Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

142 Locuri de Munca in Buftea - Joburi in Buftea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

142 Locuri de Munca in Buftea - Joburi in Buftea

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Buftea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Buftea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Tehnician Interventii Sisteme De Ghidare Trimble


Candidatul ideal Tehnicianul va avea activitate de teren pentru instalarea sistemelor de ghidaj Trimble pe utilaje de constructii.Deplasarile vor avea loc de Luni pana Vineri, cu sau fara cazare in functie de situatie. Studii medii tehnice (electromecanica/ mecanica agricola/ mecanica auto, mecanica industriala) Experienta de minim 1 an– activitate de teren in domeniul utilajelor de constructii, sistemelor de ghidare; Experienta in urmatoarele activitati: service, mecanizare, lucrul cu documentatia tehnica; Permis de conducere categoria B; Cunostinte de mecanica, electricitate, electronica, hidraulica – nivel mediu; Cunostinte operare PC (Word, Excel; sisteme de gestiune informatica a datelor); Cunostinte de limba engleza ; cunostinte minime de limba engleza tehnica; Cunoasterea produselor Trimble, reprezinta un avantaj; Capacitatea de a citi si interpreta o schema sau un plan tehnic; Abilitati de comunicare si relationare; Spirit comercial si de echipa; Capacitate organizatorica.PROFI
BERGERAT MONNOYEUR SRL

Revizor Contabil


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui Revizor Contabil care sa se alature echipei noastre.Daca sunteti o persoana organizata si orientata spre analiza, aveti experienta in domeniul contabilitatii de gestiune, ne-am dori sa va cunoastem!📝 Profilul candidatului:- Studii medii (superioare reprezinta un avantaj).- Experienta in domeniul contabilitatii de gestiune de minimum 2 ani.- Experienta intr-un soft de gestiune (Expressoft, IIKO - reprezinta un avantaj).- Cunostinte operare PC - MS Office - nivel avansat.- Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile.- Persoana cooperanta si cu spirit de echipaDescrierea jobului 🔍 Responsabilitati:- Administreaza softul de gestiune specific IIKO (inventare, retete, costuri, preturi, stocuri).- Analizeaza si explica variatiile si pregateste raportari lunare a rezultatului operational: consum, diferente de preturi de achizitie, etc.- Participa la inventarierea stocurilor de materii prime si introduce fisele de inventar in sistem.-
IBERIC MASTER SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Operator Linie Productie


Candidatul ideal • Absolvent de minim 8 clase;• Disponibilitatea de a lucra in doua schimburi;• Operativitate in desfasurarea activitatii;• Capacitatea de a lucra in echipa;• Spirit colegial si corectitudine in raporturile de munca.Descrierea jobului • Sa aplice capace la tuburile de spuma poliuretanica;• Sa formeze cutii si sa introduca tuburile de spuma poliuretanica in cutii;• Sa aseze cutiile cu tuburi pe palet - pentru barbati;• Sa verifice ambalajele si materialele auxiliare inainte de introducerea lor pe fluxul de fabricatie;• Sa verifice tuburile ambalate inainte de sigilarea cutiilor de carton;• Sa comunice sefului de schimb orice problema identificata care se refera la procesul de productie;• Sa asigure ordinea si curatenia la locul de munca pe toata durata timpului de lucru;Beneficii:• Salariul motivant;• Decontarea transportului;• Asigurare in caz de accident 24h/24 , 7 zile/7;• Abonament la o clinica medicala privata;• Prima anuala in functie de performante;• Tichete de ma
BOSTIK ROMANIA S.​R.​L.​

Merchandiser /​ Agent Vanzari


Candidatul ideal Studii medii finalizate;Cunostinte operare PC (Word, Excel);Orientarea spre consumator;Capacitate de comunicare si relationareAbilitati de vanzare si negociere;Spirit de initiativa;Atentie la detalii, creativitate, seriozitate.Persoana responsabilaPermis conducere categoria B (Postul presupune deplasari interne)Experienta in domeniu constituie un avantajLimba engleza constituie un avantajDescrierea jobului Merchandising:- Sa asigure stocul optim de marfa pentru clienti si dezvolta relatiile cu acestia- Sa verifice aranjarea produselor in raft in scopul unei bune prezentari a marfii, iar daca intampina greutati sa informeze seful de raion si apoi seful direct;- Sa verifice termenele de valabilitate ale produselor si sa le expuna in functie de termene- Sa controleze zilnic existenta etichetelor de pret la raft pentru fiecare produs in parte, pentru a asigura o permanenta concordanta intre pretul produsului expus spre vanzare si eticheta magazinului;- Sa informeze seful d
BRANDBOX SRL

Contabil - Voluntari


Candidatul ideal Pregătirea necesară postului:Studii superioare financiare/economiceExperiență de minim 5 ani intr-o functie similaraO buna cunoastere a legislatieiAbilitați de operare a pachetului MS Office - Word și Excel;Capacitate buna de organizare, analiză detalii și comunicare;Confidenţialitate;Deprinderea de a lucra în echipă;Inițiativă, proactivitate;Capacitatea de identificare rapidă a erorilor şi operativitate în înlăturarea lor;Descrierea jobului Prelucrarea si inregistrarea documentelor contabile (deconturi, ordine de deplasare, facturi de intrare, extrase bancare, verificare jurnale) in conformitate cu prevederile legislative in vigoare.Intocmeste ordine de plata catre furnizori si buget utilizand internet banking;Intocmeste dosarele de personal si statele lunare de plata a salariilor;Urmareste contractele incheiate de societate cu prestatori de servicii, societati de leasing, institutii bancare;Participa la operatiunile de inchidere de luna si intocmire declaratii lunare
LEGEND COM SRL

TEHNICIAN SERVICE AUTO


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte -cunostinte de mecanica a
ABC Human Capital

Reprezentant Comercial Piese – Front Office,​ Stoenești


Candidatul ideal Experiență relevantă în domeniul pieselor de schimb pentru utilaje agricole sau autoturisme Cunoaşterea limbii engleze, în special termeni din domeniul mecanicii experiență în identificare de piese și lucrul cu cataloage electronice de piese Abilităţi de comunicare cu clienţii Abilități de vânzare Atenţie la detaliiDescrierea jobului Misiunea postului:făcând parte din departamentul piese de schimb, reprezentantul comercial are un rol important în vânzarea pieselor de schimb asigurând identificarea pieselor de schimb, transmiterea de oferte către clienţi, efectuarea de comenzi, livrarea lor precum si primirea clienţilor la punctul de vânzare de piese de schimb.Activitatea se desfășoară la punctul de lucru al companiei din Stoenești, jud. Giurgiu (la 25 km de București, pe autostrada București-Pitești).Principalele responsabilități: Întâmpină clienții şi îi consiliază cu privire la piesele de schimb Prezintă și promoveaza direct piesele de schimb pentru utilajele agricol
MEWI IMPORT EXPORT AGRAR INDUSTRIETECHNIK SRL

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Business Sales Advisor Digital – Vodafone Romania


Descrierea jobului Dacă ești pasionat de vânzări, ai abilități excelente de comunicare și dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică și orientată către succes, alătură-te echipei Vodafone și fii parte din transformarea digitală și inovația în domeniul telecomunicațiilor!Recrutăm pentru că evoluăm! ➢ Program de lucru: Full Office, sediul Globalworth Tower – BucureștiTe invităm să te alături echipei Vodafone România, dacă: Ai minimum 1 an experiență în vânzări B2B, relații clienți, preferabil în telecomunicații, tehnologie, retail, servicii pentru afaceri; Ai studii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat - studiile universitare reprezintă avantaj; Cunoști limba engleză la nivel mediu/conversațional; Ai foarte bune abilități de lucru cu calculatorul (MS Office); Ai abilități analitice și comerciale și foarte bune abilități de ascultare și comunicare; Ești orientat către client și către identificarea soluțiilor.Responsabilități: Interacțiunea, telefonică, cu clienții business, ide
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Junior Logistica/​ Transport Planner


Candidatul ideal Compania Ferro angajeaza Junior Logistica in Buftea, Str. Sperantei, Nr. 101, Jud. Ilfov (Eli Park 3). Jobul este on sitePentru noi, candidatul care s-ar potrivi cel mai bine pentru acest post trebuie sa aiba urmatoarele atu-uri: Studii superioare in domeniul tehnic/ economic finalizate; Minim 6 luni experinta pe un post similar sau conex; Cunoasterea produselor de sanitare - instalatii – constituie avantaj; Abilitati excelente de comunicare, organizare si planificare; Capacitate de a invata rapid si adaptabilitate; Atentie la detalii, implicare, asumarea responsabilitatilor si proactivitate; Abilitatea de a lucra sub presiune si de a respecta termenele limita; Abilitatea de a lucra independent si in echipa; Experienta anterioara de operare intr-un sistem tip ERP – constituie un avantaj; Cunoastere procese de vamuire – import export marfa; Cunostinte operare MS Office (Excel avansat); Cunostinte de limba Engleza avansat.Descrierea jobului Daca vrei sa vii la noi, vei a
NOVASERVIS FERRO GROUP SRL

Farmacist Depozit - Inlocuitor Persoana Responsabila


Candidatul ideal Pregătirea profesională impusă ocupantului postului:- studii: farmacist sau medic;- cunostinte operare PC, MS Office (Word, Excel );Experienţa necesară executării sarcinilor postului:- experiență : cel puţin un an de experienţă practică în activităţi de manipulare, depozitare şi distribuţie a medicamentelor sau de tranzacţionare în legătură cu procurarea ori vânzarea de medicamenteCunoştinţe despre:- medicamentele distribuite- legislaţia în domeniul distributiei medicamentelor- principiile de management al calităţii;Descrierea jobului Postul identifică persoana autorizată care răspunde de organizarea şi funcţionarea depozitului conform reglementărilor în vigoare, pe perioada în care Persoana Responsabilă lipsește din depozit.Se ofera pachet salarial atractiv si posibilitate decontare cheltuieli de transport.Locatia postului este in Petresti, Corbeanca.
AC HELCOR S.​R.​L.​

Electrician De Intretinere Si Reparatii


Candidatul ideal Cunoasterea tuturor instalatiilor electrice si a modalitatilor de interventie; Calitati excelente de comunicare interpersonala; Atitudine profesionala si proactiva; Flexibilitate, deschidere catre nou, rabdare; Organizat si cu grad ridicat de responsabilitate; Studii de specialitate: minim liceu / scoala tehnica profil electric Experienţă: minim 3 ani.Descrierea jobului Verificarea zilnica a instalatiilor electrice aferente fabricii, tablouri electrice si de comanda, tablouri automatizare si inregistrarea datelor vizualizate in rapoartele existente in punctele de lucru. Revizia, de doua ori pe an, a instalatiei electrice. Inlaturarea defectelor si consemnarea deficientelor in registrul de tura al electricianului. Intocmirea necesarului de piese de schimb in vederea asigurarii unei bune functionalitati a intregului sistem electric aferent productiei si cladirii administrative. Predarea necesarului de piese de schimb, mecanicului sef, in vederea aprovizionarii. In cazul
BOSTIK ROMANIA S.​R.​L.​

Contabil - Zona Afumati


Candidatul ideal Pregătirea necesară postului:Studii superioare financiare/economiceExperiență de minim 5 ani intr-o functie similaraO buna cunoastere a legislatieiAbilitați de operare a pachetului MS Office - Word și Excel;Capacitate buna de organizare, analiză detalii și comunicare;Confidenţialitate;Deprinderea de a lucra în echipă;Inițiativă, proactivitate;Capacitatea de identificare rapidă a erorilor şi operativitate în înlăturarea lor;Descrierea jobului Prelucrarea si inregistrarea documentelor contabile (deconturi, ordine de deplasare, facturi de intrare, extrase bancare, verificare jurnale) in conformitate cu prevederile legislative in vigoare.Intocmeste ordine de plata catre furnizori si buget utilizand internet banking;Intocmeste dosarele de personal si statele lunare de plata a salariilor;Urmareste contractele incheiate de societate cu prestatori de servicii, societati de leasing, institutii bancare;Participa la operatiunile de inchidere de luna si intocmire declaratii lunare
LEGEND COM SRL

Reprezentant Vanzari Telefonice - Telesales


Candidatul ideal O persoana perseverenta si ambitioasa, puternic motivata de succesul personal, increzatoare in fortele proprii, diplomata si abila in abordarea diferitelor tipologii de clienti.O persoana intuitiva si cu fler, comunicativa, un bun ascultator , cu voce placuta si un ton al vocii antrenant.O persoana cu abilitati innascute de vanzare si negociere, si un grad ridicat de flexibilitate si de acceptare al refuzului.Experienta anterioara in vanzari prin telefon/ call center reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Contactarea clientilor potentiali sau existenti pentru prezentarea, promovarea si vanzarea telefonica a produselor Genereaza LEAD-uri pentru echipa de vanzari (clienti noi sau existenti) si raporteaza saptamanal catre Directorul de Vanzari statusul intalnirilor Contacteaza clientii actuali si potentiali, in vederea promovarii/vanzarii produselor si serviciilor conform campaniilor planificate; Ofera informatii despre produse, oferte, pachete comerciale si raspunde in
AECTRA AGROCHEMICALS SRL

Operator Facturare/​vanzare-punct Lucru Crevedia,​dambovita


Candidatul ideal Seriozitate si atentie sporita; Abilitati interpersonale; Abilitati de comunicare/ relationare; Ambitios/ ambitioasa; Spirit de echipa si personalitate dinamica; Experienta MS Office(Outlook, Word, Excel); Experienta in domeniul auto constituie avantaj; Cazier curat.Descrierea jobului Responsabilitati: Preluare apeluri telefonice; Verificarea expeditiilor in sistem; Rezolvarea expeditiilor fara status; Alocarea comenzilor; Decontarea sumelor incasate; Verificarea reclamatiilor si rezolvarea lor; Gestionarea retururilor; Alte responsabilitati ce revin activitatii din acest departament.
CORMAR BUSINESS SRL

Coordonator Servicii Clienti


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic sau juridic;Experienta bancara relevanta, competente profesionale intr-o pozitie de Senior/ Coordonator in aria clientela/ front office;Cunostinte temeinice ale legislatiei bancare si regulamentelor BNR;Limba engleza;Bune cunostinte MS Office (Word, Excel).Descrierea jobului Promovarea imaginii, produselor si serviciilor Bancii;Propunerea solutiilor de finantare pentru clienti si stabilirea parteneriatelor de durata, bazate pe un inalt nivel de profesionalism.Beneficii:Echilibru viata personala/viata profesionala- pana la 30 de zile de concediu de odihna/an, in functție de experienta de lucru;- zile libere platite pentru evenimente speciale din viata ta;- birthday off – zi libera pentru a-ti celebra aniversarea cu cei dragi;- zi libera pentru evenimente personale neprevazute;- zi libera pentru examene – suntem alaturi pentru performanta ta;- asigurare medicala – pentru ca un simplu abonament medical nu acope
ALPHA BANK ROMANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 1059 de salarii introduse în Salario: 3262 RON/Luna

Sales Key Account - B2b


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane deschise și extrem de ambițioasă, pentru a se alătura echipei noastre. Căutăm un membru vital al echipei noastre care să aducă o energie pozitivă și o abordare proactivă în tot ceea ce facem.Ideal ar fi ca această persoană să fie extrem de organizată, capabilă să gestioneze multiple proiecte și să prioritizeze sarcinile într-un mod eficient. Suntem o echipă dinamică și este esențial ca noul coleg să fie pregătit să se adapteze la schimbare și să fie în pas cu ritmul rapid al industriei noastre.Descrierea jobului Căutăm o persoană cu abilități remarcabile în prospectare! Competențe în gestionarea proiectelor, flexibilitate și disponibilitate pentru deplasări între birou și întâlniri cu potențiali clienți. Interacțiunea cu clienții, procesul de plasare a comenzilor și gestionarea sesizărilor. Abilitatea de a lucra cu arhitecții și alte echipe partenere. Interacțiunea eficientă și respectuoasă cu acești profesioniști este esențială pentru
ROCK STAR CONSTRUCT SRL

Montator Mobila


Descrierea jobului Cerințe pentru Post:Experiență în Montarea Mobilei: Preferabil cu experiență în montarea mobilierului de bucătărie și living. Acceptăm atât montatori cu experiență, cât și candidați noi sau neexperimentați, dar cu inclinații tehnice.zAbilități în Utilizarea Dispozitivelor Specifice: Experiență în manevrarea uneltelor și dispozitivelor specifice pentru montaj, precum circular electric, fierăstrau, etc.Înțelegerea Schițelor și Planurilor de Montaj: Capacitatea de a interpreta și implementa schițe și planuri de montaj pentru a asambla mobilierul conform standardelor.Personal Dinamic cu Abilități de Comunicare: Suntem în căutarea unei persoane dinamice, cu abilități excelente de comunicare și capabilități de înțelegere a cerințelor clienților.Spirit de Echipă: Colaborarea eficientă în echipă este esențială pentru a asigura un serviciu de calitate și satisfacția clienților.Posesor Carnet de Conducere Categoria B (avantaj)Contract pe Perioadă Nedeterminată: Asigurăm un con
MANPOWER

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Inginer/​ă Instalatii


Candidatul ideal Experiență minim 6 luni;Cunoștințe în utilizarea software-urilor de proiectare HVAC (Magicad, Cadvent - constituie un avantaj);Diplomă de licență în domeniul ingineriei, specializare în instalații HVAC sau domenii conexe;Abilități excelente de comunicare și negociere;Capacitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficient cu colegii si responsabilii clienților;Atenție la detalii și capacitatea de a respecta termene stricte de livrare a proiectelor;Disponibilitate pentru deplasări în țară și în străinătate;Permis de conducere B;Descrierea jobului Analizează cererile de ofertă și dezvoltă soluții tehnice și comerciale în conformitate cu cerințele clienților;Participă la întâlniri și negocieri cu clienți/proiectanți/ingineri pentru a clarifica cerințele și a livra cea mai buna soluție tehnică;Menține legătura cu furnizorii de materiale/echipamente și urmărește îndeaproape fluxul livrărilor în șantier, în cadrul proiectului alocat;Coordonează activitatea echipei de mont
RADA INSTAL S.​R.​L.​

Contabil


Candidatul ideal - studii economice, în domeniul financiar-contabil- foarte bun cunoscător și cu experiență în aplicarea prevederilor legislației financiar-fiscale-contabile- cunoștințe Microsoft Office- planificare,organizare- persoană analitică, care acordă atenție sporită la detalii- bune abilități de organizare și planificare- experiență relevantă pe o poziție similară- avantaj cunoașterea/experiența anterioară în utilizarea programe tip ERPDescrierea jobului - organizează și controlează toate înregistrările operațiunilor economico-financiare- verifică corectitudinea înregistrăilor în contabilitate și a documentelor evidențelor contabile- verifică înregistrarea cronologică și sistematică în evidența contabilă a documentelor justificative, în conformitate cu prevederile legale în vigoare- asigură reconcilierea și închiderea lunara a conturilor, în conformitate cu procedurile interne ale companiei și propune îmbunătățiri la deficiențele constatate- participă la întocmirea lucrărilor
CONCELEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 5959 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 142 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.