Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

478 Locuri de Munca Administrativ - Joburi Administrativ

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

478 Locuri de Munca Administrativ - Joburi Administrativ

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrativ si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrativ si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Administrator


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 până la 8000 LEI pe lună
Angajam administrator și sef restaurant pentru un complex din Costinesti, DOAR cu experienta in domeniu!Se ofera cazare, masă , contract de munca ,seriozitate ,posibilitatea de a colabora pe termen lung.Salarizarea conform experienței!Numar contact - telefon afisat!Vă rugăm să ne contactați doar dacă aveți experiență și sunteți persoane serioase! Mulțumesc si spor la muncă tuturor!
Complex Poienita Costinesti

Administrator societate


Companie verificată
Aplica rapid
În conformitate cu OUG 109/2011 actualizată si HG 766/2016, anuntăm declansarea concursului pentru un post de administrator al societatii noastre.Dosarele se depun in maxim 30 de zile de la publicarea anuntului pe adreaa de mail a societatii sau la sediul din Codlea, str. Fabricii nr 11.
Servicii de Gospodarire Magura Codlei SRL

Administratori de pensiune montană - Cabana LA CRISTIAN


Companie verificată
Aplica rapid
Sunteți o familie/cuplu pasionați de munte și vă pricepeți să administrați o pensiune pentru turiști? HR Design recrutează pentru Cabana LA CRISTIAN din Vârful lui Roman, localitatea Horezu, o familie/un cuplu pentru Administrare Pensiune Montană! Pentru a vă desfășura activitatea, e important:* să vă placă să vorbiți cu oamenii, să fiți ospitalieri și gospodari* să fiți organizați și să știți să vă planificați activitățile de zi cu zi* să fiți prevăzători, dar să știți să rezolvați problemele atunci când apar* să aveți cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză (un avantaj)* să aveți carnet de conducere categoria B Reprezintă un avantaj, dacă aveți deja o experiență de minim 1 an în domeniul administrării de pensiuni/cabane etc. la munte. Iată, în mod concret ce veți face:-asigurați prezența fizică în locația pensiunii timp de 2 săptămâni/lună, în tot timpul anului-administrați patrimoniul pensiunii: activități de curățenie, inventar, întreținere de mobilier și echipament
HR Design Consulting

It Administrator


Candidatul ideal Frigoglass Romania angajeaza IT Administrator in cadrul departamentului IT.Experienta / Abilitati / AptitudiniMinimum 3 ani experienta de lucru intr-o pozitie similara intr-o companie multinationala de productie;Cunoasterea sistemului de bare code (imprimante si scanere mobile);Cunoasterea sistemului Linux - reprezinta un avantaj;Studii superioare tehnice;Limba engleza nivel avansat;Certificari Microsoft, VMware - prezinta un avantaj;Minim 2 ani experienta in Instalarea si configurarea sistemelor de operare intr-o platforma de virtualizare, de preferat VMware;Minim 2 ani in administrarea sistemelor de tip Server;Cunostinte de configurare a retelelor (Switches and access points).Descrierea jobului Rolul principal al postuluiAdministreaza si mentine stabilitatea de operare, eficienta si siguranta sistemelor IT si infrastructurii în cadrul fabricii/biroului de vanzari, tintind la furnizarea unui serviciu IT adecvat si la timp.Responsabilitatile postuluiAchizitioneaza, ins
FRIGOGLASS ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 54 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Consilier Juridic,​ Funcționar administrativ,​ Secretar


Companie verificată
Aplica rapid
Biroul Executorului Judecătoresc Iordache Ion este specializat in îndeplinirea operațiunilor, privind executarea silită, în cadrul biroului activând o echipă tânără, profesionistă si dinamică, care se distinge prin profesionalism în activităţile juridice întreprinse.Biroul nostru colaborează cu specialisti de prim rang din toate domeniile adiacente activităţii de executare silită (avocaţi, experți evaluatori și contabili, notari, organe ale forţei publice, detectivi etc.). Membrii echipei noastre beneficiază de:- Sprijin specializat, participând la programe de instruire;- Autonomie, impact și influență asupra activităților desfășurate;- Programe informatice moderne de specialitate;- Feedback și îndrumare profesională constante;- Sansa de a te dezvolta continuu;- Oportunitatea de a participa la evenimente recreative și teambuildinguri. Ești candidatul ideal dacă demonstrezi:- Capacitate de adaptare;- Atitudine proactivă și auto-motivantă;- Calități de comunicare și relaționare;- Adminis
Biroul Executorului Judecătoresc Iordache Ion

