Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2712 Locuri de Munca Specialist Achizitii - Joburi Specialist Achizitii

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2712 Locuri de Munca Specialist Achizitii - Joburi Specialist Achizitii

Cauta printr-o varietate mare de joburi Specialist Achizitii si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Specialist Achizitii si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Achizitii


Candidatul ideal - Studii superioare de licenta finalizate in domeniul vanzari, management- Experienta minima de 3 ani pe o pozitie similara- Competente digitale avansate de Office (Word, Excel, etc.)- Abilitati excelente de comunicare scrisa si orala in limba engleza- Rapiditate si acuratete in indeplinirea sarcinilor- Atentie distributiva si buna observatie a detaliilor- Abilitate de lucru cu termene limita- Persoana responsabila si organizata, capabila pentru lucru in echipa- Aptitudine de comunicare si negociereDescrierea jobului - Coordonarea operatiunilor logistice , interactiunea cu furnizorii externi- Verificarea comenzilor sub aspectul corectitudinii lor si operarea in sistemul de gestiune- Solicita oferte de pret, face comparatii complete si propune conducerii achizitii care se incadreaza in parametrii de buget- Verifica facturi primite de la furnizori pentru conformitate cu comenzile lansate si livrate- Identifica solutii de optimizare a costurilor si a timpilor de livrare-
NOVO HARDWARE DOORS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1689 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Junior Specialist Achizitii /​ Buyer


Descrierea jobului Cautam un Junior Specialist achizitii non-comerciale pentru unul dintre clientii nostri. Contractul de munca este pe durata determinata de 1 an, cu posibilitate de prelungire.Esti candidatul potrivit daca ai: Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare; Experienta in achizitii non-comerciale constituie un avantaj Cunostinte utilizare functii Microsoft Excel: Pivot Table, Vlookup. Cunostinte de limba engleza la nivel conversational; Abilitati de comunicare si negociere; Atitudine proactiva, centrata pe identificarea de solutii; Dorinta de crestere si evolutie profesionala.Responsabilitati: Mentine relatii de colaborare cu furnizorii existenti si identifica noi furnizori; Negociaza cu furnizorii conditiile de achizitie, preturile si termenele de plata; Efectueaza comenzile si urmareste termenele de livrare; Verifica stocurile pentru a evita situatiile de “out of stock”; Colaboreaza cu celelalte departamente; Intocmeste rapoarte periodice.Salariu si beneficii
EUROANSWER SRL

Specialist Achizitii Junior


Candidatul ideal Cunostinte cu privire la legislatia in vigoare in domeniul comercial Experienta de minim 1 an pe un post similar (Administrativ, Achizitii) Limba engleza nivel avansat Studii superioare Cunostinte operare PC, in special pachetul Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) Avantaj, Facultatea de Constructii.CALITATI PERSONALE: Abilitati de management Excelente abilitati de negociere Bun organizator de timp si resurse Persoana cu initiativa, autonoma Excelente abilitati de comunicareDescrierea jobului Propune, implementeaza si actualizeaza cadrul in care se va derula procesul de achizitii bunuri si servicii in New Kopel Group (ofertare, contractare, derulare contract) Selecteaza si evalueaza furnizorii de produse si servicii Negociaza obtinerea celor mai bune conditii comerciale si tehnice pentru bunurile si serviciile achizitionate Dezvolta si mentine relatia cu furnizorii Negociaza contractele de achizitie din punct de vedere comercial si mediaza posibilele obiectiuni S
NEW KOPEL ROMANIA S.​R.​L.​

Specialist Achizitii Materiale Constructii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate (Universitate Tehnică de Construcții);Experiență în Achizitii în domeniul construcțiilor;Cunoaşterea din punct de vedere tehnic a materialelor şi echipamentelor de construcţii, respectiv instalaţii utilizate;Cunoaşterea furnizorilor de materiale de construcţii, respectiv instalaţii;Cunoaşterea modalităţilor de evaluare a furnizorilor, clasificare, urmărire;O bună înţelegere a raportului preţ-calitate şi o judecată justă şi practică;Orientare către client şi către căutarea de soluţii;Cunoașterea legislației în domeniu;Abilităţi de comunicare şi negociere cu furnizorii;Abilităţi de organizare şi prioritizare;Capacitate de a respecta termenele și orientare către rezultat;Capacitate de lucru în echipaDescrierea jobului Coordoneaza sistemul de comenzi, centralizeaza achizitiile, selecteaza ofertele, evalueaza diversele canale de aprovizionare in functie de calitate, servicii si costuri;Negociaza preturile de achizitie cu furnizorii, incheie cont
ADURO S.​R.​L.​

