Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2300 Locuri de Munca Secretara - Joburi Secretara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2300 Locuri de Munca Secretara - Joburi Secretara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Administration Assistant/​ Secretara/​front Office


Candidatul ideal Our team is growing, and we are looking for a highly motivated person to join our team. This position is an excellent opportunity for those who are passionate about offering support to other team members and representing the first interface with third parties, either by face or in person. The role will support our rapidly growing and evolving businesses.At SOFMEDICA Group, we believe in Innovation, Quality and Education. In its 30 years of operation, SOFMEDICA has been placing paramount weight on educating both its employees, and the professionals using the state-of-art technologies promoted by the company.Candidate requirementsBachelor’s degreeProven PA, administration, or office assistant experiencePrevious work experience of minimum 2 years is requiredProficiency in MS Office (MS Excel and MS PowerPoint, in particular)Proficiency in English language both in writing and in speaking requiredSecond language like Hungarian, Bulgarian or Greek represents a strong advanta
SOF MEDICA SRL

Secretariat Administrativ Si Contabilitate Primara


Candidatul ideal Cerinte:- studii medii/superioare finalizate;- cunostinte de contabilitate primara;- abilitati de comunicare, spirit de lucru in echipa;- cunostinte operare baze de date si MS Office;- cunostinte operare contabila in WinMENTOR;-minimum 1 an experienta intr-un post similar.Descrierea jobului Responsabilități:- introduce, valideaza si prelucreaza datele, contabile, prin intermediul programului WinMENTOR;- verifica datele introduse in calculator cu datele din documentele primite sau emise;- centralizeaza datele pentru obtinerea de rapoarte;- inregistreaza facturile si incasarile;- lucreza cu documente specifice: facturi, chitante, bonuri fiscale, extrase, dispozitii de plata, ordine de deplasare si alte documente ce tin de zona contabilitatii primare;- indosarieaza si arhiveaza documetele;Beneficii:- salariu atractiv + bonuri de masa;- posibilitatea unei cariere pe termen lung;- alte beneficii în funcții de evoluție si rezultate.
EURO DEZMEMBRARI S.​R.​L.​

Secretar Administrativ In Activitate Juridica - Iasi


Candidatul ideal Candidatul ideal:• Este student sau absolvent studii superioare (de preferat studii juridice);• Detine abilitati bune de comunicare si lucru in echipa;• Este o persoana organizata, orientata catre client si rezultate;• Are atentie la detalii si rezistenta la rutina;• Detine capacitatea de a lucra sub presiunea unor termene stranse;• Demonstreaza buna cunoastere a MS Office, Microsoft Outlook, Internet.Descrierea jobului Responsabilitati: Asigura actualizarea datelor in sistem si monitorizeaza cazurile gestionate in cadrul echipei; Introduce in aplicatiile electronice informatii specifice departamentului, conform procedurilor de lucru; Colaboreaza cu departamente de suport ale companiei in vederea introducerii de informatii in baza de date; Verifica dosarele primite in format fizic, conform procedurilor de lucru; Este responsabil de expedierea corespondentei atat prin posta cat si prin servicii de curierat rapid; Asigura suport consilierilor juridici/avocatilor din cadr
EOS KSI ROMANIA SRL

Asistent Manager/​secretariat Si Logistica


Candidatul ideal asistent manager - aplicare si derulare/implementare proiecte europene, minimum 3 ani experienta , disponibilitate la deplasari (o data pe luna), permis conducere, limba engleza , abilitati de management, organizare si executive assistance, o buna cunoastere a departamentului de secretariat , experienta in domeniul publicitar constituie un avantaj.Descrierea jobului -monitorizeaza si implementeaza contractele aflate in derulare( procese verbale, rapoarte)-lucreaza in echipa-aptitudini de secretariat si organizare logistica-capacitate de atentie distributiva, buna organizare, managementul documentelor.
FLAROM ADVERTISING SRL

