Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

493 Locuri de Munca Agent Call Center - Joburi Agent Call Center

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

493 Locuri de Munca Agent Call Center - Joburi Agent Call Center

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent Call Center si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent Call Center si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Service Representative With Italian


Candidatul ideal We’re looking for a Customer Service Representative with Italian, for one of our clients, a global supplier of services, specializing in customer experience and business process outsourcing services.Requirements: Italian speaker (at least B2 level); Friendly attitude; Available to work in shifts (between 08:00 – 00:00).Descrierea jobului Responsibilities: Helping customers on e-mail, chat/ticketing system; Manage smalls amounts of incoming phone calls; Identify and assess customers needs to achieve satisfaction.Benefits: Lunch vouchers; Attractive rewards and additional performance bonuses; Full private medical insurance; Working on a hybrid program.
GI GROUP STAFFING COMPANY SRL

Operator Call Center


Candidatul ideal Să îți placă să vorbești și să comunici cu lejeritate cu ceilalți;• Să ai cunoștințe de Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) și de navigare online;• Să fii orientat către client, să fii sensibil la nevoile sale și atent la detalii;• Să îți dorești să înveți neîncetat lucruri noi;• Să ai spirit de echipă;• Să ai abilitatea de a negocia și de a convinge;• Să îți dorești să faci lucrurile să se întâmple;• Să privești proiectele ca pe o provocare și o oportunitate de dezvoltare;• Dacă, în plus față de cele de mai sus, mai ai și experiență în vânzări (un avantaj, dar nu un criteriu obligatoriu), ești candidatul ideal și te așteptăm să ne cunoaștem.Descrierea jobului • Să comunici la telefon, însă nu oricum, ci cu scopul de a promova, a convinge și a vinde produse și servicii;• Să propui oferte adaptate pe nevoile clienților, pentru a le oferi acestora exact lucrurile de care au nevoie;• Să oferi informații relevante și corecte despre produsele și serviciile promovate;• S
BLUE POINT AGENCY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 215 de salarii introduse în Salario: 2925 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Ești în căutarea unei oportunități profesionale, unde poți să te integrezi într-o echipă dinamică, tânără și profesionistă?Dacă răspunsul este afirmativ, te invităm să faci parte din echipa noastră!Căutăm persoane dinamice pentru poziția de operator Call Center. Nu cerem experiență anterioară, ci doar entuziasm, o atitudine pozitivă și abilități solide de comunicare și lucru în echipă!Descrierea jobului Ce căutăm: Persoană comunicativă, proactivă și dornică să învețe lucruri noi; Atitudine pozitivă și abilități excelente de comunicare și relaționare, atât cu clienții, cât și cu colegii; Capacitate de atenție și ascultare activă; Orientare către soluționarea problemelor clienților; Empatie; Cunoștințe minime de calculator.Ce oferim: Contract de muncă pe perioadă nedeterminată și condiții stabile de muncă; Salariu fix, plus bonusuri în funcție de performanțe, plus premii; Traininguri specializate; Program full-time (L-J- 09:00 - 17:00/ V- 09.00-16:00), și nu, NU este rem
ARO INTER CAPITAL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 281 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Iți dorești un job la care să îmbini într-o echipă tânără munca și profesionalismul?Dacă raspunsul este DA, vino să le pui în practică alături de echipa noastră!Firma BRM HOME SOLUTION aflată în Târgu Mureș angajează persoаnе pе postul de Opеrаtor Cаll center. Cautăm oameni dinamici și creativi care au abilități bune de comunicare și relaționare cu clieții și colegii. Experiența anterioară nu este obligatorie. Vino, în schimb, cu energie pozitivă, abilități de comunicare și de lucru în echipă.• Persoană comunicativă, activă, cu inițiativă, dornică de a învăță lucruri noi.• Atitudine pozitivă, capacitate foarte bună dе comunicare si relaționare, atât cu clienții, cât și cu colegii.• Atenție și ascultare activă.• Orientare in vederea soluționării clienților.• Empatie.• Cunoștințe minime dе calculator.Descrierea jobului Beneficii : · Contract de munca pe perioadă nedeterminată, condiții de muncă stabile.· Salariu fix + comision în functie de target-ul realizat.· Training
BRM HOME SOLUTION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 217 de salarii introduse în Salario: 2900 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Microfinantare


Candidatul ideal Daca: Vrei sa dezvolti o cariera in banking sau esti un profesionist cu experienta in domeniu Ti-ar placea sa cunosti antreprenori, business-urile acestora si sa pui umarul la dezvoltarea lor Iti place sa iti pui mintea la contributie Te consideri ambitios, deschis si comunicativ Ai o atitudine pozitiva Esti un om de echipa si esti motivat de rezultate Vrei sa cresti profesional intr un mediu dinamicDescrierea jobului Hai in echipa BT Mic! Vei intalni multi antreprenori carora, cunoscandu-le povestile de business, le vei facilita accesul la finantare; Cum finantarea trebuie sa fie una adecvata, vei capata skills-urile si expertiza necesare, astfel incat sa poti propune solutii optime; Pentru ca un sfat bun de la cineva care se pricepe este intotdeauna binevenit, le vei fi aproape antreprenorilor din portofoliul tau pe tot parcursul derularii finantarii.
BT MICROFINANTARE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 650 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Agent Servicii Client/​customer Support Representative


Candidatul ideal Ai experiență pe CUSTOMER SUPPORT? Iti dorești să fii parte a unei echipe extraordinare? Atunci, te invităm sa te alaturi echipei cat mai curand.Ce trebuie sa ai?- Bune abilitați de comunicare;- Capacitate de empatizare, relaționare;- Atitudine pozitiva, orientata spre client, proactiv cu spirit de inițitiva;- Abilitatea de a trata clientii dificili într-o maniera politicoasa si profesionala;- Foarte bune cunoștințe de limba romana (scris, citit, vorbit);- Cunoștințe de limba Engleza la nivel mediu/avansat;- Minim studii medii absolvite;- Experienta în domeniul jocurilor de noroc și/sau pariuri sportive constituie un avantaj;- Disponibilitate de a lucra în ture (weekend, sarbatori, ture de seara pana la maxim 24:00).Descrierea jobului Responsabilitatile unui Customer Support sunt?- Acordarea de asistență clienților prin intermediul tuturor canalelor de comunicare disponibile (e-mail, chat, telefon și alte canale de comunicare ce pot apărea pe parcurs);- Identificarea n
MEGABET INTERNAŢIONAL S.​R.​L.​

Manager Relatii Clienti Corporate


Candidatul ideal Fii parte din povestea de succes a clienților noștri!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreuna un viitor sigur.Ești o persoană cu deprinderi dezvoltate în zona vânzărilor, ce pune focus pe identificarea de soluții și care prezintă bune abilități de comunicare?Pentru a te plia perfect pe acest rol, ne-ar mai plăcea să contatăm faptul că:Prezinți un nivel crescut de responsabilitate;Cunoști mediul de afaceri local și sectorial;Deții abilități de planificare și organizare;Dai dovadă de leadership, spirit de echipă și empatie.Descrierea jobului Toate aceste abilități îți vor fi de folos să:Promovezi și vinzi produsele și serviciile bancare către clienții persoane juridice clasificate ca și Corporate; Reprezinți forța de vânzări pe segmentul de clienți Corporate și promovezi imaginea băncii; Menții relația cu clienții Midcorporate aflați
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 222 de salarii introduse în Salario: 3600 RON/Luna

Customer Service Representative-english- Hibryd- Sibiu Only


Candidatul ideal Language: English language - C1 levelCounselor: Friendly attitude and proactively involved in assuring the happiness of the customers. Fast thinker and ability to resolve situations as they come on the spot with focus on attention to detailsTeam player: Being comfortable collaborating with the team. Being proactive is a big plus (people skills is also a nice touch)IT skills: Knowledge of IT programs as well as fast fingers for typingVeteran: Previous experiences in customer support is a big plusDescrierea jobului Personal Aid: Helping customers on chat/ticketing system; assisting them with solutions, counselling and information about the company’s policy and services providedStatistician: The ability to gather data and add data from both the customer and the companyLaw-abiding citizen: To respect the company`s rules and regulations regarding the handling of dataPlease take into consideration that this position requires working from the office in Sibiu as well - hybrid
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Customer Service Representative - Italian - Cluj Napoca


Candidatul ideal We are currently recruiting amazing ITALIAN Customer Service RepresentativesIF You are / You have:Fluent in ITALIAN - written and spoken as well as good comprehension skillsAble to listen, connect and solve problems of our customers (screening plans, technical issues, payment, streaming devices, content, etc)Curious about how streaming on various devices (TV, phones, gaming systems, etc) worksEnsures compliance with company regulations with regards to Data Security and Protection StandardsA basic understanding of computers and home networking terminology (operating systems, browsers, routers, modems, etc)The ability to quickly adapt to change with a positive and enthusiastic attitudeThe drive to be successful and contribute to the success of othersPreferably have experience with working in a customer service environmentDescrierea jobului IF You Love:Providing great customer service in a non-scripted world for all customers by phone and chatGetting to the right resoluti
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Customer Service Representative- Italian - Remote


Candidatul ideal We are currently recruiting amazing Native ITALIAN Customer Service RepresentativesIF You are / You have: Fluent in ITALIAN - written and spoken as well as excellent comprehension skills Very good level of ENGLISH language Able to listen, connect and solve problems of our customers (screening plans, technical issues, payment, streaming devices, content, etc) Experience streaming on various devices (TV, phones, gaming systems, etc) Ensures compliance with company regulations with regards to Data Security and Protection Standards A basic understanding of computers and home networking terminology (operating systems, browsers, routers, modems, etc) The ability to quickly adapt to change with a positive and enthusiastic attitude The drive to be successful and contribute to the success of others Preferably have experience with working in a customer service environment.Descrierea jobului IF You Love: Providing exceptional customer service in a non-scripted world for all custo
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Manager Relatii Clienti Premium Banking


Candidatul ideal Experienta profesionala de minim 6 luni in domeniul vanzarilor de produse si servicii financiare de investitii;Pregatirea necesara: studii universitare si de preferat postuniversitare, cu precadere economice, instructaj/certificare privind oferirea de informatii fara consultanta in legatura cu produsele/serviciile financiare de investitie;Cunostinte despre mediul macroeconomic local si extern;Experienta bancara cu clienti Premium Banking.Descrierea jobului Postul este locat in zona Baneasa.Reprezinta interfata intre clientul premium banking si Grupul Financiar BT si este principalul responsabil de relatia cu clientii de acest tip pe care ii are in portofoliu;Initiaza, mentine si dezvolta relatii de afaceri cu clientii existenti si potentiali, de tip premium banking;Vinde produsele bancii catre clientii existenti si potentiali, de tip premium banking;Promoveaza, in linie cu instructiunile primite, produsele subsidiarelor Grupului Finaciar BT;
BANCA TRANSILVANIA SA

Operator Call Center Vanzari


Candidatul ideal Cautam coleg Operator Call Center Vanzari entuziast, care sa faca parte din echipa noastra dinamica si energica Dormeo. Ce vei gasi la noi? O atmosfera efervescenta, mediu de lucru pozitiv unde valorificam ideile si dezvoltam talentul in vanzari. Alege Dormeo si fii ambasadorul brandului nostru daca: Comunici foarte bine la telefon si esti un bun negociator; Te poti adapta rapid la diverse tipuri de personalitate; Ai atitudine pozitiva si orientare catre clienti; Vrei sa iti dezvolti abilitatile de vanzare si negociere; Iti doresti sa prezinti, sa promovezi si sa vinzi prin telefon produsele companiei noastre. Descrierea jobului Din rolul de Operator Call Center Vanzari: Vei fi contactul principal pentru clientii Dormeo, si vei oferi asistenta prompta si profesionista; Vei vinde prin apel telefonic produse ale brand-ului nostru; Colectezi si analizezi feedback-ul clientilor; Promovezi campaniile si ofertele speciale catre intregul portofoliul de clienti; Ajuti la solut
DORMEO HOME S.​R.​L.​

Operator Call Center - Filiala Craiova


Candidatul ideal Ne place sa cream experiente unice pentru clientii nostri si dorim sa pornim la drum cu parteneri de incredere. Prin urmare cautam persoane amabile, ambitioase si comunicative care sa se asigure ca fiecare interactiune cu acestia se incheie cu zambetul pe buze. De asemenea ne mai dorim sa ai:- studii superioare sau in curs de finalizare (dar care sa iti permita sa lucrezi full time);- abilitati de comunicare si ascultare activa;- orientare catre client;- initiativa si implicare;- cunostinte operare PC (nivel de baza);- experienta in domeniul call-center reprezinta un avantaj;Descrierea jobului Un job în Call-Center îți dezvoltă abilitățile de comunicare și te ajută să înțelegi asteptările și nevoile clienților. Totodată, compania La Fantana îți oferă noi oportunităti de dezvoltare in cadrul companiei, care să fie în concordanta cu dorințele și aspirațiile tale.Responsabilitati:- preluarea apelurilor telefonice din partea clientilor (persoane fizice si juridice);- rezol
LA FANTANA SRL

Operator Call Center /​ Colectare Debite


Candidatul ideal Daca ai:• Excelente abilitati de comunicare si convingere;• Atentie la detalii, perseverenta si dorinta de a-ti construi o cariera in domeniul financiar;• Experienta in colectare debite (constituie avantaj);• Studii medii/ superioare in curs/ superioare finalizate;• Cunostinte de lucru cu pachetul Microsoft Office (constituie avantaj);Descrierea jobului Alatura-te echipei noastre si responsabilitatile tale vor fi:• Contactarea telefonica a clientilor cu restante, aflarea situatiei lor financiare actuale si negocierea termenelor de plata;• Gasirea celor mai bune modalitati de plata a debitelor, inclusiv prin incheierea angajamentelor de plata;• Realizarea target-ului lunar de suma colectata;• Inregistrarea in mod corect, complet si in timp util in sistemul de lucru a rezumatului apelului telefonic;• Gestionarea intr-un mod cat mai eficient a portofoliului de clienti alocat si realizarea de rapoarte periodice de activitate;Noi iti oferim:• Training de specialitate;• Opor
INTEGRAL COLLECTION S.​R.​L.​

Customer Support Representative With English


Candidatul ideal A C1 level of English (both written & spoken)Experience in Contact Center could be an advantageCuriosity, always looking for solutionsAttention to detail and “willing-to-help” attitudeExcellent computer skillsWillingness to work from the officeDescrierea jobului Are you friendly and positive? Is Spanish your strength and can you express yourself easily on any subject?As a Customer Support Representative, you are part of the Operations team, the center of our business. This is a customer focused role; thus, you will engage with customers in a professional manner to understand their needs, provide assistance and handle various scenarios to help them solve their issues. And the best part is that you will have space for learning, growing, and building your career.Within your role, you will: Offer customer support via phone, e-mail, or chat Answer & solve customers’ inquiries & complaints by offering an accurate solution Follow predefined workflows & handle issues specific
CONECTYS SERV TELECOM SRL

Customer Support Representative With Spanish


Candidatul ideal A C1 level of Spanish (both written & spoken)A B2 level of English (both written & spoken)Experience in Contact Center could be an advantageCuriosity, always looking for solutionsAttention to detail and “willing-to-help” attitudeExcellent computer skillsWillingness to work from the officeDescrierea jobului Are you friendly and positive? Is Spanish your strength and can you express yourself easily on any subject?As a Customer Support Representative, you are part of the Operations team, the center of our business. This is a customer focused role; thus, you will engage with customers in a professional manner to understand their needs, provide assistance and handle various scenarios to help them solve their issues. And the best part is that you will have space for learning, growing, and building your career.Within your role, you will: Offer customer support via phone, e-mail, or chat Answer & solve customers’ inquiries & complaints by offering an accurate solution Follow p
CONECTYS SERV TELECOM SRL

Manager Relatii Clienti Imm/​microbusiness


Candidatul ideal Cautam colegi pentru rolurile de Manager Relatii Clienti IMM & Manager Relatii Clienti Microbusiness pentru reteaua de unitati din Bucuresti. Studii superioare finalizate; Obligatoriu :) Experienta anterioara de Minim 12 luni in vanzari produse si servicii bancare destinate clientilor persoane juridice; De asemenea, un plus ar constitui si cunostintele despre piata de specialitate, tendintele mediului de afaceri si cum functioneaza un business; Capacitate de gestionare si solutionare a situatiilor de business generate de relatia B2B; Abilitati de relationare si stabilirea de parteneriate solide bazate pe incredere; Spirit persuasiv in oferirea de consultanta interna/externa specifica activitatii desfasurate.Descrierea jobului Reprezinta interfata intre banca si antreprenori IMM/Microbusiness; Gestioneaza si dezvolta portofoliul de clienti IMM/Microbusiness, activ in cultivarea de relatii la nivel strategic pe termen lung si ofera consultanta de specialitate clientilor;
BANCA TRANSILVANIA SA

Operator Call Center - Full Time Pitesti


Descrierea jobului Medicover cauta un profesionist cu initiativa pentru pozitia de Operator call center.Daca te regasesti in urmatoarele randuri, nu ezita sa aplici!- Empatie, profesionalism si receptivitate;- Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;- Orientat catre client, atent la detalii;- Bune cunostinte de operare PC;- Disponibil pentru un program de lucru in ture de luni pana sambata (de luni pana vineri in intervalul orar 08.00-20.00, iar sambata intre orele 08.00-15.00).Principalele responsabilitati:- Preluarea apelurilor telefonice;- Oferirea informatiilor despre abonamente si modalitatea de a accesa consultatiile de specialitate;- Programarea sau reprogramarea pacientilor la consultatii si investigatii medicale;- Ofera informatii pacientilor in ceea ce priveste pregatirea anterioara necesara efectuarii diferitelor investigatii medicale;- Solutionarea solicitarilor/ plangerilor clientilor.
MEDICOVER SRL

Operator Call Center/​ Agent De Vanzari Bacau


Candidatul ideal Operator call center/ Agent de VanzariDescrierea jobului Operator call center/ Agent de Vanzari
RBK POSITIVE TEAM S.​R.​L.​

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice Sector 1


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 493 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.