Administrator It


Candidatul ideal Administrator ITBeneficii:Salariu competitiv pornind de la 800-1000 euro net in functie de experientaPosibilitate de avansareBonus de performanta si primeTelefon mobil & LaptopMasina de firma (pentru onsite)O atmosfera de lucru prietenoasa si colegi coolProgram de integrare cu o abordare mixta de invatare (e-learning & instruire la locul de munca), pentru a-ti facilita un start si o integrare cat mai buna in cadrul echipei noastreProgram flexibil & Work From HomeSediul companiei aproape de Piata Victoriei - Piata DomeniiCe trebuie sa faci pentru a fi colegul nostru? Citeste mai jos:Pozitia oferita in cadrul companiei noastre va reprezenta prima linie de contact pentru toate incidentele IT semnalate sau a cererilor clientilor.Viitorul nostru coleg trebuie sa lucreze intr-un mod eficient si profesionist, astfel incat sa respecte nivelele de performanta oferite clientilor nostri.Pentru a indeplini aceste criterii, trebuie sa aiba :• Minim 3 ani de experienta in domeniu.•
OPENVISION DATA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 385 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Asistent Administrativ


Candidatul ideal Assistente amministrativoAbout the jobWe are currently seeking a competent and organized individual to join our team at D'Agostino Autotrasporti as a Secretary/Secretarial Assistant in Cluj NapocaThe ideal candidate will possess the following skills and qualifications:Requirements:Proficiency in English is required.Strong organizational and multitasking skills.Attention to detail.Ability to work efficiently within a team.Knowledge of Italian (optional)Descrierea jobului Handling documentation for drivers (issuing tickets, organizing medical appointments, etc.).Back office secretarial duties.Help the dispatcher team with the communication with driversWorking Hours: 8 hours on-site (afternoon/evening shift)If you meet the criteria above and are interested in joining our team, please submit your application along with your CV.We look forward to welcoming you to D'Agostino Autotrasporti!
DAGOSTINO AUTOTRASPORTI S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 967 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Administration Assistant


Candidatul ideal Our team is growing, and we are looking for a highly motivated person to join our team. This position is an excellent opportunity for those who are passionate about offering support to other team members and representing the first interface with third parties, either by face or in person. The role will support our rapidly growing and evolving businesses. Candidate requirementsBachelor’s degreeProven PA, administration, or office assistant experiencePrevious work experience of minimum 3 years is requiredProficiency in MS Office (MS Excel and MS PowerPoint, in particular)Proficiency in English language both in writing and in speaking requiredSecond language like Hungarian, Bulgarian or Greek represents a strong advantageExcellent written and verbal communication skillsExcellent time management skills and ability to multi-task and prioritize workAttention to detail and problem-solving skillsStrong organizational and planning skillsDescrierea jobului ResponsibilitiesAbilit
SOF MEDICA SRL

Administrator Sistem


Candidatul ideal Ne mărim echipa! Căutăm să aducem oameni de valoare în echipa noastră, oameni pricepuți, pasionați, dornici de muncă. Dacă experiența ta este în concordanță cu cele de mai jos, lasă-ne să te cunoaștem.- Experiență în monitorizare și suport pe platforme Microsoft (Client si Server);- Experiență în utilizarea uneltelor de monitorizare gen Zabbix, SCOM, SCCM, etc.;- Absolvent de facultate tehnică (Cibernetica/Politehnica/Informatica);- Cunostințe minime de: Networking (routing, switching), Sisteme de operare si aplicatii Microsoft;- Este considerat un avantaj deținerea unei certificări de tip CCNA sau MCP;- Cunoștințe limba engleză (mediu);- Deschis și orientat spre rezultate;- Dinamic, energic și foarte pozitiv;- Comunicare și relaționare la nivel superior;- Grad ridicat de voluntariat și de proactivitate;- Puternică capacitatea de adaptare.Descrierea jobului Descrierea jobuluiAdministrarea serverelor pe platforme Windows și Linux în soluțiile de virtualizare Hyper-V si
STAR STORAGE S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Functionar Administrativ


Candidatul ideal Functionar administrativ Transport in Gilau, judetul Cluj* Experienta pe un rol similar nu este obligatorie. * Persoana analitica, cu buna capacitate de organizare si planificare;* Persoana responsabila, organizata, atenta la detalii;* Bune abilitati de comunicare, cu spirit de echipa;* Cunostinte MsOffice (Word, Excel, Outlook);* Buna intelegere a proceselor de rutare;* Experienta de lucru in activitati de planificare, ideal in companii cu activitate in transport reprezinta avantaj;Descrierea jobului * Organizeaza, coordoneaza si planifica activitatea de transport zilnic;* Transmite detaliile legate de transport soferilor si mentine legatura directa cu acestia;* Monitorizeaza pozitia camioanelor si programul de activitate zilnica al soferilor pe care ii coordoneaza;* Inregistreaza informatiile specifice curselor si conducatorilor auto in softurile interne;* Urmareste si centralizeaza datele referitoare la situatia masinilor, status, pozitie, eventuale intarzieri la in
TRANS SESE SRL