Asistent Manager- Secretariat Si Contabilitate Primara


Candidatul ideal Societate comercială de amenajari exterioare si constructii, cu sediul în București, zona Unirii, ne dorim alaturi o colega cu experienta pe un post similar intr-o companie de constructii, motivată, cu spirit de inițiativă și dorință de cunoaștere, cu atribuții în secretariat / administrativ / contabilitate primară, deținând un nivel mediu de experiență pentru aceste activități.Se oferă și se solicită seriozitate, stabilitate și profesionalism, pentru un salariu motivant.Este obligatorie deținerea de abilități solide în domeniul operării pe calculator (Microsoft Word/Excel).Pentru programări la interviu și relații suplimentare cu privire la cerințele postului pe care îl oferim, ne puteți contacta la numărul de telefon: 0736 /315. 673 (Daniel).Descrierea jobului Secretariat administrativ si contabilitate primara.Beneficii:-Salariu atractiv;-Locatie centrala; ( CITY BUSINESS CENTER);-Program de lucru: Luni- Vineri : 09.00-17.00;-Tichete de masa
CNC ROMCENTER SRL

Asistent Manager/​ Secretariat


Scurta descriere a companiei Kreativehr este o agenție de recrutare si selecție, cu capital autohton! Misiunea noastră este să formăm echipe de succes și să îmbunătățim mediul de afaceri din România, prin servicii de resurse umane de calitate. Cu pasiune, inovație și învățare continuă, servim clienții și candidații noștri pentru a promova starea de bine și dezvoltarea profesională. Identificam specialistul potrivit, pentru partenerii noștri de business, acoperind cele mai căutate industrii: Inginerie, Finanțe-Bănci, IT&C, Sales & Marketing, BPO/SSC. Cerinte Cerințe:- Minim 3 ani de experiență de lucru ca secretară sau asistent manager.- Cunoștințe de operare în MS Office (MS Excel și MS Outlook, în special)- Experiență practică în utilizarea mașinilor de birou (de exemplu, faxuri și imprimante)- Familiarizat cu instrumentele de programare a e-mailurilor, cum ar fi Teams- Abilități excelente de comunicare scrisă și verbal- Comunicare avansată în limba engleză, atât verbală, cât
KreativeHR Services

Secretar birou notarial


Scurta descriere a companiei Job Consult este o agenție de recrutare la nivel național, cu bazele în Cluj-Napoca. Ofertele de joburi sunt diverse, de la muncitori necalificați pana la poziții în învățământ, ingineri, PM sau directori. Cerinte Cerințe:Experiență anterioară în domeniul notarial constituie un avantaj.Cunoștințe solide în legislația română și în procedurile notariale.Abilități excelente de comunicare și atenție la detalii.Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită. Responsabilitati Responsabilități:Asistarea notarului în redactarea și întocmirea actelor și contractelor notariale.Verificarea documentelor în conformitate cu legislația în vigoare și cu cerințele notariale.Menținerea unei evidențe precise a documentelor și a arhivei biroului.Comunicarea eficientă cu clienții și asigurarea unui serviciu clienți de înaltă calitate. Alte informatii Beneficii:Program de lucru stabil de la 8:30 la 16:30, de luni până vineri.Salariu atractiv, în intervalul
Job Consult

Secretar Administrativ In Activitate Juridica,​ Bucuresti


Candidatul ideal • Este student sau absolvent studii superioare (de preferat studii juridice);• Detine abilitati bune de comunicare si lucru in echipa;• Este o persoana organizata, orientata catre client si rezultate;• Are atentie la detalii si rezistenta la rutina;• Detine capacitatea de a lucra sub presiunea unor termene stranse;• Are cunostinte despre procesul de executare silita;• Demonstreaza buna cunoastere a MS Office, Microsoft Outlook, Internet.Descrierea jobului Responsabilitati: Asigura actualizarea datelor in sistem si monitorizeaza cazurile gestionate in cadrul echipei; Introduce in aplicatiile electronice informatii specifice departamentului, conform procedurilor de lucru; Colaboreaza cu departamente de suport ale companiei in vederea introducerii de informatii in baza de date; Verifica dosarele primite in format fizic, conform procedurilor de lucru; Este responsabil de expedierea corespondentei atat prin posta cat si prin servicii de curierat rapid; Realizeaza vizite la
EOS KSI ROMANIA SRL

