292 - Locuri de Muncă (joburi) Agent Servicii Clienti în România
292 - Locuri de Muncă (joburi) Agent Servicii Clienti în România

Candidatul ideal In vederea sustinerii si dezvoltarii echipei Customer Support & Call Centre, angajam Agent servicii client cu norma de lucru de 8 ore/zi.
DESPRE LOCUL DE MUNCA
Sarcina principala a unui angajat al companiei IKEA este aceea de a maximiza vanzarile si profitabilitatea in domeniul sau de responsabilitate, utilizand cunostintele specifice companiei IKEA despre gama de produse, conditiile de pe piata locala si nevoile clientilor. Nicio alta functie din magazinul IKEA nu este mai directa in ceea ce priveste contactul cu clientii.
Impreuna cu mii de colegi din intreaga lume vei

Candidatul ideal Studii superioare;
Abilitati avansate de operare PC;
Experienta intr-un sistem ERP, constituie avantaj ;
Atentie la detalii;
Capacitate de organizare;
Cunostinte de limba engleza;
Abordare pozitiva a sarcinilor de lucru;
Sociabilitate, capacitate de lucru in echipa;
Flexibilitate.Descrierea jobului Verificare si sortare rapoarte service;
Verificare garantii, ofertare, facturare;
Transmitere oferte;
Emitere devize de calcul;
Account management pentru devize de calcul si facturi;
Suport ERP pentru departamentul de service.
Ce vrei avea de facut:-Menținerea unei atitudini pozitive, empatice și profesionale față de clienți în orice moment;-Răspunsul prompt la întrebările clienților;-Comunicarea cu clienții prin diferite canale (apel telefonic, chat , corespondenta pe e-mail);-Inregistrarea și soluționarea reclamațiilor clienților;-Cunoașterea produselor noastre, astfel încât să puteți răspunde la întrebări;-Prelucrarea comenzilor, formularelor, cererilor ;-Asigurați satisfacția clienților și oferiți asistență profesională clienților;Asteptarile noastre de la noul coleg:-Studii medii finalizate ;-Experiență în util

Candidatul ideal
• Orientare catre rezultat
• Orientare catre client
• Foarte bune abilitati de comunicare
• Atitudine pozitiva
• Atentie la detalii
• Profesionalism
• Spirit de echipa
• Cunostinte utilizare Word, Excel - nivel mediu
• Minim studii mediiDescrierea jobului RESPONSABILITATI
Dezvoltă relaţiile cu clienţii şi îi fidelizează prin serviciile oferite;
Promovează şi vinde produsele companiei la punctul de creditare;
Întocmeşte dosarele de credit, cu acurateţe şi la timp;
Consiliază clienţii şi rezolvă reclamaţiile acestora într-o maniera profesionistă;
Redactează rapoar

Candidatul ideal - Cunostinte operare PC (MS Office – Outlook/Excel, etc,)
- Engleza conversational
- Amabiltate, orientare spre client;
- Sa fie interesat/a de experienta clientului in folosirea serviciilor clientului nostru si oferirea pro-activa de suport clientilor atunci cand este nevoie pe intreg procesul.
- Deschidere spre invatarea in principal a aplicatiei mobile ce apartine clientului nostru in detaliu si implicare in perioada de testare atunci cand se vor efectua dezvoltari noi in aceasta.
- Deschidere spre invatarea unor aspecte tehnice de baza referitoare la echipamentele (st

Descrierea jobului Adecco Resurse Umane recruteaza Agent Servicii Clienti pentru clientul sau, unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii in domeniul transportului si al logisticii.
Cerinte:
Studii medii/superioare;
Limba engleza - nivel mediu/avansat;
Cunostinte operare PC - nivel mediu;
Experienta similara poate fi un avantaj.
Orientare catre client si catre solutionarea problemelor.
Responsabilitati:
Preluarea apelurilor telefonice venite din partea clientilor;
Preluarea comenzilor de expoort si inregistrarea acestora in baza de date;
Furnizarea info

