Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

529 Locuri de Munca Agent servicii clienti - Joburi Agent servicii clienti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

529 Locuri de Munca Agent servicii clienti - Joburi Agent servicii clienti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent servicii clienti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Bune abilități de comunicare și vocabular elevat;Cunoașterea pachetului MS Office;Capacitate de organizare și planificare;Responsabilitate și diplomație;Capacitate de organizare a priorităților și gândire analitică;Persoană dinamică, comunicativă, organizată și sociabilă.Descrierea jobului Te invităm să te alături unei echipe entuziaste și preocupate să evolueze în fiecare zi.Orientare spre client și abilitatea de adaptare asupra diferitelor situații întâlnite;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefonic;Vei interacționa des cu colegii din alte filiale/departamente, le vei oferi sprijinul tău și te vei asigura ca activitatea firmei să decurgă cât mai bine;Dinamica și diversitatea sunt prezente mereu, drept urmare nici urmă de plictiseală în activitatea ta zilnică.Beneficii:Pachetul salarial este format din salariu de bază, bonuri de masă și alte bonusuri;Abonament medic
Autonom rent a car
Candidatul ideal AGENT SERVICII CLIENT - PLOIESTINoul nostru coleg trebuie să îndeplinească urmatoarele cerințe:Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Simțul umorului, orientare către clienți, gândire pozitivă și entuziasm;Persoană organizată, comunicativă, dinamică, capabilă să lucreze bine individual și în echipă;Proactivitate și implicare când vine vorba de satisfacerea nevoilor clienților.Cunoștințe pachet Microsoft Office;Cunoștințe limba engleză – minim nivel mediu;Permis de conducere categoria B, cu minimum 1 an de experiență.Descrierea jobului AGENT SERVICII CLIENT - PLOIESTIActivitatea se desfasoară preponderent în jud. Prahova, dar și în împrejurimi, după cum urmează:Livrarea/preluarea autoturismelor oferite spre închiriere;Păstrarea legăturii cu coordonatorul activității de pe teren;Întocmirea de procese verbale, documente ce țin de contractare și alte operațiuni;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefon;Atribuți
Autonom rent a car
Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Bune abilități de comunicare și vocabular elevat;Cunoașterea pachetului MS Office;Capacitate de organizare și planificare;Responsabilitate și diplomație;Capacitate de organizare a priorităților și gândire analitică;Persoană dinamică, comunicativă, organizată și sociabilă.Descrierea jobului Te invităm să te alături unei echipe entuziaste și preocupate să evolueze în fiecare zi.Orientare spre client și abilitatea de adaptare asupra diferitelor situații întâlnite;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefonic;Vei interacționa des cu colegii din alte filiale/departamente, le vei oferi sprijinul tău și te vei asigura ca activitatea firmei să decurgă cât mai bine;Dinamica și diversitatea sunt prezente mereu, drept urmare nici urmă de plictiseală în activitatea ta zilnică.Beneficii:Pachetul salarial este format din salariu de bază, bonuri de masă și alte bonusuri;Abonament medic
Autonom rent a car
Candidatul ideal O buna cunoastere a limbii italiene vorbite si scrise, disponibilitate de a lucra in ture 7 zile din 7 intre orele 8-22 de Luni pana Duminica si abilitati de rezolvare a problemelor. Exista posibilitati concrete de crestere profesionala in domeniu si pe termen lung.Descrierea jobului Serviciu Clienti, pentru cel mai mare provider de servicii de telefonie din Italia. activitate de Inbound (customer care).Se preiau apeluri de catre clienti din Italia, in vederea rezolvarii problemele lor.Oferim : Cursul de formare platit, angajarea imediata, bonuri de masa, bonusuri la atingere targeturi de calitate. salariu corespunde celor mai inalte standarde de pe piata.
