Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

86 Locuri de Munca in Balotesti - Joburi in Balotesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

86 Locuri de Munca in Balotesti - Joburi in Balotesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Balotesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Job-ul care iți dă motive să rămâi!Fiecare are motivele sale pentru care aplică la un job, dar motivele pentru care rămânem și ne place locul nostru de muncă sunt date și de echipă, manager și Companie.Aplică și tu la Deichmann pentru job-ul de Director de magazin și rămâi pentru: stabilitate și grija pe care ți-o vom purta pentru că zi de zi dezvolți ceva la tine ușurința cu care îți vezi rezultatele muncii tale a învăța cum să fii total independent a fi apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realizaLa Deichmann vii pentru un job, rămâi pentru că înveți Retail!Pentru magazinul nostru de pe DN1, Sos. Bucuresti-Ploiesti KM 20, Balotesti (fostul Prisma), cautam:Director/toare dе magazinCăutăm persoane, cu sau fară experiență, cu dorința de a se dezvolta și a prelua în viitor managementul unui magazin. Noi te vom susține printr-un program intensiv de școlarizare și pregătire completă în care vei învăța sistemele și procedurile Deichmann și vei descoperi Comp
DEICHMANN
Candidatul ideal Profilul tău Să fii amabil/ă și orientat/ă către client; Să îți placă să lucrezi în echipă; Să dai dovadă de implicare și flexibilitate; Experiența în domeniul retail reprezintă un avantaj; Să fii punctual/ă și rezistent/ă la stres; Să ai minim studii gimnaziale finalizate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Te vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu; Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Vei participa la activitatea de inventar a magazinului; Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor; Vei oferi suport clienților în magazin.Oferta noastră Un plan de școlarizare personalizat și un trainer dedicat; Salariu motivant cu majorăr
LIDL DISCOUNT
Candidatul ideal O nouă oportunitate în echipa PHOENIX group România-lider european de servicii integrate de sănătate!Cerinte: Studii superioare in domeniul economic; Experiență de lucru în departamentul de taxe-minim 2 ani; Abilitati PC: MS Office (Word, Excel) - nivel avansat; Cunostinte limba engleza-nivel avansat; Cunoaștere extinsă a principiilor și procedurilor contabile; Cunoștințe solide și înțelegere a principiilor fiscale, conformității fiscale și a tuturor tipurilor de declarații fiscale; Persoana organizata, cu bune abilitati de prioritizare a sarcinilor.Descrierea jobului Responsabilitati: Asigură aplicarea corespunzătoare a cadrului de reglementare fiscală (Codul Fiscal, Codul de procedură fiscală, Tratatele de dublă impunere, legislația europeană), în domeniul taxelor directe (impozit pe profit, impozit cu retinere la sursa, etc.); Revizuieste declaratiile fiscale periodice precum si calculele de impozit pe profit trimestriale si anuale; Intocmeste rapoarte fiscale pentr
Help Net
Candidatul ideal Absolvent studii superioare;Atestat Inspector Resurse Umane;Experienta in activitatea de payroll – minim 2 ani;Cunoastere a unor softuri HR: Charisma HR, DP Payroll;Foarte bune cunostinte de legislatia muncii;Cunostinte operare PC – MsOffice (Word, Excel);Bune abilitati de comunicare si relationare;Bune abilitati de organizare, atentie la detalii;Capacitate de prioritizare a sarcinilor.Descrierea jobului Responsabilități: Urmarirea, centralizarea si verificarea pontajele;Intocmirea statelor de plata si a situatiilor ce deriva din calculul salarial (bonusuri primite, ore suplimentare etc);Prelucrarea fisierelor finale de bonus si importul acestora in sistemul informatic;Intocmirea lunara a situatiei tichetele de masa pentru angajati si asigurarea distribuirii acestora;Gestionarea si verificarea situatiilor de poprire salariala; gestionarea si verificarea avansurilor salariale acordate salariatilor, cu respectarea procedurilor interne;Consilierea salariatilor privind mod
Help Net
Candidatul ideal - Abilitati de comunicare si orientare catre pacient- Capacitate de concentrare a atentiei- Capacitate de lucru in echipa- Cunoasterea aparatelor de fizioterapie- Atentie distributivaDescrierea jobului – aplică proceduri de fizioterapie (diadinamic, interferențial, ultrasunet, laser);– supraveghează pacienții pe perioada efectuării procedurilor de fizioterapie;– respectă prescripțiile medicului din fișele de tratament;– informează corect pacientul cu privire la tratamentul pe care îl efectuează, efectele terapeutice, dar și reacțiile negative care pot surveni;-- după acest pas, se asigură că pacientul și-a dat acordul pentru aplicarea procedurilor enumerate– aplică proceduri de balneofiziokinetoterapie (BFKT) pentru recuperare medicală conform prescripțiilor medicului; tot asistentul BFKT răspunde și de respectarea parametrilor tehnici pentru fiecare probă– reorganizează spațiul de lucru după fiecare pacient, pentru a putea fi primit următorul pacient.
