Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

840 Locuri de Munca Agent servicii clienti - Joburi Agent servicii clienti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

840 Locuri de Munca Agent servicii clienti - Joburi Agent servicii clienti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent servicii clienti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent servicii clienți


Companie verificată
Aplica rapid
Descrierea postului-Contactează clienții care sunt în sistem și oferă informații despre serviciile companiei-Actualizează informațiile despre clienți (adresa, număr de telefon, persoana de contact etc.) și introduce datele clienților noi (se oferă training);-Comunică cu clienții si departamentele companiei, telefonic și în scris, pentru soluționarea rapidă a solicitărilor apărute Cerințele postului-Limba Germană, Slovacă sau Engleză la nivel mediu-experiența în utilizarea calculatorului (internet, Microsoft Office - nivel mediu) și a canalelor de comunicare (e-mail, WhatsApp, Facebook, telefon)-bune abilități de comunicare și relaționare-Persoană meticuloasă, cu atenție la detalii Disponibilitate de lucru de acasa și conexiune stabila la internet la domiciliu Locatie : Remote (Bihor)Program lucru : Full time (8:30-17:00 30 min pauză) Așteptăm CV dumneavoastră!
SC TAX JOBS LEGAL RO

Agent Servicii Client


Candidatul ideal Daca ai o personalitate dinamica, abilitati de comunicare dezvoltate, orientare catre client si iti place sa te implici in rezolvarea situatiilor pe care le intampini atunci iti propunem sa ne cunoastem.De la tine avem nevoie de:• Sa fii o persoana dinamica;• Sa ai abilitati de comunicare si orientare catre client (experienta in relatia cu clientii reprezinta un avantaj);• Sa ai capacitate de concentrare;• Sa ai cunostinte medii de limba engleza pentru a sustine o conversatie obisnuita;• Sa ai capacitatea de lucru in echipa;• Sa ai atentie distributiva.Descrierea jobului Experienta in Customer Service / Call Center poate reprezenta un avantaj; Persoana organizata, atentie la detalii si acuratete in activitate, abilitatea de a comunica cu clientii atat scris cat si la telefon; Abilitati de rezolvare a problemelor, multi-tasking si management excelent al timpului, orientare catre client si spirit de echipa; PC: Microsoft Office (Word, Excel), Outlook (CMS reprezinta un a
MedLife

Agent Servicii Client- Sibiu


Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Simțul umorului, orientare către clienți, gândire pozitivă și entuziasm;Persoană organizată, comunicativă, dinamică, capabilă să lucreze bine individual și în echipă;Proactivitate și implicare când vine vorba de satisfacerea nevoilor clienților;Cunoștințe pachet Microsoft Office;Cunoștințe limba engleză – minim nivel mediu;Permis de conducere categoria B, cu minimum 1 an de experiență.Descrierea jobului Activitatea se desfasoară preponderent în jud. Sibiu, dar și în împrejurimi, după cum urmează:Livrarea/preluarea autoturismelor oferite spre închiriere;Păstrarea legăturii cu coordonatorul activității de pe teren;Întocmirea de procese verbale, documente ce țin de contractare și alte operațiuni;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefon;Atribuții specifice ce țin de întreținerea parcului auto;Interacțiune directă cu clienții și reprezentarea companiei în relația cu acești
Autonom rent a car

Agent Servicii Client - Bistrița


Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Bune abilități de comunicare și vocabular elevat;Cunoașterea pachetului MS Office;Capacitate de organizare și planificare;Responsabilitate și diplomație;Capacitate de organizare a priorităților și gândire analitică;Persoană dinamică, comunicativă, organizată și sociabilă.Descrierea jobului Te invităm să te alături unei echipe entuziaste și preocupate să evolueze în fiecare zi.Orientare spre client și abilitatea de adaptare asupra diferitelor situații întâlnite;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefonic;Vei interacționa des cu colegii din alte filiale/departamente, le vei oferi sprijinul tău și te vei asigura ca activitatea firmei să decurgă cât mai bine;Dinamica și diversitatea sunt prezente mereu, drept urmare nici urmă de plictiseală în activitatea ta zilnică.Beneficii:Pachetul salarial este format din salariu de bază, bonuri de masă și alte bonusuri;Abonament medic
Autonom rent a car