SC LETSCALLANDGO
Candidatul ideal AGENT SERVICII CLIENT - CLUJ-NAPOCANoul nostru coleg trebuie să îndeplinească urmatoarele cerințe:Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Simțul umorului, orientare către clienți, gândire pozitivă și entuziasm;Persoană organizată, comunicativă, dinamică, capabilă să lucreze bine individual și în echipă;Proactivitate și implicare când vine vorba de satisfacerea nevoilor clienților.Cunoștințe pachet Microsoft Office;Cunoștințe limba engleză – minim nivel mediu;Permis de conducere categoria B, cu minimum 1 an de experiență.Descrierea jobului AGENT SERVICII CLIENT - CLUJ-NAPOCAActivitatea se desfasoară preponderent în jud. Cluj, dar și în împrejurimi, după cum urmează:Livrarea/preluarea autoturismelor oferite spre închiriere;Păstrarea legăturii cu coordonatorul activității de pe teren;Întocmirea de procese verbale, documente ce țin de contractare și alte operațiuni;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefon;Atrib
AUTONOM SERVICES SA
Candidatul ideal AGENT SERVICII CLIENT - TG. JIUStudii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Simțul umorului, orientare către clienți, gândire pozitivă și entuziasm;Persoană organizată, comunicativă, dinamică, capabilă să lucreze bine individual și în echipă;Proactivitate și implicare când vine vorba de satisfacerea nevoilor clienților;Cunoștințe pachet Microsoft Office;Cunoștințe limba engleză – minim nivel mediu;Permis de conducere categoria B, cu minimum 1 an de experiență.Descrierea jobului AGENT SERVICII CLIENT - TG. JIUActivitatea se desfasoară preponderent în jud. Gorj, dar și în împrejurimi, după cum urmează:Livrarea/preluarea autoturismelor oferite spre închiriere;Păstrarea legăturii cu coordonatorul activității de pe teren;Întocmirea de procese verbale, documente ce țin de contractare și alte operațiuni;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefon;Atribuții specifice ce țin de întreținerea parcului auto;Interacțiune direct
Autonom rent a car
Candidatul ideal Cerinte:- Excelente abilitati de negociere si comunicare- Permis de conducere categoria B - constituie avantaj- Experienta anterioara relevanta in distributie / transporturi / logistica- Rezistenta ridicata la stres- Cunostinte excelente de operare PC (suita MS Office, Outlook, Twine etc) si scanner- Bune abilitati de tehnoredactare (intocmire documente, utilizare email etc)Descrierea jobului - Receptie marfa, gestionare documente, fotografierea paletilor neconformi.- Crearea și completarea fișierelor de evidenta operativa si completarea situației paletilor subcontractorului.- Gestionarea discrepanțelor și rezolvarea problemelor de livrare.- Prelucrarea documentelor clienților facturați.- Administrarea solicitărilor si problemelor clienților.- Centralizarea partidelor in sistem în termenul stabilit.- Verificarea PM inbound / outbound.- Facturare: verificare tarife, emitere, transmitere mail client, listare, predare la contabilitate și rezolvare.- Realizarea balanțelor
EUROCCOPER
Candidatul ideal Suntem tineri si dinamici, responsabili si cu un bun „ideal” pentru calitate, spirit de echipa si un super chef de performanta. Suntem de gasca, stim sa zambim, sa fim organizati, atenti atunci cand ne viziteaza trainneri si cautam acelasi spirit si in viitorii nostri colegi.Credem in comunicare si munca de echipa, punem accent pe calitatile profesionale si personale, de aceea imbinam munca cu activitatile impreuna.Cum trebuie sa fie persoana pe care o vrem in echipa noastra:- Responsabila! Ne dorim o persoana asumata, sa vina cu solutii si nu cu scuze,- Sa fie dispusa sa invete! Doar daca inveti ai posibilitatea sa cresti.- Sa fie organizata! Ne dorim o persoana ce stie sa se organizeze foarte bine si sa duca la capat sarcinile din fisa postului,- Sa fie atenta la detalii! Deoarece atentia la detalii iti usureaza munca depusa,- Sa fie de gasca si sa stie sa zambeasca!Noi muncim cu placere si ne place sa zambimDescrierea jobului ​Ce face o astfel de persoana:- Face ech
IDEAL FEROLUC
Candidatul ideal Enterprise Rent A Car este in cautarea unui coleg pentru postul de Agent Servicii Clienti in Otopeni.Daca prezinta interes, asteptam Cv-ul tau.Candidatul ideal: Capabil sa respecte termenele limita; Disponibil pentru deplasari in afara orasului; Ordonat si organizat; Bune abilitati de vanzare si negociere; Prezenta agreabila; Experienta anterioara in activitati care au implicat relationarea sociala reprezinta un plus; Bune cunostinte de limba engleza si operare sisteme de rezervari.Descrierea jobului Planifica si organizeaza activitatile zilnice; Pregateste autoturismele pentru livrarea catre client; Livreaza autoturismele catre clienti; Intocmeste documentele specifice contractului de inchiriere; Preia autoturismele de la clienti; Ofera suport si mentenanta pentru flota auto.
