Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

126 Locuri de Munca Servicii Clienti - Joburi Servicii Clienti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

126 Locuri de Munca Servicii Clienti - Joburi Servicii Clienti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Servicii Clienti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Servicii Clienti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Analist Servicii Client - Bucuresti


Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Simțul umorului, orientare către clienți, gândire pozitivă și entuziasm;Persoană organizată, comunicativă, dinamică, capabilă să lucreze bine individual și în echipă;Proactivitate și implicare când vine vorba de satisfacerea nevoilor clienților;Cunoștințe pachet Microsoft Office;Cunoștințe limba engleză – minim nivel mediu;Permis de conducere categoria B, cu minimum 1 an de experiență.Descrierea jobului Activitatea se desfasoară preponderent în București, dar și în împrejurimi, după cum urmează:Livrarea/preluarea autoturismelor oferite spre închiriere;Păstrarea legăturii cu coordonatorul activității de pe teren;Întocmirea de procese verbale, documente ce țin de contractare și alte operațiuni;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefon;Atribuții specifice ce țin de întreținerea parcului auto;Interacțiune directă cu clienții și reprezentarea companiei în relația cu aceștia
AUTONOM SERVICES S.​A.​

Consultant Servicii Client - Otopeni


Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Simțul umorului, orientare către clienți, gândire pozitivă și entuziasm;Persoană organizată, comunicativă, dinamică, capabilă să lucreze bine individual și în echipă;Proactivitate și implicare când vine vorba de satisfacerea nevoilor clienților;Cunoștințe pachet Microsoft Office;Cunoștințe limba engleză – minim nivel mediu;Permis de conducere categoria B, cu minimum 1 an de experiență.Descrierea jobului Activitatea se desfasoară preponderent în județ, dar și în împrejurimi, după cum urmează:Livrarea/preluarea autoturismelor oferite spre închiriereEfectuarea transferurilor de mașini între localități, cu sau fără clienți;Păstrarea legăturii cu coordonatorul activității de pe teren;Întocmirea de procese verbale, documente ce țin de contractare și alte operațiuni;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefon;Atribuții specifice ce țin de întreținerea parcului auto;Interacțiune
AUTONOM SERVICES S.​A.​

Reprezentant Servicii Clienti (remote)


Candidatul ideal Candidatul ideal:Cautam un Reprezentant servicii clienti, pentru unul dintre clientii nostri, contractul de munca este pe durata determinata de 1 an, cu posibilitate de prelungire.Daca esti o persoana calda, calma si empatica, iti plac oamenii, chiar si in zilele mai putin bune (ale lor sau ale tale), ai excelente abilitati de comunicare, atat in scris, cat si verbal, esti orientata catre detalii si te motiveaza lucrul bine facut, atunci ne-ar placea sa faci parte din echipa noastra.Descrierea jobului Descrierea jobului: Gestionarea interactiunilor cu clientii prin telefon sau prin alte canale de comunicare (email, chat, platforma de ticketing etc.); Identificarea nevoilor clientilor prin ascultare activa si oferirea de solutii potrivite care sa imbunatateasca experienta clientilor; Invatarea activa si permanenta in vederea adaptarii la procesele si procedurile in permanenta schimbare pentru imbunatatirea serviciilor oferite.Salariu si beneficii: Salariu 2.200 lei net,
EUROANSWER SRL

Specialist Servicii Clienti


Candidatul ideal Povestea ta începe aici!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT inseamna obiective comune, spirit de echipa si ajutor reciproc prin care construim impreuna un viitor sigur.Dacă ești o persoană căreia îi place să interacționeze, focusată pe identificarea de soluții și oferire de spirjin, rolul acesta este pentru tine!Pe lângă asta,Ne-ar mai plăcea să constatăm că:ești o persoană proactivă, cu inițiative noi și îndrăznețe;te adaptezi ușor la fiecare situație întâlnită;îți place să interacționezi cu persoanele și să le identifici nevoile;deții abilități dezvoltate în zona promovării și vânzării de produse și servicii.Descrierea jobului Aceste atribute te vor ajuta să:comunici eficient cu clienții băncii pe baza nevoilor pe care le identifici și să recomanzi produsele sau serviciile potrivite pentru aceștia;realizezi operațiuni cu numerar sau fără numerar în funcție de specificul tranzacției;oferi sprijin clienților pentru a
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 815 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Specialist Servicii Clienti (migrator)


Candidatul ideal Iti place domeniul vanzarilor si faci asta de minimum 3 ani? Ai luat examenul de licenta si te pricepi sa te faci inteles, indiferent ca vorbim despre clienti, colegi sau doamna de la floraria din colt? Prietenii iti spun ca ai atitudine pozitiva si calitati de teamplayer adevarat?Despre engleza nu te mai intrebam, stim ca urmaresti postarile cool de pe youtube si pinterest :).Daca ai raspuns cu “da” la minim trei din intrebarile de mai sus, ai intrat direct pe lista noastra scurta si ti-ai marit sansele sa intri in spiritul #peopleofBT.Descrierea jobului Hai sa:Cunosti produsele si serviciile noastre. Iti va face placere sa le promovezi, pentru ca raspund eficient unui complex de nevoi prezente din ce in ce mai mult in randul clientilor nostri;Comunici cu clientii bancii (exact ce iti place tie :)) si pe baza nevoilor pe care le identifici le recomanzi produsele sau serviciile potrivite;Procesezi operatiuni cu numerar/ fara numerar in functie de specificul tranzactiei
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Specialist Servicii Clienti


Candidatul ideal Povestea ta începe aici!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT inseamna obiective comune, spirit de echipa si ajutor reciproc prin care construim impreuna un viitor sigur.Dacă ești o persoană căreia îi place să interacționeze, focusată pe identificarea de soluții și oferire de spirjin, rolul acesta este pentru tine!Pe lângă asta,Ne-ar mai plăcea să constatăm că: ești o persoană proactivă, cu inițiative noi și îndrăznețe; te adaptezi ușor la fiecare situație întâlnită; îți place să interacționezi cu persoanele și să le identifici nevoile; deții abilități dezvoltate în zona promovării și vânzării de produse și servicii.Descrierea jobului Aceste atribute te vor ajuta să: comunici eficient cu clienții băncii pe baza nevoilor pe care le identifici și să recomanzi produsele sau serviciile potrivite pentru aceștia; realizezi operațiuni cu numerar sau fără numerar în funcție de specificul tranzacției; oferi sprijin clienților pe
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 691 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Specialist Servicii Clienti


Candidatul ideal Povestea ta începe aici!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT inseamna obiective comune, spirit de echipa si ajutor reciproc prin care construim impreuna un viitor sigur.Dacă ești o persoană căreia îi place să interacționeze, focusată pe identificarea de soluții și oferire de spirjin, rolul acesta este pentru tine!Pe lângă asta,Ne-ar mai plăcea să constatăm că: ești o persoană proactivă, cu inițiative noi și îndrăznețe; te adaptezi ușor la fiecare situație întâlnită; îți place să interacționezi cu persoanele și să le identifici nevoile; deții abilități dezvoltate în zona promovării și vânzării de produse și servicii.Descrierea jobului Aceste atribute te vor ajuta să: comunici eficient cu clienții băncii pe baza nevoilor pe care le identifici și să recomanzi produsele sau serviciile potrivite pentru aceștia; realizezi operațiuni cu numerar sau fără numerar în funcție de specificul tranzacției; oferi sprijin clienților pe
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 728 de salarii introduse în Salario: 3420 RON/Luna

Analist Servicii Client - Constanta


Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Simțul umorului, orientare către clienți, gândire pozitivă și entuziasm;Persoană organizată, comunicativă, dinamică, capabilă să lucreze bine individual și în echipă;Proactivitate și implicare când vine vorba de satisfacerea nevoilor clienților;Cunoștințe pachet Microsoft Office;Cunoștințe limba engleză – minim nivel mediu;Permis de conducere categoria B, cu minimum 1 an de experiență.Descrierea jobului Activitatea se desfasoară preponderent în județ, dar și în împrejurimi, după cum urmează:Livrarea/preluarea autoturismelor oferite spre închiriereEfectuarea transferurilor de mașini între localități, cu sau fără clienți;Păstrarea legăturii cu coordonatorul activității de pe teren;Întocmirea de procese verbale, documente ce țin de contractare și alte operațiuni;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefon;Atribuții specifice ce țin de întreținerea parcului auto;Interacțiune
AUTONOM SERVICES S.​A.​

Specialist Servicii Clienti Migrator


Candidatul ideal Mai mult decât o echipă, #peopleofBT înseamnă curaj, încredere și empatie. Tocmai de aceea, avem nevoie de tine să ne completezi echipa cu energia și dorința ta de a face lucrurile bine.Provocarea pe care ți-o lansăm este un post de Specialist Servicii Clienți Migrator, ce așteaptă cu nerăbdare să fie ocupat 😊Ne bucurăm că ai ajuns să citești aceste rânduri, astfel că, dacă nivelul interesului tău s-a păstrat până aici, dă scroll pentru a afla dacă tu ești persoana pe care am descris-o în rândurile de mai jos:Dacă cele de mai jos te reprezintă, șansele tale să fim colegi au crescut: ești pasionat(ă) de zona vânzărilor și îți face placere să interacționezi cu clienții; te faci ușor înțeles/înțeleasă, indiferent că este vorba despre clienți, colegi sau alte persoane cu care intri în contact; prietenii te descriu drept o persoana cu atitudine pozitivă și empatică.Dacă vii de acasă cu: spirit de echipă; adaptabilitate; abilități bune de comunicare; abilități de organizare
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Analist Servicii Client - Bacau


Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Simțul umorului, orientare către clienți, gândire pozitivă și entuziasm;Persoană organizată, comunicativă, dinamică, capabilă să lucreze bine individual și în echipă;Proactivitate și implicare când vine vorba de satisfacerea nevoilor clienților;Cunoștințe pachet Microsoft Office;Cunoștințe limba engleză – minim nivel mediu;Permis de conducere categoria B, cu minimum 1 an de experiență.Descrierea jobului Activitatea se desfasoară preponderent în județ, dar și în împrejurimi, după cum urmează:Livrarea/preluarea autoturismelor oferite spre închiriereEfectuarea transferurilor de mașini între localități, cu sau fără clienți;Păstrarea legăturii cu coordonatorul activității de pe teren;Întocmirea de procese verbale, documente ce țin de contractare și alte operațiuni;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefon;Atribuții specifice ce țin de întreținerea parcului auto;Interacțiune
AUTONOM SERVICES S.​A.​

Responsabil Servicii Clienţi Sibiu


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸 Îți dorești să investești pasiune în a oferi clienților servicii care depășesc nivelul așteptărilor?🗸 Ți-ar plăcea să ai grijă ca procese precum gestionarea seifului sau încasarea să se realizeze în condiții optime?🗸 În plus, ai vrea să îți petreci mare parte din zi într-un loc în care ești încurajat să fii tu, cel autentic, în care ți se permite să greșești și ești ajutat să înveți? Dacă ai răspuns cu ”Da!”, înseamnă că ai ajuns exact unde trebuie. Ne căutăm de zor un coleg fain ca tine în echipă!Alături de noi, vei descoperi că respectul, cinstea, generozitatea, simplitatea, performanța, exemplaritate și coerența stau la loc de cinste. Locul în centrul căruia ești TU. Cum ești: Organizat – elaborezi planuri bine puse la punct pentru îndeplinirea activităților, pe care le urmărești în mod disciplinat; Adaptabil – atunci când este este necesar, ești deschis la schimbarea metodei de lucru sau a abordării pentru a atinge u
LEROY MERLIN ROMANIA SRL

Flow Advisor - Service Client


Candidatul ideal Bilingue anglais et français à un niveau avancé; Excel avancé; Compétences techniques pour l'analyse des dossiers; Bonnes compétences en communication; Expérience antérieure dans le domaine de la gestion des clients; Autonomie et envie d'accumuler de nouvelles connaissances.Descrierea jobului Nous cherchons à embaucher un(e) conseiller(ère) flux qui va prendre en charge par téléphone ou par mail les demandes de nos clients externes et/ou de nos partenaires internes sur les flux financiers. Il/Elle assure une qualité de service vis-à-vis du client en détectant les incidents potentiels selon les demandes qu’il reçoit et en faisant le lien avec les analystes si nécessaire.Le conseiller flux intervient sur le périmètre Virements, Prélèvements, Effets de commerce auprès du Réseau France ou sur le périmètre Acquisition Restitution auprès des clients externes, du Réseau et des commerciaux cash Management.Il rapporte directement au manager de l’équipe, il travaille en
SOCIETE GENERALE GLOBAL SOLUTION CENTRE S.​A.​

Consilier Servicii Clienti Sibiu


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸 Ai spune despre tine că ești o persoană amabilă, plăcută și căreia îi place să fie în continuă mișcare?🗸 Ți-ar plăcea să te ocupi de operațiunile de la casa de marcat, să te asiguri că produsele satisfac așteptările clienților și că au parte de o experiență plăcută în magazinul nostru?Dacă ai răspuns cu ”Da!”, înseamnă că ești colegul fain pe care îl căutăm!Meriți să fii parte dintr-o echipă ca o familie, în care respectul, cinstea, generozitatea, simplitatea, performanța, exemplaritate și coerența descriu modul în care ne lucrăm și ne comportăm unii cu ceilalți.Cum ești: Organizat – atent și cu capul pe umeri atunci când vine vorba de planificarea activităților care se află în responsabilitatea ta; Responsabil – tratezi cu maximă seriozitate orice activitate; Bun comunicator – captezi atenția interlocutorului prin mesaje clare, ușor de înțeles și adaptate nevoilor acestuia; Amabil – vii în întâmpinarea clientului cu poli
LEROY MERLIN ROMANIA SRL

Agent Servicii Clienti


Candidatul ideal CERINTELE POSTULUIStudii: Studiile medii ( studii superioare in comunicare, management, IT constituie un avantaj); Experienta pe o pozitie similara – nu e necesara dar reprezinta un plus;CUNOSTINTE, APTITUDINI & ABILITATI: Abilitati de invatare rapida si memorie buna; Bune cunostiinte de operare PC (Microsoft Office); Abilitati excelente de comunicare verbala si in scris; Abilitati de identificare si solutionare a problemelor; Atitudine proactiva si orientare catre detalii;Descrierea jobului SCOP PRINCIPAL: Preia si proceseaza flow-urile de activare produse si servicii pentru clientii B2B; Verifica memo-urile receptionate in aplicatie si se asigura ca oferta este corect mentionata in contracte; Executa alte actiuni in vederea gestionarii relatiei cu clientul B2B.ATRIBUTII / RESPONSABILITATI PRINCIPALE: Activeaza abonamente si servicii pentru clientii B2B; Gestioneaza solicitarile de reziliere receptionate; Verifica contractele, actele aditionale si alte documente si ra
TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 792 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Analist Servicii Client


Candidatul ideal Candidatul ideal - studii medii/ superioare tehnice - experienta in domeniul auto minim 1 an - abilitati de comunicare si relationare eficienta cu clientii - empatie/operativitate in rezolvarea problemelor clientului - gradul de insusire al programelor informatice utilizate - atitudine colegiala in raporturile de munca - orientare catre rezultat - dinamism, tenacitate, persevernta, atentie la detaliiDescrierea jobului ResponsabilitatiȘgestioneaza relatiile cu clientii si furnizorii firmei si realizeaza activitati de suport privind administrarea parcului de autovehicule Engie- in urma verificarii costurilor de reparatie, conform procedura interna, acorda acceptul de service reprezentantului reparator, dupa care completeaza in sistem datele specifice acceptului de plata - preia, analizeaza si inregistreaza cererile utilizatorilor sosite pe toate canalele de comunicare catre firma- propune modalitatea de rezolvare a solicitărilor sosite de la clienti interni/externi în ur
AUTO COBALCESCU SRL

Media netă estimată pe baza celor 621 de salarii introduse în Salario: 3950 RON/Luna

Agent Servicii Client


Candidatul ideal Îți dorești să lucrezi în cadrul unui proiect european și ai disponibilitate full time, pe o perioadă de 3 luni?Avem 4 poziții disponibile în departamentul de Consultanță Financiar Contabilă și Fiscală. Alătură-te echipei noastre!Ne-ar plăcea: să fii o persoană organizată și atentă la detalii; să deții bune abilități de comunicare; să ai deschidere spre a învăța lucruri noi și să îți dorești să evoluezi; să deții cunoștințe de utilizare a pachetului Microsoft Office.Descrierea jobului Nu solicităm experiență anterioară pe proiecte europene deoarece îți vom oferi un program de training și învățare alături de echipa noastră!În activitatea pe care o vei desfășura: vei comunica direct cu clienții, atât telefonic cât și prin email; vei oferi servicii de asistență și întocmire documentație pentru procedurile de achiziții publice; vei învăța să utilizezi platforma SEAP; vei întocmi documente și vei centraliza diverse informații.Modalitate de colaborare: contract de muncă pe p
WEM ACCOUNTING AUDIT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 806 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Agent Servicii Client (distributie)


Candidatul ideal Cerințe:Se activeaza de la sediul firmei din Craiova/cat si remote.Candidatul:Cunoaste foarte bine limba româna (scris şi vorbit); Excelente abilități de comunicare si claritate în exprimare; Capacitatea de a asculta si ȋnţelege nevoile clientului, şi de a găsi soluţii echitabile; Rezistent/a la stres si la lucrul sub presiune; Cunostinte de operare calculator; Atenţie distributivă şi concentrată.Descrierea jobului Responsabilități:Departamentul de Inbound (front office): preia si gestioneaza apelurile clientilor nostrii, cu scopul de a le oferi informatiile de care au nevoie si de a solutiona eventualele probleme.De asemenea, se vor promova serviciile si produsele catre clienti.Condiții: Conditii optime de lucru, intr-o locatie dotata cu tehnologie de ultima generatie, situata in zona centrala a orasului; Pregatire new-entry, program de training platit, suport on-the-job continuu, sedinte de feedback si coaching; Salariu de baza // Bonusuri de performanta; Spor pentru
NETWORK CONTACTS.​RO SRL

Agent Servicii Client


Candidatul ideal Îți dorești să lucrezi în cadrul unui proiect european și ai disponibilitate full time, pe o perioadă de 3 luni?Avem 4 poziții disponibile în departamentul de Consultanță Financiar Contabilă și Fiscală. Alătură-te echipei noastre!Ne-ar plăcea: să fii o persoană organizată și atentă la detalii; să deții bune abilități de comunicare; să ai deschidere spre a învăța lucruri noi și să îți dorești să evoluezi; să deții cunoștințe de utilizare a pachetului Microsoft Office.Descrierea jobului Nu solicităm experiență anterioară pe proiecte europene deoarece îți vom oferi un program de training și învățare alături de echipa noastră!În activitatea pe care o vei desfășura: vei comunica direct cu clienții, atât telefonic cât și prin email; vei oferi servicii de asistență și întocmire documentație pentru procedurile de achiziții publice; vei învăța să utilizezi platforma SEAP; vei întocmi documente și vei centraliza diverse informații.Modalitate de colaborare: contract de muncă pe p
EXPERT-MIND SRL

Media netă estimată pe baza celor 806 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Agent Servicii Client - Cluj-napoca


Candidatul ideal AGENT SERVICII CLIENT - CLUJ-NAPOCAStudii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Simțul umorului, orientare către clienți, gândire pozitivă și entuziasm;Persoană organizată, comunicativă, dinamică, capabilă să lucreze bine individual și în echipă;Proactivitate și implicare când vine vorba de satisfacerea nevoilor clienților;Cunoștințe pachet Microsoft Office;Cunoștințe limba engleză – minim nivel mediu;Permis de conducere categoria B, cu minimum 1 an de experiență.Descrierea jobului Activitatea se desfasoară preponderent în județ, dar și în împrejurimi, după cum urmează:Livrarea/preluarea autoturismelor oferite spre închiriere;Păstrarea legăturii cu coordonatorul activității de pe teren;Întocmirea de procese verbale, documente ce țin de contractare și alte operațiuni;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefon;Atribuții specifice ce țin de întreținerea parcului auto;Interacțiune directă cu clienții și reprezentarea
AUTONOM SERVICES S.​A.​

Reprezentant Servicii Clienti – On-site,​ Bucuresti


Candidatul ideal Abilitățile taleNe vom potrivi dacă tu: Ai studii de licență (preferabil într-un domeniu tehnic) Ai sbilități solide de comunicare și de ascultare, cu cea mai bună stăpânire a limbii române (atât în scris, cât și verbal) și o înțelegere de foarte bună a limbii engleze (B1/B2) Ai bune cunoștințe PC (Windows, Microsoft Outlook, Microsoft Office Applications) Identifici problemele celorlalți și găsesti soluții rapide Te adaptezi cu ușurință la orice situațieDescrierea jobului Descrierea roluluiVei fi vocea serviciilor clientului nostru, având oportunitatea de a rezolva probleme, de a oferi valoare, de a face lucrurile mai bune și de a aprofunda relațiile cu clienții.Reimaginează-ți carieraEști în căutarea unei schimbări de carieră în cadrul unei organizații globale orientate spre viitor? Vino să faci parte din compania noastră premiată, condusă de oamenii noștri din peste 70 de țări, unde TOȚI membrii contribuie și își susțin reciproc succesul și bunăstarea, uniți cu mând
WEBHELP ROMÂNIA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 126 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.