Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1593 Locuri de Munca It specialist - Joburi It specialist

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1593 Locuri de Munca It specialist - Joburi It specialist

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Logistic Specialist


Candidatul ideal The Logistics Specialist assumes the primary responsibility for overseeing the timely processing and fulfillment of daily pick-up orders.As a candidate: You should have a University Degree in economics, transportation, supply-chain, or equivalent. Additionally, a minimum of 2 years of previous experience as a specialist in logistics or customer service is required. Strong communication and interpersonal skills, along with proficiency in Microsoft Access, Microsoft Power BI, and various logistics software, are essential. Proficiency in MS Office, organizational skills, the ability to balance competing priorities, managing complex tasks in a fast-moving environment, handling confidential information discreetly, and a passion for finding new ways to improve and simplify working processes are also desired attributes. Descrierea jobului Responsibilities include collecting, interpreting, and analyzing various pick-up order data to propose adjustments for improved efficiency.
RETURO SISTEM GARANIE RETURNARE S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 402 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Specialist Vanzari


Candidatul ideal 👉 APLICĂ DACĂ: ai experiență în vânzări prin telefon și îți dorești să vinzi produse îndrăgite de clienți, ești o persoană deschisă și comunicativă, îți urmărești cu perseverență obiectivele, înveți rapid și îți place să câștigi, știi să construiești și să întreții relații, ești orientat spre obiective și ai o atitudine pozitivă. limba engleză, constituie un avantaj. Descrierea jobului Specialist VanzariWorkplace: M. Kogalniceanu 3, 410175 OradeaMonthly salary: 5130 - 5650 RON gross👉 RESPONSABILITĂȚI: vânzarea de produse digitale către restaurantele din România, contactarea activă a noilor clienți prin telefon și e-mail, construirea unei relații de succes cu proprietarii de restaurante - scopul nostru nu e sa vindem la primul contact ci să construim o relație.👉 NOI OFERIM: Birou situat în Oradea, aproape de centrul orașului, sistem atractiv de bonusare sprijin permanent din partea supervizorului și a colegilor de muncă, atmosferă de lucru excelentă, echipament de lu
RESTAUMATIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 816 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Specialist Treasury


Candidatul ideal University degree (degree in finance and/or accounting);At least 3 years of work experience required – either SME or Big4;Proficiency in the use of Microsoft Office suite; SAP knowledge is a plus;Fluent in English (German is an advantage);Outstanding communication skills and organizing ability;Self-starter with good analytical skills;Ability to work independently and as a member of a regional team.Descrierea jobului Contact person for subsidiaries and headquarter with regards to intercompany financingManagement of the daily cash distribution in the groupSupport for payment transactions including authorizations, improvement of bank account structure and administrative tasks in banking systemsActive role in weekly and monthly Treasury- Reporting’s and preparation of meetings with the managementPreparation of cash forecastsLink to finance department for monthly bookings and month-end reportingKey role in treasury related projects concerning the EMEA regionContact person f
JOYSON SAFETY SYSTEMS ARAD S.​R.​L.​

Crm Specialist


Candidatul ideal Căutăm un CRM Specialist energic și metodic, cu un profil analitic puternic și o pasiune pentru domeniul jocurilor de noroc.Rolul necesită gestionarea activă și implementarea campaniilor de bonusuri și retenție pentru secțiunile pariuri sportive și casino.Candidatul Ideal: Experiență solidă în analiza datelor și implementarea campaniilor de marketing într-un sistem CRM; Creativitate și abilitatea de a dezvolta strategii inovatoare pentru creșterea retenției clienților; Abilitatea de a lucra autonom și de a gestiona termene strânse, prioritizând eficient sarcinile; Motivație înaltă și o abordare proactivă, cu un interes puternic în industria jocurilor de noroc; Atenție deosebită la detalii și o cunoaștere practică a instrumentelor CRM; Capacitatea de a conduce un plan de campanie complex de la concepție până la finalizare; Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului.Descrierea jobului Responsabilități: Inițierea și planificarea roadmap-ului pentru campani
NOBLEPIAGIO SRL

