Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

101 Locuri de Munca in Chitila - Joburi in Chitila

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

101 Locuri de Munca in Chitila - Joburi in Chitila

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Chitila si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Candidatul IdealNe-am dezvoltat impreuna si am devenit unul dintre cei mai importanti dealeri auto Mercedes-Benz din Romania!Acest job ti se potriveste daca ai:-Experienta de Recruiter de minim 2 ani, end to end process;-Cunoasterea legislatiei muncii;-Abilitati de comunicare si relationare;-Capacitatea de a lucra simultan pe diverse proiecte;-Cunostinte de limba engleza (nivel conversational);-Cunostinte avansate de utilizare a aplicatiilor MS Office (Outlook, Excel, Word, PowerPoint etc).Descrierea jobului Rolul job-ului:-Vei fi responsabil de publicarea si actualizarea anunturilor de recrutare pe site-urile de specialitate si pe intranet;-Vei identifica in mod proactiv noi surse de recrutare;-Vei atrage cei mai potriviți colegi, în acord cu nevoile de business;-Vei oferi suport managerilor în toate etapele procesului de recrutare și selecție;-Vei actualiza baza de date cu candidatii intervievati, date de contact si feedback in urma interviului.
AUTOKLASS CENTER
Candidatul ideal Studii universitare de profil : medicina veterinara,chimie alimentaraExperienţă de cel puţin 5 ani într-o poziţie similară (DOMENIUL ALIMENTAR : CARNE)Cunoaşterea standardelor de calitate IFS versiunea 6; ;ISO22000; ISO 9001Abilităţi de conducere şi de comunicare. Descrierea jobului Intretinerea, respectarea şi verificarea sistemului de calitate al companiei.Participarea, implementarea şi monitorizarea auditurilor interne şi externe.Monitorizarea rapoartelor de calitate.Sprijinirea angajatilor în oferirea de instruire în domeniul calităţii.Respectarea responsabilităţilor si executarea sarcinilor trasate.Susţinerea măsurilor care asigură imbunătăţirea activităţii.Integrarea şi instruirea noilor membri ai echipei.Oferirea informaţiilor necesare membrilor echipei.Oprirea producţiei în cazul unor probleme remarcabile de calitate.Asigurarea calităţii produselor companiei în faţa clientilor.Administrarea contestaţiilor de calitate şi logistică ale clienţilor cât şi a măsuril
INTEGRA NEW
Candidatul ideal Look down!Descrierea jobului Sunt cateva departamente in care vrem sa chinuim (ma scuzati, invatam) lumea: HR (normal ca l-am pus primul, ca doar este anuntul meu), IT, Comercial, Warehouse & Transport.De ce ne-ai alege pe noi?Daca iti cauti un internship in care sa 'rubbing the mint' pe la birou, nu te deranja sa imi trimiti aplicatia. Tot ce vei face la noi va fi 'hands on'. Ai invatat destula teorie nefolositoare in scoala.In cadrul organizației noastre, dezvoltarea carierei este văzută ca un parteneriat cu angajatul și reprezintă o componentă cheie a strategiei noastre de atragere și retenție. (Hai ca am avut cuvintele la mine. Eu nu am vrut sa scriu neaparat asa ceva, dar ma cearta Gabriela ca nu spun si ceva oficial). Dar asa este, jur pe rosu.Habar nu stiu, de ce ai face-o. Nu suntem nici pe departe perfecti si nu este totul roz la noi. Dar suntem misto, sa stii. Si chiar ne place ceea ce facem si o facem bine.Ce vrem de la tine (si te platim pen
HAVI LOGISTICS
Candidatul ideal Cerinte:- studii superioare in domeniul constructiilor- experienta in domeniul vanzarilor - minim 3 ani- cunostinte PC- permis de conducere cat. B- abilitati de comunicare- experienta in domeniul managementului betonului - 2 ani- abilitatea de conducere a echipei localeDescrierea jobului Responsabilitati:- coordonarea activitatii de productie si a intregii activitati a statiei de betoane- administrare statie betoane- cercetare piata- contactare potentiali clienti- ofertare- vanzari- facilitarea relatiilor cu autoritatile locale- facilitarea relatiilor cu furnizoriiBENEFICII:- salariu atractiv- masina de serviciu- bonuri de masa- locul de munca presupune si posibilitatea de relocare
STRABAG
Candidatul ideal Vilma Tech cauta absolvent de colegiu/postliceala cu profil tehnic sau politehnica, ce doreste sa lucreze si sa se specializeze pe postul de programator CNC debitare laserDescrierea jobului • Organizeaza desfasurarea muncii operatorilor• Pregateste programele de lucru pentru masini si le transmite operatorilor
VILMA TECH
Candidatul ideal Studii medii, scoala profesionala sau calificare in specialitate; Experienta in activitatea de intretinere si reparatii echipamente industriale; Cunostinte de baza in domeniul electric Disponibilitate activitate in 3 schimburi; Capacitate de luare a deciziilor in timp scurt in rezolvarea defectiunilor urgente.Descrierea jobului Intretinerea si repararea echipamentelor de industrie de panificatie.Beneficii oferite:- contract pe perioada nedeterminata;- tichete de masa(20lei/zi);- salariu min net ~4000lei- bonusuri lunare;- decontare transport;- 21 - 25 zile CO, in functie de vechimea in munca.
VEL PITAR
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu de la 1900 până la 2100 LEI pe oră
Cerințe: Ultima diploma de studii de orice tip, carnet auto categoria B, sa mai fi lucrat cu scanner/PAD-uri.Condiții: Responsabilități: Picker de depozitInformatii suplimentare:Companie de retail - produse de papetarie, angajeaza picker depozit pentru depozitul situat in zona Rudeni, Chitila. Asiguram transportul de la Pacii si din Chitila. Program de luni pana vineri de la 8-17(o ora pauza de masa), asiguram transportul si oferim card tichete de masa + prime in tichete cadou bi-anual.Salarizare o data pe luna.
Ginza Invest SRL
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu de la 1900 până la 2100 LEI pe oră
Cerințe: Ultima diploma de studii de orice tip, carnet auto categoria B, sa mai fi lucrat cu scanner/PAD-uri.Condiții: Responsabilități: Picker de depozitInformatii suplimentare:Companie de retail - produse de papetarie, angajeaza picker depozit pentru depozitul situat in zona Rudeni, Chitila. Asiguram transportul de la Pacii si din Chitila. Program de luni pana vineri de la 8-17(o ora pauza de masa), asiguram transportul si oferim card tichete de masa + prime in tichete cadou bi-anual.Salarizare o data pe luna.
Ginza Invest SRL
Avem nevoie de un nou coleg sau colega pentru relatia cu clientii și vrem să ni te alături. Ce calificări ai nevoie pentru asta? Abilități foarte bune de comunicare. Orientare spre client. Abilități bune de gestionare a contactelor telefonice și ascultare activă. Capacitate de multitasking, prioritizarea și gestionarea eficientă a timpului. Cunoștințe medii de limba engleza, scris si vorbit. Cunoștințe bune de operare PC/Mac. Educație: liceu sau echivalent; diplomă de licență constituie un avantajCunoștințe tehnice auto/moto constituie un avantaj. Domiciliu in Bucuresti sau Ilfov. Ce ai de făcut? Furnizezi informații clienților telefonic si prin e-mail privind comenziile online. Notififici clientul prin sistemul de notificare al site-ului privind statusul comenzii. Supravegherea tuturor comenzilor online. Rezolvați problemele clienților prin telefon, e-mail și prin intermediul rețelelor sociale. Gestionați reclamațiile, retururile, furnizați soluții adecvate. Informați clienții despre
Bavauto
Candidatul ideal Spirit de echipa;Atitudine pozitivaPermis conducere – categoria B;Studii medii finalizate;Fara cazierDescrierea jobului Verificare / procesare receptii de marfa;Procesare activitati cu valoare adaugata (de tip): ambalari suplimentare marfa, etichetari, operatiuni pregatire produse pentru vanzare;Asezare marfa in depozit / activitati administrative privind ordinea si organizarea depozitului;Verificare / procesare comenzi de marfa;Efectuare transporturi catre sau de la parteneri locali (zona Bucuresti/Ilfov).