Descrierea jobului Adecco Resurse Umane lider national si mondial in domeniul resurselor umane, recruteaza pentru clientul sau, compania E.ON Servicii Clienti, organizatie multinationala de prestigiu, activa in domeniul energetic, Agent Vanzari Clienti Rezidentiali, pentru locatia Sibiu.
Rol:
- Asigură şi dezvoltă o relaţie optimă cu clienţii din segmentul de piaţă rezidential, punând în aplicare politica companiei de orientare către client prin: comunicare activă, strategii de abordare şi negociere cu clienţii, îmbunătăţirea calităţii serviciilor urmărind astfel atingerea scopurilor e

style="font-size: 12pt;">• Aplică şi propune măsuri de optimizare a proceselor şi procedurilor legate de relaţia cu clienţii rezidenţiali, asigurând creşterea numărului de clienţi, fidelizarea acestora şi creşterea profiturilor, prin asigurarea unor servicii operative şi de înaltă calitate;• Oferă informaţii generale şi specifice, privind serviciul de furnizare;• Preia, verifică şi procesează documentele prezentate de clienţi, în vederea încheierii contractelor de furnizare energie;• Modifică contractele de furnizare a energiei, prin incheiere de acte adiţionale, ca urmare a solicitărilor de s
Cautam persoane cu minim 6 luni experienta in relationarea cu clientii pentru un rol de Agent servicii client pentru cei de la Enel.Cerinte: Studii medii absolvite cu diploma de bacalaureatLocatia disponibila: Enel MacinAdresa: Localitatea Macin, Strada Florilor, Nr. 28 C, Judetul TulceaProgram: L-V, 8-16Salariul este de 1550 RON NET + tichete de masa si asigurare medicala privata.Cei care doresc sa aplice pot trimite CV-ul pe adresa de mail:
S.C. WPG RACING SOLUTIONS S.R.L. angajeaza pentru Mun. Bucuresti:Agent Servicii Client - COR 333907.Cerinte: 1. Studii: medii (minim), 2. Experienta: 1 an (minim), 3. Operare calculator si cunostinte utilizare Microsoft Office Word si Excel, 4. Disponibilitate lucru in ture, inclusiv de noapte, precum si sambata si duminica, dupa caz,5. Limbi straine: Engleza si cel putin o limba africana (Yoruba, Igbo, Hausa sau Swahili).Salariu de incadrare: 2.300 lei brut/luna.Durata contract: 1 an.Durata de valabilitate a ofertei: 5 zile lucratoare de la data publicarii anuntului.Candidatura: pe baza de

Candidatul ideal
Iti place sa lucrezi cu Clientii, ajutandu-i sa gaseasca solutii la problemele lor financiare;
Iti doresti un job care presupune activitate de teren - contact direct cu Clientii;
Esti o persoana care se adapteaza rapid cerintelor de business;
Investesti in dezvoltare personala, pentru a-ti imbunatati abilitatile si performanta in job.
Descrierea jobului
Negociaza cu Clientii aflati in portofoliul alocat, cu scopul de a identifica cele mai bune solutii de rambursare a sumelor restante;
Creeaza si mentine parteneriate pe termen lung cu Clientii, promovand produsel

Candidatul ideal Cerinţe şi abilităţi:
Studii medii/superioare
Experienţă profesională în domeniul servicii sau în comerţ
Operare sigură a aplicaţiilor MS Office
Abilităţi dе comunicare, dе persuasiune şi dе lucru în echipă bine dezvoltate
Abilităţi dе consiliere şi vânzare
Afinitate pentru domeniul lucrărilor în construcţii
Utilizarea metodelor şi instrumentelor dе soluţionare a problemelor
Abilităţi dе planificare şi prioritizare, iniţiativă proprie
Identificarea nevoilor clienţilor şi abordarea acestora în funcţie dе situaţie
Susţine discuţii sistematice cu clienţii şi utilizeaz

