Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

81 Locuri de Munca in Pantelimon - Joburi in Pantelimon

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

81 Locuri de Munca in Pantelimon - Joburi in Pantelimon

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Pantelimon si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Experiență de arhivare;Atenție la detalii;Să-i placă ceea ce face;Abilități de comunicare, lucru individual și în echipă;Ordonarea funcțională a arhivei companiei;Manipularea cu responsabilitate a documentelor conform procedurilor de arhivare.Descrierea jobului PRINCIPALELE ATRIBUȚII ALE POSTULUIArhivarea documentelor conform legislației arhivistice;Realizarea/actualizarea nomenclatorului arhivistic conform legii;Organizarea documentelor în depozitul de arhivă și monitorizarea condițiilor de conservare a documentelor;​Cunoașterea permanentă a legislației arhivistice.BENEFICIIPrimă de Paște și primă de Crăciun;Bonuri de masă (pe card) în valoare de 20 lei/zi lucrată, sau masă caldă (cantină);Transport gratuit asigurat în limitele rutelor stabilite de companie (București sector 2 și 3, Pantelimon și Brănești;Program de lucru: Luni – Vineri -> 09:00 – 17:00;Mediu de lucru curat și bine organizat.
ONEDIA DISTRIBUTION
Candidatul ideal Persoana atenta, responsabila, atenta la detalii.Descrierea jobului Gestionar depozit pentru firma logistica oras Pantelimon, statie STB la 50 m.Activitate in 3 schimburi, supravegheaza oamenii care mixeaza marfa.Salariu net 3.300 Ron, bonuri masa 15 Ron/zi, bonusuri pentru performanta.Se pot depasi 3.600 Ron net.
SIGMAPREST LOGISTICS
Candidatul ideal Cautam persoana responsabila, organizata, cu abilitati de lucru la calculator.Descrierea jobului Firma de logistica in Pantelimon, Ilfov, DN3 (foarte aproape de Bucuresti), angajeaza operator/operatoare calculator.Jobul presupune lucru in SAP (introducerea marfii in gestiune - proceduri de baza, foarte usor de invatat) si tinut evidenta actelor (avize, facturi, chitante, etc).Lucru 3 schimburi, 2.400 lei NET, plus - daca este cazul - plata ore de noapte (schimb 3), plus plata ore suplimentare sambata, plus tichete de masa de 15 lei.Cu bonusurile se poate ajunge la peste 3.000 lei NET.
SIGMAPREST LOGISTICS
Candidatul ideal Om serios, cinstit, muncitor.Descrierea jobului Firma distributie bauturi racoritoare si bere din localitatea Pantelimon, angajeaza sofer cat. B pentru distributie Bucuresti+Ilfov.Lucrul in echipaj cu manipulant marfa.Salariul net 2.800-3.400 ron net in functie de sezon + bonuri de masa.In functie de performante si implicare exista bonificari suplimentare si se pot depasi 3.400 net.Plata ore suplimentare daca e cazul.
SIGMAPREST LOGISTICS
Candidatul ideal Studii medii tehnice (profil electrician auto).Experienta de minim 3 ani in domeniul auto (obligatoriu).Experienta intr-un service auto din reateaua VW (avantaj).Cunostinte de electrica auto (nivel mediu sau avansat).Capacitatea de a consulta o documentatie tehnica in limba romana sau engleza.Permis categoria B.Seriozitate.Responsabilitate.Orientare spre dezvoltare profesionala.Descrierea jobului Diagnostichează și interpretează defecțiunile electrice/electronice la autoturismele repartizate.Întocmește necesarul de materiale și efectuează reparațiile electrice/electronice.Participă la cursuri periodice de specialitate.
