Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

75 Locuri de Munca in Jilava - Joburi in Jilava

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

75 Locuri de Munca in Jilava - Joburi in Jilava

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Jilava si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Studii medii sau superioareCunostinte foarte bune si viteza de operare calculatorCunostinte de ExcellAtent la detaliiDorinta de invatare a unui soft nou (Microsoft Dynamics AX)Capacitate de gestionare a mai multor operatiuniCapacitatea de a lucra sub presiunea timpului si de a raspunde solicitarilor in termenele stabile Descrierea jobului -Generare avize de expeditie marfa din softul de lucru-Introducere receptii de marfa primite din depozit-Introducere documente de livrare primite de la furnizori-Preluare comenzi de la clienti-Emitere facturi catre clienti-Pregatire documentatie pentru livrarile prin curier-Urmarire tururi de distributie/livrare catre clienti-Emitere picking-listuri pentru comisionare marfa in depozit-Persoana de legatura intre deparatamentul vanzari si depozit-Alte operatiuni specifice departamentului logisticLocatia de lucru se afla la biroul de langa depozitul societatii din Jilava (incinta Arteca)
ALUKÖNIGSTAHL SISTEME DE ALUMINIU, OTEL SI PLASTIC
Candidatul ideal Studii superioare de specialitate absolvite - Ecologie si Protectia Mediului, Ingineria Mediului etc.; Experienta minim 2 ani; Experienta in intocmirea declaratiilor catre AFM si a raportarilor catre APM; Abilitati de comunicare, cooperare si spirit de echipa; Operare PC – nivel avansat; Cunoasterea limbii engleze; Permis de conducere categoria B reprezintă un avantaj.Descrierea jobului BENEFICII: Salariu motivant; Bonuri de masa; Decontare carburant domiciliu/loc de munca; Ore suplimentare plătite.RESPONSABILITATI: Intocmește documentele de colectare/expediere si transport ale deseurilor; Gestioneaza relatia cu transportatori, programeaza colectarile de la clienti si identifica solutiile optime pentru diversele tipuri de preluari (in functie de categorie, cantitati, distante etc.); Intocmeste si trimite documentele de receptie marfa pentru clientii firmei si mentine legatura cu departamentul administrativ in vederea facturarii; Intocmeste raportarile pentru parteneri
ELECTRIC GREEN RECYCLING S.​R.​L.​
Candidatul ideal Inginerul de monitorizare are un rol esențial în construirea, menținerea și dezvoltarea continuă a unui sistem intern de calitate, eficienței proceselor de producție, care sunt baza dezvoltării accelerate a companiei, în domeniul său de activitate.Descrierea jobului CERINȚE:✓ Studii superioare în domeniul inginerie, specializări tehnice;✓ Cunostințe tehnice de managementul calității, analiza cantitativă și raportare;✓ Experiență profesională relevantă, organizare și atenție la detalii;✓ Abilități de utilizare MS Office, în special Excel, nivel avansat (obligatoriu);✓ Bune abilități de comunicare și inter-relaționare, abilități de muncă în echipă și cooperare;✓ Excelente abilități de organizare, prioritizare, gândire analitică, rezolvare de probleme;✓ Capacitate și dorință de studiu, învățare și dezvoltare profesională proprie;RESPONSABILITĂȚI:✓ Asistă departamentul de producție în generarea, colectarea și raportarea datelor proprii prin urmărirea rapoarteleor de produc
STRADEM AGRO
Candidatul ideal Studii medii/superioareExperienţă pe un post similar (operator date/monitorizare)Cunoştinţe foarte bune de operare PC - predominant excelPunctual, responsabil, energic.Descrierea jobului Monitorizează activitatea utilajelor si camioanelor în traseu, privind respectarea programului stabilitMonitorizeza consumul de motorinaÎmpreună cu dispecerul de serviciu, verifică şi corectează informaţiile primite din teren cu cele din sistemul GPSVerifică datele şi menţiunile înscrise pe documentele primite de la sectorul operaţionalÎntocmeşte situaţii/rapoarte cu privire la activitatea utilajelor societăţii aflate în program, cerute de către şefii ierarhici sau de alte structuri din cadrul societăţiiSelectează şi verifică datele înainte de a le introduce în calculatorCorectează erorile întâlnite şi/sau le raportează şefului direct, în cazul în care nu le poate rezolva singurArhiveaza documentele de service si revizii ale utilajelor si masinilor care fac parte din flota societatii
STRADEM AGRO
Candidatul ideal - Studii de Inginerie Chimica si Biochimie.- Experienta in Chimie- Capacitate de coordonare a personalului din subordine- Capacitate de a lucra in echipa- Dornic de a dezvolta produse noi Descrierea jobului ​- Efectueaza determinari ale materiilor prime si produselor finite in conformitate cu normativele in vigoare;- Analiza zilnica a calitati productiei- Asigura actualizarea si utilizarea retetelor;- Cerecetare si dezvoltare retete/produse noi- Organizarea productiei- Realizeaza receptia materiilor prime din punct de vedere calitativ;- Mentine in buna stare de functionare echipamentele de laborator.- Organizeaza, conduce si supravegheaza personalul, in scopul atingerii tintelor de eficienta, volum si calitate a productiei;- Supravegheaza respectarea retetelor de productie- Asigura respectarea procesului de ambalare- Asigura aplicarea si respectarea procedurilor- Informeaza operatorii cu privire la activitatile pe care trebuie sa le desfasoare.- Da dispozitii reglorilo
G & M 2000
Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:§Să conduci și să controlezi activitatea administrativă și comercială a magazinului, asigurând buna funcționare a fluxului de activități;§Să asiguri dimensionarea corectă și transmiterea comenzilor de marfă, conform planningului de comandă/ livrare;§Să asiguri comunicarea și implementarea politicilor comerciale de către șefii de raion (planograme, reguli de implantare, merchandising, planuri promoționale, sezonalități etc) în vederea respectării obiectivelor transmise de la Sediu;§Să urmărești zilnic performanța magazinului și să analizezi lunar rezultatele reflectate în contul de exploatare, în scopul identificării problemelor și stabilirii planurilor de acțiune în vederea remedierii acestora.Profilul pe care îl căutăm:§Experiență de minim 3 ani în comerț§Abilități de conducere a echipei (suport, motivare, delegare, prioritizare)§Capacitatea de a face față situațiilor stresante și termenelor limită riguroaseCarrefour ține cu tine:§Ti
ARTIMA
Candidatul ideal Cautam doua persoane : Motostivuitorist cu atestat pentru paleti si muncitor necalificat.Persoana necalificata sa ajute cu manevrarea paletilor.Activtitatea are loc in localitatea Magurele , judetul Ilfov.
CROWN RESIDENCE
Candidatul ideal Cum ne dorim sa fie noul nostru coleg?- Studii superioare- Limba engleza - nivel mediu- Comunicativ si spirit vessel- Sa aibe toleranta ridicata la stres, atentie distributiva, indemanare- Initiativa si seriozitate- Capacitatea de a coordona- Disponibilitate de a lucra in schimburi si in weekend (ne place sa petrecem mult timp impreuna 😊)- Dorinta de a atinge cat mai multe niveluri ierarhice- Abilitatea de a lucra in echipa (este esential datorita faptului ca rolurile membrilor din echipa sunt in stransa legatura)Descrierea jobului Ce va trebuie sa faca noul nostru coleg?-Organizează, coordonează si verifica introducerea în fabricaţie a produselor in baza comenzilor primite conform planului de productie şi răspunde de asigurarea parametrilor prevăzuţi în procesul tehnologic,- Indeplinirea programului de productie din punct de vedere tehnic, tehnologic, economic, administrativ si calitativ de catre fiecare membru al echipei- Urmareste lansarea in fabricatie a materiale
CHIPITA ROMANIA
Candidatul ideal Licentiat in biologie/biochimie; ALP/ Certificat de membru valabil si vizat la OBBCSSR; Asigurarea malpraxis valabila; Experienta pe un post similar de minim 1 an in cadrul unui laborator de analize medicale umane; Simt ridicat de responsabilitate; Bune cunostinte profesionale (corelatie intre diversele analize medicale); Cunostinte utilizare PC; Bun organizator si eficient pe postul sau.Descrierea jobului Responsabilitati: Efectueaza analize medicale pe departamentul microbiologie; Efectueaza calibrarea aparatelor si control intern si extern de calitate; Ajuta la intocmirea documentatiei RENAR necesara, alaturi de seful de laborator; Intocmeste impreuna cu seful de laborator, referatul lunar de necesitate; Se ingrijeste de efectuarea mentenantei corespunzatoare fiecarui echipament aflat in lucru.Beneficii: Laboratorul este situat intr-o zona accesibila cu acces la metrou - statia Eroii Revolutiei. Bonuri de masa. Salariul este aliniat la cerintele pietei.
OMNIA MEDICAL CENTER
Candidatul ideal - Studii medii;- Experienta in domeniu: 3 ani;- Cunostinte operare PC (Office – Word si Excel);- Cunostinte operare program de contabilitate – WinMentor – reprezinta un avantaj;- Atentie la detalii, capacitate de analiza;- Orientare catre rezultate si respectarea termenelor limita.Descrierea jobului Ce vei face:- Vei emite facturi clienti conform comenzilor primite;- Vei emite avize si chitante;- Vei face activitate de arhivare a documentelor contabile;- Activitatea se desfasoara la punctul de lucru din Jilava.Ce iti oferim noi:- Pachet salarial atractiv: salariu motivant, bonuri de masa;- Abonament - pachet servicii medicale intr-o retea privata de sanatate;- Posibilitatea de dezvoltare si promovare.
TCHIBO COFFEE SERVICE SRL
Candidatul ideal Candidatul ideal:- Capacitatea de a lucra in echipa si rezistenta fizica;- Preocupare pentru integritatea marfurilor manipulate;- Persoana ordonata; spirit practic; corectitudine, flexibilitate;- Experienta de lucru in depozit, reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Descrierea jobului:- Incarcare, descarcare, manipulare marfuri/aparate de cafea;- Ambalarea si pregatirea marfurilor/aparate de cafea pentru expediere;- Mentinere ordine si curatenie in depozit.Oferim:- Pachet salarial motivant (salariu fix, bonuri de masa, bonusuri);- Abonament - pachet servicii medicale intr-o retea privata de sanatate;- Mediu de lucru care incurajeaza initiativa;- Oportunitati de dezvoltare profesionala, cu posibilitati de avansare.- Discount la achizitionarea produselor comercializate de companie;
TCHIBO COFFEE SERVICE SRL
Candidatul ideal Ai atestat de manager transport marfă și ai experiență în coordonarea transporturilor? Îți dorești să faci următorul pas în carieră și să conduci o firmă de transport în calitate de Administrator? Ai experiență în dezvoltarea portofoliului de clienți care să contracteze servicii de transport pentru autoturisme sau utilaje pentru construcții și/sau agricole?Dacă răspunsul la întrebările de mai sus este pozitiv, atunci ești persoana potrivită pentru acest job.Abilități necesare Studii superioare; Atestat manager transport marfă ARR; Experiență anterioară într-o firmă cu activitate similară de transport de minim 5 ani; Abilități de relaționare și negociere în vederea dezvoltării de parteneriate și creșterea portofoliului de clienți; Persoană dinamică, cu spirit de inițiativă, orientată spre rezultate; Abilități de lucru în echipă, de organizare și stabilire a priorităților; Persoană onestă şi responsabilă; Disponibilitate pentru deplasări și stabilirea de întâlniri la sed
ROLOGIS CONCEPT
Candidatul ideal Fotograf Hotelier înGrecia, Spania și MaltaJOB-UL PE SCURT:Abordezi turiștii și propui servicii fotoActivitate de teren și front officeFaci sesiuni foto, după standardele și modul în care te învățămAsiști clientul în alegerea fotografiilorIncasezi contravaloare serviciilortBENEFICIILE PE SCURT:Cazarea și masa asigurataSalariu motivant, bazat pe performanta1 zi libera pe săptămânăDecontarea transportuluiTe învățăm tot ce e necesar pentru desfășurarea job-uluiAplică acumtrăieşte experienţa PhotoHotelACEST JOB ESTE PENTRU TINE DACĂ:Cunoști limba Engleza la nivel conversationalEști disponibil să pleci pentru 7 luni într-o țară străinăEști o persoană axată pe performanță și rezultateÎți place să interacționezi și să cunoști oameni noi chiar dacă nu ai experiență în acest domeniu.Îți place să lucrezi cu targeturi și obiectiveÎți place să ai un job dinamicÎți dorești să te cunoști mai bine și să-ți depășești limiteleÎți place să cunoști oameni noi, să interacționezi cu acești
PHOTOHOTEL
Candidatul ideal Inginer - Ajutor Șef ȘantierResponsabilități:Oferirea de suport șefului de șantier în organizarea și coordonarea lucrarilor din șantierOferirea de suport șefului de șantier în evaluarea, planificarea, supervizare și monitorizarea execuției lucrărilorSupravegherea funcționării utilajelor și instalațiilor la punctul de lucruUrmărirea menținerii disciplinei, precum și respectarea procedurilor și a regulamentului internImplicarea în instruirea angajaților conform procedurilor interneÎntocmirea antemasuratorilor si a neconformitatilor din proiectPregătirea și trimiterea comenzilor de materialeRealizarea altor activități administrative specifice domeniuluiCerințe:Studii superioare universitare în domeniul construcțiilorCunoștințe operare PC – Execel/ Word; Autocad. Constituie avantaj cunoasterea legislatiei in domeniul constructiilor cat si cunostiinte de operare Primavera si Microsoft ProjectsProfilul candidatului:Abilități de planificare, organizare si comunicareUrmărirea
PSITEST EXPERT SRL
Candidatul ideal Cerinte- studii superioare;- cunoastere fluenta a limbilor romana si poloneza (atât verbal, cat si scris);- experienta de lucru in comert/finante/administrare constituie un avantaj;- minte analitica;- abilitati interpersonale;- incredere si responsabilitate;- bune cunostinte de operare calculator;- disponibilitate pentru calatorii de afaceri;- permis de conducere categoria B - utilizare activa.Descrierea jobului Responsabilitati- cooperare cu tari straine- cu companii din grupul de capital si cu colaboratorii.- traduceri romano-poloneza / poloneza-romana – verbale si scrise;- intocmirea rapoartelor pentru Consiliul de Administratie;- analiza datelor;- sprijinul Consiliului de Administratie in indeplinirea sarcinilor;- controlul corectitudinii procedurilor interne si circulatiei documentatiei;- crearea colaborativa a materialelor de marketing si informare ale Companiei.Noi oferim- o munca atractiva, pe baza de contract de munca, intr-o companie cu o pozitie bine stabili
VIKINGPROFIL
Candidatul ideal Experienta in vanzari de minim 3 ani Experienta in vanzarea de inputuri pentru agricultura constituie un avantaj Abilitati excelente de comunicare si negociere Spirit de observatie si initiativa Orientare spre client si spirit comercial Atitudine pozitiva, proactiva si orientata catre rezultate Disponibilitatea de a se deplasa in teritoriul arondat Studii superioare in Stiinte Agronomice constituie un avantaj Bune cunostinte de oprare PC: MS Office (Word, Excel), Outlook. Permis de conducere cat. BDescrierea jobului Mentinerea relatiilor comerciale cu clientii activi Prospectarea pietei, identificarea si dezvoltarea portofoliului de clienti din zona arondata Prezentarea si promovarea directa a produselor pe care societatea le comercializeaza: inputuri pentru agricultura si carburantiNegocierea si incheierea contractelor si acordurilor comerciale Incasarea in termen a creantelor de la clientii cu care colaboreaza Respectarea si urmarirea procedurilor interne la nivel de
ADIDANA
Candidatul ideal Мінімальна середня освіта за спеціальністю цивільне будівництво Мінімум 3 роки досвіду роботи на аналогічній посаді, в координації команд власних робітників або субпідрядників у складних і масштабних будівельних проектах Володіє російською мовою на високому рівні Посвідчення водія категорії ВDescrierea jobului Electrogrup має на меті подвоїти столичну волоконно-оптичну мережу в Бухаресті протягом наступних 4 років. У той же час вона буде піклуватися про обслуговування існуючої мережі та нагляд за підземним монтажем кабелів операторами зв'язку.Ми відкриваємо нову можливість приєднатися до нашої команди:Керівник групи / Майстер будівництва- Бухарест -Місія: Координація будівельних робіт у рамках телекомунікацій, розумних міст та проектів розвитку містОбов'язки: Стежить за дотриманням технічних умов технічного проекту та вимог якості та несе відповідальність за їх дотримання Вивчити проектну документацію та надіслати депутату або керівнику сайту будь-які виявлені
UKRAINE JOBS BY EJOBS
Candidatul ideal Inginer Șef ȘantierResponsabilități:Organizarea și coordonarea lucrului pe șantierÎntocmirea și asigurarea necesarului de resurse materiale, umane și de utilajeSupravegherea funcționării utiliajelor și instalațiilorAsigurarea respectării riguroase a tehnologiilor de execuție și a instrucțiunilor privind exploatarea și întreținerea mijloacelor și uneltelor de producțieStabilirea soluțiilor de recuperare a întârzierilor din graficul de execuțieInstruirea personalului conform prevederilor regulamentelor în vigoare, pentru lucrările pe care aceștia urmează să le executeEfectuarea periodică a instructajului de protecția munciiPreintampinarea evenimentelor care pot supune la risc siguranța și sănătatea angajațilorComunicarea eficienta și promptă cu toți factorii implicați în proiect (RTE, SSM, diriginte, beneficiar, proiectant, manager proiect)Cerințe:Experiență minim 3 ani într-un post similarStudii superioare universitare în domeniul construcțiilorCunoștințe privind manage
PSITEST EXPERT SRL
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in magazine din strainatate, jobul NU este remote!Vino sa imbini utilul cu placutul si schimba-ti locul de munca monoton cu un job activ intr-unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din Europa (Schiphol Amsterdam) !Candidatul ideal este sociabil, dinamic si ambitios, dornic sa lucreze intr-un mediu international in care are posibilitatea sa cunoasca oameni diferiti si sa se dezvolte profesional si personal.Daca va place sa comunicati si sa lucrati cu oamenii atunci sunteti candidatul ideal!Nu este nevoie sa aveti experienta in vanzari sau studii superioare, doar un nivel de engleza conversational si o atitudine pro-activa!Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de produse cosmetice de lux in magazine din aeroportul Schiphol din Amsterdam- program de zi, intre 8-9 ore/zi, cu zile libere- abordarea potentialilor clienti intr-un mod respectuos si identificarea nevoilor acestora- efectuarea de demonstratii gratuite de produse pentru a ga
RIK
Candidatul ideal -studii superioare tehnice finalizate, profil construcții;-excelente cunoștințe de utilizate a computerului: MS Office-ul, Auto CAD, Allplan Nemetschek;-carnet conducere categoria B;-putem sa comunicam in romana, engleza sau germana.Descrierea jobului -experiența demonstrata in coordonarea echipelor de șantier;-întocmirea necesarului de materiale și consumabile in șantier;-întocmirea rapoartelor de lucru: consumuri materiale, realizări zilnice;-urmărirea etapelor lucrărilor pentru a asigura respectarea planificării, in condiții de calitate;-încadrarea lucrărilor in termen, motivarea echipei de lucru.Oferim:-salariu de începere: 3000€/brut;-mașina de serviciu + telefon ultima generație;-locuința mobilată, pana la un an de folosire, contra cost.Dacă ți-am trezit interes, așteptam CV-urile pe adresa de email: [email protected]
BB STUCK GMBH
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 75 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.