Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

143 Locuri de Munca in Chitila - Joburi in Chitila

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

143 Locuri de Munca in Chitila - Joburi in Chitila

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Chitila si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Chitila si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asamblator Productie - Aparatura Cazino


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 600 până la 800 EURO pe lună
Angajam personal in productie, dezasamblarea si asamblarea aparatelor de jocuri de noroc.Minime cunostinte tehnice si conditie fizica buna - se pot ridica greutati 5-8 kg. Program:Luni- Vineri 8:00-17:00 (o ora pauza de masa)Locatie depozit: Chitila- BufteaTransport asigurat de la Metrou Straulesti Beneficii:salariu 600 euro net+ o masa calda zilnicBonusuri de performanta din a patra lunadecont STB si MetrorexAsigurare Regina Maria
UNITY CONSULTING SRL

Picker pentru online


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2100 până la 2700 LEI pe lună
Angajam picker pentru online, pentru depozitul nostru din Rudeni. Asiguram transportul din Bucuresti-Chitila-Chiajna.Firma noastra are ca profil produse papetarie si de cadou cu achizitii online - Emag, Vivre etc. Cerinte:Experienta anterioara de 6 luni in domeniu reprezinta un avantaj. Beneficiile de a lucra la noi sunt:Suntem in continua dezvoltare, asadar asiguram stabilitatea.Ne implicam mult in tot ceea ce facem.Apreciem oamenii si implicarea lor.Oferim prime de Craciun si de Paste.Asiguram transportul.Decontam si RATB-ul si Metrorex+transport asigurat de la locatiile de preluare a angajatilor.Salarizare o data pe luna.Salariu complet: 2100 lei net + 600 lei tichete de masa = 2700 lei. Descrierea jobuluiAmbaleaza produsele (mici cu greutati medii).Depoziteaza pe raft si pregateste comenzile (pick-uieste) pentru livrare, eticheteaza si manipuleaza marfurile.Mentine legatura cu departamentul de contabilitate in vederea obtinerii facturii fiscale si transmiterii in format fizic a ace
Ginza Invest SRL

Farmacist Depozit- Persoana Responsabila


Candidatul ideal Iti doresti sa ai ocazia de a face parte dintr-o companie care ajută oamenii să trăiască mai sănătos? Iti oferim aceasta oportunitate! Ca furnizor de top de servicii de logistică în domeniul sănătății, ambalare și etichetare, gestionare de comenzi și servicii de depozitare produse farmaceutice, ALLOGA este o opțiune de carieră pentru profesioniștii din logistică!Candidatul Ideal:Despre TineEsti o persoana comunicativa, obisnuit(a) sa colaboreze usor cu cei din jur. Ai abilitati de evaluare si control, analiza a datelor si capacitatea de a lua decizii. Pentru ca lucrezi eficient si organizat, nu ajungi decat rareori in situatia de a “rezista stresului”.Daca te-ai regasit in aceasta descriere avem un job care s-ar putea sa ti se potriveasca!Cunostinte si Calificari Necesare:- Absolvent al unei Facultati de Farmacie ;- Certificat de membru al Colegiului Farmacistilor din Romania vizat pentru anul in curs;- Cunostinte operare PC (pachet MS Office);- Cunostinte avansate lim
Farmexpert

Arhivar- Chitila


Candidatul ideal - Absolvent studii medii (bacalaureat)/superioare;- Cunostinte Word, Excel, Outlook – nivel mediu;- Atentie distributiva;- Capacitate de concentrare;- Program de lucru: 6:30 - 15:00Descrierea jobului - Arhiveaza si pastreaza documentele companiei conform Legii nr. 16/1996 - Legea Arhivelor Nationale;- Verifica datele inscrise pe documentele insotitoare ale marfurilor transportate si distribuite prin flota de autoutilitare;- Preia documentele de livrare in original primite de la soferii distribuitori;- Preia documentele conform nomenclatorului arhivistic din departamentele care solicita arhivarea acestora;- Ordoneaza documentele pentru arhivare pentru perioade de timp stabilite cu superiorul ierarhic si le arhiveaza (in cutii, conform regulilor de arhivare);- Eficientizeaza activitatea colegilor din receptie privind verificarea documentelor de calitate.
ALLIANCE HEALTHCARE ROMANIA

