Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

4475 Locuri de Munca secretar - Joburi secretar

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

4475 Locuri de Munca secretar - Joburi secretar

Cauta printr-o varietate mare de joburi secretar si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi secretar si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Secretar


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2000 până la 3000 LEI pe lună
Descrierea postuluiSecretar Birou Notarial cu normă întreagă Cerințele postuluiCunoștințe operare PCLucrul cu publiculTehnoredactareArhivare Responsabilitățile postuluiPreia clienții și oferă consultanță minimalăÎntocmește fișa clientuluiPregătește dosarul clientuluiTehnoredacteaza actul solicitat de clientCompletează registreEfectuează verificăriArhivează dosareRealizează statisticiCompletează formulareContribuie la buna desfășurare a activității notarialeDemonstrează capacitate de concentrare
Birou Notarial CULCER A. CRINU-DENIS

Secretara /​ Asistent Manager


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 1900 până la 2000 LEI pe lună
DescriereIndeco Grup este o firma ce activeaza in domeniul protectiei mediului ce asigura servicii integrate pentru managementul deseurilor.La punctul de lucru din Pleasa (judetul Prahova), angajam Asistent Manager/ Secretara.Daca tu crezi ca esti pesoana potrivita, detaliile despre job sunt mai jos. Cerințele postului- foarte buna cunoastere a pachetului Microsoft Office, Outlook si PC in general;- abilitati excelente de comunicare, prioritizare si organizare;- capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan;- carisma si prezenta agreabila;- persoana pozitiva, dinamica, responsabila;- cunoasterea limbii engleze la un nivel avansat sau a altor limbi de circulatie internatională constituie un avantaj;- experienta in activitati de marketing si relatii publice constituie un avantaj. Responsabilitățile postului- asigurarea protocolului in cadrul firmei;- preluarea, înregistrarea si distribuirea corespondentei catre compartimentele implicate;- preluarea si redistribuirea apelurilor t
INDECO GRUP SRL

Responsabil Logistica si Secretariat


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3200 LEI pe lună
Angajam RESPONSABIL LOGISTICA si SECRETARIAT pentru brand cunoscut din domeniul productiei de tamparie Pvc si aluminiu din Buzau. Candidatul ideal:Studii superioare;Bune abilitati de coordonare, organizare si control;Operare PC: Word, Excel;Experienţa de lucru minimum 1 an într-o poziţie in domeniul logistic- constituie avantaj. Descrierea jobului:Corespondeaza cu clientii pe segmentul termene de livrare a produselor finite;Organizeaza si supravegheaza desfasurarea activitatii din cadrul biroului Livrari- Transporturi al societatii;Coordoneaza si controleaza expeditiile de marfa si investigheaza care sunt cauzele lipsei produselor din stocuri;Este responsabil cu privire la comunicarea eficienta intre diferitele compartimente: comercial, vanzari, transporturi;Coordoneaza baza de date cu privire la toate activitatile de transport pentru a se putea urmari in orice moment situatia livrarilor si a transporturilor de marfa efectuate sau in curs de efectuare;Conlucrarea zilnica cu departament
FURNICA ZILIERA

Secretar comercial


Companie verificată
Aplica rapid
Cerem-       Studii medii/superioare-       Cunostinte limba engleza mediu-avansat-       Bune cunostinte operare PC (Excel, Word, etc.) Oferim-       Program de lucru Luni-Vineri, 08:45-16:45-       Contract pe perioada nedeterminata-       Tichete de masa 660 Ron/luna-       Transport inclus din Ploiesti-       Prime de sarbatori Atributii-       Transmite comenzile catre furnizori-       Tine evidenta fluxului de materiale in Excel: o  Inregistrare cu nr. de identificare a materialelor o  Intocmirea notei de recepţie pe baza comenzilor catre furnizori o  Verificarea neconcordantelor dupa receptia material
CTP INDUSTRY SERVICES SRL

Secretara


Scurta descriere a companiei Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Cerinte Studii superioare absolvite; Experiență pe un post similar de minim 2 ani; Cunoștințe de limba engleză – minim nivel mediu conversațional; Bune abilități de comunicare; Cunoștinte PC: pachet Office; Persoană ordonată, responsabilă, serioasă, prezentabilă, atentă la detalii. Responsabilitati Înregistrează documentele de intrare/ieșire în registrul de evidență a documentelor; Sortează documentele; Redirecționează e-mailurile / apelurile către departamentele vizate; Asigură buna desfășurare a activității de secretariat; Înregistrează și distribuie corespondența conform normelor interne; Organizează activitățile de protocol.
ELECTROMONTAJ

Media netă estimată pe baza celor 1138 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretar/​a


Candidatul ideal Birou notarial angajeaza secretar/a, daca ai experienta in redactare acte notariale, secretariat, operare sistem Microsoft Office, Word, Excel etc aplica acum!
BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL ACCEPTER

Media netă estimată pe baza celor 1062 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal Persoana cu conostinte avansate de operare pe calculator, cu capacitate de a înțelege și a asculta și capacitatea de a face față unui mediu de lucru solicitant.Descrierea jobului secretara dactilografa, redactare documente.beneficii- stabilitate în muncă, salariu atractiv, colectiv primitor.
SOCIETATE PROFESIONALA NOTARIALA BIROUL NOTARILOR PUBLICI BOTEA

Media netă estimată pe baza celor 1124 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretariat


Candidatul ideal Constituie un avantaj:- experienta in domeniui financiar contabil- cunostinte de limba engleza- cunostinte program saga Descrierea jobului Fisa postului- secretariat- facturare- contabilitate primara
AMBACART GRUP

Media netă estimată pe baza celor 1096 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal GRIGORAS &PARTNERS ANGAJEAZA SECRETARAActivitati secretariat cum ar fi: redactare si gestionare corespondenta,organizare sedinte intre clienti si avocatii,tinut legatura cu clientii societatii de avocatura,urmarit agenda zilnica de lucru a societatii de avocatura, ENGLEZA,SCRIS VORBIT NIVEL AVANSATCunostinte MICROSOFT WORD OFFICE,abilitati de comunicare si interactiune cu oameni.Descrierea jobului Activitate secretariat
GRIGORA PARTNERS

Media netă estimată pe baza celor 1138 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretariat/​Receptie


Scurta descriere a companiei METROPOLITAN este lider în dezvoltarea proiectelor imobilare din București. Misiunea noastră vizează dezvoltarea unor proiecte inovatoare, folosindu-ne de cele mai înalte cerințe de calitate și, în același timp, suntem atenți și la mediul înconjurător. Construim pentru clienții noștri și, mai mult decât atât, le îmbunătățim calitatea vieții și îi asigurăm de suportul nostru permanent printr-o relație de parteneriat. Dovada succesului nostru constă în miile de familii mulțumite de casele construite de noi. Încă din 2010 am construit mai mult de 3.000 de apartamente. Valoarea totală de piață a proiectelor imobiliare dezvoltate de noi se ridică la 170 milioane de euro. Cerinte Candidatul Ideal Cerinte: Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca; Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp; Capacitate de a respecta termene limita; Atentie la detalii; Placere si abilitate de a invata lucruri noi; Respon
METROPOLITAN RESIDENCE

