Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

506 Locuri de Munca Agent Servicii Clienti - Joburi Agent Servicii Clienti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

506 Locuri de Munca Agent Servicii Clienti - Joburi Agent Servicii Clienti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent Servicii Clienti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent Servicii Clienti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agenti servicii clienti inbound - Italiana (Brasov)


Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul IdealEsti o persoana amabila si descurcareata?Vrei sa inveti lucruri noi si esti la curent cu tehnologia?Accepta provocarea si vino in echipa noastra! Angajăm în Brașov vorbitori de limba italiana - full time. Activitatea presupune preluarea de apeluri in inbound, acordarea de suport clientilor, oferirea de informatii corecte, conform modului de lucru prestabilit.Identifici nevoile clientilor si propui solutii personalizate Cerințe: - nivel de limbă italiana avansat;- cunoștințe medii de utilizare PC;- orientare către client și capacitatea de a găsi rapid soluții;- abilități foarte bune de comunicare;- atentie la detalii si spirit de observatie. Beneficii: - training și formare continuă la locul de muncă;- contract de muncă pe perioadă nedeterminată, condiții de muncă stabile;- tichete de masă;- bonusuri lunare; Se lucreaza din sediu, job-ul nu este remote!
OPEN MIND GRUPPO OM SRL

Agent Servicii Client - Suceava


Candidatul ideal AGENT SERVICII CLIENT - SUCEAVAStudii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Simțul umorului, orientare către clienți, gândire pozitivă și entuziasm;Persoană organizată, comunicativă, dinamică, capabilă să lucreze bine individual și în echipă;Proactivitate și implicare când vine vorba de satisfacerea nevoilor clienților;Cunoștințe pachet Microsoft Office;Cunoștințe limba engleză – minim nivel mediu;Permis de conducere categoria B, cu minimum 1 an de experiență.Descrierea jobului AGENT SERVICII CLIENT - SUCEAVAActivitatea se desfasoară preponderent în județ, dar și în împrejurimi, după cum urmează:Livrarea/preluarea autoturismelor oferite spre închiriere;Păstrarea legăturii cu coordonatorul activității de pe teren;Întocmirea de procese verbale, documente ce țin de contractare și alte operațiuni;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefon;Atribuții specifice ce țin de întreținerea parcului auto;Interacțiune directă c
AUTONOM SERVICES S.​A.​

Agent Servicii Clienti


Candidatul ideal Agent Servicii Clienți, Departamentul Remote Customer Meeting Point, Magazinul IKEA PalladyEntuziasmul, apropierea și atitudinea pragmatică sunt elementele care stau la baza culturii noastre IKEA. Suntem optimiști și căutăm în permanență modalități noi și mai bune de a ne îndeplini sarcinile. Credem că tu, la fel ca noi, vei progresa atunci când vei întâlni oameni deosebiți, care au un scop comun la IKEA. Oameni modești, care se susțin unii pe alții și care și-au asumat pe deplin angajamentul de a duce mai departe moștenirea și viziunea IKEA și de a crea o viață mai bună pentru cei mai mulți oameni, punând clienții în centrul tuturor activităților lor.Ce vom aprecia la tine: ​​​​Cunoașterea identității corporative IKEA, a valorilor sale de bază și a viziunii de a crea o viață de zi cu zi mai bună pentru cei mai mulți oameni ​Cunoștințe foarte bune despre gama de produse și servicii IKEA ​Cunoaștere solidă a comportamentului general al clientului la distanță, pe toate c
IKEA ROMANIA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1233 de salarii introduse în Salario: 3150 RON/Luna

Agent Servicii Client - Buzau


Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Simțul umorului, orientare către clienți, gândire pozitivă și entuziasm;Persoană organizată, comunicativă, dinamică, capabilă să lucreze bine individual și în echipă;Proactivitate și implicare când vine vorba de satisfacerea nevoilor clienților;Cunoștințe pachet Microsoft Office;Cunoștințe limba engleză – minim nivel mediu;Permis de conducere categoria B, cu minimum 1 an de experiență.Descrierea jobului Activitatea se desfasoară preponderent în județ, dar și în împrejurimi, după cum urmează:Livrarea/preluarea autoturismelor oferite spre închiriere;Păstrarea legăturii cu coordonatorul activității de pe teren;Întocmirea de procese verbale, documente ce țin de contractare și alte operațiuni;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefon;Atribuții specifice ce țin de întreținerea parcului auto;Interacțiune directă cu clienții și reprezentarea companiei în relația cu aceștia.Pac
AUTONOM SERVICES S.​A.​

