Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2471 Locuri de Munca Secretar - Joburi Secretar

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2471 Locuri de Munca Secretar - Joburi Secretar

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretar si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretar si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Secretara /​ Asistent


Candidatul ideal Experienta in ceea ce priveste domeniul IT (cunostinte generale)Are o imagine personala impecabila, tinuta officeExperienta in domeniu reprezinta un avantaj;Limba engleza - nivel mediu/avansat (citire, vorbire, intelegere);Cunoasterea foarte buna a aplicatiilor Microsoft Office- Excell, Word, PowerPoint;Buna cunoastere a gramaticii limbii romane (se va testa la interviu);Persoană deschisă, pozitivă, spontană, orientată către rezultat;Bune abilitati dе comunicare- asculta activ si comunica intr-o maniera clara si structurata;Persoana energica cu prezenta placuta;Abilitatea dе a rezolva problemele cu rapiditate;Abilitati bune dе comunicare si dе lucru in echipa, dar si individual.Permis de conducere categoria B.Job-ul oferit este FULL TIME, necesita prezenta in Office.Nu se poate lucra remote.Descrierea jobului Promovarea imaginii firmei prin activitatea pe care o desfasoaraInregistrarea tuturor documentelor in registrele de intrare/iesire dupa caz si distribuirea lor ca
ATELECOM BUSINESS INSPIRE SRL

Secretara /​ Asistenta


Candidatul ideal Experienta in ceea ce priveste domeniul IT (cunostinte generale)Are o imagine personala impecabila, tinuta office – CERINTA MANDATORIE.Experienta in domeniu reprezinta un avantaj;Limba engleza - nivel mediu/avansat (citire, vorbire, intelegere);Cunoasterea foarte buna a aplicatiilor Microsoft Office- Excell, Word, PowerPoint;Buna cunoastere a gramaticii limbii romane (se va testa la interviu);Persoană deschisă, pozitivă, spontană, orientată către rezultat;Bune abilitati dе comunicare- asculta activ si comunica intr-o maniera clara si structurata;Persoana energica cu prezenta placuta;Abilitatea dе a rezolva problemele cu rapiditate;Abilitati bune dе comunicare si dе lucru in echipa, dar si individual.Permis de conducere categoria B.Job-ul oferit este FULL TIME, necesita prezenta in Office.Nu se poate lucra remote.Descrierea jobului Promovarea imaginii firmei prin activitatea pe care o desfasoaraInregistrarea tuturor documentelor in registrele de intrare/iesire dupa caz
ATELECOM BUSINESS INSPIRE SRL

Arhivar/​secretar


Candidatul ideal ARHIVAR/ SECRETAR:- un post la sediul principal din mun. Cluj-Napoca al Camerei Notarilor Publici Cluj,Conditii de participare:- studii medii- cunosţinţe de operare P.C.Descrierea jobului ARHIVAR/ SECRETAR:- un post la sediul principal din mun. Cluj-Napoca al Camerei Notarilor Publici Cluj,Se ofera salariu net fix plus bonuri de masa.
CAMERA NOTARILOR PUBLICI DIN RAZA DE ACTIVITATE A CURTII DE APEL CLUJ

Secretara


Candidatul ideal CERINŢE– experienţă în activitatea de secretariat;– cunoştinţe avansate PC;– capacitate de însuşire rapidă a informaţiilor;– atenţie sporită la detalii, punctualitate;– capacitate de gestionare a situaţiilor dificile şi de prioritizare a activităţilor;– integritate morală, profesionalism, eficienţă, responsabilitate, confidenţialitate şi abilităţi de lucru în echipă;– excelenta cunoaştere a limbii române, exprimarea corectă şi coerentă, atât verbal, cât şi în scris;– abilităţi de comunicare într-un mediu profesional care răspunde cerinţelor clienţilor;– experienţă în completarea fişelor de activitate zilnică;– disponibilitate program prelungit;– cunoaşterea limbii engleze minim la nivel mediu;– capacitate de analiză şi sinteză.Descrierea jobului – activitate standard de secretariat ;– asigurarea protocolului şi diverse alte activităţi de secretariat, de recepţie ;– asigurarea necesarului de birotică şi consumabile ;– alte activităţi specifice de intermediere a relaţiil
IVAN SI ASOCIATII - SOCIETATE CIVILA DE AVOCATI

Media netă estimată pe baza celor 348 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal - Cunostinte MS Office;- Claritate si coerenta in exprimarea scrisa si verbala;- Capacitate de organizare si planificare;- Atentie distributiva;- Persoana dinamica, proactiva, rezistenta la stres, flexibila;- Cunostinte limba engleza nivel incepator;- Confidentialitate si responsabilitate.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:Administrativ:- Aplicarea unor cunostinte de contabilitate primara;- Conducerea si organizarea diverselor activitati administrative si de protocol;- Reprezentarea companiei in relatia cu banca si autoritati de stat.Secretariat:- Inregistrarea documentelor emise sau destinate companiei- Redactarea documentelor si a rapoartelor solicitate- Contacte telefonice, redactarea pe computer si tiparirea la imprimanta a tuturor documentelor interne ale firmei: contracte , situatii de plata, adrese, fax-uri, etc.- Redactare corespondenta interna si externa (fax, memo, e-mail, note interne, etc.),CERINTE:- cunostinte de operare PC: Word, Excel, Powerpoint, Outlo
CONGEB ACG SRL

Media netă estimată pe baza celor 350 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Manager /​ Secretara


Candidatul ideal Experienta anterioara pe o pozitie similara (assistant manager, assistant to general manager etc) Capacitate ridicata de sinteza a informatiilor Studii superioare constituie un avantaj Excelente abilitati de prezentare si de comunicare (scris si verbal) Capacitate de organizare a activitatii si ordonare a locului de munca Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp Orientare catre eficienta, initiativa Persoana carismatica, empatica Cunostinte IT (MSOffice, MSOutlook) de nivel ridicat Cunoasterea limbii engleze la nivel mediuDescrierea jobului Primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei in interiorul companiei Ridicarea si expedierea corespondentei la destinatari Inregistrarea hotararilor si deciziilor luate de conducere, aplicarea stampilei si repartizarea acestora catre departamentele firmei Primirea persoanelor care doresc sa ia legatura cu conducerea Asigurarea legaturilor telefonice in interiorul si exteriorul companie
BIOCHEM SRL

Asistent Executiv/​ Secretară


Descrierea jobului Evident că as putea să aleg toate calitățile existente și să le pun la un loc și să spun că acesta este candidatul ideal pentru mine. Dar nu despre asta este vorba. Important este sa facem bine ce e relevant pentru post. Doresc un coleg care știe ce înseamnă să fii "un bun coleg", care știe să vorbească respectuos cu partenerii de la toate nivelurile ierarhice, fara frică, jenă sau ego pentru a-și atinge obiectivele:) Experiență pe o poziție similară ajută. Observatie: dacă nu ești o persoană ordonată și organizată oportunitatea aceasta nu e pentru tine. Responsabilități:- asigurari sprijin logistic şi administrativ managementului societății- redactezi documente, operezi si gestionezi date sensibile si valoroase in timp real- elaborarezi și redactezi documente și situații specifice cerute de management- întocmesti, modifici și gestionezi agenda personala si intalnirile Directorului general- asiguri documentele suport și protocolul pentru intalnirile Directorului gene
ROM WASTE SOLUTIONS S.​A.​

Secretara/​asistent Manager (m/​f)


Candidatul ideal Eficienţa şi profesionalism;Studii superioare finalizate;Experienta in utilizarea calculatorului - programele: Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook) si a Internetului;Flexibilitate, sociabilitate;Rigurozitate in respectarea cu acuratete a sarcinilor si a termenelor limita;Abilitati de comunicare si de abordare interpersonala; Descrierea jobului Preia si transmite mesaje/corespondenta;Redacteaza corespondenta simpla;Expediaza corespondenta;Primeste vizitatorii/clientii;Organizeaza sala de sedinte, conferinte;Organizeaza agenda Directorului General;Intocmeste si transmite facturile lunare;Publicare in BPI, anunturi in mica publicitateCriterii de selecție:Cunostințe de limba engleza;Peste 3 ani experiență în Juridic, Administrativ / Logistica, Office / Back-office / Secretariat; Cunostinte economice, juridice si/sau de contabilitate primara.
PRIME INSOLV PRACTICE SPRL

Secretara Centru Limbi Straine


Candidatul ideal Cerinte:- experienta in activitatea de secretariat si receptie- absolvent de studii superioare- cunoasterea foarte buna a pachetului MS Office, navigare internet- abilitati foarte bune de comunicare si relationare- capacitate si dorinta de invatare si perfectionare- capacitate de multitasking, abilitati organizatorice- capacitatea de a lucra independent si sub presiune- limba engleza minimum nivel intermediarAvantaj: experienta in domeniul educationalDescrierea jobului Responsabilitati si sarcini:- program L-J 12:30-20:30; V 9:00-17:00- relatia directa cu clientii- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat- preluarea si directionarea apelurilor telefonice- preluarea, inregistrarea, indosarierea si arhivarea corespondentei- organizarea de evenimente educationale- actualizarea bazei de date si a site-ului web, crearea de afise etc.- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management- contabilitate primaraBeneficii oferite:Pachet salarial at
BIG BEN CLIL S.​R.​L.​

Secretara Directia IMM (contract pe perioada determinata)


Scurta descriere a companiei ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability. Cerinte Studii medii sau superioare.Ai, de preferat, experienta in activitati precum secretariat, receptie, HR si/sau in zone de interactiune cu clientii/ asistenta clienti.Limba engleza.Utilizator MS Office (Word, Excel).Esti o persoana dinamica si entuziasta, ai o atitudine proactiva si bune abilitati de comunicare si relationare interpersonala.Esti organizat/a si atent/a la detalii. Responsabilitati Rolul tau:Coordonarea documentelo
Alpha Bank

Angajez Secretar Birou Notarial Cu Experiență în Notariat


Candidatul ideal - experiența obligatorie de minim 4 ani într-un birou notarial- persoană organizată, cu bune abilități de comunicare și relaționare cu publicul- seriozitate, răbdare, amabilitateDescrierea jobului - program Eterra, obținere extrase informare/autentificare- borderouri, statistică, INFONOT, declarația 208, registre notariale- pregătirea documentelor pentru a fi arhivate- realizarea relației directe cu publicul într-un mod deschis, amabil și profesionist- tehnoredactarea actelor notariale
SOCIETATE PROFESIONALA NOTARIALA LAZAROIU UDRESCU

Tehnoredactor - Secretar Notariat


Candidatul ideal Societatea Profesională Notarială Barladeanu își caută colegi pentru poziția de tehnoredactor - secretar notariat.CERINTE:– abilități de comunicare și relaționare interumană (amabilitate, disponibilitate și deschidere față de clienți și membrii echipei);– rapiditate și acuratețe în tehnoredactarea actelor notariale în baza documentației puse la dispoziție și a prevederilor legale aplicabile;– cunoștințe de operare PC (pachetul Microsoft Office);– rigurozitate în respectarea termenelor-limită și a sarcinilor.Descrierea jobului – asigurarea relației directe cu publicul într-un mod deschis, amabil și profesionist și pastrarea corespondenței specifice via email sau telefon;– tehnoredactarea actelor notariale;- pregătirea documentației necesare întocmirii actelor și informarea clienților cu privire la documentele necesare în vederea încheierii acestora;– verificarea și înscrierea acestor acte în registrele electronice notariale.
SOCIETATE PROFESIONALA NOTARIALA SILVIA BARLADEANU SI ALEXANDRU BARLADEANU

Secretara


Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in comuna Draganesti, jud.Prahova_Punct de lucru Uni-recyclingSuntem in cautarea unei persoane dinamice, cu spirit de initiativa si cu experienta solida in zona de secretariat. Mediul nostru de lucru este pe langa pozitiv si motivant si provocator si antrenant astfel ca managementul timpului si capacitatea de a raspunde proactiv provocarilor sunt abilitati pe care dorim sa le intruneasca viitoarea noastra colega.Candidatul ideal:- Bune abilitati de comunicare (vorbit si scris) si de ascultare activa;- Atentie distributiva, capacitate de concentrare, de memorare, de analiza si sinteza;- Atitudine pozitiva, orientare spre rezultate;- Abilitatea de a lucra eficient, cu sarcini multiple de lucru simultan, in dinamica acestora; Managementul timpului;- Cunostinte de Microsoft Office (Word, Excel, email) si de lucur cu echipamente IT (PC, imprimanta, cititor card, etc).- Responsabilitate, seriozitate, corectitudine;- Cunostinte minime de contabilit
UNI - RECYCLING SRL

Media netă estimată pe baza celor 373 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretariat Birou Notarial


Candidatul ideal - cunostinte operare PC, MS Office – Word, Excel, navigare internet;- persoana dinamica, organizata, ordonata;- corectitudine, seriozitate, responsabilitate;- capacitate de adaptare si invatare rapida.Descrierea jobului - tehnoredactare acte notariale (procuri, declaratii, contracte etc);- redactare corespondenta catre institutii publice, persoane fizice si juridice;- relatie cu colaboratorii, personal, telefonic sau e-mail;- interogare/inscriere in registrele nationale notariale;- alte activitati specifice activitatii notariale.
SOCIETATE PROFESIONALĂ NOTARIALĂ MEIROU MIHAI GABRIEL I MEIROU CARMEN

Arhivar/​secretar


Candidatul ideal ARHIVAR/ SECRETAR:- un post la sediul principal din mun. Cluj-Napoca al Camerei Notarilor Publici Cluj,Conditii de participare:- studii medii- cunosţinţe de operare P.C.Descrierea jobului ARHIVAR/ SECRETAR:- un post la sediul principal din mun. Cluj-Napoca al Camerei Notarilor Publici Cluj,Se ofera salariu net fix plus bonuri de masa.
CAMERA NOTARILOR PUBLICI DIN RAZA DE ACTIVITATE A CURTII DE APEL CLUJ

Secretara


Candidatul ideal studii superioare, limbi străine: limba engleza scris şi vorbit foarte bine. experienţă profesională: minim 1 ani într-un post similar, cunoaşterea în detaliu a pachetului Office (Word, Excel) spirit organizatoric, adaptabilitate, abilităţi de comunicare, atentie la detalii. disponibilitatea de a lucra în program prelungit cunoaşterea noţiunilor primare de gestiune a materialelor.Descrierea jobului organizarea activitatii de secretariat a societatii; conceperea şi transmiterea corespondenţei, stabilirea agendei, pregătirea întâlnirilor de lucru ale directorului; organizarea bazei de date concrete şi veridice a colaboratorilor şi instituţiilor cu care societatea are relaţii; inregistrarea intrărilor şi ieşirilor de documente, preluarea şi redirecţionarea apelurilor telefonice, primirea şi trimiterea email-urilor/ faxurilor, repartizarea lor; efectuarea traducerilor tehnice şi a activităţilor de interpret-translator;Beneficii: tichete de masa asigurare medicala
GRANDEMAR S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 402 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal Persoana punctuala, receptiva, organizata si responsabila, cu capacitate de comunicare si relationare foarte buna; Persoana energica, entuziasta, vesela, usor adaptabila;Studii superioare finalizate;Cunostinte de limba engleza scris/vorbit - nivel avansat;Disponibilitate pentru deplasari in tara si strainatate;Abilități de lucru cu aparatura de birou: telefon, fax, imprimanta, scanner;Atitudine pozitiva, constructiva, proactiva, orientata spre rezultate;Abilitati de prioritizare a activitatilor si de gestionare a timpului; Atentie la detalii;Capacitate de invatare si dorinta de dezvoltare;Descrierea jobului - participa la intalnirile Managerului General si insoteste delegatiile acestuia in tara si strainatate;-indeplineste activitatile zilnice specifice de secretariat;- asigura protocolul in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;- preia, inregistreaza si distribuie corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor;- elaboreaza si
ROTEC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 486 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara - Slobozia


Candidatul ideal Experienta anterioara intr-un rol similar constituie un avantaj;Studii de specialitate; in finante banci , contabilitate primaramicrosoft officeAbilitati de relationare si comunicare, seriozitate; organizata, bun analist financiarDescrierea jobului - preluarea contabilitatii primare- analiza financiara- situatii si statistici- preluare departament banci, contabilitate, program gestiune , taxe si impozite , Dsp, Colegiul Medicilor- indosariere acte- administrat birocratie interna si externa a firmeiCe oferim noi?- loc de munca stabil cu posibilitate de avansare- Un mediu placut de munca, bazat pe respect si incredere;- Cursuri platite de dezvoltare profesionala;- Salariu motivant;- Bonusuri in functie de competente;- Program flexibil- Cabinet modern- Training intern;- Posibilitati de dezvoltare;- Numeroase tratamente pt angajat si familie
MEDICAL DENTAL BLUE SRL

Secretar Birou Notarial


Candidatul ideal Persoana amabila, rabdatoare, organizata si atenta la detalii. Descrierea jobului Inregistrare documnete in regsitre notariale, electronic si pe hartie, gestionarea incasarilor si a casei de marcat, redactare documente.
BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL FINTEANU DELIA - ELENA

Contabil(a)-primar/​secretar(a)


Candidatul ideal capacitatea de a invata rapid, atitudine pozitiva, persoana organizata, spirit de echipa studii finalizate cu profil economic (studii medii sau superioare finalizate)-de preferat; experiență pe un post similar 2 ani; cunostinte de operare în MS Office (Word si Excel); abilități foarte bune de comunicare și relaționare: vorbit și scris (telefon, e-mail); flexibilitate, abilităţi da a gestiona simultan mai multe sarcini; permis de conducere.Descrierea jobului intocmire facturi si efectuează activitățile specifice pentru trimiterea facturilor la clienți; urmărește și verifică sosirea facturilor de la clienți, a chitanțelor și le indosariaza; mentinerea relatiei cu clientii si furnizorii/ confirmari de sold; preia si înregistrează comenzile, reclamațiile clienților și le comunică persoanelor competente pentru soluționare; intocmeste contracte; intocmire ordine de plata/foi de varsamant; intocmirea registrului de casa, note de intrare receptie; indosariere documente; admini
TS ACTIVE SUPPLY S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2471 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.