Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

93 Locuri de Munca in Afumati - Joburi in Afumati

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

93 Locuri de Munca in Afumati - Joburi in Afumati

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Afumati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Cunostinte operare calculator Atenție distributivă, ușurința în comunicare, atenție la detalii, responsabilitate Bune abilităţi dе vânzare, prezentare şi negociere Capacitatea dе a găsi soluții adaptate nevoilor clienților.Descrierea jobului Ofera consultanta de specialitate in ceea ce priveste produsele firmei Administreaza eficient relatia cu clientii si derularea intregului ciclu de vanzare Intocmeste oferte tehnice si comerciale in concordanta cu solicitarile clientului Elaboreaza si emite ofertele de pret Stabileste strategia pentru intocmirea documentatiei de prezentare a ofertei, tinand cont de cerintele transmise si politica firmei pentru intocmirea ofertelor.
TRUTZI
Candidatul ideal - Esti recunoscut in grupul de prieteni ca imprietenindu-te rapid, fiind comunicativ, zambitor, optimist;- Ai deschidere in a-i ajuta pe cei din jur intr-un mod profesionist si de a cauta solutii potrivite pentru acestia;- Esti organizat, responsabil, te caracterizeaza proactivitatea si atentia la detalii;- Esti absolvent de studii superioare;- Detii experienta pe un post similar – nu este obligatoriu, dar vei avea un avantaj;- Detii cunostinte PC si ale pachetului MS Office (Excel, Word).Descrierea jobului In rolul de Consilier Financiar Bancar (sau pe scurt, PB), vei avea oportunitatea de a lucra in Front Office. Principalele activitati sunt cele de a oferi suport clientilor care viziteaza sucursala, pentru a realiza operatiunile de care au nevoie, incluzand si operatiuni cu cash.Obiectivul unui coleg care ocupa rolul de Consilier Financiar Bancar este de a oferi o experienta cat mai placuta clientilor, atunci cand au nevoie de suport in realizarea operatiunilor banc
Libra Bank
Ai experiență în acest domeniu? Dacă da, super! 😀Dacă nu, nici o problemă! 😉Căutăm MONTATOR PANOURI ELECTRICE pentru o companie din Afumați, Ilfov. 👨‍🔧Ce vei avea de făcut? Montezi cabluri și siguranțe (montare piese în panouri), Legi cabluri, Lucrezi după scheme electrice. ➡️ Experiența nu este necesară! ➡️ Ai minunata oportunitate de a te dezvolta profesional în acest domeniu. ➡️ Salariu fix (2400 lei net) + diverse bonusuri.
Expand Concept
Candidatul ideal Compania ALEXANDER PHONE SERVICE SRL cauta Specialist Marketing in Afumati, judetul Ilfov.Candidatul ideal Conoștinte SEO ( Search Engine Optimization); Experiența similară anterioară în online marketing; Cunostințe de acces CMS website; Cunostintâțe de Google Analytics și Facebook Insights; Cunostințe de dezvoltare/scriere continut web/social media; Aptitudini de copywriting; Cunostințe despre planificarea și implementarea campaniilor de marketing online; Cunostinte excelente de Microsoft Office, Excel, Power Point; Capacitatea de a organiza și planifica activitățile; Bune abilități analitice; Bune abilități de comunicare; Studii superioare (Comunicare/ Jurnalism/ Marketing constituie un avantaj).Descrierea jobului Responsabilitati: Contribuie la crearea și implementarea strategiilor de marketing; Crează conținut pentru Site-ul companiei și pentru paginile Social Media pe care le și coordonează; Înțelege piața și produsele comercializate în vederea identificării soluț
ALEXANDER PHONE SERVICE
Candidatul ideal Candidatul idealStudii medii;Referinte bune ;Facturare in Saga, Office, E-mail;Abilitati de comunicare;Foarte muncitor, rezistent la stres;Domiciliu stabil in Bucuresti;Permis auto cat B. Descrierea jobului Asigura gestiunea activitatii si a personalului din cadrul Magaziei Produs Finit;Pregateste marfa pentru livrare;Urmareste evidenta iesirilor din magazie catre clienti;Solutioneaza retururile de marfa;Verifica periodic starea produselor finite aflate in gestiunea sa, semnaland orice non-conformitate observata, precum si actiunile corective considerate oportune;Organizeaza spatiul de depozitare;Inventariaza si urmareste evolutia stocurilor in depozit;Raspunde de legalitatea operatiunilor specifice de gestiune.OFERIM: contract de munca incheiat pe o perioada nedeterminattichete de masabonusuri in functie de performantaajutoare financiare pentru evenimentepachete de produse/sărbătorizile libere pentru evenimente, etc
VALCOM 50
Candidatul ideal Sa vrea un job stabilsa interactioneze cu clientiisa invete corect ceea ce are de facutDescrierea jobului prepara produse la gratar, gen mici, ceafa etc mentine curatenia la gratar daca lucreaza la pregatit meniuri, sa interactioneze cu clientii ia comenzile prepara meniurile, foarte simplu incaseaza valoarea marfii vandute face curatenie la locul de munca face inventare si comenzi de marfaBeneficii: primeste vestiar, sort de munca lucreaza de la 9.30 la 18.30 in ture, maxim 5 ture pe saptamana zilnic un meniu , pentru fiecare tura lucrata salariul de inceput este 3000 lei net, la 5 ture lucrate sau echivalent la mai putin lucrat se poate ajunge la minim 4000 lei lunar la rezultate obtinute, prin bonusuri ideal ar fi 4 ture pe saptamana, ajungandu-se cu bonusuri si spaga de la clienti, care ramane la angajati integral, la minim 3500 lei/luna in afara de mancarea zilnica.
