255 - Locuri de Muncă (joburi) Consultant financiar în România
255 - Locuri de Muncă (joburi) Consultant financiar în România
Buna ziua, Suntem in cautare de oameni,pentru pozitia de consultant financiar-bancar. Suntem o echipa tanara,dinamica si responsabila si dorim alaturi de noi persoane care doresc sa se dezvolte atat din punct de vedere profesional,cat si personal. Daca este cineva interesat sau aveti recomandari, astept cu mult interes CV-urile voastre pe link-ul de mai jos! https://www.facebook.com/job_opening/38 /?source=share
Candidatul Ideal- studii medii, obligatoriu bacalauteat sau studii superioare- atitudine proactiva, persuasiv,si perseverent- bune abilitati de comunicare, negociere si orientare spre rezultat- experienta anterioara in vanzari constitue un avantaj- spirit de initiativasi capacitatede a lucra in echipaDescrierea jobului- suport pentru autorizarea ca agent de asigurari(cod RAF)- grile de comisionare progresive- traininguri- premii,excursii,concursuri manager sau actionar, in functie de performantele inregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea desfasurata- tipul jobului part time s

Candidatul ideal Ce așteptăm de la tine?
să fii o persoană serioasă și responsabilă;
să îți dorești să te dezvolți;
să îți placă să lucrezi cu oamenii;
să îți dorești să avansezi în carieră;
să fii o persoană deschisă și curioasă.
Descrierea jobului Ce vei face la noi?
analiza și consultanța financiară a potențialilor clienți;
dezvoltarea portofoliului de clienți;
intermedierea celor mai bune servicii financiare în funcție de nevoile clienților;
dezvoltarea continuă a cunoștințelor despre serviciile și tendințele din toată piața financiară.
Ce oferim?
program f
Companie de asigurari isi mareste echipa! Daca iti doresti o #cariera in domeniul #asigurarilor sau un #venit #suplimentar, vino alaturi de noi! Pentru mai multe detalii si o eventuala intalnire imi puteti scrie in privat. In Bucuresti si in toata tara!

Scurta descriere a companieiSuntem diferiti. Suntem unici. Te punem pe tine in centrul decziilor noastre.Inainte de toate, punem pret pe angajatii nostri, pe clienti si pe impactul asupra societatii, si ne propunem sa fim schimbarea pe care dorim sa o vedem in jur.Cerinte Cautam colegi isteti si ambitiosi, care tintesc cat mai sus pentru o cariera in vanzari.Succesul acestui rol presupune:Sa iti placa sa comunici si sa interactionezi cu oameniiSa iti placa sa vinzi si sa negocieziSa te orientezi catre rezultate si sa iti doresti sa obtii tot ce iti propui, la inceput de zi.Sa iti placa sa lu

Candidatul ideal Cautam persoane rezistente la munca si distractie!
- constituie avantaj experienta in asigurari, banci si in vanzari;
- Entuziasm;
- Usurinta in exprimare;
- abilitati de comunicare si negociere;
- Personalitate puternica;
- Seriozitate;
- Dorinta de cunoastere si educatie;
- Pasiunea de a forma echipe si de a conduce organizatii;
- Orientat spre construirea unei cariere;
- Focalizat pe atingerea obiectivelor;
- Proactiv, capabil sa gaseasca solutii;
- Perseverent;
- Ambitios;
- Fara cazier si fara urmariri penale, fara conflicte majore cu fosti clienti sau angaj
DACĂ-ști că pentru a avea succes e nevoie de muncă, perseverență și pasiune-îți dorești să îi ajuți pe cei de lângă tine-comunici ușor cu oamenii și ești proactiv-ai capacitate de a învăța repede-ai diplomă de bacalaureat și minim 24 de aniși VREI-un pachet atractiv de remunerare-un program flexibil-dezvoltare profesională (program de formare profesională și training-uri periodice)-instrumente de suport în activitatea de vânzareTRIMITE un CV și intră în procesul de selecție.
Zona acoperita: RomaniaOrar: Part-time, Full-timeSalariu in functie de activitate: 2000-10000 leiLocatie: Remote (de acasa)Caut persoane, cu sau fara experienta, inclusiv studenti, care doresc sa profite de aceasta perioada pentru a isi contura o cariera viitoare, de tipul business individual si persoane ce doresc sa isi dezvolte o afacere proprie, in consultanta si planificare financiara. Nu este obligatorie experienta in financiara, oferim instruire gratuita in vederea dobandirii de cunostinte necesare.In cazul in care sunteti interesati, aplicati aici!Persoanele selectate vor fi sunate pent

Candidatul ideal
Cum ar trebui să fie această persoană ca să fie și ea și noi mulțumiți de colaborare?
1. Să aibă o atitudine pozitivă și să fie mereu cu zâmbetul pe buze. Vrem doar persoane care văd partea plină a paharului, pentru că acesta e un principiu de viață pentru noi toți.
2. Să fie de gașcă. Ne înțelegem super bine în firmă și nu vrem să stricăm această atmosferă.
3. Să fie dispusă să învețe. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma nu crește. Si avem o viziune MARE de împartășit.
4. Să se îmbrace frumos – da, imaginea voastra/noastră transmite imaginea firmei și e i
Ne marim echipa de vanzari, cautam persoane care vor sa inceapa sau sa continue o cariera in domeniul vanzarilor.Part-time sau Full-timePachetul Dvs. de beneficii:Sistem de bonusare + Sistem de beneficii foarte motivante, obiective tangibile.Venituri incepand de la 2.000 lei / lunaInformatii la nr. de telefon.de mai sus.
Cautam persoane ambitioase,perseverente, dispuse sa devina consultanti financiari,persoane disponibile care doresc sa lucreze in domeniul financiar cu sau fara experienta.Contractul este de colaborare,parteneriat.
Candidatul Ideal- studii medii, obligatoriu bacalauteat sau studii superioare- atitudine proactiva, persuasiv,si perseverent- bune abilitati de comunicare, negociere si orientare spre rezultat- experienta anterioara in vanzari constitue un avantaj- spirit de initiativasi capacitatede a lucra in echipaDescrierea jobului- suport pentru autorizarea ca agent de asigurari(cod RAF)- grile de comisionare progresive- traininguri- premii,excursii,concursuri manager sau actionar, in functie de performantele inregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea desfasurata- tipul jobului part time s

