Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1102 Locuri de Munca Consultant financiar - Joburi Consultant financiar

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1102 Locuri de Munca Consultant financiar - Joburi Consultant financiar

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant financiar si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal • Persoane tinere, ambitioase, serioase, cu o viziune ampla asupra viitorului lor• Existenta unor abilitati de comunicare si de interactionare sociala• Persoane dornice de o dezvoltare personala si profesionala• Tineri care sunt constienti ca este nevoie de seriozitate, perseverenta si munca pentru a isi atinge obiectivele in viata.Descrierea jobului Ce oferim?• Oportunitati de cariera si de promovare• Stabilitate a locului de munca• Atmosfera placuta in cadrul biroului, unde majoritatea persoanelor sunt tinere si sociabile• Program de lucru flexibil, incepand de la 10h/saptamana• Venituri direct proportionale cu timpul si activitatea alocata• Traininguri gratuite in care se invata despre:Piata financiara din RomaniaDezvoltare personala si profesionalaDezvoltarea abilitatilor de comunicare verbala si non-verbalaPregatire profesionala in analiza financiara si elaborarea solutiilor viabile pentru atingerea obiectivele clientilorVariante de solutionare a problemelor legat
WISE POWER COACH S.​R.​L.​
Candidatul ideal Cautam persoane rezistente la munca si distractie!- constituie avantaj experienta in asigurari, banci si in vanzari;- Entuziasm;- Usurinta in exprimare;- abilitati de comunicare si negociere;- Personalitate puternica;- Seriozitate;- Dorinta de cunoastere si educatie;- Pasiunea de a forma echipe si de a conduce organizatii;- Orientat spre construirea unei cariere;- Focalizat pe atingerea obiectivelor;- Proactiv, capabil sa gaseasca solutii;- Perseverent;- Ambitios;- Fara cazier si fara urmariri penale, fara conflicte majore cu fosti clienti sau angajatori;Descrierea jobului Cautam persoane dinamice, ambitioase care sa dezvolte conceptul firmei noastre la nivel local, national, european.DORESTI SA FACI CARIERA SAU DOAR O ACTIVITATE PART-TIME ?TE ASTEPTAM!- Promovare, consultanta si marketing pe piata financiara (aliniere la programele europene);- Analiza necesitati si posibilitati financiare;-Plan de investitii, Ofertarea celor mai bune solutii;- Formarea si educarea pro
PROFIT INVEST
Candidatul ideal Iti place interactiunea cu oamenii? Vino în echipa noastra, ai oportunitatea de a lucra în mediu dinamic, performant, ce încurajează dialogul și dezvoltarea personala. Daca esti o persoana dinamica, cu bune abilitati de comunicare, dornica sa-si cladeasca o cariera financiar-bancara, te invitam sa vii alaturi de noi, avem disponibile 5 posturi. Descrierea jobului Responsabilitati:-prospectare telefonica si pe teren in vederea identificarii potentialilor clienti, consilierea acestora in vedrea alegerii celei mai bune oferte de creditare-administrarea si dezvoltarea permanenta a bazei de clienti-profil : serios, muncitor, perseverent, organizat, comunicativ si sociabilBeneficii:-dezvoltare in plan personal si profesional, program flexibil,-pachet salarial fix (cu contract de munca)-comision din vânzări-comision echipa-alte bonusuri-telefon, laptop, masina-asigurare servicii medicale-bonusuri de performanță
PIN GROUP CENTER
Candidatul ideal Căutăm Consultant Financiar care să se alăture echipei RELIANS din Cluj-Napoca, Bucuresti sau Iași, care se extinde.Profilul candidatului ideal: Cunoștințe și calificări necesare: Studii superioare finalizate economice Cunoștințe de specialitate (analiza cost-beneficiu) Limba engleza (avansat) - vorbit si scris; Excelente abilități de utilizare a computerului (Pachetele Microsoft Office, Microsoft Project, SharePoint);Experiența de muncă: Minim 3 ani experiență în elaborarea a minim 10 proiecte cu finanțare europeană și implementarea a minim 3 proiecte; Cunoștințe temeinice privind legislația națională și comunitară în vigoare, aplicată în cadrul programelor cu finanțare nerambursabilă.Descrierea jobului Elaborează analizele financiare conform cerințelor din Ghidurile solicitantului; Elaborează analizele cost beneficiu (financiar, economic, risc și senzitivitate) conform cerințelor din Ghidurile solicitantului; Elaborează analize de tip de cost-eficacitate conform ceri
INTEGRA HR
Candidatul ideal Esti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniu financiar bancar, alaturi de o echipa de profesionisti? Echipa de vanzari directe Raiffeisen Bank isi mareste echipa si cauta persoane proactive, dornice de dezvoltare pesonala si profesionala. Daca doresti sa faci parte din aceasta echipa si sa iti conduci propria afacere intr-o relatie de parteneriat cu Raiffeisen Bank, te invitam sa iti depui candidatura pentru rolul de Consultant Financiar.Cerințe:• Abilitați excelente dе vânzare, consiliere clienți și identificarea celei mai adecvate soluții pentru nevoiele clientului;• Abilitați excelente dе comunicare si relaționare;• Spirit dе echipă, dinamism, flexibilitate;• Acuratețe și atenție la detalii;• Perseverență în atingerea obiectivelor;• Disponibilitate colaborare în regim SRL / PFA /IIDescrierea jobului Descrierea jobului:• Studiеrеa nеvoilor cliеntilor in matеrie de servicii finаnciаr-bancаre si formulаrea unеi ofеrte in аcest sens;• Promovarea ofertelor
RAIFFEISEN BANK
Candidatul ideal Economist functionar economicAbsolvent liceu economic sau studii superioare economice.Experienta in departamentele: financiar-contabil, achizitii sau vanzari, minimum 2-3 ani. Experienta in domeniu de peste 10 ani poate fi un avantaj.Cunostintele Excel si SAP reprezinta un avantaj.Experienta in vanzari, derulare contracte, derulare comenzi, operare facturi, experienta in sistem informatic integrat.Cunostinte limba engleza, comercial.Experienta in contracte de achizitii, derulare corespondenta comerciala, incheiere contracte, urmarirea si derularea contractelor.Limba engleza reprezinta o necesitate.Experienta in evidenta contabila primara, emitere documente, inregistrare primara a documentelor, experienta in inregistrarea intr-un sistem informatic integrat. Experienta inregistrari contabile, emitere situatii financiare lunare, trimestriale, anuale, analiza finaciara.
RAO DISTRIBUTIE
Candidatul ideal Grupul de firme CROSTA selecteza personal pentru coeziunea echipei: DIRECTOR ECONOMICCANDIDATUL IDEALDaca ai competente si expertize la nivel aprofundat si consolidat in urmatoarele domenii: Management financiar (raportare, trezorerie, analiza, planificare, investitii); Atitudine proactiva, orientata spre a descoperi si intelege in profunzime organizatiile si regulile lor de functionare; Capacitate de asimilare a cunostintelor noi si deschidere la a transmite mai departe cunostintele sale; Organizat si orientat catre implementarea si respectarea regulilor de organizare interne ale companiei; Puternic si de incredere pentru cei din jur, integru si cu abilitati de lider pentru departamentul sau; Deschis la nou si schimbare si cu abilitati si aptitudini de adaptare; Rezistent la stres si capabil sa prioritizeze astfel incat sa respecte termenele limita impuse; Analitic si orientat spre imbunatatirea continua a proceselor; Integru, cu inalta etica morala, profesionist.Ceri
CROSTA
Candidatul ideal - cunostinte contabilitate primara;- experienta in operarea deconturilor din domeniul transportului international constituie un avantaj;- capacitate de analiza si sinteza;- Descrierea jobului - preia documentele de decont de la soferi;- verifica documentele deconturilor;- opereaza deconturile in programul de contabilitate al societatii;
ELITON TRANS
Candidatul ideal SC SEMIRAMIS SRL angajează1. Contabil cu experiența: înregistrare jurnal de cumpărări, banca și registru casaDescrierea jobului Inregistrare jurnal de cumpărări, banca și registru casa
SEMIRAMIS
Candidatul ideal Grup de firme din industria alimentară, HORECA, angajează contabil șef / director economic; economist autorizat CECCAR; lucrător autorizat HR, Revisal .Descrierea jobului Cerinte minine:-cunostinte in cunoasterea codului fiscal-inregistrari contabile-gestiune.
Confidenţial
Candidatul ideal Absolvent al invatamantului superior economic de specialitate;Cunostinte temeinice de legislatie financiar-contabil, expert in analiza financiara, preocupare permanentă pentru noutățile apărute în domeniu;Experiență: obligatoriu min 5 ani în activități de contabilitate şi economico–financiare într-o companie de Construcții;Atestat de expert contabil membru CECCAR - constituie avantaj;Descrierea jobului Organizează, conduce, controlează și răspunde de desfășurarea în mod eficient a activității generale financiar-contabile a societății /al punctului de lucru;Asigura organizarea fluxului facturi/contracte in/din punct de vedere financiar-contabil si fiscal;​Analizeaza lunar si in evolutie balanta si conturile de profit si pierderi,propunand solutii pentru rezolvarea abaterilor şi îmbunătăţirea rezultatului;Verificarea, avizarea si raportarea situatiilor financiareEficientizeaza procesele din interiorul departamentului;Se informeaza si informeaza conducerea societatii desp
TRANSNIC SUD CONSTRUCTII
Candidatul ideal - Absolvent al invatamantului superior economic de specialitate;- Minim 5 ani experienta in domeniu;- Contabil autorizat,expert contabil;- Expert in analiza financiara;- Cunostinte temeinice de legislatie financiar-contabil.Descrierea jobului Participa la planificarea, organizarea si coordonarea activitatilor, proceselor Departamentului Financiar Contabil; Eficientizeaza procesele din interiorul departamentului; Se informeaza si informeaza sefii de departamente despre modificarile aparute in legislatia fiscala; Intocmirea bugetului companiei; Coordoneaza si verifica lucrarile lunare balanta de verificare; Reprezinta societatea in cazul controalelor institutiilor statului pe linia financiar-contabila; Analizeaza lunar si in evolutie balanta si conturile de profit si pierderi,propunand solutii pentru rezolvarea abaterilor şi îmbunătăţirea rezultatului; Gestioneaza situatiile de criza in mangementul financiar; Colaboreaza cu managementul companiei pentru elaborarea strate
Confidenţial
Candidatul ideal Experienta profesionala de minimum 3 ani in domeniulcontabilitate/financiar;Cunostinte bune de legislatie din domeniul financiar - contabil si fiscal.Cunostinte juridice si comerciale de baza (contracte, cereri de oferta/oferte/comenzi, etc.)Cunostintele in domeniul resurselor umane/salarizare ;Calcul si interpretare a indicatorilor economico-financiari;Descrierea jobului Operativitate in indeplinirea atributiilor, persoana bine organizata;Capacitate de lucru in echipă, cât și individual;Abilități bune de comunicare;Capacitatea de a prelucra, interpreta și valorifica informațiile pentru adoptarea celor mai bune decizii;
AGROLINEVOL
Candidatul ideal Grupul de firme CROSTA recruteaza personal pentru completarea echipei.Candidatul IdealStudii economice superioare;Experienta profesionala de minim 5 ani in domeniul financiar-contabil;Cunostinte aprofundate de analiza financiara, fiscalitate si contabilitate;Cunostinte temeinice de legislatie financiar-contabila;Bune abilitati de comunicare, organizare si planificare;Spirit analitic si atentie la detalii, orientare spre obiective;Managementul prin bugete;Management financiar (raportare, trezorerie, analiza, planificare, investitii);Atitudine proactiva, orientata spre a descoperi si intelege in profunzime organizatiile si regulile lor de functionare;Capacitate de asimilare a cunostintelor noi si deschidere la a transmite mai departe cunostintele sale;Organizat si orientat catre implementarea si respectarea regulilor de organizare interne ale companiei;Puternic si de incredere pentru cei din jur, integru si cu abilitati de lider pentru departamentul sau;Deschis la nou si
PROD OZARCOM S.​R.​L.​
Candidatul ideal Consultantul ajuta clientii sa-si protejeze in mod eficient veniturile, bunurile sau propria afacere, sa economiseasca sau sa investeasca, astfel incat sa aiba intotdeauna acces la o resursa financiara suplimentara.Te asteptam cu drag sa te alaturi echipei noastre!Descrierea jobului Responsabilitati:- Stabileste obiectivele de vanzari in concordanta cu dezvoltarea unui portofoliu sustenabil de clienti;- Prospecteaza si abordeaza clientii potentiali;- Identifica si analizeaza nevoile financiare ale acestora;- Construieste solutii, discuta cu clientul si impreuna stabileste varianta optima;- Urmareste contractele in vederea finalizarii acestora;- Administreaza portofoliul, cu scopul de a mentine si de a dezvolta relatia cu clientii.Cerinte:- Abilitati excelente de comunicare;- Atitudine pozitiva, initiativa, constiinciozitate si dinamism;- Abilitati bune de organizare si prioritizare a sarcinilor, gandire analitica;- Capacitatea de a respecta termene limita;- Capacitatea
KUNDEN BROKER COMPANIE DE BROKERAJ
Candidatul ideal 1) Studii superioare in domeniul juridic.Cunostinte aprofundate drept civil, drept comercial, dreptul muncii, drept fiscalCapacitatea de a lucra în echipă şi de a interacţiona eficace cu persoanele de contact externe sau din interiorul companiei2) Absolvent Facultate de Contabilitate si Informatica de gestiuneDescrierea jobului 1) Consilier juridic:- redacteaza, examinează şi avizează din punctul de vedere al respectării Codului civil, contractele comerciale încheiate de societate;- reprezentarea intereselor și apărarea drepturilor legitime ale societatii în fața autorităților publice, instituțiilor, precum și în fața oricărei persoane juridice sau fizice- analizează şi avizează proiectele de reglementări interne care intră în sfera de competenţă a serviciului;- reprezinta societatea în fața instanțelor de judecată, a notarilor publici, a lichidatorilor judiciari, precum și în raporturile cu persoane fizice și juridice;- acordă consultanţă juridică structurilor organiz
TEHNOSTRADE
Candidatul ideal Suntem in cautare de colegi noi pentru pozitia de Consultant Creditare (Financiar), experienta nu este obligatorie -oferim training-uri de specialitate. Adaptabilitate în cadrul echipei și în relația cu clientul; Abilități de comunicare și dezvoltare personală; Atitudine pozitivă, inițiativă și dinamism; Perseverență în prospectare; Experiența profesională în interacțiunea cu clienții reprezintă un avantaj; Permis de conducere Categoria B reprezintă un avantaj; Dacă în grupul tău de prieteni ești cel care vine cu inițiativa și îi convingi pe ceilalți ce locații să alegeți pentru petrecerea timpului liber, ATUNCI EȘTI CEEA CE AVEM NEVOIE!Descrierea jobului Responsabilități: Dezvoltarea unui portofoliu de clienți; Prospectează și abordează proprii clienți; Identifică și analizează nevoile financiare / de creditare ale acestora; Identifică soluții, discută cu clientul și împreună stabilesc varianta potrivită; Oferă consultanță pe tot procesul de creditare și postcreditare
AJUTOR CREDIT FERICIT AML
Candidatul ideal Academia de HR recrutează pentru Clientul său, companie de lichidare sau reorganizare judiciară și consultanță pentru restructurarea afacerii și reorganizare, o firmă de încredere cu un impresionant portofoliu de clienți.Societatea oferă o gamă largă de servicii, cele mai improtante fiind cele de insolvență, asistență juridică, recuperări creanțe, analiză financiară, fiscalitate, evaluare și management de criză.Succesul firmei se datorează valorilor etice pe care este construită compania și echipei de profesioniști, asociații, angajații și colaboratorii societății, membri recunoscuți afiliați la diverse organizații profesionale naționale și internaționale precum Uniunea Națională a Practicienilor în Insolvență din România (UNPIR), Asociația Națională a Evaluatorilor din România ( ANEVAR / UNEAR), Baroul București sau Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România (CECCAR).Căutăm Economist Junior si Economist Senior pentru București.Scopul principal
RO CREATIVE SOLUTIONS
Candidatul ideal Daca esti la inceput de cariera si doresti sa dobandesti abilitati practice in domeniul contabilitatii si cel al resurselor umane, sau daca ai experienta si cunostinte solide de contabilitate, esti colegul pe care il cautam.Echipa Confidence isi mareste echipa cu un Economist Contabil.Cerințe economist contabil:• Studii superioare de specialitate• Cunostinte de legislatie financiar - contabila si fiscala• Cunostinte operare PC (office, internet) si a unor programe contabile• Abilitati de organizare si relationare• Persoana responsabila, serioasa• Experienta anterioara intr-un post similar• Cunostinte de operare in programul SAGA – constituie avantaj• Cunostinte limbi straine nivel mediuDescrierea jobului Evidenta contabila completa Intocmirea si verificarea declaratiilor lunare Reprezentarea societatii in relatia cu administratia financiara Diverse rapoarte, la cerere Inregistreaza cronologica a documentele financiar-contabile in contabilitatea societatilor comerciale
CONFIDENCE ACCOUNTING SOLUTIONS
Candidatul ideal -Persoana serioasa, responsabila, deschisa pentru noutati,-Studii superioare;-Experienta in domeniu de minim 3 ani;-Cunoastere avansata de PC (Excel, Word, Outlook);-Cunoasterea limbii maghiare constituie avantaj;-Capacitatea de a lucra in echipa;-Experienta intr-un post similar constituie avantaj.Descrierea jobului Se va discuta la interviu, se ofera pachet salarial motivant, mediu de lucru si posibilitate de dezvoltare profesionista.
ROZOTI PRODCOM
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1102 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.