Agent Client Service Online


Candidatul ideal Cerințe:- Studii medii sau superioare, economice sau tehnice;- Foarte bune cunoștințe PC (MS Office, Internet);- Constituie un avantaj experienta in domeniul vanzarilor materialelor de constructii;- Este familiar cu listare produselor pe website;- Aptitudini de comunicare si orientare catre client;- Abilitați de negociereDescrierea jobului Responsabilități:- Menține permanent legăturile comerciale cu clienții existenți si asigura suportul agenților din teritoriu;- Realizează documentarea si listarea produselor pe website;- Rezolva solicitările clienților urmând procedurile de lucru, se asigură de finalizarea cu succes a comenzilor venite in mediul online;- Negociază prețuri si propune creșterea gamei de produse comercializate;- Colectează feedback-ul clienților si propune masuri de imbunatatirea a activitatii;- Realizeaza obiectivele planificate prin desfasurarea activitatilor zilnice in concordanta cu politicile si cu regulile interne ale organizatiei (inregistrare cl
MAX BAU MATERIALE

Agent Servicii Client


Estimare   2600 RON/Luna
Candidatul ideal Cerinte:• Bune cunostinte de operare a pachetului MS Office (Word, Excel, Outlook);• Bune abilitati de comunicare verbala si scrisa;• Competente de gestionare a relatiei cu clientul;• Bune abilitati de relationare si de lucru in echipa.Descrierea jobului Rol Agent servicii client este persoana care intra in contact direct cu clientii companiei, preluand solicitarile si feedbackul acestora, identificandu-le problemele si gasind solutii pentru a le rezolva.Responsabilitati:• Preluarea solicitarilor clientilor (primite prin telefon, e-mail, curierat, etc.) si rezolvarea lor;• Introducerea in baza de date intr-un mod responsabil a informatiilor si datelor culese de la clienti si colaboratori, actualizandu-le in permanenta, conform procedurilor existente;• Colectarea informatiile necesare de la departamentele implicate pentru a le pune la dispozitia clientilor si colaboratorilor telefonic sau in scris;• Contribuirea la atingerea obiectivelor societatii si promovarea valoril
KUNDEN BROKER COMPANIE DE BROKERAJ

Agent Servicii Client


Estimare   2600 RON/Luna
Candidatul ideal Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat; Cunostinte de operare PC; Bune abilitati de comunicare eficienta; Abilitatea de asculta cu rabdare si de a clarifica, prin intrebari, situatiile prezentate de pacienti; Abilitatea de a raspunde intr-o maniera binevoitoare si profesionista; Abilitatea de a transmite informatiile in mod clar; Persoana empatica.Descrierea jobului Preluarea telefonica a solicitarilor pacientilor intr-o maniera politicoasa, binevoitoare, profesionista si oferirea informatiilor corecte si complete despre serviciile Synevo, respectand standardele legate de comunicare in cadrul companiei. Preluarea apelurilor telefonice (interne si externe); Efectuarea/anularea programarilor; Informarea pacientilor în legătură cu serviciile oferite ( tipuri de servicii active, servicii noi introduse, servicii care nu sunt oferite temporar, servicii periodice, tipurile de probe si materiale de recoltare, preturi si promotii, taxe de urgenta, informatii despre p
Synevo

Agent Servicii Clienti (lb.​germana)


Estimare   4600 RON/Luna
Candidatul ideal Manpower Romania recrutează Agent Servicii Clienți (Lb. Germană) pentru unul dintre clienții săi, lider pe piața serviciilor de îngrijire la domiciliu a persoanelor vârstnice.Cerințele de care să ții cont pentru a aplica sunt următoarele: 1-3 ani experiență în domeniul îngrijirii sau a asistenței la domiciliu (sau 1-3 ani în Telesales / Customer Support); Experiență cu MS Office și cunoștințe solide de utilizare a calculatorului; Abilitatea de a lucra în echipă și un nivel înalt de competență socială; Abilități de comunicare și organizare; Exprimarea profesională – vorbită și scrisă; Muncă independentă și structurată; Angajament, loialitate și certitudine; Cunoștințe cel puțin foarte bune de limba română (ideal vorbitor nativ) și cunoștințe avansate (cel puțin B2) de germană sau engleză.Descrierea jobului Responsabilități: Consiliere telefonică cu privire la serviciile și funcțiile platformei companiei și a ofertei lor; Desfășurarea telefonică a discuțiilor de califica
GLOBAL MANPOWER SERVICES INC

Agent Servicii Clienti – Limba Germana


Candidatul ideal Alatura-te echipei Concentrix pentru a oferi asistenta pentru clienti in limba germana pentru o companie de renume care activeaza in domeniul telecomunicatiilor! Daca esti pasionat de inceperea unei cariere in industria IT/Telecom sau esti student/absolvent in cautarea unui loc de munca flexibil, esti persoana potrivita pentru noi!Ce asteptari avem de la tine: Cunostinte limba germana nivel min. B2 (verbal, scris); Bune abilitati operare PC; Abilitati interpersonale foarte bune; Orientare catre obtinerea de rezultate; Abilitati de multitasking; Disponibilitate pentru a lucra in schimburi (9:00- 22:00) Disponibilitate pentru a lucra in week-end (1-2 zile sambata pe luna).Descrierea jobului Care vor fi responsabilitatile tale: Informarea clientilor referitor la facturile emise, pachetele de produse si servicii ale clientului si tarifele abonamentelor de telefonie fixa si internet; Vanzarea de produse si servicii din portofoliul clientului; Oferire de suport tehnic pentru
CONCENTRIX ROMÂNIA

Agent Servicii Clienti Ip&nc


Candidatul ideal Activezi în această profesie de cel puțin 1 an ca specialist în licitații publiceEști absolvent de studii superioare juridice/tehnice/economiceEști familiarizat cu utilizarea Sistemului Electronic de Achiziții Publice (SEAP /SICAP)Cunoști foarte bine legislația și normele de aplicare în domeniul achizițiilor publiceAi cunostinte si experienta in vanzariEsti o persoană energică, cu atenție la detalii, cu abilități dе comunicare și relaționare,.Flexibilitate, capacitate ridicată dе muncă, persoană proactivă şi bine organizatăAi absolvit Cursul de specializare in domeniul achizitiilor publiceDescrierea jobului Monitorizezi/urmărești oportunităţi de licitaţii pe site-urile dedicateUrmărești statusul licitaţiilor pe rol (clarificări, contestaţii, amânări, anulări etc...)Studiezi caietele de sarcini, documentaţii de atribuire și urmărești dacă sunt îndeplinite condiţiile de calificare/eligibilitate prevăzute în documentaţiile de atribuireAsiguri întocmirea formularelor și a
ARABESQUE SRL

Agent Servicii Clienti Business


Candidatul ideal CERINTELE POSTULUI Studii medii/superioare. Experienţa în sfera vânzărilor şi relaţiilor cu clienţii este considerată un avantaj. Cunostinte PC MS Office Abilităţi de negociere şi vânzare, Abilităţi de comunicare, Abilităţi de ascultare, Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă, Capacitatea de a crea un climat de lucru în echipă, Autocontrol, Capacitatea de adaptare a comportamentului şi abordare la situaţia dată, Capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru Capacitate de a lucra în condiţii de stres; Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi; Cunoştinţe despre produsele şi serviciile Telekom RomaniaDescrierea jobului RESPONSABILITATI Efectueaza apeluri in scopul vanzarii produselor si serviciilor companiei conform target alocat, respectand procedurile de lucru; Preia si solutioneaza solicitarile venite pe telefon/email/fax/online din partea clientilor interni si externi, intr-o maniera eficienta, politicoasa si p
Telekom Romania

Agent Servicii Clienti (birou) – Bucuresti


Candidatul ideal > Persoana organizata si meticuloasa in activitate, capabila de a lucra cu obiective si termene limita;> Experienta in lucrul cu publicul de minim 1 an;> Cu limbaj simplu, clar, concis si coerent;> Cu memorie foarte buna, dornic si capabil sa invete si sa retina;> Sa lucreze eficient in MS Office (Word, Excel)> Onest si responsabilDescrierea jobului Descrierea activitatii:> Administrarea portofoliului de clienti alocat (majoritar persoane fizice)> Discutii de calitate si eficiente cu clientii companiei, telefonic si/sau fata in fata, cu privire la produsele si politicile societatii;> Operarea cu exactitate si la timp in softurile firmei a tuturor actiunilor intreprinse, conform procedurilor;> Solutionarea problemelor simple, comunicarea operativa catre management a situatiilor complexe;> Raportari periodice;> Loc de munca: Complex New Residence Ghencea - Sector 5 BucurestiCe se ofera:> Program de lucru 8 ore, zile lucratoare (luni-vineri), in ture saptamanale cuprinse
PHARMA TELNET