Scurta descriere a companieiGrawe România Asigurare SA face parte din grupul Grazer Wechselseitige Versicherung care valorifică experienţa acumulată în cei 190 de ani de existență și este recunoscut pe piaţa central și est europeană pentru puterea financiară, stabilitatea şi capacitatea investiţională.Compania oferă clienţilor asigurări auto, de viaţă, de proprietăţi şi bunuri, de sănătate, de accident și de călătorie. Intreaga activitate este axată, deopotrivă, pe efortul de a obţine şi cultiva încrederea clienților, ca și pe explorarea continuă a necesităţilor acestora.Vino și tu în echipa n
Ce ne dorim de la tine? Excelente ablilitati de comunicare - vorbit si scris;Deschidere si interes in ceea ce priveste dezvoltarea ta;Amabilitate si atitudine pozitiva: orientare catre clienti;Deosebita atentie pentru confidentialitatea datelor si informatiilor folosite in activitate;Cunostinte PC si viteza de scriere pentru a te familiariza usor cu aplicatiile noastre;Experienta anterioara intr-o echipa de Customer Care reprezinta un real avantaj. Care va fi rolul tau? Vei prelua solicitari diverse ale utilizatorilor de beneficii financiare si le vei oferi suport prin telefon sau mail;Vei n

Candidatul ideal Companie specializata in servicii externalizate financiar-contabile si de resurse umane, prezenta de
peste 10 ani pe piata din Iasi, isi completeaza echipa cu economisti nivel middle si senior.
buna cunoastere a legislatiei financiar- contabile in vigoare;
cel putin 4-5 ani experienta in domeniu
capacitate decizionala nivel mediu spre avansat;
bune abilitati dе comunicare cu partenerii;
organizarea si prioritizarea sarcinilor;
atitudine pozitiva, discretie, loialitate.
Descrierea jobului
Economist middle/ senior level
verificarea corectitudinii inregist

Candidatul ideal Degree holder or above in Accounting, Business, or Tax;
2+ years of accounting experience;
Ability to use the Microsoft Suite Programs, including an advanced knowledge of Excel;
Thorough knowledge of GAAP (generally accepted accounting principles);
Exposure to Indirect Tax, especially US and Canada Indirect Tax ;
Excellent communication skills in order to distil complex tax concepts into easily comprehensible subject matter for non-tax colleagues;
Understanding of indirect tax researchCTA or similar tax certification (or working towards).Descrierea jobului The Tax Accoun

Candidatul ideal When you think about Teilor you probably think about the beauty of our diamonds. That’s true. But behind the successful story of our brand stays a passionate, creative and hardworking team. Want to join?
Come aboard as a Financial Reporting, Planning & Analysis Manager to complete a driven and challenging key role in the accounting department.
We are searching for a precise Financial Reporting, Planning & Analysis person to create data-driven ideas to improve our functioning. A top-notch Financial Reporting will continually create and modify databases to meet the needs of o

Candidatul ideal Absolvent / masterand studii economice superioare
Experienta pe o pozitie similara – minim 2 ani
Cunostinte avansate de Microsoft Office (Excel, Word, Power Point)
Cunoasterea limbii engleze
Gandire analitica, acuratete
Orientare spre rezultate, dinamism, flexibilitate, atitudine pro-activa
Rezistenta la stres, spirit de echipa
Permis auto categoria BDescrierea jobului Raportari zilnice, saptamanale si lunare pentru Management
Monitorizare cheltuieli pe centre de profit
Analiza profitabilitatii centrelor de profit
Reconcilieri ale bazelor de date utilizate de catre D

Candidatul ideal Echipa de Reporting&Controlling Iași caută un coleg dornic să exploreze lumea cifrelor!
Dacă dorința de perfecționare continuă te definește, iar dificultățile din formulele Excel nu sunt decât un puzzle pentru tine, dacă ai capacitate de sinteză și te captivează ideea de analiză a evoluției indicatorilor de performanță, te așteptăm în echipa noastră!
Ne-ar plăcea să:
- ai peste 3 ani de experiență anterioară în domeniul economic (experiența în analiză de indicatori/ raportare sau audit reprezintă un avantaj);
- ești utilizator experimentat de Excel (utilizare a formule

Candidatul ideal - studii superioare în domeniul economic, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
- vechime în specialitatea studiilor de minim 1 an;
- cunoștințe de operare PC: Windows, Micrisoft Office, Internet Explorer;
- cunoștințe solide privind legislația în vigoare;
- disponibilitate program lucru in weekendDescrierea jobului - operarea zilnica a facturilor emise, a incasarilor pe facturi si in avans;
- operarea zilnica a facturilor de la furnizori pt. prestatii diverse, precum si a platilor catre acestia;
- verificarea zilnica a soldurilor din banca, casa si avansuri ;
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: