Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

57 Locuri de Munca Operator Facturare - Joburi Operator Facturare

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

57 Locuri de Munca Operator Facturare - Joburi Operator Facturare

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Facturare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Facturare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Facturare


Candidatul ideal - Studii medii ;- Cunostinte de contabilitate primara;- Experienta pe o pozitie similara (constituie un avantaj);- Rapiditate in operarea pe calculator;- Atentie la detalii;- Disponibilitate la munca repetitiva;- Capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate;- Cunostinte de Microsoft Office.Descrierea jobului - Gestionare E- FACTURA - Introducerea/modificarea/actualizarea de date- Valideaza si prelucreaza date statistice, financiare si alte date numerice- Emite rapoarte si analize la solicitarea superiorilor.
TRI FARM SRL

Media netă estimată pe baza celor 638 de salarii introduse în Salario: 2900 RON/Luna

Senior Operator Facturare Si Gestiune Documente


Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare, cu profil economic; Experiență profesională de cel puțin 4 ani în activități administrative/ operaționale, facturare și de contabilitate primară Experiență în operarea în Excel și în diverse softuri informatice Capacitate de analiză și sinteză Atenție la detaliiDescrierea jobului Te vei ocupa de: Recepţionarea, analiza și înregistrarea în softurile de facturare a comenzilor de tichete primite pe adresa de e-mail dedicată, precum si a documentelor aferente (bonuri de comandă, ordine de plată, contracte) Verificarea în sistemele utilizate de companie a datelor clienților care au trimis comenzi de tichete sau documente specifice Prelucrarea și actualizarea datele utilizatorilor conform solicitarilor clienților: modificare nume, numar telefon Întocmirea facturilor pentru clienți și gestiunea documentelor de facturare Comunicarea către colegii care gestionează clienții din cadrul Direcției Comerciale a informațiilor despre comenzile primite de la
UP ROMÂNIA S.​R.​L.​

Operator facturare


Scurta descriere a companiei Connections Consult is a European innovative tech company, founded in 2005, in Bucharest. Over the past 10 years, the company re-invented several times, passed through different stages and gained robustness and maturity. Now, Connections is ready for new challenges.Connections offers businesses the possibility to improve and align with current digital trends, by using technology tools to boost their strategical KPI and adapt to global market challenges. Connections marks, in 2016, the first steps of regional expansion with opening offices in Belgrade, Serbia and Sofia, Bulgaria. Connections brings together RPA, Cognitive Computing and Artificial Intelligence to design, architecture and deliver best in-class digital business solutions.Connections has built up an integrated service model, based on market’s needs and internal competencies. Our service portfolio embeds Software Development, BPO & Automation and System Integration verticals. Cerinte - Englis
CONNECTIONS ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 619 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Facturare /​ Casier - Magazin Sportiv


Candidatul ideal Esti pasionat de sport? Atunci te asteptam in echipa noastra!Si cum atitudinea conteaza, ne dorim sa fii:- Un bun comunicator;- Deschis catre invatare si asimilare de informatii noi;- Persoana responsabila, capabila sa urmareasca rezultatele;- Meticulos si ordonat.Descrierea jobului Atributiile tale in echipa noastra vor fi:- Emiterea facturilor si bonurilor fiscale pe baza comenzilor receptionate;- Efectuarea stornarilor sau a eventualelor reglari de marfa;- Introducerea in gestiune a produselor venite de la furnizorii interni si externi;- Verificarea corectitudinii documentelor emise si primite;- Receptionarea marfii sosite de la furnizorii interni si externi;- Arhivarea documentelor primite si emise;- Comunicarea telefonica atat cu clientii, cat si cu magazinele partenere, asupra tuturor activitatilor de mai susAvem nevoie sa stii urmatoarele:- Microsoft Office (Word, Excel), la un nivel mediu;- Cunostinte de contabilitate primara - constituie un avantaj;- Limba eng
OPENBOX CONSULTING SRL

Operator Facturare - Responsabil Back-office


Candidatul ideal - Experiență anterioară în domeniul contabilității primare și a activităților similare.- Cunoștințe de contabilitate și legislație fiscală.- Abilități de organizare și atenție la detalii.- Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a gestiona sarcini multiple.- Cunoștințe operare PC.- Diploma de studii superioare în domeniul economic sau o disciplină relevantă reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Responsabilități:- Facturarea comenzilor și monitorizarea corespunzătoare a acestora în sistemul nostru contabil.- Realizarea și gestionarea contractelor cu clienții, asigurând respectarea termenelor și condițiilor stabilite.- Verificarea și gestionarea instrumentelor de plată.- Crearea și actualizarea listelor de prețuri conform politicilor companiei.- Raportarea salariilor în sistemul Revisal și furnizarea de date relevante către firma de contabilitate pentru procesarea corespunzătoare a informațiilor financiare.- Emiterea declarațiilor lunare către Admi
ADULT CONSTRUCT SRL