AVIA MOTORS
Candidatul ideal -Studii superioare profil tehnic;-Sa cunoască legislația SSM si PSI, condiție obligatorie;-Sa aibă experiență ca specialist/responsabil SSM minim 2 ani;-Experiență anterioară într-un rol similar într-o companie cu profil industrial/logistică, reprezintă un avantaj.-Curs în domeniul SSM, cu o durata de cel puțin 80 de ore;-Curs cadru tehnic PSI;-Cunoștințe bune de operare cu Microsoft Office (word, excel, power point, outlook).-Sa aibă abilitați de comunicare asertive;-Sa aibă abilitați de instruire atât a angajaților cât și a terților;-Limba engleză, nivel mediu;-Permis auto categoria B;-Dispus să efectueze deplasări în țară. Constituie un avantaj:-Curs inspector protecție civilă;-Absolvirea cu diploma sau certificat de absolvire, după caz, a unui program de învățământ postuniversitar în domeniul SSM, cu o durata de cel puțin 180 de ore;-Certificări ISO/Sistem de management integrat. Descrierea jobului -Întocmirea documentației de specialitate SSM / SU;-Programarea exe
EUROCCOPER
Candidatul ideal Ca sa devii in scurt timp un membru de baza in echipa noastra, vei avea nevoie de:Studii superioare tehnice (absolvent Autovehicule rutiere);Experienta de minim 2 ani intr-o pozitie similara;Cunostinte tehnice de baza;Cunoasterea si intelegerea activitatii de service;Abilitati de comunicare scrisa si verbala;Abilitati de organizare, planificare;Abilitati de vanzare, negociere;Abilitati de consiliere, putere de convingere;Pasionat de domeniul auto;Dorinta de invatare;Cunostinte limba engleza (tehnic);Permis categoria B;Cunostinte temeinice de operare pe computer (minim Office).Descrierea jobului In rolul de Consilier service caroserie vei fi responsabil(a) de:Prezentarea serviciilor si facilitatilor de service, in vederea vanzarii produselor de service ale companiei.Consilierea clientilor privind modul de desfasurare a reparatiei si lucrarile care sunt recomandate pentru remedierea defectiunilor autoturismului.Estimarea costurilor comenzii.Receptionarea si inspectia pre
AVIA MOTORS
Candidatul ideal Candidatul ideal:Calitati de conduita si prezenta:-onest, amabil, serviabil, tinuta prezentabila;-spirit de observatie;-respecta procedurile stabilite de companie.Pentru pozitia de Responsabil Verificare Articole: Responsabilitate şi bune abilităţi de organizare şi comunicare, Cunoştinţe electronice de bază, Cunoştinţe bune de operare PC, Cunoştinţe de limba Engleză sau Greacă ar putea constitui un avantaj.Descrierea jobului Deţinătorul funcţiei va fi responsabil de:Operator recepţie clienţi - Preluarea bagajelor si asistenţă clienţi in utilizarea automatelor de printare a documentelor;- Asistenţă pontare angajaţi;- Lucrul cu casa de marcat, efectuarea corectă a tranzacţiilor si aprovizionarea rafturilor din spaţiul caselor de marcat.Responsabil Verificare Articole: Buna funcţionare a produselor. Prezentarea corectă a mostrelor. Verificarea tuturor produselor auto-promovabile.Noi îţi oferim:Pachet salarial competitiv.Tichete de masă de 20 lei pe zi lucratoare.Bonus lun
JUMBO EC.​R SRL
Candidatul ideal Ne dorim în echipă un terapeut, asistent medical, cosmetician, cu experiență pe epilare definitivă, proceduri corporale și faciale, cu ajutorul aparatelor de radiofrecvență, presodrenaj, laser, criolipoliza.Candidatul ideal: Are abilitati de promovare si vanzare servicii; Are abilitati de comunicare; Este absolvent Facultate de Fiziokinetoterapie/ curs cosmetician sau echivalent; Are o vechime pe un post similar de minim 1 an.Oferim un cadru modern, cu proceduri estetice, de remodelare și înfrumusețare corporală, facială cât și proceduri medicale recunoscute la nivel internațional.Descrierea jobului Terapeutul nostru: Efectuează activități specifice clinicii, diagnostic corporal, tratamente faciale și corporale, epilare definitiva cu aparatura din dotare; Oferim training atât în clinică, cât și la producător; Răspunde cu promptitudine solicitărilor clienților, se preocupă de deservirea și informarea profesională corectă a acestora. Își perfecționează constant cunoștinț
DREAMFIT BODYART STUDIO
Candidatul ideal Calitati de conduita si prezenta:-onest, amabil, serviabil, tinuta prezentabila;-spirit de observatie;-respecta procedurile stabilite de companie.Trasaturi generale pentru angajare pentru Agent Securitate:-studii medii;-fara inscrieri in cazierul judiciar;-conditie fizica buna;-detine Atestat de Agent de securitate.Descrierea jobului Descrierea jobuluiDetinatorul functiei va fi responsabil cu:Agent securitate-asigurarea efectuării tranzacţiilor într-un mod sigur şi corect cu clienţii şi cu angajaţii;-depistarea furturilor, deteriorărilor şi a produselor fără cod.Casier- Asigura fluxul de incasari, ajuta la aranjarea marfii in departamentul Casierie si serveste cu amabilitate clientii.Lucrator comercial- Aranjare marfa pe departament conform strategiei comerciale a companiei.Lucrator depozit- Receptioneaza si descarca marfa din tir si o separa pentru a fi predata pe spatiul magazinului.OFERIM:- Pachet salarial competitiv- Tichete de masă- Bonus lunar de prezenţă si bonu
JUMBO EC.R
Candidatul ideal 1-3 years of relevant experience on a similar position;Experience in FMCG;Strong motivation and passion;Focus on high-end quality of execution;Be open-minded, self driven, responsible and organized;Ability to communicate and establish good relations;Ability to find new solutions and ideas;Advance knowledge of MS Office;Descrierea jobului Your role will be built on the following responsibilities: Assisting Brand Managers and Trade Marketing Manager in implementing locally the brand strategy (marketing plans with product launches, trade plan, communication plan); Creating and executing technical development of in store executions (including mock-ups and merchandising) or product launches in line with company guidelines; Support in ATL and BTL executions; Building and maintaining relationships with key stakeholders (internal and external); Interacting effectively with other departments to support marketing objectives (sales, logistics, finance); Helping in organizing mont
HEIDI CHOCOLAT
Candidatul ideal Cautam o persoana punctuala, amabila si de incredere pentru a se alatura echipei noastre, si pentru a ne ajuta in procesul de livrare al produselor. Soferul nostru se va ocupa de livrarea in siguranta si in timp util a comenzilor, si reprezinta imaginea companiei in fata clientilor nostri.Candidatul ideal: Persoana matura, responsabila si organizata. Bune abilitati de comunicare. Aptitudini de a lucra cu documente, de calcul matematic. Bune abilitati de lucru in echipa Experienta in livrari marfa din orice domeniu constituie de asemena un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati principale: Desfasoara intreaga activitate in conformitate cu principiile stabilite de firma in domeniul calitatii şi cu respectarea graficului de livrare. Transporta marfa in baza documentelor insotitoare (factura fiscala, aviz de insotire amarfii, proces verbal de predare – primire). Livreaza comenzile conform programului de distributie. Colaborează în mod direct cu gestionarul, şi cu serv
PROBER EXPERT DISTRIBUTIE
Candidatul ideal Studii superioare: ASE – sectie economica; Cunostinte PC avansate: Microsoft Word, Excel, Power Point; Operare sistem SAP reprezinta avantaj; Limba engleza reprezinta avantaj; Capacitate de analiza, sinteza, planificare si organizare; Capacitatea de a respecta termenele limita;​Descrierea jobului Atributiile principale ale acestui post sunt: Dezvoltarea si generarea rapoartelor operationale, utilizand sistemele/bazele de date in scopul colectarii si prelucrarii datelor relevante pentru analize; Analiza cheltuielilor si veniturilor companiei; Pregateste rapoarte de analiza a preturilor, discounturilor acordate si a profitabilitatii la nivel de produss/client/brand; Colaboreaza cu departamentele de marketing si vanzari pentru imbunatatirea profitabilitatii; Participa la activitatea de bugetare anuala.
Tuborg
Candidatul ideal Dacă te atrage atat domeniul electric cat si mecanic, ești o persoană responsabilă și îți place să găsești soluții, hai in echipa Kadra!Cunoștințe și abilități necesare:• Tehnician cu bune cunoștinte electro-mecanice;• Disponibilitate pentru deplasări în zonele limitrofe județului Ilfov;• Carnet conducere categoria B;• Persoană atentă la detalii, responsabilă;• Experiența în montarea automatizărilor constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilități: Montajul automatizărilor pentru căi de acces: uși automate, uși industriale, uși tehnice. sisteme de management al parcărilor; Constatarea defecțiunilor, efectuarea diagnozei și a service-ului echipamentelor; Mentenanța pentru echipamente aflate în contractare către clienți; Participare activă la îmbunătățirea calității montajelor și a procedurilor de lucru.
KADRA TECH
Candidatul ideal Persoana serioasa, responsabila, perseverenta, flexibila, atenta la detalii, cu excelente abilitati de rezolvare a problemelor; Calificare tehnica: Electrician / Electromecanic / Instalator/ Lacatus-mecanic; Experienta semnificativa in mentenanta tehnica preventiva pentru cladiri de birouri sau spatii comerciale (electric, termic, climatizare-hvac etc.); Adaptare rapida la noile tehnologii, asimilare rapida a informatiilor tehnice; Mobilitate si disponibilitate de a participa la interventii in caz de avarii; Disponibilitate pentru program de mentenanta (program in ture 12/24 - 12/48 si ture de zi 8h/zi).Descrierea jobului Asigura exploatarea si intretinerea instalatiilor: electrice, sanitare / HVAC; Desfasoara activitati specifice de intretinere si reparatii a instalatiilor si echipamentelor electrice si sanitare aferente cladirilor de birouri sau spatii comerciale; Raspunde cu promptitudine la solicitarea responsabilului tehnic in realizarea lucrarilor de reparatii si
GENESIS FM
Candidatul ideal Esti candidatul potrivit daca:Ai absolvit o facultate intr-un domeniu relevant;Ai experienta in lucrul cu sisteme ERP (Pluriva) End to End, asigurare functionalitate, mentenanta si eficientizare;Ai experienta ca IT Admin Operational si Consultanta;Cunosti procesele economice dintr-o companie, in functie de specificul activitatii desfasurate (productie alimentara/ HORECA);Cunosti si intelegi circuitul de documente, marfa si servicii in cadrul unei organizatii;Descrierea jobului Iata ce ai face la Bucate pe Roate:Configurare aplicatie conform specificatiei agreate (cu ajutorul colegilor din departamentul Tehnic al Pluriva);Asigurare suport utilizatorilor atat pe perioada implementarii cat si dupa finalizarea proiectului, rezolvand problemele legate de utilizare si functionare semnalate de client;Oferirea de suport si solutii clientilor privind aplicatia ERP, atat pe parte de business, cat si din punct de vedere al utilizarii aplicatiei;Instruirea utilizatorilor in ceea c
BUCATEPEROATE
Candidatul ideal PROFILUL POTRIVIT:- Experienta de lucru intr-un rol similar reprezinta avantaj;- Cunostinte MsOffice;- Experienta in utilizarea programului SAP reprezinta avantaj;- Minim absolvent de studii medii;- Capacitate de organizare, atentie la detalii;- Abilitati de comunicare, spirit de echipa;- Disponibilitatea dе a lucra si in schimb noapte.Descrierea jobului - Emite si tine evidenta facturilor pentru marfa livrata catre clienti;- Asigura pastrarea si arhivarea documentelor justificative cu care opereaza;- Pregateste documentele care insotesc livrarea/transportul;- Tine evidenta ambalajelor;- Evidenta stocuri;- Atributii privind activitatea de control documente;- Comunicare cu alte departamente implicatea comenzilor de produse.
ALBALACT
SumarÎmpreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tăuTe vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu;Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător;Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat;Vei participa la activitatea de inventar a magazinului;Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor;Vei oferi suport clienților în magazin.Profilul tăuSă fii amabil/ă și orientat/ă către client;Să îți placă să lucrezi în echipă;Să dai dovadă de implicare și flexibilitate;Experiența
Lidl
SumarÎmpreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tăuTe vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu;Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător;Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat;Vei participa la activitatea de inventar a magazinului;Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor;Vei oferi suport clienților în magazin.Profilul tăuSă fii amabil/ă și orientat/ă către client;Să îți placă să lucrezi în echipă;Să dai dovadă de implicare și flexibilitate;Experiența
Lidl
SumarÎmpreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tăuVei coordona echipa și vei reprezenta managerul de magazin în lipsa acestuia sau a adjunctului managerului de magazin;Vei fi responsabil/ă de comenzile de marfă, de gestionarea stocurilor și vei participa la inventare;Te vei asigura că principiile de vânzare sunt implementate corespunzător în magazin;Te vei asigura că indicatorii operaționali și de personal se îndeplinesc și vei oferi suportul colegilor în realizarea acestora;Vei prelua și gestiona solicitările și eventualele reclamații ale clienților;Vei avea un rol activ în activitatea zilnică din magazin.Profilul tăuAi s
Lidl
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 81 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.