Purchasing Specialist /​ Achizitor Extern


Candidatul ideal Dorim să adăugăm în echipa noastră un profesionist dedicat și pasionat de domeniul achizițiilor externe. Suntem în căutarea unui Purchasing Specialist cu abilități remarcabile în negociere și gestionare a relațiilor cu furnizorii. Dacă ești un expert în identificarea oportunităților de reducere a costurilor și ai experiență în gestionarea lanțului de aprovizionare internațional, te invităm să aplici pentru această poziție. Engleza avansat scris/vorbit - minim C1; Cunostinte operare Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint); Disponibilitate la program prelungit si delegatii externe; Imaginatie si spirit de observatie bine dezvoltate; Abilitati foarte bune de comunicare si negociere, fermitate, discernamant, integritate, responsabilitate.Descrierea jobului Identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori; Expedierea si urmarirea comenzilor de aprovizionare pana la receptia finala; Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitii/livrare in veder
RURIS IMPEX SRL

Specialist Achizitii /​ Buyer


Candidatul ideal studii superioare: experienta in domeniul achizitilor cunoasterea legislatiei nationale aplicabila in domeniul achizitiilor; certificat de absolvire a unui curs de Achizitii – prezinta avantaj; abilitati de utilizare MS Office (Word, Excel); abilitatea de a rezolva sarcini multiple cu termene limita; abilitati organizatorice, interrelationare si negocierea situatiilor problematice; abilitatea de a lucra independent cat si in echipa; capacitate de analiza si sinteza a informatiei putere de decizie, asumare de responsabilitati.Descrierea jobului Asigura achizitia de produse si de echipamente necesare pentru activitatea desfasurata de companie, in conformitate cu planul de aprovizionare aprobat; Identifica, daca este cazul, furnizori pentru fiecare solicitare aprobata si intocmeste raportul de evaluare a performantelor furnizorilor, pentru a asigura cel mai bun raport calitate-pret; Urmareste permanent stocurile si livrarile in functie de prognozarea, planificarea si prog
HOTEL NEW MONTANA SRL

Specialist Achiziții


Candidatul ideal Compania Noastră – IDEAL FEROLUC SRLSuntem o organizație lider în industria sa, recunoscută pentru inovație și calitate. În cadrul eforturilor noastre de a menține și a îmbunătăți standardul serviciilor noastre, căutăm un Specialist Achiziții entuziast și dedicat. Rolul este esențial pentru optimizarea proceselor noastre de achiziție și susținerea creșterii continue a companiei.Candidatul IdealExperiență și Educație: Absolvent de studii superioare, preferabil în domeniul ingineriei sau studii tehnice. Experiența în domeniul achizițiilor și cunoașterea legislației aplicabile sunt esențiale. Un curs de specializare în Achiziții reprezintă un avantaj.Aptitudini Tehnice: Excelente cunoștințe de MS Office, cu accent pe Excel. Capacitatea de a gestiona și analiza baze de date complexe este crucială.Competențe Lingvistice: Bune cunoștințe de limba engleză, atât scris cât și vorbit, pentru a facilita comunicarea eficientă cu furnizorii internaționali.Aptitudini Personale: Căut
IDEAL FEROLUC SRL

Media netă estimată pe baza celor 1617 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii Junior


Candidatul ideal Ne dorim sa fii colegul nostru, si ne-ar placea sa: Nivelul de studii: studii superioare- economice sau juridice. Calificarea necesara: cunostinte bune PC ( Microsoft Office: Word, Excel - nivel peste mediu, Outlook, PowerPoint); Operarea in programul Gestoc constituie avantaj; Experienta de lucru necesara: minim 2 ani experienta pe o pozitie similara, constituie un avantaj experienta pe o pozitie similara in domeniul medical. Cunoștințe de limbă engleză la nivel mediu, minim B2. Abilități și cunoștințe profesionale: Tehnici de argumentare Tehnici de negociere Abilitati de comunicare asertiva Abilităti de analiză si sinteza Abilitati de prioritizare a sarcinilor si proiectelor Abilitati de derulare simultana de proiecte multiple Cunostinte comerciale (comenzi, contracte,facturi, ordine de plata, receptie)- nivel mediu Caracteristici comportamentale: Integru, etic, loial Organizat Orientare către rezultate Preocupat de calitate, structura si ordine Atitudine deschisă, p
GRAL MEDICAL SRL

Specialist achizitii


La ENGIE Romania, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem.În prezent, căutăm o persoană care să aibă experiență în domeniul de achiziții/aprovizionare pentru a se alătura departamentului de ACHIZITII, în calitate de SPECIALIST ACHIZIȚII. Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, trimite-ne CV-ul tău. Ne poți ajuta să construim un ENGIE mai bun. Totul începe cu angajați remarcabili. Totul începe cu tine.Ce vei face: Te vei asigura de derularea procesului de achiziții de la primirea solicitării, organizarea procedurii, semnarea contractului și monitorizarea derulării acestuia. Vei derula achiziții publice prin sistemul de achiziții publice. Vei oferi consultanță clienților interni cu privire la redactarea cerințelor din caietul de sarcini aferent demarării procedurii de a
ENGIE

Media netă estimată pe baza celor 1714 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Specialist Achizitii


Scurta descriere a companiei Help Net este organizația care știe că succesul depinde în primul rând de oamenii pe care îi are și de calitatea serviciilor oferite pacienților.În echipa Help Net, valorile care ne ghidează sunt: ​​respect, inițiativă, încredere și responsabilitate. Dacă te identifici cu aceste valori și crezi în Bine, te asteptăm in echipa Help Net.Vino la Bine! Construiește-ți o carieră din a face bine! Cerinte • Studii superioare (economice sau marketing constituie un avantaj);• Minim 2 ani experienta intr-un rol similar in achizitii sau Category Management;• Cursuri de negociere, marketing si vanzari constituie avantaj• Cunoșterea specificului pieței farma constituie un avantaj;• Operare PC: Word, Excel, PowerPoint, programare de baze de date• Cunoștințe de limbă engleză, nivel mediu - avansat;• Gandire analitica, rezolvarea problemelor, luarea deciziilor, lucru in echipa. Responsabilitati • Implementeaza si urmareste conditiile comerciale standard care au fost negocia
Help Net

Media netă estimată pe baza celor 2764 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Specialist Achizitii (key Account Specialist)


Candidatul ideal Cerințe: Studii superioare (economice sau marketing constituie un avantaj); Minim 2 ani experienta intr-un rol similar in achizitii sau Category Management; Cursuri de negociere, marketing si vanzari constituie avantaj Cunoșterea specificului pieței farma constituie un avantaj; Operare PC: Word, Excel, PowerPoint, programare de baze de date Cunoștințe de limbă engleză, nivel mediu - avansat; Gandire analitica, rezolvarea problemelor, luarea deciziilor, lucru in echipa.Descrierea jobului Rol: Desfasoara operatiuni de implementare si urmarire a contractelor negociate pentru toate marfurile achizitionate conform portofoliului alocat si a contractelor de prestari servicii.Responsabilități: Implementeaza si urmareste conditiile comerciale standard care au fost negociate cu furnizorii; Verifica si urmareste acordarea rabaturilor, discount-urilor, atingerea targetului conform contract; Actualizeaza constant fisierul fiecarui furnizor din Portofoliu, si notele de credit; Trans
FARMEXIM SA

Buyer /​ Specialist Achizitii


Candidatul ideal Buyer / Specialist achizitii in Cluj-Napoca Studii superioare in domeniul inginerie (studii tehnice); Experienta anterioara pe o pozitie similara de 1-2 ani; Abilitati de negociere cu furnizorii; Abilitati de analiza, sinteza si interpretare a informatiilor; Abilitati de analiza si evaluare a furnizorilor; Spirit de echipa, proactivitate, adaptabilitate; Cunostinte bune de utilizare MS Office; Cunostinte avansate de limba engleza (scris, vorbit);Avantaje: Experienta anterioara sau familiaritate cu echipamentele electrice; Cunostinte de limba germana; Cunostinte ERP Navision.Descrierea jobului Responsabilitati: Inregistrarea, analiza si negocierea ofertelor; Emiterea comenzilor catre furnizori; Urmarirea termenelor convenite; Verificarea si inregistrarea facturilor de la furnizori; Urmarirea stocurilor; Mentinerea legaturii cu furnizorii actuali; Contact permanent scris si telefonic cu furnizorii.Beneficii: Salariu competitiv + bonusuri de performanta; Program flexibil
ELECTROGLOBAL S.​A.​

Specialist Achizitii Interne/​externe


Candidatul ideal Bun negociator, experiență în derularea proceselor de achiziții, o persoană energică și hotărâtăStudii superioare în domeniul economic, administrativ sau tehnic;Cunoștințe relevante în desfășurarea activităților de cumpărare;Experienta in domeniul comercialCunoasterea pietei de produse medical-farmaceutice si a particularitatilor acesteia;Experiență în achiziții, aprovizionare sau vânzări constituie avantaj;Abilitatea de a lucra în echipă;Capacitate de planificare, organizare și prioritizare;Cunoștințe foarte bune de limba engleză (scris și vorbit);Experiență în utilizarea Excel la nivel avansat;Perseverență, atenție la detalii și adaptabilitateDescrierea jobului Descrierea jobuluiAchizitii furnizori interni/externiGestionarea intregului proces de achizitie de la solicitarea initiala pana la livrarea marfii in depozitul propriu;Realizeaza analize comparative pentru a asigura alegerea ofertelor cu cel mai bun raport pret-calitate;Stabileste contacte cu noi furnizori pot
AIS PHARMA SRL

Specialist Achizitii (aprovizionare)


Candidatul ideal Persoana cu studii superioare, cunoasterea limbii engleze, capacitati analitice si de comunicare.Descrierea jobului Salariul 3500 RON + KPIResponsabilitati de baza:- Gestionarea cu procesul de achizitii ( aprovizionare cu marfa): analiza stocurilor, plasarea si receptionarea comenzilor de marfa, introducerea in soft.- Mentinerea relatiilor cu furnizorii de roduse.- Gestionarea cu nomenclatorul de marfa.
CREAVITA FOOD COMPANY S.​R.​L.​

Specialist Achizitii Si Logistica- Otopeni


Candidatul ideal Căutăm un profesionist dinamic și proactiv pentru a ocupa poziția de Specialist Achizitii si Logistica în cadrul echipei noastre. Persoana potrivită va fi responsabilă de gestionarea eficientă a proceselor logistice si de achizitii, inclusiv contractarea transportului containerizat pentru importuri pe mare, organizarea transportului terestru pe camioane și coordonarea activităților cu comisionarii vamali. Este importanta gestionarea eficienta a achizitiilor, colaborând strâns cu furnizorii alocati pentru a asigura un flux eficient de achiziție.Descrierea jobului Responsabilități Principale:Achiziții:Relația cu Furnizorii: Comunicare constantă cu furnizorii alocati pentru a înțelege nevoile și a asigura alinierea cu strategia companiei. Negocierea condițiilor comerciale și termenelor de livrare.Gestionarea Fluxului de Achiziție: Determinarea necesarului de comandat și urmărirea nivelului de stocuri. Plasarea și monitorizarea comenzilor pentru a asigura livrarea la timp.
STIFT LUX DESIGN S.​R.​L.​

Specialist Achizitii Publice In Sistemul Seap


Candidatul ideal Electric Servcom caută să își extindă echipa cu un Expert in achizitii publice, care să gestioneze eficient achizițiile prin Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP).Suntem în căutarea unei persoane cu experiență solidă în achiziții publice, care să contribuie activ la optimizarea proceselor noastre de achiziție și să asigure conformitatea cu standardele legale și etice.Minim 4 ani de experiență în achiziții publice, cu utilizare avansată a sistemului SEAP și pregătirea documentațiilor de atribuire.Analizarea specificatiilor tehnice/cerinte de business in vederea demararii procesului de achizitiiIntocmirea documentatiei necesara procesului de achizitii conform legislatiei achizitiilor publice in vigoareDemararea si derularea procesului de achizitii pana la semnarea contractului (selectie furnizori, cerere de oferta, calificare, analiza oferte, contract)Descrierea jobului Gestionarea achizițiilor si coordonarea procesului de achiziții publice conform legislației
ELECTRIC SERVCOM SRL

