Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

89 Locuri de Munca in Balotesti - Joburi in Balotesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

89 Locuri de Munca in Balotesti - Joburi in Balotesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Balotesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Balotesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Junior Digital Campaign Performance Specialist


Scurta descriere a companiei Help Net este organizația care știe că succesul depinde în primul rând de oamenii pe care îi are și de calitatea serviciilor oferite pacienților.În echipa Help Net, valorile care ne ghidează sunt: ​​respect, inițiativă, încredere și responsabilitate. Dacă te identifici cu aceste valori și crezi în Bine, te asteptăm in echipa Help Net.Vino la Bine! Construiește-ți o carieră din a face bine! Cerinte • Student/Absolvent studii superioare (preferabil Marketing sau domenii conexe);• Minimum 1 an experiență profesională într-un departament de marketing sau agenție;• Experiența în domeniul farmaceutic reprezintă un avantaj; • Cunoștințe operare PC – MsOffice (Excel, PowerPoint);• Cunoștințe avansate de limba engleză; • Flexibilitate, creativitate, orientare spre rezultate și consumator;• Foarte bune abilitati de relaționare și comunicare (scrisă și verbală);• Atitudine proactivă și spirit de echipă. Responsabilitati • Realizarea conținutului necesar pentru campani
Help Net Farma

Asistent/​a Vanzari (part - Time)


Candidatul ideal Îți place să vezi rezultatele muncii tale?Vrei să lucrezi într-un mediu în care ești apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realiza?Atunci alătură-te echipei Deichmann!Căutam noi colegi/ colege pentru magazinele din: Bucuresti, Balotesti si Alba Iulia.Dacă ești o persoană responsabilă, implicată și serioasă, cu orientare către clienți și nevoile lor, te vom sprijini încă de la început și te vom învăța:• să îndrumi și să consiliezi clienții• să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare• să lucrezi cu casa de marcat• să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinului Descrierea jobului Beneficiile tale:• Bonuri de masă• Perechi de pantofi cadou• Vouchere cadou și bonusuri în funcție de performanță• Contract de muncă cu normă part time• Oportunități de creștere și dezvoltare profesională• Un loc de muncă sigur într-o companie internațională de succesLa Deichmann vii pentru un job, rămâi pentru că înveți Retail!
DEICHMANN S.​R.​L.​

Preparator /​ Taietor /​ Ajutor Bucatar /​ Manager - Spartan


Candidatul ideal Descrierea jobului
RERUM FOOD SRL

Sales - Shop Otopeni Airport - Asiguram Transport Ploiesti


Candidatul ideal Te invitam sa faci parte din echipa Press & GoSuntem o echipă tânără, veselă și prietenoasă.Descrierea jobului Ce o sa faci? Asiști clienții în procesul de vânzare în cadrul magazinelor Press & Go, pentru gama de produse: presă, cărți, tigări, sandwich ambalat, cafea to go, sucuri, accesorii gsm)Program de lucru în ture alternaitive de zi și de noapte. Totalizând 15 ture lunar.Ce oferim noi? Pachet salarial, totalizand 3.500 - 3.800 lei net cu tichetele de masă și sporurile incluseEchipa tânăra și mediu de lucru dinamic.Jobul este in cadrul aeroportului International Henri Coanda din Otopeni si avem transport asigurat din Ploiești sau Indemnizatie de transport.
CITY TEAM ACTIVE PRESS S.​R.​L.​

Consultant Vanzari Baneasa


Candidatul ideal Consultant vanzari Baneasa🌟 Oportunitate de carieră la Samsonite Romania! 🌟Echipa Samsonite Romania este într-o continuă expansiune și caută membri noi care să se alăture departamentului de vânzări.Dacă ești pasionat(ă) de domeniul vânzărilor și ai abilități de comunicare și relaționare cu clienții, te invităm cu căldură să aplici pentru poziția de Consultant Vânzări.Descrierea jobului 🔍 Descrierea jobului:Suntem în căutarea unui specialist pasionat de vânzări, dornic să se alăture echipei noastre din București.Dacă ești o persoană serioasă, cu o prezență plăcută, care pune pasiune în fiecare interacțiune cu clienții, atunci te așteptăm cu brațele deschise să devii parte a echipei noastre. Ai șansa de a contribui la succesul unui brand cu o tradiție de aproape un secol în fabricarea articolelor de voiaj.📋 Cerințe:• Seriozitate și pasiune pentru vânzări• Diplomă de bacalaureat• Limba engleză la nivel mediu• Abilități de operare PC• Abilități excelente de comunicare
GENERAL BUSINESS SYSTEM S.​R.​L.​

