Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

125 Locuri de Munca in Chiajna - Joburi in Chiajna

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

125 Locuri de Munca in Chiajna - Joburi in Chiajna

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Chiajna si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Chiajna si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent Call center - Full remote dupa perioada de training


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2174 până la 2574 LEI pe lună
Cerinte - Studii medii finalizate - Experienta in Call Center servicii /suport clienti - Cunoștințe de utilizare a calculatorului: MS Office (Word, Excel) - Capacitatea de lucru în echipă și de a găsi soluții - Persoana empatica si calma cu bune abilitati de relationare - Abilitati de comunicare in limba romana (atat verbal cat si scris) Responsabilitati / Realizari -Solutioneaza si raspunde prompt solicitarilor venite dinn partea clientilor cat si a Reprezentantilor/Managerilor zonali -Furnizeaza informatii exacte referitoare la produsele, serviciile si ofertele companiei -Participa la evenimentele organizate de companie , traininguri de dezvoltare profesionala si teambuildinguri Alte informatii -Dupa perioada de training si acomodare de 30 de zile se lucreaza numai de acasa! -Program de lucru: Luni -Vineri 09:00-17:30 -Pachetul salarial compus din (salariu net; bonuri de masa) -Prime de sarbatori -Discounturi la produsele companiei -Asigurare medicala privata -Transportul la si de la
PSG PERSONAL SERVICES GROUP SRL

Reprezentant Vanzari Export Autovehicule Comerciale Rulate


Candidatul ideal Studii superioare (de preferinţă profil tehnic);Persoana organizata, proactiva, usor adaptabila la schimbari;Disponibilitate la program prelungit;Abilitati de comunicare si negociere;Cel putin 2 ani experienta in vanzari (experienţa în vânzări vehicule comerciale poate fi un avantaj)Carnet conducere categoria B (cat. C sau D reprezinta avantaj);Limba straina: englezaCunostinte operare PC ( Windows / MSOffice )Descrierea jobului raspunde la solicitarile venite prin mobile, autoline, truck1.eu .- oferteaza clientii din extern , noi sau existenti ( o parte din cei care deja discuta Paul cu ei).- se va ocupa exclusive de vanzarile externe, nu va face vanzari interne.Gestionarea si dezvoltarea portofoliului de clienti internationaliGestioneaza oferte si discuta cu clientii veniti din surse externe (site-uri internationale de specialitate)Pregatirea si prezentarea ofertelor clientilorConsultanta in etapele procesului de vanzareNegocierea si finalizarea contractelorIndeplinir
AIC TRUCKS

Invatator/​are


Candidatul ideal Ne dorim de la tine urmatoarele:-absolvent/a al/a unei facultati sau cursuri cu specific educational (Lic. Pedagogic, Fac. de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei cu specializarea ,Învățămănt primar și preșcolar')-bun/a cunoscator/are a unei limbi straine ( engleza, germana, franceza, italiana, etc)-atentie sporita la detalii privind corectarea temelor pentru copii de cls 2-4-persoana creativa, jucausa, calma si cu abilitati de a capta atentia copiilor prin diverse activitati si jocuri-seriozitate, punctualitate, inventivitate, abilitati pedagogice-atentie distributiva continua asupra intregii grupe de copii ( max. 12 copii )-detinerea de permis auto constituie un avantaj-experienta anterioara in lucrul cu copiii pe un post similar ,minim 3 aniDescrierea jobului Jobul presupune:- program L-V 11.00-18.30- implicare la servirea si strangerea mesei de pranz- planificarea intregii saptamani pentru desfasurarea activitatilor interactive zilnice cu copiii- sprijin la teme
LUO DREAMTEAM

Reprezentant Tehnic Comercial


Candidatul ideal Alătură-te echipei noastre pe poziția de: Reprezentant Tehnic ComercialNe dorim un coleg sau o colega care să demonstreze următoarele calități: Experienta relevanta in vanzari (domeniul tehnic), ventilatie sau HVAC, preferabil dar nu obligatoriu; Abilitati de comunicare si de prezentare a produselor si a unor solutii tehnice de complexitate medie; Cunostinte tehnice de nivel mediu, preferabil; Cunostinte operare PC si utilizare Microsoft Office; Capacitate de organizare si disponibilitate pentru deplasari in tara, in interes de serviciu; Responsabil, dinamic, proactiv si cu spirit de echipa; Posesor permis de conducere categoria B. Absolvent de studii superioare tehnice reprezinta un avantaj; Persoana organizata, cu aspect fizic placut, punctuala, si care sa inspire incredere. Limba Engleza nivel avansat.Descrierea jobului Propune intalniri potentialilor parteneri (instalatori autorizati, firme de proiectare, instalatii, arhitectura, antreprenori generali, etc); Întreț
NOVINGER KLAUS GRUP

Asistent Manager


Candidatul ideal Alătură-te echipei noastre pe poziția de: Asistent Manager ( cu atributii de Asistent Marketing)Ne dorim un coleg sau o colega care să demonstreze următoarele calități: Dorinta de invatare si dezvoltare. Reușitele personale ne dau energie și inspirație. Ele ne inspiră să creștem cu toții; Asumare: să se implice cu curaj, să susțină și să inițieze, când simte că poate și este nevoie; Abilități foarte bune de comunicare; Atitudine pozitiva orientată către client; Capacitatea de a dezvolta relații relevante cu colegii și clienții noștri; Capacitatea de a lucra simultan cu mai multe grupuri de interes (clienți, colegi, management); Un mod de lucru organizat, proactiv, orientat spre “do IT better”; Experienta anterioara in Vanzari/Retail/Promoting preferabila dar nu obligatorie; Limba Engleza nivel avansat. Descrierea jobului Asigura interfaţă de comunicare în relaţiile dintre director/angajati şi director/terţi; Se ocupă de organizarea şi urmărirea agendei de lucru a direc
NOVINGER KLAUS GRUP

Mecanic Auto,​montaj Carlige De Remorcare ,​ Asamblare Remorci


Candidatul ideal Dacă ești o persoană inteligentă și de încredere, care se integreaza uşor într-o echipă, îţi place să lucrezi cu mașini și să înveți lucruri noi, nici nu trebuie să ai experiență în „meseria” noastră. Vom fi bucuroși să te învățăm dacă este necesar, ai nevoie doar de dorința de a lucra și de a învăța lucruri noi! Daca esti interesat sa devii membru al echipei noastre din Bucuresti, trimite-ne CV-ul tau la adresa de e-mail de mai jos si te vom contacta imediat prin e-mail sau telefonic. Vom răspunde tuturor solicitanților care sunt cu adevărat interesați.Cerinte : -îndemânaticat, rapid, precis și de încredere- Experienţa intr-un atelier auto constituie un avantaj- Permis de conducere cat. B- Înțelegerea documentației tehnice- Aptitudine și flexibilitate fizicăDescrierea jobului În postul de „mecanic” în echipa noastră din Bucuresti, responsabilitatile tale principale vor fi:- Instalarea cârligelor de remorcare pe autoturisme- Asamblare si service remorci pana in 3500 de
AUTOCAR CÂRLIGE DE REMORCARE

Reprezentant Vanzari Remorci Auto Piese Remorci Bucuresti


Candidatul ideal Minim dе cunostinte in domeniu, responsabilitate si seriozitate, capacitate dе acumulare rapida a informatiilor, atentie distributiva, integrare pentru lucru in echipa.Descrierea jobului Cautam coleg pe postul de reprezetant vanzari a produselor noastre: remorci auto, carlige de remorcare cat si piese pentru remorci in cel mai nou si cel mai exclusivist punct de lucru din Bucuresti, zona Carrefour Militari.Responsabilitatiile colegulu nostru o sa fie:- vanzare de produse clientiilor- procesare pe calculator a comenzilor sau cererilor pret primite online sau la magazin- verificarea produselor dintr-o comanda- efectuarea disponibilitatii produselor dintr-o comanda- preluare comenzi telefonice sau e-mail- inregistrarea comenziilor si planificare servis- realizeaza planul de vanzari prin atingerea targhetelor;- prospecteaza piata si identifica noi clienti potentiali ;- promoveaza imaginea si serviciile companiei pe canalele atribuite in relatia cu clientii;- contribuie la
AUTOCAR CÂRLIGE DE REMORCARE

Inventory & Stock Controller


Candidatul ideal Experienta in raportari si analiza (2-5 ani);Cunostinte de stock management, experienta in analiza stocului;Viziune de ansamblu asupra intregului proces ( de la analiza, verificare nivel de rotatii, valoarea stocului la optimizari de stoc – gestiune de stocuri, mentinerea stocului de siguranta,etc);Abilitati foarte bune de comunicare;Flexibilitate in tratarea situatiilor pe care le intampina si deschidere la sugestii;Capacitatea de a avea initiative si de a propune solutii la situatiile cu care se confrunta;Orientarea spre rezultate;Implicare si responsabilitate fata de caracterul datelor cu care lucreaza si corectitudinea raportarilor realizate catre managementul firmei.Descrierea jobului Verificarea corectitudinii documentelor de contabilitate primara intocmite in magazinele alocate.Urmareste stocurile din depozite si magazine (13 la numar).Participarea periodica la inventarele din magazine (numerar si marfa) si reglarea lor daca este necesarRaspunde raportarilor ad
PHYLOSOPHY DESIGN

Supply Chain Specialist Depozit Chiajna (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Să fii absolvent de studii superioare Să dai dovadă de responsabilitate și angajament Să ai aptitudini bune de comunicare și spirit de echipă Să ai capacitatea de a te impune Cunoștințe bune de utilizare a programelor MS Office, în special Excel Să dai dovadă de mobilitate și disponibilitate de a călători Să ai cunoștințe bune de Limba Engleză, Limba Germană constituind un avantaj Experiența pe un post similar constituie un avantaj.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Vei asigura disponibilitatea mărfii pentru articolele din sortimentul permanent, respectând principiile de comandă Vei verifica situația indicatorilor de productivitate pentru sectoarele de comandă atribuite și vei soluționa abaterile Vei controla respectarea livrărilor în conformitate cu comenzile emise – atât
LIDL ROMANIA

Customer Service Specialist


Candidatul ideal Capacitate de analiză și sinteză/ comunicare/ concentrare.Capacitate de lucru în echipă.Capacitate de a lucra în condiții de stres.Simțul responsabilității și al împlinirii sarcinilor primite.Receptivitate.Exprimare elocventă.Atentie distributiva si spirit de observatie.Capacitate de asimilare cunostinte noi.Amabilitate, calm corectitudine și sinceritate.Promptitudine.Gândire logică.Atenție la detalii și acuratețe în activitate.Orientarea spre client și capacitatea de adaptare / răspuns la diferite tipuri de caractereCapacitate de adaptare la cerințele clientului.Disponibilitate în a lucra în paralel cu informații diferite.Abilitatea de a face mai multe sarcini, prioritizează și gestionează eficient timpulDescrierea jobului Obiectivul este de a asigura standarde excelente de servicii, de a răspunde eficient solicitărilor clienților și de a menține o satisfacție ridicată a clienților.Plasarea comenzilor în sistem, verificarea disponibilității mărfurilorUrmărește stadiul
CERVA ROMANIA

Cofetar /​ Pastry Chef


Candidatul ideal Cerinte- experienta pe un post de cofetar de minim 2 ani- diploma de cofetar - patiser- persoana ordonata, organizata - punctualitate- spirit proactiv- atitudine pozitiva- persoana sociabila- pasiune pentru meseria de cofetar-patiser- dorinta de a se implica si a creste impreuna cu un business de familie, aflat la inceput- experienta in lucrul cu produse premium constituie un avantaj- cunostinte operare PC- permis auto Descrierea jobului Responsabilitati- productie produse cofetarie- comanda de materii prime- organizarea fluxului de productie- asigurarea stocului de materii prime si produse finite- respectarea normelor de calitate- organizarea timpilor de lucru- mentinerea curateniei si igienei la locul de munca- respectarea normelor igienico-sanitare si a procedurilorSe ofera pachet salarial motivant, posibilitatea de a creste intr-o companie aflata la inceput, un loc unde va puteti aduce aportul la cresterea businessului. Posibilitate program de lucru flexibil.
MARAVEL TOP SWEETS

Lucrator Depozit Comisionare Depozit Chiajna (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai studii gimnaziale finalizate; Experiența anterioară în logistică reprezintă avantaj; Ești determinat/ă și orientat/ă către lucrul în echipă; Dai dovadă de proactivitate, perseverență și orientare către rezultate; Ai o atenție deosebită pentru cifre și detalii; Autorizația ISCIR de stivuitorist reprezintă avantaj.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Vei pregăti marfa conform comenzilor primite din magazine; Vei fi responsabil/ă de transportul și etichetarea paleților pregătiți la locul prevăzut în depozit, cât și de înfolierea/ambalarea acestora corespunzător; Vei controla retururile din magazine, le vei sorta, scana și prelucra în vederea revânzării, inclusiv retururile către furnizori; Vei oferi suport în organizarea și efectuarea inventarului în depozit.Oferta noastră Un
LIDL ROMANIA

Burger King Afi Cotroceni Angajeaza Lucrator Comercial


Candidatul ideal Burger King Afi Cotroceni angajează Lucrător Comercial / Lucrator bucatarie Salut! Ce faci? Avem un job care te caută!Mai exact, un job de lucrător comercial/bucătărie, într-o companie cool, unde poți evolua și unde vei întâlni o echipă faină și plină de entuziasm.Ce trebuie să faci tu pentru acest job?- Să ai o energie pozitivă și să vii cu entuziasm la locul de muncă- Să fii proactiv(ă) în găsirea soluțiilor- Să îți placă munca în echipă- Să ai abilitatea de a stabili priorități și a te concentra asupra obiectivelor tale- Experiența în domneniul servicii clienți constituie un avantajDescrierea jobului Ce face acest job pentru tine?- Îți oferă un salariu de inceput de 3000 lei brut- Cresteri salariale periodice, in functie de vechime- Tichete de masă în fiecare lună, de până la 690 de lei- Asigurare medicală la Regina Maria- Formare profesională- Prime/bonusuri periodice conform politicilor interne ale companieiAlte beneficiiDacă ai îndeplinit toți pașii până aici, ma
AMREST FOOD

Consultant Credit Oney,​ Bucuresti Si Ilfov


Candidatul ideal Fie ca te afli la inceput de cariera sau doresti sa continui in industria financiara, noi te asteptam sa ni te alaturi!Descrierea jobului Cautam colegi care sa fie autonomi si carora sa le placa: sa interactioneze fata in fata cu clientii sa fie parte din proiectele de design interior ale clientilor care doresc sa-si (re)amenajeze spatiile de locuit sa recomande produse potrivite nevoilor clientilor sa promoveze produse financiare revolutionare sa-si depaseasca limitele personale sa vada client fericiti sa creasca intr-o echipa tanara si dinamica sa-si atinga obiectivele personale si profesionale si chiar sa le depaseascaDaca te simti confortabil in situatiile enumerate, te asteptam in echipa noastra!
ONEY FINANCES

Referent Achizitii La Sediul Din Bucuresti (chiajna)


Candidatul ideal Pentru intarirea echipei noastre din Punctul de lucru BUCURESTI cautamReferent achizitii la sediul din BUCURESTI (CHIAJNA)Profilul candidatului:Cunostinte avansate de operare PC (Excel) si programe de baza de date;Experienta de minim 1 an intr-un post similar in achizitii;Cunostintele de limbi straine: engleza constituie avantaj;Competente de negociere si usurinta in comunicare;Abilitati numerice;Capacitate de previziune;Gandire si capacitate de analiza si sinteza;Capacitate de organizare si planificare;Rezistenta la efort si stres si usor adaptabil la schimbare.Descrierea jobului Responsabilitati:Organizeaza si realizeaza activitatile privind achizitiile in filiala in scopul realizarii planului, respectand regulile si politicile companiei.Gestioneaza grupele de produse alocate din punct de vedere procese de achizitie si consultanta ;Urmareste, actualizeaza si imbunatateste permanent programul de stoc;Emite si urmareste ofertele speciale si ofertele de lichidare de sto
HOLVER

Vanzator Chiajna Rezervelor (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Să fii amabil/ă și orientat/ă către client; Să îți placă să lucrezi în echipă; Să dai dovadă de implicare și flexibilitate; Experiența în domeniul retail reprezintă un avantaj; Să fii punctual/ă și rezistent/ă la stres; Să ai minim studii gimnaziale finalizate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Te vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu; Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Vei participa la activitatea de inventar a magazinului; Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor; Vei oferi suport clienților în magazin.Oferta noastră Un plan de școlarizare personalizat și un trainer dedicat; Salariu motivant cu majorăr
LIDL ROMANIA

Lucrator Depozit


Candidatul ideal Studii medii; Disciplinat, ordonat, responsabil, muncitor Capacitate rapidă de învățare și adaptare Capacitate bună de comunicare și relaționare, atenție distributivă; Abilitați de numerologie, citire numere și înțelegere coduri alfanumerice produse; Persoană energică, gândire pozitivă, amabilitate și eficiență, rezistent la stres, atent la detalii, spirit de echipă.Descrierea jobului Participă activ la operațiunile de încărcare/descărcare a mărfii la/din depozitul firmei; Efectuează recepția fizică de marfă primită și intrată în depozit de la furnizorii firmei => informează rezultatul recepției dpdv cantitativ și calitativ către Stoc Supervisor în vederea introducerii mărfurilor în stoc și efectuarea corecțiilor necesare; Monitorizează stocurile de marfă de la rafturile depozitului; Responsabil de menținerea zonelor de picking cu produs disponibil prin alimentarea periodică a acestor zone principale de picking din zona “stoc tampon”; Verifică stocurile fizice de marfă
TECH-CON INDUSTRY

Lucrator Depozit Produse Farmaceutice - Chiajna /​ Chitila


Candidatul ideal Disponibilitate pentru desfasurarea activitatii in doua ture, in zona Chiajna / ChitilaStudii gimnaziale/mediiBune abilitati aritmetice si utilizare calculatorAtentie la detalii, bune abilitati de planificare si organizareAtitudine etica fata de munca, integritateFara antecedente penale incompatibile cu postul in discutieExperienta pe o pozitie similara, in industria farmaceutica poate constitui un avantaj Descrierea jobului Colecteaza si pregateste produsele pentru a fi livrate catre clienti, asigurand acuratetea si disponibilitatea stocului la locul de distributie;Colecteaza produsele conform notelor de comanda, ambaleaza comenzile pentru a asigura calitatea produselor pe parcursul livrarii si pentru a asigura acuratetea stocului;Descarca masinile de distributie, participa la procesul de receptie si transfera produsele receptionate pe locatii in depozit;Verifica periodic stocul de marfa conform indicatiilor pentru asigurarea acuratetii gestiuniiBeneficii:Pachet salar
EUROPHARM HOLDING

Digital Marketing Specialist


Estimare   3500 RON/Luna
Candidatul ideal Ce cautam: un coleg care sa stie ce inseamna si cum functioneaza cuvinte ca SEO, Google ads. un coleg care sa fie organizat si sa tina minte cand sunt congresele medicale si sa le pregateasca un coleg care sa stea pe facebook, instagram si pentru companie. un coleg care sa ne bata la cap sa upgradam cu articole noi website-ul in general cautam pe cineva care sa fie "marketingul"nostru. Un om de marketing intr- o companie ultraspecializata pe domenii de varf in medicinaDescrierea jobului Postul este subordonat Directorului General si are ca principale responsabilitati urmatoarele:Principalele responsabilitati:• se ocupa de partea SEO si Google Ads a companiei si de managementul partii digitale a companiei• deruleaza actiuni de promovare si vanzare a produselor din portofoliul companiei• organizarea participarilor la congresele medicale si a evenimentelor interne ale companiei• pregatirea materialelor promotionale• mentine si dezvolta relatia cu clientii existenti• se im
ELTA 90 MEDICAL RESEARCH

Gestionar Depozit Farmaceutic - Chiajna


Candidatul ideal Minim studii gimnazialeBune abilitati aritmetice si utilizare calculatorAtentie la detalii, abilitati de planificare si organizareAtentie la detalii, integritate, atitudine etica fata de muncaFara antecedente penale incompatibile cu postul in discutieExperienta pe o pozitie similara, in industria farmaceutica poate constitui un avantajDisponibilitate pentru lucrul in tureDescrierea jobului Receptia, colectarea si verificarea comenzilorEmiterea facturilor si avizelor de expeditie pe baza carora se elibereaza produseleVerificarea periodica, calitativa si cantitativa, a stocurilor (inventare, spot check-uri)Participarea la incarcarea si descarcarea marfurilorBeneficii:Pachet salarial motivantMediu de lucru placutAsigurare de viataAbonament servicii medicalePosibilitatea de a dezvolta o cariera in logistica
EUROPHARM HOLDING
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 125 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.