Media netă estimată pe baza celor 939 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Director Administrativ


Candidatul ideal Reprezentanta Bosch angajam director administrativ, persoana cu studii economice sau administrare afaceri.Oferim: pachet salarial motivant bonuri de masa prime sarbatori cazare (pentru persoanele din alte localitati)Cerinte: cunostinte limba engleza studii economice sau administrare afaceri cunostinte contabilitate primara operare PC permis conducere
SERMECOM AUTOTRADING SRL

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Secretar Administrativ


Candidatul ideal Profilul candidatului ideal pentru postul de secretar-administrativ- minim studii medii, avantaj studii superioare;- experienta pe un post similar de minim 2 ani;- cunoștințe bune operare si viteza foarte buna de lucru pe PC: MS Office (WORD, EXCEL);- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;- isteata, expeditiva, pozitiva, saritoare;- prezenta agreabila, tinuta decenta.Descrierea jobului Sediul se afla in Galati!Cerintele:-bune abilitati de comunicare; organizare si stabilirea prioritatilor in activitatea profesionala;-desfășurarea activităților administrative si de protocol conform solicitarilor;-indeplinirea atribuțiilor de reprezentare în cadrul diferitelor activitati;-intocmirea și transmiterea corespondentei;-abilitatea de a face managementul mai multor sarcini simultan, promptitudine si responsabilitate;-persoana proactiva, dinamică, agreabilă;-mentine o buna relatie si comunicare productiva cu toti colegii.Prezentarea unei scrisori de
INVICTUS FORCESAFE S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 948 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Director Administrativ


Candidatul ideal Absolvent studii superioare de specialitate (inginerie, constructii, instalatii);Constituie un avantaj experienta in mentenanta si intretinere echipamente industriale, linii de productie, platforme industriale;Bune abilități de comunicare si spirit de echipa, autocontrol, capacitate de sinteza si luarea deciziilor, adaptabilitate, atitudine pozitiva, viteza de reactie;Orientarea catre rezolvarea problemelor;Abilitati de coordonare, planificare si organizare atat a propriei activitati cat si a departamentului;Cunoașterea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), internet;Limba engleza nivel conversational;Permis cat B;Descrierea jobului Coordonarea activitatilor administriative si asigurarea suportului pentru serviciile operationale din departamentul administrativ si tehnic, de la sediile din Rm. Valcea si Bucuresti;Coordonarea si administrare parcului auto;Dezvoltarea, gestionarea si intretinerea spatiilor de productie si a constructiilor anexe ale compan
TOPANEL PRODUCTION PANELS SA

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Secretar Administrativ


Candidatul ideal - abilitati in gestionarea de activităţi multiple, sociabilitate crescută,- siguranţă în gestionarea relaţiilor interumane,- dinamism şi putere de adaptare la contexte sociale diverse.- limba germana – avansat- abilitati solide de operare pe calculator (Microsoft Office)Descrierea jobului - Facturare- Rezolvarea problemelor administrative simple aparute in activitatea de zi cu zi a firmei- Prelucrarea deconturilor de la soferi- Diverse atributii administrative- Mentinerea unei comunicari armonioase cu clientii- Alte sarcini in legatura cu postul, trasate de catre administrator
CRAISS LOGISTIK SRL

Media netă estimată pe baza celor 938 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Uniform Administrator


Candidatul ideal English (written and spoken) PC literate Exceptional presentation skills Communication and self-control skills Attention skills Experience working in retail, warehousing is a plusDescrierea jobului Ensures the physical management of the stock of goods Operates stock movements in the dedicated software and files Keeps documents related to stocks Periodically counts the stock of goods Reports to the hierarchical superior any discrepancy between the physical and the written stock Provides stock information Respects the stock management legislation Performs the physical reception of the goods at the entrance to the company's warehouse Reports to the hierarchical superior the differences between the physical and the written goods at the reception of the goods at the warehouse Records, processes, and stores information regarding the situation of stocks Efficiently usees storage space for goods, constantly organizes stock and workspaces Performs dry cleaning pick-up/drop-
ARRISE LIVE S.​R.​L.​

Administrator Web


Candidatul ideal Studii superioare finalizate.Reprezinta avantaj cunostinte in C#, DotNetNuke,HTML, HTML5, CSS, SEO, JavaScript/ jquery, DotNet, Php, SQL si SQL Reporting Services;Limba engleza – nivel avansat;Bune abilitati de comunicare, analiza, sinteza, prezentare si atentie distributiva;Gandire logica, acuratete, flexibilitate, initiativa, atentie la detalii;Orientat spre rezultate, cu capacitate de a gestiona mai multe prioritatiExperienta de lucru intr-un mediu orientat pe colaborare si spirit de echipa;Capacitate de organizare si prioritizare a sarcinilorDisponibilitatea pentru participarea in proiecte.Descrierea jobului ResponsabilitatiCrearea, administrarea si optimizarea continutului site-urilor Bancii, pe baza solicitarilor primite din partea unitatilor operationale si a tehnologiilor existente in domeniul web, mentinand un nivel ridicat de securitate la nivelul paginilor site-urilor, respectand normele existente la nivelul Grupului;Asigurarea unui aspect consistent in acee
ALPHA BANK ROMANIA SA

Administrator Contracte


Candidatul ideal Esti colegul/ colega pe care il/ o cautam daca: Ai experienta in cadrul unui grup financiar international si/sau cu parteneri externi;​ Ai experienta in unul din domeniile: pensii, asigurarilor de viata; Ai cunostinte solide PC – MS Office applications (Excel, Word, PowerPoint); Esti analitic si atent la detalii; Esti implicat in optimizarea fluxurilor operationale; ​Ai capacitate de organizare, spirit de echipa; Ai abilitati bune de comunicare.Descrierea jobului Gestiunea operatiunilor actelor de aderare de pensii private si facultative ce i-au fost incredintate, in functie de urgenta si importanta lor si se asigura ca gestionarea tuturor operatiunilor este efectuata corect din toate punctele de vedere; Inregistrarea corespondentei primita/trimisa; Tratarea in sistemul informatic a actelor de aderare de pensii private obligatorii (procese de intrari – iesiri de activ conform documentelor justificative si prevederilor legale in vigoare) si facultative (modificari date
BRD ASIGURARI DE VIATA SA

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 4350 RON/Luna

Coordonator Administrativ


Candidatul ideal Viitorul nostru coleg ( doamna/domn) trebuie sa fie:- organizat- empatic- obiectiv- perseverent- comunicativ- sa aiba bune cunostinte de calculator- sa aiba bune cunostinte a pachetului Office- sa fie un bun coordonator Descrierea jobului - punerea in aplicare a principiilor concernului- optimizarea derularii proceselor organizatorice din filiala- managementul si punerea in aplicare a regulilor interne- persoana de legatura intre vanzatori, lucratori in depozit si conducere- scolarizarea si formarea colegilor de pe departamentul Kassa si INFO- controlul si coordonarea tutuor sarcinilor care trebuiesc indeplinite- persoana de legatura cu departamentul de RU- taskuri administrative, organizatorice si de personal
MOEMAX.​RO.​ SRL

Database Administrator


Candidatul ideal We're actively seeking a skilled Database Administrator to play a pivotal role in maintaining, fine-tuning, and safeguarding our database systems, ensuring seamless functionality and data integrity.Requirements:Experience with SQL, MySQL, Oracle DBA.Proven experience of 5 years as a Database Administrator.Bachelor’s degree in computer science, Information Technology, or a related field.Strong understanding of database design principles.Strong analytical and problem-solving skills.Ability to diagnose and resolve complex technical issues efficiently.Very good communication skills in English (oral and written); Descrierea jobului What you’ll be doing:Manage and maintain database operations, ensuring high availability, and reliable performance of databases.Conduct regular database maintenance tasks, including backups, performance tuning, and troubleshooting to ensure optimal operation and security.Oversee the integrity and security of databases, implementing robust mea
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 201 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Master Data Administrator


Candidatul ideal QualificationsExpert user of SAP system and knowledge of CRMStrong skill set in the use of Office suite (Excel) (Word)Data analysis – collect, organize, and interpret dataOrganization and time management skillsPractical verbal and written communication skillsAbility to multi-task and prioritize critical projects and processesDescrierea jobului Job Purpose SummaryThe Materials Master Data Administrator is responsible for the creation and maintenance of Master Data in SAP and CRM. The administrator verifies data accuracy and manages key stakeholders to keep CCME´s master data up to date in line with business requirements. The incumbent will be highly skilled in Microsoft Office and have experience in SAP Materials Management in a manufacturing environment.Responsibilities and AccountabilitiesThe responsibilities and accountabilities of the position include but are not limited to the following:Create, maintain and update all material master data in SAP and CRM as needed,
CARLISLE CONSTRUCTION MATERIALS RO SRL
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.