Operator Facturare Si Vanzare - Complex Doraly


Candidatul ideal Cautam persoane care sa locuiasca in zonele Voluntari, Afumati sau in apropiere!Descrierea jobului Responsabilitati:Vinde produsele firmei atat clientilor existenti cat si clientilor noi;Emite facturi clientilor care cumpara produse din magazin;Prezinta oferta firmei potentialilor client care intra in magazin;Pregateste marfa comandata de client;Aranjeaza produsele pe rafturi, fara deteriorarea acestora;Marcheaza cu preturi produsele din magazin, conform catalogului;Verifica periodic stocurile din magazine si in cazul neregulilor anunta seful de magazin;Cunoaste toate produsele si utilitatea acestora, fiind in stare sa informeze clientul despre detaliile tehnice ale produselor;Urmareste incasarea la termenele stabilite a sumelor datorate de client.Programul de lucru este:L - V - 08:00 - 17:00S: 08:00 - 15:00
HAUSBERG ROMANIA S.​R.​L.​

Operator Facturare


Candidatul ideal Profil candidat: minim 2 ani experiență pe un rol similar;Experiența anterioara într-o companie din domeniul logisticii sau producției – constituie avantaj;Planificare, organizare și setarea de priorități;Analiză și sinteză;Raționament logic;Studii medii;Utilizare PC - Microsoft Excel, Word, PowerPoint.Descrierea jobului Responsabilități:Emite facturi de servicii sau orice alt tip de factura de vanzare pentru comapniile din grup pe gaza instructiunilor primite;Emite facturi pe baza dovezilor de livrare (aviz de marfa confirmat de client) pentru toti clientii care sunt livrati pe baza de aviz de insotire a marfii;Opereaza corectii de cantitate pentru livrarile efectuate cu avize sau factura; Corectiile pot fi efectuate fie pe aviz sau pe factura dupa caz;Opereaza corectii de pret pentru clienti pe baza documentelor justificative;Emite facturi in baza avizelor de expeditie confirmate de clientVerifica facturile intocmite sub aspectul corectitudinii si completitudinii lor
LABRADOR TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 653 de salarii introduse în Salario: 2900 RON/Luna

Operator Facturare


Candidatul ideal Cerinte: studii medii; cunostinte medii MS Office; bune abilitati de comunicare si organizare; capacitate de asimilare rapida, respectarea termenelor limita; atitudine proactiva;Descrierea jobului emitere ordine de parcurs, avize, facturi pt clienti prezenti la sediul LAF, angajati; arhivare documente Facturare (avize + ordine de parcurs); operatiuni de inchidere de gestiuni mobile.Oferim: salariu fix; tickete de masa; bonus; mediu de lucru placut si dinamic; abonament apa/cafea dupa 6 luni vechime.
LA FANTANA SRL

Media netă estimată pe baza celor 674 de salarii introduse în Salario: 2847 RON/Luna

Operator facturare - agribusiness


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte Studii universitare, abso
ABC Human Capital

Operator Facturare-Baneasa


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Ma
Teamland

Clerk Support (operator Facturare) - Zona Cernica


Candidatul ideal Absolvent studii superioare - constituie avantaj;Experienta pe un post similar;Experienta in utilizarea unui ERP – constituie avantaj;Experienta in utilizarea pachet de baza Microsoft Office;Capacitate de concentrare, organizare, calitate si atentie la detalii;Orientare catre clienti, bune abilitati de comunicare si relationare interpersonala si lucru in echipa;Bune abilitati de gestionare a mai multor sarcini simultan, capabila sa respecte termenele limita;Atitudine proactiva, initiativa si creativitate.Descrierea jobului Emite facturi in baza documentelor emise in depozit (note de colectare); Emite facturi de retur conform procedurilor si circuitului informational implementat; Inregistreaza reclamatiile in ERP / dupa implementare CRM preia reclamatiile si le rezolva conform procedurilor implementate; Mentine evidenta facturilor pentru verificarea confirmarii acestora la client/depozit; Introduce in baza de date, in nomenclatorul clienti, toti clientii noi pe baza fis
PRISUM HEALTHCARE S.​R.​L.​

