Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

95 Locuri de Munca in Buftea - Joburi in Buftea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

95 Locuri de Munca in Buftea - Joburi in Buftea

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Buftea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului/retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonaleDescrierea jobului Sarcinile tale Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate Asiguri un flux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi planificarea de personal Asiguri realizarea cifrei de afaceri planificate Monitorizezi și menții costurile magazinului în paramentrii stabilițiBeneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de v
KAUFLAND ROMANIA SCS
Candidatul ideal Studii superioare finalizate Experienta in folosirea softurilor contabilitate/gestiune Cunostinte de utilizare a programelor MS office Abilitati de planificare , organizare si spirit de observatieDescrierea jobului Sa verifici prin sondaj foile de pontaj conform statelor de plata Sa verifici respectarea procedurilor financiare de catre departamentele implicate, modul de decontare a cheltuielilor Sa monitorizezi nivelul stocurilor si sa raportezi schimbarile semnificative Sa ai cunostinte de contabilitate, mod intocmire documente primare Sa monitorizezi si raportezi eventualele erori sesizateCe iti putem oferi ? Salariu fix, tichete de masa Contract pe o perioada nedeterminata Program de lucru flexibil; Masa asigurata- in fiecare zi te poti bucura de bunatatile culinare preparate in restaurantele grupului Gity grill. Decont combustibil/abonament transport in comun
INSTORIART
Candidatul ideal • Experienţă în domeniul vânzărilor B2B de minim 3 ani;• Experienţă în management de echipă minim 5 ani;• Capacitate de comunicare, de decizie şi abilităţi de negociere;• Cunostinţe financiar- contabile şi juridice elementare;• Cunostinţe practice de Credit control şi Colectare creanţe;• Abilităţi organizatorice, atenție la detalii, capacitate de analiză și sinteză;• Studii superioare;• Limba engleză;• Cunostinţe temeinice de lucru în MS Office (Excel, Word, PPT, Outlook)• Orientare spre găsirea de soluții;• Permis de conducere cat. B cu experiențăDescrierea jobului • Propune şi implementează politica de vânzări, în concordanţă cu obiectivele companiei pe termen scurt, mediu şi lung;• Dezvoltă relaţii cu clienţii în vederea ofertării, negocierii şi finalizării contractelor;• Este responsabil pentru un anumit teritoriu, funcţie de împarţirea geografică sau pe reţele din Companie;• Urmăreşte respectarea condiţiilor comerciale cu clienţii, agreate conform contractelor în
ANGST RO
Candidatul ideal Cunoasterea caracteristicilor mijloacelor de transport si ridicat, si a modului de intretinere al acestora;Calitati excelente de comunicare interpersonala;Atitudine profesionala si proactive;Flexibilitate, deschidere catre nou, rabdare;Organizat si cu grad ridicat de responsabilitate;Absolvent de liceu/ scoala profesionala;Experienta minim 1 an pe o pozitie similara;Autorizatie ISCIR pentru deservirea instalatiilor de ridicat.Descrierea jobului Raspunde de buna functionare a mijloacelor de transport si ridicat si de intretinerea acestora.Mentine gestiunea ambalajelor si materialelor auxiliare si intocmeste inregistrarile specifice.Realizeaza transportul si manipularea ambalajelor si materialelor auxiliare la linia de fabricatie astfel incat sa previna deteriorarea.Transporta si preda lotul ambalat catre depozitul de produse finite.Transmite gestionarului actele de calitate insotitoare si nota de transfer.Asigura descarcarea materialelor auxiliare si ambalajelor.Cunoast
