Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

891 Locuri de Munca receptionist - Joburi receptionist

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

891 Locuri de Munca receptionist - Joburi receptionist

Cauta printr-o varietate mare de joburi receptionist si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi receptionist si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Receptionist


Estimare   2200 RON/Luna
Candidatul ideal German and good English skills, other foreign languages would be an advantage Experience with MS Office (especially Word, Excel, Outlook) Knowledge of reservation software is an advantage First work experience at the front office in a similar company would be an advantageDescrierea jobului Warm welcome and farewell to guests (check-in and out) Guest service - processing inquiries, fulfilling requests Booking the services to guest accounts and cash management Reservation acceptance and processing
SPORT SPA HOTEL STRASS ROSCHER KG

Receptionist


Estimare   2200 RON/Luna
Candidatul ideal Succesul Centrului Veruvis se bazează pe implicarea oamenilor ca tine: perseverenți, dornici de cunoaștere, implicați, proactivi și plini de energie.Dacă te regăsești printre aceste atribute, te invităm să ne cunoaștem!Candidatul ideal are experiență în lucrul cu oamenii, o atitudine proactivă, calmă, înțelegătoare, orientată către soluționarea oricăror provocări întâlnite. Abilitățile dezvoltate de comunicare reprezintă un factor esențial al poziției.• Studii superioare finalizate;• Abilități excelente de comunicare orală și scrisă, atât în limba română, cât și în limba engleză;• Abilități excelente de comunicare telefonică;• Capacități organizatorice dezvoltate;• Abilități de multitasking și de prioritizare;• Atenție la detalii și la nevoile clienților;• Cunoștințe de operare PC, a pachetelor software standard, precum și capacitatea de a învăța posibile software-uri specifice companiei, dacă este necesar;• Prezență agreabilă, atitudine pozitivă, dinamism, implicare;•
NEURO ENHANCEMENT

Receptionist


Candidatul ideal Te caracterizează energia pozitivă, zâmbetul natural și vrei să te alături unei echipe tinere și dinamice? Clubul Sportiv Aqua Sport București caută coleg/colegă pentru recepție! Te așteptăm în echipa noastră!Cum poți aplica? Alege varianta potrivită pentru tine:1. contactează-i telefonic direct pe colegii noștri din locația care prezintă interes pentru tine:Bazin Aqua Sport 311 (Dr. Taberei – Ghencea) - 0722.402.430 - Marina Mereanu (Manager)Bazin Aqua Sport (Titan) - 0770.574.744 - Bogdan Matei (Manager)sau2. trimite-ne cv-ul tau și o poză pe adresa de e-mail [email protected] aplică aici, direct în aplicația ejobsTe asteptăm în echipa noastră!Candidatul ideal– Orientare către client, amabilitate;– Atitudine pozitivă și prezență agreabilă;– Abilități de comunicare și de lucru în echipă;– Atenție la detalii și atenție distributivă;– Cunoștinte de operare calculator, case de marcat, fax, copiator, scaner.Descrierea jobului – Întâmpinarea și direcționarea memb
ASOCIATIA CLUB SPORTIV AQUA SPORT

Receptionist /​ Call Center


Candidatul ideal Ai studii medii si cunosti limba engleza nivel conversational Esti o persoana comunicativa , energica si zambitoare Iti poti organiza activitarea si iti place sa lucrezi cu oamenii Ai cunostinte MS Office Esti orientat(a) catre rezolarea situatiilor limita si atent(a) la detalii Faci fata situatiilor stresante Ai experienta anterioara (constituie un avantaj)Descrierea jobului Intampinarea pacientilor si vizitatorilor cu o atitudine calda Programarea pacientilor la diverse investigatii Inregistrarea corecta a datelor in soft Oferirea informatiilor despre serviciile companiei cu amabilitate Incasarea contravalorii serviciilor si emiterea bonului fiscal Preluarea apelurilor telefonice si directionarea acestora Contactarea telefonica a pacientilorCe iti oferim: Pachet salarial atractiv, bonusuri de performanta Training la angajare Training si cursuri de perfectionare Colectiv tanar si dinamic Posibilitatea de avansare in cadrul companiei Aplica daca : Iti doresti un post f
GRAL MEDICAL

Registrator Medical /​ Receptionist(a)


Candidatul ideal Centrul Medical PLATINUM recrutează registrator medical. Experienta in receptie sau call center reprezinta un avantaj Cunostinte avansate de operare PC - cu softuri mediale Seriozitate, asumarea responsabilitatilor specifice rolului Orientare catre pacienti Amabilitate, empatie si abilitati dezvoltate de comunicare Abilitati bune de lucru in echipaDescrierea jobului Preluarea programarilor si inregistrarea in sistemul clinicii Platinum Medical Oferirea de informatii in legatura cu serficiile clinicii Activitati de casierie specifice receptiei (incasari, emitere bonuri etc) Completarea datelor pacientilor in softurile medicale Raportari lunare catre CAS Operare cu softurile medicale Mentinerea unei comunicari eficiente cu personalul medical si colaboratorii clinicii Platinum Medical
CENTRUL MEDICAL PLATINUM

Receptionist - Clinici Medlife


Candidatul ideal Pentru ca noi la MedLife credem in grija fata de pacient, respectul pentru colegii nostri, responsabilitatea comunicarii eficiente cu pacientul, rolul tau poate fi integrat in transmiterea acestor valori, contribuind prin: Bune abilitati de comunicare; Entuziasm si onestitate; Dorinta de lucru in echipa; Cunostinte medii de limba engleza; Disponibilitate de a lucra norma intreaga; Locatiile actuale - sector 1/sector 6 Bucuresti; Cluj Napoca.Descrierea jobului Ce ar trebui sa faci? Sa fii politicos, amabil si binevoitor in interactiunea cu pacientii; Sa lucrezi intr-o stransa colaborare cu medicii si asistentii medicali, astfel incat pacientii sa beneficieze de un serviciu de calitate; Sa furnizezi informatii in legatura cu serviciile si analizele oferite in cadrul MedLife; Sa eliberezi rezultatele analizelor medicale la cererea pacientilor; Se efectuezi programari conform solicitarilor; Sa incasezi contravaloarea serviciilor si analizelor medicale.
MedLife

Receptionist Imagistica Medicala Sibiu


Candidatul ideal Candidatul ideal este un jucător de echipă orientat spre detalii. Dumneavoastră veți fi primul punct de contact pentru pacienți, salutându-i într-un mod politicos și cu empatie.Daca ești/ai:Orientat către oameni, sociabil si empatic;Atent la detalii si la nevoile pacienților;Abilitatea de a menține o atitudine pozitivă;Minim studii medii finalizate (diploma de BAC obligatoriu);Disponibilitate pentru program de lucru in ture.Descrierea jobului Responsabilități:Răspunde și direcționează apelurile telefonice;Acționează ca primul punct de contact. Întâmpinarea si îndrumarea pacienților;Furnizează informațiile solicitate de către pacienți si înregistrează datele acestora in sistemul informatic;Întocmește documentele medicale necesare pentru realizarea investigațiilor imagistice;Încasează contravaloarea serviciilor medicale si completează documentele justificative pentru activitatea de recepție;Solicită feedback pacienților.
MEDIMA HEALTH

Receptionist Imagistica - Regina Maria


Candidatul ideal •Studii medii finalizate (Diploma de BAC);•Esti o persoana sociabila si orientata catre oameni;•Iti place sa iti planifici timpul si activitatile;•Esti atent/a la detalii si responsabil/a;•Experienta pe un post similar ar reprezenta un avantaj.Descrierea jobului In REGINA MARIA, acest rol presupune:•Intampinarea pacientilor si a vizitatorilor cu o atitudine calda;•Ghidarea pacientilor catre cabinetele medicale;•Preluarea apelurilor telefonice si directionarea lor in functie de cererea interlocutorului;•Furnizarea cu amabilitate a informatiilor solicitate;•Incasarea contravalorii serviciilor medicale.Asteptam aplicatia ta daca iti doresti:• Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua;• Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale;• Instr
Regina Maria

Receptionisti Policlinici Si Spitale


Candidatul ideal Regina Maria isi mareste echipa de Receptionisti in policlinici si spitale.Cerinte:-Orientat/a catre oameni si catre identificarea solutiilor potrivite-Atent/a la detalii si la nevoile pacientilor-Persoana sociabila si empatica-Minim studii medii finalizate (Diploma de BAC obligatoriu).Descrierea jobului -Intampinarea si indrumarea pacientilor-Furnizarea informatiilor solicitate de catre pacienti-Incasarea contravalorii serviciilor medicale-Programari/reprogramari.
Regina Maria

Receptionist - Head Office


Candidatul ideal Esti potrivit pentru noi, daca:Esti entuziast, ai gandire logica si abordezi munca si sarcinile zilnice intr-o maniera pozitiva;Succesul tau se bazeaza pe o buna organizare, atentie la detalii si o relationare eficienta si permanenta cu oamenii;Cauti permanent solutii inovative pentru a-ti indeplini sarcinile;Ai cunostinte in utilizarea pachetului Office si cunosti limba engleza nivel avansat;Experienta profesionala pe un post similar reprezinta un avantaj.Noi apreciem oamenii care:Sunt atenti la nevoile oamenilor cu care interactioneaza;Sunt gata sa ofere experiente memorabile pozitive colegilor si vizitatorilor;Sunt ambasadorii lucrului in echipa;Sunt fideli angajamentelor pe care si le iau si cauta permanent solutii pentru a-si respecta aceste angajamente;Gestioneza corect, la timp și prin servicii de calitate relația cu clienții, partenerii, colaboratorii, candidații și noii angajați.Gestioneza în cel mai eficient mod activitățile de secretariat.Isi doresc permanen
Regina Maria

Receptionist


Candidatul ideal OualificationsGood professional image, excellent phone mannerism and enthusiasm in customer service;Advanced English skills (both, spoken and written);MS Office skills;University graduate preferred;Strong organizational skills;Perseverance and attention to details;Ability to work under pressureCapability to efficiently handle multitasking;Decision making and problem solving skills.Descrierea jobului RESPONSIBILITIESReception and protocol activities;Managing phone calls, faxes, e-mails and correspondence;Organizing meetings within and outside the company’s office;Travel planning (plane ticket reservations, providing accommodation for the staff of the company);Organizing necessary office supply and protocol;Document management (correspondence, offers, contracts, other financial and accounting documents);Drafting and translating to/from English of various documents (activity reports, press articles & reviews);Managing relationships with suppliers.We offer:A challenging jo
PETRE ANDREEA PERSOANĂ FIZICĂ AUTORIZATĂ

Receptionist (part-time)


Candidatul ideal We never ask for payment as part of our selection process, and we always contact candidates via our corporate accounts and platforms. If you are approached for payment, this is likely to be fraudulent. Please check to see whether the role you are interested in is posted here, on our website.About you:We are looking for you, who wants to build a career in an international environment. If you are a people person and detail-oriented, we would very much like to meet you!Ideally you are meeting following hiring criteria:• Very good communication skills;• Fluent English, spoken and written;• Computer literacy;• Ability to set priorities.Descrierea jobului About the role:As a Receptionist, you will be responsible to provide qualitative service pertaining to the needs of our office in Bucharest - you will often be the first person of contact, the one who handles logistics and a key player in the overall well-being of your colleagues. This role is part-time.Key responsibilities
TMF ROMANIA

Receptionist Marfa - Depozit Emag


Candidatul ideal eMag angajeaza Receptionist Marfa pentru depozitele din Joita, langa Bucuresti.Te potrivesti daca: Esti disponibil sa lucrezi in ture; Ai experienta de lucru in depozit sau iti doresti sa inveti; Ai disponibilitate pentru efort fizic; Stii sa lucrezi pe calculator si nu iti este frica sa inveti mai mult; Respecti termenele date si regulile stabilite.Descrierea jobului Ce poti face ca Receptionist Marfa? Descarci marfa primita de la furnizor; Verifici marfa primita in functie de anumite criterii interne. Sortezi marfa primita si o aranjezi pe paleti. Folosesti echipamente precum: laptop, PDA.Ce oferim: Contract pe perioada nedeterminata; Salariu net de start: 2000 lei; Bonus de prezenta; Tichete de masa; Bonus de productivitate, pana la 30% din net; Spor de noapte 25%; Spor de week-end 25%; Spor ore suplimentare 75% / 100%; Transport asigurat gratuit din peste 80 localitati: Bucuresti, Alexandria, Gaesti, Giurgiu, Moreni, Oltenita, Ploiesti, Pitesti,Targoviste etc; Abon
eMAG

Front Desk Receptionist


Candidatul ideal Orientare catre clientiAtitudine deschisa, pozitiva, comunicativaPersoana sociabila, care stie sa se faca placuta in fata pacientilorCunostinte bune de operare MS Office – WordAtentie sporita la detaliiCunoasterea avansata a gramaticii si ortografiei limbii romaneAbilitati necesare: rabdare, atentie continua si rezistenta la activitati repetitiveCapacitatea de a face fata in situatii de stresAtentie distributiva
CENTRUL MEDICAL MEDICUM

Secondary School Receptionist/​attendance Officer


Candidatul ideal • High School Diploma or higher;• Fluency in English and Romanian (oral and written); ability to speak in a 3rd Language of international use is an advantage;• Technology and digital media literacy;• Excellent organizational skills and multitasking abilities;• Excellent interpersonal and communication skills;• Ability to work collaboratively with varied groups of people;• Demonstrated high level of professional and personal integrity;● Approachable, calm, efficient and a strong sense of initiativeDescrierea jobului The Secondary School Receptionist/Attendance Officer is integral in the daily functioning and success of the school. This position is demanding and requires the candidate to work with all members of the school community in diverse ways, with a prime focus of supporting the administration, teachers and students, in the daily operations of the school.Main Duties:Manage Secondary School attendance and reports;Secondary School Reception;Providing support for fac
AMERICAN INTERNATIONAL SCHOOL OF BUCHAREST

Receptionist


Estimare   2200 RON/Luna
Candidatul ideal Fast thinker & fast acting Capability of taking on spot administrative decisions Team work capabilities Medium/intermediate level of MS Office (Microsoft Office, Excell, Power Point) English is a must ( both spoken & written) Communication in business skillsDescrierea jobului Be available for daily physical presence in the office on the flex schedule; 1 week the working schedule is 08.30 am until 5 pm, the next week starts at 10 am finishes work at 6.00 pm Have great command of English both written and spoken (level B2/C1) Easily manage the MS Office tools at a medium/intermediate expertise level (excel, Word, outlook, ppt) Proven experience in office administration tasks (former employers reference required): courier services , office supplies stock management and orders, day-to-day office building administration communication and follow-up on various challenges that might arise within the office Prove organizing skills and structured approach to various tasks that ar
B+N INTEGRATED FACILITY SERVICES

Receptionist & GA Officer


Scurta descriere a companiei For over 70 years, Samsung Group has been dedicated to making a better world through diverse businesses that today span advanced technology, semiconductors, skyscraper and plant construction, petrochemicals, fashion, medicine, finance, hotels and more. Our flagship company, Samsung Electronics, leads the global market in high-tech electronics manufacturing and digital media. Cerinte Role and Responsibilities What is the role about? As a Receptionist & General Affairs Officer, you will be responsible for the following activities: -Welcome and support of partners, visitors, employees and external service providers; -Coordination of all mail correspondence and couriers (registration, distribution, preparation packages, etc.) -Register all the official documents that enters and leaves the Company and inform the beneficiary; -Manage the temporary and visitor access cards; -Check, prepare and attach the evidence and approve the invoices of the department; -Pe
Samsung Electronics Romania SSC

Receptionist


Estimare   2200 RON/Luna
Short company description A full service company specializing in property and facility management. A young and flexible team who is actively seeking to develop both the quality and nature of services in real estate. Requirements MT&T- Atalian is looking for a Receptionist: English language Very good communication skills Attention to details Smiling and proactive attitude Problem solving skills Responsibilities Welcome the visitors and announce them to be escorted toward the solicited client; Takes the calls and redirect them; Handling correspondence and messages; Order internal and external messenger services and register them; Manage access cards distribution, check registrations made by solicitors, responsible for recovering the cards from visitors when they leave client premises; Receive deliveries from suppliers and redirect them toward internal solicitors; Executing all the tasks distributed by the line manager and related to Facility Management services. Other info A young an
MT & T PROPERTY MANAGEMENT

Receptionist/​receptionista


Candidatul ideal Cunoști limba engleză la nivel conversațional; Ai cunoștințe bune de Excel si Office; Ești foarte bine organizat/ă, ai gândire analitică și ești atent/ă la detalii; Ai abilități foarte bune atât de comunicare, cât și prezentare și relaționare cu colegii; Dai dovadă de punctualitate și promptitudine în respectarea termenelor.Descrierea jobului Operațiuni specifice activității de secretariat/recepție; Se ocupă de întâmpinarea invitaților și de protocol Se ocupă de diverse rezervări și programări ce țin de activitatea curentă (de călătorie, protocol, etc.) Recepționează și expediază corespondență de la/către destinatarii interni și externi Asigură repartizarea informaţiilor dinspre management către toate departamentele firmei, precum şi în sens invers. Asigură transmiterea informaţiilor primite din afara firmei, precum şi a celor către exteriorul firmei, persoanelor cărora li se adresează. Gestionează papetaria și consumabilele: verificare stoc, comenzi, recepţia mărfuril
ART KLETT

Receptionist - Front desk officer


Short company description TGS Romania, is the Romanian practice of TGS Global. TGS is represented in Romania by two successful firms Fidexpert Audit & TPG Group. Both companies have been active in the Romanian market for a considerable number of years (Fidexpert since 1994 and TPG from 2009). We are a dynamic provider of accounting, audit, tax and finance services. Our service offering, business approach and sector expertise is primarily designed to support Small and Medium-Sized Enterprises, or organizations of equivalent scale, with existing or planned international operations. We have an employment force of 80 professionals (certified accountants, certified auditors, certified fiscal consultants) who have been trained to cater for the requirements of the most demanding clients. Requirements - Minimum 5 years of experience in similar position - Excellent verbal and written communication - Pleasant, welcoming and client oriented attitude - Good English level: speaking, reading and
TPG ADVISORY PRACTICE
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 891 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.