Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

3636 Locuri de Munca Office assistant - Joburi Office assistant

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

3636 Locuri de Munca Office assistant - Joburi Office assistant

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office assistant si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office assistant si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Office Assistant


Candidatul ideal Căutăm coleg(a) pentru secretariat care să gestioneze recepția zilnic și să îndeplinească o varietate de sarcini administrative și de birou. Ne dorim o persoana sociabila, pozitiva, punctuala, dornica sa invete si sa se dezvolte profesional.De asemenea, este necesar să isi indeplineasca responsabilitatile in timp util, sa fie o persoana organizata si responsabila.Pozitia presupune prezenta fizica la birou!Cerinte:  Competență în Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), Outlook  Atitudine și aspect profesional  Abilități foarte bune de comunicare si relationare  Planificare a activitatilor curente, atenta la detalii  Orientata spre solutii  Multitasking  Studii superioare – terminate sau in curs de desfasurare  Limba engleza (scris si vorbit) – nivel mediu  Experiența pe o pozitie similara reprezinta un avantajDescrierea jobului  Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice/ email-urilor Primirea, transmiterea si gestionarea corespondentei Asigurare
V PLUS O COMMUNICATION

Media netă estimată pe baza celor 1058 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Office Assistant


Candidatul ideal Căutăm OFFICE ASSISTANT care să preia o parte din joburile administrative ale biroului. Candidatul(a) ideal(ă): - Licențiat în marketing / economie / business etc - Experiența în domeniu poate fi un avantaj, însă nu este condiție obligatorie - Organizare și prioritizare: nicio zi nu este la fel, noul nostru coleg ar trebui să simplice comunicarea internă, să prioritizeze joburile, să ofere suport acolo unde este nevoie: facturare, raportare, import produse etc - Bun la cifre: bun la xlsx, deschis să învețe programe de facturare (Ciel), de raportare (către autorități), verificare și pregătire diverse rapoarte etc - Spirit practic, flexibilitate: abordare practică și rațională a joburilor de zi cu zi. Descrierea jobului Noul nostru coleg ar trebui: - Să lucreze direct cu OFFICE MANAGER-ul pentru a organiza și prioritiza joburile administrative: facturare, raportare către autorități, pregătirea lunară a documentelor pentru contabilitate / contabilitate primară - Pregătire
PHARMA BRANDS

Media netă estimată pe baza celor 1076 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Office Assistant


Candidatul ideal Office AssistantEști o persoană proactivă care adoră provocările și dispune de un flux dinamic în realizarea de noi task-uri cu înclinări spre inovație. Acest loc de muncă nu este unul obișnuit, static, care devine repetitiv, ci este o oportunitate de a te reinventa pe tine ca persoană prin contactul continuu cu diverse domenii de activitate ce presupun o mână responsabilă dispusă la noi provocări.Îți oferim posibilitatea să evoluezi într-un ritm rapid și eficient, înarmat cu zâmbetul pe buze și dovadă de implicare, dăruire și pasiune pentru munca depusă.Dezvoltă-ți orizonturile spre o cariera stabilă și de lungă durată chiar aici în echipa noastră!Îți garantăm confortul unui loc de muncă stabil, într-o echipă mică dar eficientă, bazată pe productivitate, cu un aer dinamic, activă, tânără și ambițioasă.Descrierea jobului Office AssistantObiectivul jobului este îndeplinirea cu succes, în ordinea priorității, a tuturor activităților specifice departamentului administrati
PROMOCRAFT YELLOW

Media netă estimată pe baza celor 1076 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Office Assistant


Candidatul ideal • Experienta minima pe o pozitie similara• Abilitati bune de comunicare si organizare• Fluent in limba engleza• Cunostinte Microsoft Office• Student/absolvent• Diploma de licenta este un plusDescrierea jobului -Îngrijirea sarcinilor standard de birou (de exemplu, răspunsul la telefon, scrierea de scrisori, documente de arhivă) pentru o companie cu capital strain.-Procesarea cererilor mici de achiziție pentru birou (de exemplu, papetărie);-Intocmirea unui comunicat de presa axat pe stirile locale romanesti;-Rezervări de călătorie (trenuri, hoteluri, închirieri auto);-Asigurarea legăturii cu sediul central italian;-Procesarea unui număr limitat de facturi recurente pentru plată.Locatie: Piata VictorieiProgram: Luni-Vineri, full time
ADECCO RESURSE UMANE

Media netă estimată pe baza celor 1073 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Office Assistant


Candidatul ideal - 1+ years of experience in Administrative Assistance and Support- Bachelor degreeDescrierea jobului Performs general administrative duties as directed or needed.Manage multiple projects and prioritize work to meet all required timelines.Effectively and professionally communicate with all levels of the organization.Generate correspondence and other documentation.Establish, build and maintain relationships with other administrative staff providing back-up functions.Perform various administrative duties and complete special projects or other work as needed to support the various departments and employees.Maintain a high level of confidentiality working with employee records and information.Maintain and promote a strong safety culture and follow all safety policies, procedures and regulations. Identify and communicate workplace hazards and correct or seek assistance in correcting unsafe actions or conditions.Generate operational or accounting reports for management review
CHS AGRITRADE ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 1041 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Office Assistant


Candidatul ideal VĂ RUGĂM SĂ CITIȚI ȘI SĂ EVALUAȚI ATENT CERINȚELE ȘI JOBUL ȘI SĂ APLICAȚI CU ÎNCREDERE ÎN CAZUL ÎN CARE CORESPUND CU COMPETENȚELE ȘI OBIECTIVELE DVS.● minim 1 an vechime într-un post de administrare dintr-un sediu de firmă (personal assistant, executive assistant);● disponibilitate pentru a lucra în fiecare zi de la sediu;● să demonstreze integritate morală, seriozitate, responsabilitate, tact, diplomaţie, un raţionament corect şi confidenţialitate;● să aibă abilităţi dezvoltate de comunicare atât oral cât şi în scris;● să fie capabil să dezvolte relaţii interpersonale (în limba maternă precum şi într-o limbă de circulaţie internaţională);● să aibă abilităţi şi experienţă organizatorică, capacitatea de a lua decizii şi a rezolva diverse probleme;● să aibă capacitate de planificare şi prioritizare;● să fie motivat şi eficient;● să aibă o bună capacitate de luare a deciziilor;● să aibă abilităţi dezvoltate de management a stresului precum şi a timpului;● cunoștințe oblig
MR. CHARGE

Media netă estimată pe baza celor 1058 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Office Assistant


Candidatul ideal PROFILE:Logical Thinking :Able to identify and solve problem, able to drill down for more informationSuper good organizational skills with ability to prioritize tasks and drive them through the endVery good knowledge of Excel, Word, Powerpoint and overall digital savvy person with ability to learn technical business applications & systemsAttention to detail, precise and able to work with numbersCustomer service oriented but with assertive attitudeDeadline & goal orientedAbility to identify areas to improve processes & proceduresAbility to negotiate with external vendorsRespect confidentialityEDUCATION/EXPERIENCEProven experience as an office administrator/office assistant or relevant role from 2-4 yearsUniversity graduateExcellent knowledge of MS officeFluency in English written & oralDescrierea jobului Management of Company Cars Policy:Understands and implements company car policyKeeps updated fleet fileSchedules in time renewal of company vehicles working with the ap
HAYS SPECIALIST RECRUITMENT ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 1079 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Front Office Assistant


Candidatul ideal Suntem in cautarea celui mai organizat, atent la detalii si comunicativ Front Office Assistant care sa faca parte din echipa noastra din Bucuresti.Cerinte: Minim 3-6 luni experienta pe un rol cu responsabilitati administrative si de Front Office (intampinare vizitatori, autorizari plata, sortarea si transmiterea corespondentei, necesar de produse, etc.); Studii superioare finalizate; Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu-avansat; Cunoasterea pachetelui MS Office; Persoana organizata, punctuala, orientata catre solutionarea task-urilor intr-un mod rapid si eficient.Descrierea jobului Responsabilitati: Intampinarea vizitatorilor care intra in sediul companiei si redirectionarea acestora catre punctele de interes; Organizarea sedintelor si a salilor de meeting; Centralizarea tuturor informatiilor primite din extern si transmiterea acestora catre departamentele responsabile; Centralizarea facturilor primite si realizarea autorizarilor de plata; Stabilirea necesarului d
Confidenţial

Front Office Assistant


Candidatul ideal - Min. 1 year demonstrable previous experience as an administration/ reception/ executive/front office assistant role;- The ability to work under pressure, handle challenging situations and successfully meet deadlines;- Great customer service skills;- Well-organized, friendly and polite;- Excellent communication skills;- Good organizational skills, detail oriented, with strong multi-tasking and prioritization skills;- Ability to filter information and assess priorities;- Professional appearance and attitude;- Proficient with Microsoft Office Suite;- Fluency in English is a plus;Descrierea jobului - Ensure that all visitors are greeted professionally and receive instant attention;- Receive, re-direct and relay as appropriate telephone messages and take adequate messages when required;- Register and redirect all file correspondence to the specific departments;- Assist in the planning and preparation of meetings, conferences and conference rooms/telephone calls;- Keep cor
EOS KSI

Office Assistant (societate De Avocatura)


Candidatul ideal Candidatul ideal are: Capacitati avansate de limba engleza; Cunostinte avansate de MS Office; Capacitatea de concentrare la presiunea timpului, eficacitate și receptivitate; Atentie la detalii, proactivitate si entuziasm; Capacitatea de a respecta cerințele și termenele limită; Spirit de organizare și prioritizare și capacitate de planificare; Capacitatea de a lucra atât în ​​echipă, cât și pe cont propriu, fără supraveghere; Abilități de comunicare și relații atât cu avocații, cât și cu clienții; Experienta relevanta intr-o alta casa de avocatura (un plus dar nu o cerinta eliminatorie).Descrierea jobului Responsabilitati uzuale pentru un Office Assistant intr-o societate de avocatura: Responsabil de toate rechizitele de birou - echipamente, papetărie și protocol (inventar, produse necesare, analiza prețurilor, obținerea de reduceri/beneficii, evidența costurilor/consumului pentru fiecare departament); Asigurarea protocolului in sedinte, conform cerintelor zilnice; Ing
VOLCIUCIONESCU SOCIETATE PROFESIONALĂ DE AVOCAI CU RĂSPUNDERE LIMITATĂ

General Management Office Assistant


Descrierea jobului Job Description You will process the GM’s Outlook Calendar and standard communication You will organize meetings and visits You will draw up presentations and reports You will organize and set business trips for the company staff You will be part of teams in organizing Workshops, Team Buildings, other Events You will offer training about internal travel system for new employees You will handle correspondence with internal and external providers – sends/ receives/ distributes correspondence You will offer support department, handling office tasks and administrative activities (invoices, travel expenses, purchase orders for the department) You will be responsible for keeping the working space organized and clean (5S standards) Fulfils any other tasks related to area of responsibility, as requested by direct superior. You develop a comprehensive network within the company.QualificationsPersonality: You are well organized, focused and able to meet deadlines ; Your mindse
Bosch

Front Office Assistant


Candidatul ideal If you want to develop your strengths, BDO is your choice, because here, the exceptional client service can be achieved with the support of a good team and hard work.We need a colleague with a mature and responsible approach to professional tasks, integrity and commitment to our team, as well as a positive attitude and constructive approach. Succeeding as a Front Office Assistant role at BDO requires attention to details and careful execution. We expect you to be cooperative and solutions-oriented.Skills, knowledge and expertise:- Good command of English and MS Office;- Communication and presentation skills;- Sociable and customer oriented;- Organizational skills, attention to details.Descrierea jobului As a Front Office Assistant at BDO you will develop the appropriate skills and knowledge for performing the following activities:- Represent the company by providing general information to third parties (clients, partners, suppliers and other) by phone or face to face;-
BDO SUPPORT SERVICES

Front Office Assistant


Candidatul ideal Daca esti o persoana comunicativa, organizata si dornica sa invete lucruri noi, s-ar putea sa fii colega de care avem nevoie. Caracterul activ si cu initiativa sunt alte calitati pe care le cautam la cele care vor sa faca parte din echipa noastra.Daca aceste calitati te definesc si crezi ca ai ceea ce trebuie pentru a fi un Blitzer adevarat, te asteptam alaturi de noi!Ce te califica?- Persoana pozitiva, dinamica, cu un simt al responsabilitatii crescut;- O capacitate mare de adaptare la cerinte noi si invatare;- Abilitati excelente de comunicare, prioritizare şi organizare;- Capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan;- Experienta in ofertare şi client service;- Carisma si prezenta agreabila;- Cunoasterea limbii engleze la un nivel avansat sau a altor limbi de circulatie internationala constituie un avantaj.Descrierea jobului Ce trebuie sa faci?- Primirea vizitatorilor si oferirea de solutii la nevoile acestora;- Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilo
BLITZ NETWORK

Front Office Assistant


Candidatul ideal Vino alaturi de noi daca ai: Atitudine pozitiva si proactiva; Bune abilitati organizatorice, de comunicare si relationare; Dorinta de a te dezvolta intern intr-o companie multinationala;Descrierea jobului Vei fi responsabila de: Gestionarea, inregistrare si transmiterea corespondentei; Preluarea si redirectioneaza apelurilor; Organizarea activitatiilor cu specific adiministrativ si de protocol; Gestionarea si arhivarea documentelor din aria de activitate; Intampinarea vizitatorilor si asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor;Si vei beneficia de: Salariu fix; Tichete de masa; Reduceri la diversi parteneri; Mediu de lucru placut si armonios; Oportunitati de dezvoltare profesionala in cadrul companiei;Locatie:Bucuresti, sector 6 (zona Mall Afi Cotroceni)Program:Luni-vineri (09:00-17:30)
YUSEN LOGISTICS (ROMANIA)

Office Assistant


Candidatul ideal Hai în echipa mea dacă îți dorești să performezi și să evoluezi atât profesional cât și personal!Dacă ești o persoană care iubește procedurile, ordinea și îți place să creezi și să menții relația cu clienții, atunci acesta este anunțul potrivit pentru tine.Probabil ești o persoană ordonată cu o gândire sistemică, și îți place “ordinea și disciplina”.Altfel nu ai putea pune în practică ideile și procesele care să aducă eficiență. Și cel mai probabil ești o persoană zâmbăreață care iubește să lucreze cu oamenii și pentru care educația continuă e unul din subiectele preferate. Și e perfect! Așa sunt și eu 🤗Dacă te identifici în cele descrise mai jos, s-ar putea ca acest rol să fie tocmai ceea ce cauți:✅ psihologia omului și dezvoltarea personală sunt un subiect de interes pentru tine✅ ești ordonată, atentă la detalii și focusată pe rezultate.✅ îți place să urmezi proceduri și să folosești template-uri în munca ta;✅ ai abilități tehnice, ești bună prietenă cu calculatorul
EVENIMENTE CU SUFLET

Media netă estimată pe baza celor 1055 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Office & Hr Assistant


Candidatul ideal Căutăm o persoană organizată, ordonată și atentă la detalii cu experiență în activități de secretariat și cu cunoștințe minime de contabilitate financiară și resurse umaneDescrierea jobului Ce vrem noi de la tine Să ai aptitudini de Asistent Manager și cunoștințe minime de resurse umane Să ai o capacitate foarte bună de comunicare și relaționare Să fii o persoană foarte atentă la detalii Să ai capacitatea de a-ți organiza timpul și sarcinile Să ai cunoștințe avansate de limba engleză vorbit și scris Să ai cunoștințe de operare PC (office, internet, e-mail) Să ai cunoștințe minime de operare în REVISAL și Saga (constituie avantaj)Responsabilități Administrative: Desfășurarea activităților de recepție (primirea musafirilor, preluare și expediere corespondență, programare întâlniri) Centralizarea și comandarea necesarului de consumabile (birotică, papetărie și protocol) Oferirea de suport administrativ pentru colegii din departamentele de PR și marketing online Relaționar
BLOGAL INITIATIVE

Office Assistant


Scurta descriere a companiei Fondat în anul 2008, grupul Superbet este o companie de tech & entertainment, fiind liderul industriei de pariuri sportive din România. Compania desfășoară operațiuni în retail, unde are o rețea de aproximativ 1.000 de agenții stradale, precum și în online, prin intermediul website-ului și al aplicațiilor de pariuri sportive și gaming. Cerinte Ești o persoană care are: Studii medii sau superioare finalizate Bune cunoștințe de operare PC (pachet MS Office) Nivel limba engleză B2 conversațional (scris, citit, vorbit) Foarte bune abilitați de comunicare Experiență pe poziții similare - constituie avantaj (Asistent Manager/Recepționer/Secretară) Responsabilitati Rolul tău alături de noi este să: Primești, sortezi și înregistrezi corepondența Scanezi documentele recepționate și să le distribui către departamente Gestionezi registrul de intrări/ieșiri al companiei Acorzi sprijin Departamentului Juridic pentru obținerea semnăturilor pe contracte Emiți împutern
SUPERBET ONLINE

Media netă estimată pe baza celor 1112 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

OFFICE ASSISTANT


Scurta descriere a companiei Yusen Logistics a fost înființată în 1955 și are o rețea de logistica si transport care leagă Japonia, America, Europa, Asia de Est și Asia de Sud și Oceania și operează peste 631 de centre de distribuție în 47 de țări și regiuni, cu peste 24.967 de angajați în întreaga lume. Yusen Logistics (Romania) este unul dintre cei mai mari furnizori de servicii logistice din tara cu cea mai rapida creștere, avand aproximativ 1500 de angajati, ce activeaza in cele 12 locatii din Romania. Scopul companiei este acela de a furniza solutii complete pentru lantul de aprovizionare a unui portofoliu de clienti internationali de top din sectoarele de retail, auto, industrial si FMCG. Compania opereaza si intr-un terminal intermodal (BIRFT - Bucharest International Rail Freight Terminal), care asigură servicii de transport feroviar între portul Constanța și București. Yusen Logistics (România) completează oferta de servicii cu o echipă internă de experți în domeniul vamal și
YUSEN LOGISTICS (ROMANIA)

Media netă estimată pe baza celor 1044 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Office Assistant


Scurta descriere a companiei Ne dorim să devenim un important furnizor de servicii de resurse umane în România, oferind soluții inovatoare, adaptate provocărilor candidaților. Email: [email protected] Cerinte Ce căutăm: • Abilități de comunicare scrisă și verbală; • Cunoașterea limbii engleze la un nivel mediu; • Abilități de organizare; • Cunoașterea pachetului Microsoft Office; Responsabilitati Responsabilități: • Programarea de întâlniri și menținerea calendarelor actualizate; • Sortați și distribuiți corespondența și pachetele primite; • Pregătiți corespondența de intrare/ieșire; • Mențineți fișiere și înregistrări exacte și actualizate; • Deplasarea la Instituțiile Statului; • Asistență la pregătirea rapoartelor și prezentărilor. Alte informatii Ce oferim? • Pachet salarial 2500 de lei net; • Abonament medical la Clinica Medicover; • Decontarea abonament transport; • Tichete de masă în valoare de 30 de lei/zi; • Plată cursuri de formare profesională; • Oportunitatea de a p
TRENKWALDER

Media netă estimată pe baza celor 1092 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Office Assistant


Scurta descriere a companiei Cerinte Candidatul Ideal: Căutăm OFFICE ASSISTANT care să preia o parte din joburile administrative ale biroului. Candidatul(a) ideal(ă): - Organizare și prioritizare: nicio zi nu este la fel, noul nostru coleg ar trebui să simplice comunicarea internă, să prioritizeze joburile, să ofere suport acolo unde este nevoie: facturare, raportare, import produse etc - Bun la cifre, bun la MS Office, deschis să învețe, verificare și pregătire diverse rapoarte etc - Spirit practic, flexibilitate: abordare practică și rațională a joburilor de zi cu zi. Responsabilitati - Să lucreze direct cu MANAGER-ul pentru a organiza și prioritiza joburile administrative: facturare, raportare către autorități, pregătirea diverselor documente zilnice - Suport pentru echipa de marketing când este nevoie - Capacitate de a respecta termene limita Alte informatii Beneficii: - salariu motivant - tichete de masa : 630 RON / luna (30 RON / zi) - decont transport : 150 RON net / luna - prog
ERPA PREMIUM VISION

Media netă estimată pe baza celor 1069 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.