Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

262 Locuri de Munca in Voluntari - Joburi in Voluntari

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

262 Locuri de Munca in Voluntari - Joburi in Voluntari

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Voluntari si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Essential profile requirements: Bachelor’s Degree – Economic Studies/ HR studies – would be a plus Minimum 2 years experience in a similar role MS Office (Word, Excel, Power Point) – advanced level Previous experience in BambooHR - would be a plus but not mandatory Good Labor legislation knowledge English language Detail-oriented Good communication skills, desire to work actively with peopleDescrierea jobului Join our team in Romania as an HR admin & payroll specialist, and support the HR department through the administration and payroll process.Your main responsibilities would be: Prepare employment contracts for new employees; Prepare addendums and exit documents; Support and advise employees in simple personnel, social and labor law questions; Organize both hard and soft documents and files; Prepare any document requested by employee; Involved in the relationship with Legal Authorities, Labor Medicine representatives and Health &Safety provider; Timesheets checking
SKYWIND LIVE
Candidatul ideal Daca stii despre tine ca:Ai cunostinte generale economice, bancare generale, vanzariAi avizarea IMA pentru vanzare produse de asigurare;Ai minim 1 an experienta in vanzare produse bancare - job de vanzari in front office;Cunosti limba engleza; Relationezi si comunici foarte bine cu oricine;Stii sa imbini lucrul in echipa cu atingerea obiectivelor individuale; Iti place sa interactionezi cu clienti apartinand segmentului Affluent si ai experienta anterioara intr-un rol similar.Vino in echipa ING Office Pipera Swan Park. Te asteapta:Experiente de invatare centrate pe competente precum comunicare si negociere;O organizatie orientata catre clienti si pasionata de idei indraznete;Colegi veseli si ambitiosi, gata oricand sa te ajute. Descrierea jobului Misiunea ta: Sa fii un ambasador al produselor si serviciilor ING Bank, dedicate clientilor persoane fizice si juridice.Ce vei face in acest rol?Promovezi produsele si serviciile bancare ale ING Bank destinate persoanelor fizi
C&A PREMIUM FINANCIAL SOLUTIONS
Candidatul ideal Cautam colegi entuziasti pentru noua noastra locatie, cu care sa punem bazele unei afaceri de succes in Romania.Ce asteptari avem: Leadership, bune abilitati de management si de coordonare a unei echipe; Bune abilitati de comunicare, relationare, planificare, organizare; Orientare catre rezultate si catre clienti; Abilitatea de automotivare si de motivare a echipei din subordine; Bune abilitati de operare PC, Microsoft Office; Capacitate mare de munca si de prioritizare a task-urilor; Fire corecta, responsabila, analitica, atitudine pro-activa; Experienta in vanzari de minim 2 ani, experienta pe un post similar - 1 an; Studii medii de specialitate - în domeniul medicinii veterinare, medicinei umane, farmaciei, chimiei, biologiei, reprezinta un avantajDescrierea jobului Coordoneaza si participa activ in toate activitatile magazinului; Planifica, aplica si monitorizeaza strategiile implementate pentru atingerea target-urilor; Monitorizeaza activitatea de vanzare si evolu
FRESSNAPF ROMANIA
Candidatul ideal Candidatul trebuie sa fie absolvent de kinetoterapie sau fiziokinetoterapie, sa detina ALP sau sa-lpoata obtine pe baza adeverintei de salariat, precum si cunostinte teoretice si practice necesare atingerii obiectivelor stabilite in fisa de tratamentDescrierea jobului Sa colaboreze cu medicul si asistenta BFT pentru obtinerea rezultatelor optime pentru pacient, sa aplice tehnicile de masaj recomandate, sa opereze in SIUI
TONUS PLUS
Candidatul ideal Cunoștințe de MS Office (Word, Excel) si Outlook; Capacitate de organizare, planificare si prioritizare a activităților; Atenție distributiva si capacitate de a rezolva sarcini diverse; Capacitate de a respecta termene limită; Plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi; Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate;Descrierea jobului Operațiuni specifice activității de secretariat; Preluarea și direcționarea apelurilor telefonice și a mesajelor; Primire vizitatori și anunțarea persoanelor de contact din societate; Organizarea si asigurarea necesarului pentru buna desfășurare a activității de protocol din cadrul societății; Asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, e-mail; Preluare, înregistrare, distribuire, îndosariere, scanare, arhivare; Intocmeste lunar comanda de produse consumabile, apa si cafea;Beneficii: Bonuri de masa​​ Prime de Paste si Craciun