BOSTIK ROMANIA
Candidatul ideal Cerinte:- Studii medii; liceu absolvit- Familiarizat cu aplicatii de procesare marfa pe baza de coduri de bare;- Experienta cel putin 6 luni pe un post similar - lucrator depozit/picker/receptioner marfa- Apt pentru efort fizic- Capacitate de a lucra cu termen limita;- Buna capacitate de comunicare;- Orientat catre munca in cadrul unei echipe;Descrierea jobului Descrierea jobului:- verifica, inainte de descarcare, daca marfa primita a fost incarcata si transportata corespunzator- receptie bunuri si verificare calitativa si cantitativa cu datele inscrise in documentele de insotire;- controleaza marfa din punct de vedere al cantitatilor, in amanunt- dirijeaza aranjarea marfii la locurile de depozitare- verifica integritatea ambalajelor si marfurilor- aranjarea marfii in depozit;- alegerea produselor de pe raft in functie de comanda;- pregatirea produselor pentru livrare.- pregatire si predare colete catre curieriLocatie depozit: Chitila-Buftea(punct de reper Eli Park 3)B
EXPLORADO
Candidatul ideal The personal profile of thе ideal Fashion Advisor includes : willingness to work in and promote a team oriented environment Excellent interpersonal skills required to ensure clear, effective communication with all management and staff Consistently showing a positive attitude & take responsibility for own actions Drive for results and flexibility to change Relevant interest in Sport, Fashion, and Design Proven experience in driving sales and meeting sales targets Excellent customer service level Active clienteling background A good fit with thе company’s values of being Helpful, Insightful, Value adding and Entrepreneurial A minimum of 1 year in sales, preferably in a luxury or sports fashion retail environment Descrierea jobului Placing and hanging items Replenishing merchandise Folding and putting merchandise in the right spot Placing tickets inside the item and not visible to the customer sales assistants provide back-of-the-house support by assisting in the markdown
SPORT COUTURE SRL
Candidatul ideal - Abilități foarte bune de comunicare și relaționare: vorbit și scris (telefon, web, chat și e-mail);- Atitudine pozitivă, proactivă - orientare către client;- Abilități foarte bune de organizare și prioritizare a sarcinilor zilnice;- Cunoștințe de utilizare PC (pachetul Microsoft Office în special Excel, e-mail, interfețe online) - nivel mediu;- Experiență pe o poziție similară de minim 1 an;- Absolvent(ă) a unei forme de învățământ medii;- Limba engleză- nivel conversaționalDescrierea jobului -Preluarea, gestionarea, redirectionarea tuturor apelurilor telefonice venite prin intermediul numarului de call-center;-Preluarea, gestionarea, redirectionarea tuturor mesajelor si solicitarilor venite prin intermediul site-urilor Autoklass;-Efectuarea programarilor sau reprogramarilor clientilor pentru reparatia autovehiculelor in service, la test- drive, etc;-Raspunde prompt tuturor solicitarilor oricarui client, avand o atitudine politicoasa, pozitiva, amabila;-Preia feed-ba
AUTOKLASS CENTER
Candidatul ideal STOCK KEEPER - NEXTDaca esti o persoana pozitiva, energica si iti doresti o cariera in retail te asteptam in echipa noastra!Hai sa ne cunoastem!Descrierea jobului STOCK KEEPER - NEXTAvantajele tale:Contract de munca pe perioada nedeterminataProgram de lucru flexibil, in ture, 8h/ziSalariu net incepand de la 2300 lei, in functie de experienta si cu posibilitate de crestereTichete de masa – 300 lei (in functie de zilele lucrate, 15 lei/zi)Decontarea transportAsigurare medicala la o clinica privataPremii lunare si anuale in functie de performantaResponsabilitati:Procesare si receptionare marfa.