Legal Specialist


Candidatul ideal • University degree in Law;• At least 2 year experience in legal activity (such as corporate governance, commercial law, legal marketing, banking law would be a plus)• Fluent in English, spoken and written;• Computer literacy: Word, Excel, Power Point;• Well organized, detail and result oriented;• Analytical thinking;• Able to work under pressure with tight deadlines;• Ethic attitude towards the job and the company.Descrierea jobului In this position, you'll be responsible for: Ensure the collaboration with the Sales & Commercial Departments providing in-depth legal advice during negotiation process and reviewing the commercial contracts with Company`s clients and suppliers (i.e. sale-purchase for selling goods, distribution agreement). Draft, review and approve other type of contracts as per the Company business needs (i.e. lease, procurement contracts), as well as other company documents needed to carry on the day-to day activity); Legal marketing activities: Rev
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Aveți experiență și cunoștințe solide în materie de achiziții și puteți lucra fără probleme cu softuri specilizate? S-ar putea să fiți Buyer-ul pe care îl căutăm!Cerintele rolului:• Studii superioare tehnice, de preferat în domeniul lemnului;• Experiență în domeniul achizițiilor;• Experiență de lucru cu un sistem ERP;• Abilități de negociere, analiză, sinteză, previziuni și planificare;• Cunoaşterea limbii engleze - nivel avansat;• Abilități de rezolvare a situațiilor neprevăzute, rapiditate, promptitudine.Descrierea jobului ​Responsabilități cheie:• Întreține relațiile cu furnizorii existenți, efectuează comenzi, urmărește termenele de livrare ;• Identifică furnizori noi de bunuri și se asigură de cel mai bun raport calitate – preț;• Întocmește și transmite cererile de informații, oferte și cotații în legătură cu respectivele achiziții;• Folosește sistemele informatice puse la dispoziție ;• Răspunde de calitatea produselor achiziționate ;• Îmbunătățește condițiile com
SC ROMBEL SRL

Media netă estimată pe baza celor 1608 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal Abilitati necesare: Absolvent studii superioare de Marketing – constituie un avantaj; Autonom si autodidact, flexibil și orientat spre îmbunătățiri; Bune abilități de comunicare, prezentare și creativitate; Cunoștințe de limba engleză – avansat;Cunoștințe necesare: PC – Office Editare fotografii in programe specifice; programe de editare grafică (ex. Corel Draw, Corel Paint etc.) platforme CMS (ex. Wordpress), CMR (ex. Mailchimp) administrare web content (ex. Elementor) Instrumente dе analiză a site-urilor (ex. Google Analytics)Descrierea jobului Responsabilitati: Organizarea participării la evenimentele online si offline din domeniul medical pentru companiile din grup; Realizarea materialelor de comunicare ale companiei (cataloage, broșuri, reclame pentru revistele de profil); Conceperea conținutului si transmiterea de newsletters; Realizarea diferitelor tipuri de prezentări ale firmei, produselor si serviciilor acesteia; Administrarea paginilor de social media ale co
TEHNOPLUS MEDICAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 1224 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Logistic Specialist


Candidatul ideal Expeditor international de marfa RutierNe dorim sa marim echipa din Bucuresti si suntem in cautarea viitorilor colegi.Info profil:Capacitate de munca in echipa, atentie acordata detaliilor, seriozitate, organizare, punctualitate;Experienta in domeniu minim 18 luni;Cunostinte nivel mediu limba engleza – scris si vorbit;Operare PC +Microsoft Office, web searching,Initiativa, Creativitate, Abilitati de comunicare.Descrierea jobului Expeditor international de marfa RutierNe dorim sa marim echipa din Bucuresti si suntem in cautarea viitorilor colegi.Responsabilitati:Identificarea si ofertarea solutiilor de transport rutier de marfa, personalizate solicitarilor clientilor companiei;Negocierea tarifelor;Urmarirea modului de executare al transportului si a serviciilor, verificarea documentelor de transport, urmarirea comenzilor executate pana la finalizare;Prospectarea si prezentarea serviciilor oferite noilor clienti;Colaborarea permanenta cu furnizorii si clientii in vederea
IZNAK LOGISTIC SRL

Media netă estimată pe baza celor 399 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

It Support Specialist


Candidatul ideal IT SUPPORT SPECIALISTA s an IT Support Specialist you will be responsible for:• Fulfils the role of first line support, assisting Store and Head Office personnelover the phone and ticketing system in solving content-related and ITproblems emerging in their daily work activities• Providing content-related information on the operation of computer hardwareand software in stores and headquarter• Solving technical problems reported by store and headquarter colleagues• In unusual situations or situations unrelated to first-line support competences,identifies persons responsible for solving a given problem• Provides progress updates, via the web portal, on the telephone, by email orpersonally, to persons who have reported a problem• Reports unusual or serious problems or procedural errors to the Second LineSpecialists• Building and updating the Knowledge Base to ensure the efficient operation ofthe department• Performing other tasks that result from the needs of the departmen
PEPCO RETAIL SRL

Media netă estimată pe baza celor 254 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Hr Specialist


Candidatul ideal HR SpecialistDescrierea jobului HR Specialist
PRIMARK MAGAZINE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 103 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Mentenanta


Candidatul ideal Peste 3 ani experiență in producție cu mașini si utilaje electromecanice, hidraulice si/sau pneumatice.ϖ Studii superioare tehnice (automatica sau mecatronica)ϖ Experienta in masini unelte, utilaje electromecanice, hidraulice si/sau pneumatice.ϖ Experienta relevanta intr-o pozitie similara - 3 aniϖ Bune cunostinte de mentenanta a utilajelor, de instrumente de masini, cunostinte de actionari mecanicehidraulice, de echipamente electrice si pneumaticeϖ Cunoștințe generale de automatizări, inginerie mecanică și electrică, operare software administrarerețele de date industriale, desen tehnic.ϖ Intelegerea conceptelor si instrumentelor de lucru: Windows Sisteme de operare, Siemens step 7, LANWANϖ Cunostinte PC - foarte buneϖ Limba engleza (nivel mediu– avansat)ϖ Atentie la detalii si orientare catre obtinerea de rezultateϖ Abilitati de solutionare a problemelorϖ Persoana organizata, responsabila, cu initiativa, proactiva, flexibila, exclente abilitati de comunicare simunca i
INTEGRA HR SRL

Media netă estimată pe baza celor 12 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Specialist Licitatii


Candidatul ideal Post disponibil: SPECIALIST LICITATII – noul(a) coleg(ă) face parte din echipa Operational Management.Care sunt cerintele minime ale candidatului? experienta de minim 3 ani ca specialist licitatii cunostinte tehnice in domeniul aparaturii medicale (nivel ridicat) cunostinte legislative in domeniul licitatiilor publice cunostinte de operare a calculatorului - nivel ridicat (Pachetul Office: Word, Excel, PowerPoint), CRM, ERP, SICAP (SEAP) limba engleza: nivel avansat. comunicare persuasiva si carismatica. dispus la program prelungit (atunci cand situatia o impune)Descrierea jobului Ce responsabilităti vei avea? Studiezi caietele de sarcini si analizezi documentatia de atribuire pentru participarea la licitatiile publice. Intocmesti fisele tehnice ale aparatelor medicale ofertate in vederea participarii la licitatii. Construiesti si argumentezi raspunsurile tehnice la clarificari. Asiguri suportul tehnic in fundamentarea propunerilor tehnice pentru echipa de vanzari. Int
NOVA TECH MED S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 36 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal Firma MODERN GLASS ART SRL din Floresti, cu profil productie de produse din sticla: paravane de dus, cabine de dus, usi de sticla vitralii, sticla vopsita, printata – angajeaza: SPECIALIST MARKETING ONLINE.CANDIDATUL IDEAL: Pasionat de comertul electronic si de marketingul online; urmareste constant noutatile din domeniu. Cunostinte de baza despre functionarea magazinelor online; Cunoasterea fluxurilor de trimitere marfa si a documentele emise si a proceselor dintr-un magazin online; Cunoasterea platformei Easy Sales, Innoship, Netopia – poate fi un avantaj Cunostinte de utilizare a serviciilor Google Ads, Analytics, Webmaster Tools, Merchant Center; Cunostinte aprofundate de SEO Cunostinte de bune pentru reclame pe platformele de social media Facebook si Instagram, TikTok, LinkedIn Bune competente de comunicare si capacitatea de a concepe texte prietenoase pentru website si platformele de Social Media; Intelegerea conceptelor de PPC si intelegerea indicatorilor urmari
MODERN GLASS ART SRL

Media netă estimată pe baza celor 1178 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Logistics Specialist


Candidatul ideal Studii superioare economice / tehnice; Limba engleza - nivel avansat; Cunostinte operare caculator: Microsoft Excel, Word; Cunostinte de operare al unui sistem ERP Minimum 3 ani experienta intr-o pozitie similara intr-o companie de productie; Experienta in planificarea si organizarea transportului de marfa; Cunostinte de legislatie vamala; Abilitati de negocierDescrierea jobului Organizeaza transportul de marfa de la furnizori, cu transportatorii agreati la nivel de grup, in baza comenzilor de achizitie materie prima plasate, astfel incat sa asigure livrarea in timp util pentru sectiile de productie; In baza cererilor de livrare primite de la COD sau echipele de vanzari, verifica comenzile de vanzari in sistemul ERP, disponibilitatea marfurilor (in stoc sau productie viitoare), planifica si organizeaza transporturile, utilizand ca instrument principal fisierul de livrari anual; Are responsabilitatea verificarii documentelor ce insotesc marfa primita de la furnizori si
FRIGOGLASS ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 410 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Customer Care Specialist