Agent Servicii Clienti


Candidatul ideal AGENT SERVICII CLIENTIPostul este post exclusiv de birou, activitatea se desfasoara la sediul companiei, incinta interioara de tip spatiu comercial, aflat la parterul Complexului Rezidential “NEW RESIDENCE GHENCEA" din Strada AREFU Sector 5 BUCURESTI (transport in comun: statia autobuzului este chiar in fata complexului).Va recomandam sa evaluati SI localizarea firmei in functie de asteptarile dvs.!Candidatul Ideal Bune abilitati de comunicare (vorbit si scris) si de ascultare activa Atentie distributiva, capacitate de concentrare, de memorare, de analiza si sinteza Atitudine pozitiva, orientare spre rezultate, asumarea responsabilitatii Abilitatea de a lucra eficient, cu sarcini multiple de lucru simultan, in dinamica acestora Cunostinte dе Microsoft Office (Word, Excel, Email) si de lucru cu echipamente IT(pc,imprimanta,cititor card,etc) Cunostinte de planificare si autoplanificare, managementul timpului Cunostinte minime de contabilitate primara si gestiune (factura
PHARMA TELNET S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1354 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Agent Servicii Clienti


Candidatul ideal CERINTELE POSTULUIStudii: Studiile medii ( studii superioare in comunicare, management, IT constituie un avantaj); Experienta pe o pozitie similara – nu e necesara dar reprezinta un plus;CUNOSTINTE, APTITUDINI & ABILITATI: Abilitati de invatare rapida si memorie buna; Bune cunostiinte de operare PC (Microsoft Office); Abilitati excelente de comunicare verbala si in scris; Abilitati de identificare si solutionare a problemelor; Atitudine proactiva si orientare catre detalii;Descrierea jobului SCOP PRINCIPAL: Preia si proceseaza flow-urile de activare produse si servicii pentru clientii B2B; Verifica memo-urile receptionate in aplicatie si se asigura ca oferta este corect mentionata in contracte; Executa alte actiuni in vederea gestionarii relatiei cu clientul B2B.ATRIBUTII / RESPONSABILITATI PRINCIPALE: Activeaza abonamente si servicii pentru clientii B2B; Gestioneaza solicitarile de reziliere receptionate; Verifica contractele, actele aditionale si alte documente si ra
TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1106 de salarii introduse în Salario: 3150 RON/Luna

Back Office /​ Agent Servicii Client


Candidatul ideal 𝗩𝗿𝗲𝗶 𝘀𝗮 𝘀𝘂𝘀𝘁𝗶𝗶 𝗲𝘃𝗼𝗹𝘂𝘁𝗶𝗮 𝗮𝗿𝗺𝗼𝗻𝗶𝗼𝗮𝘀𝗮 𝗮 𝘃𝗮𝗻𝘇𝗮𝗿𝗶𝗹𝗼𝗿? 𝗘𝘀𝘁𝗶 𝘂𝗻 𝗯𝘂𝗻 𝗰𝗼𝗲𝗰𝗵𝗶𝗽𝗶𝗲𝗿?𝗖𝗮𝘂𝘁𝗮𝗺 𝗔𝗴𝗲𝗻𝘁 𝘀𝗲𝗿𝘃𝗶𝗰𝗶𝗶 𝗰𝗹𝗶𝗲𝗻𝘁𝗶 (𝗕𝗮𝗰𝗸 𝗢𝗳𝗳𝗶𝗰𝗲) 𝗽𝗹𝗶𝗻 𝗱𝗲 𝗶𝗺𝗽l𝗶𝗰𝗮𝗿𝗲 𝘀𝗶 𝗱𝗲𝗱𝗶𝗰𝗮𝗿𝗲.Ți-ai propus ca de anul acesta să faci parte dintr-o echipă dinamică și plină de energie? Vino la Consolight să asiguri suportul necesar clienților noștri și colegilor din vânzări!✔️Studii cu profil tehnic (Construcții, Energetică, Instalații electrice) - reprezintă un avantaj.✔️ Experienţă în domeniul materialelor electrice sau disponibilitate de a acumula informații tehnice - de preferat.✔️ Experiență în suport vânzări/vânzări - de preferat minim 2-3 ani.✔️ Abilități dе comunicare, relaționare, prezentare și/sau negociere.✔️ Abilități dе identificare rapidă a nevoilor clienților și oferirea dе răspunsuri eficiente și prompte.✔️ Capacitate dе lucru în echipă în mod eficient, contribuind pozitiv la realizare
CONSOLIGHT COM SRL