Facturist/​ Operator Facturare


Candidatul ideal Capacitatea de analiza si sinteza; Orientare catre rezultate: planificare si prioritizare, orientare spre solutionare; Abilitati de planificare, programare, monitorizare şi evaluare Atentie la detalii Gandire analiticaDescrierea jobului Firma noastra cauta un Facturist/ Operator Facturare dedicat si talentat pentru a se alatura echipei noastre din departamentul financiar. Daca sunteti o persoana organizata, atenta la detalii si cu abilitati excelente de gestionare a documentelor financiare, va invitam sa aplicati pentru pozitia de Facturist/ Operator Facturare.Responsabilitati: Intocmeste si emite facturile de marfa pe baza fisei de cantar Intocmeste si emite avizele de insotire a marfii; Verifica facturile de marfa sa fe correct intocmite; Inregistreaza facturile de cumparare si bonurile de transfer intre depozite in sistemul de gestiune al stocurilor – WIZ COUNT ; Emite facturi de corectie;Beneficii: Masa de pranz asigurata, Decontare transport, Contract pe perioada
MORAD FOODS S.​R.​L.​

Asistent Relatii Clienti - Operator Facturare Si Secretariat


Candidatul ideal In echipa Kreston Romania vei fi recunoscut si recompensat pentru realizari, te vei bucura de un pachet salariat motivant si vei primi sprijinul si indrumarea pentru a-ti atinge propriile obiective de dezvoltare.CERINTE- absolvent de studii superioare - experienta in Microsoft Office (Word, Excel)- capacitate de lucru in echipa- abilitati multitasking- abilitati foarte bune de comunicare in limba engleza- atentie la detaliiDescrierea jobului In calitate de asistent relatii clienti si secretariat la biroul front office vei tine legatura cu clientii nostri din intreaga lume, vei intocmi oferte comerciale si contracte sub indrumarea managerului de departament, vei emite lunar facturi, vei intocmi registrul de casa, vei prelua corespondenta si vei fi implicat si in cateva activitati administrative de birou. Biroul de la care veti lucra este situat la intrarea in birou pentru a fi facila si partea de secretariat privind preluarea corespondentei.RESPONSABILITATI- preluarea c
KRESTON ROMANIA S.​R.​L.​

Contabil-operator Facturare - Bolintin Vale,​ Jud.​ Giurgiu


Candidatul ideal - Studii economice universitare constituie un avantaj- Cunostinte de contabilitate, legislatie contabila si fiscala- Cunostinte de operare program contabilitate Nexus constituie un avantaj- Spirit de echipa- Initiativa, proactivitate, orientare catre lucrul cu cifre- Orientare catre client- Abilitati de negociere;- Abilitati de comunicare si relationare;- Persoana fara alte obligatii personale: job secundar sau firma proprieDescrierea jobului - Evidenta clienti- Facturare- Gestiune stocuri materii prime si materiale, produse finite- Contabilizarea facturilor de intrare- Organizeaza transportul materialelor catre clienti- Coordoneaza incarcarea materialelor in mijloacele de transport si verifica corectitudinea documentelor de livrare- Intocmeste documentele de intrare in gestiune a materiilor prime si a produsului finit- Intocmeste periodic situatia stocurilor de produs finit- Locul de munca se afla in loc. Bolintin Vale, jud. Giurgiu, intr-o fabrica noua, ultramoderna.
SYMMETRICA SRL

Operator Facturare /​ Casier


Descrierea jobului Cerinte: experienta in operarea documentelor contabile cunostinte de Microsoft Office cunostinte de contabilitate primara experienta anterioara in domeniul facturarii sau contabilitatii cu programul SagaResponsabilitati: Efectuarea operatiunilor de intrare/iesire marfa in/din gestiune Inregistrarea corecta a documentelor in evidenta contabila Intocmirea facturilor fiscale Gestionare stocuri de marfa Intocmire registru de casa Emitere NIR Organizarea si arhivarea documentelor Transmiterea documentelor financiar contabile catre expertul contabil
GEORGIA FRUIT SRL

Operator Facturare - Chiajna


Scurta descriere a companiei Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need. Cerinte Studii medii – obligatoriu.Experienta de minimum 2 ani pe o pozitie similara.Cunostinte de operare pachet MS Ofiice – nivel mediu.Experienta anterioara utilizare soft ERP.Persoana responsabila, atenta la detalii, orientate catre rezultat. Responsabilitati Operareaza sistem informatic de gestiune: inregistrare documente, receptie, transfer intrare/iesire marfa, avize de expeditie.Generează documente primare.Preia comenzile de vanzare si genereaza documente de transport.Verifică în mod continuu corelația stocului din: sistemul informatic cu stocul din fișierul d
Professional

Operator Facturare


Candidatul ideal Compania Maria Foodnova Holding caută un Operator Facturare dedicat și organizat, cu experiență în utilizarea programului SAP, pentru a se alătura echipei noastre. Dacă sunteți o persoană atentă la detalii, cu abilități de organizare și experiență în domeniul facturării, vă invităm să aplicați.Cerințe: Experiență anterioară în domeniul facturării și cunoștințe solide în utilizarea programului SAP constituie un avantaj Abilități excelente de comunicare orală și scrisă. Capacitatea de a lucra cu atenție la detalii și de a respecta termene stricte. Abilitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficient cu colegii și clienții. Orientare către rezolvarea problemelor și atenție la satisfacția clienților. Capacitatea de a lucra in tureDescrierea jobului Responsabilități: Preluarea și centralizarea comenzilor din programul SAP, derularea activității de facturare care susține procesul de livrare și vânzare a întregului pachet de produse alimentare. Răspunderea de buna desfăș
MARIA FOODNOVA HOLDING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 710 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Operator Facturare Si Responsabil Service


Candidatul ideal Cautam persoane care sa locuiasca in zonele Voluntari, Afumati sau in apropiere!(de preferat persane de sex feminin)Ai experienta de cel putin 6 luni pe un post similar;Ai studii medii finalizate;Esti o persoana sociabila si orientata catre oameni;Iti place sa iti planifici timpul si activitatile;Esti atent/a la detalii;Experienta in domeniul achizitiilor/service electrocasinice reprezinta un avantaj;Iti asumi responsabilitatea.Descrierea jobului Raspunzi de corectitudinea introducerii datelor, a informatiilor transmise si a inregistrarilor pe care le executi, conform procedurilor de lucru in vigoare;Verifici in permanenta, pe toate canalele folosite de companie, comenzile primite de la clienti (e-mail, whatsapp, on-line, manager, etc);Folosesti cu responsabilitate toate programele de lucru;Trimiti zilnic oferte clientilor din zonele de care esti responsabil si ii suni pentru confirmarea primirii lor;Actualizezi in permanenta baza de date cu clienti noi, sau informatii
HAUSBERG ROMANIA S.​R.​L.​

Operator Facturare


Candidatul ideal - abilitati de operare calculator;- abilitati de utilizare sisteme informatice, cunoasterea Mentor este un avantaj;- cunostinte medii de operare calculator si MS Office;- experienta relevanta pe atributii similare;- studii medii/superioare- recomandari la cerere;- meticulozitate;- seriozitate;- onestitate.Descrierea jobului Program de lucru: 8 ore+1 ora pauza de masa, in intervalul 08:00-17:00Atributii principale:- Intocmeste facturi de vanzare marfa, materiale, conform comenzilor primite;- Respecta procedurile interne si legale cu privire la emiterea facturilor si aavizelor de transfer;- Efectueaza incasari facturi, emite bonuri fiscale aferente facturilor de vanzare;- Asigura suport Departamentului Vanzari cu privire la emiterea facturilor conform comenzilor primite;- Receptioneaza in sistemul informatic marfa din gestiunile alocate (facturi achizitie , avize, transfer avize subunitati )- Intocmeste /inregistreaza avize de livrare si transfer marfa,- Verifica datele
MIT PROCESSING STRUCTURE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 876 de salarii introduse în Salario: 2712 RON/Luna

Operator Facturare - Cluj


Candidatul ideal - Cunoștințe primare de contabilitate constituie avantaj;- Abilitatea de a lucra cu software specializat pentru facturare si operare rapoarte;- Atenție la detalii;- Capacitatea de a comunica clar și eficient cu clienții și colegii;- Capacitatea de a gestiona eficient sarcinile multiple și de a respecta termenele limită strânse este esențială într-un mediu de lucru aglomerat;- Etica profesională;- Flexibilitate și adaptabilitate în procesele de lucru, proceduri și cerințe ale companiei;- Experiență anterioară: Experiența în domeniul facturării sau într-un rol similar în contabilitate ar fi un avantaj;- Atitudine pozitivă și orientată către rezultateDescrierea jobului Responsabilități:Preluare comenzi de la agentii de vanzari , clienti · Emitere facturi, bonuri de casa, chitante · Incasare numerar · Asigura verificarea si arhivarea documentelor justificative contabile · Gestioneaza formularele cu regim special, instrumentele de plata si de incasare, lanseaza comenzi catr
SIPEX COMPANY
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 57 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.