Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

279 Locuri de Munca Specialist Resurse Umane - Joburi Specialist Resurse Umane

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

279 Locuri de Munca Specialist Resurse Umane - Joburi Specialist Resurse Umane

Cauta printr-o varietate mare de joburi Specialist Resurse Umane si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Specialist Resurse Umane si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Resurse Umane- Recrutare Si Selectie Personal


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Asistent Resurse Umane entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre efervescente din Cluj Napoca. Dacă ești o persoană orientată către detaliu, cu abilități excelente de comunicare și o pasiune pentru gestionarea resurselor umane, te invităm să aplici. Recrutarea se face pentru domeniul imobiliar, un domeniu dinamic și prestigios, ce te poate dezvolta pe mai multe planuri.Dacă bifezi următoarele cerințe, chiar TU ai putea fi perechea potrivită pentru noi:Studii superioare în domeniul Psihologie/Resurse Umane/Sociologie.Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă.Experiența anterioară în domeniul resurselor umane este un avantaj.Motivaţie și determinare în dezvoltarea unei cariere în domeniu.Abilități organizatorice și atenție la detalii.Perseverență, deschidere înspre oameni, proactivitate.Orientarea spre câștiguri în conformitate cu rezultatele obținute.Abilități bune de organizare și time management.Descrierea jobului Respo
Confidenţial

Junior Hr Generalist


Candidatul ideal As a Junior HR Generalist you will play a key role in our team focused on growing the organization, and improving the work environment & HR support to all our crew. This role includes a blend of administrative, operational and strategical HR responsibilities with focus on People Support in a multi-cultural organization. Your Profile ∙ University degree preferably with focus on Human Resources or similar ∙ Min. 1 year of work experience in HR is mandatory, preferably in high paced and creative companies ∙ A genuine desire to help and support others ∙ Flexible and comfortable in a changing environment ∙ Previous BPO / contact center experience is an advantage ∙ SAP HR experience is an advantage ∙ Business fluent in English mandatory Descrierea jobului Main Responsibilities ∙ Managing administration of on-boarding / off-boarding processes ∙ Preparation and update of employment contracts and employee requests ∙ Ensuring HR data accuracy and up to date maintenance ∙ Coverag
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Manager Agentie Hr


Candidatul ideal Manager Agentie HRCe ne dorim de la tine?Experiență anterioară demonstrată în domeniul leasingului de personal și a recrutării ’blue collar’Abilități excelente de comunicare și negociere, cu capacitatea de a stabili și menține relații eficiente cu clienții, candidații și colegii de echipă;Descrierea jobului Manager Agentie HRCe vei face:Supervizarea și coordonarea activităților zilnice ale agenției;Planificarea și monitorizarea procesului de recrutare și selecție;Dezvoltarea și implementarea strategiilor eficiente de recrutare;Supervizarea procesului de selecție, inclusiv interviuri și evaluări;Menținerea relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea de noi parteneriate;Supervizarea, gestionarea și dezvoltarea echipei de recrutare, inclusiv evaluarea performanței și dezvoltarea profesională a membrilor echipei;
SKILLD BY EJOBS

Inspector Resurse Umane – Branesti,​ Ilfov


Candidatul ideal - absolvent al unei unitati de invatamant superior cu profil juridic, economic sau administrativ- certificat de calificare ca Inspector resurse umane eliberat de o unitate acreditata, obligatoriu- cunostinte temeinice de legislatia muncii- experienta in domeniu, minim 1 an- persoana organizata si atenta la detalii, cu capacitate de sinteza, implicata, cu orientare spre rezultate- abilitati de comunicare, sociabil- capacitate de a lucra cu informatii confidentiale capacitate de planificare, gestionarea unor sarcini multiple in acelasi timpDescrierea jobului Responsabilitatile postului :- asigura respectarea legislatiei muncii si a politicilor interne in ceea ce priveste angajarea,dezvoltarea si gestionarea personalului- intocmeste contractele individuale de munca, actele aditionale, precum si documentele privind incetarea contractelor- gestioneaza dosarele de personal, completarea acestora cu actele prevazute de legislatie pentru fiecare angajat- tine evidenta concediil
SC MICROFRUITS SA

Specialist Salarizare Si Resurse Umane


Candidatul ideal - Absolvent de studii superioare;- Minimum 3 ani experienta in administrare si salarizare;- Cunostinte ale proceselor si procedurilor standard de resurse umane;- Cunostinte legislative – cunostinte ale Codului Muncii;- Cunostinte de operare PC (MS Office - Word, Excel, Outlook);- Abilitati de comunicare si relationare interumana;- Capacitate de organizare si planificare a sarcinilor si prioritatilor;- Persoana ordonata, analitica, pragmatica.Descrierea jobului Responsabilitati:- Intocmeste actele aditionale, documentele de angajare/ incetare ale contractului contractului individual de munca;- Verifica, corecteaza si valideaza pontajele;- Intocmeste si transmite comanda tichetelor de masa;- Intocmeste rapoartele necesare calculului salarial;- Verifica calculul drepturilor salariale si al contributiilor unitatii;- Actualizeaza in permanenta modificarile legislative in procedurile interne ale companiei;- Opereaza la timp modificarile salariale;- Intocmeste dosarul de recu
AUGSBURG INTERNATIONAL IMPEX SRL

Hr Operations Lead


Candidatul ideal If you have these skills, we would love to meet you:* At least 3 years of experience on a similar role and strong knowledge on the payroll process and basic HR transactions (hire to Retire processes)* Previous experience in matrix environments/ shared services center* People management experience* Good knowledge and understanding of local legislation and labor law* Show strong program/ project management capabilities and anticipation of risks/issues, negotiation, conflict resolution, audit processes knowledge* Expert Excel user* Proficiency in English* Ability to transform data into meaningful insights* Team player, great at collaborating with others* Integrates and simplifies complex or competing information for timely decision making* Collaborates well with others to deliver results* Able to act as an internal consultant* Able to demonstrate agility and resilience in a dynamic organizationWhat can you expect from us:* Opportunity to grow and learn in a company that p
QUADRANT - AMROQ BEVERAGES SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 7800 RON/Luna

Hr Admininstrativ - Targu Jiu


Candidatul ideal • Disponibilitate pentru program in regim full time, 8 ore pe zi in intervalul orar 09:00 - 18:00 de luni pana vineri de la sediu din Targu Jiu.• Cunostinte de calculator: Office (Excel si Word).• Bune abilitati de comunicare.• Experienta sau cursurile în domeniu constituie un avantaj.• Limba engleza la nivel mediu.• Abilitatea de a lucra in aplicatii de lucru.Descrierea jobului -Actualizarea aplicatiei de HR.-Intocmirea contractelor de munca ale angajitolor si alte documente pentru dosarul de personal.-Raporteaza evidentele angajatilor (concedii medicale, concedii de odihna, fluctuatia de personal).-Organizarea si derularea operatiunilor de evidenta a personalului companiei.-Programari la medicina muncii.-Intocmire adeverinte de angajat si alte documente.
COMPUTER GENERATED SOLUTIONS ROMANIA SRL

Generalist Resurse Umane


Candidatul ideal Daca iti doresti o cariera in Resurse Umane si esti o persoana cu un nivel inalt de responsabilitate si implicare, acordand atentie sporita detaliilor si cauti o oportunitate de a te dezvolta, atunci alatura-te echipei Wetterbest!In cadrul echipei noastre vei avea posibilitatea de a invata din toate ariile HR-ului (recrutare, admin & payroll, evenimente cu angajatii si altele).Am fi bucurosi sa fim colegi daca ai:- minim 2 ani experienta anterioara in administrare de personal;- foarte bune cunostinte de legislatie cu aplicare in domeniul resurselor umane;- abilitati de organizare, prioritizare si multitasking;- o atitudine pozitiva si proactiva;- bune abilitati de comunicare si relationare; atitudine deschisa, onesta si pozitiva;- rabdare si placerea de a lucra cu oamenii;- studii superioare;- atestat Inspector Resurse Umane si ai urmat un curs de salarizare;- cunostinte medii (nivel B2) de limba engleza;- foarte bune cunostinte operare MS Office (in special Excel si c
WETTERBEST S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1482 de salarii introduse în Salario: 4477 RON/Luna