EVEREST INTERNATIONAL HOLDING
Candidatul ideal SKILLS REQUIREDHigher education (Computer Science, Electronics, Automation).At least 3 years’ experience in a similar position. Advantage - experience in IT project management.Knowledge of IT-infrastructure services (AD, DNS, DHCP, DFS, Mail, Group Policies, IP-telephony and etc.)Basic knowledge of the principles of building networks, network technologies.Knowledge of client (XP, 7, 8, 10) and Windows server OS (2008 R2, 2012, 2012 R2, 2016), Linux;Experience in incident&problem management.Knowledge of Database Management SystemsBasics of ITIL: Incident management, Problem management, CMDB, Service Desk organization;Understanding IT-architecture;Experience in organization communications (contracting, technical requirements) with different suppliers of IT-services;As an Advantage:basics of project management;understanding the process approach and experience in business analysis;relational databases;orientation in business application (SAP, Microsoft Dynamics) - function
KARCHER ROMANIA
Candidatul ideal Experiență în vânzări de minim 2 ani; Abilități de comunicare și de vânzare; Stăpânirea limbii engleze la nivel, cel puțin, mediu; Studii superioare finalizate într-unul dintre domeniile tehnic, arhitectură sau design; Cunoştinţe în desenul tehnic, stăpânirea limbajului de specialitate și existența simţului estetic; Capacitate de organizare și planificare a proiectelor; Cunoștințe în utilizarea pachetului Microsoft; Capacitatea de întocmire a ofertelor de preț, proiectare 3D, măsurători și colaborare proactivă cu departamentele companiei; Permis de conducere și disponibilitate pentru deplasări în vederea măsurătorilor și verificării proiectului în derulare.Descrierea jobului ​Capacitatea de a învăța portofoliul de produse și de servicii Kuechentreff, pentru a putea fi prezentate clienților; Consilierea clienților în ceea ce privește alegerea produselor și în realizarea proiectului de design; Conceperea proiectului, conform spațiului de care dispune clientul și a prefer
FINESSA GERMAN MOBEL
Companie verificată
Aplica rapid
Descrierea jobului- asigura activitatea depozitului din cadrul punctului de lucru Bucuresti-Stefanestii de Jos (NU este obligatorie experienta, deoarece oferim posibilitatea noilor angajati sa invete totul de la zero);- asigura fluxul de intrari-iesiri marfa conform regulilor interne;- participa la inventarul scriptic sau faptic;- asigura mentinerea produselor aflate in gestiune intr-o ordine bine definita. Candidatul ideal- seriozitate, corectitudine, acuratete, implicare, perseverenta; organizare, disponibilitate de a munci;- spirit de echipa;- experienta intr-un depozit de distributie reprezinta un avantaj. Beneficii Oferite:- mediu de lucru placut;- colaborare cu o echipa profesionista;- posibilitate de dezvoltare profesionala.. Programul de lucru este L-V: 08.30-17.00 cu pauza de masa de jumatate de ora inclusa.Transportul angajatilor din zona Bucuresti la locul de munca este asigurat cu masinile societatii.Contractul de munca se semneaza pe perioada nedeterminata.
DINAMIC 92 Distribution SRL
Candidatul ideal Intra Interim isi mareste echipa! Ne descriem ca fiind mereu cu zambetul pe buze, iar principalele noastre activitati sunt recrutarea si plasarea de personal. Cautam pentru sediul din zona Voluntari, Ilfov un Business Developer care sa ne ajute sa crestem la fel de frumos ca pana acum, si de ce nu, sa exploram piata fortei de munca si la nivel international! ☺Candidatul/a ideal/a:• Cunoaste limba engleza la nivel avansat• Cunoaste una dintre limbile: italiana, germana, olandeza la nivel minim mediu• Are minim 2 ani experienta in vanzari B2B• Este curios/curioasa, implicat/a, orientat/a catre client si rezultate• Detine bune competente de comunicare, se adapteaza usor, este dinamic/a si detine simtul responsabilitatiiDescrierea jobului Principalele activitati:• Dezvoltare business pe plan local si international• Implementare si dezvoltare de strategii relevante pentru atragere clienti (mailing, contactare telefonica, door-to-door etc)• Verificarea companiilor tinand con
HR INTRA INTERIM
Candidatul ideal We are hiring new colleagues for our Diplomatic Services division which services over 50 government clients in over 100 countries.If you are a customer-oriented person, language talented, who speaks fluent Bulgarian and English or Bulgarian and Romanian, you might be our missing component.You should have:- Excellent communication skills- Language talent, fluent Bulgarian (verbal and written skills)- Knowledge of other languages such as Romanian or English- You can solve problems logically and critically- You are energized by interacting with and helping people- A positive person and know how to look on the bright side Descrierea jobului Your main responsibilities:- Interacting and handling customer requests over different channels such as over calls, e-mails, and chatsEnsure that all interactions follow the quality standards.- Liaising with other departments from the company to ensure that the tasks received are solved according to our company's standardsWe offer:-
TELERION
Candidatul ideal CĂUTĂMOnestitate, responsabilitate, proactivitate și orientare spre rezultate;Atenție la detalii, rigurozitate, o bună capacitate de organizare și spirit de echipă;Abilitatea de a prioritiza activitățile și de a performa într-un mediu caracterizat printr-un înalt nivel de profesionalism;Promptitudinea și acuratețea sunt deopotrivă calități necesare.CERINŢEStudii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic;Experință în administrarea creditelor pentru companii;Cunoștinte limba engleză;Bun utilizator al MS Office (Word, Excel).Descrierea jobului CE VEI FACE, PE SCURT Redacta contracte de credit, de facilitate, de garanție și acte adiționale; Monitoriza creditele, angajamentele și garanțiile; Procesa utilizări/ rambursări ulterior verificării documentelor și conform aprobării; Înregistra, în sistemul informatic al Băncii, termenii facilității de credit.CE PRIMEȘTI Asigurare medicala cu posibilitatea de a alege dintr-o gamă de furnizori; Tichete de masa; Acces la
Alpha Bank
Descrierea jobului Cautam colegi(e) pentru compania de deserturi elegante Cupcake Philosophy. Pachet atractiv cu salariu si beneficii.www.cupcakephilosophy.rowww.instagram.com/cupcakephilosophywww.instagram.com/ioana_romanescu
CHIC & SWEET
Candidatul ideal What we’re looking for: Customer Focus & Customer Relationship; Data Collection and Processing; Business Analysis & Proactivity; Problem solving & Decision making; Teamwork and collaboration; Higher education; Attention to details; English and German - min B2; Excel – Basic proficiency;Descrierea jobului This role is based in the Michelin Shared Services Center in Bucharest, Michelin Corporate & Business Services, where more than 700 colleagues deliver excellence in Purchasing, Finance, Logistics, Sales Administration and Personnel.The Back Office Support Specialist will: Provide operational support to our partners and customers through different channels of communication – assistance for system requests, processes improvements and claims resolution Correct and timely setting of manual prices and commercial requests based on contracts received Performing internal control processes applicable to prices and commercial requests based on contracts Guarantee the billing pro
MICHELIN ROMANIA
Candidatul ideal Esti pasionat de domeniul technic/IT ?Ai cunostinte solide in utilizarea pachetului Microsoft (Excel, Word, Access) si bazelor de date de tip SQL?Daca da, atunci ne dorim sa faci parte dintr-o echipa dinamica si proactiva.Descrierea jobului Ce presupune acest post? Preluarea sesizarilor referitoare la disfunctionalitatile aplicatiilor interne si inregistrarea acestora in softul de management al proiectelor si help desk. Urmarirea fluxului operational in livrarea corespondentei. Urmarirea stadiului implementarii si testarea proiectelor IT. Raportarea catre superior a tuturor neconformitatilor, intarzierilor si change request-urilor legate de implementarea proiectelor IT.Daca simti ca aici este locul tau, hai sa-ti spunem ce oferim noi: Salariu fix; Tichete de masa; Decontare transport public; Abonament Bookster; Mediu de lucru placut.
PINK POST OFFICE
Candidatul ideal -Experienta in activitati de intermediere marfuri-Experienta intr-o companie de transport-Cunoscator de limba Engleza ,limba Germana constituie avantaj-Experienta pe platformele de marfuri online Timocom, Teleroute, B2PWeb,Amazon RelayDescrierea jobului Firma transport marfa, angajam manager pentru activitati de intermediere curse internationale.Absolut necesar - cunoasterea unei limbi straine la perfectie scris-vorbit ( Franceza, Germana sau Engleza) si experienta de minim patru ani in lucrul pe platformele de marfuri online cum ar fi Timocom, Teleroute, B2PWeb,Amazon Relay .Va rugam sa nu deranjati daca nu indepliniti conditiile de mai sus ! Avem nevoie de o persoana foarte responsabila pentru acest post!Cerinte :EXPERIENTA IN DOMENIUL TRANSPORTURILOR !!- Atitudine orientata spre rezolvarea problemelor;- Aptitudini de comunicare, planificare si negociere;-Organizarea trasporturilor rutiere, trafic international, respectand cerintele impuse-Persoana serioasa, responsa
SPRINT TRANS ALERT 2007
Candidatul ideal Cerinte:- capacitate de organizare si planificare a sarcinilor si prioritatilor- inclinatii certe pentru activitatea comerciala- fire energica, comunicativa, cu capacitate de relationare- studii: medii- cunostinte minime operare PC (Word, Excel) si viteza de lucru- cunostintele de limba engleza, nivel mediu constituie un avantaj- rezistenta la stresDescrierea jobului - pregatire si trimitere oferte catre clienti;- preluare, centralizare si trimitere comenzi;- urmarire livrari/receptii;- urmarire stoc marfa;- asigura fluxul informational atat intre companie si clienti, cat si intre departamentele interne;- urmarire incasari de la clienti;- monitorizare si evaluare permanenta a concurentei;- intocmire de rapoarte periodice;- arhivare si evidenta documente;
ALGIDA CENTER
Candidatul ideal Cunoasterea excelenta a limbii romane, atat in scris cat si verbal; Orientare către obtinerea rezultatelor şi rezolvarea problemelor, capacitate de efectuare a activitatii de rutina; Abilitaţi excelente de comunicare şi negociere; Abilitati bune de operare PC (Microsoft Office); Atentie la detalii, gandire logica, responsabilitate pentru activitatea desfasurata; Spirit de echipa, atitudine pozitiva; Disponibilitate pentru a lucra în ture si sambata;Descrierea jobului Sa contacteze clientii restantieri prin telefon sau alte mijloae de comunicare permise catre companie, pentru a recupera sumele datorate in conformitate cu procedurile interne; Sa negocieza termenele de plata pentru sumele restante ale clientilor contactati si sa inregistreze promisiunile de plata obtinute Sa colaboreze cu departamentul Operatiuni/Financiar in vederea alocarii sumelor achitate de catre clienti Sa emita si sa transmita e-mailuri, faxuri, mesaje text (SMS) si/sau scrisori la solicitarea clie
CREDEX IFN
Candidatul ideal - Foarte buna organizare a activitatii;- Dexteritate manuala;- Rezistenta fizica;- Permis categoria BDescrierea jobului Responsabilitati:- Sortarea corespondentei/coletelor;- Livrarea zilnica de corespondenta/colete pe zona alocata;- Respectarea termenilor de livrare.
PINK POST OFFICE
Candidatul ideal - Abilități foarte bune de comunicare și relaționare: vorbit și scris (telefon, web, chat și e-mail);- Atitudine pozitivă, proactivă - orientare către client;- Abilități foarte bune de organizare și prioritizare a sarcinilor zilnice;- Cunoștințe de utilizare PC (pachetul Microsoft Office în special Excel, e-mail, interfețe online) - nivel mediu;- Experiență pe o poziție similară de minim 1 an;- Absolvent(ă) a unei forme de învățământ medii;- Limba engleză- nivel conversaționalDescrierea jobului -Preluarea, gestionarea, redirectionarea tuturor apelurilor telefonice venite prin intermediul numarului de call-center;-Preluarea, gestionarea, redirectionarea tuturor mesajelor si solicitarilor venite prin intermediul site-urilor Autoklass;-Efectuarea programarilor sau reprogramarilor clientilor pentru reparatia autovehiculelor in service, la test- drive, etc;-Raspunde prompt tuturor solicitarilor oricarui client, avand o atitudine politicoasa, pozitiva, amabila;-Preia feed-ba
AUTOKLASS CENTER
Candidatul ideal Cautam 2 colegi pentru postul de Veterinar Regional pentru regiunile de sud si vest, pentru noile noastre locatii, cu care sa punem bazele unei afaceri de succes in Romania.Medic veterinar cu drept de liberă practică,Vorbitor de limba engleză.Experiență în management, reprezinta un avantaj.Permis de conducere, categoria B.Descrierea jobului Efectuează/comandă recepția calitativă și cantitativă a medicamentelor de uz veterinar și a altor produse de uz veterinar, la primirea la punctul veterinar farmaceutic;Se asigură că evidențele privind intrările și ieșirile de medicamente de uz veterinar sunt ținute la zi, astfel încât să se poată realiza trasabilitatea produselor livrate;Informează furnizorul produsului medicinal veterinar revendicat despre reacțiile adverse care apar la animale în urma administrării produsului medicinal veterinar respectiv;Cunoaște legislația sanitar-veterinară în vigoare, în special cea privind medicamentele de uz veterinar, și este informat în pe
FRESSNAPF ROMANIA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 262 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.