Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

454 Locuri de Munca Administratie Publica - Joburi Administratie Publica

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

454 Locuri de Munca Administratie Publica - Joburi Administratie Publica

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administratie Publica si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administratie Publica si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Proiect Fonduri Europene


Candidatul ideal Experienta in scrierea/implementarea programelor/proiectelor cu finantareeuropeana nerambursabila Absolvent de studii superioare Cunostinte avansate de utilizare a MS Office - Excel, Word, Outlook Abilitatea de a lucra simultan pe mai multe proiecte si activitati Abilitati de comunicare, prezentare si relationare Persoana organizata, atitudine proactiva, spirit de initiativa Buna gestionare a termenelor limita Abilitatea de a lua decizii si de a-asi asuma responsabilitatea Excelente abilitati de analiza, sinteza si furnizare de solutii Capacitatea de a lucra in echipa, dar si individual Focusat pe client si pe obiectivele acestuia, persoana adaptabila si flexibila Capacitate de scriere cu acuratete, rezolvare de probleme, loialitate, implicare Atitudine proactiva si orientare catre client si rezultate Constituie un avantaj cunostintele de contabilitate pentru realizarea prognozelor financiare Constituie un avantaj experienta in implementarea proiectelor din domeniul pr
REI FINANCE ADVISORS SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 12000 RON/Luna

Consultant Fonduri Europene


Candidatul ideal  Experiență profesională (minim 1 an) în domeniul consultanței, în elaborarea și implementarea proiectelor de finanțare cu fonduri europene/naționale, respectiv experiență specifică pe programe precum: POR/ POC / POIM / PNRR / PNDR Cunoașterea instrucțiunilor specifice aplicabile proiectelor europene Cunoștințe de operare a platformelor on-line precum MySMIS / AFIR Capacitate foarte bună de comunicare/relaționare/organizare Atenție la detalii! Realizarea/implementarea proiectelor pentru obținerea finanțărilor nerambursabile necesită multă atenție, experiență, devotament și responsabilitate. Să fie dispus(ă)să învețe, să participle periodic la cursuri de perfecționare . Să aibă capacitatea de a lucra în echipă, dar și individual. Să posede cunoștințe medii de IT: Word, Excel, Outlook, webDescrierea jobului  Analiza și interpretarea corectă a programelor de finanțare lansate Verificarea/analiza detaliată pentru stabilirea eligibilității solicitanților Comunica
SKILLD BY EJOBS

Media netă estimată pe baza celor 20 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consultatn Fonduri Europene


Candidatul ideal Experienta anterioara demonstrata in domeniul accesarii fondurilor europene, inclusiv cunostinte solide despre procedurile si regulamentele UE, Scrierea si implementarea proiectelor de tip PNRR/POR, Consilierea clientilor in procesul de implementare si raportare a proiectelor finantate de UE, Monitorizarea schimbarilor legislative si actualizarea cunostintelor relevante in domeniul fondurilor europene, Diploma de licenta intr-un domeniu relevant (economie, administratie publica, stiinte sociale etc.).Descrierea jobului Descriere job: Analiza eligibilitatile clientilor pe diverse programe de finantare, Elaborarea si gestionarea dosarelor de finantare, inclusiv pregatirea documentatiei necesare si respectarea termenelor limita, Redactarea cererilor de finantare/ a planurilor de afaceri, Sprijin in depunerea proiectelor, Elaborarea si depunerilor cererilor de transfer de rambursare/plata, Urmarirea si atingerea indicatorilor anumitor proiecte, Abilitati excelente de comun
SAIR SOLUTIONS S.​R.​L.​

Consultant Fonduri Europene Departamentul Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare finalizate Competente si cunostinte in domeniul accesarii fondurilor nerambursabile Cunostinte de operare PC Abilitati de comunicare si negociere Cunoasterea legislatiei si a instructiunilor specifice aplicabile pentru accesarea proiectelor din fonduri nerambursabile Capacitatea de a respecta termene limita si de a lucra sub presiune Atentie la detalii, bun organizator, capacitate de analiza si sinteza, proactivitate Constituie avantaj absolvirea unor cursuri precum: Manager de proiect, Expert accesare fonduri nerambursabile Constituie avantaj absolvirea unei facultati cu profil economicDescrierea jobului Prezentarea, promovarea si vanzarea serviciilor de consultanta pentru accesarea fondurilor nerambursabile Identificarea oportunitatilor de finantare Identificarea potentialilor clienti in vederea finantarii (prospectare) Organizarea si participarea la intalniri cu clientii/prospectii, fizic sau virtual Prezentarea conditiilor ce trebuie indeplinite d
REI FINANCE ADVISORS SRL

Consultant Fonduri - Europene Si Guvernamentale


Candidatul ideal Candidatul ideal este persoana atenta la detalii, ce poseda abilitati foarte bune de organizare şi planificare. De asemenea persoana trebuie sa aiba disponibilitate de a lucra in echipa sau individual si de a lucra organizat.Abilitatile de comunicare trebuie sa fie excelente - atat scris cat si verbal - intrucat se va tine legatura cu fiecare client in parte.Beneficii: Salariu motivant, cu posibilitatea de crestere in functie de performante; Plan de stimulare corespunzător performanțelor personale și ale organizației; Perfecționarea și specializarea la job prin derularea de proiecte complexe. Biroul este amplasat in zona centrala - Piata UniriiDescrierea jobului Responsabilitati: o buna cunoastere a programelor de finantare - atat europene cat si guvernalemtale; stabilirea eligibilitatii clientului si incadrarea acestuia pe programul ce i se potriveste; mentinerea legaturii cu clientul; elaborare cerere de finanţare, anexe, plan de afaceri, memoriu justificativ, studii
MBV TAX EXPERT CONSULTING S.​R.​L.​

Consultant Fonduri Europene Nerambursabile


Candidatul ideal Să aibă experiență (minimum 2 ani) în consultanta sau elaborarea/realizarea și implementarea proiectelor europene/naționale în programele de finanțare precum PNDR, POR, POC, PNRR, POIM, Programe naționale.Să fie foarte responsabil(ă)!Să aibă capacitate foarte bună de comunicare/relaționare/organizareSă fie foarte atent(ă) la detalii! Realizarea/implementarea proiectelor pentru obținerea finanțărilor nerambursabile necesită multă atenție, experiență și responsabilitate.Să vorbească și să scrie corect în limba română!Să fie dispus(ă) să învețe, să participle periodic la cursuri de perfecționare .Sa cunoască procedurile de achizitii publice si folosirea platformelor dedicate scrierii si implementarii proiectelor.Să fie un bun profesionist care iubește munca pe care o desfășoară.Să aibă capacitatea de a lucra în echipă, dar și individual.Să posede cunoștințe medii de IT: Word, Excel, Outlook, webDescrierea jobului Analizează și interpretează corect programele de finanțare
SOFCONS ENGINEERING SRL

Consultant Fonduri Europene


Candidatul ideal Cunosținte excelente în realizarea proiectiilor financiare și de preluare a informațiilor din bilanț.Experiență în implementarea proiectelor: ADR, POR, Start up Nation.Job-ul presupune activități de consultanță cu privire la programele de finanțare nerambursabile, realizarea și completarea documentațiilor specifice obținerii finanțărilor nerambursabile, consultanță în implementarea și managementul proiectelor, cunoștințe privind legislația în vigoare aplicată în cadrul programelor cu finanțare UE.Descrierea jobului Atributii:1. Documentarea in vederea realizarii proiectului:- identifica conditiile de aplicare conform legislatiei in vigoare si normelor de aplicare specifice tipului de proiect;- analizeaza contextul de derulare a proiectului in acord cu dorintele clintului si previziunile de dezvoltare ale acestuia, prin raportare la legislatia in vigoare;- analizeaza conditiile financiare tinand cont de posibilitatile financiare ale clientului si respectand normele de a
INBOND TECH S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 20 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consultant Expert Fonduri Europene


Candidatul ideal Experiență de cel putin 1 an în dezvoltarea de proiecte cu fonduri europene sau alte programe de finanțare nerambursabile (POSCCE, POSDRU, POR, POCU, POC, scheme deajutor de stat, Fonduri Norvegiene, Orizont 2020, scheme de minimis naționale sau alte programe); Experiență în realizare de previziuni financiare; Experiență în analiza fluxului de numerar; Experiență în dezvoltarea bugetelor complexe; Experiență în elaborarea bugetelor de investiții prevăzute de legislația națională (HG nr. 28/2008 sau HG nr. 907/2016); Experiență în elaborarea de studii de fezabilitate, planuri de afaceri, planuri de marketing, planuri de comunicare; Are capacitatea sa lucreze autonom si sa ia decizii pe cont propriu; Bune abilitati de comunicare orala si scrisa Poate lucra in echipa respectand dinamica si ritmul grupului.Descrierea jobului RESPONSABILITATI: Va lua contact cu multe industrii și cu o gamă foarte largă de tipuri de clienți; Intocmeste si monitorizeaza bugetele de proiect; G
MARAND TECH S.​R.​L.​

Colaborator Fonduri Europene


Candidatul ideal Candidatul ideal este acea persoana motivata sa invete de la profesionisti o meserie foarte bine platita si cautata in acest moment.Descrierea jobului Societate cu experienta in consultanta accesare fonduri europene recruteaza 5 persoane dornice de venituri suplimentare extrem de atractive, tipul jobului este remote, plata se va efectua pe proiect. Detinem un portofoliu mare de clientie, asiguram training de specialitate.Concret, persoana recrutata va depune proiecte europene cu finantare nerambursabila asistat pe tot parcursul proiectului de o persoana cu experienta din echipa noastra.
IBI MARKETING SOLUTION S.​R.​L.​

Consultant Vanzari /​ Scriere - Proiecte Fonduri Europene


Candidatul ideal Recrutam consultanti fonduri europene în cadrul departamentului de vanzari, în cadrul departamentelor de scriere/implementare proiecte și în cadrul departamentului de management, ca urmare a extinderii companiei. Suntem o echipă tânără, dinamică și în continuă dezvoltare.Experienţă în consultanță pe fonduri nerambursabile cu proiecte scrise in cadrul unor programe cu fonduri nerambursabile este un avantaj, dar nu e obligatorie.Consultantul în accesarea finantarilor nerambursabile oferă servicii integrate de consultanta pentru contractarea, scrierea și implementarea proiectelor finanțate din instrumente structurale, fonduri guvernamentale și alte surse.Descrierea jobului ResponsabilitățiContactarea clientilor și contractarea serviciilor de consultanta (pentru departamentul de vanzari)Scrierea și implementarea proiectelor (planurilor de afaceri) clienților (pentru departamentele de scriere/implementare proiecte)Menținerea legăturii cu clienții și informarea acestora cu p
CONSEIL EN ENTREPRISE SRL

Consultant Expert Fonduri Europene


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane dinamice și dedicată pentru a se alătura echipei noastre.Candidatul ideal ar trebui să aibă experiență în scrierea/implementarea programelor/proiectelor cu finanțare europeană nerambursabilă, abilități de comunicare și negociere precum si capacitatea de a lucra în echipă și de a gestiona multiple proiecte simultan. Având în vedere că activitatea noastră este bazată pe munca cu oamenii ne dorim ca viitorul/viitoarea coleg/ă să fie focusat/ă pe client și pe obiectivele acestuia.De asemenea ne-ar plăcea să ni se alăture în echipă o persoană creativă cu dorința de a învăța și a evolua personal. Nu în ultimul rând ne dorim un coleg/ă care să fie responsabil și să își asume deciziile luate, în cadrul companiei noastre încurajam greșeala și știm că doar greșind putem evolua, din acest motiv candidatul ideal ar trebui să fie asumat ți să poată lua singur decizii în momentele critice.Descrierea jobului RESPONSABILITATI Gestionarea si realizeaza
WEBIDIA FIT INVEST S.​R.​L.​

It Administrator


Candidatul ideal Frigoglass Romania angajeaza IT Administrator in cadrul departamentului IT.Experienta / Abilitati / AptitudiniMinimum 3 ani experienta de lucru intr-o pozitie similara intr-o companie multinationala de productie;Cunoasterea sistemului de bare code (imprimante si scanere mobile);Cunoasterea sistemului Linux - reprezinta un avantaj;Studii superioare tehnice;Limba engleza nivel avansat;Certificari Microsoft, VMware - prezinta un avantaj;Minim 2 ani experienta in Instalarea si configurarea sistemelor de operare intr-o platforma de virtualizare, de preferat VMware;Minim 2 ani in administrarea sistemelor de tip Server;Cunostinte de configurare a retelelor (Switches and access points).Descrierea jobului Rolul principal al postuluiAdministreaza si mentine stabilitatea de operare, eficienta si siguranta sistemelor IT si infrastructurii în cadrul fabricii/biroului de vanzari, tintind la furnizarea unui serviciu IT adecvat si la timp.Responsabilitatile postuluiAchizitioneaza, ins
FRIGOGLASS ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 54 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Consultant Vanzari/​ Scriere - Proiecte Fonduri Europene


Candidatul ideal Recrutam consultanti fonduri europene in cadrul departamentului de vanzari, in cadrul departamentelor de scriere/implementare proiecte si in cadrul departamentului de management, ca urmare a extinderii companiei.Experienţă în consultanță pe fonduri nerambursabile cu proiecte scrise in cadrul unor programe cu fonduri nerambursabile este un avantaj, dar nu e obligatorie.Consultantul in accesarea finantarilor nerambursabile ofera servicii integrate de consultanta pentru contractarea, scrierea si implementarea proiectelor finantate din instrumente structurale, fonduri guvernamentale si alte surse.Cerinte:- Studii superioare finalizate sau în curs- Competente si cunostinte in domeniul accesarii fondurilor nerambursabile- Cunostinte de operare PC, in special: Excel, Word si PowerPoint- Capacitate foarte buna de comunicare, relationare cu clientii si negociere- Cunoasterea legislatiei în materie si a instructiunilor specifice aplicabile proiectelor europene- Capacitatea de a
CONSULTING EUROPEAN BUSINESS

Database Administrator


Candidatul ideal We're actively seeking a skilled Database Administrator to play a pivotal role in maintaining, fine-tuning, and safeguarding our database systems, ensuring seamless functionality and data integrity.Requirements:Experience with SQL, MySQL, Oracle DBA.Proven experience of 5 years as a Database Administrator.Bachelor’s degree in computer science, Information Technology, or a related field.Strong understanding of database design principles.Strong analytical and problem-solving skills.Ability to diagnose and resolve complex technical issues efficiently.Very good communication skills in English (oral and written); Descrierea jobului What you’ll be doing:Manage and maintain database operations, ensuring high availability, and reliable performance of databases.Conduct regular database maintenance tasks, including backups, performance tuning, and troubleshooting to ensure optimal operation and security.Oversee the integrity and security of databases, implementing robust mea
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 201 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Director Administrativ


Candidatul ideal Absolvent studii superioare de specialitate (inginerie, constructii, instalatii);Constituie un avantaj experienta in mentenanta si intretinere echipamente industriale, linii de productie, platforme industriale;Bune abilități de comunicare si spirit de echipa, autocontrol, capacitate de sinteza si luarea deciziilor, adaptabilitate, atitudine pozitiva, viteza de reactie;Orientarea catre rezolvarea problemelor;Abilitati de coordonare, planificare si organizare atat a propriei activitati cat si a departamentului;Cunoașterea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), internet;Limba engleza nivel conversational;Permis cat B;Descrierea jobului Coordonarea activitatilor administriative si asigurarea suportului pentru serviciile operationale din departamentul administrativ si tehnic, de la sediile din Rm. Valcea si Bucuresti;Coordonarea si administrare parcului auto;Dezvoltarea, gestionarea si intretinerea spatiilor de productie si a constructiilor anexe ale compan
TOPANEL PRODUCTION PANELS SA

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Secretar Administrativ


Candidatul ideal - abilitati in gestionarea de activităţi multiple, sociabilitate crescută,- siguranţă în gestionarea relaţiilor interumane,- dinamism şi putere de adaptare la contexte sociale diverse.- limba germana – avansat- abilitati solide de operare pe calculator (Microsoft Office)Descrierea jobului - Facturare- Rezolvarea problemelor administrative simple aparute in activitatea de zi cu zi a firmei- Prelucrarea deconturilor de la soferi- Diverse atributii administrative- Mentinerea unei comunicari armonioase cu clientii- Alte sarcini in legatura cu postul, trasate de catre administrator
CRAISS LOGISTIK SRL

Media netă estimată pe baza celor 938 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Uniform Administrator


Candidatul ideal English (written and spoken) PC literate Exceptional presentation skills Communication and self-control skills Attention skills Experience working in retail, warehousing is a plusDescrierea jobului Ensures the physical management of the stock of goods Operates stock movements in the dedicated software and files Keeps documents related to stocks Periodically counts the stock of goods Reports to the hierarchical superior any discrepancy between the physical and the written stock Provides stock information Respects the stock management legislation Performs the physical reception of the goods at the entrance to the company's warehouse Reports to the hierarchical superior the differences between the physical and the written goods at the reception of the goods at the warehouse Records, processes, and stores information regarding the situation of stocks Efficiently usees storage space for goods, constantly organizes stock and workspaces Performs dry cleaning pick-up/drop-
ARRISE LIVE S.​R.​L.​

Administrator Web


Candidatul ideal Studii superioare finalizate.Reprezinta avantaj cunostinte in C#, DotNetNuke,HTML, HTML5, CSS, SEO, JavaScript/ jquery, DotNet, Php, SQL si SQL Reporting Services;Limba engleza – nivel avansat;Bune abilitati de comunicare, analiza, sinteza, prezentare si atentie distributiva;Gandire logica, acuratete, flexibilitate, initiativa, atentie la detalii;Orientat spre rezultate, cu capacitate de a gestiona mai multe prioritatiExperienta de lucru intr-un mediu orientat pe colaborare si spirit de echipa;Capacitate de organizare si prioritizare a sarcinilorDisponibilitatea pentru participarea in proiecte.Descrierea jobului ResponsabilitatiCrearea, administrarea si optimizarea continutului site-urilor Bancii, pe baza solicitarilor primite din partea unitatilor operationale si a tehnologiilor existente in domeniul web, mentinand un nivel ridicat de securitate la nivelul paginilor site-urilor, respectand normele existente la nivelul Grupului;Asigurarea unui aspect consistent in acee
ALPHA BANK ROMANIA SA

Coordonator Administrativ


Candidatul ideal Viitorul nostru coleg ( doamna/domn) trebuie sa fie:- organizat- empatic- obiectiv- perseverent- comunicativ- sa aiba bune cunostinte de calculator- sa aiba bune cunostinte a pachetului Office- sa fie un bun coordonator Descrierea jobului - punerea in aplicare a principiilor concernului- optimizarea derularii proceselor organizatorice din filiala- managementul si punerea in aplicare a regulilor interne- persoana de legatura intre vanzatori, lucratori in depozit si conducere- scolarizarea si formarea colegilor de pe departamentul Kassa si INFO- controlul si coordonarea tutuor sarcinilor care trebuiesc indeplinite- persoana de legatura cu departamentul de RU- taskuri administrative, organizatorice si de personal
MOEMAX.​RO.​ SRL

Administrator Sistem


Candidatul ideal Ne mărim echipa! Căutăm să aducem oameni de valoare în echipa noastră, oameni pricepuți, pasionați, dornici de muncă. Dacă experiența ta este în concordanță cu cele de mai jos, lasă-ne să te cunoaștem.- Experiență în monitorizare și suport pe platforme Microsoft (Client si Server);- Experiență în utilizarea uneltelor de monitorizare gen Zabbix, SCOM, SCCM, etc.;- Absolvent de facultate tehnică (Cibernetica/Politehnica/Informatica);- Cunostințe minime de: Networking (routing, switching), Sisteme de operare si aplicatii Microsoft;- Este considerat un avantaj deținerea unei certificări de tip CCNA sau MCP;- Cunoștințe limba engleză (mediu);- Deschis și orientat spre rezultate;- Dinamic, energic și foarte pozitiv;- Comunicare și relaționare la nivel superior;- Grad ridicat de voluntariat și de proactivitate;- Puternică capacitatea de adaptare.Descrierea jobului Descrierea jobuluiAdministrarea serverelor pe platforme Windows și Linux în soluțiile de virtualizare Hyper-V si
STAR STORAGE S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 454 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.