Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2578 Locuri de Munca Asistent manager - Joburi Asistent manager

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2578 Locuri de Munca Asistent manager - Joburi Asistent manager

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager & Asistent Vanzari


Candidatul ideal -Minim studii medii-Cu experienta profesionala-Dorinta de a lucra intr-un mediu tanar si dinamic-Abilitati de comunicare, initiativa si flexibilitateDescrierea jobului -Activitati specifice magazinului;-receptie si gestionarea marfurilor;-asigurarea si aprovizionarea magazinului cu produse;-asistarea clientilor in magazin;-incasare;-constituie un beneficiu daca stiti limba engleza.Pachetul de beneficii contine: parte fixa; bonuri de masa; bonus din vanzari; prime de sarbatori; program flexibil.
AC FASHION RETAIL

Asistent Manager


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal - Cautam o persoana ambitioasa, proactiva, dinamica, cu foarte bune abilitati de comunicare si orientare catre client;- Buna capacitate organizatorica, atentie sporita la detalii;- Spirit de echipa si atuitudine pozitiva;- Cunostinte bune de operare PC (pachet MS Office), operarea in alte programe specifice reprezinta avantaj;- Cunostinte de baza contabilitate primara si/sau resurse umane constituie avantaj;- Cunostinte medii de limba engleza.Descrierea jobului Descrierea jobului:- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;- preluarea si directionarea apelurilor telefonice si a faxurilor;- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din institutie;- asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor;- inregistrarea, scanarea, indosarierea si arhivarea documentelor, corespondentei si a mesajelor primite;- redactarea corespondentei necesara desfasurarii activitatii zilnice;- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;- coordonarea si
INTERBUSINESS IDEA

Asistent Manager


Candidatul ideal Societate de investitii este în căutarea unei persoane pe postul de Asistent Manager (experiența în imobiliare constituie avantaj)Dacă ești o persoană dinamică , multi-tasking și organizată, atunci aici este locul tău.- Bune abilități de comunicare în relația cu clienții și colegii;- Atitudine pozitivă, constructivă, orientată spre rezultate;- Abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului;- Capacitate de a lua decizii corecte și rapide;- Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă;- Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp;- Capacitate de a respecta termene limită;- Atenție către detalii;- Spirit de echipă;- Simțul răspunderii;- Stapânirea la nivel minim a limbii engleze, atât scris, cât și vorbit;- Cunoșterea pachetului Office- Cunoașterea limbii române la nivel avansat (scris-vorbit);- Cunoașterea avansată a rețelelor de socializare.Descrierea jobului - Gestionarea apelurilor telefo
DESIGN LUXURY SOLUTIONS

Asistent Manager


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Manpower recruteaza Asistent manager pentru clientul sau, un important furnizor Ford.Candidatul Ideal- Studii superioare;- Experiență anterioară în retail sau auto este considerata a fi un avantaj;- Limba engleză – nivel avansat;- Cunoștințe excelente Microsoft Office;- Abilitati interpersonale si de rezolvare a problemelor.Descrierea jobului - Mentine relația cu clienții;- Urmăreste progresul obiectivelor săptămânale, lunare, trimestriale și anuale;- Monitorizeaza inventarul companiei;- Intocmeste si gestioneaza dosarele de personal, precum si documentele contabile;- Evaluează performanța angajaților și identifică nevoile de angajare și formare;- Monitorizează costurile de operare, bugetele și resursele.
Experis Romania

Asistent Manager


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal • Studii superioare finalizate;• Cunostinte pachetul Office (excel, powerpoint, word) nivel mediu;• Cunostinte limba engleza- nivel mediu;• Abilitati de comunicare;• Capacitate organizatorica.Descrierea jobului • Intocmeste analize pentru monitorizarea performantei, rapoarte si prezentari;• Intocmeste si centralizeaza diverse situatii pentru departamentele: MS, Skills in Healthcare, Alphega, Promovare;• Participa si ofera suport in procesele de automatizari si digitalizare in cadrul departamentelor MS, Skills in Healthcare, Alphega si Promovare.• Organizeaza si participa la sedintele departamentului;• Realizeaza rapoarte specifice cerute;• Intretine relatia cu restul departamentelor din companie si se implica in rezolvarea diferitelor sarcini administrative;• Pregateste material suport pentru diverse evenimenete ( workshop-uri, sedinte, conferinte, etc).
ALLIANCE HEALTHCARE ROMANIA SRL

