Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2502 Locuri de Munca Office Manager - Joburi Office Manager

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2502 Locuri de Munca Office Manager - Joburi Office Manager

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Office Manager


Candidatul ideal Dezvoltă-ți cariera și urcă în topul profesioniștilor din imobiliare! Din 1987 dezvoltăm sectorul imobiliar pe plan internațional alături de peste 1700 de experți în imobiliare. Echipa noastră numără peste 200 de profesioniști la nivel național, avem +15 ani de expertiză și prezență pe piața din România și suntem unul din cele mai cunoscute branduri din industria imobiliară. Ne mândrim cu premii naționale și internaționale care arată că deținem know-how performant, arată dedicarea colegilor noștri și totodată succesul lor în imobiliare. Ne recomandă portofoliul remarcabil de proprietăți, feedback-ul partenerilor și clienților noștri. Suntem într-o continuă dezvoltare așadar căutam oameni dedicați, colegi noi pregătiți pentru a face performanță alături de noi!CANDIDATUL IDEALNe asteptăm să deții:• Experiență relevantă de minim 3-5 ani pe o pozitie similară• Studii superioare finalizate preferabil în sfera finanțelor, juridice sau contabilitate• Capacitate de organizare
SVN ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 243 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Office Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa aiba o minima experienta intr-un rol administrativ, sa cunoasca foarte bine programele din pachetul Office si sa dea dovada de abilitati reale de comunicare si organizare. Experienta anterioara intr-o departament de vanzari, achizitii sau relatii cu clientii poate constitui un avantaj.Descrierea jobului Office Managerul asigura buna functionare a activitatilor in departament, organizeaza intalniri sau evenimente, se ocupa cu aprovizionarea biroului, pregateste prezentari, oferte comerciale si asigura suport managerului de departament. Activitatea sa zilnica poate presupune si interactiuni cu clientii si furnizorii companiei precum si cu alte departamente ale firmei.
BEST STORE SOLUTIONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 242 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Office Manager


Candidatul ideal Ești o fire sociabilă, îți place să lucrezi cu oamenii și să îi ajuți să rezolve situațiile pe care le întâlnesc? Îți place să lucrezi în echipe mici, în care te poți implica în mai multe tipuri de activități? Ești în primii ani ai activității tale profesionale și îți dorești să te implici într-un rol de coordonare?Dacă îți place să te implici și te pricepi să îi motivezi și pe alții, te asteptăm în echipă!Ne-am extins activitatea și dorim să înființăm acest post de Office Manager, pentru o mai bună coordonare și eficientizare a activității. Clinica are o echipă mică, dar tânără și stabilă, cu rezultate extraordinare în cei 10 ani de activitate. Abilități necesare:- studii superioare- experiență de lucru pe un post similar într-o companie mică sau mijlocie- experiență anterioră de minim 2 ani într-o activitate de coordonare echipă- program de lucru de luni până vineri în intervalul orar 9:00-18:00- disponibilitatea de a înlocui colegii din recepție doar pe perioada con
CLINICA DENTAL EXCELLENCE SERVICII STOMATOLOGICE SRL

Media netă estimată pe baza celor 254 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Office Manager /​ Assistant


Candidatul ideal We are looking for a Full-Time Office Manager / Assistant. The Candiatate must be profecient in speaking and writing in Englsih. An ideal canditate will have the following atributes.- Organizational Skills: Should excel in organizing tasks, schedules, and resources to ensure the smooth functioning of the business.Time Management: The ability to prioritize tasks, meet deadlines, and allocate time efficiently is crucial for managing the office's daily operations.Communication Skills: Effective communication is essential for coordinating with various teams, stakeholders, and clients, both verbally and in writing.Problem-Solving: Quick thinking and the ability to find solutions to challenges that arise in a fast-paced environment are vital.Adaptability: Businesses can experience rapid changes. An adaptable office manager can navigate shifts in priorities, technology, and processes.Attention to Detail: Accuracy in managing orders, data entry, and financial records is es
ACE TREND GROUP S.​R.​L.​

Administrative Office Manager


Candidatul ideal Ne dorim o persoana cu:Studii superioare in curs sau absolvite;Atitudine pozitiva, responsabila, organizata;Proactivitate in relatia cu colegii si clientii;Claritate si coerenta in exprimare;Cunoasterea pachetului MS Office.Descrierea jobului Principalele responsabilitati:Primeste, inregistreaza si repartizeaza corespondenta in interiorul companiei;Gestioneaza apelurile telefonice din interiorul companiei;Asigura protocolul (inclusiv transmitere comenzi catre furnizori);Asigura suport celorlalte departamente cu care colaboreaza: tehnoredactare de documente, transmitere/preluare mesaje sau documente, intocmire rapoarte, arhivare documente etc.Iti oferim:Contract individual de munca si tichete de masa (400lei);Abonament Bookster;Oportunitatea de a invata de la profesionisti lucruri interesante despre creditarea bancara si educatie financiara.
KIWI FINANCE SRL

Office Manager


Candidatul ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme.Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
FLEX FINANCIAL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 246 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Secretara/​ Office Manager


Candidatul ideal • Bune abilitati de comunicare; organizare si stabilirea prioritatilor in activitatea profesionala;• Abilitatea de pastrare a confidentialitatii activitatii profesionale;• Abilitatea de a face managementul mai multor sarcini simultan, promptitudine si responsabilitate;• Persoana proactiva, dinamică;• Cunoscător al limbii engleze;• Cunostinte bune de operare PC (MS Office);• Experienta reprezintă un avantaj; Descrierea jobului Preluarea/prelucrarea/expedierea corespondenţei.Înregistrarea documentelor, organizarea arhivei;Primirea invitatilor;Preluarea apelurilor telefonice şi redirecţionarea acestora;Asigură protocolul;Completeaza AWB uri, plicurile trimise recomandat (prin curierat rapid sau posta normala), completeaza adresele pe plicuri, impacheteaza coletele, inregistreaza plicurile trimise;Copiaza / redacteaza / tehnoredacteaza diferite materiale;Intocmeste necesarul si face comenzi pentru aprovizionarea biroului;Executa orice alte dispozitii date de superiorul ier
NAGRA GAMING SRL

Secretara /​ Office Manager


Candidatul ideal Secretara / OFFICE MANAGERAtitudine pozitiva, abilitati de comunicare si lucru in echipa, adaptabilitate la schimbari , perseverenta,Absolventi studii medii sau superioare,Buna cunoastere si folosire a limbii romane,Cunoasterea la nivel avansat a limbii engleze,Cunostinte avansate : MS Office, Google, Google Drive,Abilitati de organizare si gasirea de solutii la diverse provocari,Dorinta de dezvoltare personala si profesionala Descrierea jobului Primirea vizitatorilor si indrumarea lor.Suport logistic pentru celelalte departamente ( contabilitate, casting, productie, dezvoltare film.etc),Primirea , distribuirea si arhivarea corespondentei fizice si electronice ,Redactarea si traducerea de documente.Ocazional asigurarea protocolului.Realizarea anumitor evidente.
SAGA FILM SRL

Office Manager @ Ing Braila


Candidatul ideal Ce căutăm la un partener INGExperiență în domeniul asigurărilor / reasigurărilor sau în domeniul bancar;Succes dovedit în construirea, dezvoltarea și managementul echipelor de vânzări;Spirit antreprenorial, apetit comercial și experiență solidă în relația cu clienții;Experiență în vânzări, competititvitate și orientare către rezultate;Te definește pasiunea pentru acțiune și rezultat și reușești să întrevezi oportunități în orice context? Atunci dispui de ingredientele necesare pentru a reuși să contruiești o afacere de succes.Îți poți pune în valoare toate aceste calități, beneficiind de suportul și expertiza ING Bank!Descrierea jobului Cauți o idee de afaceri? Alege să devii partener ING!ING iți oferă o oportunitate unică de investiție în domeniul serviciilor bancare prin dezvoltarea unei afaceri proprii care presupune servicii de consultanță, promovare și vanzare de produse bancare.Ce înseamnă sa fii partener INGSă conduci un ING Office presupune implicare 100% în de
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Office Manager @ Ing Galati


Candidatul ideal Ce căutăm la un partener INGExperiență în domeniul asigurărilor / reasigurărilor sau în domeniul bancar;Succes dovedit în construirea, dezvoltarea și managementul echipelor de vânzări;Spirit antreprenorial, apetit comercial și experiență solidă în relația cu clienții;Experiență în vânzări, competititvitate și orientare către rezultate;Te definește pasiunea pentru acțiune și rezultat și reușești să întrevezi oportunități în orice context? Atunci dispui de ingredientele necesare pentru a reuși să contruiești o afacere de succes.Îți poți pune în valoare toate aceste calități, beneficiind de suportul și expertiza ING Bank!Descrierea jobului Cauți o idee de afaceri? Alege să devii partener ING!ING iți oferă o oportunitate unică de investiție în domeniul serviciilor bancare prin dezvoltarea unei afaceri proprii care presupune servicii de consultanță, promovare și vanzare de produse bancare.Ce înseamnă sa fii partener INGSă conduci un ING Office presupune implicare 100% în de
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Office Manager,​ Iasi


Candidatul ideal Are you the kind of manager who understands management as a continuous improvement process? Are you eager to boost the results and achieve constantly the business objectives? Are you searching for that kind of international company where you can bring real added value? If yes, let’s talk about it.Main Responsibilities:HR and administrative management of the local branch/office;Coordination of local suppliers, negotiations, and project planning;Runs the local branch in terms of efficiency and profitability;Proposes and organizes local cooperation and partnerships to promote our local office and to find candidates for the teams for our recruitment events;Is in permanent and direct communication with all internal and external services;Implements locally the Board decisions, the company rules and strategies;Has a developed proactive and client-oriented approach.Descrierea jobului Your Profile wanted by us:Experienced managerial profile;Excellent organizational and time man
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Office Manager


Scurta descriere a companiei Moving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand. Cerinte What we’re looking for:-IT literacy: Proficiency in Microsoft Office and familiarity with project management tools are essential.-Strong communication skills: You will be the primary contact for vendors and an internal coordinator, necessitating clear and effective communication.-Initiative and drive: We value innovation and teamwork; your ability to initiate improvements is crucial.-Organizational skills: With daily challenges, the ability to organize and prioritize is key.-Attention to detail: A keen eye for detail ensures high-quality work under varying deadlines.-Professionalism: High levels of reliability, diligence, and discretion are non-negotiable.-Teamwork: Ability to work both independently and as part of a team.-English proficiency: M
HRS Romania

Media netă estimată pe baza celor 259 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Office Manager Loc De Joaca Pentru Copii


Candidatul ideal Locație: Aeva PlaygroundAeva Playground, un loc de joacă inedit dedicat copiilor și familiilor, caută o persoană entuziastă și dedicată pentru a se alătura echipei noastre creative si plina de entuziam, în calitate de Office manager Playgound .Candidatul ideal va fi o persoană punctuală, dinamică și dornică să creeze o experiență memorabilă pentru copii și familie.Cerințe:Experiență anterioară în lucrul cu copiii, în servicii pentru clienți sau în domeniul ospitalității este un avantaj;Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu copiii și clienții de toate vârstele;Atitudine pozitivă, energie și entuziasm pentru munca cu copiii și servirea clienților;Capacitatea de a lucra în echipă și de a rezolva eficient problemele care pot apărea în timpul activităților de joacă sau în servirea clienților;Absolvent/ă studii superioare;Persoană punctuală și muncitoare;Persoană dezinhibată, extrovertită și cu spirit de inițiativă;Atentă la detalii și capabilă de a rămâne cal
ALEGRIA KIDS S.​R.​L.​

Office Manager


Scurta descriere a companiei Over the past 15 years, Saga Film has grown from a small but very ambitious young team just starting in the field of TVC production to one of the biggest full production and service production companies in Romania. Cerinte Absoventă studii medii sau superioareBuna cunoastere si folosire a limbii romaneCunoasterea la nivel avansat a limbii englezeDorinta de dezvoltarea personală şi profesională Cunoştinţe avansate: MS Office, Google, Google DriveAbilităţi de organizare şi gasirea de solutii la diverse provocariPersoană ordonată şi atenta la detalii, perseverentaExcelente abilităţi de comunicare si lucru in echipaAdaptabilitate la schimbariProactivaAtitudinie pozitivă Responsabilitati Primirea vizitatorilor si asigurarea protocoluiPrimirea si redirectionaea corespondenţeiSuport logistic pentru toate departamentele (casting, productie, postproductie)Achiziţionarea necesarului de biroticăRedactarea si traducerea de documenteArhivarea electronică si fizica a doc
SAGA FILM

Media netă estimată pe baza celor 245 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Office Manager


Candidatul ideal - cunoasterea unui program de gestiune economica- experienta minim 6 luni intr-o pozitie similara- viteza mare de introducere a datelor- studiile superioare reprezinta un plus- utilizare Microsoft Excel- abilitati de organizare- atentie distributiva- cunostinte limba engleza nivel avansatDescrierea jobului - Primirea si inregistrarea comenzilor, facturarea acestora- Ordonarea documentelor, evidenta si arhivarea acestor- Contatctarea clientilor cu restante de plataSe ofera salariu motivant.
ACCES AUTO TRADING SRL

Media netă estimată pe baza celor 249 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Dental Office Manager /​ Asistent Administrativ Clinică Stoma


Candidatul ideal Dental Office Managerul este persoana care coordonează administrativ echipa clinicii pentru a se asigura că serviciile stomatologice de calitate sunt oferite într-un mod eficient și plăcut.Profilul tău: studii superioare încheiate abilități deosebite de comunicare, relaționare și organizare atenție la detalii, responsabilitate, proactivitate, spirit de inițiativă și echipă excelente abilități orientate pe asistența clientului bune cunoștințe de operare PC, MS Office experiență de cel puțin 2 ani pe o poziție asemănătoare comunicare în limba englezăProfesionalism: Un manager de cabinet stomatologic trebuie să fie extrem de profesionist în toate interacțiunile cu pacienții, personalul și alte părți interesate.Flexibilitate: Mediul medical poate fi dinamic și uneori imprevizibil, iar un manager eficient trebuie să fie flexibil și adaptabil la schimbări și situații neprevăzute.Organizare și gestionarea timpului: Este esențial să fie bine organizat și să gestioneze eficient
LUCACI DENTAL CARE S.​R.​L.​

Office Manager /​ Asistent Manager (sky Pipera-voluntari)


Candidatul ideal Daca esti: ambitioasa, dornica sa te faci remarcata, serioasa si muncitoare, cu care sa facem echipa buna comunicativa, organizata si creativa,Si detii: tehnici de editare fotografii (photoshop/corel), cunostinte program Saga / contabilitate primara, cunostinte DocProcess, cunostinte MS Office si aplicatii on-line.Asteptam un CV de la tine.Adresa: Voluntari, Bd. Pipera 17, cladirea Sky Pipera.Descrierea jobului Beneficii: Salariu Fix + bonusuri in functie de performante TelefonCe vei avea tu de facut: prelucrarea si gestionarea comenzilor din mediul on-line / marketplace-uri, cat si din vanzarile directe; facturarea si organizarea livrarilor, atat interne, cat si pentru export; verificarea stocurilor si actualizarea lor permanenta; editarea si listarea produselor noi si existente pe marketplace-uri; editarea (photoshop/corel) fotografiilor produselor in vederea listarii lor; pregatirea lunara a documentelor pentru contabilitate; sarcini in procesul de administrare a co
TECHNOWORKER GROUP S.​R.​L.​

Office Manager - Piatra Neamt


Candidatul ideal OFFICE MANAGER - PIATRA NEAMTDorim să ne mărim echipa și căutăm colegă/coleg care să îndeplinească următoarele cerințe:Studii superioare finalizate;Permis de conducere;Cunoștințe pachet Microsoft Office;Atenție sporită la detalii;Capacitate de organizare a priorităților și gândire analitică;Persoană organizată, comunicativă, dinamică, capabilă să lucreze bine individual și în echipă.Descrierea jobului OFFICE MANAGER - PIATRA NEAMTTe invităm să te alături unei echipe tinere, dinamice și preocupate neîncetat să evolueze în fiecare zi (lucru back-office);Orientare spre client și abilitatea de adaptare asupra diferitelor situații întâlnite;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefonic;Vei interacționa des cu colegii din alte filiale/departamente, le vei oferi sprijinul tău și te vei asigura ca activitatea firmei să decurgă cât mai bine;Dinamica și diversitatea sunt prezente mereu, drept urmare nici urmă de plictiseală în activi
AUTONOM SERVICES S.​A.​

Front Office Manager,​ Vorbitor De Limba Germana


Candidatul ideal Brasov Professional Group cauta pentru sediul central din Brasov (prezenta fizica la birou, deci nu remote) o persoana cu spirit de initiativa pentru a indeplini rolul de Front Office Manager, caruia sa-i faca placere sa-si dovedeasca competenta intr-un mediu international dinamic.Candidatul ideal trebuie sa detina: Cunostinte limba germana, nivel avansat Cunostinte limba engleza, nivel mediu sau/ si avansat Cunoştinţe de operare PC Abilităţi de comunicare și interrelaționare, dinamism si spirit de echipa Abilităţi de organizare a activităţilor, a timpului şi a documentelor Capacitate de rezolvare independenta a problemelor Orientare către clientDescrierea jobului asigura suport administrativ pentru Departamentul Operational; activitati de organizare si coordonare a biroului administrativ; traduceri din limba romana-germana si germana-romanaBeneficii: Pachet salarial peste media pietei Beneficii financiare pe baza parteneriatelor Tichete de masa Decontare transport Pla
BERATUNG ADMINSERV SRL

Office Manager - Impact Hub Bucuresti


Scurta descriere a companiei We are an HR boutique company that find the right people in al major fields and industries, and connect them forward. As a company we are not specialised in a certain industry, but as individuals, we cover most of them: fmcg, telecom, pharma, IT, retail, automotives, oil&energy. Our customers are either asking us to contribute to their business by recruiting the right candidate, or by training their teams, thus enabling them to convert their know how into measured growth. On occasion we do team buildings to lighten things up and bring teams together.It is all about using our experience and creativity to help our partners and we enjoy a lot doing it! Cerinte Calitățile pe care le căutam:- Aptitudini foarte bune de comunicarea si relaționare - Atenție la detalii- Abordare practică a rezolvării problemelor și capacitatea de a vedea modalități noi și creative în jurul obstacolelor- Receptiv și rapid în îndeplinirea sarcinilor- Nivel mediu – avanst in comuni
MindOFF
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2502 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.