Eurolines
Candidatul IdealAbilitati de comunicare, prezentare, negociere;Abilitati de relationare interpersonala, amabilitate si intelegere;Capacitatea de a lucra independent si de a respecta termenele solicitate de firmaCoordonare, o atitudine proactiva;Cunostinte de operare intr-un sistem ERP (SAP de preferat) si avansate de MS Office;Capacitatea de a comunica in limba Engleza la toate nivelurile scris, vorbit si intelegere;Descrierea jobuluiColaboreaza cu clientii companieiMonitorizarea, organizarea, respectarea si asigurarea planului de livrari catre clienti, zilnic, saptamanal si lunar;Procesarea comenzilor in sistemul ERP (SAP)Participarea la proiectele de imbunatatire continua a proceselor pentru satisfacerea clientului si a nevoilor acestuia;Contactarea clientilor in situatii neclare referitoare la serviciul clienti, investigarea cauzelor acestora si propunerea de solutii;Completarea sarcinilor administrative solicitate;Descrierea companieiRelats este o companie multinațională de familie
Relats
Candidatul ideal Vino într-o echipă tânără și dinamică, în rolul de Agent Servicii Client!Știi ca ești potrivit/(ă) pentru acest job dacă: Ai experienţă în vânzări sau îți dorești să lucrezi în vânzări Îţi place să comunici, eşti persuasiv(ă) şi lucrezi bine în echipă Eşti o persoană organizată, responsabilă şi orientată către rezultate Ai capacitate bună de învăţare şi asimilare a noilor informaţii Eşti dinamic, pozitiv şi responsabil Ai minim studii medii, de preferinţă tehnice şi te descurci foarte bine cu operarea în MS OfficeDescrierea jobului Care vor fi responsabilitățile tale? Te vei implica în activităţi generate de ofertarea şi livrarea de produse metalurgice Vei promova produsele Mairon către potenţiali clienţi Vei cunoaşte la nivel avansat gama de produse comercializate şi caracteristicile lor principale Vei relaţiona cu alte departamente şi cu colegii din Depozitele Mairon din Galaţi sau alte puncte de lucru care se ocupă de gestionarea fizică şi de livrarea produselor Vei
MAIRON GALATI
Candidatul ideal Iti place sa inveti lucruri noi, sa fii in contact cu clientii si sa le rezolvi solicitarile? Esti o persoana organizata, iti planifici in detaliu pasii urmatori?Daca raspunsul este DA, atunci esti persoana ideala sa te alaturi echipei Automotive Mobility Solutions!In plus, mai sunt necesare cateva lucruri: Limba engleza. Cunoasterea altor limbi straine reprezinta un avantaj, Studii superioare finalizate sau in curs.Descrierea jobului Activitate birouProgram L-V 9-18, include pauza masa.Biroul se afla in apropierea statiei de metrou Stefan cel Mare (3 min)Beneficii: Oferta salariala intre 500-600 euro Net Tichete de masa Contract de munca pe perioada nedeterminata Prime de sarbatori Bonusuri de performanta Telefon de serviciu Decontare transportDescrierea jobului Preluarea si urmarirea solicitarilor de la clienti/furnizori; Completarea datelor in aplicatia IT-ERP a companiei; Gestioneaza documentele autovehiculelor si clientilor - arhiva fizica si electronica; Efectuea
AUTOMOTIVE MOBILITY SOLUTIONS
Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa:aiba studii superioare, de preferinta: Marketing, Comunicare.cunoasca cele mai relevante metode de targeting prin Facebook Ads si Google Ads.fie inovativ, creativ, flexibil, dinamic, cu initiativa si atentie la detalii.aiba calitati practice in gasirea si procesarea informatiilor.fie organizat si capabil sa gestioneze mai multe proiecte concomitent.aiba capacitatea de a lucra atat in mod independent, cat si ca parte a unei echipe.fie capabil sa dezvolte, sa coordoneze si sa implementeze strategii de marketing on-line;implementeze, sa monitorizeze si sa optimizeze campanii intr-un anumit interval de timp si respectand bugetul aprobat.ofere rapoarte periodice cu progresul campaniilor on-line implementate.isi asume cu constiinciozitate sarcinile si sa asigure indeplinirea acestora.aiba cunostinte solide de operare PC.reprezinta un plus cunoasterea domeniului pharma si o experienta de minimum 2 ani.Descrierea jobului Monitorizarea permanenta a p
COSMO PHARM
Candidatul ideal 4+ ani de experiență dovedită în marketing, de preferat în B2B; Cunoștințe HubSpot și Google Analytics cu experiență în construirea de segmente și stabilirea obiectivelor de marketing. Experiență dovedită în analiza datelor privind publicul, analiza traficului și performanța canalului de vânzări și recomandarea de îmbunătățiri; Potențialul și atitudinea necesare pentru a învăța și a se dezvolta în continuare; Experiență în gestionarea și lucrul alături de agenții pentru a defini și a îndeplini obiectivele cheie pentru a crește performanța; Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală (e-mail, telefon etc.) Fluență în limba engleză Absolvent de studii superioareDescrierea jobului Căutăm un specialist în marketing curios, adaptabil și pasionat de marketing care să se alăture echipei noastre pentru a planifica, gestiona și executa strategia noastră de marketing.Smart Diesel este o companie cu puternic renume in industria de furnizare soluții pentru companiile de tr
SMART DIESEL
Candidatul ideal - Abilitati excelente de comunicare pentru a crea mesaje de marketing care se adreseaza nevoilor clientilor;- abilitati de copywriting;- noţiuni de lucru cu platformele de Social Media (Facebook, YouTube, Instagram, LinkedIn)- Cunostinte avansate de limba Engleza;- Orientare spre detalii;- Cunostinte solide MS Office (Word, Excel) ;- Cunostinte Social Media;- Cunostinte Analytics, Google Ads si Facebook Ads – reprezinta un avantaj ;- Cunostinte photoshop sau un program de editare – reprezinta un avantaj ;Descrierea jobului - Monitorizeaza permanent piata si concurenta (monitorizare zilnica a presei - articole din industrie);- Gestioneaza si implementeaza, dupa caz, planul de promovare al companiei sau al diverselor proiecte ale companiei;- Colaboreaza cu agentiile de publicitate in vederea realizarii materialelor la standardele dorite;- Coordoneaza sau implementeaza, dupa caz, strategia de social media a companiei si a clientilor companiei; (Facebook, Instagram si Link
CONADI IMOB CONSTRUCT
Candidatul ideal • Minim 3 ani de experienta relevanta in marketing si cunostinte practice si demonstrabile de comunicare online si offline• Competente avansate in:​ -WordPress, Google Analytics, Google Search Console, Google Ads , Facebook Ads. -​Microsoft Office, Microsoft Outlook -Limba engleza• Nivel ridicat de implicare si initiativa precum si capacitate de automotivare• Abilitati demonstrate de gestionarea concomitenta de proiecte cu finalizarea lor in termenele limita• Abilitate de a lucra eficient in echipa, cu termene limita si cu sarcini multiple• Abilitati de organizare si de gestionare a timpului• Abilitati de comunicare interpersonala si de afaceri Descrierea jobului SCOPUL PRINCIPAL AL ROLULUI:Promoveaza produsele si serviciile clientilor existenti si potentiali. Dezvolta si utilizeaza strategic toate materialele de comunicare de marketing online si offline in conformitate cu directia de brand, le distribuie clientilor (B2B si B2C) prin canale online sau offline in scopul
SANEX
Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa fie entuziast, energic si sa aiba vaste cunostinte asupra domeniului de marketing si a instrumentelor actuale folosite in acest domeniu (Google, Facebook ads, Instagram, TikTok, etc.).Competente digitale actualizate si complete asupra dinamicii online-ului si a canalelor de comunicare. Abilitati dovedite de leadership si coaching, imbinate cu multa imaginatie.Descrierea jobului Obiectivele postului:Coordonarea intregii activitati de marketing, precum si elaborarea strategiei si politicilor de marketing ale firmei (Google, Facebook ADS, Instagram, TikTok)Cresterea cotei de piata a produselor/serviciilor oferite de firmaPromovarea imaginii organizaţiei;Studiul pieţei şi al concurenţei;Atragerea de noi domenii de activitate profitabile pentru firmăDescrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului:Creaza campanii de marketing in functie de specificul perioadei, nevoile pietei si instructiunile venite de la managementCoordoneaza in mo
SWISS HOSPITAL
Candidatul ideal Compania ALEXANDER PHONE SERVICE SRL cauta Specialist Marketing in Afumati, judetul Ilfov.Candidatul ideal Conoștinte SEO ( Search Engine Optimization); Experiența similară anterioară în online marketing; Cunostințe de acces CMS website; Cunostintâțe de Google Analytics și Facebook Insights; Cunostințe de dezvoltare/scriere continut web/social media; Aptitudini de copywriting; Cunostințe despre planificarea și implementarea campaniilor de marketing online; Cunostinte excelente de Microsoft Office, Excel, Power Point; Capacitatea de a organiza și planifica activitățile; Bune abilități analitice; Bune abilități de comunicare; Studii superioare (Comunicare/ Jurnalism/ Marketing constituie un avantaj).Descrierea jobului Responsabilitati: Contribuie la crearea și implementarea strategiilor de marketing; Crează conținut pentru Site-ul companiei și pentru paginile Social Media pe care le și coordonează; Înțelege piața și produsele comercializate în vederea identificării soluț
ALEXANDER PHONE SERVICE
Candidatul ideal Despre noiLa SomProduct idelie noastre sunt mărețe iar acțiunile noastre sunt îndrăznețe.Fiecare rol are un impact. De aceea căutăm oameni ca tine - oameni dornici să se dezvolte personal și profesional. Explorezi, începi, eșuezi, înveți, îți îmbunătățești cunoștințele și mergi mai departe. Fie că este vorba despre o poziție de lucrător în depozit, agent servicii clienți, manager de produs, inginer software, sau orice altă ramură pe care noi o dezvoltăm, poți contribui la povestea de succes SomProduct.Alătură-te misiunii SomProduct!SomProduct - We are Inspiring ComfortCăutăm un E-mail marketing specialist care să înțeleagă importanța menținerii relației cu clienții noștri. Printr-o serie de inițiative care includ: crearea de campanii de e-mail marketing și gestionarea bazelor de date va trebui să creezi interacțiuni de impact la fiecare nivel al canalului de vânzări, de la colectarea de lead-uri până la conversii.Rolul tău este de a oferi conținut relevant și captivant
SC SOMPRODUCT SRL
Candidatul ideal • Studii superioare în marketing/ economie/ comunicare/ relaţii internaționale, etc..• Experiență minimă în marketing – 3 ani.• Limba engleză – nivel mediu/avansat.• Cunosterea programelor de editare Adobe.Descrierea jobului DESCRIEREA POZIȚIEI:Obiectivul dvs. va fi coordonarea campaniilor de comunicare și promovare a brandurilor companiei.PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI:• Planificarea și implementarea campaniilor de comunicare și promovare.• Identificarea canalelor optime pentru creșterea vizibilității brandurilor companiei.• Elaborarea strategiilor de comunicare pentru brandurile companiei.• Realizarea materialelor aferente campaniilor de marketing.• Conceperea si implementarea unei strategii unitare si integrate de marketing online (Optimizarea continutului de pe website, implementarea strategiei in social media: Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, implementarea strategiei de Link Building, crearea si administrarea anunturilor pe Google AdWords);• Activitati de o
AM MEDICAL BEAUTY ESTETIC
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.