Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

3008 Locuri de Munca in Cluj-Napoca - Joburi in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

3008 Locuri de Munca in Cluj-Napoca - Joburi in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Quotation Engineer,​ Cljp


Candidatul ideal Collection and coordination of the technical inputs for quotation processes from different stakeholders (working with several departments and groups); Clear understanding and description for production processes and Product Price Costing; Assessment of Technical inputs (Cycle Time and operator Model, Line Capacity evaluation, Investments Requirement, Maintenance Costs and Support Functions); Understand different Production Concepts and Processes for the Products in house produced; In time quotation based on the technical value, volumes and production flow; Present in management meeting the Technical Premises of the Product and Manufacturing Concept and Premises used; Active role in CIP (continuous improvement process) for quotations Process in the Plant. Support in the Business Plan process First evaluation of production process' feasibility Descrierea jobului Required soft skills:Team orientationAbility to work in a teamGood written and verbal communication skillsColl
ROBERT BOSCH SRL

Service Support Specialist


Candidatul ideal Essential Good technical ability and willing to learn and adopt new technologies Intermediate level knowledge of MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Visio) Illustration of business and troubleshooting processes in workflow diagrams Understanding of system configuration for SaaS solutions ideally CCaaS Experience with alerts, troubleshooting and resolving problems, inclusive of making notifications and managing escalations, through defined procedures until problem resolution English business proficiency in writing and speaking with great communication skills.Ideal Experience of working with IT Tickets ideally within ITSM framework Understanding of Contact Centre Operations and Technological requirements and Workforce management ideally in a large corporate environment or multi-nationalIdeal Technical knowledge and experience of configuring, supporting and troubleshooting of Cisco Contact Centre services and experience of configuring call flows, agents, reporting, wallbo
VIKING OFFICE SERVICE CENTER S.​R.​L.​

Controlor De Calitate - Fan Cluj


Candidatul ideal - Studii medii (liceu sau școală postliceală);- Abilități dezvoltate de comunicare și lucru în echipă;- Orientare spre rezultate, calitate și îmbunătățire continua;- Atenție la detalii, planificare și organizare a activității;- Abilități bune de operare PC;- Disponibilitate pentru lucru în 3 schimburi.Descrierea jobului Responsabilitati principale:- Intocmește procese verbale de recantarire pentru expediții în sediul FAN;- Intocmește AWB de retur pentru expedițiile interzise în sediul FAN;- Realizează controale pentru procese și produse;- Oferă suport în pregătirea auditurilor externe, interne și de certificare.Beneficii:- Oportunități de dezvoltare profesională și personală, într-o companie aflată în plină dezvoltare;- Vei face parte dintr-o echipă dinamică, orientată spre performanță;- Loc de muncă stabil, într-o companie solidă din punct de vedere financiar;- Condiții și instrumente de lucru modern;- Participarea la cursuri de formare și dezvoltare;- Pachet salarial
FAN COURIER EXPRESS SRL

Credit & Collection Team Leader With French Or Spanish


Candidatul ideal 💼 Qualifications: University Degree in Finance, Business Administration or any related field. Proven experience in Customer Service. Proven experience in people management. English at an advanced level. Spanish or French at an advanced level.Descrierea jobului 📝 Responsibilities: Setting credit strategies for the debt collection team to eliminate any inefficiencies; Involvement in improving the processes at the level of the countries in the designated portfolio; Establishes meetings with key departments that can provide support regarding the situations that prevent payment of bills; Supervises and coordinates the collection activity within the team, provides support in cases debt collection; Works closely with C&C Group Manager to develop and innovate processes for maximizing the performance of the entire team; Actively involved in the debt collection activity, tracking invoices with amounts in dispute and solving the problems that caused this situation to unlock the
VERTIV ROMANIA SRL

