3633 Locuri de Munca Asistent manager - Joburi Asistent manager
3633 Locuri de Munca Asistent manager - Joburi Asistent manager
Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Asistent Manager | Aroma Zen |
Companie verificată
Aplica rapid
- Program de lucru full-time, luni-vineri în intervalul 7-16- Cunoștințe de operare Excel - Abilități de comunicare cu clienții și colegii
ZENSLIMFOOD SRL
![]() |
Asistent manager agenție imobiliară |
Companie verificată
Aplica rapid
Descrierea postuluiRecrutăm asistent manager pentru agenție imobiliară din Tulcea Cerințele postuluiCunoștințe operare PC (Microsoft Office - Excel, Word)Are abilități bune de organizare, comunicare și relaționareLimba engleză și experiența în domeniu constituie avantaj Oferim:Salariu motivantContract pe perioadă nedeterminată Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la nr. de telefon afisat.
Gathering For JOBS SRL
![]() |
Asistent manager |
Companie verificată
Aplica rapid
Descrierea postuluiClinica medicala angajeaza Asistent Manager. Cerinte: studiii superioare, cunoasterea in detaliu a pachetului Microsoft Office, Navigare internet; viteza tehnoredactare; fluenta verbala; personalitate dinamica, comunicativa, sociabila, organizata; permis conducere categoria B. Detalii la telefonul afisat.
MEDICA CENTER SRL
![]() |
ASISTENT MANAGER |
Scurta descriere a companiei Celebrul brand internațional Popeyes® a început cu o idee mare într-un mic restaurant, în anul 1972, în New Orleans, Louisiana și s-a transformat într-un succes care a cuprins întreaga lume. Cine suntem noi? Suntem o gașcă de oameni pasionați de bucătărie și de gustul puiului din Louisiana, cu misiunea de a fi cel mai iubit brand specializat pe carne de pui din România. Avem un plan de extindere foarte ambițios și ne dorim să angajăm oameni care să crească alături de noi. Cerinte - Bune abilitati de comunicare scrisa si verbala; - Engleza la nivel avansat; - Atentie la detalii si capacitate de a gestiona mai multe sarcini simultan; - Cunostinte de operare PC si Microsoft Office – in special Word si Excel; - Persoana dinamica, analitica, flexibila, proactiva, perseverenta, responsabila si disciplinata, interesata de autodepasire si dezvoltare profesionala; - Onestitate si confidentialitate. Responsabilitati - Este direct raspunzator de indeplinirea intocmai
STERLING GLOBAL
![]() |
Asistent Manager |
Candidatul ideal Este o persoana:- organizata si disciplinata, cu principii si valori morale, loiala si dornica de dezvoltare personala- punctuala, serioasa, dinamica, responsabila, analitica si atenta la detalii- riguroasa in respectarea sarcinilor si a termenelor limitaAre:- cunostinte foarte bune de gramatica, Microsoft Office (in special Excell) si navigare pe internet- abilitati bune de comunicare si lucru in echipa- atitudine pozitiva, proactiva si orientata spre solutii si rezultate- capacitate de asimilare rapida a informatiilor si de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și a locului de muncăExperienta similara si cunoasterea limbii engleze constituie avantaje.Descrierea jobului - asigură legătura dintre persoana cu funcţie de conducere şi persoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia;- se ocupă de diferite rapoarte şi cereri sosite pe numele persoanei cu funcţie de conducere si nu numai;- con
B2B INTEGRATED
![]() |
Asistent Manager |
Candidatul ideal Ne mărim echipa cu un Asistent Manager cu abilități de comunicare și organizare care să se alăture echipei CyberAxo Agency.Cu experiență de lucru în domenii precum: Asistent Manager, Secretariat, Comunicare Clienți, Customer Service, Vânzări, Customer Sales, B2B Sales, Call Center sau alt domeniu conex.Nivel de experiență: (1-3 ani de experiență de lucru)Cum știi dacă te căutam pe tine: Ai abilități organizatorice, abilități de comunicare foarte bune și o empatie ridicată; Excelente abilităţi orientate către rezultat, receptivitate şi iniţiativă; Confidențialitate: păstrarea confidențialității tuturor datelor la care vei avea acces. Cunoștințe de limba engleză (constituie un avantaj); Bune competențe digitale: Microsoft Ofiice, Internet; Ai studii superioare (licența finalizată); Experiența similara prezintă un avantaj; Capacitate de coordonare, analiză şi sinteză a datelor; Disponibilitate să rămâi peste program dacă este nevoie; Persoană foarte bine organizată, dinam
SIGMA LIFE IT
![]() |
Asistent Manager |
