Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

534 Locuri de Munca Agent Call Center - Joburi Agent Call Center

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

534 Locuri de Munca Agent Call Center - Joburi Agent Call Center

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent Call Center si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent Call Center si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Call Center - Editura de carte - Sector 1


Companie verificată
Aplica rapid
CerinteObligatoriu: Experienta in call center - vanzari - minim un 1Obligatoriu: Absolvent cu diploma de bacalaureatPersoana cu bune abilitati de comunicare.Abilitati de organizare. Responsabilitati / RealizariContactarea telefonica a clientilorPregatirea si prezentarea ofertei catre client - vanzareIntroducerea comenzilor in sistem Alte informatiiPachet salarial net 3000 LEiBonus si comision in functie de vanzari - platit bianual (iunie - decembrie)Contract pe nedeterminat;Tichete de masa in valoare de 30 RON/ZIAsigurare medicala - (dupa 12 luni de activitate)Program de lucru: 9-17:30 - L-V - Week-enduri libere
PSG PERSONAL SERVICES GROUP SRL

Analist Relatii Clienti


Companie verificată
Aplica rapid
Recrutăm pentru clientul nostru, companie cu experiență de peste 25 de ani, specializată în furnizarea și prelucrarea de produse destinate industriei de constructii, rolul de Analist Relatii Clienti Locație: Iași Nr. poziții vacante: 1Nivel experiență: Începător / Mediu / AvansatMod de lucru: la sediul companiei Pregatirea necesară postului: - studii superioare finalizate;- experiență de minim un an în domeniul relațiilor cu clienții (atât persoane juridice, cât și fizice);- experiență de lucru cu sistemele ERP, preferabil Nexus ERP sau echivalent;- cunoștințe de bază în domeniul financiar - contabil pentru a înțelege procesele de facturare, încasări și plăți;- abilități solide în utilizarea pachetului Microsoft Office;- bune abilități de comunicare verbală și scrisă, inclusiv capacitatea de a comunica eficient cu clienții și colegii;- capacitate de analiză a nevoilor și cerințelor clienților și de a propune soluții;- abilități de organizare si prioritizar
Train To Perform SRL

Operator call-center cu germana si engleza


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 5000 LEI pe lună
Cerințe:-Limba engleză și germană la nivel avansat - obligatoriu;-Abilitati de comunicare, de ascultare-Capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor-Spirit de echipa si initiativa Beneficii:-Program de lucru full-time, doar ture de zi-Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată;-Concedii conform legislației;-Asigurare medicală:-Tichete de masă;-Salariu motivant fix. Responsabilități:-Raspunde la apelurile clientilor;-Rezolva solicitarile clientilor atat la telefon, cat si pe e-mail;-Ofera asistenta in acord cu conditiile si procedura companiei;-Ofera supot tehnic;-Cauta informatiile necesare in functie de fiecare situatie, folosind resursee puse la dispozitie de companie. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Operator call center cu franceza/​engleza si germana/​engleza


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 5500 LEI pe lună
Cerințe:Limba engleză și germană sau engleză și franceză la nivel avansat - obligatoriu;Abilitati de comunicare, de ascultareCapacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilorSpirit de echipa si initiativa Beneficii:Program de lucru full-time, remote;Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată;Concedii conform legislației;Asigurare medicală:Tichete de masă;Sporuri de weekend;Salariu motivant fix. Responsabilități:Raspunde la apelurile clientilor;Rezolva solicitarile clientilor atat la telefon, cat si pe e-mail;Ofera asistenta in acord cu conditiile si procedura companiei;Ofera supot tehnic;Cauta informatiile necesare in functie de fiecare situatie, folosind resursee puse la dispozitie de companie. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Specialist Relații Clienți - Magazin Produse Premium Iași


Companie verificată
Aplica rapid
Te consideri o persoană empatică, ordonată și cu dorința de a-și duce treaba până la capăt?HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă din industria retail, cu magazine de vânzare de produse premium - un Specialist Relații Clienți - Magazin Produse Premium, în Iași! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:*să îți pese de oameni și să îți dorești să îi servești cât mai bine în funcție de nevoile lor*să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci*să îți placă să înveți informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești*să respecți procedurile de lucru*să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite*să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel mediu Dacă ești absolvent de studii medii (diploma de Bacalaureat) și ai experiență anterioară în domeniul vânzărilor și relații cu clienții, reprezintă un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:1. Asculți em
HR Design Consulting

Customer Service Representative


Companie verificată
Aplica rapid
Pentru unul dintre clientii nostri, companie europeana care ofera servicii de tip customer support, suntem in cautarea unui Customer Service Representative. Cerințe:Studii medii absolvite;Minimum 1 an experienta in Sales support sau Customer Service;Orientare catre client si atentie la detalii;Limba engleza - nivel conversational;Abilitati de operare PC. Responsabilități:Preluarea apelurilor telefonice/mail-urilor din partea clientilor;Solutionarea solicitarilor venite din partea clientilor;Crearea de rapoarte privind sesizarile/apelurile inregistrate, comenzi samd.;Realizarea de chestionare pentru verificarea nivelului de satisfactie al clientilor pentru serviciile oferite de companie. Daca esti interesat, ne poti contacta la numarul 0756 414141 sau scrie-ne un mesaj in privat si te sunam noi. No: PR/023664
Lugera - The People Republic

Media netă estimată pe baza celor 855 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Agenti servicii clienti inbound - Italiana (Brasov)


Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul IdealEsti o persoana amabila si descurcareata?Vrei sa inveti lucruri noi si esti la curent cu tehnologia?Accepta provocarea si vino in echipa noastra! Angajăm în Brașov vorbitori de limba italiana - full time. Activitatea presupune preluarea de apeluri in inbound, acordarea de suport clientilor, oferirea de informatii corecte, conform modului de lucru prestabilit.Identifici nevoile clientilor si propui solutii personalizate Cerințe: - nivel de limbă italiana avansat;- cunoștințe medii de utilizare PC;- orientare către client și capacitatea de a găsi rapid soluții;- abilități foarte bune de comunicare;- atentie la detalii si spirit de observatie. Beneficii: - training și formare continuă la locul de muncă;- contract de muncă pe perioadă nedeterminată, condiții de muncă stabile;- tichete de masă;- bonusuri lunare; Se lucreaza din sediu, job-ul nu este remote!
OPEN MIND GRUPPO OM SRL

Customer Support Specialist


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4800 până la 5000 LEI pe lună
Ne dorim sa aducem in echipa PRIMA o persoana inteligenta, energica, care sa se alature colegilor din departamentul Customer Support. Construim o echipa care sa faca performanta in domeniul constructiilor, avem planuri mari, de aceea dorim sa ni te alaturi doar daca esti un profesionist desavarsit si ne impartasesti valorile. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem dacă: Esti absolvent de studii superioare Ai experienta in elaborarea documentelor pentru contracte imobiliare Ai experienta anterioara in domeniul imobiliar sau intr-un rol similar de back office Ai abilitati de organizare, planificare, management al timpuluiAi bune cunostinte de operare PC ( pachetul Microsoft Office)Ai atentie la detalii, spirit de initiativă, auto organizareAi capacitatea de analiza si sinteza, de luare a deciziilor  Contributia ta in companie:Procesarea documentelor pentru contracte imobiliare in conformitate cu reglementarile si politicile interne Relatia cu biroul notarialRelatia cu societatil
Chrom Constructii Civile si Edilitare SRL

Customer Service Representative With Spanish


Candidatul ideal Customer Service Representative with Spanish· No tiene que ser “Superman” o “Wonder Woman”: queremos seres humanos, aunque es cierto que valoramos que sea capaz de realizar múltiples tareas y pueda comunicarse con nuestros clientes a través de chat o correo electrónico y, a veces, por teléfono.No tiene que saber todas las lenguas del mundo, pero debe tener un nivel fluido para aquellas a las que se presenta.Valoramos la iniciativa, dedicación y nos encanta ver a nuestros empleados implicados en sus proyectos.Hybrid jobDescrierea jobului Customer Service Representative with SpanishComo ya hemos mencionado, somos una buena compañía que valora a sus empleados.Por lo tanto, tu misión es ser tú mismo, apasionado por una lengua extranjera en la que seas un experto, interesado en un trabajo a largo plazo y en adaptarte a un grupo de gente joven y llena de energía que disfruta tanto de comer pizza y helado en la oficina como de trabajar de forma responsable.Además, no te tirar
R.​E.​I.​ DEVELOPMENT SERVICES SRL

Customer Service Representative - German


Candidatul ideal Excellent command of Romanian, German and English (written, spoken; you will interact in these languages daily, will be tested in interview process) High School/Baccalaureate diploma (required), Bachelor degree (desired) At least 1 year of working in a customer facing environment Any experience within automotive/industrial and international environment will be considered as a strong asset Experience with main MS Office applications (required) and relevant SAP (desired) Ability to work in a team: support team goals, take initiative, seek to give and receive help and feedback Ability to communicate effectively with the customer using standard tools and conventions, both in calls with the customer as well as through other media Capacity to quickly absorb relevant knowledge on the main features and qualities of Goodyear's tires and other productsDescrierea jobului Order entry: receive and process customer orders, inform the customer on the availability of products and
GOODYEAR OPERATIONS ROMANIA S.​R.​L.​

Customer Service Representative - French


Candidatul ideal Excellent command of Romanian, French and English (written, spoken; you will interact in these languages daily, will be tested in interview process) High School/Baccalaureate diploma (required), Bachelor degree (desired) At least 1 year of working in a customer facing environment Any experience within automotive/industrial and international environment will be considered as a strong asset Experience with main MS Office applications (required) and relevant SAP (desired) Ability to work in a team: support team goals, take initiative, seek to give and receive help and feedback Ability to communicate effectively with the customer using standard tools and conventions, both in calls with the customer as well as through other media Capacity to quickly absorb relevant knowledge on the main features and qualities of Goodyear's tires and other productsDescrierea jobului Order entry: receive and process customer orders, inform the customer on the availability of products and
GOODYEAR OPERATIONS ROMANIA S.​R.​L.​

Customer Service Representative (automotive)


Candidatul ideal •You have experience in a similar role, in automotive environment •You have excellent English language skills, both verbally and written •You have effective communication and relationship building skills •You are able to adapt quickly and can work in a business-to-business environment that can be dynamic, demanding and stressful at times •You have a very good sense of urgency, can set priorities, and are organized •You know your way around widely used PC tools like the Microsoft Office Package What Will Put You Ahead •Commercial or supply-chain experience is desirable, preferably gained in a multinational business to business environment •SAP and/or Salesforce knowledge is a plusDescrierea jobului Are you passionate about customer satisfaction and would you like to become part of a fast-moving, international and diverse environment? We are an international manufacturer, and we are looking for you to join our Customer Service team. Your focus of control lies in after-sa
MOLEX

Customer Service Representative With German


Descrierea jobului We are looking for a Customer Service Representative with German, based in our office within Cluj-Napoca, Cluj, to guarantee a positive customer experience and ensure quick and reliable processing of customer orders, from booking to invoicing.Using the expertise you will develop with our training and mentorship, you will ensure quick and knowledgeable responses to assist customers at any stage of their order, as well as on pro-actively solving any problems that might appear. You will be part of a multinational team, working closely with colleagues both in Romania and in the DACH region (Germany, Austria, Switzerland).If you are ready to start and grow your career in a world renowned technology company, we welcome you to join us!In This Role, Your Responsibilities Will Be:* Prepare and process the customer orders daily, provide support and work closely with internal departments to clarify additional information when needed;* Provide a daily follow up of the order book
EMERSON SRL

Customer Service Representative


Candidatul ideal Viitorul coleg/colega va face parte din cadrul echipei Compliance (incadrat ca Assistent Compliance).Cum ne dorim sa fie: Orientat spre client si proactiv Abilitati excelente de comunicare verbala si in scris Flexibil, ambitios Experienta in relatia cu clientul si call center (prezinta avantaj) Cunostinte Microsoft Office (Excel, Outlook, Power Point)Descrierea jobului Atributii principale: Preluarea si gestionarea apelurilor telefonice venite din partea clientilor Tratarea situatiilor primite prin e-mail Gestionarea solicitarilor primite din partea acestora Identificarea nevoilor clientilor si procesarea solicitarilor acestora in sistemele interne Pall-Ex Furnizarea de informatii in legatura cu serviciile oferite de companie Activitati de back-office Intocmirea de rapoarte si stabilitrea unui plan pentru a creste calitatea serviciilor oferite Efectuare sondaje de opinie pentru a masura gradul de satisfactie al clientilor Pall-Ex Romania referitor la serviciile asigura
PALLET EXPRESS SRL

Media netă estimată pe baza celor 815 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Customer Service Representative


Candidatul ideal As a potential Customer Service Representative you:- Have a bachelor,- Must speak English fluently ;- Have strong communication skills;- Have a proactive and accurate attitude;- Do various work and to switch easily and quickly between different tasks;- Set priorities easily;- Are ambitious and eager to develop yourself professionally;- Are able to work independently and in a team.Descrierea jobului The Customer Service Representative manages the quality and progress of the transport order, by having intensive collaboration with your colleagues from the Transport Departments and off course with our international customers.You will be responsible for managing your own portfolio, ranging from specific customers in the areas of e.g. petrochemical, food industry, automotive, fast moving customer goods (FMCG) and industrial areas.As a Customer Service Representative you inform our customers proactively about the progress and status of their orders and you will take appropria
VOS LOGISTICS ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 814 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Customer Service Representative,​ Spanish Speaker (f/​m/​x)


Candidatul ideal Your skills • Very good written and spoken Spanish language skills • Excellent communication skills and strong customer orientation with a friendly and professional approach Motivation to work in customer service - experienced or newcomer • 6 months or more of experience in inbound or outbound customer service or other customer-facing sectors You get extra credit for • 12 months or more of experience in inbound or outbound customer service or other customer-facing sectors • Bachelor’s Degree • Interest in the automotive sectorDescrierea jobului Your new role • Proactive customer service (95% Outbound) to answer customers’ questions and help coordinate branch evaluation visits • Identify customers’ needs, clarify information, research every issue and provide optimal solutions • Simple process with help and support always available • Go the extra mile to engage customersWhat we offer: • Hybrid work • A nice office just 1 minute far from Pipera metro station; • A warm tea
AUTO1 GLOBAL SERVICES GMBH CO.​ KG

Customer Service Representative,​ German Speaker (f/​m/​x)


Candidatul ideal Your skills• Very good written and spoken German language skills• Excellent communication skills and strong customer orientation with a friendly and professional approach Motivation to work in customer service - experienced or newcomer• 6 months or more of experience in inbound or outbound customer service or other customer-facing sectorsYou get extra credit for• 12 months or more of experience in inbound or outbound customer service or other customer-facing sectors• Bachelor’s Degree• Interest in the automotive sectorDescrierea jobului Your new role• Proactive customer service (95% Outbound) to answer customers’ questions and help coordinate branch evaluation visits• Identify customers’ needs, clarify information, research every issue and provide optimal solutions• Simple process with help and support always available• Go the extra mile to engage customersWhat we offer:• Hybrid work• A nice office just 1 minute far from Pipera metro station;• A warm team atmosphere an
AUTO1 GLOBAL SERVICES GMBH CO.​ KG

Customer Support/​operator Call Center


Candidatul ideal Pentru pozitiile de Customer Support/Operator Call Center, te invitam in echipa noastra daca iti doresti sa:- Inveti tot timpul lucruri noi- Faci parte dintr-o echipa comunicativa- Lucrezi intr-o companie in plina dezvoltareAsteptam sa ne vedem la interviu! Aplica mai jos!Noi ne ocupam dе training-ul tau, dе integrarea ta in echipa si iti oferim feedback constant. Daca iti doresti sa evoluezi profesional, ai posibilitati reale dе promovare in orice departament al companiei, in concordanta cu dorintele si aspiratiile tale!Descrierea jobului Vei fаce pаrte din dеpаrtamentul Suport/Colectare; аlaturi de colegii din еchipа, vеi invаta sa:- Lucrеzi cu spеcialisti cаrе tе vor pregаti sa fаci fаta oricaror provocari- Comunici si sa intelegi asteptarile si nevoile clientilor- Contactezi telefonic clienti si sa gestionezi un portofoliu alocat- Informezi clientii cu privire la aspectele specifice debitelor/platilor- Negociezi termene de plata utilizand un discurs persuasivCare s
OKCREDIT IFN S.​A.​

Customer Service Representative With Dutch


Candidatul ideal Customer Service Representative with DutchHey you! Yeah, you! At REI we are looking for a sociable, enthusiastic, and proactive colleague to be part of our Customer Service team. We are a company that values talented people and supports a healthy working environment. One of our goals is to make you feel as a part of a family, always helping each other and facing all thе challenges together.The main requirements for this job are:Proficient Dutch language user, both written and spoken;Good English level, both written and spoken;Good PC and Microsoft Office skills;Ability to stay calm when customers are stressed or upset;Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters;Ability to multi-task, prioritize and manage time effectively;Willingness to work on shifts;Experience working with customer support is a plus.Descrierea jobului Customer Service Representative with DutchYour responsibilitiеs will be:Maintаining а positivе, еmpathеtic аnd p
R.​E.​I.​ DEVELOPMENT SERVICES SRL

Customer Service Representative With German


Descrierea jobului We are looking for a new colleague in our Cluj-Napoca team, to help us guarantee a positive customer experience, through quick and reliable processing of customer orders, from booking to invoicing.Using the expertise you will develop with our training and mentorship, you will by able to assist customers at any stage of their orders, as well as to pro-actively solve any problems that might appear. You will be part of a multinational team, working closely with colleagues both in Romania and in the DACH region (Germany, Austria, Switzerland).If you are ready to grow your career in a world renowned technology company, we welcome you to join us!In This Role, Your Responsibilities Will Be:* Prepare and process the customer orders daily, provide support and work closely with internal departments to clarify additional information when needed;* Provide a daily follow up of the order book and takes actions in order to anticipate issues / satisfy the request of the customer (wi
EMERSON SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 534 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.