Hr Team Senior Analyst With German


Candidatul ideal All about youWe value passion and attitude over experience. That’s why we don’t expect you to have every single skill. Instead, we’ve listed some that we think will help you succeed and grow in this role:Microsoft tools: Word, Excel, PowerPoint essential;Excellent customer and interpersonal skills;Positive and proactive attitude, with resilience under pressure;Good customer service or HR knowledge;Language: German – Advanced; English – medium/advanced;Education: Degree level qualification. Descrierea jobului At Alstom, we understand transport networks and what moves people. From high-speed trains, metros, monorails, and trams, to turnkey systems, services, infrastructure, signalling and digital mobility, we offer our diverse customers the broadest portfolio in the industry. Every day, 74,000 colleagues lead the way to greener and smarter mobility worldwide, connecting cities as we reduce carbon and replace cars. Could you be the full-time HR Team Senior Analyst with Ge
ALSTOM GSS ROMANIA S.​R.​L.​

Hr Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal:- studii in domeniile: psihologie / resurse umane / sociologie;- pasiune si rabdare in lucrul cu oamenii;- aptitudini de organizare si planificare;- bune abilitati de comunicare;- cunostinte legislatia muncii;- cunoasterea de tehnici de intervievare;- atitudine pozitiva, corectitudine, seriozitate; Descrierea jobului Responsabilitati:- identificarea si recrutarea omului potrivit la locul potrivit in organigrama noastra- formularea anunturilor de recrutare si postarea lor pe site-urile de recrutare;- realizarea screening-ului CV-urilor candidatilor, in conformitate cu cerintele postului;- recrutarea de personal pentru angajarea pe diferite posturi in cadrul companiei;- propunerea de programe si premii pentru motivarea si recompensarea angajatilor;- evidenta tuturor salariatilor din companie, a angajarilor, a incetarii contractelor individuale de munca, eliberare de adeverinte;- evidenta concediilor de odihna, concediilor medicale, invoirilor, absentelor
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 789 de salarii introduse în Salario: 7325 RON/Luna

My Hr Advisor With Polish – Junior Role


Candidatul ideal Requirements: •Fluency in English and Polish. •Attention to detail & high level of prioritization skills. •Can Do attitude with focus on solving problems. •Team player that can build long lasting positive relations with direct team, colleagues & stakeholders. •Willingness to learn new things and Ready to Grow.Descrierea jobului Key Responsibilities: •Provide general information to target audience on policies and procedures, and answer questions based on FAQs; ensure all requests are fully understood by answering inbound calls/email/chat. •Work within the SLA and keep the customer informed of expected completion date, including when the item is escalated for action. •Liaise with other support teams to solve more complex queries or work on requests. •Maintain an up-to-date knowledge of Payroll and HR processes and regulations. •Record and track cases in the case management system, assign severity and follow through to ensure each case is resolved and SLAs can be measured
MONDELEZ

Junior Hr Consultant


Candidatul ideal Căutăm un Junior HR Consultant cu pasiune pentru oameni și pentru domeniul resurselor umane care își dorește să învețe despre recrutare, employer branding, dar și cum să construiești o cultură de organizație faină.Cum ești tu? Chiar dacă nu ai experiență în HR, ești atras(ă) de lucrul cu oamenii, psihologie și dezvoltare personală (iar dacă ai experiență în HR, cu atât mai bine); Ești creativ(ă), ai abilități de copywriting și îți place să meșteșugești cuvintele pentru a transmite mesaje cu sens și impact; Vrei să afli cine sunt Laslo Bock, Steve Boes, Laurie Ruettimann și să le testezi ideile; Ești disciplinat(ă) și foarte organizat(ă). Nu-ți stă în fire să lași lucrurile neterminate sau să procrastinezi taskurile mai dificile; Ești atent(ă) la nevoile celor din jur și te gândești mereu cum poți să îi ajuți;Descrierea jobului Ce vei face? Vei ajuta Bookster să crească, recrutând întotdeauna #oamenifainișiisteți; Vei crea conținut pentru promovoarea joburilor Bookster
BOOKSTER EXPERIENCE SRL

Hr Payroll & Admin Specialist @flip.​ro


Candidatul ideal Daca ai ajuns la acest anunt avem o pasiune comuna. Ne plac oamenii pasionati, vino sa lucram impreuna si sa dam un nou inteles cuvantului SMART.Flip este primul marketplace din Romania ce schimba modul in care vindem & cumparam electronice reconditionate.Avem obiective extrem de mari si stim ca pot fi atinse doar cu ajutorul unei echipe de “A+ players”: oameni priceputi in domeniul lor, curiosi, ambitiosi peste masura si dornici de provocari, dar si de a contribui la imbunatatirea obiceiurilor de consum a milioane de oameni din Europa!Suntem o echipa dinamica (cu 230 de colegi), ambitioasa, orientata spre rezultate si dornica sa extinda Flip in toata Europa.Daca esti priceput in domeniul tau si dornic de provocari nebune si de a contribui la cresterea unui marketplace international, te asteptam in echipa noastra!Te vrem in echipa noastra pentru ca: Ai studii superioare; Ai minimum 3 ani experiență pe un rol similar; Esti o persoana constiinciosa si responsabila; Ai ab
EMAG

Hr Business Partner (benefits & Compensation)


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui HR Business Partner dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre. Acest rol este esențial pentru gestionarea eficientă a tuturor aspectelor administrative și a procesului de salarizare, asigurând conformitatea cu reglementările locale și internaționale și oferind suport angajaților în problemele legate de beneficii și compensații.Cerințe: Experiență anterioară de lucru în domeniul resurselor umane, cu accent pe administrare și salarizare. Cunoștințe solide despre legislația și reglementările privind salarizarea și administrarea personalului. Abilități excelente de organizare și atenție la detalii. Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu cu termene limită strânse și de a gestiona multiple sarcini simultan. Abilități excelente de comunicare și abilități interpersonale puternice. Experiență în utilizarea sistemelor informatice de salarizare;Descrierea jobului Responsabilități: Supervizarea și coordonarea întregului proces de ad
NOBLEPIAGIO SRL

Hr Admin & Payroll Specialist


Candidatul ideal What should your background look like? Bachelor’s degree in Business, Finance, or a related field; At least 3 years of professional HR experience, preferably in payroll, employee administration, employee relations, and compensation and benefits; Demonstrable up-to-date knowledge of Romanian labor legislation and payroll processes; MS Office suite operating skills at a relevant level; experience with specific payroll software applications (preferably Saga); Strong attention to detail and analytical skills; the capacity to manage and prioritize several tasks, adhere to deadlines, and be adaptable in a fast-paced environment; Confident approach, self-motivation, proactive attitude, and ability to work in teams; Practice great communication skills (verbal, non-verbal, written). Confidentiality is your 2nd nature. Of course, you can interact with all levels of the organization professionally. And you can develop relationships across functional teams because of your strong i
SFC ENERGY POWER S.​R.​L.​

Specialist Hr Admin & Payroll


Candidatul ideal • Experiență în activitatea de administrare personal și salarizare într-o firma de producție;• Minim 5 ani experiență;• Cunoștințe foarte bune privind legislația muncii;• Cunoașterea la nivel avansat a pachetului MS Office (Excel, PowerPoint);• Cunoașterea limbii engleze sau franceză la nivel avansat;• Spirit de echipă.Descrierea jobului • Întocmirea contractelor individuale de muncă, precum și gestionarea dosarelor de personal ale angajaților;• Întocmirea și transmiterea REVISAL;• Menținerea și actualizarea bazei de date cu angajații;• Calcularea drepturilor salariale conform pontajului, contractelor de muncă, politicii firmei și legislației în vigoare;• Gestiunea pontajelor;• Gestiunea activității de Payroll (sisteme de bonusare, prime, ore suplimentare);• Ținerea evidenței concediilor de odihnă și a concediilor medicale;• Întocmirea rapoartelor privind activitatea de Admin. & Payroll.• Menținerea relației cu instituțiile de stat (ITM, Administrația Financiară, Casă
SOMAREST

Hr Opportunities With German


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to your work.Here, you’ll match your ingenuity with the latest technology to make incredible things.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.For the listed roles, the work schedule will be Monday to Friday, 09:00-18:00. For HR Admin candidates, the work setup will be hybrid, from Bucharest, Iasi and Brasov. For Recruiting Analyst, the activity will be performed remotely if you are based in cities outside Accenture Offices.How you'll make an impact:HR Admin Manage and update HR databases with different information such as new hires, terminations, personal and job data changes or leave of absence; Collect information from other departments or notif
ACCENTURE SERVICES SRL

Hr Senior Recruiter


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare (avantaj stiinte umaniste si sociale / Psihologie / Sociologie)Cunostinte de operare MS Office si program ERP de resurse umaneExperienta in recrutareAbilitati de comunicare si lucru in echipa, integritate, discretieCapacitate de a analiza si corela informatiiAtentie la detalii, foarte buna organizarePersoana dinamica, cu aspiratii, dornica sa invete si sa progresezeDescrierea jobului -Posibilitate de avansare in cadrul companiei-Pachet salarial motivant-Training intern-Mediu de lucru placut-Bonusuri in functie de performante-Laptop, telefon de serviciu-Locatia poate fi oriunde in tara , nu ne limitam doar la orasele ce apar in anunt
REGATA SRL

Hr Business Partner - Oradea


Candidatul ideal Căutăm un HR Business Partner cu experiență și proactiv pentru a alinia inițiativele și funcțiile noastre de resurse umane cu obiectivele strategice și nevoile de afaceri ale companiei.Candidatul Ideal:• Absolvent de sociologie, psihologie, economic sau alte profile conexe;• Atestat Inspector Resurse Umane;• Cunoștințe avansate despre legislația muncii;• Experiență într-un soft de Administrare HR constituie avantaj;• Bună înțelegere a procedurilor, proceselor și a Codului muncii;• Minim 3 ani experiență în administrare de personal;;• MS Office avansat;• Discernământ profesional și cunoașterea implicațiilor legale ale relațiilor de muncă;• Abilități de comunicare avansate;• Excelente abilități analitice;• Bune abilități de planificare și organizare;• Atenție la detalii;Descrierea jobului Efectuarea calculului salarial şi întocmirea statului de salarii pe baza informaţiilor specifice (pontaje, concedii medicale, concedii de odihnă, concedii fără plată, modificări salaria
CEMACON - S.​A.​

Economist Resurse Umane /​ Specialist Salarizare


Candidatul ideal Studii superioare (cele juridice/economice constituie avantaj), Cunostinte avansate de legislatia muncii, Experienta intr-o pozitie similara de minim 3 ani, Persoana integra si echilibrata,capabila sa lucreze in echipa, Persoana sociabila cu foarte buna abilitati de comunicare. Cunoasterea limbii engleza la un nivel mediu Cunoasterea foarte buna a modului de calcul a salariilor, administrare contracte de munca, Revisal, intocmirea declaratiei 112; Experienta in depunerea dosarelor pentru recuperare concedii medicale; Cunostinte operare PC-pachetul MS Office nivel mediu (buna cunostere MS EXCEL)Descrierea jobului Acordarea de suport activ departamentelor in vederea intocmirii corecte a pontajelor Verificarea pontajelor emise de persoana responsabila de pregatirea pontajelor, Verificarea modului in care sunt inregistrate orele suplimentare, alte sporuri, prime, deduceri si retineri Introducere in sistem a pontajelor, Concediilor Medicale, Concediilor de Odihna, Zile Libe
TRANSILVANIA TRUCKING COMPANY S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 279 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.