Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2246 Locuri de Munca Secretara - Joburi Secretara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2246 Locuri de Munca Secretara - Joburi Secretara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Secretara


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 5500 LEI pe lună
Descrierea postuluiSe cauta secretara cu experienta de minim 1 an.Programul este flexibil dar mai multe detalii la telefon.Cerințele postuluiSa cunoasca limba Engleza
ENISS & ALINA SRL

Secretară


Companie verificată
Aplica rapid
DESCRIEREStudii superioare finalizateEngleza nivel mediu-avansatPersoana perseverenta, responsabila cu atitudine pozitiva si punctuala.Calmitate si rezistenta la perioadele aglomerate.Abilitati de comunicareAtentie la detalii, acuratete si capacitate de organizareCunostinte de Office (Excel, Word, Outlook) si operare calculator Descrierea jobuluiResponsabilitati:Indeplinirea activitatilor de secretariat (emailuri, telefoane, programari, relatia cu clientii/furnizorii, etc)Tehnoredactare, arhivareOrganizarea documentatieiAchizitii birotica, consumabileBaze de date, tabele, rapoartePreia si transmite mesajeOrganizarea de sedinte, conferinte si protocol aferentPrimeste de la structurile societatii corespondenta destinata expedierii, asigura expedierea acesteia prin curierat. Beneficii:Pachet salarial atractiv;Mediul de munca placut si linistit;Telefon de serviciu;Contract de munca full time (8h+30 min pauza masa);Program de lucru : L - V 9:00-17:30; Descrierea companiei Societate comercia
Mighty Prod SRL

Media netă estimată pe baza celor 643 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal -Persoana dinamica, operativa, responsabila si de incredere, cu atentie distributiva si pentru detalii-Bune abilitati de planificare si organizare a activitatilor-Capacitatea de a prioritiza activitati multiple in functie de importanta lor, in vederea respectarii termenelor-Cunostinte MS Office si Internet-Sociabil si comunicativ-Notiuni elementare de facturare, evidenta primara, secretariat;-Cunostinte de limba engleza.-Studii medii/superioareDescrierea jobului - Promovarea imaginii firmei prin activitatea pe care o desfasoara- Inregistrarea tuturor documentelor in registrele de intrare/iesire dupa caz si distribuirea lor catre compartimente- Operare in programul de gestiune al companiei: inregistrare facturi intrare- Preluarea apelurilor telefonice, solutionarea acestora sau directionarea catre departamentul potrivit- Mentine legatura cu agentiile de turism pentru achizitionarea de bilete avion si a asigura protocolul pentru toate deplasarile care se vor efectua; tin
MEDITERANA IMPORT EXPORT SRL

Media netă estimată pe baza celor 589 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane motivate și organizate pentru a se alătura echipei noastre ca Secretară/Administrativă. Dacă sunteți o persoană cu abilități excelente de organizare, comunicare și gestionare a timpului, și doriți să faceți parte dintr-un mediu de lucru dinamic, vă încurajăm să aplicați. Descrierea jobului Responsabilități:Primirea și Îndrumarea Vizitatorilor: Asigurați o primire călduroasă și profesională a vizitatorilor, oferind informații și îndrumându-i către persoanele sau departamentele potrivite.Răspuns la Telefon și Corespondență: Gestionați și redirecționați apelurile telefonice, precum și gestionarea corespondenței și a e-mailurilor.Programări și Rezervări: Asigurați programările și rezervările necesare, inclusiv gestionarea calendarului pentru întâlniri și evenimente.Documentare și Arhivare: Asigurați-vă că toate documentele și materialele sunt documentate și arhivate în mod corespunzător.Gestionarea Biroului: Asigurați furnizarea corespunzăt
IMOROM INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 624 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal Cautam sa angajam o COLEGA dornica sa intre intr-o echipa tanara, dinamica, sa invete lucruri noi si sa creasca alaturi de noi! Jobul NU necesita experienta in domeniu, oferim pregatire la locul de munca.Asadar, cautam o persoana :- Responsabila ;- Studii medii sau superioare;- Cunostinte PC, word, excel ;- Abilitati de comunicare si organizare- Spirit de echipa;- Persoana amabila cu aptitudini de relationare cu clientii;- Ordonate, punctuale si meticuloase in lucrul cu documentele si respectarea procedurilor interne;- Permis auto categoria B – este un avantajDescrierea jobului - Vanzare case de marcat, soft-uri de gestiune, solutii IT si consumabile- Facturare si incasare la client- Pregatire dosare clienti;- Oferire consultanta si instructaj clienti;- Acordarea de asistenţă clientílor;- Activitate de secretariat , operare pe calculator in Word ,Excel etc ,- Îndosariază documentele cu care lucrează și supervizează arhivarea lor;Condiții:- Salariu Atractiv- Bonuri de m
NN FISCALPRINT SB S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 600 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal EXCEL , buna organizare , sociabila .Descrierea jobului Obiectul de activitate al firmei este strict transport de cereale si derivate din acestea . lucrez cu un nr de 11 camioane . am nevoie de o persoana serioasa sa ma ajute la munca de birou . ( contracte de munca , pontaje , state de plata , facturare , corespondenta , mail , bursa de transport , etc ) .neaparat cunostinte medii in excel , si permis de conducere cat B .necesita deplasari pe plan local cu diferite treburi ( corespondenta , contabilitate , adunat cmr-uri de la soferi , etc )pot oferi masina de servici sau sa decontez cheltuielile aferente transportului la job si de la job .
POLRIN LOGISTIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 598 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal Cautam sa angajam o persoana dornica sa intre intr-o echipa tanara, dinamica, sa invete lucruri noi si sa creasca alaturi de noi! Jobul NU necesita experienta in domeniu, oferim pregatire la locul de munca.Asadar, cautam o persoana :- Responsabila ;- Studii medii sau superioare;- Cunostinte PC, word, excel ;- Abilitati de comunicare si organizare- Spirit de echipa;- Persoana amabila cu aptitudini de relationare cu clientii;- Ordonate, punctuale si meticuloase in lucrul cu documentele si respectarea procedurilor interne;- Permis auto categoria B – este un avantajDescrierea jobului - Vanzare case de marcat, soft-uri de gestiune, solutii IT si consumabile- Facturare si incasare la client- Pregatire dosare clienti;- Oferire consultanta si instructaj clienti;- Acordarea de asistenţă clientílor;- Activitate de secretariat , operare pe calculator in Word ,Excel etc ,- Îndosariază documentele cu care lucrează și supervizează arhivarea lor;Condiții:- Salariu Atractiv- Bonuri de
NN FISCALPRINT SB S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 604 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal - Cunostinte MS Office;- Cunostinte de operare PC: Word, Excel, Powerpoint, Outlook etc- Claritate si coerenta in exprimarea scrisa si verbala;- Capacitate de organizare si planificare;- Atentie distributiva;- Persoana dinamica, proactiva, rezistenta la stres, flexibila;- Cunostinte limba engleza nivel incepator;- Confidentialitate si responsabilitate.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:Administrativ:- Aplicarea unor cunostinte de contabilitate primara;- Conducerea si organizarea diverselor activitati administrative si de protocol;- Reprezentarea companiei in relatia cu banca si autoritati de stat.Secretariat:- Inregistrarea documentelor emise sau destinate companiei- Redactarea documentelor si a rapoartelor solicitate- Contacte telefonice, redactarea pe computer si tiparirea la imprimanta a tuturor documentelor interne ale firmei: contracte , situatii de plata, adrese, fax-uri, etc.- Redactare corespondenta interna si externa (fax, memo, e-mail, note interne, etc.),
PRODESIGN 2002 SRL

Media netă estimată pe baza celor 604 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal Candidatul /a la postul de RECEPTIONER/ A va fi o persoana entuziasta, motivata, cu abilitatea de a asimila si de a invata rapid, in acelasi timp cu placerea de a lucra pentru oameni, de a empatiza si de a reactiona rapid in functie de nevoi; candidatul/a va fi o persoana asertiva, pozitiva, zambitoare si calma. Va fi absolvent de studii superioare; Va fi un bun utilizator al computerului; Va cunoaste o limba straina.Descrierea jobului - Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice;- Primirea/transmiterea, sortarea si administrarea corespondentei;- Organizarea intalnirilor; asigurarea protocolului;- Organizarea documentelor şi a altor informaţii majore din cadrul firmei; indosarierea / arhivarea lor;- Gestionarea bazei de date a companiei;- Elaborare si redactare documente si situatii cerute de conducerea companiei;- Alte activitati pentru asigurarea bunei functionari a biroului prin activitati de secretariat si suport administrativ pentrutoate departamentele com
ION MOS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 613 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara /​ Asistent


Candidatul ideal - Persoana responsabila si perfectionista,- cu abilitati de comunicare ,- capacitate de planificare si organizare a activitatilor,- promptitudine si eficienta.Descrierea jobului - preluarea si redirectionarea mesajelor primite pe e-mail,- evidenta documentelor si a corespondentei,- preluarrea apelurilor telefonice,- inregistrare, prelucrare si validare date,- intocmire diverse situatii.Beneficii:- traning initial gratuit,- posibilitate program flexibil si decontarea transportului,- oportunitati de dezvoltare profesionala si promovare.
ELECTRONIC SYSTEMS SHT S.​R.​L.​

Secretar /​ Redactor


Candidatul ideal Birou Notarial cu sediul in Piata Victoriei, angajam personal secretariat si personal redactare acte notariale. Experienta acumulata pe o pozitie similara constituie un avantaj.Descrierea jobului Oferim: Salariu foarte motivant Program luni : vineri 9-17 Optiune "work from home" si mixt.
SOCIETATE PROFESIONALA NOTARIALA SIGNATURE

Secretar Administrativ


Candidatul ideal Daca esti o persoana dinamica, familiarizata atat cu procesarea letrica a documentelor, cat si in format electronic, dar si pregatita sa invete si sa deruleze activitati diverse, atunci vino in echipa noastra!Cerinte:-studii medii-permis de conducere categoria B-buna cunoastere a Microsoft Office Suite: Word, Excel, Power Point-experiență în gestionarea apelurilor telefonice si a corespondentei de minimum 3 luni-confortabil cu un mediu de lucru rapid și prioritati in schimbare-nivel mediu de cunoastere a limbii engleze-bune abilitati de comunicare-atentie la detalii si rabdare-abilitati de planificare, organizare-integritate si eticaCe oferim:-abonament servicii medicale la o clinica privata-tichete de masa-pensie facultativa si polita asigurare de grup in functie de optiunea angajatilor-abonament Bookster-cursuri de pregatire, teambuilding, evenimenteDescrierea jobului Responsabilitati:-Preluarea apelurilor telefonice primite-Asigura interfata cu clientii si ii orient
BCR ASIGURARI DE VIATA VIENNA INSURANCE GROUP SA

Media netă estimată pe baza celor 787 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Secretar Administrativ


Candidatul ideal Candidatul Ideal Experiență anterioară în domeniul administrativ sau secretariat reprezintă un plus Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului. Cunoștințe solide de utilizare a programelor de birou, inclusiv Excel. Abilități de comunicare și negociere eficiente. Capacitatea de a lucra independent și într-un mediu de echipă. Atitudine pozitivă și orientată către soluționarea problemelor.Descrierea jobului Scopul Postului :Scopul postului de Secretar Administrativ în cadrul Crystal Logistics Services este de a asigura gestionarea eficientă a activităților administrative și a procedurilor de secretariat, contribuind astfel la buna desfășurare a operațiunilor companiei. Prin îndeplinirea responsabilităților, scopul este de a menține un flux de lucru organizat, de a facilita comunicarea internă și externă, și de a asigura respectarea termenelor și procedurilor specifice domeniului de activitate al companiei de expediții.Responsabilități: Gestionarea corespon
CRYSTAL LOGISTICS SERVICES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 797 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Secretar Receptie


Descrierea jobului Noi suntem #OameniiDeLaProfiTot ceea ce dezvoltam in PROFI este posibil datorita contributiei fiecaruia dintre noi.Valorile noastre, nascute din modul in care suntem si ne comportam zi de zi, sunt angajamentele de baza ale companiei noastre si ele reflecta modul in care ne raportam la cei din jur.Stim ca procesul de invatare este continuu si ne bucuram ca in Profi avem toate oportunitatile si perspectivele deschise pentru DEZVOLTARE.Impartasim idei, venim cu initiative si ne sprijinim unii pe altii, pentru ca performantele de echipa se obtin mai usor prin COOPERARE.Cunoastem viziunea companiei, care sunt asteptarile celorlalti de la noi si ne consolidam relatiile profesionale cu onestitate si TRANSPARENTA.Cautam oameni faini si implicati, care vor sa performeze alaturi noi, cei peste 28 de mii de colegi din Profi, cel mai mare angajator din mediul privat din Romania.Noi, #OameniiDeLaprofi suntem mereu uniti de ambitia de a duce impreuna compania la urmatorul nivel.Ce
PROFI ROM FOOD SRL

Office Administrator/​secretara


Candidatul ideal Cerinte:• Experienta de cel putin 6 luni;• Absolvent/a studii superioare;• Buna utilizare a softurilor specifice (MS Office – Excel avansat, Outlook);• Limba engleza la nivel mediu;• Atitudine pozitiva orientata spre client;• Abilitatea de a identifica si rezolva probleme;• Preocupare pentru exactitate;• Orientare catre rezultate;• Autonomie;• Initiativa si pro-activitate.Descrierea jobului • Preia mesajele primite (prin telefon, fax, e-mail) si le distribuie destinatarilor in companie;• Preia, inregistreaza, distribuie si arhiveaza corespondenta primita;• Arhiveaza diverse tipuri de documente;• Actualizeaza in sistemul informatic datele de indentificare ale clientilor, atunci cand este necesar sau cand i se solicita acest lucru;• Asigura protocolul vizitelor clientilor sau a altor vizitatori la sediul punctului de lucru;• Intocmeste necesarul de materiale si produse consumabile necesare bunei desfasurari a activitatii (exemplu: papetarie, protocol, consumabile curaten
RENANIA TRADE SRL

Office Manager /​ Secretara


Candidatul ideal Studii superioare, dе preferat in domeniul economic si/sau administrarea afacerii, cunoaşterea avansată a limbii engleză (scris, vorbit, citit) Atitudine pozitiva cu spirit de initiativa si atentie la detalii cunoştinţe avansate dе operare PC bune abilităţi dе organizare a timpului, sarcinilor şi locului dе muncă; capacitate dе a respecta termene limită; capacitate dе multi - tasking.Descrierea jobului primirea vizitatorilor indrumarea si anuntarea persoanelor de contact din societate; preluarea si directionarea apelurilor telefonice; asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice; preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati; elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management; Realizarea necesarului de rechizite/consumabile/protocol si a comenzii aferente Gestion
SC MARKETING IDEAL SOLUTIONS

Secretar Administrativ /​ Contabilitate Primara


Candidatul ideal Locație:Tureni, ClujCunoștințe necesare jobului:- Studii medii/superioare de specialitate.- Experiență relevantă într-o poziție similară.- Abilități de operare PC, inclusiv MS Office și Smart Bill.- Cunoștințe solide în legislația achizițiilor publice.- Cunoștințe și abilități de comunicare în limba engleză.Cerințe specifice:- Meticulozitate, atenție la detalii și acuratețe.- Abilități excelente de comunicare și colaborare în echipă.- Orientare către rezultate și capacitate de multitasking.- Atitudine proactivă și flexibilitate.- Dorința de a sta minim un an pe acest post: Apreciem stabilitatea și angajamentul pe termen lung.Beneficii:- Salariu net de 2800 RON.- Bonuri de masă în valoare de 600 RON/lună.- Transport asigurat din Cluj/Turda/Campia Turzii către Tureni.- Bonusuri de performanță.Dacă sunteți o persoană cu abilități remarcabile de gestionare a documentelor, cunoștințe solide în achizițiile publice și doriți să faceți parte dintr-o echipă dinamică, vă așteptă
POWER MEDICAL S.​R.​L.​

Secretara /​ Assistant Manager (on-site)


Candidatul ideal Cerinte: Minim studii licenta Cunostinte temeinice PC (MS Office: Word, Excel, PowerPoint); Cunoscător al limbii engleze scris/vorbit la nivel mediu/avansat; Bune abilitati de comunicare, lucru in echipa, organizare si stabilirea prioritatilor in activitatea profesionala;Descrierea jobului Responsabilitati: Indeplinirea activităților zilnice de secretariat; Suport in redactarea documentelor, inclusiv traduceri in / din limba engleza; Evidenta, intocmirea si inregistrarea documentelor si organizarea arhivei; actualizarea zilnica a bazei de date cu documente Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice; Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor; Programarea întâlnirilor și înregistrarea zilnică a acestora Menținerea zilnică a registrului cu licitații, prin verificarea anunțurilor apărute Solicitarea diferitelor oferte de pret legate de activitățile desfășurate Preluarea, prelucrarea, expedierea corespondenţei prin email, fax sau curier; Asigurarea suportului a
BEST PROCUREMENT SRL

Secretara


Candidatul ideal studii superioare; foarte bune abilități de comunicare; atitudine proactivă; abilități de operare PC (Microsoft Word, Excel, Outlook); responsabilitate; atenție la detalii și organizare;Descrierea jobului asigurarea activității de secretariat și al fluxului informațional al companiei; preluarea și gestionarea corespondenței companiei, transmiterea e-mail-urilor către clienți/colaboratori; asigurarea evidenței, selecționării, păstrării și arhivării documentației rezultată din activitatea proprie precum și cea a biroului; organizarea activității de protocol; rezolvarea problemelor de ordin administrativ în vederea unei bune desfășurări a activității zilnice în cadrul biroului; redactarea diverselor documente necesare companiei;
TRANSILVANIA NUTS SRL

Media netă estimată pe baza celor 684 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara /​ Asistent Manager


Candidatul ideal - Abilitati foarte bune de comunicare si relationare- Atitudine pozitiva cu spirit de initiativa si atentie la detalii- Bune abilitati de planificare, organizare si gestionarea a situatiilor- Cunostinte operare PC: pachetul Office (Word, Excel)- Cunostinte minime de limba englezaDescrierea jobului - Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat- Preia si directioneaza apelurile telefonice- Distribuie corespondenta primita catre persoanele / departamentele carora le-a fost adresata- Preia, sorteaza, inregistreaza, indosariaza si arhiveaza corespondenta primita- Copiaza / redacteaza / tehnoredacteaza diferite materiale- Asigurarea activitatilor de protocol- Atributii administrative/secretariat- Posibilitate de angajare studentBeneficii:- Pachet salarial avantajos- Contract de munca- Mediu de lucru placut- Posibilitati de promovare in cadrul echipei- Programul este full-time / part-time 6 ore
MAKSAN TECHNO GRUP SRL
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.