Candidatul ideal Esti pasionat de turism si ti-ai dori un job in domeniu? Te-ai gandit cum ar fi sa lucrezi in Aeroportul Avram Iancu din Cluj?
Avem un job perfect pentru tine, chiar unul part-time, pe o perioada de 5 luni.
Hai sa afli mai multe despre asta!
Daca esti o persoana ordonata si organizata, comunicativa si rezistenta la stres, buna cunoscatoare a limbii engleze, asteptam CV-ul tau.Descrierea jobului Cu vei face tu?
Vei asigura asistenta turistica la imbarcarea turistilor care calatoresc cu charterele Travel Brands din Aeroportul Avram Iancu Cluj, vei rezolva solicitaril
Echipa UNIK HOUSE are nevoie de un agent imobiliar abil, potrivit pentru a mentine si imbunatati performantele agentiei. Daca ai abilitati de vanzare, negociere si de comunicare excelente, si doresti sa ai propriul tau PFA, trimite-ne un Curriculum Vitae !Vei face castiguri doar pe baza de COMISION!Descrierea jobuluiAvantajele de lucru impreuna cu noi sunt:- Te ajutam sa iti infiintezi propriul PFA (0 costuri de infiintare );- Iti punem la dispozitie o baza de date, tu doar sa ii contactezi!;- Contabilitate gratuita;- Iti oferim training gratuit timp de o luna;- Masina de servici

Scurta descriere a companieiPROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.Cerinte - Limba engleză nivel avansat;- Experiență pe o poziție similară;- Cunoștinte bune operare PC;- Orientare tehnică și capacitate analitică în rezolvarea problemelor;- Excelente aptitudini de comunicare și relaționare cu clienții;Responsabilitati- Preluarea
Allianz Tiriac Aisgurari sucursala Ploiesti cauta un nou membru in echipa de agenti. Daca vrei sa faci parte din echipa trimite pe adresa de email: CV tau, numele si telefonul pentru a stabili un interviu in vederea colaborarii.Ce asteptari avem? Sa ofere un feedback onestSa invete in fiecare ziSa raspunda provocarii industriei de a se transforma prin digitalizareSa transforme informatiile in experiente unice ale clientilor si sa inteleaga nevoile lorSa isi asume riscurile si sa isi sustina cu tarie ideile Sa fie creativiPrincipalele responsabilitati:Prospectezi incontinuu piata si abordezi p
DescriereAllianz Tiriac Asigurari sucursala Ploiesti cauta un nou membru in echipa de agenti. Daca vrei sa faci parte din echipa trimite pe adresa de email: CV tau, numele si telefonul pentru a stabili un interviu in vederea colaborarii.Ce asteptari avem?Sa ofere un feedback onestSa invete in fiecare ziSa raspunda provocarii industriei de a se transforma prin digitalizareSa transforme informatiile in experiente unice ale clientilor si sa inteleaga nevoile lorSa isi asume riscurile si sa isi sustina cu tarie ideileSa fie creativiPrincipalele responsabilitati:Prospectezi incontinuu piata si abor

Despre jobCautam agent de vanzari (F/B) cu experienta de minim 2 ani in vanzare de servicii B2B. Ne dorim un coleg sau o colega care poate lucra bine atat individual cat si in echipa, cu abilitati de comunicare si inter-relationare excelente. Pentru noi sunt importantePrezenta ta ca profesionist in fata clientului (cum te prezinti, cum vorbesti, cum poti prezenta un produs sau serviciu). Promptitudinea ta in fata clientului, urmarirea si intelegerea fluxului de vanzare. Dorinta ta de a suna la rece la clienti, de a cauta oportunitati noi pe internet, de a veni cu idei noi in abordarea pietei s

Recrutam Agent de vanzari cu experienta, pentru o companie ce activeaza in domeniul transporturilor. Candidatul idealcunostintele privind pincipiile si pocesele legate de interactiunea cu clientiiexperienta in casa expeditiilorcunostinte de operare Microsoft office;experienta in vanzarigandire logica, capacitate de analiza si sinteza, capacitate de organizare, comunicare, orientare catre client, capacitate de efort sustinut, corectitudine;cunostinte in domeniul transporturilor prezinta un avantaj. Ce oferimSalariu 2000-4000 NET in functie de experientaProgram de lucru 9:00-17:30. Locatie: Str

Scurta descriere a companieiARTEM HOMINE este agentia de Recrutare de Personal si Consultanta in domeniul Resurselor Umane ce s-a nascut din dorinta de a veni atat in intampinarea companiilor cat si a persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca.Oferim servicii de recrutare si selectie de personal , evaluare psihometrica de competente profesionale si personalitate , analiza organizationala prin sondaje de opinie a angajatilor , servicii de outplacement , consultanta resurse umane si consiliere in dezvoltarea personala si profesionala . Cerinte Cerinte- experienta anterioara de lucru cu
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: