Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2300 Locuri de Munca Secretara - Joburi Secretara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2300 Locuri de Munca Secretara - Joburi Secretara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager /​ Secretara


Candidatul ideal Pregatire:- absolvent al unei forme de învățământ superioareAptitudini: - inteligență (gândire logică, memorie);- corectitudine, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu oamenii;Atitudini: - sincer, dispus la colaborareDescrierea jobului Responsabilități și sarcini: - cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet- limba engleză scris/vorbit- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp- capacitate de a respecta termene limită- atenție către detalii- plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi- responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate- îndeplinirea activităților zilnice de secretariat- preluarea și direcționarea apelurilor telefonice si ale e-mailurilor, administrarea conturilor digitale existente si crearea de altele noi ( in functie de necesitati)- primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societat
SONYA MOD SA

Secretara (contract Pe Perioada Determinata)


Candidatul ideal Vino sa iti implinesti propriul vis: sa ai un job sigur, intr-o echipa unde vocea iti este ascultata, sa fii incurajat si ajutat sa inveti!Acum este vremea ta!Cerinte:Studii medii sau superioare.Ai, de preferat, experienta in activitati precum secretariat, receptie, HR si/sau in zone de interactiune cu clientii/ asistenta clienti.Limba engleza.Utilizator MS Office (Word, Excel).Esti o persoana dinamica si entuziasta, ai o atitudine proactiva si bune abilitati de comunicare si relationare interpersonala.Esti organizat/a si atent/a la detalii.Descrierea jobului Rolul tau:Coordonarea documentelor si corespondentei (corespondenta interna/externa, contracte comerciale, facturi samd).Asigurarea activitatilor administrativ-logistice corelate activitatii departamentale.La Alpha Bank ne bucuram de: Asigurare medicala (putem alege dintr-o gama de furnizori).Tichete de masa in format electronic.Zi de nastere libera si de multe altele...Demersul de recrutare se desfasoara in baza
ALPHA BANK ROMANIA SA

Secretara/​asistent Manager


Candidatul ideal Persoana cu min.5 ani experienta in gestionarea documentelor unei societati comerciale; Absolvent de studii medii/ superioare; Cunoștințe bune operare PC MSOffice, WORD, EXCEL, navigare internet Abilitati de organizare si prioritizare a activitatii, de respectare a termenelor limita; Atentie distributiva, dinamica, ordonata, atenta la detalii, riguroasa; Seriozitate, punctualitate si implicare; Claritate si coerenta in exprimarea scrisa si orala. Capacitate de analiza si sinteza; Profesionalism, spirit de echipa si aptitudini de comunicare; Păstrarea confidențialității datelor la care are accesConstituie un avantaj : Experienta anterioara pe un post similar constituie avantaj; Cunoasterea platformei SEAP constituie avantaj, fara a fi raspunzatoare de licitatii; Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timpDescrierea jobului Operatiuni specifice activității de secretariat; Organizarea si asigurarea necesarului pentru buna desfasurare a a
OK GUARD SRL

Secretara Agentie Imobiliara


Candidatul ideal ​Dorești să îți începi o carieră în domeniul imobiliar, dar nu știi de unde să începi acest proces? Sau nu vrei să începi din start cu tranzacțiile, dar vrei să vezi cum e mersul lucrurilor într-o agenție imobiliară?Vă oferim un post disponibil de Secretara în domeniul imobiliar. Dacă te consideri o persoană sociabilă, determinată și perseverentă în acțiuni, agenția noastră poate fi locul potrivit pentru dezvoltarea ta profesională!Descrierea jobului Ce atribuții vei avea?- recepționarea apelurilor și mesajelor din partea clienților- căutarea de oferte imobiliare de pe piață, care să fie în acord cu nevoile și dorințele clienților- (re)actualizarea portofoliului de oferte al agenției- păstrarea legăturii cu clienții firmei(telefonic, prin mail sau față în față)- cunoașterea în timp util a actualizărilor din baza de date- cunoașterea serviciilor firmei și a avantajelor colaborării cu acestea pentru clienți- promovarea ofertelor firmei prin diverse canale de publicitate-
ASENTRA HR SRL

Secretara/​asistent Manager


Candidatul ideal - Abilitati foarte bune de comunicare si relationare- Atitudine pozitiva cu spirit de initiativa si atentie la detalii- Bune abilitati de planificare, organizare si gestionarea a situatiilor- Cunostinte operare PC: pachetul Office (Word, Excel)- Cunostinte minime de limba engleza- Persoana dinamica- Rezistenta la situatii de stresDescrierea jobului - Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat- Preia si directioneaza apelurile telefonice- Distribuie corespondenta primita catre persoanele / departamentele carora le-a fost adresata- Preia, sorteaza, inregistreaza, indosariaza si arhiveaza corespondenta primita- Copiaza / redacteaza / tehnoredacteaza diferite materiale- Asigurarea activitatilor de protocol- Atributii administrative/secretariat- Salariu atractiv
MAKSAN TECHNO GRUP SRL

Asistent Manager/​ Secretara


Candidatul ideal MEDITERANA IMPORT EXPORT SRL este companie care s-a remarcat in domeniul : import si distributie pe piata romaneasca si UE a produselor chimice , fiind unul dintre cei mai importanti operatori in acest sector . Sediul societatii este in Bucuresti, Sos. Pipera nr.61, sector 2Cerintele noastre pentru aceasta pozitie sunt: Persoana dinamica, operativa, responsabila si de incredere, cu atentie distributiva si pentru detalii Bune abilitati de planificare si organizare a activitatilor Cunostinte MS Office si Internet Sociabil si comunicativ Notiuni elementare de facturare, evidenta primara, secretariat; Cunostinte de limba engleza. Studii medii/superioare Persoana serioasa si corectaDescrierea jobului Responsabilitatile tale principale pentru aceasta pozitie vor fi: Promovarea imaginii firmei prin activitatea pe care o desfasoara Inregistrarea tuturor documentelor in registrele de intrare/iesire dupa caz si distribuirea lor catre compartimente, transmite la timp documentele
MEDITERANA IMPORT EXPORT SRL

Secretara /​ Responsabil Administrativ


Candidatul ideal Ne marim echipa!Având sediul în Cluj-Napoca suntem în căutarea unei persoane proactive care va asigura suport administrativ preponderent pentru conducere, dar si pentru colegii din companie.Cautam o persoană atentă la detalii, responsabila, deschisa la nou, organizata și care sa interacționeze ușor cu personalul si colaboratorii companiei. Avem nevoie de un membru de bază al echipei, discret, cu dorința de a învăța și de a construi o carieră solidă.Profilul Dvs.:• Cunoștințe foarte bune de operare PC (Libre resp. pachetul MS-Office)• Cunoștințe avansate de limba engleza (nivel scris/ citit/ vorbit)Descrierea jobului Oferta noastră:• Un loc de muncă stabil• Salariu atrăgător• Asigurare medicală şi tichete de masă• Iniţiere completă la noul loc de muncă• Posibilitatea de a introduce idei proprii şi de a fi creativ• Sarcini de serviciu variate şi provocatoareVeți face parte dintr-un colectiv de oameni deschiși, care vă vor ajuta să vă integrați cât mai ușor.
BKS ENGINEERING SRL

Asistent Manager /​ Secretariat Cu Germana


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Secretariat - Limba Persana


Candidatul ideal Secretar / Secretara / Asistent manager•Diplomă de liceu.• 1-2 ani de experiență într-un rol de suport administrativ.• Este necesară rezidența românească.• Abilități puternice de comunicare scris și verbal în limba română.• Cunoștințe avansate ale pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).Descrierea jobului Aceasta este o poziție full-time, on-site situată în București, pentru un pozitia de secretariat Iranian. Secretarul/a va fi responsabil să ofere suport administrativ conducerii noastre, asigurând o funcționare lină a biroului și contribuind la succesul companiei noastre.Responsabilități• Gestionarea calendarelor, programarea întâlnirilor și coordonarea aranjamentelor de călătorie pentru directori.• Organizarea și menținerea fișierelor și a documentelor confidențiale.• Gestionarea corespondenței primite și trimise, inclusiv e-mailuri, rapoarte și alte documente.• Asistență pentru management cu introducerea datelor, pregătirea rapoartelor și comunicarea cu f
AG TIMBER GROUP S.​R.​L.​

Referent De Specialitate- Secretariat


Candidatul ideal Cerințe:- Studii superioare- Limba germană și engleză- Experiență în domeniu constiuie avantaj- Competențe în utilizarea pachetului Microsoft Office,- aptitudine de comunicareDescrierea jobului ​Atribuții principale-Ține evidența documentelor intrate și ieșite din cadrul instituției prin registrul de intrări-ieșiri;-Ține evidența audiențelor la conducerea instituției-Primește, înregistrează și repartizează corespondența compartimentelor destinate;-Redactează documente în limbile: română, germană, engleză la solicitarea direcțiunii;
TEATRUL GERMAN DE STAT

Secretariat Birou Notarial


Candidatul ideal - cunostinte operare PC, MS Office – Word, Excel, navigare internet;- persoana dinamica, organizata, ordonata;- corectitudine, seriozitate, responsabilitate;- capacitate de adaptare si invatare rapida.Descrierea jobului - tehnoredactare acte notariale (procuri, declaratii, contracte etc);- redactare corespondenta catre institutii publice, persoane fizice si juridice;- relatie cu colaboratorii, personal, telefonic sau e-mail;- interogare/inscriere in registrele nationale notariale;- alte activitati specifice activitatii notariale.
SOCIETATE PROFESIONALĂ NOTARIALĂ MEIROU MIHAI GABRIEL I MEIROU CARMEN

Consilier Juridic /​ Personal Secretariat


Candidatul ideal abilitati officeDescrierea jobului redactare documente, comunicare documente
BIROU EXECUTOR JUDECATORESC - NICULAE GEORGE

Secretara Receptie Office (debutant) - M/​f


Candidatul ideal Daca esti la inceput de cariera, motivat/a de provocari si doresti sa progresezi in mod continuu, atunci ai atributele principale necesare pentru a fi parte din echipa noastra pe pozitia de Secretara receptie office/ Asistent manager (debutant) - m/f. Ideal ar fi sa indeplinesti si cerintele de mai jos:- studii superioare;- bune cunostinte de operare PC;- cunoasterea limbii engleze la nivel mediu-avansat reprezinta un avantaj;- excelente abilitati de comunicare, relationare, organizare;- prezenta agreabila, zambitoare, pozitiva.Descrierea jobului Te intrebi care iti vor fi responsabilitatile?- executi lucrari de secretariat/ receptie office la sediul central al Dinamic 92 Distribution;- executi lucrari de registratura;- executi activitati ce tin de protocol (primirea vizitatorilor si a partenerilor de afaceri, pregatirea corespondentei protocolare cu ocazia diferitelor evenimente, etc);- operezi si inregistrezi documente specifice in sistem;- tii evidenta formularelor
DINAMIC 92 DISTRIBUTION SRL

Secretar Procuratura - Constanta


Candidatul ideal • Student sau absolvent studii juridice;• Atentie la detalii si bune abilitati de organizare;• Persoana perseverenta, capabila sa livreze in termene stranse;• Bune abilitati in lucrul cu calculatorul;• Permis de conducere categ B poate constitui un avantaj.Descrierea jobului • Furnizeaza servicii-suport pentru specialistii din domeniul juridic privind activitatile de comunicare, documentare si de coordonare interna;• Aplica cunostintele de specialitate privind terminologia si procedurile legale;• Prelucreaza informatiile in sistemul informatic intern;• Efectuează rapoarte privitoare la rezultatele obtinute.
EOS KSI ROMANIA SRL

Secretar Centru Formare Profesionala


Candidatul ideal Persoana dinamica; Capacitatea de coordonare si organizare; Abilitati comunicare excelente in vederea transmiterii corecte a ofertelor firmei; Abilitatea de a colabora cu colegii de serviciu de la centrele din tara ; Cunostinte de operare calculator, pachet Office, social media : Dorinta de afirmare;Descrierea jobului Postul presupune promovarea, organizarea si defasurarea conform prevederilor legale si a normelor interne ale firmei a serviciilor oferite de societate, respectiv cursuri calificare/perfectionare acreditate de Ministerul Muncii Persoana selectata va trebui sa comunice cu potentialii clienti, prezentandu-le oferta societatii, sa stabileasca date de cursuri, date de examen, sala de curs, sa participe activ la intreg procesul de recrutare lectori/formatori, desigur avand in vedere cadrul legal de organizare a cursurilor acreditate ; Sa tina evidenta cursurilor organizate, sa asigure in general cadrul corect de desfasurare a acestora, sa comunice permanent cu
PROFESIONAL NEW CONSULT S.​R.​L.​

Secretar Procuratura - Sibiu


Candidatul ideal • Student sau absolvent studii juridice;• Atentie la detalii si bune abilitati de organizare;• Persoana perseverenta, capabila sa livreze in termene stranse;• Bune abilitati in lucrul cu calculatorul;• Permis de conducere categ B poate constitui un avantaj.Descrierea jobului • Furnizeaza servicii-suport pentru specialistii din domeniul juridic privind activitatile de comunicare, documentare si de coordonare interna;• Aplica cunostintele de specialitate privind terminologia si procedurile legale;• Prelucreaza informatiile in sistemul informatic intern;• Efectuează rapoarte privitoare la rezultatele obtinute.
EOS KSI ROMANIA SRL

Activitati De Secretariat Si Administratie/​ Asistent Manager


Candidatul ideal - Esti student/absolvent de studii superioare- Detii abilitati de comunicare si organizare, atentie distributiva si initiativa- Esti o fire sociabila si lucrezi usor cu oamenii- Ai o atitudine pro-activa – dorinta de a invata lucruri noi- In cazul in care detii cunostinte de contabilitate primara, acestea constituie un avantaj- Competente digitale obligatorii - operare PC (Pachetul Office) si utilizare a internetului – nivel avansatDescrierea jobului - Indexezi solicitarile angajatilor din companie si le transmiti departamentelor abilitate- Coordonezi si gestionezi procedurile PSI/SSM- Participi si interactionezi cu canditatii in procesul de recrutare si in pastrarea evidentei dosarelor fiecarui angajat- Intocmesti liste generale de necesar al companiei si gestionezi procesul de ofertare si achizitie- Participi si te implici in toate procesele de dezvoltare a departamentelor companiei conform indicatiilor primite- Participi in procesul formare al angajatilor din diferi
KOFF DISTRIBUTION SRL

Secretara /​ Lucrator Comercial Clinica Veterinara


Candidatul ideal Suntem clinici veterinare, ne aflăm în București, cartierul Drumul Taberei și căutăm un/o coleg/ă care să ne ajute în recepție.Despre tine la prima vedere:Ești iubitor de animale și oameni deopotrivă, bun comunicator și om de echipă, cu disponibilitate de a LUCRA ÎN TURE (program de 7 ore, de la 08.00 la 15.00 și de la 15.00 la 22.00) și 1 WEEKEND la fiecare 3 săptămâni (sâmbăta de la 08.00 la 18.00 și duminica de la 08.00 la 16.00).Ce altceva ne dorim?- Ai bune cunoștințe de operare calculator. Va fi nevoie să folosești frecvent emailul, telefonul, internetul, Google Calendar, Excel, Word, aplicația de programări pacienți, să operezi și să modifici baza de date de pacienți (nu te speria, baza de date și aplicația te învățăm noi cum le folosești, dar restul trebuie să le știi și să le faci și repede).- Empatia este a doua ta natură, dacă nu chiar prima. Uneori animăluțele sunt în stare gravă și stăpânii lor au nevoie de încurajare sau măcar de un zâmbet.- Ajuți clienți
AA MEDICAL VET SRL

Secretar Notariat /​ Tehnoredactor /​ Consilier Juridic


Candidatul ideal Dacă:- ești o persoană responsabilă,- interacționezi ușor cu alte persoane,- reziști la stres,- ești atent/ă la detalii,- te motivează atingerea rezultatelor,- tehnoredactezi rapid și precis,- scrii corect și citeț,- îți place să citești,- operezi cu ușurință calculatorul (Word),- știi să folosești email-ul, scannerul și imprimanta,- vorbești engleza la un nivel mediu.te așteptăm să aplici la acest job!CV-ul trebuie să conțină OBLIGATORIU specificarea liceului, iar dacă e cazul, a facultății şi a SPECIALIZĂRII (Ex: Facultatea de drept - Ştiinte juridice).Constituie avantaje dacă ai absolvit Facultatea de drept și cunoști limba maghiară.Descrierea jobului - vei tehnoredacta corect actele notariale după modele, și le vei adapta conform situațiilor întâlnite în practică, şi a legislației în vigoare;- vei prelua solicitările clienților și vei păstra legătura cu aceștia;- vei păstra legătura cu instituțiile care au legătură cu activitatea desfășurată (ANCPI, ANAF, primării,
BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL MOS ANCA LAURA

Secretar Birou Notarial Cu Experienta In Domeniu


Candidatul ideal Ne marim echipa. Cautam exclusiv un secretar notarial pentru gestionarea registrelor notariale si pentru activitatea cu cartea funciara.Cerinta obligatorie: Candidatul trebuie sa aiba experienta de minim 1 an in cadrul unui birou notarial privind partea de secretariat si aspectele de carte funciara , studiile juridice constituie un avantaj, sa fie o persoana comunicativa, deschisa si bine organizata ce vrea sa faca parte din echipa noastra pe termen lung.Descrierea jobului Atributii: gestionarea registrelor notariale; gestionarea activitatii cu cartea funciara; intampinarea si programarea clientilor; gestionarea activitatii de corespondenta; pregatirea actelor notariale; gestionarea activitatii de secretariat.
SOCIETATE PROFESIONALA NOTARIALA PROBITAS
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2300 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.