PHONETASTIC GSM
Candidatul ideal Cerințe:-Absolvent/a al/a unei forme de invatamant superioare;-Experienta in munca minim 3 ani, de preferat o activitate de birou;-Cunostinte bune de operare PC MSOffice, WORD, EXCEL, navigare internet;-Cunostinte limba engleza scris/vorbit;-Capacitate de organizare a timpului de lucru;-Abilitati bune de comunicare, seriozitate, initiativa; Descrierea jobului Responsabilități:-Preluarea si directionarea apelurilor telefonice;- Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate;- Urmarirea agendei GM si stabilirea impreuna cu acesta a programului zilnic al activitatilor care ii revin;- Notarea programarilor intalnirilor si urmarirea respectarii acestora. Reprogramarea in caz de nevoie.-Comunicarea catre cei implicati a schimbarilor;-Convocarea participantilor la sedintele/intalnirile din cadrul firmei;- Asigurarea permenentei legaturi intre GM si conducatorii compartimentelor firmei;- Centralizarea normelor interne, procedurilor, deciziilor firmei
TALENTS BOX
Candidatul ideal Experiență de cel puțin un 1 an în logistica; Studii medii, absolvent liceu sau scoala postliceala; Abilitati de operare Ms Office – Word, Excel, baze de date; Seriozitate, responsabilitate, atitudine pozitiva, spirit de echipa si abilitati foarte bune de comunicare.Descrierea jobului Planifica, organizeaza si controleaza activitatile specifice si fluxurile de marfa din nodul de transport; Asigura respectarea regulilor de buna practica de distributie in activitatea de transport, depozitare si manipulare; Asigura comunicarea cu echipa de Transport interna si Transportatorii subcontractati si monitorizeaza activitatea acestora; Supravegheaza activitatile de incarcare/descarcare in/din mijloacele de transport, inspecteaza modul de aranjare a marfii in incinta, asigurarea conditiilor termice specifice; Verifica daca fiecare transport se efectueaza numai in baza unor documente insotitoare valabile (borderou de livrare, factura fiscala, aviz de insotire marfa, proces verbal
DONA. LOGISTICA
Candidatul ideal Barista Starbucks Sector 6 BucurestiMisiunea Noastră este să inspirăm și să dezvoltăm oameni – în orice moment: o persoană, o cafea, un loc.Angajații noștri, pe care îi numim Parteneri, aduc la viață misiunea Starbucks.Devino și tu unul dintre ei. Alătură-te echipei Starbucks ca BaristaCe așteptări avem de la tine?Un zâmbet care îi încarcă pe ceilalți cu energie pozitivăAngajament față de Cafeneua taDorința de a învăța și de a te dezvolta continuuDorința de a lucra alături de noi pe o perioadă lungă de timpCunoașterea limbii româneDisponibilitate de a lucra în ture (de dimineață și de seară), în weekenduri și în zilele de sărbătoareCum arată jobul de Barista?Ca Barista, vei fi responsabil să oferi oaspeților noștri servicii rapide și personalizate, o calitate excelentă a produselor, și vei menține Cafeneaua în perfectă curățenie. Vei face parte dintr-o echipă care are 2 obiective în fiecare zi: să împartă o cafea perfecta cu prietenii și să zâmbească pentru a-i inspira
AMREST COFFEE
Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:§Să conduci și să controlezi activitatea administrativă și comercială a magazinului, asigurând buna funcționare a fluxului de activități;§Să asiguri dimensionarea corectă și transmiterea comenzilor de marfă, conform planningului de comandă/ livrare;§Să asiguri comunicarea și implementarea politicilor comerciale de către șefii de raion (planograme, reguli de implantare, merchandising, planuri promoționale, sezonalități etc) în vederea respectării obiectivelor transmise de la Sediu;§Să urmărești zilnic performanța magazinului și să analizezi lunar rezultatele reflectate în contul de exploatare, în scopul identificării problemelor și stabilirii planurilor de acțiune în vederea remedierii acestora.Profilul pe care îl căutăm:§Experiență de minim 3 ani în comerț§Abilități de conducere a echipei (suport, motivare, delegare, prioritizare)§Capacitatea de a face față situațiilor stresante și termenelor limită riguroaseCarrefour ține cu tine:§Ti
ARTIMA
Candidatul ideal Barista Starbucks Afi CotroceniDescrierea jobului Barista Starbucks Afi Cotroceni
AMREST COFFEE
Candidatul ideal Pentru postul de ospatar: candidatul ideal trebuie sa fie o persoana dinamica, comunicativa, sociabila, cu initiativa, bine organizata, atenta la detalii. Diploma calificare, experienta minim 1 an.Descrierea jobului Ospataracordarea atentiei cuvenite si asigurarea unor servicii ireprosabile clientilor;cunoasterea si prezentarea intr-o maniera eleganta a meniurilor servite in restaurant;preluarea comenzilor de food&beverage intr-o maniera eficienta si profesionista;servirea impecabila a clientilor cu produsele food&beverage comandate de catre clienti;comunicarea permanenta cu seful de restaurant si personalul din bucatarie;intocmirea notelor de plata, incasarea, utilizarea aparatelor digitale de incasare, predarea sumelor incasate catre seful de restaurant;cunoasterea minima a legislatiei in vigoare privind emiterea si intocmirea documentelor fiscale necesare clientului;cunostinte limba engleza.