Agent Servicii Clienti - Domeniu Bancar


Candidatul ideal Vrei să te alături unuia dintre cele mai mari grupuri de companii din domeniul telecomunicațiilor?Aplică acum!Dacă aplici înseamnă că noi vom păstra CV-ul tău și că te vom contacta atunci când se va deschide o oportunitate potrivită.Dacă te regăsești în descrierea de mai jos, așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem: Ești o persoană amabilă, căreia îi place să interacționeze cu oamenii și să îi ajute; Ești o persoană descurcăreață, care nu se lasă intimidată de probleme sau situații mai dificile; Ai sau dorești să îți dezvolți abilități de negociere și putere de convingere; Ești o persoană deschisă și ai atitudine pozitivă, gata să te integrezi într-o echipă tânără și dinamică; Ești la curent cu tehnologia și îți dorești să înveți cât mai multe lucruri noi; Înveți repede și îți dorești să dobândești experiență profesională; Dacă ceea ce tocmai ai citit sună bine, aplică și noi te contactăm pentru a te programa la interviu!Descrierea jobului Compania noastră desfășoară o a
E-VALUE INTERNATIONAL S.​A.​

Agent Servicii Client/​customer Support Representative


Candidatul ideal Ai experiență pe CUSTOMER SUPPORT? Iti dorești să fii parte a unei echipe extraordinare? Atunci, te invităm sa te alaturi echipei cat mai curand.Ce trebuie sa ai?- Bune abilitați de comunicare;- Capacitate de empatizare, relaționare;- Atitudine pozitiva, orientata spre client, proactiv cu spirit de inițitiva;- Abilitatea de a trata clientii dificili într-o maniera politicoasa si profesionala;- Foarte bune cunoștințe de limba romana (scris, citit, vorbit);- Cunoștințe de limba Engleza la nivel mediu/avansat;- Minim studii medii absolvite;- Experienta în domeniul jocurilor de noroc și/sau pariuri sportive constituie un avantaj;- Disponibilitate de a lucra în ture (weekend, sarbatori, ture de seara pana la maxim 24:00).Descrierea jobului Responsabilitatile unui Customer Support sunt?- Acordarea de asistență clienților prin intermediul tuturor canalelor de comunicare disponibile (e-mail, chat, telefon și alte canale de comunicare ce pot apărea pe parcurs);- Identificarea n
MEGABET INTERNAŢIONAL S.​R.​L.​

Agent Servicii Clienti- Romana Cu Engleza - Sibiu


Candidatul ideal Excellent written and verbal language skills in Romanian and English Very good knowledge of MS Office Applications; Basic knowledge of computer hardware and software; Strong customer service focus, recommended prior work experience in a service and/or sales organization; Excellent written and verbal communication skills; Ability to work in a team; Punctuality and attention to details; Personal characteristics: suitable intonation for phone attendance, initiative, openness, positive attitude, good articulation, client orientation, flexibility, speed, stress endurance, friendliness, diligence, loyalty to the Employer. Protecting personal, client and employer business related information and maintaining the confidentiality of data which has become known to him/her in the performance of their duties even after performance of their duties relating to the processing, or after termination of their employment relationship;Please take into consideration that this position requi
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Agent Servicii Clienti Cu Limba Romana (lucru De La Birou)


Candidatul ideal Suntem în căutare de vorbitori nativi de limba romana pentru unul dintre clienții noștri privind servicii financiar bancare: Raiffeisen Digital.Iata care sunt cerintele: Capacitatea de a scrie și vorbi fluent în limba romana Este necesar un nivel mediu (B2) de limba Engleza Disponibilitatea de a lucra full-time, in intervalul 08:00 - 19:00, de Luni pana Vineri Disponibilitatea de a lucra de la birou, la sediul nostru din București (AFI Park 3) Capacitate de concentrare și ascultare activa Experienta de minim 6 luni in servicii clienti sau servicii bancare Abilități de operare PC și viteza de tehnoredactare Orientare către client și capacitate de a identifica rapid soluții Experiența anterioara de lucru cu clienții sau în activități similare constituie un avantaj Flexibilitate, stabilitate și spirit de echipaDescrierea jobului Principalele responsabilități vor fi efectuarea de apeluri către persoane aflate în bazele de date pentru a oferi asistență în finalizarea acțiun
CALLPOINT NEW EUROPE SRL

Agent Servicii Client (iasi & Pitesti) - Limba Italiana


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru noi are spirit de echipa si de initiativa, este amabil si comunicativ, atent si dispus sa invete mereu lucruri noi dar de asemenea este si maleabil si schimbarile nu il deranjeaza.Descriere:Suntem in cautare de consultanți telefonici care să ofere asistență clienților în limba italiană pentru unul dintre clienții noștri cei mai importanți din sectorul telecomunicațiilor. Solicitările clienților pot fi de natură comercială, administrativă și tehnică.Cerințe:- Cunoaștere excelentă a limbii italiene (B2 – C1);- Bune cunostinte in folosirea calculatorului;- Bune abilități relaționale;- Persoana pozitiva cu inclinatii spre atingerea obiectivelor;- Predispoziție puternică de a lucra în echipă;- Abilitati de ascultare si de rezolvare a problemelorDescrierea jobului Responsabilitati:-Sa intampini clientul cu zambetul pe buze ca sa il faci sa se simta cel mai important-Sa oferi informatii corecte si exacte-Sa stii sa oferi solutii pentru problemele intam
NETWORK CONTACTS.​RO SRL

Agent Servicii Client


Candidatul ideal Studii medii sau superioareExperienta in vanzari (daca nu exista, nu este o problema – oferim traininguri)Bune abilitati de comunicare si capacitate de a relationa cu usurintaSeriozitate si spirit de echipaDorinta de a invata si progresaCunostinte operare PC (windows, office)Candidatul ideal este o persoana motivata, foarte organizata, cu o buna capacitate de prospectare si dezvoltare de relatii cu clientii.Permis categoria BDescrierea jobului Responsabilitati:Oferirea de suport general in vanzari (analizarea nevoilor, revizuirea datelor, demonstrarea functionalitatilor produsului);Preluarea comenzilor online si telefoniceConsilierea clientilor si recomandarea produselor adecvateFacturarea comenzilor si intocmirea awb-urilor pentru firma de curieratSolutionarea reclamatiilor si intocmirea documentelor de returPregatirea coletelor si predarea catre firmele de curieratActualizarea documentatiei produselor in platformele marketplace.
PLASTIK COMPONENTS SRL

Media netă estimată pe baza celor 1233 de salarii introduse în Salario: 3150 RON/Luna

Agent Servicii Client


Candidatul ideal Candidatul ideal își dorește să învețe și să performeze în domeniul relațiilor cu clienții. Postul nu necesită studii superioare, dar studiile superioare pot reprezenta un avantaj, în măsura în care stau ca dovadă a capacitații de înțelegere, învățare și adaptare. Noii noștri colegi ne dorim sa fie comunicativi, implicați, ordonați și inteligenți, cu abilitați sociale și organizatorice, dornici să lucreze într-o echipă ambițioasă, care oferă oportunități de evoluție personală si profesională pe măsura implicării.Descrierea jobului A fi agent servicii clienți în cadrul companiei noastre înseamnă a fi interfața companiei în relația cu beneficiarii serviciilor analitice oferite de ICA R&D. Echipa de servicii clienți preia comenzile clienților, le verifica și introduce date în softurile specializate, discuta telefonic sau prin e-mail cu clienții și colegii din alte departamente, executa fotografii ale probelor sosite, răspunde de gestionarea și depozitarea probelor în cond
ICA RESEARCH DEVELOPMENT ICA R D SRL

Media netă estimată pe baza celor 1237 de salarii introduse în Salario: 3112 RON/Luna

Agent Servicii Clienti (call Center Outbound)


Candidatul ideal Global HR recruteaza un rol de Agent Servicii Clienți, pentru clientul nostru, o companie ce activeaza în domeniul jocurilor de noroc. Cu o experiență internațională de 20 de ani, clientul nostru a devenit în scurt timp cel mai de succes lanț de cluburi de jocuri din Europa Centrală și de Este prezent in Bulgaria, Serbia, Croatia, Georgia, Belarus, Tanzania si Romania.Dacă-ți place să vorbești la telefon, ai un caracter convingător, empatic și o atitudine prietenoasă și proactivă, ne-ar plăcea să te cunoaștem!În cadrul poziției de Agent Servicii Clienți, vei contribui activ la prima impresie lăsată clientului față de produsele și serviciile unei platforme de jocuri de noroc (cazino).Bucuresti - Sector 1 (zona Floreasca)Experiență: Minim 1 an experiență call-center reprezinta un plus. Experiența în domeniul jocurilor de noroc este un plus (inclusiv în săli de jocuri) Cunoștințe PC: Microsoft Word, Microsoft ExcelAbilități: Abilități de comunicare verbală Capacitatea de
GLOBAL HR SERVICES

