Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2739 Locuri de Munca Secretara - Joburi Secretara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2739 Locuri de Munca Secretara - Joburi Secretara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Secretară | Edilul Imobiliare


Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul ideal:Căutăm o persoană sociabilă, dinamică și adaptabilă, cu capacitate de autoperfecționare, de organizare și concentrare, cu abilitate de analiză, precum și de coordonare a activității din birou. Sunt necesare studiile superioare terminate sau în curs de finalizare, iar cunoașterea unei limbi străine (Engleză/Franceză) constituie un avantaj, dar nu este un criteriu obligatoriu. ATRIBUTII:- (re)actualizarea portofoliului de oferte al agenției;- păstrarea legăturii cu clienții firmei fie telefonic, fie online ori face to face;- cunoașterea în timp util a oricăror actualizări a bazei de date;- cunoașterea serviciilor firmei și a avantajelor colaborării cu aceasta pentru clienți;- promovarea ofertelor firmei prin diverse canale de publicitate (social media, site-uri de specialitate etc.) Beneficii:-ofertă financiară motivantă și personalizată pentru tine: venit garantat și posibilitate de a face comisioane și totodată posibili
DEPS Imobiliare SRL

Secretara


Companie verificată
Aplica rapid
Estimare   2500 RON/Luna
Angajam SECRETARA pentru service de telefonie mobila din Buzau. Program de lucru: luni- vineri 9:00-18:00 / sambata 9:00-14:00. Salariul se discuta la interviu in functie de experienta avuta.
FURNICA ZILIERA

Responsabil Logistica si Secretariat


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3200 LEI pe lună
Angajam RESPONSABIL LOGISTICA si SECRETARIAT pentru brand cunoscut din domeniul productiei de tamparie Pvc si aluminiu din Buzau. Candidatul ideal:Studii superioare;Bune abilitati de coordonare, organizare si control;Operare PC: Word, Excel;Experienţa de lucru minimum 1 an într-o poziţie in domeniul logistic- constituie avantaj. Descrierea jobului:Corespondeaza cu clientii pe segmentul termene de livrare a produselor finite;Organizeaza si supravegheaza desfasurarea activitatii din cadrul biroului Livrari- Transporturi al societatii;Coordoneaza si controleaza expeditiile de marfa si investigheaza care sunt cauzele lipsei produselor din stocuri;Este responsabil cu privire la comunicarea eficienta intre diferitele compartimente: comercial, vanzari, transporturi;Coordoneaza baza de date cu privire la toate activitatile de transport pentru a se putea urmari in orice moment situatia livrarilor si a transporturilor de marfa efectuate sau in curs de efectuare;Conlucrarea zilnica cu departament
FURNICA ZILIERA

Secretara


Estimare   2500 RON/Luna
Candidatul ideal Nivel studii medii sau superioare , engleza la nivel avansat , cunostinte operare PC , permis de conducere .Descrierea jobului asigura un flux informational eficient intre managerul companiei , departamentele din cadrul sediului central si punctele de lucruorganizeaza agenda zilnica de lucru a managerului generalredacteaza documente, rapoarte , informari, comunicari generalepreia apelurile telefoniceinregistreaza documente interne si le distribuie departamentelor respective
DUCATI ENERGIA ROMANIA

Secretar(a)


Estimare   2500 RON/Luna
Candidatul ideal Cerinte: disponibilitate 6h, de luni pana vineri ​studii medii (bacalaureat) organizare si eficienta discretie in tratarea atributiilor de serviciu bune abilitati de comunicare si relationare cu cei din jur (angajati, vizitatori, furnizori etc) bune abilitati de operare pc (excel, google drive etc) engleza nivel mediuDescrierea jobului Atributii principale: achizitii materiale: asigurarea necesarului de consumabile, urmarirea acestora, efectuarea de rapoarte periodice de consum, comunicare furnizori etc activitati de secretariat: preluare apeluri telefonice, preluare vizitatori la sediu, multiplicare documente, pregatire dosare la cererea departamentului administrativ etc organizare ocazionala delegatii: achizitie bilete avion/organizare transport auto, rezervari hotel, verificare conformitate, comunicare informatii catre angajati organizare ocazionala de evenimente: cautare locatii, vizionare, alcatuire agenda eveniment, verificare detalii, comunicare cu furnizorul si
AZETS

Secretara


Estimare   2500 RON/Luna
Candidatul ideal Abilități de comunicare, vocabular elevat, gândire analitică, diplomație; Cunoștințe de limba engleză reprezintă un avantaj; Bune cunoștințe în utilizarea pachetului Microsoft Office (xl, word); Capacitate de a respecta termene limită; Responsabilitate, ordine, atenție către detalii, corectitudine, loialitate și seriozitate; Atitudine proactivă, spirit de echipă Experiență într-un post similarDescrierea jobului Primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate; Asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice; Preluarea, înregistrarea, distribuirea către compartimentele implicate, a corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați; Asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail, curier; Actualizarea periodică a agendei de termene ( verificare portal/termene de instanță) Stabilește necesarul de consumabile pentru societate și gestionează aproviziona
STANCULESCU,​ DAVID SI ASOCIATII

Secretar/​a


Candidatul ideal Birou notarial angajeaza secretar/a, daca ai experienta in redactare acte notariale, secretariat, operare sistem Microsoft Office, Word, Excel etc aplica acum!
BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL ACCEPTER

Secretara


Candidatul ideal Abilități de comunicare, gândire analitică, diplomație; Cunoștințe de limba engleză reprezintă un avantaj; Bune cunoștințe în utilizarea pachetului Microsoft Office (Excel, Word); Responsabilitate, ordine, atenție la detalii, corectitudine, punctualitate și seriozitate; Atitudine proactivă, spirit de echipă Experiență într-un post similar reprezinta un avantajDescrierea jobului Preluarea, înregistrarea, distribuirea către compartimentele implicate, a apelurilor primite din partea partenerilor si a clienților; Realizarea documentelor interne si trimiterea comunicărilor standard; Înregistrarea documentelor in registrul de intrari-ieșiri, multiplicare, scanare, îndosariere și arhivare documente; Trimiterea fisierelor solicitate pentru avizarea vamala a coletelor; Stabilește necesarul de consumabile pentru societate și gestionează aprovizionarea; Ofera suport deplin echipei in toate activitatile;
MEDICAL DEVICE STORE

Secretara


Candidatul ideal - Studii superioare- Experinta in domeniu minim 3 ani- Experienta relevanta intr-o pozitie similara minim 2 ani- Cunostinte foarte bune de operare PC (Microsoft Excel, Word, Power Point)- Cunostinta de limba engleza nivel avansat- Abilitati excelente de comunicare verbala si in scris- Capacitate foarte buna de organizare, atentie la detalii;- Persoana dinamica si flexibila;- Orientata spre gasirea de solutii in timp real.Descrierea jobului - Asigura comunicarea in interiorul si exteriorul companiei (preluarea apelurilor telefonice, mesaje fax, e-mail);- Intocmeste rapoartele de vanzari, diverse statistici contabile;- Responsabil cu achizitii interne;- Responsabil cu transmiterea declaratiei Intrastat lunar, etc.- Preia, selecteaza, inregistreaza, distribuie si expediaza corespondenta scrisa si electronica;- Redacteaza documente, adrese administrative si comerciale;- Tine evidenta si arhiveaza toate documentele si inregistrarile companiei;- Administreaza actele oficiale
DIRECT LINE INOX IMPEX

Secretar Literar


Candidatul ideal - studii superioare absolvite cu diploma de licenta in domeniul Artele spectacolului, Teatrologie sau Litere;- cunoasterea limbii germane, scris si vorbit, la nivel de limba materna;- cunoasterea limbii romane si a unei limbi de circulatie internationala, alta decat germana;- experienta in domeniul artistic constituie avantaj;- creativitate;- bune calitati organizatorice;- pricepere, temeinicie si acuratete in scrierea de texte destinate publicarii;- gandire conceptuala;- abilitati de comunicare in contactul cu artistii si personalul teatrului, inclusiv cu artistii invitati, cu publicul si cu presa;- flexibilitate;- capacitatea de a lucra sub presiune si in echipa;- disponibilitatea de a lucra seara si la sfarsit de saptamana, cu recuperarea in alte zile ale saptamanii.Descrierea jobului - citeste piese de teatru, vizioneaza spectacole si formuleaza propuneri de repertoriu;- urmareste evolutia vietii teatrale din Romania, din spatiul de expresie germana si din strainat
TEATRUL GERMAN

Secretara Receptie


Candidatul ideal ●Să asiguri comunicarea eficientă între compania Carrefour și exterior, cu scopul de a transmite/ primi toate informațiile într-o formă corectă și completă;●Să ai o atitudine politicoasă, zâmbitoare și pozitivă față de toții clienții, atât interni cât și externi;●Să anunți persoanele din interiorul companiei atunci când se prezinta invitații la întâlniri, cu scopul de a fi preluați imediat de către acestea;●Să menții legătura cu companiile de curierat, cu scopul de a transmite corect și în timp util corespondență și coletele;●Să te asiguri că răspunzi în timp optim telefoanelor externe și direcționezi apelurile către destinatari.PROFILUL PE CARE ÎL CĂUTĂM:•O persoană atentă la detalii, flexibilă, rezilientă;•Cunoștințe de limba engleză sau franceză – nivel mediu/ avansat;•Cunoștințe de operare MS Office (Word, Excel, PowerPoint) – nivel mediu/ avansat;•O persoană responsabilă, proactivă și implicată.CEEA CE OFERIM:•Tichete de masă;•Primă de vacanță si de fidelitate;•Cu
CARREFOUR

Secretara


Candidatul ideal Abilități de comunicare, vocabular elevat, gândire analitică, diplomație; Cunoștințe de limba engleză reprezintă un avantaj; Bune cunoștințe în utilizarea pachetului Microsoft Office (xl, word); Capacitate de a respecta termene limită; Responsabilitate, ordine, atenție către detalii, corectitudine, loialitate și seriozitate; Atitudine proactivă, spirit de echipă Experiență într-un post similarDescrierea jobului Primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate; Asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice; Preluarea, înregistrarea, distribuirea către compartimentele implicate, a corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați; Asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail, curier; Stabilește necesarul de consumabile pentru societate și gestionează aprovizionarea (papetărie, protocol, alte materiale consumabile); Efectuarea altor activitati sp
GURSK MEDICA

Secretara


Candidatul ideal Pentru a avea succes in acest rol trebuie sa indeplinesti urmatoarele criterii:experienta de minim 1 an intr-o activitate similara, in o companie cu minim 30 de angajaticapacitate de structurare/sinteza a informatiilor;calm, diplomatie si orientare catre client;abilitatea de a lucra cu mai multe task-uri in acelasi timp;atitudine proactiva;persoana placuta, amabila, atitudine pozitiva;engleza nivel mediu inteles si citit;cunostinte operare PC la nivel avansatDescrierea jobului Noua noastra colega va avea ca principale sarcini:efectuarea de activitati specifice de secretariat (inregistrare/ scanare/ indosariere/ arhivare digitala si fizica documente, administrare corespondenta, preluare/redirectionare e-mailuri);desfasurarea de activitati de redactare/ tehnoredactare, introducere in baze de date;Asistenta departamentul de HR, facturare si managementrezervari pentru deplasari;alte sarcini trasate, in limita competentelor.Pentru a-ti desfasura activitatea la cote maxime,
ROOVI GAMES STUDIO

Secretara


Candidatul ideal - persoană empatică, pozitivă, dinamică, responsabilă, foarte bine organizata.- abilităţi forate bune de comunicare şi de a dezvolta relaţii interpersonale.- bune cunoștințe de operare PC.- permis categorie B.- studii medii /superioare.Descrierea jobului - efectueaza activitati specifice de secretariat.- efectueaza activitati administrative (aprovizionare consumabile, etc).- preia si repartizeaza corespondenta in cadrul companiei.- tehnoredacteaza documente elaborate de conducere.- asigura protoculul in cadrul companiei.- asigura suport tuturor departamentelor din companie.BENEFICII-salariu net 2000 – 2500 lei, in functie de abilitati.-tichete de masa.-prima lunara in functie de realizari.-prima de ziua de nastere, de Paste si de Craciun.Bineinteles, la locul de munca se vor primi instrumentele necesare pentru realizarea obiectivelor, adica masina, telefon, laptop.Programul de lucru este luni - vineri, 08:00-17:00.Vacanta de Paste, vacanta de Craciun (18 zile), vacanta
ALTDORF TEHNIK

Secretara (receptie)


Candidatul ideal Prezenţă plăcută Diplomaţie Cunoştinţe avansate de MS Office şi Outlook Limba engleză- scris/vorbit/citit nivel mediu Capacitate de organizare şi planificare Abilităţi de comunicare Persoană dinamică Rezistenţă la stres Abilitate lingvisticăDescrierea jobului Întâmpină clienţii şi oferă informaţii Gestionează folosirea sălilor de protocol Receptionează şi redirectionează apeluri telefonice, transmite mesaje Întocmeşte situaţii şi rapoarte lunare Îndeplineşte toate sarcinile specifice secretariatului (redistribuire apeluri, faxuri, corespondenţă, mailuri, etc) Asigură asistenţă, la cerere, pentru întâlnirile administratorilor şi directorilor (întocmeşte Minutes of Meeting, efectuează traduceri) Redactează corespondenţa de afaceri Asigură interfaţa cu clienţii şi cu alte structuri din afara societăţii
NETWORK ONE DISTRIBUTION

Secretara Receptie


Candidatul ideal Persoana cu o atitudine politicoasa atat fata de colegi, cat si fata de persoanele cu care vine in contact in cadrul firmei Atentie fata de toate persoanele straine care vin in firma indiferent in ce calitate se prezinta acestea Persoana care pastreaza confidentialitatea datelor si informatiilor la care are acces. Persoana meticuloasa si organizata Tinuta office Aspect placut Folosirea computerului- nivel mediu (excel, powerpoint etc) Responsabilitate, corectitudine, seriozitate Capacitatea de a se integra intr-o echipa Atitudine proactivaDescrierea jobului Asigurarea in dublu sens a fluxului informational intre firma si clientii externi, precum si intre departamentele firmei Sorteaza si inregistreaza corespondenta primita in registrul de intrari-iesiri (numar, data, denumirea firmei, telefon, continutul mesajului, alte informatii considerate necesare) Preia si directioneaza apelurile telefonice, iar daca persoana solicitata este ocupata / lipseste, preia eventualele m
CONSTANTIN NAUTICS

SECRETARA


Estimare   2500 RON/Luna
Scurta descriere a companiei Life Dental Spa este o clinica dentara ultramoderna, specializata in tehnologie laser de ultima generatie, cu medici pregatiti in universitati de prestigiu din Europa si SUA. Tehnologia laser trateaza eficient cariile dentare, gingivita, parodontoza si multe alte afectiuni orale. Clinica noastra ofera toata gama de servicii stomatologice, intre care se numara si:  Tratamentul cariilor cu laser dentar  Tratamentul parodontozei cu laser dentar  Tratamentul gingivitei cu laser dentar  Implanturi dentare asistate laser  Chirurgie dentara asistata laser  Albire dentara laser  Coroane si fatete dentare estetice, realizate prin frezare computerizata  Implanturi si dinti ficsi in aceeasi zi  Stomatologie biologica Life Dental Spa este prima clinica stomatologica din Romania care functioneaza dupa principiile stomatologiei biologice. Acestea includ minim invazivitate, manopere cat mai conservative, realizate cu materiale cat mai biocompatibile. Cerinte Te r
Life Dental Spa

Secretara


Scurta descriere a companiei Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Cerinte Studii superioare absolvite; Experiență pe un post similar de minim 2 ani; Cunoștințe de limba engleză – minim nivel mediu conversațional; Bune abilități de comunicare; Cunoștinte PC: pachet Office; Persoană ordonată, responsabilă, serioasă, prezentabilă, atentă la detalii. Responsabilitati Înregistrează documentele de intrare/ieșire în registrul de evidență a documentelor; Sortează documentele; Redirecționează e-mailurile / apelurile către departamentele vizate; Asigură buna desfășurare a activității de secretariat; Înregistrează și distribuie corespondența conform normelor interne; Organizează activitățile de protocol.
ELECTROMONTAJ

Secretar Administrativ


Estimare   2800 RON/Luna
Candidatul ideal - abilitati in gestionarea de activităţi multiple, sociabilitate crescută,- siguranţă în gestionarea relaţiilor interumane,- dinamism şi putere de adaptare la contexte sociale diverse.- limba germana – avansat- abilitati solide de operare pe calculator (Microsoft Office)Descrierea jobului - Facturare- Rezolvarea problemelor administrative simple aparute in activitatea de zi cu zi a firmei- Prelucrarea deconturilor de la soferi- Diverse atributii administrative- Mentinerea unei comunicari armonioase cu clientii- Alte sarcini in legatura cu postul, trasate de catre administrator
CRAISS LOGISTIK

Secretar General Asociație Automotive


Candidatul ideal ManpowerGroup Romania recrutează un Secretar General pentru APIA - Asociația Producătorilor și Importatorilor de Automobile.Candidatul ideal trebuie să detină urmatoarele calităţi şi aptitudini: Comunicare: sunteţi capabil/ă să comunicaţi clar şi concis, atât în scris cât şi verbal, şi recunoşti faptul că pentru o bună comunicare trebuie să ştiţi să ascultaţi şi să extrageţi informaţia necesară; Leadership: vă asumaţi responsabilitatea de a atinge obiectivele impuse şi luaţi initiativa fară ca să vi-i se spună ce trebuie să faceţi; Orientare spre rezolvarea problemelor: sunteţi capabil/ă de a identifica şi analiza o problemă existentă/potenţială şi găsiti soluţii potrivite pentru fiecare situaţie în parte; Încredere: Vă cunoaşteţi punctele tari şi ştiţi de ce sunteţi capabil şi ce puteţi realize; Flexibilitate: vă adaptaţi uşor în funcţie de situaţie şi sunteţi deschis către noi idei şi persoane; Energetic/ă: vă place să munciţi şi sunteţi dispus/ă să investiţi timp şi
GLOBAL MANPOWER SERVICES INC
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2739 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.