Consilier Vanzari Auto /​ Specialist Achizitii


Candidatul ideal Acest rol este o oportunitate extraordinară pentru un consilier de vânzări cu experiență, cu un nivel ridicat de energie și plin de dorința de a face performanță. Ca și Consilier Vânzări/ Specialist achizitii auto, veți fi responsabil de dezvoltarea portofoliului de clienți actuali și potențiali ai companiei.Obligatoriu permis cat B, minim 2 ani. Descrierea jobului Consilierea clienților în vederea achiziției autoturismului dorit si găsirea celor mai bune soluții pentru satisfacția cliențilorPrezentarea statică si dinamică a autovehiculului, cu efectuarea test drive-ului propriu-zisPromovarea serviciilor oferite: finanțare, buy-back, post-vânzareÎncheierea vânzării și redactarea documentelor legate de vânzareLivrarea autoturismului către clientUrmărirea rezultatelor gradului de satisfacție clienți, identificarea de soluții/acțiuni și implementarea lor în scopul îmbunătățirii satisfacției cliențilorDesfășurarea activității de cercetare în domeniul auto si urmărirea tend
SUPER SMART CHOICE SRL

Specialist Achiziții Internaționale și Logistică


Candidatul ideal Experiență anterioară în domeniul achizițiilor, preferabil într-un mediu internațional dar si national.Abilități excelente de negociere și de comunicare, cu o capacitate demonstrată de a obține rezultate pozitive în relațiile cu furnizorii.Cunoștințe solide în logistică și în gestionarea lanțului de aprovizionare.Abilitatea de a lucra eficient sub presiune și de a prioritiza sarcinile într-un mediu dinamic.Diploma de studii superioare în domeniul relevant.Descrierea jobului #Identificarea și evaluarea furnizorilor internaționali și naționali pentru materialele și produsele cosmetice,menaj ,parfumerie,odorizare necesare în activitatea noastră profesională de comert.Negocierea contractelor pentru achiziții, asigurând cele mai bune condiții de cost și calitate.Monitorizarea și gestionarea lanțului de aprovizionare, asigurându-ne că toate materialele și echipamentele ajung la destinație la timp și conform standardelor noastre de calitate.Colaborarea strânsă cu echipele int
DAXI CLEANING SRL

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Specialist Achizitii / Buyer In Cluj-Napoca Experienta in domeniul achizitiilor; Cunostinte in utilizarea calculatorului si rapiditate de operare; Abilitati de negociere, analiza, sinteza, previziune si planificare; Cunoasterea limbii engleze; Permis de conducere cat. B; Abilitati de rezolvare a situatiilor neprevazute, rapiditate, promptitudine; Esti o persoana organizata si cu o mare atentie la detalii; Esti un foarte bun negociator si ai foarte bune abilitati de comunicare; Ai o atitudine pozitiva si orientata spre rezultate.Descrierea jobului Responsabilitati: Se ocupa de identificarea si achizitionarea tuturor componentelor electronice necesare in procesul de reparatii; Intretine relatiile cu furnizorii existenti atat din tara cat si din strainatate; Efectueaza comenzi, urmareste termenele de livrare; Identifica furnizori noi si se asigura de cel mai bun raport calitate-pret; Solicita oferte de pret si se ocupa de comenzile de piese electronice; Negociaza constant
ULTRATECH INT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1650 de salarii introduse în Salario: 4998 RON/Luna

Specialist Achizitii Internaționale Si Logistica


Candidatul ideal Experiență anterioară în domeniul achizițiilor, preferabil într-un mediu internațional dar si national.Abilități excelente de negociere și de comunicare, cu o capacitate demonstrată de a obține rezultate pozitive în relațiile cu furnizorii.Cunoștințe solide în logistică și în gestionarea lanțului de aprovizionare.Abilitatea de a lucra eficient sub presiune și de a prioritiza sarcinile într-un mediu dinamic.Diploma de studii superioare în domeniul relevant.Descrierea jobului #Identificarea și evaluarea furnizorilor internaționali și naționali pentru materialele și produsele cosmetice,menaj ,parfumerie,odorizare necesare în activitatea noastră profesională de comert.Negocierea contractelor pentru achiziții, asigurând cele mai bune condiții de cost și calitate.Monitorizarea și gestionarea lanțului de aprovizionare, asigurându-ne că toate materialele și echipamentele ajung la destinație la timp și conform standardelor noastre de calitate.Colaborarea strânsă cu echipele int
DAXI CLEANING SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2712 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.