GRAM TRADITIONAL
Candidatul ideal Căutăm noi colegi pentru echipa noastră de PRODUCȚIE!De ce? Pentru că activitatea noastră crește și te invităm să crești alături de noi!Cum am vrea să fii:Dedicat(ă), cu simț al răspunderii pentru munca ta,Dornic(ă) să înveți ceva nou și să evoluezi profesional,Cu idei noi de îmbunătățire și cu spirit de echipă,Cu/ fără experiență în domeniu dar cu noțiuni de bază despre piesele unui tablou electric. Descrierea jobului Rolul de Ajutor Electrician/ Montator Tablouri Electrice este important în echipa de Producție Technoelectric! Acesta presupune ASAMBLAREA și MONTAREA aparatelor de distribuție și control al electricității ( tablourile electrice).După training, vei avea autonomie să îți pregătești piesele și să le asamblezi după o schemă electrică, astfel încât să realizezi un tablou electric, personalizat, după cerințele clientului.Responsabilitățile tale:- pregătirea pieselor de asamblat în tablou ( conectori, siguranțe, cabluri, etc),- citirea cu atenție a schemei ele
TECHNOELECTRIC
Descrierea jobului VINO IN ECHIPA TEZAUR!Beneficiile tale vor fi: Salariul NET 3.700 lei in primele 6 luni de activitate cu majorare automata la 4.500 lei. Bonusuri lunare in functie de vanzari. Bonusuri de loialitate si prime de sarbatori. Perioada de pregatire in domeniu platita (costuri suportate integral de companie), nu ai nevoie de experienta. Traininguri de specialitate si cursuri personalizate. Posibilitati de promovare. Loc de munca intr-o companie de succes, stabila pe piata, in plina expansiune. Apreciere si recunoastere a meritelor si a performantelor in companie.Este necesar doar: Sa ai studii medii sau superioare (obligatoriu diploma de bacalaureat). Sa-ti placa sa comunici cu oamenii. Sa fii atent la detalii. Sa ai abilitati de operare PC.Ce vei avea de facut: Vei verifica si vei evalua garantiile. Vei intocmi documentele pentru acordarea imprumuturilor. Vei consilia clientii privind vanzarea bijuteriilor. Vei efectua platile si incasarile. Vei pastra evidenta primara a
TEZAUR INVESTMENT GROUP
Candidatul ideal Cautam coleg care: Are minim 1 an de experienta in domeniul logistic, operațiuni, organizare transporturi, bursa, comercial. Persoana serioasa, responsabila, in cautarea unui loc de munca stabil, dornica de afirmare si dispune sa se implice complet in proiect pe termen lung; Persoana ambitioasa, motivata de succes, descurcareata, proactiva, dinamica; Un bun spirit de planificare și organizare pentru activități, orientare către solutii; Abilitati de comunicare interpersonala, rezistenta la stres, atentie distributiva si meticulozitate; Studii superioare finalizate sau masterate (de preferat, în domenii de transport / logistică), experiență în transporturi constituie un avantaj; Buna cunoaștere a limbii engleze (scris / vorbit) mai ales în domeniul transporturilor. Cunoasterea de alte limbi straine, constituie un avantaj; Abilitati si competente de comunicare directa, scris si in mediul online; bune cunostinte de utilizare a calculatorului; Acreditari, certificări și cun
OCEAN FISH
Candidatul ideal -studii medii sau superioare de specialitate;-experienta de minim 1 an intr-un post similar din vanzari;-capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii, atentie distributiva, simt pentru detaliul semnificativ, capacitate rapida de decizie;-abilitati excelente de comunicare, negociere, convingere, adaptare si invatare rapida;-personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta;-cunostinte operare PC (Microsoft Office, Google Ads, Google Analytics, Facebook Business);-permis de conducere categoria B ;-cunostiinte de limba englezaDescrierea jobului - negociaza contracte si raspunde pentru executare a contractelor si acordurilor incheiate cu clientii din portofoliu;- urmareste atragerea permanenta de noi clienti;- urmareste realizarea planului de vanzari lunar, trimestrial si anual stabilit;- stabileste si dezvolt o relatie profesionala cu clientii organizatiei;- intocmeste periodic materiale de sinteza (rapoarte, statistici) si de prezentar
SOUTHSIDE
Candidatul ideal Activitatea se desfasoara in localitatea Afumati jud. Ilfov. Doreste sa-si puna in valoare cunostintele asimilate. Implicat in realizarea obiectivelor companiei, spirit de echipa. Abilitati de comunicare, entuziast, organizat, preocupat sa-si depaseasca zilnic limitele. Asimileaza cu usurinta proceduri noi de munca. Buna organizare, atentie la detalii si orientare spre rezultat.Pregatirea de specialitate :Studii economice.Cunostinte de operare M.S.Office (Word, Excel,Power Point) ; programe specifice pentru contabilitate primara.Descrierea jobului Inregistrarea zilnica de documente primare - facturi, registru de casa,extrase de cont.Preluarea comenzilor si emiterea documentelor aferente vanzarii. Stoc control.Diverse raportari specifice activitatii de distributie.Asigura managementul documentelor companiei ( arhivarea contractelor, securizarea informatiilor confidentiale).Beneficii : ​Asiguram transport Mediu de lucru intr-o companie in plina ascensiune, care are un co
ATLAS CONCEPT
Candidatul ideal Asociatia THE STORY OF AUTISM, cauta Terapeut / Psiholog / Psihoterapeut / Psihopedagog / LogopedOferim un mediu de lucru profesionist si concentrat asupra calitatii serviciilor, program FULL TIME cu posibilitati de dezvoltare in cadrul unei echipe pluridisciplinare.Cerințe: Atestat de libera practica eliberat de Colegiul Psihologilor; Experienta de cel putin 3 ani in lucru cu copii cu nevoi speciale ( autism, adhd, retard, retard motor, etc.); Experienta de lucru cu instrumente psihometrice; Empatie si profesionalism; Deschidere pentru lucrul in echipa pluridisciplinara; Absolvent de Psihologie, Psihopedagogie speciala, Pedagogie sau Asistenta sociala.Constituie avantaj: Master de specializare, Descrierea jobului Evaluare si intervenție specifica tulburărilor beneficiarilor programelor de terapie stabilite Completarea dosarelor si fișelor beneficiarilorA se lua in considerare faptul ca: Copii vin minim 4 ore la terapie iar acest lucru necesita prezenta full time (8 or
ASOCIATIA THE STORY OF AUTISM
Candidatul ideal Ne-ar plăcea să te cunoaștem dacă:• ai studii medii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică agricolă etc.) sau studii superioare tehnice,• ai cunoștințe tehnice cu privire la mașinile și utilajele agricole,• ai cunostințe bune de mecanică, hidraulică, pneumatică și electronică,• experiență în domeniu agricol sau domenii conexe (auto, autocamioane, utilaje de constructii) poate constitui un avantaj;• esti o persoană pro-activă, orientată către client și către rezultate, capacitate de a evalua şi a lua decizii tehnice,• ai abilități de operare a calculatorului,• ai carnet de conducere categoria B,• cunoști o limbă străină de circulație internațională, preferabil limba engleză.Descrierea jobului Atributii si responsabilitati:• asigură asistență tehnică pe durata execuției lucrărilor de reparații și punere în funcțiune a echipamentelor și instruiește operatorul desemnat de client cu privire la utilizarea utilajului,• efectuează, în locaţia clientului, activităţi
AGROCONCEPT IMPEX
Candidatul ideal Experiență anterioară în cadrul unui birou notarial, o bună cunoaștere a actelor și a procedurilor notariale, Mod de lucru organizat, Viteză de tehnoredactare, Spirit de echipă, Studii juridice (de preferat).Descrierea jobului Tehnoredactare acte notariale, îndeplinirea formalitărilor premergătoare și ulterioare întocmirii acestora, Efectuarea verificarilor și înregistrarilor în registrele publice, Discutii cu clientii biroului notarial - amabilitate în relația cu aceștia.
SOCIETATE PROFESIONALA NOTARIALA POPA RADULESCU SI ASOCIATII
Candidatul ideal -Responsabil,-Sa poata indeplini sarcinile de serviciu,-Punctualitate,-Intocmire documente ofertare,-Intocmire documente, receptii, procese verbale, etape lucrari, etc,-Disponibilitare deplasari in santiere,-Bugetare proiecte,-Permis auto categoria B,-Experienta minima de 3 ani .Descrierea jobului -Programnul de lucru este de 8 ore in santier cat si la birou, deplasari daca este cazul.-Cunostinte de organizare de santier, realizare documentatii specifice.-Functie de conducere.
HIDROIZOLAŢII REM
Candidatul ideal - sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);- sa nu aiba antecedente penale;- sa fie apt din punct de vedere medical;Descrierea jobului - sa incarce si sa descarce marfurile;- sa asigure integritatea si securitatea marfurilor;- sa respecte programul de lucru stabilit prin contractul de munca;- primirea, pastrarea, incarcarea bunurilor sa se realizeze numai cu acordul sau avizul al sefilor ierarhici;- asigura paza materiala si juridica a marfurilor pe care le manipuleaza;- satisface in timp util comenzile;- ia toate masurile necesare de paza si protectie contra distrugerilor sau deteriorarilor sub orice forma a marfurilor;- salariu atractiv.
MARATHON DISTRIBUTION GROUP
Candidatul ideal - experienta pe un post similar minim 2 ani- cunostinte solide de contabilitate primara- cunostinte medii de operare PC ( Excel, Word etc.)- limba romana scris, vorbit ( fara greseli gramaticale)- persoana organizata, responsabila, implicata- persoana atenta si capabila de a respecta termene limita si cu o buna capacitate de planificare si controlDescrierea jobului RESPONSABILITATI- emitere facturi- inregistrare facturi de intrare si intocmirea NIR-urilor aferente- inregistrarea fiselor de magazie si a bonurilor de consum- evidenta stocurilor- introducerea si verificarea registrului de casa- relationarea cu banca- organizarea arhivei pentru documentele financiare si contabile- activitati conexe de secretariat- intocmirea de diverse rapoarte necesare bunei desfasurari a activitatii firmei- pastrarea confidentialitatii informatiilor si a documentelor de serviciuBENEFICII:- conditii de formare profesionala- salariu motivant- asigurare transport
EURO MODA TEX
Candidatul ideal Punctul de lucru se afla in Afumati, judetul Ilfov. STUDII ECONOMICE SUPERIOARE DE CONTABILITATE SAU FINANTE; EXPERIENTA PROFESIONALA MINIM 3 ANI; CUNOSTINTE BUNE DE OPERARE PC,WORD, EXCEL, PROGRAME DE CONTABILITATE(CUNOSTINTELE DE OPERARE IN SAGA CONSTITUE UN AVANTAJ); CUNOSTINTE LEGISLATIE FISCALA SI CONTABILA; ATENTIE LA DETALII, ORGANIZARE, RIGUROZITATE, SPIRIT DE ECHIPA, ABILITATI DE COMUNICARE.Descrierea jobului Responsabilitati: INREGISTRAREA IN CONTABILITTATE A DOCUMENTELOR DE CASA SI A REGISTRULUI DE CASA; INREGISTRAREA EXTRASELOR DE CONT IN LEI SI VALUTA; INREGISTRAREA FACTURII DE ACHIZITIE DE LA FURNIZORII INTERNI SI EXTERNI (IMPORTURI SI ACHIZITII INTRACOMUNITARE); INTOCMIRE FACTURI RETUR MARFA; VERIFICAREA SOLDURILOR CLIENTILOR SI FURNIZORILOR; URMARIREA RESPECTARII TERMENELOR DE INCASARE CLIENTI SI RECONCILIEREA PE SOLDURI CU ACESTIA DE CATE ORI ESTE NEVOIE; CALCULUL DATORIILOR VAMALE; ALTE ACTIVITATI SPECIFICE COMPARTIMENTULUI FINANCIAR-CONTABIL.Benefici
CLASS PLAST PACKAGING INDUSTRY
Candidatul ideal Alătură-te echipei cu cele mai mari câștiguri din București!P.S. Știm că ești o persoană căutată, așa că procesul de recrutare este 100% confidențialVrei să-ți consolidezi cariera de senior broker?Vrei să ai cele mai mari câștiguri din consultanță din București?Vrei să lucrezi doar pe proiecte de calitate?Vrei să ai o echipă care să te propulseze în topul brokerilor celor mai căutațI?Dacă da, o să vrei să citești mai departe.Suntem în căutarea unui broker cu experiență în proprietăți luxury care să se alăture echipei Directimo.Pentru ce suntem cunoscuți We mean business - avem cea mai mare rată de conversie, între 5-10% prin calificare automată. We’re high performers - avem cele mai mari câștiguri din consultanță de pe piață, chiar și în ultimii 2 ani. We’re high quality - lucrăm doar cu proiecte de calitate, în care ai investi și tu. De fapt, noi chiar o facem. We’re pretty cool - Am creat un mediu de lucru motivant și prietenos la care ținem.Ne potrivim dacă: You’ve
HOME HUNTER SPECIALIST
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 93 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.