Asistent Manager


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Cautam un Asistent Manager care sa detina competente organizatorice puternice si sa intregeasca echipa noastra din Bucuresti.Candidatul ideal va avea:Diploma de studii superioare, preferabil inginerie;Cunostinte avansate pachet MS Office, cu precadere MS Excel;Cunostinte avansate lb. engleza - criteriu eliminatoriu;Cunostinte solide de analiza si planificare resurse;Abilitati extinse de comunicare, prezentare si gestionare conflicte;Minim 2 ani de experienta intr-o pozitie sau rol similar.Descrierea jobului Sarcini si responsabilitati pe post:Planificarea agendei de intalniri zilnice ale managerului pe baza programului acestuia si in limita timpului disponibil;Gestionarea apelurilor telefonice sau diferitelor rapoarte si cereri sosite;Conceperea, redactarea, pregatirea de documente interne;Se ocupa de corespondenţa (email, fax, posta) si redacteaza raspunsuri la aceasta;Intampina (si conduce) persoanele pe care managerul urmeaza sa le intalneasca;Rezervarea si planific
MONSSON ALMA

Asistent Manager


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal - Studii superioare finalizate;- Cunostinte excelente de operare PC, Microsoft Office (Word, Excel etc.)- Organizare si dinamism;- Atitudine pozitiva, pro-activitate si gandire rapida;- Orientare catre detalii si multi-tasking;- Abilitati organizationale si capacitate de prioritizare a muncii;.- (Ideal) experiență 2 ani in activitati similare (Asistent manager, secretariat)- (Ideal) cunostinte contabilitate primara;- Organizarea si arhivarea dosarelor clientilor, a furnizorilor, a colaboratorilor. Relatia cu departamentul de contabilitate si resurse umane;- Capacitate de analiza si sinteza, inteligență (gândire logică, memorie) si adaptibilitate, atentie la detalii, orientare spre respectarea termenelor limita si indeplinirea obiectivelor- Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si a locului de munca;- Atentie catre detalii;- Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate.Descrierea jobului - Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;- Organizar
YMP IMOBILIARE S.​R.​L.​

Asistent Manager


Estimare   3000 RON/Luna
Descrierea jobului Noi suntem:#OameniiDeLaProfi si ne ghidam zilnic dupa cele 3 valori – respect, onestitate si responsabilitate.Cautam oameni buni si implicati care vor sa creasca personal si profesional, alaturi de o echipa cu peste 25.000 de colegi in toata tara.Suntem deschisi sa ii primim in echipa noastra pe cei care vor sa faca parte din rețeaua de retail modern cu cea mai mare acoperire la nivel national si cel mai mare numar de magazine din Romania.Scopul fiecarei zile este sa fim mai buni si sa reprezentam cu mandrie brandul Profi.Compania noastra evolueaza odata cu oamenii care stau la baza acesteia, de aceea traseul frumos pe care il au colegii nostri, confirma de fiecare data aprecierea si recunoasterea pe care le aratam celor care se implica, sunt responsabili si vor sa isi construiasca o cariera la Profi.Ce facem noi pentru tine?Bunatatea este limbajul nostru comun la Profi, iar asta se reflecta in actiunile pe care le desfasuram din grija pentru toti colegii nostri.- In
PROFI ROM FOOD

Asistent Manager


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Persoana comunicativa, dinamica, responsabila, orientata spre rezultate si atenta la detalii.Rigurozitate in respectarea cu acuratete a termenelor limita si a sarcinilor.Capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp.Cunostinte foarte bune de Microsoft Office si navigare pe internet.Cunoasterea programului NeoSys pentru partea de salariati constituie un avantaj.Minim un an vechime in munca.Descrierea jobului Activitati specifice:Asigura legatura dintre managerul general si restul departamentelorSe ocupa de partea de protocolRaspunde de promovarea imaginii firmei prin comportamentul adoptat fata de persoanele cu care vine in contact in cadrul firmei si din afara ei si prin activitatea desfasurata.Activitati de secretariat:Asigura buna circulaţie a documentelor şi a informaţiilor la nivelul firmei, si in relatia cu partenerii (preluare apeluri telefonice contabilitate/furnizori, mailuri, corespondenta)Intocmeste si redacteaza adrese si alte
CLASICO PAPER SRL

Asistent Manager


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal MATIV CONSULT SRL angajeaza Asistent manager!- Cunostinte de operare PC;- Bune abilitati de comunicare si organizare;- Programul este de luni pana vineri, orele 8:00 - 16:30;- Experienta in domeniu minim 3 ani;- Permis de conducere categoria B reprezinta avantaj.Descrierea jobului - îndosarierea și arhivarea corespondentei primite din partea clienților și partenerilor;- elaborarea și redactarea actelor aferente derulării contractelor;- elaborarea și redactarea situațiilor cerute de management;- gestionarea relației post-vanzare pentru clienții societății;- gestionarea platformei electronice SICAP.
INCORSO CONSULT S.​R.​L.​