Asistent Manager /​ Secretara - Zona Moara Vlasiei (ilfov)


Candidatul ideal Locația job-ului: Str. Statorniciei Nr 12A, Moara Vlăsiei, IlfovPentru noi, candidatul ideal: Este o persoană organizată și atentă la detalii; Este o persoană flexibilă și rezistentă la stres; Are o puternică orientare către client; Are o bună capacitate de coordonare și de a realiza multiple sarcini; Are cunoștințe de contabilitate primară; Are cunoștință de limba engleză; Cunoaște programele Office (Word, Excel, PowerPoint).Constituie avantaj: cunoașterea programului SmartBill; cunoașterea platformelor online WordPress și Merchant Pro; deținerea permisului auto categoria B.Nu aplica dacă: nu ești o persoană ordonată și atentă la detalii; nu îți place să comunici frecvent cu alte persoane.Descrierea jobului Principalele responsabilități ale job-ului vizează: Comunicare permanentă cu clienții noștri și asigurarea de asistență individuală în vânzarea produselor; Menținerea legăturilor cu diverși furnizori, colaboratori; Efectuarea recepției de marfă, etichetarea acestei
ALL INDUSTRIAL FV S.​R.​L.​

Asistent Personal /​ Hr /​ Secretara


Candidatul ideal Administrator de companie de recrutare cauta o asistenta personala pentru functile de secretara, recrutare / HR și raporturi lunare.Cerinte:Persoana organizata și atenta la detaliiCunoștințe profunde în Microsoft Office (Excel, Word)Cunoștințe în operare cu PCDisponibilitate program flexibilLimba Engleza (vorbit și scris)Limba Germana reprezintă un avantajPermis de conducere reprezinta un avantajDorinta de invatare si dezvoltare personalaDescrierea jobului Pachet salarial motivantTraining-uri si posibilitate dezvoltare personalaContract nedeterminatProgram flexibilPosibilitatea de a și lucra din Home-OfficePentru aplicare va rugam sa trimiteti o poza și un CV pe WhatsApp sau adresa de email.
VEP RECRUITING S.​R.​L.​

Asistent Manager/​secretara Birou De Traduceri


Candidatul ideal Limba engleză - vorbit / scris - nivel mediuCunoștințe foarte bune de operare PC / pachetul OfficeAptitudini foarte bune de comunicareCapacitate de auto-organizare și de stabilire a prioritățilorSeriozitate, gândire analitică și atenție la detaliiPersoană organizată, proactivă și capabilă să lucreze independentAtitudine calmă, diplomată, amabilăConstituie avantaj experiența într-un birou de traduceri și eventual, deținerea unei autorizații de traducător.Descrierea jobului Preluarea comenzilor venite pe email sau la birou;Preluarea si verificarea traducerilor efectuate de traducători si pregătirea acestora pentru legalizare;Menținerea relației cu traducătorii și plasarea comenzilor către aceștia;Verificarea traducerilor și livrarea acestora către clienți cu încadrarea în termenul de predare stabilit;Pregătirea documentelor pentru legalizare notarială – deplasarea la notar pentru efectuarea acestei proceduri;Asistă managerul companiei în rezolvarea diferitelor task-uri;S
TRANSLEXICAL SRL

Operator Calculator Birou Notarial/​ Secretar Birou Notarial


Candidatul ideal Experiență anterioară în cadrul unui birou notarial, o bună cunoaștere a actelor și a procedurilor notariale, Mod de lucru organizat, Viteză de tehnoredactare, Spirit de echipă, Studii juridice (de preferat).Descrierea jobului Tehnoredactare acte notariale, îndeplinirea formalitărilor premergătoare și ulterioare întocmirii acestora, Efectuarea verificarilor și înregistrarilor în registrele publice, Discutii cu clientii biroului notarial - amabilitate în relația cu aceștia.
SOCIETATE PROFESIONALA NOTARIALA - POPA - RADULESCU SI ASOCIATII

Secretara Directia IMM (contract pe perioada determinata)


Scurta descriere a companiei ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability. Cerinte Studii medii sau superioare.Ai, de preferat, experienta in activitati precum secretariat, receptie, HR si/sau in zone de interactiune cu clientii/ asistenta clienti.Limba engleza.Utilizator MS Office (Word, Excel).Esti o persoana dinamica si entuziasta, ai o atitudine proactiva si bune abilitati de comunicare si relationare interpersonala.Esti organizat/a si atent/a la detalii. Responsabilitati Rolul tau:Coordonarea documentelo
Alpha Bank

Secretara - Directia Contabilitate (contract pe perioada determinata)


Scurta descriere a companiei ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability. Cerinte Studii medii sau superioare.Ai, de preferat, experienta in activitati precum secretariat, receptie, HR si/sau in zone de interactiune cu clientii/ asistenta clienti.Limba engleza.Utilizator MS Office (Word, Excel).Esti o persoana dinamica si entuziasta, ai o atitudine proactiva si bune abilitati de comunicare si relationare interpersonala.Esti organizat/a si atent/a la detalii. Responsabilitati Rolul tau:Coordonarea documentelo
Alpha Bank

Secretar Vorbitor De Persană


Candidatul ideal Calificări• Diplomă de liceu sau mai mult.• 1-2 ani de experiență într-un rol de suport administrativ.• Este necesară rezidența românească.• Abilități puternice de comunicare scrisă și verbală în limba română.• Cunoștințe avansate ale suitei Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).• Preferabil căsătorit/ă.Descrierea jobului Aceasta este o poziție full-time, on-site situată în București, pentru un Secretar Iranian. Secretarul Iranian va fi responsabil să ofere suport administrativ conducerii noastre, asigurând o funcționare lină a biroului și contribuind la succesul companiei noastre.Responsabilități• Gestionarea calendarelor, programarea întâlnirilor și coordonarea aranjamentelor de călătorie pentru directori.• Organizarea și menținerea fișierelor și a documentelor confidențiale.• Gestionarea corespondenței primite și trimise, inclusiv e-mailuri, rapoarte și alte documente.• Asistență pentru management cu introducerea datelor, pregătirea rapoartelor și comunicarea cu f
AG TIMBER GROUP S.​R.​L.​

Secretara /​ Asistent Manager/​ Consilier Imobiliar


Candidatul ideal Daca esti persoana care isi doreste independenta financiara, dinamica, sociabila si esti orientat catre cele mai bune rezultate, noi iti oferim un loc in echipa noastra.Daca ai experienta in domeniul imobiliar, este cu atat mai bine.Cunostintele tale + cunostintele noastre si invers, vor contribui la cresterea calitatii serviciilor oferite.Lipsa experientei in acest domeniu nu te afecteaza cu absolut nimic.Noi iti oferim tot suportul pentru ca tu sa reusesti.Cerinţe:-cunoasterea unei limbi străine (constituie un avantaj fluenţa în engleză, franceză sau italiana);-absolvent de studii;-bune abilităţi de comunicare şi negociere;-spirit de iniţiativă.Descrierea jobului Responsabilităţi principale:-preluarea şi gestionarea ofertelor de vânzare/închiriere existente pe piaţă;-contactarea clienţilor; dezvoltarea şi menţinerea relaţiilor cu clienţii;-identificarea nevoilor clienţilor şi oferirea de suport şi consultanţă în procesul tranzacţional;-finalizarea tranzacţiei imobili
UNUIMOBILIARE IASI S.​R.​L.​

Secretar (a)/​ Back Office


Candidatul ideal Persoane seriose si responsabile cu cunostinte de limba italiana.Descrierea jobului Angajam secretar (a).O persoana seriosa, si responsabila.CERINTE:- sunt necesare cunostinte de limba Italiana nivel mediu;- Cunostinte de contabilitate primara;- Microsoft office;- inregistrare date;- sa mentina contactul cu clienti si furnizori.
VUELLENNE SRL

Secretara


Candidatul ideal - Cunostinte MS Office;- Cunostinte de operare PC: Word, Excel, Powerpoint, Outlook etc- Claritate si coerenta in exprimarea scrisa si verbala;- Capacitate de organizare si planificare;- Atentie distributiva;- Persoana dinamica, proactiva, rezistenta la stres, flexibila;- Cunostinte limba engleza nivel incepator;- Confidentialitate si responsabilitate.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:Administrativ:- Aplicarea unor cunostinte de contabilitate primara;- Conducerea si organizarea diverselor activitati administrative si de protocol;- Reprezentarea companiei in relatia cu banca si autoritati de stat.Secretariat:- Inregistrarea documentelor emise sau destinate companiei- Redactarea documentelor si a rapoartelor solicitate- Contacte telefonice, redactarea pe computer si tiparirea la imprimanta a tuturor documentelor interne ale firmei: contracte , situatii de plata, adrese, fax-uri, etc.- Redactare corespondenta interna si externa (fax, memo, e-mail, note interne, etc.),
PRODESIGN 2002 SRL

Media netă estimată pe baza celor 321 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal studii superioare, limbi străine: limba engleza scris şi vorbit foarte bine. experienţă profesională: minim 1 ani într-un post similar, cunoaşterea în detaliu a pachetului Office (Word, Excel) spirit organizatoric, adaptabilitate, abilităţi de comunicare, atentie la detalii. disponibilitatea de a lucra în program prelungit cunoaşterea noţiunilor primare de gestiune a materialelor.Descrierea jobului organizarea activitatii de secretariat a societatii; conceperea şi transmiterea corespondenţei, stabilirea agendei, pregătirea întâlnirilor de lucru ale directorului; organizarea bazei de date concrete şi veridice a colaboratorilor şi instituţiilor cu care societatea are relaţii; inregistrarea intrărilor şi ieşirilor de documente, preluarea şi redirecţionarea apelurilor telefonice, primirea şi trimiterea email-urilor/ faxurilor, repartizarea lor; efectuarea traducerilor tehnice şi a activităţilor de interpret-translator;Beneficii: tichete de masa asigurare medicala
GRANDEMAR S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 402 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal Persoana punctuala, receptiva, organizata si responsabila, cu capacitate de comunicare si relationare foarte buna; Persoana energica, entuziasta, vesela, usor adaptabila;Studii superioare finalizate;Cunostinte de limba engleza scris/vorbit - nivel avansat;Disponibilitate pentru deplasari in tara si strainatate;Abilități de lucru cu aparatura de birou: telefon, fax, imprimanta, scanner;Atitudine pozitiva, constructiva, proactiva, orientata spre rezultate;Abilitati de prioritizare a activitatilor si de gestionare a timpului; Atentie la detalii;Capacitate de invatare si dorinta de dezvoltare;Descrierea jobului - participa la intalnirile Managerului General si insoteste delegatiile acestuia in tara si strainatate;-indeplineste activitatile zilnice specifice de secretariat;- asigura protocolul in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;- preia, inregistreaza si distribuie corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor;- elaboreaza si
ROTEC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 486 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2300 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.