BECA TOP CATERER
Candidatul ideal CERINTE: De preferat din zona Chitila, Bucurestii Noi, eventual Mogosoaia, Buftea sau imprejurimi. Varsta sau sexul nu conteaza. Experienta intr-o pozitie similara reprezinta un avantaj. Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu. Persoana serioasa, organizata, atenta la detalii. Abilitati de comunicare si relationare, atat cu colegii de serviciu cat si cu clientii. Capacitate de gestionare a timpului si a prioritatilor. Cunoasterea programului de contabilitate Saga reprezinta un avantaj, dar, daca este necesar, se ofera si training in cadrul firmei. Cunostinte bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet.Descrierea jobului Asistent manager pe perioada determinata de 2 ani, cu posibilitatea de prelungire pe perioada nedeterminata (in functie de abilitatile in vanzari putem continua colaborarea, considerand ca activitatea firmei se va dezvolta si ca vom avea nevoie de personal si pentru vanzari).RESPONSABILITATI: Operatiuni de contabilitate primara in SA
PRO DICOMPUTER
Candidatul ideal Cerinte:- Studii medii; liceu absolvit- Familiarizat cu aplicatii de procesare marfa pe baza de coduri de bare;- Experienta cel putin 6 luni pe un post similar - lucrator depozit/picker/receptioner marfa- Apt pentru efort fizic- Capacitate de a lucra cu termen limita;- Buna capacitate de comunicare;- Orientat catre munca in cadrul unei echipe;Descrierea jobului Descrierea jobului:- verifica, inainte de descarcare, daca marfa primita a fost incarcata si transportata corespunzator- receptie bunuri si verificare calitativa si cantitativa cu datele inscrise in documentele de insotire;- controleaza marfa din punct de vedere al cantitatilor, in amanunt- dirijeaza aranjarea marfii la locurile de depozitare- verifica integritatea ambalajelor si marfurilor- aranjarea marfii in depozit;- alegerea produselor de pe raft in functie de comanda;- pregatirea produselor pentru livrare.- pregatire si predare colete catre curieriLocatie depozit: Chitila-Buftea(punct de reper Eli Park 3)B
EXPLORADO
Candidatul ideal Candidatul ideal este o persoana comunicativa, sociabila, perseverenta, care manifesta initiativa si abilitati de negociere.Este necesara experienta in domeniul vanzarilor catre hypermaketuri.Avand in vedere ca portofoliul de distributie se adreseaza raioanelor de accesorii auto si bricolaj - eventuale cunostinte tehnice in domeniul mecanic reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Atributiile postului constau in:- negocierea conditiilor comerciale, listari de produse, stabilirea promotiilor- comunicare permanenta cu achizitorii hypermarket-urilor - supervizarea prezentei la raft, mentinerea legaturii cu sefii de raioane si cu echipa de mercantizare- intocmire si analiza situatii periodiceBeneficiile postului sunt:- Salariu motivant, bonusuri de performanta si prime de sarbatori- tichete de masa- masina full time- laptop, smartphone- abonament sanatate clinica privata
ASPAD COM
Candidatul ideal – experienta in domeniul utilajelor pentru constructii, in special pe partea electrica/ electronica/ automatizari;– dorinta de lucru in mediu stabil, pe termen lung;- cunoasterea limbii engleze reprezinta un avanataj;- permis categoria B.Descrierea jobului - diagnosticarea/ repararea si mentinerea echipamentelor in parametrii optimi de functionare;- realizarea lucrarilor de intretinere şi revizie a echipamentelor;- remedierea in cel mai scurt timp a defectiunilor aparute local (la sediu) si in teren;- verificarea bunei functionari a echipamentelor.Program de lucru: 168 ore/ luna, 5 zile /sapt.Pachet salarial atractiv si bonus lunar, in functie de realizari.Exista un program de formare si integrare complet oferit de angajator.Contractul de munca pe perioada nedeterminata.
STROYRENT
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 101 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.