Asistent Manager


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal - studii medii/superioare;- abilitati de planificare a timpului si a sarcinilor;- cunoasterea programelor din pachetul MS Office (Word, Excel, Power Point) - nivel mediu;- responsabilitate, ordine, corectitudine, seriozitate si dinamism;- capacitate de adaptare si invatare rapida, atenţie distributivă, atenţie la detalii;- persoana organizata, dinamica si cu spirit de initiativa, cu atitudine pozitiva;- persoana cu capacitati foarte bune de comunicare si relationare;- cunostinte limba engleză nivel mediu;- cunostinte contabilitate primara / resurse umane reprezinta avantaj;- experienta minim 2 ani intr-un post similar reprezinta avantaj.Descrierea jobului - indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;- preluarea si directionarea apelurilor telefonice si a faxurilor;- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din institutie;- asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor;- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
INVITE SYSTEMS

Asistent Manager


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Cautam un coleg:- caruia ii plac oamenii- care lucreaza bine atat individual cat si in echipa- este responsabil- are o dorinta continua de crestere- este comunicativ- care sa posede cunostiinte avansate PC, pachetul Ofiice- cunoaste limba englezaDescrierea jobului - urmarirea stadiului de implementare a deciziilor luate de managerul direct- verificarea normelor si procedurilor de lucru- publicarea ofertelor si redactarea contractelor- mentinerea legaturii cu clientii, partenerii firmei sau colegii, atat prin e-mail, cat si telefonic.
REALKOM DIVISION

Asistent Manager


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Companie din domeniul productiei de electrocasnice angajeaza Asistent Manager pentru birourile din BucurestiAptitudini si cunostinte: Experienta, minim 2 ani, in domeniul Administrativ/Secretariat; Persoana serioasa, disciplinata, diplomata, amabila; Atentie dezvoltata la detalii si capacitatea de organizare ordonata a activitatii; Cunoasterea, la nivel avansat, a limbii romane, exprimare corecta (verbal, scris); Cunoasterea, la nivel avansat, a limbii engleze (verbal, scris); Cunostinte bune de operare PC (Word, Excel, Power Point).Descrierea jobului Responsabilitati principale: Realizarea activitatii de secretariat si fluxul informational intern si extern; Gestionarea si distribuirea corespondentei; Organizarea zonei de receptie si supervizarea organizarii biroului; Evidenta, pastrarea, casarea si arhivarea corecta a documentelor; Programarea si organizarea deplasarilor interne si externe ale Presedintelui Companiei; Asigurarea protocolului; Organizarea si supervizar
ELECTROARGES

Asistent Manager


Candidatul ideal Cautam Asistent manager in domeniul agricol/comert-retail/productie!Cerinte: Cunostinte primare de contabilitate financiara si de gestiune; Atentie la detalii si acuratete in inregistrarea operatiunilor; Promptitudine; Eficienta; Cunostinte in domeniul agricol/comert-retail/productie; Capacitatea de planificare a activitatii si de respectare a termenelor; Permis conducere categoria B; Disponibilitate program prelungit (la nevoie).Descrierea jobului Contabilitate primara; Sarcini administrative; Respectarea prevederilor normativelor interne si a procedurilor de lucru.Beneficii: Salariu motivant, in functie de experienta; Masina de serviciu.
AIM SERVIMEX

Store Manager/​ Asistent Manager


Candidatul ideal Studii medii (studiile superioare reprezinta un avantaj);Minim 2 ani experienta pe un post similar;Abilitatea de a planifica si a atinge obiective pe termen mediu si lung;Spirit de echipa si aptitudini organizatorice;Abilitati de comunicare, initiativa, flexibilitate;Capacitate de analiza, adaptare rapida si de a lua decizii;Bune cunoștințe de operare PC : Office.Descrierea jobului Organizarea,planificarea si coordonarea magazinului;Realizarea planului de vanzari si respectarea bugetului de cheltuieli;Urmarirea indicatorilor KPI ai magazinului si realizarea unui plan de actiuni;Asigurarea unui management al stocurilor corect;Pregatirea si participarea la derularea inventarelor;Asigurarea unui nivel corespunzator de customer service;Respectarea standardelor de merchandising ale companiei;Completarea si gestionarea intregii documentatii a magazinului;Recrutarea si selectia personalului, formarea, motivarea,evaluarea si propunerea de promovari sau penalizari pentru echipa
MINISO Home