Candidatul ideal Bourbon Tech Solutions is part of Bourbon Group, global leader in Maritime & Offshore Services with a fleet of more than 200 vessels in the world.Bourbon Tech Solutions, based in Bucharest, Romania, provides a full range Marine & Technical Services. Our activities and teams are growing fast and we offer an enthusiastic, dynamic and trustable working environment and career path for various type of talents. Call and join us!Ideal candidate:We are looking for a Customer Care Specialist to actively support and educate our customers over the operational software they are using.Working in an international and multi-cultural company, the Customer Care Specialist will be proposed international travel opportunities, immersive experience on board an offshore vessel and exciting perspective for career development.Required soft skills: Customer oriented Ability to multitask effectively. Eager to learn Strong interpersonal skills and ability to interact with varying personalities C
BOURBON TECH SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 863 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Banking Specialist


Candidatul ideal Banking SpecialistAre you an University graduate or an University Student (any field of study, preferably in the 3rd year of study or Master) with a good level of English?Descrierea jobului Banking SpecialistAt ProCredit Bank you can: Become a Banking Specialist, no matter your background Directly impact the development of the business environment Broaden your skills and horizons by working in multinational teams Contribute to sustainable development in Romania
PROCREDIT BANK SA

Finance Specialist


Candidatul ideal AccountantRequirements:Bachelor’s Degree in Finance/ AccountingExposure to accounting processes minimum 2-3 yearsFluent in English is a plusSAP knowledge is a plusAccuracy and attention to detailsAbility to work under pressure and to deal with tight closing deadlinesAbility to work effectively both independently and as part of a teamDescrierea jobului AccountantJob purpose:To support the finance team, ensuring reliable and timely financial information in all aspects of daily operations and regular reporting. To ensure necessary compliance with Group, statutory and legal/ tax requirements. Act with integrity, honesty and knowledge that promote the culture of AmRest.Responsibilities:Maintains relations and collaborates with external accounting service provider to ensure timely and reliable financial dataPrepares and delivers sales reportsCooperates with auditors on any audit issues and implements recommendations. Liaises with tax authorities (all local tax issues) and ot
AMREST COFFEE SRL

Specialist Controlling


Candidatul ideal Studii de specialitate încheiate – economist cu studii superioare, de preferat contabilitate și/sau analiză financiară Cunoştinţe avansate operare calculator (MS Office 365) Abilități de organizare și planificare, abilități de comunicare, gândire analitică, spirit de inițiativă, atenție la detalii Abilitatea de a înțelege fluxurile de business specifice activităților de comerț Deschidere, profesionalism, punctualitate şi perseverenţă Cunoştinţe de limbă germană minim B2 Cunoaşterea SAP constituie avantaj Experienţă profesională de cel putin un an în retail constituie avantajDescrierea jobului Alătură-te echipei dm!Responsabilități Întocmirea lunară a contului de profit și pierdere, precum și a analizelor pe venituri și cheltuieli Analiza rezultatelor financiare, în vederea explicării deviațiilor semnificative față de buget Urmărirea și implementarea planurilor de reducere a costurilor Întocmirea situațiilor financiare individuale și consolidate pentru management Acorda
DM DROGERIE MARKT SRL

Billing Specialist


Candidatul ideal Billing & CollectionsReports & AnalysisProvides details of time recorded on matters for billings, monthly and periodically billings reports to Partners for invoice issuances, monitors and follow up - Preliminary review of the proformas to do first set of changes, suggests changes if errors are identified - Prepares draft invoice, verify correct billing entity, VAT, including support with intercompany billing process and sends invoices to clients - Posts invoices in the Elite / 3E systems / Clients e-billing systems - Monthly Collection actions carried out at the end of each month and whenever needed for achieving collections targetsDescrierea jobului Billing & CollectionsReports & Analysis​Provides details of time recorded on matters for billings, monthly and periodically billings reports to Partners for invoice issuances, monitors and follow up - Preliminary review of the proformas to do first set of changes, suggests changes if errors are identified - Prepares draft
DENTONS EUROPE

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 4850 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal Studii superioare în marketing/ comunicare/ relaţii internaționale; Experienta de minim 2 ani in marketing este obligatorie; Cunoștințe dе marketing online: Facebook Ads, GoogleAds, campanii, ad creation, traffic analyse; Cunoștințe despre caracteristicile definitorii ale fiecărui instrument de publicitate; Bună cunoaștere a platformelor online: Facebook, Instagram, LinkedIn etc; Creativitate: capacitatea de a veni cu idei originale sau inovative şi de a construi pe baza acestora în scopul dezvoltării; Abilități de comunicare în mediul business; Corectitudine în comunicarea și elaborarea mesajelor în limba română și engleză, minim B2; Capacitate de planificare si organizare; Permis de conducere, categoria B.Descrierea jobului Gândirea campaniilor și scrierea strategiilor de comunicare în vederea promovării brand-urilor alocate; Organizarea și participarea la evenimente interne/ externe ale companiei (lansare de brand, expoziţii, târguri); Elaborarea comunicatelor de pr
CASA AUTO SRL

Media netă estimată pe baza celor 1241 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.