Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

280 Locuri de Munca Asistent manager - Joburi Asistent manager

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

280 Locuri de Munca Asistent manager - Joburi Asistent manager

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager /​ Secretariat


Companie verificată
Aplica rapid
Oportunitate Profesională: Asistent Manager/Secretariat Locație: Otopeni Despre Noi:YOURJOB recrutează Asistent Manager/Secretariat pentru a se alătura unei companii de top din industria petrolieră!Dacă ai experiență pe un post similar, vrem să te cunoaștem! Responsabilități:- Administrare birou: gestionarea corespondenței interne si externe, programarea întâlnirilor și rezervarea călătoriilor;- Suport pentru manager: pregătirea de documente, gestionarea agendei și a programelor de întâlniri;- Comunicare și coordonare: asigurarea unei comunicări eficiente între departamente și părți interesate;- Gestionarea documentelor: administrarea și organizarea sistemului de fișiere;- Recepție și primire: primirea și îndrumarea vizitatorilor și clienților;- Program de lucru, 8h/zi. Cerințe:- Diplomă de studii superioare în domeniul administrativ sau într-un domeniu relevant;- Experiență anterioară într-un rol similar constituie un avantaj;- Cunoștințe solide de operare PC în aplicații de tip Offic
YOUR JOB CONSULTING & RECRUITING SRL

Asistent manager


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2400 până la 2800 LEI pe lună
Descrierea postuluiAsigurarea suportului administrativ pentru Manager în gestionarea activităților zilniceCoordonarea și monitorizarea proiectelor și sarcinilor în desfășurareOrganizarea întâlnirilor și a programului de lucru al ManageruluiÎntocmirea și gestionarea documentelor și rapoartelor necesareMonitorizarea și implementarea politicilor și procedurilor de mediu în conformitate cu reglementările legaleElaborarea și actualizarea planurilor de acțiune pentru protecția mediuluiCoordonarea și supervizarea activităților de gestionare a deșeurilor și a resurselor naturale Cerințele postuluiDiplomă de studii medii/ superioare într-un domeniu relevantExperiență anterioară într-o poziție similară reprezintă un avantajAbilități excelente de comunicare și organizareCunostinte limba italiana si limba englezaCapacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultanAtenție la detalii și orientare către rezultateCunoștințe avansate de operare a calculatorului și a
PCM ROM SRL

Asistent Manager COR 334303 si lucrator in bucatarie cod COR 941201


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 550 până la 687 USD pe lună
SC COREBOS SRL , cu sediul social in Timisoara, str Hebe, nr 57 (cam 1), judetul Timis , Romania , inmatriculata la Registrul Comertului cu nr. J35/2025/2010 , cod fiscal nr 27814663 ANGAJEAZA URGENT personal pentru posturile de Asistent Manager (Cod COR 334303) si Lucrator in bucatarie / spalator vase mari ( cod COR 941201 ) , Contract perioada nedeterminata, program lucru : 5 zile lucratoare/saptamana, 8 ore/zi ;Salarizare:Asistent Manager :637-687 usd net lunar in functie de experientaLucrator in bucatarie / spalator vase mari : 550-600 usd net lunar in functie de experientaData de start: cat de curand posibilCvurile se pot depune si la sediul firmei
Elite Hospitality SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Studii superioare Capacitatea de a utiliza eficient software-uri de office (word, excel, powerpoint) Abilitati de comunicare si colaborare puternice Abilitati excelente de organizare si atentie la detalii Candidatul ideal va juca un rol esențial în furnizarea de suport administrativ echipei noastre și în asistarea operațiunilor zilnice din cadrul companiei Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan, prioritizand eficientDescrierea jobului Pregătirea documentelor la cerere Gestionarea canalelor de comunicare, inclusiv emailuri, apeluri telefonice și corespondență Gestionarea informațiilor confidențiale cu discreție și profesionalism Elaborarea și redactarea de răspunsuri la diverse cereri primite Colaborarea cu departamentele interne Coordonarea proceselor de recrutare, identificarea și atragerea candidaților potriviți, precum și realizarea interviurilorBeneficii: Mediu de lucru dinamic și inovator Oportunități de dezvoltare profesională continuă Pachet salari
S.​C.​MP CLEANING SYSTEMS SRL

Media netă estimată pe baza celor 3909 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Asistent Manager Persoana organizata, autonoma, energica, atenta la detalii; Persoana responsabila, dinamica, centrata pe solutii, cu o atitudine proactiva, atentie distributiva si centrata pe solutii; Cunoaste limba engleza si poate comunica cu usurinta in scris si verbal ; Absolventa de studii superioare – cunostine primare de contabilitate si drept; Persoana cu minim 5 ani experienta in gestionarea documentelor unei societati comerciale; Foarte bune cunostinte de MS Office (Word, Excel, PowerPoint) si Outlook; Absolvent/a curs de secretariat/asistent manager – reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Asistent Manager Operatiuni specifice activitatii de secretariat/receptie ; Evidenta, organizarea in siguranta a corespondentei si documentelor societatii; Organizarea si asigurarea necesarului pentru buna desfasurare a activitatii de protocol din cadrul societatii; Mentinerea legaturilor societatii cu diversi furnizori, colaboratori, cabinete de avocatura, notariate et
TECH IT SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3828 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Ești o persoană conștiincioasă, responsabilă și îți place să lucrezi în echipă?Atunci vino în echipa International Work Finder să te dezvolți alături de profesionalisti în domeniul recrutării și plasării forței de muncă din Asia, în România!Pentru Managerul nostru de Dezvoltare, căutăm un Asistent Manager cu excelente abilități de comunicare în limba Română si Engleză, atent(ă) la detalii, cu capacități de organizare și prioritizare a sarcinilor.Dacă ai studii superioare (în curs sau finalizate), deții carnet de conducere cat. B și ai cel puțin 1 an de experiență pe poziția de Asistent Manager sau experință pe partea de organizare, vânzare servicii și relaționezi ușor cu oamenii, te așteptăm în echipa noastră!Descrierea jobului Urmărește îndeaproape activitățile derulate de Managerul de Dezvoltare și oferă suport acestuia.Redactează contracte și oferte pentru clienții nostri, asigură acuratețea datelor acestora și le arhivează conform procedurilor interne.Completează î
INTERNATIONAL WORK FINDER S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3926 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Persoana comunicativa, dinamica, responsabila, orientata spre rezultate si atenta la detalii.Rigurozitate in respectarea cu acuratete a termenelor limita si a sarcinilor.Capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp.Cunostinte foarte bune de Microsoft Office si navigare pe internet.Cunoasterea programului NeoSys pentru partea de salariati constituie un avantaj.Minim un an vechime in munca.Descrierea jobului Activitati specifice:Asigura legatura dintre managerul general si restul departamentelorSe ocupa de partea de protocolRaspunde de promovarea imaginii firmei prin comportamentul adoptat fata de persoanele cu care vine in contact in cadrul firmei si din afara ei si prin activitatea desfasurata.Activitati de secretariat:Asigura buna circulaţie a documentelor şi a informaţiilor la nivelul firmei, si in relatia cu partenerii (preluare apeluri telefonice contabilitate/furnizori, mailuri, corespondenta)Intocmeste si redacteaza adrese si alte
CLASICO PAPER SRL

Media netă estimată pe baza celor 3902 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal este un asistent manager cu abilitati bune de comunicare, spirit organizatoric, de preferat cu experiență dе minim 2 ani în secretariat.Cerinte: Seriozitate, spirit de echipa, atenție la detalii, implicare profesionala; Absolvent de Facultate limbi straine (engleza avansat); Experienta de minim 2 ani ca asistent manager; Cunoaste operare Microsoft Office(Word, Excel); Curs de asistent manager;Descrierea jobului Responsabilitati:- tine sub control documentele de corespondenta interne si externe primite;- asigura preluarea apelurilor telefonice si directionarea acestora, dupa caz, catre director sau angajati;- asigura expedierea corespondentei prin posta;- redacteaza adrese si alte documente solicitate de catre Director;- asigura aprovizionarea cu produse de birotica si papetarie conform solicitarilor;- tine evidenta formularelor cu regim special: avize, bonuri de consum, bonuri de transfer, bonuri de cantar, ordine de deplasare, fise de magazie;Benefici
LEMACONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 3790 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare; Cunostinte avansate de operare PC: Word, Excel, navigare Internet; Constituie avantaj experienta intr-o pozitie similara; Aptitudini de comunicare scrisa si verbala: capacitatea de a transmite informatii in mod clar, eficient si diplomat; Persoana organizata, orientata spre rezultate si cu dorinta de performanta; Atitudine proactiva, capacitate de analiza si sinteza; Seriozitate, punctualitate, corectitudine; Cunostinte de limba Engleza (nivel mediu).Descrierea jobului Responsabilitati: Primeste, sistematizeaza si arhiveaza documentele/comunicarile interne; Redacteaza documente, rapoarte, informari si comunicari generale, in functie de solicitari; Prelucrarea, inregistrarea si directionarea corespondentei; Gestionarea si redirectionarea apelurilor telefonice/e-mailuri primite, catre persoanele avizate; Asigura stocul produselor consumabile; Desfasoara activitati de protocol; Asigura suport administrativ pentru toa
CLIMTEH SRL

Media netă estimată pe baza celor 3820 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal MURFATLAR VINUL ROMANIA SA cauta, pentru completarea echipei din localitatea Murfatlar - Constanta, un ASISTENT MANAGER, ce va derula activitati specifice in cadrul companiei.Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana entuziasta si dinamica, ce dovedeste:- Bune cunostinte PC (pachetul Office, utilizare internet, email)- Experienta de minim 1 an pe un post similar;- Bune cunostinte de limba engleza (scris si vorbit); limba spaniola constituie un avantaj;- Studii superioare finalizate;- Bune abilitati de comunicare verbala si scrisa;- Abilitati de organizare a spatiului si timpului de lucru;- Aptitudini de raportare, capacitate de lucru sub presiune, rezistenta la stress;- Atitudine client service, orientata spre rezultat si atingerea obiectivelor.Daca consideri ca te potrivesti profilului de mai sus, nu ezita sa aplici. Poti de asemenea sa trimiti un cv pe adresa [email protected] jobului Responsabilitatile viitorului angajat vor fi:- Indeplinește ac
MURFATLAR VINUL ROMANIA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 3909 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Educatie: Studii medii/superioareCunostinte, abilitati specifice:Experienta pe un post similar de minim 2 aniCunoștințe de operare PC (Ms Office: Word, Excel, PowerPoint);Limba engleza – mediuPermis de conducere BCunostinte minime in gestionarea si editarea continutului pentru conturile de social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok)Persoană atentă la detalii și pasionată de digital marketing;Descrierea jobului Actualizeaza site-ului web SH& Autovit (inclusiv editarea minimă a materialului);Emite facturi de vanzare din cadrul departamentului SH si le transmite catre departamentele operationale ;Preia apelurile directionate de catre departementul CRM si ofera informatii adecvate intr-un mod profesionist, cu focus pe clientGestioneaza comunicarea directa cu clientii de pe toate canalele existente (email, social media, formulare online, telefon)
NEW KOPEL ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3812 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal In Legatura cu dezvoltarea activitatii sale, compania cauta un candidat potrivit pentru pozitia Asistent manager de magazin in orasul Constanta Daca ai abilitatea de a convinge oamenii, ai rabdare si entuziasm in fiecare vanzare, atunci detii doua dintre cele mai importante calitati ale candidatului ideal pentru noi NOI ITI OFERIM: Sistem de salariu stimulant Bonus lunar fara limita daca targetul stabilit este depasit Instruire introductiva in companie conform cerintelor pozitiei Oportunitati excelente de dezvoltare si realizare in cadrul structurii companiei Sprijin profesional si respect personal Relatii corecte si profesionale intre angajator si angajat Evaluare obiectiva si feedback in timp utilIN AFARA DE SALARIU BUN OFERIM SUPLIMENTAR SI: Imbracaminte de lucru; Conditii excelente de munca intr-un mediu modern si de technologie inalta Mediu de lucru prietenos si sanatos Relatii de munca in deplina conformitate cu legislatia romanaAvem incredere ca oamenii sunt cea
VELLEA HOME S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3790 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal - Persoana ordonata, comunicativa, organizata, implicata in rezolvarea task-urilor- Atenta la detalii si cu o gandire logica- Absolvent de studii superioare- Cunostinte de utilizare Excel, Word- Capacitate de relationare si comunicare, sociabilitate- Rapiditate in actiune, personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta, onestitate si bun simt- Cunostințe de limba Engleza, limba spaniola este un avantaj- Bune competente de comunicare- Persoana serioasa, punctual, dinamica cu spirit de initiativa- Fara cazier - obligatoriuDescrierea jobului - Sustinerea activitatii zilnice a managementului superior al companiei- Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul- Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor/comenzilor- Utilizarea casei de marcat, incasarea vanzarilor (cash/carte credit)- Completarea produselor la raft- Mentinerea relatiilor cu furnizorii- Mentinerea relatiei cu alte departamente ale companiei
MĂSLINESCU ONLINE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3855 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistant Manager


Candidatul ideal Implicare in activitatea de zi cu zi. Placere si abilitate de a invata lucruri noi.Descrierea jobului CERINTE:cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet- limba engleză scris/vorbit- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp- capacitate de a respecta termene limită - atenție către detalii- plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi- responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate- îndeplinirea activităților zilnice de secretariat- preluarea și direcționarea apelurilor telefonice- primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate- asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice- preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați- red
AHEAD LOGISTICS SRL

Media netă estimată pe baza celor 1580 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Utilizare pachet MS Office, emailSAGAPunctualitateAtentie la detaliiMinim 5 ani de experienta pe un post similarDescrierea jobului Elaborare si gestionare documente, registre, contracte, facturi, etc.Comunicare prin telefonComunicare prin emailActivitati diverse care tin de activitatea firmeiProgram de lucru:Luni - Vineri: 09:00 - 17:00
AZIMUT VISION SRL

Media netă estimată pe baza celor 3887 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistant Manager


Candidatul ideal Asistant manager - Magazinul EraVault Bucuresti cunoastrea lb. engleze nivel mediu, experienata pe o pozitie similara reprezinta un avantaj, cunostinte minime de contabilitate primara reprezinta avantaj, experienta in social media/ marketing reprezinta avantaj, pasiunea pentru ceasuri de lux este un bonus, ​calitati de multitasking, persoana dinamica, cu simt de raspundere in situatii stresante.Descrierea jobului responsabil pentru asistarea managerului in gestionarea afacerii si a echipei acestuia, emitere de facturi atunci cand este necesar, reponsabil cu primirea clientilor, utilizarea resurselor existente exclusiv in interesul firmei, pastrarea confidentialitatii informatiilor si a documentelor legate de firma, pastrarea in ordine a tuturor documentelor si corespondentei specifice, transmiterea integrala si in timp util a informatiilor catre Directorul General, tinerea evidentiei in calendarul/ agenda Directorului General.Beneficii: cursuri de specialitate in conta
TIME VAULT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1619 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Cautam Asistent manager! Cunostinte foarte bune de gramatica pentru redactarea de scrisori oficiale; Experienta similara; Persoana organizata si disciplinata; Persoana cu principii si valori morale; Cunoscatoare de limba engleza; Dornica de dezvoltare personala; Persoana optimista si cu simtul umorului; Skilluri puternice de comunicare. Experienta in redactare si punere in aplicare a procedurilor companiei. Experienta in auditare.Descrierea jobului asigură legătura dintre persoana cu funcţie de conducere şi persoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia; se ocupă de apelurile telefonice sau de diferite rapoarte şi cereri sosite pe numele persoanei cu funcţie de conducere si nu numai; se ocupă de corespondenţa (email, fax, poştă ) persoanei cu funcţie de conducere şi redactează răspunsuri la aceasta (în măsura în care este abilitată să facă acest lucru); stabileşte agenda de întâlniri zilnice ale managerului pe baza programului acestuia şi în limita timpului di
SKY GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 3782 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Studii superioare finalizateCunostinte avansate de operare PC: Word, Excel, navigare Internet;Aptitudini de comunicare scrisa si verbala: capacitatea de a transmite informatii in mod clar, eficient si diplomat;Persoana organizata, orientata spre rezultate si cu dorinta de performanta;Atitudine proactiva, capacitate de analiza si sinteza;Seriozitate, punctualitate, corectitudine;Cunostinte de limba Engleza (nivel mediu).Descrierea jobului Responsabilitati:Primeste, sistematizeaza si arhiveaza documentele/comunicarile interne;Redacteaza documente, rapoarte, informari si comunicari generale, in functie de solicitari;Prelucrarea, inregistrarea si directionarea corespondentei;Gestionarea si redirectionarea apelurilor telefonice/e-mailuri primite, catre persoanele avizate;Asigura stocul produselor consumabile;Desfasoara activitati de protocol;Asigura suport administrativ pentru toate departamentele;Indeplineste zilnic activitati administrative.Beneficii:Salariu 3000-4000 lei
VERDESI CO SRL

Media netă estimată pe baza celor 3782 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Implicare in activitatea de zi cu zi. Placere si abilitate de a invata lucruri noi.Descrierea jobului CERINTE:cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet- limba engleză scris/vorbit- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp- capacitate de a respecta termene limită - atenție către detalii- plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi- responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate- îndeplinirea activităților zilnice de secretariat- preluarea și direcționarea apelurilor telefonice- primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate- asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice- preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați- red
AHEAD LOGISTICS SRL

Media netă estimată pe baza celor 3790 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Studii superioare finalizate (de preferat profil economic);Minim 1 an experienta intr-o pozitie similara;Cunostinte avansate de operare MS Office suite;Cunostinte de limba engleza la nivel avansat;Capacitatea de a lucra la mai multe proiecte simultan (in mod eficient, corect si complet);Persoana organizata, cu o buna capacitate de analiza si sinteza;Bune abilitati de relationare si comunicare;Persoana orientata catre detalii, amabila, multitasking, cu atitudine proactive;Bune abilitati de lucru atat individual cat si in echipa.Descrierea jobului Indeplinirea activitatilor zilnice administrative.Preluarea si directionarea apelurilor telefonice.Primirea vizitatorilor și anuntarea persoanelor de contact.Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele.Preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea documentelor.Redactarea corespondenței de afaceri necesară desfasurarii activitatii zilnice.Asigurare
SYNERGY CONSTRUCT SRL

Media netă estimată pe baza celor 3820 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.