Asistent Manager


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Candidatul Ideal- absolvent studii superioare -o facultate dе profil administrativ resprezinta un avantaj- experiență in activitati administrative -minim 6 luni- atenție la detalii, rigurozitate, organizare, corectitudine, responsabilitate si deschidere la comunicare- cunoştinţe foarte bune dе utilizare PC incluzând Microsoft Office. Experienta de lucru cu un sistem ERP sau un alt program /aplicatie intrena este un plus-limba engleza nivel mediu, limba spaniola reprezinta un avantaj-capacitate dе sinteza, adaptabilitate, spirit dе echipa, gestionarea optima a timpului, capacitate si dorinta dе dezvoltare, implicareDescrierea jobului Descrierea jobuluiNoua/Noul colega/coleg va realiza аctivitаti administrаtivе (dе secretariat/asistеnt managеr ) imbinаte cu sаrcini de contаbilitate primaraMаi multе dеtalii se vor discutа la interviu.Oferta(bonusuri,beneficii)Salariu atractivAngajarea intr-o companie multinationala si stabila din puncte de vedere financiarPosibilitati de
INDCAR BUS INDUSTRIES SRL

Asistent Manager


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Experienta in munca: Experienta relevanta, intr-o pozitie similara reprezinta un avantajCUNOSTINTE, APTITUDINI & ABILITATI: Orientare catre client, orientare catre rezultate, spirit de initiativa, abilitate de a lucra in echipa, abilitate de a lucra sub presiune, flexibilitate, rezolvarea problemelor in timp optim; Persoana activa, foarte organizata si structurata, capabila sa coordoneze si sa gestioneze mai multe lucrari in acelasi timp; Capacitatea de a face fata unui mediu de lucru dinamic, in continua schimbare; Abilitati bune de comunicare verbala si in scris; Capacitatea de a mentine un climat de munca prietenos si respectuos cu colegii.Descrierea jobului SCOP PRINCIPAL:Furnizeaza suport administrativ general pentru departamentul juridic si afaceri corporative, presupunand gestionarea de documente, gestionarea corespondentei, colectarea, rezumarea si analizarea de informatii, gestionarea aprobarilor pe sistemele interne pentru plati, pontaje, ordine de deplasare
Telekom Romania

Asistent Manager


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal CERINTE: studii superioare finalizate sau in curs cunostințe limba engleza – nivel avansat cunostinte limba germana – prezinta avantaj organizare activitate responsabilitate foarte bune abilitati de comunicare (verbala si in scris); coerenta in exprimareDescrierea jobului DESCRIEREA POSTULUI (atribuții principale): acorda suport Directorului General preia si directioneaza corespondenta (telefon, email, corespondenta fizica) organizeaza deplasarile in interes de serviciu (inclusiv rezervarile pentru cazare/avion) organizeaza si administreaza biroul organizeaza intalnirile si evenimentele monitorizeaza si publica stiri in canalele de social media
GRECO ROMANIA GMBH VIENA SUCURSALA BUCUREŞTI

Asistent Manager


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Cunostinte avansate de limbă engleză - obligatoriu;Experiența similară de minim 2 ani - preferabil;Cunoasterea programelor MS Office - nivel avansat;Abilitati de comunicare și de lucru in echipa;Cunostinte de relationare cu clientii existenti;Cunostinte de ofertare - reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Persoana responsabila, proactiva, cu dorinta de a invata si evolua.Pentru persona potrivita echipe noastre, avem disponibilitatea de a oferi beneficii.
AB PRO FUSION S.​R.​L.​

Asistent Manager


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Capacitatea dovedită de a lucra independent; Bune abilități de comunicare (scrisă și orală) și de relaționare; Bune cunoștințe de limba engleză (vorbită și scrisă); Este necesară capacitatea de a lucra cu suita Microsoft Office; "Results Driven" și atitudine pozitivă "can do"; Experiența anterioară ca asistent de birou va fi un avantaj.Descrierea jobului Păstrează, arhivează și actualizează documentele de interes general pentru departamentul de contabilitate (contracte de colaborare, diverse alte documente); Scanează documentele necesare in companie și le adaugă în programul special (cereri de concediu, etc); Oferă asistență clienților prin telefon, e-mail si redirectioneaza cerintele acestora catre departamentele competente; Răspunde și rezolvă întrebările și reclamațiile clienților, oferind o soluție corectă acolo unde este cazul; Trimite/primeste catre/de la partenerii de business diverse documente necesare in activitatea de zi cu zi; Face aranjamentele de călătorie
HOMPLEX
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2578 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.