Agent Servicii Clienti B2c - Reclamatii


Candidatul ideal Studii:Studii medii, studiile superioare constituie avantajExperienţă în muncă:Experienta de minim 6 luni într-un domeniu similar, in zona de relatii clienti sau vanzari constituie un avantajCunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi: Orientare către client; Rezistenta la stres, abordare cu calm a activităţilor în perioade încărcate; Excelente abilităţi de comunicare scrisă şi verbală; Abilitati de procesare text; Cunostinte solide de limba romana; Empatie; Asertivitate; Etica si integritate Atitudine proactivă; Orientat spre detalii; Cunostinte operare calculator (Microsoft Office); Capacitate de organizare si planificare a activitatii; Abilitati de identificare si solutionare a problemelor; Abilitati de lucru in echipa; Abilitati de invatare rapida; Limba engleza constituie un avantajDescrierea jobului SCOP: Oferă asistentă clientilor companiei in conformitate cu strategia si standardele de comunicare ale companiei. Sprijină implementarea strategiei Managementul Reclamaţiilo
Telekom Romania

Agent Servicii Clienti – Italiana - Sediu Cug Si Cantemir


Candidatul ideal Cunoașterea limbii italiene la nivelul B2-C1 prevazut in Certificatul European de Competenta Lingvistica;Cunoștințe minime de operare PC.Experiența anterioară, cum ar fi Customer Care sau activități similare, prezintă un avantajAbilitati excelente si tehnici de comunicare (abilitati comerciale constituie un avantaj)Sa respecte munca, locul de munca si colegii.Descrierea jobului INBOUND/BACKOFFICE: Asistenta Serviciu ClientiOUTBOUND (NU vânzări prin telefon, NU recuperări credite)Timp de lucru: 4/6/8 ore / zi (Luni-Vineri)Interval orar zilnic: 09 - 22Contract de muncă nedeterminatPachet salarial motivant ce include:- Salariu în functie de nivelul de performanță- Tichete de masă în valoare de 15 ron pentru fiecare zi Full Time- Plata transportului- Bonusuri pe baza rezultatelor obținute si a respectului activitatii- Suport constant- Mediu liniștit
GAP TECHLAB

Agenti Servicii Clienti Inbound- Limba Engleza


Candidatul ideal Esti o persoana amabila si descurcareata?Vrei sa inveti lucruri noi si esti la curent cu tehnologia?Accepta provocarea si vino in echipa noastra!Angajăm în Brașov vorbitori de limba engleza - full time pentru proiectul nostru in parteneriat cu ASUS. Comunici telefonic si prin email Identifici nevoile clientilor si propui solutii personalizateOferi suport clientilor si inregistrezi solicitarile primiteCerințe:- nivel de limbă engleza avansat;- cunoștințe avansate de utilizare PC - INTERNET/ sistem de operare Windows și Android;- orientare către client și capacitatea de a găsi rapid soluții;- abilități foarte bune de comunicare;- atentie la detalii si spirit de observatie.Descrierea jobului Activitatea operatorilor presupune acordarea de informatii si asistenta clientilor, telefonic, mail sau chat, in vederea solutionarii in timp real a diverselor probleme tehnice.Beneficii:- training și formare continuă la locul de muncă;- contract de muncă pe perioadă nedeterminată, co
OPEN MIND-GRUPPO OM

Agent Servicii Client – Inbound/​outbound Limba Italiana


Candidatul ideal Noi, Network Contacts Romania, per la sede di Iasi, Craiova e Pitesti, stiamo cercando Consulenti Telefonici Inbound/outbound che si uniscano al nostro team in crescita! In questo ruolo, gestirai le chiamate, risolverai i problemi tecnici di base, creerai solide relazioni con i clienti, scoprirai i fatti per identificare le esigenze dei clienti. I candidati dovrebbero essere risolutori di problemi naturali che si sforzano continuamente di fornire un eccellente servizio clienti e una straordinaria soddisfazione del cliente.Questa è una grande opportunità per iniziare la tua carriera con il nostro team in crescita e, con la nostra formazione leader del settore, crescerai sicuramenteDescrierea jobului COSA FA REALMENTE QUALCUNO IN QUESTO RUOLO?In questo ruolo, gestisci le chiamate Inbound/Outbound, contribuendo a supportare il servizio clienti, il supporto tecnico e le interazioni con i clienti anche con Chat e E-mail. Richiede di interagire con centinaia di clienti ogni
NETWORK CONTACTS.RO

