produse și servicii;• Să propui oferte adaptate pe nevoile clienților, pentru a le oferi acestora exact lucrurile de care au nevoie;• Să oferi informații relevante și corecte despre produsele și serviciile promovate;• Să gestionezi și să rezolvi solicitările primite de la clienți;• Să te asiguri că ai clienți mulțumiți, să urmărești în tot ce faci atât calitatea, cât și realizarea target-ului stabilit.Ce îți oferim:• Training profe
BLUE POINT TELECOM

Operator Call Center


Candidatul ideal Ne dorim să comunici cu ușurință cu clienții, să te adaptezi la diferite situații în relația cu aceștia, adoptând o atitudine pozitivă, deschisă și empatică.Ce ne-ar plăcea să vedem în plus la tine: experiență anterioară în Call Center; ușurință în utilizarea calculatorului: tastare rapidă, introducere date; excelente abilități de comunicare, voce placută, claritate în exprimare; atentie distributivă care să permită desfășurarea unor activități simultane: discuție telefonică, introducere date în sistemul informatic, verificare date introduse în sistemul informatic; capacitatea de a învăța și utiliza aplicațiile informatice specifice companiei.Descrierea jobului Ce vei face: Efectuezi apeluri pentru verificarea și actualizarea informațiilor din baza de date proprii; Introduci în sistem informațiile obținute; Verifici corectitudinea informațiilor introduse; Participi la campaniile interne ale companiei (contactezi clienții în vederea promovării și vânzării produselor și
BORG DESIGN

Operator Call Center


Estimare   2400 RON/Luna
Candidatul ideal - Personalitate deschisa cu foarte bune abilitati dе comunicare;- Persoana ambitioasa, cu spirit dе echipa si atitudine pozitiva;- Punctualitate si bune abilitati dе planificare si organizare.- Experienta in activitati dе Call Center prezinta un avantaj;- Rabdare si perseverenta;- Usurinta dе a invata, orientare catre rezultate si asumare responsabilitati;Descrierea jobului Sc. Alflo Premium Sistеm S.r.l. isi mаrеstе echipа! Cаutаm o pеrsoanа еchilibrаtа, orgаnizаtа, disciplinata, comunicаtivа, rеzistеntа lа strеs si cu spirit dе еchipа pеntru Cаll Centеr.Responsabilitаti:- Activitati de call-cеntеr: preluаre аpeluri, programаri/rеprogramаri clienti;- Rezolvarea intr-un mod profesionist a tuturor situatiilor legate de clientii companiei;- Colaborarea stransa cu celelalte departamente.Beneficii:- Program flexibil;- Bonusuri oferite luna de luna in functie de rezultate;- Oportunitatea de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica;- Acumulare de experienta si oportunitati d
ALFLO PREMIUM SISTEM

Operator Call Center


Estimare   2450 RON/Luna
Candidatul ideal - Selectam personal ambitios .- Domeniul de activitate implica din partea angajatului un program de 8orezi , 5 zile pe saptamana.- Absolvent studii medii (cu BAC) sau superioare;- Cunostinte de operare calculator- Abilitati de comunicare, organizare, sistematizare si prioritizare;- Capacitate de asimilare si procesare a informatiilor;- Orientare spre obtinerea de rezultate de calitate si la timp;- Rapiditate in analizarea si operarea documentelor;- Capabil sa lucreze individual dar si in echipa;- Disponibilitate imediata de angajare.- Salariul negociabil in urma interviuluiDescrierea jobului - Contactarea clientior prin intermediul telefonului / email.- Prezentarea promotiilor actuale, ofertare, facturare
MIVAL GROUP

Operator Call Center


Estimare   2450 RON/Luna
Candidatul ideal Dornic de a invata in permanenta lucruri noi, atitudine can do si orientare catre performanta. Abilitati foarte bune de negociere si comunicare in vederea promovarii produselor/serviciilor. Orientare catre client. O buna prioritizare si gestionare eficienta a responsabilitatilor şi a situatiilor competitive.Descrierea jobului Contactarea telefonica a clientilor in vederea informarii cu privire la ofertele/produsele/serviciile valabile. Vei contribui la implementarea strategiei și planului de vânzări al companiei. Promovarea produselor/serviciilor in conformitate cu strategia comerciala a companiei. Gestionarea si solutionarea solicitarilor primite de la clienti sau directionarea situatiilor particulare catre departamentul specializat. Atingerea targetului de vanzare la nivel lunar.
BRIGHT COMMUNICATION

Operator Call Center


Candidatul ideal Cerințe specifice: Minim 1 an experiența in Call-Center medical Limba englezaCerinte: Esti o persoana care poseda abilitati de organizare, planificare si focus pe finalizarea task-urilor; Esti atent la nevoile oamenilor cu care interactionezi; Esti un bun ascultator, comunicativ si dornic de a acumula permanent noi informatii; Esti o persoană cu o atitudine pozitivă și orientată către identificarea soluțiilor; Cunosti limba engleza (nivel conversational); Ai cunostinte de MS Office.Descrierea jobului Responsabilitati: Vei asigura relationarea telefonica respectand protocolul de abordare cu pacientii Medikali; Vei programa/reprograma pacientii; Vei invata softul informatic folosit in cadrul companiei; Vei identifica nevoile pacientilor si vei solutiona cerintele acestora; Vei mentine legatura cu departamentele conexe; Vei realiza diverse rapoarte si activitati administrative solicitate; Sprijinul emotional, empatia, disponibilitatea si solicitudinea aratate pacientilor
ADMED CLINIC MODERN HEALTHCARE
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 785 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.