Candidatul ideal Te așteptăm în echipa PORR!Dacă ești o persoană cu abilități excelente de comunicare, orientare spre rezolvarea problemelor, ești de încredere, flexibilă și energetică, atunci acest rol este pentru tine!Descrierea jobului Responsabilitati principale: Se asigură legătura dintre persoana cu funcţie de conducere şi persoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia; Se ocupă de apelurile telefonice sau de diferite rapoarte şi cereri sosite pe numele persoanei cu funcţie de conducere; Se ocupă de corespondenţa (email, fax, poştă ) persoanei cu funcţie de conducere şi redactează răspunsuri la aceasta (în măsura în care este abilitată să facă acest lucru); Stabileşte agenda de întâlniri zilnice ale managerului pe baza programului acestuia şi în limita timpului disponibil; Se ocupă de agenda de călătorie (bilete de avion, cazare la hotel, etc.); Organizează şi coordonează întâlniri şi conferinţe; Concepe şi redactează documente, prezentări şi rapoarte; Poate reprezenta m
Porr Construct
![]() |
Asistent Manager |
Candidatul ideal Cautam Asistent manager! Cunostinte foarte bune de gramatica pentru redactarea de scrisori oficiale; Experienta similara; Persoana organizata si disciplinata; Persoana cu principii si valori morale; Cunoscatoare de limba engleza; Dornica de dezvoltare personala; Persoana optimista si cu simtul umorului; Skilluri puternice de comunicare.Descrierea jobului asigură legătura dintre persoana cu funcţie de conducere şi persoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia; se ocupă de apelurile telefonice sau de diferite rapoarte şi cereri sosite pe numele persoanei cu funcţie de conducere si nu numai; se ocupă de corespondenţa (email, fax, poştă ) persoanei cu funcţie de conducere şi redactează răspunsuri la aceasta (în măsura în care este abilitată să facă acest lucru); stabileşte agenda de întâlniri zilnice ale managerului pe baza programului acestuia şi în limita timpului disponibil; se ocupă de agenda de călătorie (bilete de avion, cazare la hotel, etc.); întâmpină (ş
SKY GROUP
![]() |
Asistent Manager |
Candidatul ideal - absolvent de inginerie civila sau inginerie economica;- seriozitate şi responsabilitate;- integritate morală;- abilităţi şi experienţă organizatorică;- capacitate de planificare şi prioritizare;- atenţie distributivă;- motivare şi eficienţă;- capacitate de luare a deciziilor;- cunoasterea urmatoarelor software: Microsoft Office; Autocad;Descrierea jobului - asigură legătura dintre persoana cu funcţie de conducere şi persoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia;- se ocupă de apelurile telefonice sau de diferite rapoarte şi cereri sosite pe numele persoanei cu funcţie de conducere;- se ocupă de corespondenţa (email, fax, poştă ) persoanei cu funcţie de conducere şi redactează răspunsuri la aceasta (în măsura în care este abilitată să facă acest lucru);- stabileşte agenda de întâlniri zilnice ale managerului pe baza programului acestuia şi în limita timpului disponibil;- se ocupă de agenda de călătorie (bilete de avion, cazare la hotel, etc.);- organizează şi
CUBICON INVEST
![]() |
Asistent Manager |
Candidatul ideal Scopul postului: Asigură suport managementului companiei în activitățile administrativeCerinţe: Studii superioare, de preferat in domeniul economic sau administrativ Minim 2 ani experiență de muncă și minim 6 luni experiență pe un post de asistent managerAbilități:- invățare rapidă și proactivitate- procesarea de informații din tabele si rapoarte- planificare, organizare și respectarea termenelor limită- foarte bună atenție la detalii- comunicare în scris și oral cu toate nivelurile de management- lucru în echipă Persoana ordonată, responsabilă, serioasă, prezentabilă și diplomată Cunoștințe operare calculator: MS Office, Internet; Experiența în utilizarea unui sistem ERP constituie un avantaj Cunoștințe de limba engleză: nivel avansat.Descrierea jobului Asigurarea suportului pentru manageri și colegi în organizarea întâlnirilor interne și externe Organizarea activităților de protocol Pregătirea și menținerea evidenței deplasarilor în țară și străinătate Asigurarea sup
CERTSIGN
![]() |
Asistent Manager |
Candidatul ideal Persoana proactiva, dinamica, flexibilaBune capacitati de relationareCunoasterea programelor Office Word, Excel, Outlook Descrierea jobului Inregistrarea adreselor de intrare – iesireTransmiterea, respectiv primirea corespondentei prin email, posta, faxEvidenta contractelor, actelor firmei, documentelor si a fisierelor pe PCEvidenta termenelor documentelorIntocmirea adreselor, diferitelor comenzi, proceselor verbale, cereri pentru angajatiIndosarierea contractelor si a altor documentatiiEfectuarea convorbirilor telefonice nationale si internationaleEvidenta programarilor din agenda zilnica a administratorului societatiiRaportare catre administratorul societatii pentru activitatea prestata
KYNEGETICOS S.R.L.
