Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

4107 Locuri de Munca Secretara - Joburi Secretara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

4107 Locuri de Munca Secretara - Joburi Secretara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Preia apelurile telefonice şi le direcţionează mai departe către liniile interioare; Preia şi direcţionează mesajele pentru personal; oferă informaţii generale; Primeşte vizitatorii; se asigură ca în mod constant cei care sună sau vin în vizită sunt trataţi cu amabilitate şi profesionalism; Trimite şi primeşte corespondenţa (prin curier, e-mail etc.) pentru personalul companiei; înregistrează documentele; Organizează sistemul de arhivare a documentelor; Incheie si inregistreaza contracte cu agentiile partenere; Stabileşte şi menţine relaţii cu diverşi furnizori de servicii de întreţinere a echipamentelor, birotică şi curăţenie, de consumabile de birou, produse de protocol (cafea, apă, băuturi racoritoare), mobilier etc.Descrierea jobului Cunostinte temeinice operare PC; Cunostinte de limba engleza la nivel mediu; Cunoasterea sistemelor de operare si a utilitatilor de secretariat; Aspect fizic placut si o prezenta agreabila; Abilitati de comunicare, de relationare cu di
KUSADASI
Candidatul ideal Persoana dinamica si amabila, comunicativa, atenta la detalii, cu spirit organizatoric. Cunostinte PC (word, excel, powerpoint), navigare internet; Studii medii sau superioare; Limba engleza nivel avansat.Descrierea jobului Activitati de protocol legate de clienti si furnizori; Organizare activitate secretariat: primire si inregistrare documente, lansare comenzi secretariat, cereri oferte, rezervari avion si cazare; Activitati specifice postului.
LIDYA WALNUTS
Candidatul ideal Absolvent de studii superioare, experienta intr-o pozitie similara reprezinta un avantaj;Excelente abilitati de comunicare;Prezenta agreabila ;Tinuta decenta ;Persoana foarte organizata ;Atitudine pozitiva si deschisa catre colegi si colaboratori ;Bune cunostinte de exprimare in limba engleza sau franceza;Cunostinte de operare pe calculator.Descrierea jobului Receptioneaza si transmite mesajele telefonice, faxurile, mail-urile,corespondenta si mentine evidenta acesteia;Colecteaza documentele de semnat si asigura transmiterea acestora catre destinatari;Asigura o asistenta rapida si nebirocratica in situatii tensionate;Colaboreaza strans cu toate departamentele;Indruma clientii si vizitatorii.BeneficiiAsigurare medicala privataTichete de masaZile suplimentare pentru concediu de odihnaPosibilitatea de dezvoltare in cadrul companiei
TRUST MOTORS
Candidatul ideal EXCEL , buna organizare , sociabila .Descrierea jobului Obiectul de activitate al firmei este strict transport de cereale si derivate din acestea . lucrez cu un nr de 11 camioane . am nevoie de o persoana serioasa sa ma ajute la munca de birou . ( contracte de munca , pontaje , state de plata , facturare , corespondenta , mail , bursa de transport , etc ) .neaparat cunostinte medii in excel , si permis de conducere cat B .necesita deplasari pe plan local cu diferite treburi ( corespondenta , contabilitate , adunat cmr-uri de la soferi , etc )pot oferi masina de servici sau sa decontez cheltuielile aferente transportului la job si de la job .
POLRIN LOGISTIC
Candidatul ideal Cunostinte MS OFFICECapacitate de organizare si planificare a activitatilorAbilitate si rezilienta in dobandirea de cunostinte noi din domeniul de activitate notarialResponsabilitate, corectitudine, ordine si seriozitate Descrierea jobului BIROU NOTARIAL angajează secretar/a cu EXPERIENTA în domeniu.Candidata/ul necesită aptitudini în:- tehnoredactarea de acte notariale;- servicii de secretariat;- interogarea și înscrierea în registrele notariale electronice;- operarea în sistemul electronic de cadastru și publicitate imobiliară;- arhivarePachet salarial motivant
BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL LAZAR OLIVIA ELLEN
Candidatul ideal Cunoștințe de MS Office (Word, Excel) si Outlook; Capacitate de organizare, planificare si prioritizare a activităților; Atenție distributiva si capacitate de a rezolva sarcini diverse; Capacitate de a respecta termene limită; Plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi; Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate;Descrierea jobului Operațiuni specifice activității de secretariat; Preluarea și direcționarea apelurilor telefonice și a mesajelor; Primire vizitatori și anunțarea persoanelor de contact din societate; Organizarea si asigurarea necesarului pentru buna desfășurare a activității de protocol din cadrul societății; Asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, e-mail; Preluare, înregistrare, distribuire, îndosariere, scanare, arhivare; Intocmeste lunar comanda de produse consumabile, apa si cafea;Beneficii: Bonuri de masa​​ Prime de Paste si Craciun
EVEREST INTERNATIONAL HOLDING
Candidatul ideal Veti lucra cu clientii, atat persoane fizice cat si juridice. De aceea este necesar sa vorbiti si sa scrieti corect in limba romana. Daca scrieti "a-ti mentionat mai devreme", "An momentul de fata" sau "Fi responsabil!" cu siguranta nu sunteti potrivit penrtu acest loc de munca. Din acest motiv ne dorim sa aveti terminat liceul. Nu este obligatorie diploma de Bacalaureat.Cunostinte minime in Excel si Word sunt necesare. Doar veti introducere de date.Veti folosi mail si Whatsapp pentru a comunica cu diversi clienti.Vrem sa vorbiti respectuos cu clientii, sa folositi pronumele de politete in conversatiile cu acestia, deoarece prima impresie pe care o facem este cea mai importanta si se schimba foarte greu ulterior. Descrierea jobului Atributii:Intocmiti devizele de reparatii in momentul in care intra o masina in service.Intocmiti facturile la iesirea masinilor.Comandati piesele necesare direct de la distribuitorii nostri. Nu este necesar sa aveti cunostinte despre piese.
LAMBDA SERVICE
Candidatul ideal Gi Group România recruteaza Secretara pentru partenerul nostru, societate specializată în administrarea fondurilor deschise de investiții.Cerinte: Capacitate organizatorica; Nivel Studii – minim diploma de BAC / background economic – nice2have; Engleza – mediu; Persoana calma, punctuala, responsabila, politicoasa si comunicativa, dornica sa invete.Descrierea jobului Responsabilitati: Inregistreaza documentele intrate/iesite sau intocmite pentru uz intern si le arhiveaza conform procedurilor interne; Primeste si transmite apelurile telefonice, asigura redirectionarea catre compartimentele vizate / primire si inregistrarea notificarilor sosite prin fax, copierea documentelor; Redacteaza documente (corespondenta, prezentari, informari si alte documente necesare in activitatea societatii) la solicitarea conducerii; Planifica si administreaza necesarul de materiale consumabile pentru birou / rechizite, asigurand distribuirea catre personalul entitatii si asigura coresponden
Gi Group Professional
Candidatul ideal Candidatul ideal prezinta aptitudini de organizare, spirit de echipa, viteza de lucru si bune abilitati de comunicare.Descrierea jobului Cerinte: Abilitati de utilizare PC, Microsoft Office, Internet Disponibilitate pentru program prelungit Bune abilitati de organizare si planificare Permisul de conducere categoria B constituie un avantaj Cunostinte medii de limba englezaResponsabilitati : Desfasoara activitati de secretariat Realizeaza colectarea corespondentei de orice tip, a proceselor-verbale, adreselor, rapoartelor, etc. Selecteaza si expediaza corespondenta si alte documente Intocmeste diferite rapoarte si documente in functie de solicitari Preia apelurile telefonice si emailurile si le directioneaza catre departamentele corespunzatoare Intocmeste si comanda necesarul de produse de papetarie si protocolBeneficii: Pachet salarial motivant Bonuri de masa Posibilitate de dezvoltare profesionala
Bilka
Candidatul ideal - Absolvent de studii medii/superioare ;- Experienta minim 3 ani vechime într-un post de administrare dintr-un sediu de firmă (personal assistant, executive assistant, project manager);- Excelent comunicator;- Carismatic;- Bune abilitati de comunicare, negociere, analiza si sinteza;- Integritate morală, seriozitate, responsabilitate, tact, diplomaţie, un raţionament corect şi confidenţialitate;- Cunostinte bune operare PC MSOffice, WORD, EXCEL, navigare si searching internet;- Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;- Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;- Respectarea termenelor limita;- Atentie catre detalii;- Placere si abilitate de a invata lucruri noi;- Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;Constituie avantaj :-cunoasterea lb. engleze vorbit si scris-permis de conducere categoria B.Descrierea jobului - Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat ;- Preluarea si directionare
ASISOFT
Candidatul ideal CERINTE:- Experienta anterioara pe un post similar reprezinta un avantaj;- Cunostinte minime Microsoft Office; ( Word si Excel )- Abilitati de comunicare prin telefon;- Contabilitate primara. ( reprezinta un avantaj )Descrierea jobului RESPONSABILITATI:- Activitati de protocol;- Promovezi o imagine pozitiva a companiei in relatia cu clientii si prospectii contactati in activitatea pe care o desfasori;- Indosariere/scanare/copiere/arhivare documente- Efectuezi activitati administrative si de secretariat, de ordonare si arhivare acte;- Efectuezi activitati de contabilitate primară (facturi, chitanţe);- Elaborezi şi redactezi documentele cerute de management;- Preiei înregistrarea şi distribuirea documentelor sosite la sediu catre alte compartimente implicate;- Îndosariezi şi arhivezi corespondenţa şi mesajele primite din partea partenerilor, clientilor sau a celorlalţi angajaţi;- Asiguri redactarea documentelor/corespondentei din protocolul cu partenerii de afaceri ai fi
VP SISTEM INTERNATIONAL
Candidatul ideal Calificari necesare: Studii: absolvent al invatamantului superior; Limba engleza: nivel avansat; Cunostinte de Microsoft Office (Word, Excel etc) la un nivel avansat.Dacă sunteți o persoană energica și dedicată, PUMA oferă oportunități interesante într-o industrie captivantă și provocatoare și o atmosferă de lucru plăcută și deschisă.Dacă aveți dorința și angajamentul de a lucra într-un mediu dinamic și ambitios, vă rugăm să trimiteți aplicatia dumneavoastra la adresa [email protected] jobului se ocupa de crearea tuturor conditiilor necesare in vederea desfasurarii optime a fluxurilor de informatii si decizii; se ocupa cu prelucrarea informatiilor, documentarea, filtrarea si legatura pentru solicitari de contacte cu conducerea; are activitati cu caracter specific de secretariat: preluare, transmitere, mesaje, telefon, multiplicarea, redactarea inscrisurilor dictate, clasarea documentelor, inregistrarea corespondente asigura suport pentru Managerul Gene
PUMA SPORTS ROMANIA
Candidatul ideal Cunostinte AVANSATE operare PC (Word, internet); Viteza mare de dactilografiere; Abilitati foarte bune de comunicare; Atentie sporita la detalii, punctual, organizat; Integritate morala si etica, pastrarea confidentialitati; Persoana dinamica, ordonata, buna memorie; Cunostinte administrative; Primitoare, amabila cu clientii; Placerea de a lucra cu oameni si documente; Atitudine calma, seriozitatea, prezenta vesela si atmosfera buna; Rabdarea, atentia la detalii, capacitatea de organizare, adaptabilitatea sunt esentiale.Descrierea jobului Tehnoredactare acte notariale; Intocmire documentatii pentru actele notariale (vanzari /cumparari, contracte credit, ANCPI, legalizari, procuri, etc); Inscriere operatiuni in registrele obligatorii; Arhivare documente; Alte activitati de secretariat; Preluarea clientilor si furnizarea datelor primare.
SOCIETATE PROFESIONALA NOTARIALA ZIMA ALEXANDRA SI CUC MARIACOSMINA
Candidatul ideal - Studii superioare finalizate- Cunoștințe de limba engleză nivel avansat (scris, vorbit, citit)- Experienta si cunoasterea avansata a pachetului MS Office;- Abilitati de comunicare, gandire analitica;- Cunostinte corespondenta de afaceri;- Capacitate de organizare pe prioritati;- Experiență in domeniu, minim 1 an pe un post similar- Perseverență, seriozitate și responsabilitate- Capacitate de organizare si planificareDescrierea jobului - Organizarea si administrarea agendei zilnice de lucru a Directorului General;- Gestionarea mesajelor si a corespondentei;- Organizarea deplasarilor;- Traducerea si redactarea de documente;- Organizarea, clasarea si arhivarea documentelor;- Mentinerea unui flux comunicational interdepartamental si intradepartamental continuu si eficient.- Managementul documentelor companiei (sortarea şi expedierea corespondenţei, arhivarea documentelor companiei, copierea şi multiplicarea acestora, securizarea informaţiilor cu caracter confidenţial, tr
GRUP FEROVIAR ROMAN
Candidatul ideal Societatea pentru Servicii de Telecomunicații și Tehnologia Informației în Rețelele de Transport „TELETRANS” S.A., scoate la concurs 1 (unu) post de Referent cu atribuții de secretară – Departamentul Juridic și Contencios - Compartiment Resurse Umane, pe perioadă nedeterminată.CERINȚELE PRINCIPALE ALE POSTULUI:- studii medii/superioare;- cunostinte de operare PC si utilizarea programelor Office, Lotus, Power Point;- cunostinte generale de secretariat;- cunoasterea unei limbi de circulatie internationalã (nivel mediu);- cunoasterea normelor, instructiunilor, procedurile operationale din domeniul de activitate;- abilitãți de adaptare la stres și lucrul în echipã.Descrierea jobului Atributii:· Executã lucrãrile repartizate de cãtre Directorul General, Directorul General Adjunct;· Sorteazã și înregistreazã corespondența prin intermediul aplicatiei IBM Lotus Note, completând rubricile necesare în vederea generarii automate a numãrului de înregistrare;· Asigurã evidența și a
SOCIETATEA PENTRU SERVICII DE TELECOMUNICAŢII ŞI TEHNOLOGIA INFORMAŢIEI ÎN REŢELE ELECTRICE DE TRANSPORTTELETRANS
Candidatul ideal Grup de firme de contabilitate (in colaborare cu echipa de juristi) angajeaza : Asistent Manager sau Secretara, se doreste completarea echipei.Cunoastere programelor WORD EXCEL OUTLOOKFamiliar cu instrumete de lucru curente : mail, scan, imprimantaDescrierea jobului Gestionare si administrare corespondenta ( corespondenata fizica primita si trimisa, corespondenta electronica primita si trimisa);Gestionare si administrare arhivele electronice si fizice ale cabinetului de contabilitate ;Gestionare si administrarea agendei managementului ;Gestionare si administrarea necesarului de consumabile;
PUPEZESCU ACCOUNTING SERVICES
Candidatul ideal O echipă puternică este mereu în dezvoltare și formează oameni noi! Echipa DentaNova este în căutare de noi membrii! Dacă ai experiență în domeniul medical, ca asistentă, secretară sau recepționer și îți dorești să faci parte dintr-o echipă serioasă, nu ezita să ne contactezi!Descrierea jobului Deoarece ne pasă de personal, oferim salariu atractiv, începând de la 2000 de lei în funcție de experiența ta!
DENTA NOVA & CO
Candidatul ideal Cerințe post:Studii medii sau superioare- reprezinta avantajStudiile de specialitate în domeniul biroticii şi secretariatului constituie un avantaj.Cunostinte bune de limba engleza- nivel avansatExperienta minima de 2 ani in pozitii similareCunostinte operare PC (Windows, Pachet Office) capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timpCapacitatea de a respecta termene limitaAtentie catre detalii, responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate Descrierea jobului Scopul principal al postului este să acorde suport administrativ și secretariat pentru o gamă variată de necesități curente.Atribuţiile principale şi sarcinile specifice:preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajatiefectuarea unor lucrări de specialitate: organizarea şi actualizarea unor situaţii, redactarea unor materiale de core
AUTOMATICA
Candidatul ideal Studii: absolvent /a de studii medii Cunoştinţe de operare PC: MS Office (Word, Excel, PowerPoint) – nivel avansat Experienta de minim 5 ani pe pozitii similare. Limbi straine: engleza – nivel avansat - cerinta eliminatorie, franceza constituie avantaj Preferabil sa fie familiarizat/a cu notiuni de contabilitate, HR, Project Management. Dinamism, seriozitate, capacitate de analiza si sinteza Bune abilitati de organizare si prioritizare Excelente abilitati de comunicare Atenţie, perspicacitate, inteligenta si fler Discretie, onestitate, calm, loialitate, conştiinciozitate Spirit de echipa Capacitate de lucru in conditii de stresDescrierea jobului Postul este in Bucuresti si raporteaza Directorului de Divizie.Responsabilitati:Administreaza documentele personalului diviziei (pontaje, inregistrari in AS400, concedii, deconturi, aranjamente deplasari, etc.);Asigura asistenta activitatilor Directorului de Divizie (secretariat, elaborare documente, organizare activitati, etc.
IMSAT
Candidatul ideal Very good speaking and understanding of English language;Excellent organizational skills, ethical & professional attitudine;Previous experience in a similar position would be an advantage;University degree;Computer literate;Descrierea jobului Provides secretarial support and translation of the requested documents for the CountryManagement;Keeps and updates the Country Management’s agenda, scheduling the working meetings andcommittees, ensuring the transmission of their decisions;Performs specific office activities (registration of documents, phone calls, messages, meetings,visits of the clients) and responds to the daily requests from the Country Management.
BANQUE BANORIENT FRANCE S.A. SUCURSALA ROMANIA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 4107 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.