Operational Excellence Project Manager Logistics


Scurta descriere a companiei Help Net este organizația care știe că succesul depinde în primul rând de oamenii pe care îi are și de calitatea serviciilor oferite pacienților.În echipa Help Net, valorile care ne ghidează sunt: ​​respect, inițiativă, încredere și responsabilitate. Dacă te identifici cu aceste valori și crezi în Bine, te asteptăm in echipa Help Net.Vino la Bine! Construiește-ți o carieră din a face bine! Cerinte • Master / Bachelor’s Degree in Logistics, Supply Chain Management, Operations Management, Transportation or Business Administration;• 5+ years of experience in international logistics supply chain preferably in logistics planning, 3PL or distribution company;• Deep understanding of SC & Logistics operations, capable to see the bigger picture;• Demonstrated Project management skills and proven leadership ability required;• Excellent interpersonal, organizational, communication, and negotiation skills required;• Must be self-directed, able to interact effective
Help Net Farma

Executive Assistant to CEO


Scurta descriere a companiei Help Net este organizația care știe că succesul depinde în primul rând de oamenii pe care îi are și de calitatea serviciilor oferite pacienților.În echipa Help Net, valorile care ne ghidează sunt: ​​respect, inițiativă, încredere și responsabilitate. Dacă te identifici cu aceste valori și crezi în Bine, te asteptăm in echipa Help Net.Vino la Bine! Construiește-ți o carieră din a face bine! Cerinte • Bachelor’s Degree in Business Management, Administration, Pharmacy or related field from a high ranked EU/US university. MD/MBA highly preferred. • 2-3 years of experience in a multinational company; International experience is an added advantage;• Excellent knowledge of MS-Office applications (Excel, PowerPoint);• Project management skills and an experience in leading/participating etc. in local/group projects.• The ability to work in a discreet manner, maintaining confidentiality;• Energetic, flexible and committed to supporting the team in achieving tight dea
Help Net Farma

Executive Assistant to CEO


Scurta descriere a companiei Help Net este organizația care știe că succesul depinde în primul rând de oamenii pe care îi are și de calitatea serviciilor oferite pacienților.În echipa Help Net, valorile care ne ghidează sunt: ​​respect, inițiativă, încredere și responsabilitate. Dacă te identifici cu aceste valori și crezi în Bine, te asteptăm in echipa Help Net.Vino la Bine! Construiește-ți o carieră din a face bine! Cerinte • Bachelor’s Degree in Business Management, Administration, Pharmacy or related field from a high ranked EU/US university. MD/MBA highly preferred. • 2-3 years of experience in a multinational company; International experience is an added advantage;• Excellent knowledge of MS-Office applications (Excel, PowerPoint);• Project management skills and an experience in leading/participating etc. in local/group projects.• The ability to work in a discreet manner, maintaining confidentiality;• Energetic, flexible and committed to supporting the team in achieving tight dea
Help Net Farma

Contabil Evidenta Primara - Full Time


Candidatul ideal Absolvent studii economice, minim un an experienta in contabilitateDeschidere, profesionalism punctualitate si perseverentaAtentie la detalii, rigurozitate, simt de raspundereCapacitatea de a gestiona situații stresanteAbilități de bază de navigare pe computer și cunoștințe despre aplicațiile Microsoft OfficeDescrierea jobului Intocmire si inregistrare facturi clientiInregistrare facturi furnizoriInregistrare operatiuni casa -bancaIntocmire note receptii, bonuri de consumSprijin in efectuarea inventarierii mijloacelor fixe si obiectelor de inventarAlte rapoarte solicitate de managerul de departamentPachet salarial atractiv, bonuri de masa si decontare transportOportunitati de crestere si dezvolatare in cadrul companiei in functie de gradul de implicare si performantaAvantajul de a lucra in cadrul unui colectiv cu experienta in domeniuContract de munca pe perioada nedeterminataBiroul este localizat in Otopeni
AUTO DRIVE MOTION S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Intimissimi & Calzedonia Baneasa


Candidatul ideal Vino sa faci parte din echipele brand-urilor Tezenis, Calzedonia, Intimissimi, Intimissimi Uomo & Falconeri.Candidatul ideal:• abilități de comunicare directă;• inițiativă și simțul responsabilității;• experiența pe o poziție similară (asistent vânzări, lucrător comercial, vânzător, consultant, customer sales, customer service, customer support, agent vânzări) constituie un avantaj;• sociabilitate, gândire pozitivă, organizare;• persoană orientată spre soluții, confortabilă cu munca în echipă, flexibilă;• disponibilitate și mobilitate.Descrierea jobului Responsabilități:• participă activ la vânzarea produselor în concordanță cu strategia de vânzări;• oferă o experiență pozitivă și prietenoasă angajând clienții prin conversații și sfaturi, furnizează informații detaliate despre produse;• menține standardele vizuale conform cerințelor de brand și asigură nevoile de aprovizionare ale magazinului;• asigură curățenia în spațiul de lucru, păstrează permanent depozitul organi
FUTURA LENJERIE 2010 SRL

Asistent Medical Generalist Clinica /​ Spital


Candidatul ideal A SISTENT MEDICAL GENERALIST CLINICA/SPITALCandidatul idealSa aibe studii dе specialitate: absolvent al Scolii Sanitare Postliceale sau al Facultatii dе Moase si Asistenti MedicaliAutorizatie libera practica si asigurare malpraxis – documente valabilExperienta de minim 2 ani ca asistent medicalDisponibilitate de a invata un software specific medical, precum si utilizarea echipamentelor de investigatii oftalmologiceAbilități de comunicareObisnuit de lucreze si sa faca parte dintr-o echipaAbilitati de organizare si de gestionare a timpuluiSa fie orientat catre gasirea de solutii si planificareLejeritate in interactiunea cu ceilalti si atentie la nevoile celor din jur;Programarea pacientiilor intr-un sistem informaticPreluarea pacientilor programatiIntroducerea biletelor de trimitere in platforma informatica SIUISterilizarea si gestionarea materialelor sanitareAsistarea medicilor in activitati desfasurate in sala de tratament/bloc operatorUtilizare OfficeBeneficiiProgram
OCULARCARE SRL

Sef Departament Clienti Profi (vânzări B2b)


Candidatul ideal Şef departament clienți profi Sarcinile dumneavoastră:Consiliere la nivel înalt! Sunteți persoana de contact pentru meșteri și clienți profi. Le înțelegeți întrebările, cunoașteți provocările și oferiți soluții în baza cunoștințelor dumneavoastră de specialitate.Calitate pe locul întâi! Stabiliți contacte și sunteți responsabil pentru extinderea portofoliului de clienți profi. Mențineți relațiile profesionale existente și vizitați proiectele clienților la fața locului dacă este necesar.Statistică și proiecte! Vă dedicați domeniului de responsabilitate, analizați periodic necesarul clienților, gradul de satisfacție și rata de cumpărare și formulați măsuri corespunzătoare.Descrierea jobului Calificările dumneavoastră:O bază solidă! Pe lângă o formare profesională în domeniul comercial sau construcțiilor, dețineți experiență și cu clienții persoane juridice. În caz ideal aveți experiență în vanzari sau în consiliere într-o companie în domeniul comerțului.Aveți mâinile mun
HORNBACH CENTRALA SRL

Baneasa Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Arăta-ne ce te diferențiaza pe tine de ceilalți!Dacă ești în căutarea unei cariere în fashion retail, îți dorești oportunități de promovare și noi provocări, atunci Inditex este locul ideal pentru tine.Cerințe:Cu sau fără experiență profesională;Pasiune pentru fashion, plăcerea de a lucra într-un mediu dinamic;Abilități de comunicare, atitudine pozitivă, inițiativă, flexibilitate.Responsabilități:Activități specifice magazinului: recepție marfă, aranjarea produselor în magazin, înlocuirea produselor vândute;Activități în depozit: stocare, aranjare, verificare;Activități specifice casei de marcat.Beneficii:Salariu fix + bonus vânzăriTichete de masă (30 lei)Pachet de servicii medicale la Regina MariaPrimă pentru fiecare coleg/ prieten recomandat(de până la 2000 de lei)Zi de naștere liberă25% reducere de angajat la achiziționarea produselor din Zara, Bershka, Pull&Bear, Massimo Dutti, Oysho si Zara HomeDiscount-uri în platformele interne More4Less și Benefit SystemsPrețur
INDITEX ROMANIA S.​R.​L.​

Operator Call Center - Magazin Online


Candidatul ideal Candidatul Ideal: Operator Call CenterCompetențe și Experiență Necesare:Experiență la Call Center și Magazin Online: Experiență anterioară relevantă, cu abilități demonstrabile în gestionarea apelurilor și asistența clienților.Cunoștințe despre Vehiculele Electrice: Înțelegerea specificațiilor și tendințelor în domeniul vehiculelor electrice.Pasiune pentru Vehiculele Electrice: O pasiune autentică pentru acest sector poate fi un avantaj semnificativ.Cunoștințe Tehnice: Competențe în utilizarea MS Office, CRM și sisteme de facturare.Abilități de Comunicare:Versatilitate Conversațională: Capacitatea de a se adapta și a comunica eficient cu o gamă largă de clienți.Abilități de Negociere și Vânzare: Competențe dovedite în negociere și vânzare.Cunoștințe Lingvistice:Limbi Străine: Proficiența în limba engleză și alte limbi străine reprezintă un avantaj.Abilitatea de Lucru în Echipă:Comunicare Eficientă cu Diverse Departamente: Capacitatea de a colabora armonios cu toate dep
TROTTY ELECTRIC SPORT S.​R.​L.​

Operator Facturare


Candidatul ideal Studii financiar contabil (liceu si/sau facultate);Experienta contabilitate min 2 ani;Cunostine operare MS Office;Atentie la detalii, bune abilitati de organizare si comunicare.Persoană independentă, responsabilă, atentă la detalii, cu abilităţi dezvoltate de comunicare, orientată spre obţinerea de rezultate.Capacitate de lucru în echipă.Descrierea jobului - Inregistreaza in contabilitate documentele financiar-contabile- Urmareste operatiunile si inregistrarile financiar- contabile pe centre de cost- Arhiveaza documentele contabile din aria de responsabilitate- Participa la inventarierea generala a patrimoniului si la prelucrarea rezultatelor- Comunica permanent cu superiorul direct si colegii in vederea stabilirii prioritatilor- Cunoșterea programului de contabilitate NEXUS
AGROMAR SRL

Media netă estimată pe baza celor 1079 de salarii introduse în Salario: 2600 RON/Luna

Muncitor Necalificat Otopeni


Descrierea jobului Suntem in cautare de personal necalificat pentru a se ocupa de curatarea, infolierea si intretinerea terminalelor de pariuri sau slot machines pentru salile de jocuri de noroc.Iti oferim un mediu de lucru placut in cadrul unei companii multinationale, salariu fix, bonusuri, prime de sarbatori, tichete de masa in valoare de 30 lei, plata salariului in ultima zi lucratoare din luna, cu posibilitatea unui avans salarial lunar, decontare transport.Locatia jobului este in Otopeni.Program de lucru luni - joi 08:00 – 18:00 si vineri 08:00 – 13:00.
ADMIRAL LEISURE SRL

Electrician Joasa Tensiune - Salariu Intre 5000 - 5500 Ron Net


Candidatul ideal Absolvent al unui liceu cu profil energetic sau scoala de maistri (calificare de electrician/maistru electrician); Experienta ca electrician si autorizatia ANRE II B; Abilitati de comunicare si prezentare scris si verbal; Abilitati de rezolvare a problemelor, implicare, capacitatea de a lucra in echipa; Permis de conducere B (obligatoriu).Descrierea jobului Responsabilitati: Participa la activitatea unei echipe de lucratori electricieni; Asigura efectuarea lucrarilor in concordanta cu prevederile contractului si a legislatiei in vigoare; Raporteaza din punct de vedere calitativ, cantitativ si valoric stadiul lucrarilor executate; Realizeaza documentele specifice (rapoarte, cantitati de materiale, etc.); Mentine legatura cu subcontractorii si beneficiarii lucrarilor de executat;Beneficii: Salariu atractiv intre 5000 lei si 5500 lei; Bonuri de masa 35 lei/zi; Suma fixa in contract pentru mobilitate in Bucuresti-Ilfov; Automobil de serviciu si telefon;
DINAMIC ELECTRO P.​R.​A.​M.​ SRL

Asistent Manager /​ Secretara - Zona Moara Vlasiei (ilfov)


Candidatul ideal Locația job-ului: Str. Statorniciei Nr 12A, Moara Vlăsiei, IlfovPentru noi, candidatul ideal: Este o persoană organizată și atentă la detalii; Este o persoană flexibilă și rezistentă la stres; Are o puternică orientare către client; Are o bună capacitate de coordonare și de a realiza multiple sarcini; Are cunoștințe de contabilitate primară; Are cunoștință de limba engleză; Cunoaște programele Office (Word, Excel, PowerPoint).Constituie avantaj: cunoașterea programului SmartBill; cunoașterea platformelor online WordPress și Merchant Pro; deținerea permisului auto categoria B.Nu aplica dacă: nu ești o persoană ordonată și atentă la detalii; nu îți place să comunici frecvent cu alte persoane.Descrierea jobului Principalele responsabilități ale job-ului vizează: Comunicare permanentă cu clienții noștri și asigurarea de asistență individuală în vânzarea produselor; Menținerea legăturilor cu diverși furnizori, colaboratori; Efectuarea recepției de marfă, etichetarea acestei
ALL INDUSTRIAL FV S.​R.​L.​

Agent Servicii Rent A Car


Candidatul ideal Excelente abilități de comunicare și suport cliențiAbilități excelente de vânzăriLimba engleza la nivel B2, alta limba straina constituie un avantajPermis de conducere categoria BSă poată lucra cu un program flexibil in ture de zi sau de searăExperiență în îndeplinirea targetelor de vânzări si indeplinirea standardelor de calitateAbilități excepționale interpersonale și de construire a relațiilorAbilitatea de a urmări procesele definite de servicii și vânzăriCapacitatea de a gestiona situații stresante sau neobișnuite pentru a menține un serviciu bun pentru cliențiAbilități de bază de navigare pe computer și cunoștințe despre aplicațiile Microsoft OfficeDescrierea jobului Intampinarea clienților profesional și pregătirea contractului de închiriereCrearea unei experiențe optimă de închiriere prin maximizarea oportunităților de vânzări și serviciiConsilierea clienților si indrumarea acestora catre suplimente opționale în funcție de nevoile acestoraConsiliere în calitate
AUTO DRIVE MOTION S.​R.​L.​

Agent Call Center


Candidatul ideal Excelente abilități de comunicare și suport clienți Abilități excelente de vânzări Limba engleza la nivel B2, alta limba straina constituie un avantaj Experiență în îndeplinirea targetelor de vânzări si indeplinirea standardelor de calitate Abilități excepționale interpersonale și de construire a relațiilor Abilitatea de a urmări procesele definite de servicii și vânzări Capacitatea de a gestiona situații stresante sau neobișnuite pentru a menține un serviciu bun pentru clienți Să poată lucra cu un program flexibil in ture de zi sau de seară Abilități de bază de navigare pe computer și cunoștințe despre aplicațiile Microsoft OfficeDescrierea jobului Consilierea clientilor si indrumarea lor catre alegerea produselor potrivite nevoilor lor Crearea unei experiențe optimă de închiriere prin maximizarea oportunităților de vânzări și servicii Consilierea clienților si indrumarea acestora catre suplimente opționale în funcție de nevoile acestora Consiliere în calitate de expe
AUTO DRIVE MOTION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 771 de salarii introduse în Salario: 2900 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 89 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.