![]() |
Asistent Manager |
Candidatul ideal Ne dezvoltăm și avem nevoie de noi membri în echipa noastră!Căutăm Asistent Manager, cu experiență, o persoană implicată și dornică de noi provocări, o fire comunicativă, atentă la detalii! Vei lucra îndeaproape cu o echipă profesionistă și prietenoasă, cu posibilitatea de a învăța cât mai mult și de a evolua în cadrul echipei.Ce căutăm la candidatul ideal: Absolvent studii superioare; Cursuri de specializare - constituie un avantaj; Experiență dovedită pe un post similar - constituie un avantaj; Abilități deosebite de comunicare, relaționare, analiză și sinteză, centralizare și transmitere informații către echipa și către parteneri; Cunoașterea Microsoft Office Suite; Cunoștințe de limba engleză nivel avansat; Domiciliul în Constanța sau împrejurimi.Descrierea jobului Vei avea, în principal, următoarele responsabilități: întocmirea de analize, rapoarte și este responsabil de conținutul acestora; asigurarea legăturii dintre Directorul General şi persoane din cadrul org
TRITON
![]() |
Asistent Manager |
Candidatul ideal Multitasking, responsabilități copleșitoare și muncă peste program – îți sună cunoscut?Mașinile rămase fără combustibil vin la Benzinăriile RO iar asistenții manager performeri, dar extenuați de munca peste program vin să ne ocupe postul nou înființat!Dacă te-ai săturat să fii un roboțel la job, citește în continuare. Noi suntem Benzinăriile RO și alimentăm mașinile cu energie pentru drumuri line – în timp ce ne tratăm angajații cu respectul cuvenit ca să vină cu energie la job.Îți oferim o poziție cu task-uri care te scot din monotonie, 2 zile scurte de muncă pe lună și un program care îți respectă nevoile personale. Pentru postul de asistent manager, căutăm o persoană autodidactă și cu experiență pe un rol similar.Punem preț pe timpul tău, așa că nu te mai reținem. Te rugăm să citești mai departe acest anunț doar dacă NU întrunești criteriile din prima coloană:Te rugăm să NU aplici la acest anunț dacă:Nu ai lucrat cel puțin 2 ani ca asistent manager, project manager
J.A. PETROL
![]() |
Asistent Manager |
Candidatul ideal Experienta de cel putin 5 ani in secretariat Limba engleza scris si vorbit la un nivel avansat Studii superioare
INTERNATIONAL RAIL TRANSPORT SI CONSTRUCTII CAI FERATE
![]() |
Asistent Manager |
Candidatul ideal Ești o persoană conștiincioasă, responsabilă și îți place să lucrezi în echipă?Atunci vino în echipa International Work Finder să te dezvolți alături de profesionalisti în domeniul recrutării și plasării forței de muncă din Asia, în România!Pentru Managerul nostru de Dezvoltare, căutăm un Asistent Manager cu excelente abilități de comunicare în limba Română si Engleză, atent(ă) la detalii, cu capacități de organizare și prioritizare a sarcinilor.Dacă ai studii superioare (în curs sau finalizate), deții carnet de conducere cat. B și ai cel puțin 1 an de experiență pe poziția de Asistent Manager sau experință pe partea de organizare, vânzare servicii și relaționezi ușor cu oamenii, te așteptăm în echipa noastră!Descrierea jobului Urmărește îndeaproape activitățile derulate de Managerul de Dezvoltare și oferă suport acestuia.Redactează contracte și oferte pentru clienții nostri, asigură acuratețea datelor acestora și le arhivează conform procedurilor interne.Completează î
INTERNATIONAL WORK FINDER
![]() |
Asistent Manager |
Candidatul ideal Atitudine pozitiva si prezenta agreabila;Aptitudine generala de invatare;Persoana sociabila, responsabila, organizata, atenta la detalii, proactiva;Abilitati de comunicare si de lucru în echipa;Cunostinte de contabilitate primara;Cunostinte avansate de operare PC (MS Office)Descrierea jobului Descrierea jobului:Principalele responsabilitati:- Organizare documente contabile;- Intocmire receptii;- Intocmire contracte;- Intampinarea și directionarea vizitatorilor/oaspetilor spre zonele lor de interes;- Gestionarea instrumentelor de plata primite de la clienti;- Gestionarea necesarului administrativ si aprovizionarea firmei cu produse (papetarie/birotica, curatenie, protocol);- Gestionarea relatiei cu furnizorii de produse.Ce iti oferim:- Contract de munca pe perioada nedeterminata;- Salariu atractiv (discutabil la interviu in functie de experienta);- Prime de Paste, Craciun;- Program de 8 ore L-V (8:00-16:30).