TIBERIUS CLINIC
Candidatul ideal Serios, punctual, dedicat, empatic, rabdator si implicat in activitatea pe care o desfasoara.Descrierea jobului 1. Stabileste planul de tratament specific, programul de lucru si modul de desfasurare in vederea educarii sau reeducarii unor deficiente;2. asigură monitorizarea permanent a bolnavilor;3. stabileste programul de lucru pentru prevenirea sau recuperarea unor dizbilitati ca urmare a unor boli sau leziuni;4. utilizeaza tehnici, exercitii, masaj si procedee conform conduitei terapeutice;5. stabileste programul de kinetoterapie care este urmat acasa de pacient;6.evalueaza si reevalueaza in timp progresele facute de pacient, adapteaza planul de tratament in functie de evolutia pacientului;
TIBERIUS SPA RESORT
Candidatul ideal -minim studii medii-persoana sociabila cu abilitati in comunicare verbal si nonverbal-energica,spontana si cu initiativa-orientare catre client si cu experienta in relationarea cu clientii-experienta de minim 1 an-disponibilitate de lucru si in weekendDescrierea jobului Beneficii:-contract de munca pe perioada nedeterminata-pachet salarial motivant-decontare transport-program de lucru in 2 ture-pachete de vacanta (1 an +)-pregatire profesionala sustinuta prin training-uri si informatii de specialitate-posibilitati de promovare profesionala si dezvoltare a carierei-mediu de lucru elegantResponsabilitati:-consilierea clientilor-cunoasterea amanuntita a produselor, promovarea si vanzarea acestora-aranjarea produselor-promovarea colectiilor-monitorizarea stocurilor-punctualitate si ordine in magazin
OFY GRUP
Candidatul ideal Daca esti pasionat de parfumerie, detii abilitati de comunicare si cunosti Limba Engleza la un nivel conversational, te invitam sa faci parte din echipa Best Value!Mediul de lucru este superior oricarui segment de retail din Romania. Angajații nostri sunt formați cu ajutorul programelor de training oferite de cei mai buni specialiști din domeniu.Descrierea jobului Ce o sa faci? Consiliezi clientii in cadrul magazinelor BestValue in vanzarea de produse exclusiviste de la cele mai sonore branduri: Dior, Chanel, Guerlain, etc Acorzi atentie sporita nevoilor si solicitarilor clientilor; Te asiguri de cresterea constanta a calitatii serviciilor;Ce oferim noi? Pachet salarial atractiv; Tichete de masa; Prime de Sarbatori; Zile in plus de concediu de odihna; Traininguri interne si externe; Echipa tanara si mediu de lucru dinamic. Transport asigurat din Ploiesti / Indemnizatie de transport;
MILLENIUM PRO DESIGN
Candidatul ideal Angajam cei mai talentati TEHNICIENI (JUNIORI) MENTENANTA ECHIPAMENTE Despre JOB: Instalare, Mentenanta echipamente la sediul clientilor din zona alocata Lucrul in echipe mici, pe teren, cu ajutorul atelierului mobil. In perioada de inductie, vei lucra in echipe multidisciplinare, pentru a te adapta la specificul echipamentelor si a putea ulterior sa lucrezi independent. Experienta anterioara in mentenanta echipamentelor/sistemelor mecanice si electrice. Specializarea in sisteme electronice reprezinta un avantaj suplimentar, ce va fi recompensat in concordanta in plus. Se va oferi de asemenea instruire tehnica pentru adaptare la specificul echipamentelor si clientilor. Vei fi imaginea firmei interactionand foarte strans cu clientii, de aceea atitudinea ta va fi profesionista, tot timpul Deplasare cu atelierul mobil/autoutilitara la sediile clientilor din zona alocata Abillitate de a lucra cu diverse scule, aparate de masura si control, diagnoza ce iti vor fi puse la di
hrClinic
Candidatul ideal cunostinte generale privind industria de lacuri si vopseluri (constituie un avantaj); excelente abilitati de comnuicare si relationare; personalitate multi-task; cunostinte operare PC (Excel, Word, Outlook Express); capacitate de analiza si sinteza; capabil sa anticipeze nevoile si cerintele clientilor; inventivitate, capacitate de rezolvare a problemelor; dinamic, comunicativ, capabil de a lucra atat in echipa cat si individual; rigurozitate in respectarea cu acuratete a termenelor limita si a sarcinilor; putere de convingere, rabdare, tact, flexibilitate, orientare in functie de cerintele si tipologia clientilor.Descrierea jobului asigura supervizarea magazinelor DIY alocate; asigura back-up colegilor de pe zona; ofera consultanta consumatorilor in alegerea produselor; implementeaza planogramele si gama de produse in magazinele DIY alocate; asigura vizibilitatea corecta la punctele de vanzare; monteaza,in locatii, materiale promotionale asigurate de catre Companie.
POLICOLOR
Candidatul ideal – disponibilitate de lucru in schimburi– cunoștințe și experiență în domeniul de mecanica– persoană flexibilă, dinamică, serioasă– spirit de echipăDescrierea jobului Atributii :- Executa lucrari de reparative la masini electrice ;- Verifica si realizeaza ungerea rulmentilor ;- Controleaza regimul de functionare a masinilor electrice, vibratii, regim tehnic;- Executa fixarea aparatelor electrice pe masini si utilaje;- Executa diverse lucrari de natura mecanica pentru echipamente electrice ( repara dulapuri electrice, doze, cutii de legatura, retele de impamantare );- Sa anunte de indata administrarea de orice neregula constatata;- Sa manifeste disponibilitate catre dialog, receptivitate, calm, tact in relatiile de serviciu;- Sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I din obiectivul unde isi desfasoara serviciul;- Sa acorde ajutorul, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat aflat intr-o situatie de pericol;
TIP TOP FOOD INDUSTRY
Candidatul ideal Lantul de farmacii EVOFARM cauta colegi noi pentru functiile de Farmacist Diriginte si Farmacist 2 pentru farmaciile situate in Ilfov: BALOTESTI, SAFTICA, MOARA VLASIEI, CORBEANCA.Candidatul Ideal- Studii superioare, absolvent al Facultatii de Farmacie;- Certificat de membru al Colegiului Farmacistilor si drept de libera practica;- Competente si aptitudini bune de operare PC (MS Office);- Integritate si etica profesionala.Descrierea jobului - Eliberarea medicamentelor cu prescriptie medicala si a OTC-urilor;- Consilierea pacientilor si furnizarea informatiilor privind modul de administrare al medicamentelor, potentiale riscuri si efecte adverse;- Participa la receptia cantitativa si calitativa a produselor farmaceutice si parafarmaceutice;- Verifica si gestioneaza stocurile farmaciei pentru asigurarea stocului optim;- Coordoneaza si supravegheaza activitatea profesionala a asistentilor de farmacie;- Se implica in derularea campaniilor promotionale;- Verifica si central
MARCOS PROVIT
Candidatul ideal Store Manager and Deputy Manager Sinsay Turnu MagureleBeing fashion passionate with highly commercial approach to product, sales, merchandise.Minimum 1 year experience as a functional manager in store (store manager, deputy manager, VM)Proven track record in previous employment;Ability to plan, organize, and prioritize work;Ability to make decisions and solve problems;Ability to communicate verbally with people inside and outside of organization;Ability to obtain and process information;Ability to be assertive when needed;Handling pressure;Critical thinking;Experience with difficult personalities;Experience in people management and supervision;Proactive approach and experience in dealing with challenging situations;Ability to work in team and independently;Communicative in English;Descrierea jobului Store Manager and Deputy Manager Sinsay Turnu MagureleResponsible for recruiting, training, coaching, supervising and assessment of the store team;Responsible for building
Reserved
Candidatul ideal University Degree (Economic studies); Previous experience in banking system is a plus; Previous experience in selling SME or Corporate products - is a plus; Good command of English; Customer and results oriented; Very good negotiation skills; Ability to complete all administrative tasks; Driving license - B category.Descrierea jobului ​Job Location: Voluntari Branch (Afumati) Represents the Branch image in relation with the clients - SMEs & Corporate; Increases the sales of bank's products for the SMEs & Corporate sector; Establishes the first contact with the clients and plans specific future activities; Maintains a good relation with the existing clients and makes cross selling for the new products; Knows all the characteristics of the bank's products and makes improvement suggestions for those products.We offer: Real possibilities of training and professional development Attractive salary Meal tickets Medical subscription to a private clinic of your choice D
Credit Europe Bank
Candidatul ideal Qualifications for Sales & Marketing Analyst Strong knowledge of word processing, spreadsheet, database and presentation software Advanced problem-solving and analysis skills Superior written communication skills in English; French is an advantage High level of organization and detail-orientation Strong work ethic and willingness to take initiative Good attitude toward teamwork as well as the ability to work independently Demonstrated ability to multitask and prioritize Excellent time management Bachelor's degree in business administration, marketing, communications, engineering or a related field.Descrierea jobului Responsibilities like Sales Analyst Compile and analyse data over time to forecast sales trends Review past sales data to determine trends in productivity Prepare accurate reports using data from internal and external sources Present actionable information and insights to team members and management Gather and analyse data in order to understand problem
CHRYSO ROMANIA
Candidatul ideal Pentru noi, candidatul ideal: Este o persoană organizată și atentă la detalii; Este o persoană flexibilă și rezistentă la stres; Are o puternică orientare către client; Are o bună capacitate de coordonare și de a realiza multiple sarcini; Are cunoștințe de contabilitate primară; Are cunoștință de limba engleză; Cunoaște programele Office (Word, Excel, PowerPoint).Constituie avantaj: cunoașterea programului SmartBill; cunoașterea platformelor online WordPress și Merchant Pro; deținerea permisului auto categoria B.Nu aplica dacă: nu ești o persoană ordonată și atentă la detalii; nu îți place să comunici frecvent cu alte persoane.Descrierea jobului Principalele responsabilități ale job-ului vizează: Comunicare permanentă cu clienții noștri și asigurarea de asistență individuală în vânzarea produselor; Menținerea legăturilor cu diverși furnizori, colaboratori; Efectuarea recepției de marfă, etichetarea acesteia și înregistrarea mișcărilor de mărfuri; Suport în activitatea
ALL INDUSTRIAL FV
Candidatul ideal Store Manager and Deputy Manager Sinsay Turnu MagureleBeing fashion passionate with highly commercial approach to product, sales, merchandise.Minimum 1 year experience as a functional manager in store (store manager, deputy manager, VM)Proven track record in previous employment;Ability to plan, organize, and prioritize work;Ability to make decisions and solve problems;Ability to communicate verbally with people inside and outside of organization;Ability to obtain and process information;Ability to be assertive when needed;Handling pressure;Critical thinking;Experience with difficult personalities;Experience in people management and supervision;Proactive approach and experience in dealing with challenging situations;Ability to work in team and independently;Communicative in English;Descrierea jobului Store Manager and Deputy Manager Sinsay Turnu MagureleResponsible for recruiting, training, coaching, supervising and assessment of the store team;Responsible for building
Reserved
Candidatul ideal Experiență anterioară în cadrul unui birou notarial, o bună cunoaștere a actelor și a procedurilor notariale, Mod de lucru organizat, Viteză de tehnoredactare, Spirit de echipă, Studii juridice (de preferat).Descrierea jobului Tehnoredactare acte notariale, îndeplinirea formalitărilor premergătoare și ulterioare întocmirii acestora, Efectuarea verificarilor și înregistrarilor în registrele publice, Discutii cu clientii biroului notarial - amabilitate în relația cu aceștia.
SOCIETATE PROFESIONALA NOTARIALA POPA RADULESCU SI ASOCIATII
Candidatul ideal Adaptabilitate, atitudine pozitiva si abilitati de leadership. Experienta pe o pozitie de management in transport/curierat/distributie, ideal peste 5 ani Capacitatea de a dezvolta proceduri de lucru, procese, metrici, care sa creasca eficienta si productivitatea Buna cunoastere a suitei MS Office, in special excel; Cunoștințe solide cu privire la industrie și legislatia in transport Aptitudini avansate de management organizational; Bune abilitati de comunicare, planificare si negociere; Seriozitate, dinamism si adaptabilitate; Capacitate de analiza, sinteza si luarea deciziilor; Integritate si principii solide de etica profesionala; Disponibilitate pentru deplasari ocazionale la clienti din Europa de VestDescrierea jobului Dezvoltarea sustenabila a companiei si obtinerea profitului operational Coordonarea si supravegherea intregii activitatati operationale a companiei Construieste relatii si coordoneaza activitatea echipelor din subordine Planifica, monitorizeaza și an
C & C APPROACH TRANSPORT
Candidatul ideal ANGAJAM AVOCAT STAGIAR,Cunoastere limba engleza - nivel mediu/avansat,Cunostinte PC.Descrierea jobului VA RUGAM TRANSMITETI CV SI DATE DE CONTACT LA E-MAIL: [email protected]
SOCIETATEA CIVILA DE AVOCATI DRAGOMAN SI ASOCIATII
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 86 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.