Agent Servicii Client - Inbound Limba Italiana


Candidatul ideal Agent Servicii Client – Inbound Limba ItalianaNoi, Network Contacts Romania, per la sede di Iasi, stiamo cercando Consulenti Telefonici Inbound che si uniscano al nostro team in crescita! In questo ruolo, gestirai le chiamate in entrata, risolverai i problemi tecnici di base, creerai solide relazioni con i clienti, scoprirai i fatti per identificare le esigenze dei clienti. I candidati dovrebbero essere risolutori di problemi naturali che si sforzano continuamente di fornire un eccellente servizio clienti e una straordinaria soddisfazione del cliente.Questa è una grande opportunità per iniziare la tua carriera con il nostro team in crescita e, con la nostra formazione leader del settore, crescerai sicuramente.Descrierea jobului COSA FA REALMENTE QUALCUNO IN QUESTO RUOLO?In questo ruolo, gestisci le chiamate in entrata, contribuendo a supportare il servizio clienti, il supporto tecnico e le interazioni con i clienti anche con Chat e E-mail. Richiede di interagire con ce
NETWORK CONTACTS.RO

Agent Servicii Client


Candidatul ideal Candidatul ideal are cunostinte in domeniul produselor alimentare. Fie ca vorbim despre absolventi in domeniul stiintelor alimentare (chimisti, biologi, ingineri, medici veterinari), fie despre persoane cu mai multa experienta (cu sau fara studii superioare), noii colegi trebuie sa fie comunicativi, implicati, ordonati si inteligenti, cu abilitati organizatorice, dornici sa lucreze intr-o echipa tanara, in care potentialul de avansare si realizare profesionala este o certitudine.Descrierea jobului A fi agent servicii client in cadrul companiei noastre inseamna a fi interfata companiei in relatia cu beneficiarii serviciilor analitice oferite de ICA R&D. Echipa de servicii se ocupa de intocmirea ofertelor, preluarea comenzilor clientilor, verificarea acestora si introducerea lor in softurile specializate, discuta telefonic sau prin e-mail cu clientii si colegii din alte departamente, executa fotografii ale probelor sosite, raspunde de gestionarea si depozitarea acestora
ICA RESEARCH & DEVELOPMENT ( ICA R & D )

Agent servicii clienti cu limba germana (remote)


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Contactează-ne la 0213/365253 (București) sau 0249/421576 (Slatina) Email: [email protected] Website: randstad.ro Cerinte Cerinte: -nivel avansat de germana (preferabil crtificat care atesta minim B2); -limba engleza la nivel conversational; -experienta in call center pe limba germana reprezinta un avantaj; -diploma BAC; -disponibilitate de lucru. Responsabilitati Suport inbound pentru clientii unei banci, care poseda carduri de credit/debit: ∙ blocare/deblocare carduri (in urma pierderii/furtului acestora); ∙ monit
RANDSTAD ROMANIA

Agent Servicii Client - Limba Maghiara


Candidatul ideal AGENT SERVICII CLIENT - limba maghiara Vorbesti limba maghiara la nivel avansat? Esti un bun ascultator si esti comunicativ? Ai o atitudine pozitiva si orientare catre client? Esti flexibil si iti plac provocarile?Te afli la inceputul carierei sau vrei sa faci o schimbare profesionala?Noi cautam colegi care sa fie atenti la nevoile oamenilor cu care interactioneaza si sa fie ambasadori ai lucrului in echipa.Descrierea jobului Descrierea jobului Preluarea apelurilor venite din partea clientilor Gestionarea solicitarilor primite din partea acestora Oferirea de informatii corecte si complete in timp real Identificarea nevoilor clientilor si procesarea solicitarilor acestora in sistemele interne si externe Diverse traduceri in limbile maghiara/engleza/romana Procesarea facturilor electronice in limba maghiaraBeneficii Contract full-time, program de lucru flexibil Pachet salarial motivant Mediu de lucru profesionist si competitiv Oportunitati de dezvoltare profesionala
MEDIAPOST HIT MAIL
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.