Manager departament comercial - Chitila


Scurta descriere a companiei GABTEO HR – Companie de Consultanta, Executive Search, Head-Hunting si Recrutare de Personal. Cerinte Minimum doi ani experienta pe un rol de coordonare a unei echipe; Abilitati excelente in dezvoltarea, coordonarea si motivarea echipei din subordine in vederea atingerii obiectivelor (calitative si cantitative); Experienta anterioara de lucru in comert; Spirit de antreprenor – responsabilitate si autonomie; Implicare puternica in viata si dezvoltarea sectorului de lucru, folosirea competentelor si a cunostintelor pentru a fi alaturi de client, de asteptarile si nevoile acestuia; Capacitate de adaptare si de a invata mereu lucruri noi; Proactivitate – favorizarea unei stari de spirit indreptate spre progres si munca in echipa cu scopul de a satisface nevoile clientilor; Generozitate, onestitate, respect, cu spirit de initiativa si angajament, orientare catre lucrul in echipa; Orientare catre clientii magazinului si catre solutiile cele mai optime. Responsabi
GABTEO HR

Inginer Devizier Ofertare/​decontare


Candidatul ideal - Absolvent studii superioare tehnice (Facultatea de Constructii / Instalatii)- Experienta in ofertarea lucrarilor in soft-ofertare Windev- Experienta de lucru in programele Microsoft (Excel, Word, Power Point, Project)- Experienta in licitatii publice (SEAP);- Foarte bune abilitati de comunicare si lucrul in echipa.- Capacitatea de a lucra concomitent la mai multe proiecte.- Capacitatea de prioritizare.- Rigurozitate si atentie pentru detalii.- Persoana activa, responsabila, foarte bine organizata, orientata catre obtinerea de rezultate.- Foarte bune cunostinte tehnice.- Capacitate de analiza si sinteza.- Experienta minim 2 ani in ofertare - licitatii si oferte particulare.Descrierea jobului - Introducerea articolelor de deviz in programul specializat WINDEV- Solicitarea cererii de oferta de la furnizorii de materiale si echipamente.- Stabilirea furnizorilor de materiale si echipamente pentru intocmirea ofertelor.- Realizarea analizei comparative a ofertelor primite d
CONSTRUCTII CIVILE SI REABILITARI

Responsabil Departament - Colosseum Mall


Candidatul ideal Spre viitor cu New Yorker!Ca firma de succes in domeniul Young Fashion, NEW YORKER este reprezentata la nivel mondial prin 1150 de filiale din 47 de tari si se afla intr-o continua expansiune. Cu peste 23.000 de angajati simtim pulsul vremurilor, oferind conditii moderne de lucru si punand pret pe munca in echipa. Prin pasiunea noastra pentru moda, spontaneitatea si viteza noastra de actiune reusim de peste 40 de ani sa fim un reprezentant stabil al lumii modei.Devino parte a echipei noastre!Ca urmare a dezvoltării continue a grupului nostru, căutam pentru filiala noastra din Bucuresti zona Colosseum Mall, Soseaua Chitilei:Descrierea jobului Responsabil departament (m/f) - cu experienţă pe un post similar in comerţul cu textile cu amănuntul- cunoştinţe profesionale în vânzări sau cunoştinţe de economia intreprinderii- persoană dinamică, serioasă, perseverentă, cu spirit de iniţiativă şi lucru în echipăÎn plus, eşti pasionat de modă şi îţi place să relaţionezi cu clienţ
NEW YORKER ROMANIA