Agent Servicii Client


Descrierea jobului Ne dorim colegi entuziasti pentru postul de Agent servicii client - Sediul Central Bacau. Sunt necesare studii medii sau superioare finalizate.Experienta de minimum 1 an pe o pozitie similara constituie un avantaj.Ne asteptam sa ai o atitudine pozitiva, calma si orientata catre identificarea solutiilor.Este necesar sa fii o persoana orientata catre client, diplomata si cu abilitati de gestionare a situatiilor dificile.Este important sa ai excelente abilitati de comunicare si lucru in echipa.Ne dorim sa fii o persoana organizata, punctuala si orientata catre rezultate.Cunostintele avansate de limba engleza constituie un avantaj.Iti vor fi utile cunostintele de operare PC (Internet Explorer, Microsoft Office).Este necesar sa ai disponibilitate de a lucra in ture si in week-end. Suntem pregatiti sa te sprijinim prin: instruire continua - Te vom sustine cu programe personalizate de dezvoltare a competentelor. oportunitati de promovare - Te vom anunta, cu prioritate, desp
DEDEMAN SRL

Media netă estimată pe baza celor 1261 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Agent Servicii Clienti cu limba Italiana + Engleza


Short company description IGT Solutions (IGT) is a leading BPM, Technology and Digital Services and Solutions Company committed to deliver innovation and business excellence across the entire spectrum of Travel, Transportation and Hospitality domain. Requirements Your Profile Excellent speaking and writing skills in Italian (C1 level) and English – fluency in speaking and writing correctly and at ease - mandatory Previous work experience in an international hospitality environment is a valuable advantage, but not mandatory Good Communication and Customer Service skills, any experience in BPO / Contact center will be an added advantage Graduate in any discipline / Under graduates Willingness to search for required information from customer with a strong focus on solving clients requests Proficient in Microsoft Office, Outlook, Social Media Willing to work in a contact center environment Responsibilities Key Responsibilities Deliver exemplary customer service via phone calls / em
IGT Solutions

Agent Servicii Client


Candidatul ideal SCURTA DESCRIERE:Aria geografica de responsabilitate acopera Bucuresti- Ilfov- GiurgiuCERINTE: Orientare catre client - capacitatea de a ghida clientii spre solutii optime la problemele lor financiare; Abilitati de comunicare si negociere ferma in relatia directa cu clientii; Problem solving - identificarea problemelor din activitatea curenta/ procese/ mediu de lucru si propunerea/ implementarea de solutii inovative si eficiente; Planificare/ organizarea muncii - abilitati de gestionare eficienta a resurselor existente in raport cu nevoile/cerintele de afaceri.Descrierea jobului RESPONSABILITATI: Negociaza cu clientii aflati in portofoliul alocat, cu scopul de a identifica cele mai bune solutii de rambursare a sumelor restante inregistrate; Genereaza si mentine parteneriate pe termen lung cu clientii, promovand solutiile care se potrivesc cel mai bine cu nevoile acestora; Monitorizeaza permanent intelegerile de plata agreate cu clientii, in vederea realizarii obiective
KRUK ROMÂNIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1838 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Agent Servicii Clienti Iasi (limba Italiana)


Candidatul ideal studii medii; competente lingvistice limba Italiana nivel B2-C1 (conversational); cunostinte calculator basic, Excel (rapiditate tastare, accesare programe); experienta in customer support nu este necesara, insa constituie avantaj; disponibilitate pentru activitate in ture repartizate in intervalul 09:00-23:00, Luni - Sambata .Descrierea jobului Responsabilitati: oferire suport telefonic în domeniul financiar-bancar, pe parte de inbound; preluare apeluri si solutionare situatii.Oferta: contract perioada nedeterminata; training intern 4 saptamani; tichete de masa si tichete cadou; bonus de performanța în funcție de rezultate; diverse sporuri; asigurare medicala privata; program hybrid dupa perioada de training.
RANDSTAD ROMANIA SRL

Agent Servicii Clienti Iasi (limba Italiana)


Candidatul ideal studii medii; competente lingvistice limba Italiana nivel B2-C1 (conversational); cunostinte calculator basic, Excel (rapiditate tastare, accesare programe); experienta in customer support nu este necesara, insa constituie avantaj; disponibilitate pentru activitate in ture repartizate in intervalul 09:00-23:00, Luni - Sambata .Descrierea jobului Responsabilitati: oferire suport telefonic în domeniul financiar-bancar, pe parte de inbound; preluare apeluri si solutionare situatii.Oferta: contract perioada nedeterminata; training intern 4 saptamani; tichete de masa si tichete cadou; bonus de performanța în funcție de rezultate; diverse sporuri; asigurare medicala privata; program hybrid dupa perioada de training.
RANDSTAD ROMANIA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 506 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.