Secretara


Candidatul ideal Studii superioare absolvite sau in curs de finalizare; Minim 6 luni pe o pozitie similara; Cunostinte avansate operare PC, utilizare pachet MS Office si e-mail (Outlook) Nivel conversational in limba engleză; Capacitate crescuta de relationare si comunicare, cu abilitati dovedite de inteligenta emotionala Atentie la detalii; Crede si sustine valorile companiei: integritate, moralitate, curiozitate, entuziasm Abilitati dovedite de managementul timpului & prioritizare sarcini; Atitudine amabila, orientare catre client;Descrierea jobului Obiectivul postului:Promoveaza imaginea firmei prin activitatea pe care o desfasoara si asigura in dublu sens fluxul informational intre firma si clientii externi, precum si intre departamentele firmei.Responsabilitati: Deschide si pregateste salile pentru intalnirile din cursul zilei; Intampina invitatii si ii conduce in salile de protocol,ii informeaza pe cei interesati despre sosirea invitatilor; Verifica corespondenta primita via emai
ALTEX ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 1138 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal de preferat experienta 2 ani in domeniu, cunostinte foarte bune de operare PC (MS Office,Internet); avantaj cunostinte minime de contabilitate primara persoana organizata, dinamica, amabila, serioasa, loiala si sociabila;Descrierea jobului receptionare si inregistrare documente; preluare si transmitere apeluri telefonice si corespondenta; creerea de documente in Word sau Excel; activitati de secretariat pentru managementul firmei; organizare, gestionare si arhivare documente companie; gestionare corespondenta, activitati de birotica si secretariat; alte responsabilitati necesare pentru buna desfasurare a activitatii firmeiBeneficii: se asigura transport la locul de munca pachet salarial atractiv
GENERAL MANAGEMENT CONSTRUCTION GROUP

Media netă estimată pe baza celor 1138 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretariat/​contabilitate


Candidatul ideal Persoana cu abilitati de comunicare , dinamica , buna operatoare pe PC , cunostinte de contabilitate primara.Descrierea jobului Corespondenta interna si internationala , activitate de asistent manager , relationare cu departamenul de contabilitate.
CONTACT EAST

Secretara


Candidatul ideal Administrative Assistant / Secretar / SecretaraCandidate profile:· Very good verbal and written communication skills (both Romanian and English);· Very good organizational skills, planning and prioritization;· Excellent relationship skills;· Flexibility;· Open and proactive attitude;· Fast learner;· Team work;Qualifications· Previous experience in administration (great plus);· University education;· Excellent use of MS Office (required);· English language - advanced level (required);Would be considered an advantage:Common knowledge related to architecture, modern Romanian history, real estate market;Descrierea jobului Romania Sotheby’s International Realty is looking for an Administrative Office. If you are interested in starting a career at Romania Sotheby’s International Realty, we would love to meet you.Responsibilities:Welcomes guests by greeting them in person or on the telephone, answering ordirecting inquiries;Make all arrangements for the meetings including roo
ARTMARK HISTORICAL ESTATE

Media netă estimată pe baza celor 1138 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretar Administrativ


Candidatul ideal Candidatul IdealProfilul candidatului ideal pentru postul de secretar-administrativ- minim studii medii, avantaj studii superioare- experienta pe un post similar de minim 2 ani- cunoștințe bune operare si viteza foarte buna de lucru pe PC: MS Office (WORD, EXCEL)- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca- isteata, expeditiva, pozitiva, saritoare- prezenta agreabila, tinuta decentaDescrierea jobului Descrierea jobuluiCerintele:- monitorizare programul de curatenie general intern / extern , intretinere flori , spatii verzi,- foile de parcurs si evidenta parc auto (asigurari RCA + CASCO , Roviniete , Revizii),- depuneri , ridicari, acte numerar de la Banca,- operarea in carnetele de SSM si PSI,- condica + pontajul persoanelor administrativ : sofer, femei curatenie , manipulanti , mecanic si Tesa,- bune abilitati de comunicare; organizare si stabilirea prioritatilor in activitatea profesionala;- participarea la şedinţele generale ale firmei şi de
INVICTUS FORCE&SAFE

Media netă estimată pe baza celor 1066 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretar Administrativ


Candidatul ideal absolvent studii medii / superioare, experienta min. 1an, operare PCDescrierea jobului • rеdactаrеа de scrisori sau еmail-uri dеstinate аngajatilor companiеi sаu pаrtеnerilor extеrni;• pregatirea unor materialе pentru difеrite evenimente;• preluarea si transmiterea mesajelor telefonice;• preluarea si transmiterea corespondentei;• sortarea documentelor destinate managementului;• asigurarea protocolului pentru intalnirile managementului companiei;• redactarea oricaror altor documente la cerere;• inregistrarea, scanarea, indosarierea, arhivarea anumitor documente ale companiei;• multiplica diverse documente sau note interne si are grija ca fiecare angajat sa ia la cunostinta de acestea;• primeste vizitatorii si ii indruma catre departamentele vizate.
DIAMEDIX IMPEX

Media netă estimată pe baza celor 1066 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara /​ Facturare


Candidatul ideal - cunostinte operare PC (pachet MS Office)- atitudine pro-activa, spirit de initiativa- persoana responsabila, punctuala, organizata, diplomata- capacitate de a rezolva sarcini multiple concomitent, atentie distributiva- bune abilitati de comunicare- capacitate de planificare si prioritizare a activitatilor- atentie la detalii- perseverentaDescrierea jobului - emitere facturi- efectuare plati- preluare apeluri telefonice- pregatire colete- comunicarea cu clientii companiei si cu firmele de curierat- gestionarea corespondentei (email, curier, telefon)- urmarirea si actualizarea bazelor de date- gestionarea, centralizarea, distribuirea, arhivarea documentelor- responsabil cu dosarele cu actele firmeiOferim:- pachet salarial avantajos- mediu de lucru serios, profesionist- experienta in domeniul comercial, vanzari si telemarketing
ELIXIR MEDIA PRODUCTION

Secretar


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru postul de secretar trebuie să aibă cunoștințe solide de limbi străine, experiență anterioară în domeniul secretariatului, abilități excelente de comunicare, capacitatea de a gestiona documentele și de a organiza evenimente, atenție la detalii, flexibilitate și o atitudine pozitivă și prietenoasă pentru a oferi un serviciu excelent.Descrierea jobului Un secretar are responsabilități variate care includ gestionarea documentelor, comunicarea cu clienții și partenerii, programarea întâlnirilor și a evenimentelor, coordonarea și gestionarea programului de lucru, gestionarea resurselor și pregătirea de rapoarte și documente. În plus, în unele cazuri, secretarul poate fi responsabil și de servirea băuturilor pentru oaspeți. Secretarul trebuie să fie atent la detalii, să fie capabil să comunice eficient și să aibă abilități bune de organizare și gestionare a timpului.
INTELLIGENT CONSULTING AGENCY

Media netă estimată pe baza celor 7382 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Secretar Notarial /​ Consilier Juridic


Candidatul ideal Candidatul ideal are experientă in notariat, solide cunoștințe jurice, cunoaște toate procedurile notariale-un plus pentru procedura succesorală. Seriozitate obligatorie.Descrierea jobului Activitate notariala.
BIROU NOTARIAL PUBLIC ROS CRISTINA MARIA

Secretar Administrativ (documente),​ Bucuresti


Candidatul ideal Candidatul ideal: Este student sau absolvent studii superioare; Poate lucra bine cu excel (nivel de baza spre mediu); Detine abilitati bune de comunicare si lucru in echipa; Este o persoana organizata, orientata catre client si catre rezultate; Are atentie la detalii si rezistenta la rutina; Se organizeaza bine si are capacitatea de a livra in termene stranse; Cunoaste bine pachetul MS Office, Internet.Descrierea jobului Responsabilitati• Introduce in aplicatiile electronice informatii specifice departamentului, conform procedurilor delucru;• Preia documente intrate in companie si le transmite catre consilierii juridici;• Marcheaza informatiile de pe documente/sentinte in sistemul nostru;• Colaboreaza cu departamente de suport ale companiei in vederea introducerii de informatii inbaza de date;• Asigura suport consilierilor juridici/avocatilor din cadrul departamentului pentru buna gestionarea dosarelor si a documentelor primite de la instante/alte institutii.Beneficii•
EOS KSI
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 4475 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.