Junior Sales Assistant - 5000 Ron Net


Candidatul ideal Cunostinte tehnice elementare; Persoana energica, dezinhibata, organizata si orientate catre rezultate; Limba engleza – nivel avansat; Abilitati de negociere, comunicare, prezentare si amabilitate in relatii cu clientii; Spirit de echipa coroborat cu capacitatea de a lucra autonom; Cunostinte de operare PC: MS Office, Excel, Word, Internet; Tinuta business, prestanta, aptitudini de convingere si gandire analitica; Permis de conducere categoria B;Descrierea jobului Promovarea activitatii companiei; Contactarea telefonica zilnica a clientilor si adaugarea in baza de date a potentialilor cumparatori; Mentinerea legaturii cu clientii, pentru a le oferi toate informatiile necesare referitoare la reprezentantul de vanzari/produsele de care sunt interesati; Crearea si mentinerea bazei de date a clientilor Energen; Inregistrarea in sistem a vanzarilor si actualizarea datelor; Intocmire rapoarte zilnice de vanzari; Achizitii publice SEAP; Intocmire/ modificare fise tehnice atat
ENERGEN ROMANIA

Magaziner


Candidatul ideal Minim studii liceale, Cunostinte de contabilitate primara; Cunostinte de legislatie gestiune stocuri; Cunostinte de operare PC (word, excel)Descrierea jobului Receptionarea si eliberarea materialelor din gestiune; Mentinerea evidentei computerizate a materialelor din gestiune si a miscarii acestora; Depozitarea si pastrarea corespunzatoare a materialelor, conform standardelor existente; Pastrarea evidentei la zi a stocurilor de materiale existente; Gestionarea documentelor specifice activitatii din magazie si asigurarea circuitului corect al acestora; Manipularea si pregatirea materialelor in depozit.
CESS PLUS SOLUTIONS S.​R.​L.​

Asistent Comercial (m/​f) - Colosseum Mall


Candidatul ideal Spre viitor cu New Yorker!Ca firma de succes in domeniul Young Fashion, NEW YORKER este reprezentata la nivel mondial prin 1100 de filiale din 47 de tari si se afla intr-o continua expansiune. Cu peste 21.000 de angajati simtim pulsul vremurilor, oferind conditii moderne de lucru si punand pret pe munca in echipa. Prin pasiunea noastra pentru moda, spontaneitatea si viteza noastra de actiune reusim de peste 40 de ani sa fim un reprezentant stabil al lumii modei.Devino parte a echipei noastre!Ca urmare a dezvoltării continue a grupului nostru, căutam colegi pentru filiala noastra din Closseum Mall:Descrierea jobului Asistent comercial (m/f) – full time/ part time- cu experienţă pe un post similar in comerţul cu textile cu amănuntul- cunoştinţe profesionale în vânzări sau cunoştinţe de economia intreprinderii- persoană dinamică, serioasă, perseverentă, cu spirit de iniţiativă şi lucru în echipăÎn plus, eşti pasionat de modă şi îţi place să relaţionezi cu clienţii între 1
NYER ROMANIA

Lucrator Depozit Chitila (pachet Salarial 3700 Ron Net)


Candidatul ideal Candidatul idealIti doresti un loc de munca bine platit, intr-un mediu curat si un climat de lucru bazat pe echitate și respect.Vrei sa inveti lucruri noi si sa te dezvolti profesional.Le poti gasi aici, pentru ca suntem o echipa cu un spirit pozitiv si o atitudine constructiva de tipul "Putem sa facem!"Vino sa ne cunoastem!Despre tine: Ai studii medii Detii experienta anterioara in domeniul productiei sau depozit. Experienta anterioara in domeniul farmaceutic constituie avantaj Esti o persoana constiincioasa si ai un simt ridicat al responsabilitatii Iti place să lucrezi in echipa Ai disponibilitate pentru efort mediu sustinut si un program de lucru in tureResponsabilitati: Colecteaza prompt si corect comenzile pentru livrare; Asigura securitatea si integritatea bunurilor; Contribuie la respectarea normelor specifice de depozitare a medicamentelor, prin asigurarea ordinii si a curateniei la locul de munca; Participa la inventarele periodiceDescrierea jobului Iti oferi
DONA. LOGISTICA

Inginer Automatist


Estimare   4500 RON/Luna
Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare in domeniu (electronica, electrotehnica, energetica, automatica); Experienta in activitatea de service a sistemelor de automatizare cu PLC constituie un avantaj; Aptitudini de analiza si sinteza in interpretare schemelor de automatizare; Competente IT, experienta cu programe PLC Allen Bradley-Rockwell Automation. Cunoștințe Office (Word, Excel); Cunostinte limba engleza nivel avansat, scris si vorbit, cerinta obligatorie; Disponibilitatea la deplasari in tara si in strainatate.Candidatul ideal: Persoana dinamica, deschisa, adaptabila, flexibila; Atitudine proactiva, gandire analitica şi capacitate de sinteza; Abilitati de comunicare, lucru in echipa, organizare; Dorinta permanenta de perfectionare si autodezvoltare.Descrierea jobului 1. Studiază și analizează documentația tehnica aferentă comenzilor de producție în momentul lansării acestora in fabricație(caiet de sarcini, schițe tehnice, layout-uri, specificații tehnice, etc);2. Emite cereri
CONTRAIL MACHINERY

Tehnician Service


Estimare   3500 RON/Luna
Candidatul ideal Esti absolvent de studii tehnice si ai o experienta in domeniul mentenantei si reparatiei de dispozitive medicale minim 3 aniCunosti pachetul MS Office (Excel, Word, internet)Vorbesti limba Engleza - nivel conversationalAi bune abilitati organizatorice si esti orientat catre atingerea obiectivelorDescrierea jobului Responsabil de repararea, igenizarea si intretinerea dispozitivelor comercializate si optimizarea procesele si activitatile departamentului de serviceIntocmirea devizelor si fiselor de service Monitorizarea stocului si necesarului de aparatura medicala si piese de schimbMentinerea legaturii cu clientii si colegii in vederea solutionarii problemelor tehnice pentru dispozitivele din aria de responsabiitate
LINDE GAZ ROMANIA

Sofer Distributie Bucuresti


Descrierea jobului Candidatul IdealCerinte:Experiență de cel puțin un 1 an în distribuiție și în conducerea autoutilitarelor de 3,5 tone;Studii medii;Punctual, responsabil și organizat;Disponibilitate pentru deplasări.Descrierea jobuluiResponsabilități:Distribuie produsele farmaceutice la punctele de lucru conform traseelor stabilite;Se asigură de livrarea produselor farmaceutice în cele mai bune condiții și conform graficului de livrare;Verifică buna funcționare a autovehicului, a sistemului frigorific și funcționalitatea sistemului de monitorizare a temperaturii.Beneficii:- Pachet salarial atractiv (salariu fix, tichete de masă, bonus lunar de performanță);- Card reducere Farmaciile Dona;
DONA. LOGISTICA

Agent De Achizitii Si Contractare


Candidatul ideal Experienta minim 2 ani intr-un post similar; Abilitati de analiza si planificare; Perseverenta si abilitate de a respecta termenele; Cunostinte foarte bune MSOffice (Excel, Word); Cunostinte operare in ERP constituie un avantaj; Cunostinte de contabilitate primara.Descrierea jobului Redacteaza cererii de achizitii (redacteaza comenzile catre furnizor) in sistemul informatic dupa analiza stocurilor existente si a necesarului pe comenzile deschise; Transmite cereri de achizitie (comenzile la furnizori), si urmareste respectarea conditiilor contractuale; Analizeaza documentele insotitoare a marfurilor de la furnizori (facturi fiscale, avize de expeditie, certificate de calitate, etc) si alocarea lor pe cererile de achizitii inregistrate in sistemul informatic; Difuzeaza documente catre Depozit in vederea inregistrarii marfurilor in stoc; Urmareste comenzile de achizitii pana la inchiderea acestora la momentul livrarii integrale; Intocmeste si transmite rapoartelor statist
CONTRAIL MACHINERY

Agent Vanzari (4.​000 - 10.​000 Lei)


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei noi persoane pentru a ne completa echipa și a ne dezvolta din ce în ce mai mult.Dacă îndrăgești lucrul cu oamenii, cauți noi provocări și ai mereu o energie pozitvă, atunci Simplex este locul potrivit pentru tine!Ce calități căutăm la viitorul/area noastru/ă coleg/ă: Comunicativitate și sociabilitate Seriozitate, punctualitate și ambiție Putere de convingere si prezență plăcută Dorință de învățare și dezvoltare Capacitate de prioritizare a taskurilor și orientarea către rezultate O bună exprimare atât scris cât și vorbit Operarea pc-ului si stăpânirea pachetului Microsoft Office Permis auto cat. B Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantajDescrierea jobului Activitatea ta va consta în: Lucru cu designeri și arhtecți Prospectarea pieței în domeniu Participarea activă la dezvoltarea portofoliului cu designeri/instalatori parteneri ai companiei. Contactarea potențialilor parteneri Crearea, dezvoltarea și menținerea relației de business Oferta
SIMPLEX TRADE INVESTMENT

Operator Comercial


Descrierea jobului Operator comercial care sa lucreze in sistem propriu de urmarire comenzi, gestionare contracte comerciale, facturare.Beneficiise asigura transport dimineata si seara de la statia de metrou Clabucet (Piata Chibrit) pana la sediul firme
OVO DESIGN FURNITURE GROUP SRL

Sef Schimb Productie - Industria Alimentara


Candidatul ideal Activitatea se desfasoara in fabrica din Bucuresti, Sos Straulesti nr. 76-86 si are ca scop organizarea si controlul activitatii de productie, pe schimb.Se lucreaza in schimburi, conform programului de 12/24 .Cerinte Experienta pe un post de coordonare echipa, in productie, de minim 2 ani Abilitati de comunicare, organizare si conducere bine dezvoltate Studii superioare in industria alimentara constituie un avantajDescrierea jobului Responsabilitati: Coordonarea personalului din subordine pentru realizarea planului de productie; Pregatirea la locul de munca a personalului din subordine, pentru cunoasterea perfecta si imbunatatirea tehnologiilor de lucru; Verificarea respectarii instructiunilor si parametrilor de lucru in toate etapele fluxului de productie; Intocmirea pontajelor zilnice a angajatilor din subordine; Instruirea personalului din subordine conform Regulamentului Intern; Sesizeaza eventualele intreruperi sau defectiuni si colaboreaza cu departamentul tehnic
Alka Factory Shop

Lucrator Depozit - Zona Chitila


Candidatul ideal - Studii medii;- Experienta similara in domeniul pieselor auto, constituie avantaj;- Cunostinte de operare scanner cu system WMS reprezinta avantaj;- Familiarizat cu programele de specialitate de identificare piese auto;- Cunostinte bune de Microsoft Excel;- Persoana analitica, foarte bine organizata, atenta la detalii;- Abilitati bune de comunicare si relationare cu colegii si clientii;- Capacitate de acumulare cunostinte noi;Beneficii:-Asiguram transportul de la cea mai apropiata statie de metrou-Pachet salarial motivant;-Tichete de masa;-Bonusuri de performanta;-Contract perioada nedeterminata;-Beneficii non-financiare: certificări, training etc.;-Oportunități de dezvoltare atât profesională, cât și personală, într-un mediu profesionist și dinamic, alaturi de o echipa tanara in plina expansiuneDescrierea jobului Sediul companiei este in Manolache, județul Ilfov, urmand ca in aproximativ 2 luni, sa ne relocam in Chitila, Judet IlfovResponsabilitati:- Receptioneaza ma
EUROEST CAR

Inginer Mecanic


Candidatul ideal Suntem in cautarea unei persoane perfectioniste, care lucreaza cu simt de raspundere si cu pasiune. Atentia la detalii, respectul fata de munca, clienti si colegi reprezinta un necesar absolut.Cautam oameni talentati ce pot indeplini sarcinile zilnice intr-o treime din timpul unei persoane competente.Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele criterii: Experienta electrician / electronist min. 3 ani (automatizari, circuite trifazate, relee, circuite, curenti slabi, senzori, invertoare, etc.). Experienta management echipe oameni; Putere de decizie, asumare responsabilitati; Atestat Anre IIA+IIB; Experienta confectii metalice / sudura; Cunostinte limba engleza nivel bun; Cunostinte PC: e-mail/office/excel; Experienta grupuri electrogene; Disponibil deplasari in tara.Criterii job Studii tehnice medii/superioare; Cunostinte despre motoare termice si masini electrice; Cunostinte dе interpretare a schemelor electrice; Experienta dе minim 2-3 ani in domeniu; Bune a
ENERGEN ROMANIA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 143 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.