IXY RETAIL
Candidatul ideal What you’ll need Minimum 3-5 years of experience in Sales, logistic industry is an advantage. Bachelor's degree. Structured in approach, sales oriented, demonstrating a basic understanding of products, services, and customer facing technology solutions Strong communication skills, convincing High degree of accuracy, eye for detail, accountable Proficiency in MS Office Proficiency in English Descrierea jobului The role The Account Executive is responsible for achieving their assigned sales plan by generating profitable UPS revenue growth through the development of new business and the retention of existing business within their assigned accounts. He/ She analyzes customers’ current supply chain needs to create appropriate solutions and promptly respond to customers’ requests. What you’ll do Travel to customer sites for face-to-face meetings to gather information about their businesses and identify opportunities for solutions. Analyze customers’ billing technology to
UPS ROMANIA
Candidatul ideal Studii superioare în domeniul economic; Cunoștințe de contabilitate; Bune cunoștințe de operare PC; Cunoștințe medii de limba engleză, (franceză - reprezinta un avantaj); Capacitate de a lucra în echipă. Persoană atentă și meticuloasă; Persoană cu bune abilități de organizare; Abilităţi de analiză şi sinteză; Capacitate de structurare a informațiilor și de prioritizare a sarcinilor.Descrierea jobului Verificarea si inregistrarea facturilor furnizori ( interni si externi); Verificarea si inregistrarea deconturilor de cheltuieli; Verificarea jurnalului de cumparare; Arhivarea documentelor contabile; Întocmirea de diverse alte rapoarte, situații, formulare în relațiile cu terții: auditori, bănci, administrații, etc; Întocmirea de rapoarte și situații privind: facturi restante , avansuri furnizori,etc; Întocmirea fiselor de cont solicitate de catre furnizori.Ce iti oferim? Șansa de a lucra într-o echipă de profesioniști, alături de care vei crește; Pachet salarial motivant
BERGERAT MONNOYEUR
Candidatul ideal Cautam persoane responsabile si entuziaste, care sa-i ajute pe oaspetii nostri sa se simta in siguranta si relaxati, intr-o ambianta de paradis.PROFILUL DUMNEAVOASTRĂ:• Studii de specialitate - calificare asistent medical.• Experienta profesionala relevanta - asistenta medicala de urgenta, acordare prim ajutor.• Aveți o atitudine pozitivă pe care o transmiteti oaspeților noștri, și în aceeași măsură către colegii de echipă.• Gestionati bine situațiile dificile și sunteți capabil să vă păstrați calmul în momente de stres.• Disponibilitate pentru lucru in ture.Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE DUMNEAVOASTRĂ, AȘA AVETI GRIJA DE OASPEȚII NOȘTRI:• Contactul direct cu oaspeții noștri vă face plăcere, vă place să oferiți sfaturi, să ajutați și sunteți întotdeauna disponibil: pe scurt, o gazdă perfectă!• Interveniti prompt pentru a ajuta persoanele in dificultate, astfel incat clientii noștri să se simta in siguranta si relaxati.• In cazuri de urgenta interveniti prompt pe
THERME NORD BUCURESTI
Candidatul ideal - Studii medii.- Autorizație ISCIR de stivuitorist constituie un avantaj (oferim școlarizare și certificare).- Permis de conducere, categoria B - opțional.- Experiență anterioară, de preferat în zona tehnică.- Cunoștințe tehnice generale în domeniul auto sau al utilajelor de construcții - constituie un avantaj.- Cunoștințe medii în domeniul sistemelor de operare PC (World, Excel)- Cunoștințe minime de limba engleză.Descrierea jobului - Descarcă și recepționează marfa.- Urmărește ieșirile din stoc și gestionează retururile.- Identifică piesele de schimb și uleiurile în sistemul informatic și în magazie.- Livrează piese de schimb și uleiuri către clienți, tehnicieni și puncte de lucru.- Participa la realizarea inventarului.- Menține stocul în ordine și asigură curățenia în magazia de piese.Activitatea se desfășoară la sediul central al companiei, în localitatea Mogoșoaia.Program de lucru: Luni - Vineri: 08.00 - 17.00Pauză de masă 1h.CE ITI OFERIM?Pachet salarial motivant
BERGERAT MONNOYEUR SRL
Candidatul ideal Studii superioare: Inginer Mecanic – specializare motoare termice cu ardere interna sau Inginer Mecanic – specializare electromecanic; Cunostinte si experienta de minim 3 ani; Cunoștințe aprofundate despre funcționarea motoarelor cu ardere internă si a sistemelor de depoluare a gazelor arse; Experiența practică de întreținere și reparare a motoarelor cu ardere internă constituie un avantaj; Abilități de diagnosticare și măsurare a circuitelor electrice de current continuu (12/24V cc); Cunostinte de operare PC (MS Office, MS Windows si programe specifice); Cunostinte avansate de limba engleza; Buna capacitate organizatorica; Capacitate de lucru cu termene limita stranse; Buna capacitate de comunicare; Disponibilitatea de a învăța permanent.PROFIL CANDIDAT Seriozitate, dinamism, atentie la detalii. Perseverenta in indeplinirea obiectivelor. Spirit practic si organizat. Disponibilitate pentru lucrul in echipa.Descrierea jobului Eneria, divizie a Bergerat Monnoyeur, este s
BERGERAT MONNOYEUR SRL
Candidatul ideal Studii superioare, absolvent al facultăților de Inginerie Electrică, Electrotehnică; Cunostinte si experienta de minim 3 ani; Cunoștințe teoretice de bazele electrotehnicii: circuite electrice trifazate, circuite electrice de curent continuu, puteri în circuitele electrice trifazate; Cunoștințe teoretice de funcționare a generatoarelor sincrone trifazate; Cunoștințe teoretice de funcționare a sistemelor de automatizare a grupurilor electrogene constituie un avantaj. (tablouri de comanda si control, tablouri de sincronizare); Experiența practică de operare și diagnosticare a defectelor grupurilor electrogene constituie un avantaj; Experiență practică de utilizare a aparatelor de măsură utilizate la diagnosticarea circuitelor electrice de joasă tensiune ( 400V ca ) și a circuitelor de curent continuu (12/24 V cc); Cunostinte de operare PC (MS Office, MS Windows si programe specifice); Cunostinte avansate de limba engleza; Buna capacitate organizatorica; Capacitate de luc
BERGERAT MONNOYEUR SRL
Candidatul ideal Cerinte:Studiile universitare (profil electrotehnic/electronic/automatizari) reprezinta un avantaj;Minim 3 ani activitate in domeniul electronic;Cunostinte de functionare a utilajelor automateCunostinte de parametrizare si programare senzori, actionari electrice si de automatizari, automate programabile si panouri operator (PLC Siemens, Allen Bradley, Fanuc, etc.) reprezinta un avantajEngleza - nivel mediu;Abilitati bune de comunicare si colaborare;Rezistenta la stressDescrierea jobului Responsabilitati:Detectarea si rezolvarea problemelor tehnice specifice la utilajele din fabrica;Definirea unui stoc minim de piese de schimb, materiale si subansamble electrice si de automatizari;Dezvoltarea si imbunatatirea periodica a aplicatiilor software;Implementarea planului de intretinere preventiva la instalatiile de automatizari din fabrica;Verificarea functionarii echipamentelor electrice si automatizari pentru a preintimpina accidente sau defectiuni.Participa la elaborarea p
Alka Factory Shop
Candidatul ideal Abilități și cunoștințe profesionale: Tehnici de argumentare Tehnici de negociere Abilitati de comunicare asertiva Abilităti de analiză si sinteza Abilitati de prioritizare a sarcinilor si proiectelor Cunostinte minime de contabilitate primarăProfilul psihologic al canditatului: Integru, etic, loial Orientare către rezultate Preocupat de calitate, structura si ordine Atitudine deschisă, pozitivă, profesionala și proactivă Atenție, disciplina, imparțialitate Lucrul în echipă Simț de răspundere Comunicare și relaționare pozitivă Dezvoltare continuă Concentrat asupra solutiilor Capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate Rezistenta la schimbare si dezvoltare a competentelorCerințele de bază ale postului: Nivelul de studii: studii de specialitate, autorizatie libera practica si asigurare malpraxis- documente valabile Calificarea necesara: cunostinte PC Experienta in domeniu constituie un avantaj Cunoștințe de limbă engleză la nivel mediu
CLINICA SANTE SRL
Candidatul ideal Cerinte Studii universitare in domeniul Economic, Tehnic sau Administrarea Afacerilor. Experienta in activitati administrative de birou. Comunicare, seriozitate, responsabilitate. Organizare si gestiune eficienta a timpului. Orientare catre clientul intern. Atentie la detalii. Rezolvarea problemelor, promptitudine. Utilizare MS Office - nivel mediu. Limba engleza – nivel mediuDescrierea jobului Sarcinile si responsabilitatile specifice postului: Citirea email-urilor primite pe adresa generala si redistribuire in functie de subiect Distribuire documente care vin cu mapa interna (de la Punctele de Lucru) si transmiterea de documente si colete catre Punctele de Lucru. Evidenta documente intrari/iesiri (posta sau curier). Comunicare interna si externa (telefon, email, fax, direct). Arhivare documente pe suport electronic. Asigurare suport administativ pentru toate departamentele companiei aflate in sediul companiei din Bucuresti. Traducere documente din/in limba engleza (n
TONELI HOLDING
Candidatul ideal - cunostinte bune de contabilitate si fiscalitate (absolvent ASE/liceu economic)- persoana atenta la detalii, responsabila si dinamica- persoana serioasa, constiincioasa, organizata, capacitate de analiza si sinteza- abilitati de comunicare si relationare- sa poata lucra cu termene limita- cunostinte medii PC (Outlook, Word, Excel)- cunostinte de limba engleza (reprezinta un avantaj)Descrierea jobului - inregistrarea documentelor contabile;- verificarea conformitatii documentelor financiar-contabile cu cerintele legale in vigoare;- intocmirea si verificarea jurnalelor de cumparari/vanzari;- intocmirea in termen a declaratiilor fiscale lunare/trimestriale/alte perioade;- analiza/inchiderea balantelor de verificare;- solicitarea documentelor lipsa/rapoartelor/situatiilor- intocmirea diverselor rapoarte financiar-contabileBeneficii:- echipa profesionista si dinamica- formare profesionala interna (speze fiscale, actualizari legislative)
SMG FINANCIAL SOLUTIONS
Candidatul ideal Experienta minim 2 ani in domeniul activitatii Financiar-Contabil; Absolvent studii economice Cunoasterea programului NAVISION ERP constituie un avantaj; Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile; Capacitate de organizare si planificare;Descrierea jobului Evidenta analitica a deconturilor de cheltuieli; inregistrarea acestora in contabilitate. Periodic confirmari de sold cu angajatii care ridica avansuri de trezorerie; Evidenta analitica a clientilor, emitere de facturi conform contractelor de vanzare-cumparare sau prestari servicii cu clientii si verificarea respectarii termenelor si conditiilor prevazute in acestea; Evidenta analitica a furnizorilor, inregistrarea in contabilitate a facturilor primite, conform centrilor de cost alocati. Confirmari de solduri cu furnizorii si punctaje cu acestia; Verificarea lunara a documentelor de vanzare/cumparare in jurnalele de vanzare sau cumparare. Rapoarte specifice activitatii financiar-contabile.
MILLENIUM PRO DESIGN
Candidatul ideal Your opportunity:Service SalesWhat you can expect:• Your main role would be to sell dormakaba services to customers, maintain anddevelop relations with existing key accounts.• The Service Salesperson will be responsible to develop dormakaba service businessall over the country.• You will also be accountable for the overall performance of sales and be able todevelop a strong pipeline to contribute to continued success of Service Department;• This role will also be responsible for managing service customer relationships,evaluating the market, and conducting business in line with applicable laws andregulations.• We are offering a competitive salary and benefits package along with a companycar, so if you are ready to make an impact within our business, we would love to hearfrom you.What we expect:• You have a strong technical background and affinity to high tech environment.• You will have a proven track record of delivering service sales and be able todemonstrate how you
DORMAKABA ROMANIA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 95 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.