KREATIV
![]() |
Store Manager / Asistent Manager |
Candidatul ideal Studii medii (studiile superioare reprezinta un avantaj);Cel putin 2 ani experienta pe un post similar;Abilitatea de a planifica si a atinge obiective pe termen mediu si lung;Spirit de echipa si aptitudini organizatorice;Abilitati de comunicare, initiativa, flexibilitate;Capacitate de analiza, adaptare rapida si de a lua decizii;Bune cunoștințe de operare PC : Office.Descrierea jobului Organizarea,planificarea si coordonarea magazinului;Realizarea planului de vanzari si respectarea bugetului de cheltuieli;Urmarirea indicatorilor KPI ai magazinului si realizarea unui plan de actiuni;Asigurarea unui management al stocurilor corect;Pregatirea si participarea la derularea inventarelor;Asigurarea unui nivel corespunzator de customer service;Respectarea standardelor de merchandising ale companiei;Completarea si gestionarea intregii documentatii a magazinului;Recrutarea si selectia personalului, formarea, motivarea,evaluarea si propunerea de promovari sau penalizari pentru ec
MINISO HOME ROMANIA
![]() |
Office Manager / Asistent Manager |
Candidatul ideal Daca esti: ambitioasa, dornica sa te faci remarcata, serioasa si muncitoare, cu care sa facem echipa buna comunicativa, organizata si creativa,Si detii: tehnici de editare fotografii (photoshop/corel), cunostinte program Saga / contabilitate primara cunostinte MS Office si aplicatii on-lineAsteptam un CV de la tine.Descrierea jobului Beneficii: Salariu Fix + bonusuri in functie de performante TelefonCe vei avea tu de facut: prelucrarea si gestionarea comenzilor din mediul on-line / marketplace-uri, cat si din vanzarile directe; facturarea si organizarea livrarilor, atat interne, cat si pentru export; verificarea stocurilor si actualizarea lor permanenta; editarea si listarea produselor noi si existente pe marketplace-uri; editarea (photoshop/corel) fotografiilor produselor in vederea listarii lor; pregatirea lunara a documentelor pentru contabilitate; sarcini in procesul de administrare a companiei; raportare si comunicare, conform procedurilor si proceselor de lucru i
TECHNOWORKER GROUP
![]() |
Asistent Manager |
Candidatul ideal - customer oriented - fire sociabila- responsabil- foarte organizat- loial , sincer- dorinic sa se dezvolte profesional si sa aiba o cariera de succes- notiuni de contabilitate- experienta in relatii cu publicul- o persoana care sa se integreze rapid in echipa si in responsabilitatile jobului- ne dorim o persoana stabila ( sectretara noastra cu o vechime de peste 4 ani va intra in concediu de maternitate )- permis de conducereDescrierea jobului - customer oriented- atenta la nevoile pacientului astfel incat acestia sa aiba o experienta minunata in clinica- comunicarea cu departamentul de : contabilitate , furnizori , colaboratori pacienti , contracte- responsabila de o buna functionare a clinicii-responsabila de toate detaliile pentru organizarea programului medicilor
MEDICAL DENTAL BLUE
![]() |
Asistent Manager |
Candidatul ideal Ne marim echipa cu studenti.Gandeste in mod creativ.Efectueaza activitati de birou, de rutina.Gestioneaza documente electronice.Descrierea jobului - Preia si transmite mesaje;- Redacteaza corespondenta simpla;- Expediaza corespondenta;- Ofera suport pentru sedinte, conferinte, training-uri;- Pastreaza in ordine / arhiveaza toate documentele si corespondenta specifica;- Redacteaza documente specifice;- Pastreaza confidentialitatea datelor la care are acces.- Abilitati de operare PC:Ms Excel (lucru cu fisiere) – mediu;MS Word (culegere de texte, tehnoredactare pagini, design de tabele, formatarea de tabele si texte in tabele) - avansat;MS Outlook / Outlook Express (trimitere mesaje, atasamente, CC, creare si editare foldere / adrese in Inbox, respectiv Addres Book) – mediu;- Educatie – Formala / Institutionala : Studii universitare (in curs)- Experienta profesionala : Minim 1 luna intr-o pozitie similara (constituie un avantaj).Program de lucru 8 ore - 100% la birou.
VISION GROUP CONSULTING-MANAGEMENT
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 3633 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: