1084 Locuri de Munca Agent servicii clienti - Joburi Agent servicii clienti
1084 Locuri de Munca Agent servicii clienti - Joburi Agent servicii clienti
Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent servicii clienti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent servicii clienti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Agent Servicii Client |
Candidatul ideal In CREDIUS s-a strigat: Ne marim echipa! Scoatem la inaintare o pozitie noua de "Agent Servicii Client", care ofera posibilitatea viitorului nostru coleg sa se dezvolte alaturi de o echipa tanara de profesionisti. Cu sau fara experienta, te asteptam la o discutie, iar pentru acest lucru te invitam sa afli ceea ce cautam pentru acest rol: Absolvent de liceu cu diploma de Bacalaureat; Persoana dinamica; Abilitati de comunicare si orientare catre client; Capacitate de concentrare si de analiza a informatiilor receptionate/furnizate;; Capacitate de lucru in echipa; Spirit de observatie; Experienta pe un rol similar reprezinta un avantaj; Cunostinte operare MS Office.Descrierea jobului In cadrul echipei noastre vei avea urmatoarele responsabilitati: Oferi informatii telefonic clientilor sau potentialilor clienti cu privire la produsele noastre de creditare; Oferi informatii solicitate de clienti cu privire la situatia creditelor acordate; Acorzi asistenta tehnica si comerci
Credius
![]() |
Agent Servicii Client - Pitesti |
Candidatul ideal AGENT SERVICII CLIENT - PITESTINoul nostru coleg trebuie să îndeplinească urmatoarele cerințe:Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Simțul umorului, orientare către clienți, gândire pozitivă și entuziasm;Persoană organizată, comunicativă, dinamică, capabilă să lucreze bine individual și în echipă;Proactivitate și implicare când vine vorba de satisfacerea nevoilor clienților.Cunoștințe pachet Microsoft Office;Cunoștințe limba engleză – minim nivel mediu;Permis de conducere categoria B, cu minimum 1 an de experiență.Descrierea jobului AGENT SERVICII CLIENT - PITESTIActivitatea se desfasoară preponderent în jud. Arges, dar și în împrejurimi, după cum urmează:Livrarea/preluarea autoturismelor oferite spre închiriere;Păstrarea legăturii cu coordonatorul activității de pe teren;Întocmirea de procese verbale, documente ce țin de contractare și alte operațiuni;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefon;Atribuții sp
Autonom rent a car
![]() |
Agent Servicii Client- Sibiu |
Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Simțul umorului, orientare către clienți, gândire pozitivă și entuziasm;Persoană organizată, comunicativă, dinamică, capabilă să lucreze bine individual și în echipă;Proactivitate și implicare când vine vorba de satisfacerea nevoilor clienților;Cunoștințe pachet Microsoft Office;Cunoștințe limba engleză – minim nivel mediu;Permis de conducere categoria B, cu minimum 1 an de experiență.Descrierea jobului Activitatea se desfasoară preponderent în jud. Sibiu, dar și în împrejurimi, după cum urmează:Livrarea/preluarea autoturismelor oferite spre închiriere;Păstrarea legăturii cu coordonatorul activității de pe teren;Întocmirea de procese verbale, documente ce țin de contractare și alte operațiuni;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefon;Atribuții specifice ce țin de întreținerea parcului auto;Interacțiune directă cu clienții și reprezentarea companiei în relația cu acești
Autonom rent a car
![]() |
Agent Servicii Client- Bucuresti |
Candidatul ideal AGENT SERVICII CLENT - BUCURESTIStudii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Simțul umorului, orientare către clienți, gândire pozitivă și entuziasm;Persoană organizată, comunicativă, dinamică, capabilă să lucreze bine individual și în echipă;Proactivitate și implicare când vine vorba de satisfacerea nevoilor clienților;Cunoștințe pachet Microsoft Office;Cunoștințe limba engleză – minim nivel mediu;Permis de conducere categoria B, cu minimum 1 an de experiență.Descrierea jobului AGENT SERVICII CLENT - BUCURESTIActivitatea se desfasoară preponderent în Bucuresti, dar și în împrejurimi, după cum urmează:Livrarea/preluarea autoturismelor oferite spre închiriere;Păstrarea legăturii cu coordonatorul activității de pe teren;Întocmirea de procese verbale, documente ce țin de contractare și alte operațiuni;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefon;Atribuții specifice ce țin de întreținerea parcului auto;Interacțiune dire
Autonom rent a car
![]() |
Agent Servicii Client - Buzau |
Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Simțul umorului, orientare către clienți, gândire pozitivă și entuziasm;Persoană organizată, comunicativă, dinamică, capabilă să lucreze bine individual și în echipă;Proactivitate și implicare când vine vorba de satisfacerea nevoilor clienților;Cunoștințe pachet Microsoft Office;Cunoștințe limba engleză – minim nivel mediu;Permis de conducere categoria B, cu minimum 1 an de experiență.Descrierea jobului Activitatea se desfasoară preponderent în județ, dar și în împrejurimi, după cum urmează:Livrarea/preluarea autoturismelor oferite spre închiriere;Păstrarea legăturii cu coordonatorul activității de pe teren;Întocmirea de procese verbale, documente ce țin de contractare și alte operațiuni;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefon;Atribuții specifice ce țin de întreținerea parcului auto;Interacțiune directă cu clienții și reprezentarea companiei în relația cu aceștia.
Autonom rent a car
![]() |
Agent Servicii Clienti |
Candidatul ideal Studii superioare. Experiență relevantă într-un post similar, preferabil în cadrul unui centru regional de servicii. Cunoștințe ale aplicațiilor de telefonie și de tip XRM reprezintă un avantaj. Cunoștințe limba germană la un nivel avansat. Entuziasm, curiozitate, motivație pentru dezvoltare și învățare continuă. Foarte bune abilități de comunicare și relaționare. Atenție la detalii și orientare către soluții. Descrierea jobului Responsabilități principale: Preluarea apelurilor telefonice. Actualizarea informațiilor în platforma XRM. Calificarea tipurilor de proiecte în sistemul de telefonie Agent. Verificarea informațiilor existente în aplicațiile utilizate. Prelucrarea solicitărilor sosite din partea colaboratorilor companiei. Menținerea colaborării cu departamentele implicate de la nivel local și din afara țării. Ce oferim la Xella Shared Service Center: Un mediu de lucru în care contează dialogul, deschiderea, aprecierea, și respectul reciproc, unde te poți dezvolt
XELLA SHARED SERVICE CENTER
![]() |
Agent Servicii Client (agent Livrare) |
Candidatul ideal - Absolvent studii medii;- Experiență minim 1 an într-o poziție similară;- Lucrul într-o firmă de distribuție reprezintă un avantaj;- Fară incidente în trafic;- Posesor permis conducere categoria B de minim 2 ani.Descrierea jobului - Gestionează produsele transportate;- Efectuează înregistrările operațiilor conform procedurilor;- Respectă procedurile cu privire la transportul medicamentelor;- Răspunde de predarea produselor livrate la clienți;- Verifică starea generală a mașinii;- Are responsabilități specifice privind parcul auto.
Ropharma Logistics
![]() |
Agent Servicii Client |
Candidatul ideal Studiile superioare în specialitatea inginerie se considera un plus;Abilități de comunicare eficiente și putere de convingere;Persoană dinamică, responsabilă și organizată;Atitudine pozitivă, entuziasm, orientare spre rezultat;Capacitatea de a lucra eficient în echipă și de a respectarea termenele;Initiativă, perseverentă, simțul detaliului;Cunoașterea suitei Microsoft Office la un nivel avansat;Disponibilitate pentru a lucra în tureJobul este deschis pentru perioada veriiDescrierea jobului Preia apelurile cu solicitarile de interventie date de clienti din retail sau industrial pe partea de instalatii de frig;Deschide tichete/note de comanda/interventii cu ajutorul portalului de lucru pe baza solicitarilor de interventie primite de la clienti;Afiseaza lista cu termenele pentru a intervenii pe fiecare tip de client, conform contractelor încheiate;Informeaza managerul zonal despre solicitarile aparute;Comunica permanent cu clientii in cazul interventiilor neterminate pan
FRIGOTEHNICA
![]() |
Agent Servicii Client - Cluj-napoca |
Candidatul ideal AGENT SERVICII CLIENT - CLUJ-NAPOCAStudii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Simțul umorului, orientare către clienți, gândire pozitivă și entuziasm;Persoană organizată, comunicativă, dinamică, capabilă să lucreze bine individual și în echipă;Proactivitate și implicare când vine vorba de satisfacerea nevoilor clienților;Cunoștințe pachet Microsoft Office;Cunoștințe limba engleză – minim nivel mediu;Permis de conducere categoria B, cu minimum 1 an de experiență.Descrierea jobului AGENT SERVICII CLIENT - CLUJ-NAPOCAActivitatea se desfasoară preponderent în județ, dar și în împrejurimi, după cum urmează:Livrarea/preluarea autoturismelor oferite spre închiriere;Păstrarea legăturii cu coordonatorul activității de pe teren;Întocmirea de procese verbale, documente ce țin de contractare și alte operațiuni;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefon;Atribuții specifice ce țin de întreținerea parcului auto;Interacțiune di
Autonom rent a car
![]() |
Agent Servicii Client - Constanta |
Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Simțul umorului, orientare către clienți, gândire pozitivă și entuziasm;Persoană organizată, comunicativă, dinamică, capabilă să lucreze bine individual și în echipă;Proactivitate și implicare când vine vorba de satisfacerea nevoilor clienților;Cunoștințe pachet Microsoft Office;Cunoștințe limba engleză – minim nivel mediu;Permis de conducere categoria B, cu minimum 1 an de experiență.Descrierea jobului Activitatea se desfasoară preponderent în județ, dar și în împrejurimi, după cum urmează:Livrarea/preluarea autoturismelor oferite spre închiriere;Păstrarea legăturii cu coordonatorul activității de pe teren;Întocmirea de procese verbale, documente ce țin de contractare și alte operațiuni;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefon;Atribuții specifice ce țin de întreținerea parcului auto;Interacțiune directă cu clienții și reprezentarea companiei în relația cu aceștia.
Autonom rent a car
![]() |
Agent Servicii Clienti – Limba Germana |
Candidatul ideal Alatura-te echipei Concentrix pentru a oferi asistenta pentru clienti in limba germana pentru o companie de renume care activeaza in domeniul telecomunicatiilor! Daca esti pasionat de inceperea unei cariere in industria IT/Telecom sau esti student/absolvent in cautarea unui loc de munca flexibil, esti persoana potrivita pentru noi!Ce asteptari avem de la tine: Cunostinte limba germana nivel min. B2 (verbal, scris); Bune abilitati operare PC; Abilitati interpersonale foarte bune; Orientare catre obtinerea de rezultate; Abilitati de multitasking; Disponibilitate pentru a lucra in schimburi (9:00- 22:00) Disponibilitate pentru a lucra in week-end (1-2 zile sambata pe luna).Descrierea jobului Care vor fi responsabilitatile tale: Informarea clientilor referitor la facturile emise, pachetele de produse si servicii ale clientului si tarifele abonamentelor de telefonie fixa si internet; Vanzarea de produse si servicii din portofoliul clientului; Oferire de suport tehnic pentru
CONCENTRIX ROMÂNIA
![]() |
Agent Servicii Clienti (birou) – Bucuresti |
Candidatul ideal > Persoana organizata si meticuloasa in activitate, capabila de a lucra cu obiective si termene limita;> Experienta in lucrul cu publicul de minim 1 an;> Cu limbaj simplu, clar, concis si coerent;> Cu memorie foarte buna, dornic si capabil sa invete si sa retina;> Sa lucreze eficient in MS Office (Word, Excel)> Onest si responsabilDescrierea jobului Descrierea activitatii:> Administrarea portofoliului de clienti alocat (majoritar persoane fizice)> Discutii de calitate si eficiente cu clientii companiei, telefonic si/sau fata in fata, cu privire la produsele si politicile societatii;> Operarea cu exactitate si la timp in softurile firmei a tuturor actiunilor intreprinse, conform procedurilor;> Solutionarea problemelor simple, comunicarea operativa catre management a situatiilor complexe;> Raportari periodice;> Loc de munca: Complex New Residence Ghencea - Sector 5 BucurestiCe se ofera:> Program de lucru 8 ore, zile lucratoare (luni-vineri), in ture saptamanale cuprinse
PHARMA TELNET
![]() |
Agent Servicii Clienti |
Candidatul ideal Agent Servicii Clienți, Departamentul Customer Support Centre, Magazinul IKEA PalladyEntuziasmul, apropierea și atitudinea pragmatică sunt elementele care stau la baza culturii noastre IKEA. Suntem optimiști și căutăm în permanență modalități noi și mai bune de a ne îndeplini sarcinile. Credem că tu, la fel ca noi, vei progresa atunci când vei întâlni oameni deosebiți, care au un scop comun la IKEA. Oameni modești, care se susțin unii pe alții și care și-au asumat pe deplin angajamentul de a duce mai departe moștenirea și viziunea IKEA și de a crea o viață mai bună pentru cei mai mulți oameni, punând clienții în centrul tuturor activităților lor.Ce vom aprecia la tine: Cunoașterea identității corporative IKEA, a valorilor sale de bază și a viziunii de a crea o viață de zi cu zi mai bună pentru cei mai mulți oameni Cunoștințe foarte bune despre gama de produse și servicii IKEA Cunoaștere solidă a comportamentului general al clientului la distanță, pe toate canalel
IKEA ROMANIA
![]() |
Agent Servicii Client - Recuperare Amiabila (bucuresti) |
Candidatul ideal Vrei un job dinamic? Îţi doreşti independenţă financiară?Vino în echipa noastră! BRD Finance angajează Agent Servicii Client - Recuperare amiabilă.CERINŢE: Studii medii (cel puţin) Abilităţi de comunicare Adaptabilitate Orientare către client si către rezultat Capacitate de analiză şi sinteză Cunoştinţe IT (MS Office) – nivel mediu Spirit de echipăDescrierea jobului BENEFICII: Salariu fix + tichete de masă + bonus în funcţie de performanţă: Creşte-ţi singur venitul! Program flexibil: posibilitate de a lucra part-time (4 ore/zi sau 6 ore/zi) sau full-time (8 ore/zi): Te ajutăm să-ţi stabileşti programul de lucru şi în funcţie de nevoile tale. Oportunităţi de dezvoltare şi avansare în cadrul grupului Societe Generale, în concordanţă cu performanţele profesionale: Nu-ţi oferim doar un loc de muncă, ci şi un parcurs profesional atractiv. Pe lângă posibilitatea de a lucra de acasă ȋn regim telemuncă, foarte curând vom avea un sediu nou-nouţ ȋn City Offices, foarte aproape d
BRD FINANCE IFN
![]() |
Agent Servicii Client - Inbound Limba Italiana |
Candidatul ideal - Să fii empatic- Sa fii amabil- Să oferi sprijin și informații precise și corecte- Să fii bine pregătit- Să îți placă să înveți cât mai multe- Să fii curios- Dacă ești o persoană deschisă și vorbăreață cu atât mai bineDescrierea jobului Firma noastă Network Contacts din Craiova este în căutarea de oameni pentru postul nostru de AGENT SERVICII CLIENȚI în limba italiană la un nivel B2-C1 vorbit.Este obligatorie cunoștința pachetului MS Office și a folosiriii calculatorului.Departamentul Inbound serviciu clienti preia, efectuează si gestioneaza apelurile , cu scopul de a le oferi informațiile de care au nevoie si de a solutiona eventualele probleme.Ce cuprinde acest job?- Să oferi suport telefonic clienților noștri prin informații precise și corecte- Să fii empatic și amabil- Să ai spirit de observație- Să îți placă să găsești soluțiiCe oferim?- Pregatire new-entry, program de training platit, suport on-the-job continuu, ședinte de feedback si coaching;- Salariu competit
NETWORK CONTACTS.RO SRL
![]() |
Agent Servicii Clienti (call Center Outbound) |
Candidatul ideal Dacă-ți place să vorbești la telefon, ai un caracter convingător, empatic și o atitudine prietenoasă și proactivă, ne-ar plăcea să te cunoaștem!În cadrul poziției de Agent Servicii Clienți, vei contribui activ la prima impresie lăsată clientului față de produsele și serviciile unei platforme de jocuri de noroc (cazino).Bucuresti - Sector 1 (zona Floreasca)Experiență: Minim 1 an experiență call-center reprezinta un plus. Experiența în domeniul jocurilor de noroc este un plus (inclusiv în săli de jocuri) Cunoștințe PC: Microsoft Word, Microsoft ExcelAbilități: Abilități de comunicare verbală Capacitatea de a lucra în echipă și individual Capacitate de analiză Atitudine proactivă Disponibilitate pentru lucru în schimburi Răbdare, empatie și tact Creativitate și perseverență în rezolvarea problemelorDescrierea jobului Principalele responsabilități: Vei nota interacțiunile avute într-un sistem centralizat de raportare. Vei lucra cu o listă de clienți, în funcție de proiectu
WinBet
![]() |
Agent Servicii Client(limba Italiana) - Network-contacts.ro |
Candidatul ideal Căutăm consultanți telefonici care să ofere asistență clienților în limba italiană pentru unul dintre clienții noștri importanți din sectorul telecomunicațiilor. Solicitările clienților pot fi de natură comercială, administrativă și tehnică.Oferim aproape 1 lună de formare chiar și pentru cei care nu au avut niciodată experiență în contact center. Descrierea jobului cerințe:- Cunoaștere excelentă a limbii italiene (B2 – C1);- Bune abilități relaționale;- Persoana pozitiva cu inclinatii spre atingerea obiectivelor;- Predispoziție puternică de a lucra în echipă;- Abilitati de ascultare si de rezolvare a problemelor- Bune cunostinte in folosirea calculatorului;Beneficii:- Salariu fix,- Tichete de masa;- Bonus de performance- Curs de formare inițială privind aspectele tehnice ale proiectelor/servicilor, fundamentele comunicării si managementul clienților- Oportunități de avansare în cadrul companiei;- Conditii excelente de munca intr-un sediu nou, modern si primitor- Posib
NETWORK CONTACTS.RO
![]() |
Agent Servicii Client (limba Romana ) - Network-contacts.ro |
Candidatul ideal Daca esti o persoana comunicativa, iti place sa vorbesti la telefon si vrei sa ajuti oamenii, te asteptam in echipa noastra!Cautam 20 consultanti telefonici ( Agent Servicii Client) in limba romana pentru Clientul nostru.Descrierea jobului Activitatea Outbound/Telesales si Back office. Prin aceste servicii se urmareste:1. Apelarea clientilor in vederea promovarii/vanzarii de servicii si produse2. Apelarea clientilor in vederea informarii/sondajelor/actualizarii bazei de date3. Tratarea apelurilor primate in urma activitatii de outbound4. Tratarea corespondentei scrise prin formularea raspunsurilor catre solicitanticerințe:- Cunoaștere excelentă a limbii române- Bune cunostinte in folosirea calculatorului;- Bune abilități relaționale;- Persoana pozitiva cu inclinatii spre atingerea obiectivelor;- Predispoziție puternică de a lucra în echipă;- Abilitati de ascultare si de rezolvare a problemelor- 6 luni de experienta intr-un Call centerBeneficii:- Salariu fix,- Tichete d
NETWORK CONTACTS.RO
![]() |
Agent Servicii Client – Vodafone Romania - Hybrid |
Descrierea jobului Vodafone România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații și Internet of Things, precum și în transformarea digitală pe piețele emergente. La Vodafone, credem că oportunitățile și promisiunile unui viitor digital mai bun ar trebui să fie accesibile tuturor și ne asigurăm că cei mai vulnerabili nu sunt lăsăți în urmă în călătoria către acel viitor. Recrutăm pentru că evoluăm! Dacă îți dorești să faci parte dintr-o echipă tânără și dinamică, în care fiecare provocare este tratată cu entuziasm și seriozitate, atunci atunci înseamnă că ești pe drumul cel bun pentru а deveni următorul Agent de servicii client - VODAFONE ROMÂNIA.Rol: Interacțiunea telefonică cu clienții, cu scopul de a promova serviciile și produsele Vodafone și de a crește volumul portofoliului Vodafone, dar și profitabilitatea acestora, prin angajamente pe termen lung. Asigurând o experiență bazată pe încrede
INSTORE POWER PROVIDER
![]() |
Agent Servicii Client - limba romana |
Scurta descriere a companiei Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll. Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest. We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries: - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions) - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC) - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc) - FMCG (sales & purchasing positions; all levels) - PHARMA (all levels) Cerinte - atentie la nevoile oamenilor; - deschidere spre a invata lucruri noi care iti vor imbunatati capacitatile profesionale; - abilitati de vanzare si negociere. Responsabilitati - contactarea telefonica si prin e-mail a clientilor; - identificarea potentialilor clienti; - n
SALES CONSULTING
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 1084 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după: