Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

828 Locuri de Munca Receptionist - Joburi Receptionist

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

828 Locuri de Munca Receptionist - Joburi Receptionist

Cauta printr-o varietate mare de joburi Receptionist si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Receptionist si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Receptionist


Candidatul ideal Must Haves • Proficient Romanian language knowledge • Fluent English language written and verbal knowledge • University degree (preferred Administration, Business management or similar) • Knowledge of Microsoft Office Applications (Word, Excel, Access, PowerPoint) • Excellent verbal and written communication skills • Positive contribution and pro-active approach to new and changing situations • Well-developed organizational skills & attention to details • Ability to work in a team to achieve company goals • Confident in dealing with senior level staff and ability to communicate in a professional manner Nice to Haves • 2 years’ Work experience in administration in a dynamic work environment • Excellent organizational skills: attention to detail, ability to plan and prioritize • The ability to work on own initiative and to tight deadlines • An understanding of confidentiality issues and the use of discretion • Honesty and reliabilityDescrierea jobului A Day in the Life •
MEDTRONIC

Media netă estimată pe baza celor 609 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Receptionist


Candidatul ideal Ce ai nevoie pentru a reusi: Minim 1 an experienţă în activităţi de secretariat / recepţie; Liceu / studii universitare; Abilităţi de comunicare; de rezolvare a problemelor şi de gestionare a conflictelor; Capacitate de organizare si spirit de echipă; Orientare către client ; MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook); Engleză mediu .Descrierea jobului Ce vei face: Oferirea de informaţii solicitate de clienţi, furnizori şi angajaţi care au legatură cu activitatea de recepţie, demonstrând o atitudine profesionista, responsabilitate, organizare, orientare spre performanţă şi atenţie la detalii. Prioritizează într-un mod eficient toate sarcinile şi responsabilităţile pe care le are; Furnizarea de informaţii, primirea şi îndrumarea vizitatorilor in salile de discutii; Preluarea si transferul apelurilor telefonice; Gestionează corespondenţa si distribuirea acesteia către angajaţi, expedierea plicurilor si a coletelor; Recepţionarea, înregistrarea si distribuirea documente
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI

Media netă estimată pe baza celor 576 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Receptionist


Candidatul ideal Requirements: Previous experience in a receptionist or front-desk role. Excellent verbal communication skills and a professional manner. Strong organizational skills with the ability to multitask and prioritize tasks. Good command of English Language Ability to work well under pressure and adapt to a fast-paced environment. Positive attitude and a natural ability to build rapport with customers.Descrierea jobului We are currently looking for a Receptionist to join our Car-park Sales Team in Bucharest.As a Receptionist at Spotawheel, you will play a key role in providing exceptional customer experience and creating a positive first impression for our clients. Your friendly and professional demeanor will make a significant impact on our customers' overall experience.Responsibilities: Welcome and greet all visitors/ clients with a warm and friendly approach. Answer incoming phone calls and direct them to the appropriate department or individual. Maintain the reception
AUTOSP ROM S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 572 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Receptionist


Candidatul ideal Persoană activă, comunicativă, amabilă și cu abilități dе rezolvare a problemelor; Abilități dе comunicare și relaționare pacient; Studii medii/superioare finalizate; Disponibilitate dе lucru in ture dе zi/noapte, weekend; Experiență în recepție/secretariat - constituie un avantaj; Cunoștințe limba engleză – nivel mediu conversational; Cunoștințe MS Office.Descrierea jobului Întâmpină, informeаză, inregistrează, progrаmеază și îndrumă pаcienții în clinică/spitаl; Încasează contravaloarea serviciilor medicale efectuate; Se concentrează pentru a ințelege nevoile pacientului și îi propune acestuia variantele potrivite nevoilor sale.Beneficii: Pachet salarial compus din remunerație fixă, tichete de masă, sporuri pentru turele de noapte și weekend; Abonament medical pentru angajați; Oportunitatea de a lucra într-o echipă profesionistă, dedicată și dinamică; Training-uri periodice; Posibilități de promovare și dezvoltare profesională în domeniu.
SANADOR SRL

Media netă estimată pe baza celor 577 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Receptionist Logistica


Candidatul ideal bune cunostinte de operare calculator: Outlook, Word, Excel; atentie la detalii; bune abilitati de organizare; cunostinte tehnice minime; cunostinte minime de limba engleza.Descrierea jobului Descrierea jobului:Activitatea se desfasoara in cadrul departamentului de service si consta in verificarea functionalitatii si inlocuirea echipamentelor electrocasnice de mici dimensiuni defecte.Responsabilitatile postului sunt urmatoarele: Receptionarea aparatelor defecte care ajung la sediul nostru prin intermediul firmelor de curierat Verificarea actelor insotitoare ale produselor care au fost receptionate in service Verificarea integritatii si testarea functionalitatii aparatelor sosite in service si completarea fiselor de service cu informatiile constatate Completarea in baza de date interna a informatiilor despre aparatele verificate Intocmirea documentelor necesare pentru expedierea produselor catre clienti Comunicarea cu clientii, telefonic sau pe email, in legatura cu apa
MEDICAL SHOPPING ZONE SRL

Receptionist


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte -experienta minim 2 ani in domeniu;-engleza la nivel avansat;-limba italiana reprezinta un avantaj;-atentie sporita la detalii;-abilitati excelente de comunicare si diplomatie in discutii;-cunostinte pachet Microsoft Office. Responsabilitati -primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei in interiorul organizatiei;-ridicarea si expedierea corespondentei la destinatari;-evidenta stocuri pentru materiale consumabile;-inregistrarea hotararilor si deciziilor luate de conducere, aplicarea stampilei si reparti
Randstad Romania

Media netă estimată pe baza celor 578 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Receptionist - Spitalul Monza


Candidatul ideal ARES GROUP caută un Receptionist care să se alăture echipei din Bucuresti - Spitalul Monza .Profilul candidatului ideal:- Studii medii;- Experienta minim 6 luni pe un post similar sau capacitate& dorinta de a invata rapid lucruri noi- Persoana serioasa, punctuala, cu atitudine pozitiva si motivatie puternica.Descrierea jobului Activitati specifice:- Efectuarea operatiilor specifice de receptie a clientilor si vizitatorilor; - oferirea de informatii catre clienti si vizitatori; - redirectionari si programari diverse;- facturarea si incasarea serviciilor medicale catre pacienti; - predarea pacientilor a dosarelor de externare.Program: Full-time, L-V, conform graficului stabilit Beneficii: mediu de lucru motivant, pachet salarial atractiv, tichete de masa.
CENTRELE DE EXCELENŢĂ ARES SRL

Receptionist - Dental


Descrierea jobului La Regina Maria, fiecare actiune are impact in construirea medicinei extraordinare, iar prin rabdare si asumare putem sa contribuim la crearea celor mai bune experiente pentru cei din jur. In rolul de Receptionist - Dental oferi pacientilor indrumarea si informatiile de care au nevoie pentru a beneficia de serviciile medicale potrivite si de un un traseu medical usor.Uite de ce ar fi fain sa iti incepi cariera la noi:· Ai acces la cursuri de dezvoltare personala si profesionala in cadrul companiei;· Ai un plan de cariera personalizat;· Acumulezi experienta si ai acces la cursuri de dezvoltare personala si profesionala;· Beneficiezi de abonament gratuit la biblioteca virtuala si reducere la abonamentul fitness;· Beneficiezi de abonament de servicii medicale si reduceri la partenerii Regina Maria;· Ai zile de concediu suplimentare de ziua ta de nastere si pentru fiecare an petrecut in companie.Cum arata o zi in rolul de receptionist? Intampini pacientii si vizitatorii
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Asistent Manager/​ Receptionista


Candidatul ideal Poveștile bune ne țin împreună!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Prezinți experiență anterioară pe un rol similar, dai dovadă de bune abilități de comunicare și relaționare, iar răbdarea este punctul tău forte? Hai să-ți povestim mai multe despre acest rol.Pentru a te potrivi cu acest rol, ne-ar plăcea să descoperim la tine faptul că: Îți place să interacționezi cu persoanele și să le identifici nevoile; Ai orientare către indetificarea de soluții și implementarea acestora; Ești o fire adaptabilă la context și situații noi; Dai dovadă de diplomație în relație cu persoanele cu care interacționezi; Prezinți bune abilități de operare PC;Descrierea jobului Un Asistent Manager este responsabil de: Asigurarea relației cu publicul; Oferirea informațiilor necesare publicului; Preluarea și direcționarea clienților/vizi
BANCA TRANSILVANIA SA

Receptionist (domeniul Medical)


Candidatul ideal Studii medii/superioare; Experienţă într-un rol similar în domeniul medical - avantaj; Excelente abilități de comunicare și relaționare; Persoană empatică, dinamică, activă; Capacitate de planificare şi organizare; Limba engleza – nivel mediu; Cunoştinţe MS Office – nivel mediu.Descrierea jobului Întâmpinarea pacienţilor şi a vizitatorilor; Preluarea apelurilor telefonice şi direcţionarea lor în funcţie de solicitarea interlocutorului; Efectuarea programărilor pentru diverse specialităţi medicale şi gestionarea eficientă a circuitului pacienţilor în sala de aşteptare; Efectuarea confirmărilor pentru programările efectuate; Pregătirea cabinetelor medicale cu tipizatele şi consumabilele medicale necesare desfăşurării consultaţiei; Încasarea contravalorii serviciilor medicale facturate clienţilor/pacienţilor; Evidenţa fişelor de pacient – actualizare, îndosariere
REVERA ASSISTED S.​R.​L.​

Receptionist Complex Sportiv


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru poziția de recepționist/ă la Complexul Sportiv Titan este o persoană dinamică și prietenoasă, orientată spre clienți.Deține abilități excelente de comunicare, atât verbale cât și scrise, și are o capacitate naturală de a interacționa cu clienții, oferindu-le o atmosferă caldă și primitoare.Calitățile esențiale ale candidatului ideal includ:Profesionalism: Se prezintă întotdeauna într-un mod profesional, asigurând o impresie pozitivă pentru clienții noștri.Orientare către serviciul clienți: Este pasionat/ă de a ajuta pe alții și dedicat/ă oferirii unui serviciu excepțional pentru oaspeții noștri.Organizat/ă și atent/ă la detalii: Capabil/ă să gestioneze eficient multiple sarcini, să mențină înregistrări exacte și să asigure o zonă de recepție bine organizată.Competențe de utilizare a computerului: Are cunoștințe solide de operare a sistemelor informatice și software, inclusiv Microsoft Office și este confortabil/ă în a învăța noi tehnologii.Soluț
GFM VENTURES S.​R.​L.​

Night Receptionist


Candidatul ideal Candidatul ideal are experiență în ospitalitate, în rolul solicitat sau unul similar, o atitudine orientată spre servicii, abilități excelente de comunicare, o foarte buna cunoaștere a limbii engleze, ascultare activă și o abordare proactivă.Descrierea jobului Atributii principale: Intampinarea clientilor, efectuarea operatiunilor de check-in si check-out; Efectuarea procesului de Night Audit Rezolvarea solicitarilor oaspetilor, respectand cerintele locale, valorile si standardele Marriott Promovarea catre oaspeti a serviciilor si produselor oferite de catre hotel ; Solutionarea reclamatiilor sau solicitarilor speciale ale oaspetilor hotelului Desfasurarea activitatii conform standardelor de lucru din cadrul hotelului The Marmorosch Bucharest, Autograph CollectionCerinte post : Experienta demonstrata pe postul de Receptioner, preferabil intr-un hotel de lant ; Fire dinamica, bune abilitati de comunicare si de solutionare a problemelor in relatia cu clientii ; Bune abil
APEX ALLIANCE PROPERTY 4 SRL

Receptionist - Campus Medical Pallady


Descrierea jobului La Regina Maria, fiecare actiune are impact in construirea medicinei extraordinare, iar prin rabdare si asumare putem sa contribuim la crearea celor mai bune experiente pentru cei din jur. In rolul de Receptionist le vei oferi pacientilor indrumarea si informatiile de care au nevoie pentru a beneficia de serviciile medicale potrivite si de un un traseu medical usor. Uite de ce ar fi fain sa iti incepi cariera la noi:Beneficiezi de trei saptamani de formare platita;Ai un plan de cariera bine stabilit;Ai acces la cursuri de dezvoltare personala si profesionala;Acumulezi experienta si te dezvolti;Ai parte de un program flexibil (in ture), care iti permite sa imbini munca si studiile. Cum arata o zi in rolul de receptionist?Intampini pacientii si vizitatorii cu o atitudine calda;Ghidezi pacientii catre cabinetele medicale;Preiei apelurile telefonice si le directionezi in functie de cererea interlocutorului;Furnizezi cu amabilitate informatiile solicitate;Incasezi contrav
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Receptionist Sediul Central


Descrierea jobului La Regina Maria, fiecare actiune are impact in construirea medicinei extraordinare, iar prin rabdare si asumare putem sa contribuim la crearea celor mai bune experiente pentru cei din jur. Alaturi de noi, vei contribui la sustinerea colegilor nostri si vei asigura buna desfasurare a activitatilor administrative. Uite de ce ar fi fain sa iti incepi cariera la noi:· Ai un plan de cariera personalizat;· Ai acces la cursuri de dezvoltare personala si profesionala;· Beneficiezi de abonament gratuit la biblioteca virtuala si reducere la abonamentul fitness;· Beneficiezi de abonament de servicii medicale si reduceri la partenerii Regina Maria;· Ai zile de concediu suplimentare de ziua ta de nastere si pentru fiecare an petrecut in companie.Cum arata o zi in rolul de Asistent Manager?Intampini vizitatorii cu o atitudine profesionista;Elaborezi si redactezi situatiile solicitate de managerul direct;Indeplinesti activitatile zilnice de secretariat.Furnizezi cu amabilitate info
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Receptionist - Clinici&spitale Medlife


Candidatul ideal Pentru ca noi la MedLife credem in grija fata de pacient, respectul pentru colegii nostri, responsabilitatea comunicarii eficiente cu pacientul, rolul tau poate fi integrat in transmiterea acestor valori, contribuind prin: Bune abilitati de comunicare; Entuziasm si onestitate; Dorinta de lucru in echipa; Cunostinte medii de limba engleza; Disponibilitate de a lucra norma intreaga; Locatiile actuale - sector 1, sector 3 - Bucuresti.Descrierea jobului Ce ar trebui sa faci? Sa fii politicos, amabil si binevoitor in interactiunea cu pacientii; Sa lucrezi intr-o stransa colaborare cu medicii si asistentii medicali, astfel incat pacientii sa beneficieze de un serviciu de calitate; Sa furnizezi informatii in legatura cu serviciile si analizele oferite in cadrul MedLife; Sa eliberezi rezultatele analizelor medicale la cererea pacientilor; Se efectuezi programari conform solicitarilor; Sa incasezi contravaloarea serviciilor si analizelor medicale.
MED LIFE SA

Front Office Receptionist


Candidatul ideal FRONT OFFICE RECEPTIONISTYOUR EXPERIENCE ANDSKILLS INCLUDE:• Proficiency in English (verbaland written), second languageis an advantage• Previous customer relatedexperience and ability to focusattention on guest needs,remaining calm and courteousat all times• Strong inter-personal andproblem-solving skills, teamplayer, friendly attitude, highlyresponsible & reliable• Previous Opera experience is anassetReport to the Front OfficeManager• Greet, check in and settle guestaccounts while ensuring allservice standards are followed• Assist guests regarding hotelfacilities in an informative andhelpful way• Follow department policies,procedures and servicestandardsWHAT IS IN IT FOR YOU:• Joining Accor, the world leadinghospitality group• Employee benefit card:discounted rates at Accor hotelsworldwide• Bonuses and benefits• Develop your talent: learningprograms by Academy Accorand opportunity to grow withinyour property and across theworldHOW TO APPLY: send your cv tomihaela.ior
NEXT HOSPITALITY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 577 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Receptionista - (front Desk Officer-pipera)


Candidatul ideal Ce cautam?Persoane cu abilitati de comunicare si relationare, dinamice, cu o atitudine pozitiva fata de vizitatori/oaspeti!Daca te-ai recunoscut in descriere, trimite-ne aplicația ta! :)Dorim sa te cunoastem daca intrunesti urmatoarele:• cunostinte de limba engleza la nivel mediu-avansat;• abilitati excelente de comunicare orala si scrisa;• utilizare MS Office -Word, Excel, Power Point, Outlook, la nivel mediu;• cunostinte cu privire la utilizarea echipamentelor de birou: copiator, imprimanta;• abilitati excelente de relationare profesionala, orientare catre client;• capacitate de gestionare eficienta a timpului si de prioritizare a task-urilor in functie de gradul de importanta si urgenta;• capacitate de adaptare la un mediu dinamic si intreprinzator, deschidere spre lucruri noi;• minimum de experiența pe o pozitie similara - constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati:• Raspunde de respectarea procedurilor de acces in cladire;• Gestioneaza corespondenta
GENESIS FM SRL

Receptionist Camera De Garda - Spital Ponderas


Descrierea jobului La Regina Maria, fiecare actiune are impact in construirea medicinei extraordinare, iar prin rabdare si asumare putem sa contribuim la crearea celor mai bune experiente pentru cei din jur. In rolul de Receptionist le vei oferi pacientilor indrumarea si informatiile de care au nevoie pentru a beneficia de serviciile medicale potrivite si de un un traseu medical usor.Uite de ce ar fi fain sa iti incepi cariera la noi: Beneficiezi de trei saptamani de formare platita; Ai un plan de cariera bine stabilit; Ai acces la cursuri de dezvoltare personala si profesionala; Acumulezi experienta si te dezvolti; Ai parte de un program flexibil (in ture), care iti permite sa imbini munca si studiile.Cum arata o zi in rolul de receptionist? Intampini pacientii si vizitatorii cu o atitudine calda; Ghidezi pacientii catre cabinetele medicale; Preiei apelurile telefonice si le directionezi in functie de cererea interlocutorului; Furnizezi cu amabilitate informatiile solicitate; Incasezi
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Receptionist


Candidatul ideal Proven work experience as a Receptionist, Front Office Representative or similar roleProficiency in Microsoft Office SuiteHands-on experience with office equipment (e.g. fax machines and printers)Professional attitude and appearanceSolid written and verbal communication skillsAbility to be resourceful and proactive when issues arise.Excellent organizational skillsEnglish language advanced levelUniversity degree.Descrierea jobului Provides administrative support to company management.Organizes/performs protocol activities.Manages the activities related to occupational medicine.Responsible with travel management.Responsible for organizing business trips.Greet and welcome guests as soon as they arrive at the office.Direct visitors to the appropriate person and officeProvide basic and accurate information in-person and via phone/email.Order front office supplies and keep inventory of stock.Keep updated records of office expenses and costs.
LA LORRAINE SRL

Media netă estimată pe baza celor 579 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Receptionist Policlinici si Spitale


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte La Regina Maria, fiecare actiune are impact in construirea medicinei extraordinare, iar prin rabdare si asumare putem sa contribuim la crearea celor mai bune experiente pentru cei din jur. In rolul de Receptionist le vei oferi pacientilo
Regina Maria
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 828 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.