Economist Consultant Winmentor


Candidatul ideal Economist consultant WinMENTOR studii superioare finalizate (economice, informatica economica); cunostinte economice: contabilitate, salarizare constituie avantaj: cunostinte programe de contabilitate & salarizare; programe de tip ERP; cunostinte IT soft & hard (sisteme de operare, retele, etc) abilitati de comunicare si de lucru in echipa; atitudine pozitiva si orientata catre identificarea solutiilor; persoana proactiva, organizata si orientata catre rezultate; capacitate de sinteza, analiza, atentie la detalii;Descrierea jobului Beneficii: salariu de baza competitiv in functie de experienta si expertiza; hibrid - se poate munci de acasa o zi pe saptamana; beneficii extra salariale (pachet servicii medicale, transport urban / metropolitan, prime de vacanta, team building activities) alte beneficii extra salariale proportional cu vechimea in companie (ex. zile CO) programe de training specifice sansa de a dezvolta proiecte unicat pentru companii de notorietate si de a
FISC CONSULTING SRL

Accounts Payable Specialist (german Preferred) (225266)


Candidatul ideal Education/ Training: High School or University Degree (Economic studies represent an advantage) Professional experience: Strong knowledge of principles, practices, regulations, and procedures, preferably related to the German market SAP, MS Office Transition experience is an advantage Languages: English (mandatory) German (preferred) Descrierea jobului A timely and accurate performance of all activities in accordance with compliance, internal control, performance and quality standards as defined in relevant service level agreements and company policies has to be ensured, activities include, but are not limited to: Work on received E-Mails and routing invoices for validation according to the DTP Ensure coding and entering of invoices after the necessary approvals have been acquired Handle e-mails and calls from business units and vendors and assure KPIs and SLAs are met Maintain the relationship with the customers and Accounting Business Partner by participating in regu
E.​ON ROMANIA SRL

Electrician Mentenanta-cluj Napoca


Candidatul ideal Studii superioare/medii tehnice, sau calificare tehnica de specialitateExperienta in mentenanta tehnica a echipamentelor electrice specifice cladirilor dе birouri/centre comerciale/hale industriale-constituie avantajCapacitate de integrare in echipaMobilitate si disponibilitate pentru a participa la interventii in cazuri urgenteAbilitati de comunicare si atitudine proactivaAtentie la detalii, ordonat, organizat, seriosPermis dе conducere categoria B (constituie avantaj)Descrierea jobului Efectueaza mentenanta preventiva, predictiva, corectiva asupra echipamentelor si instalatiilor electrice de joasa tensiune.Asigură diagnosticarea și remedierea neconformitatilor echipamentelor din instalaţiile electrice.Asigurа functionаreа in conditii bunе а instаlаtiilor si echipamentelor electrice.Intocmeste necesarul de materiale pentru diverse lucrari de reparatii ale echipamentelor si instalatiilor electrice de joasa tensiune.Raporteaza activitatea (intocmeste rapoarte de service
BK TECHNIK SRL

Casier Cluj Sigma


Candidatul ideal Casier Cluj SigmaCe oferim: • pachet salarial atractiv • bonusuri motivante • bonuri de masă • discount de angajat de până la 25% la produsele PEPCO • program de lucru flexibil • dezvoltare profesională și oportunități de promovare • suport din partea unei echipe prietenoase Responsabilități: • servirea amabilă și rapidă a clienților • operarea caselor de marcat, încasarea banilor și efectuarea tuturor rutinelor legate de numerar • recepționarea livrărilor de marfă • expunerea produselor respectând standardele de merchandising ale companiei Cerințe: • studii medii (studiile comerciale sunt un avantaj) • amabilitate în relația cu clienții • punctualitate și dorința de a lucra în echipăDescrierea jobului Casier Cluj SigmaCe oferim: • pachet salarial atractiv • bonusuri motivante • bonuri de masă • discount de angajat de până la 25% la produsele PEPCO • program de lucru flexibil • dezvoltare profesională și oportunități de promovare • suport din partea unei echipe prieten
PEPCO RETAIL SRL

Tehnician Diagnoza - Autoklass Cluj


Candidatul ideal Ne-am dezvoltat impreuna si am devenit unul dintre cei mai importanti dealeri auto Mercedes-Benz din Romania!Acest job ti se potriveste daca ai: studii medii tehnice de profil; experienta in service auto; spirit practic si initiativa; pronuntat simt al raspunderii; punctualitate; atentie la detalii; dorinta de a oferi servicii de calitate, la fel ca si noi.Descrierea jobului Rolul jobului: executa operatii de diagnoza, intretinere si reparare a autovehiculelor in conformitate cu tehnologiile producatorilor si documentatia specifica de lucru.Beneficii: Pachet salarial atractiv Tichete de masaOportunitatea de a te dezvolta intr-un mediu profesionist si certificat international, la nivelul recunoscut al marcii Mercedes-Benz
AUTOKLASS CENTER SRL

Quality Technician


Candidatul ideal As a Quality Technician, you will conduct testing procedures during manufacturing processes to ensure that products such as coils and linear drives comply with quality standards.What your background should look like: At least a high school diploma (Electrical/Electronics/Mechanics); Electronic knowledge; Mechanical knowledge is a plus; Ability to follow written work instructions and technical indications from the supervisor; Ability to prepare accurate tests and activity reports; Know how to use measuring and control equipment; Strong attention to detail; Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) knowledge; English skills at a medium level with basic email communication skills.Descrierea jobului In your role you will be: Performing the activities related to IPQC and OQC; Performing tasks related to quality; Managing non-compliant material and quarantine area; Performing basic failure analysis of defective products; Preparing quality specific reports; Performing basic mai
SFC ENERGY POWER S.​R.​L.​

Accounts Payable Associate (german Speaker) (225641)


Candidatul ideal Education/ Training: High School or University Degree (Economic studies represent an advantage) Professional experience: Basic knowledge of principles, practices, regulations, and procedures as they relate to purchasing and accounts payable Knowledge of the application of data processing techniques to accounting systems Languages: English & German (at least intermediate level)Descrierea jobului Process incoming invoices, reminders, final demands according to the process documentation Perform corrections on demand Handle e-mails and calls from business units and vendors Contribute towards improvement initiatives Bring forward ideasWhy will you enjoy being our colleague You get more than just a salary: You receive special financial gifts for important events happening in your life: paid days off for marriage, extra free days for sorting out personal matters, a financial amount for the birth of your child, 1st of June & Christmas, 8th of March and the list goes on! And th
E.​ON ROMANIA SRL

Sap Application Management Consultant


Candidatul ideal Completed technical studies or adequate vocational training Experience in project or sub-project management of small to medium-sized projects in the SAP environment SAP Landscape (Charm, Basis , Solution Manager, etc) and related tools for AO Customer-oriented appearance and good argumentation and presentation skills Solid knowledge around hardware and network architecture Good German and English language skillsDescrierea jobului SAP Basis is a critical part of the SAP landscape, which manages essential functions, and it just so happens that we are now in search of an enthusiastic Administrator with the skill set detailed below: Act as a link between the client and the SAP Basis-/ Network-/ Monitoring teams Plan team's activities (e.g.: releases, etc) in collaboration with the client Offer support for Release phases of the project (frequently outside of working hours too) Ensuring stable system landscapes and guaranteeing smooth SAP operation Consulting with custom
MSG SYSTEMS ROMÂNIA S.​R.​L.​

Car Rental Drop Off Agent - Cluj Napoca


Candidatul ideal Ești în căutarea unei noi aventuri, îți plac oamenii și ești la început de carieră?Te așteptăm cu drag în echipa Klass Wagen și îți putem oferi din toată inima: Aprecierea și remunerația corespunzătoare a muncii bine făcute; Colectiv de muncă tânăr și prietenos. 🌎 Locație: Cluj Napoca (în vecinătatea Aeroportului Traian Vuia)Training-ul pentru acest post este de 2 saptamani in Otopeni Ilfov, ulterior se desfășoară activitatea in Cluj Napoca. ⏰ Program :Se lucrează de luni până duminică, iar programul este împărțit pe ture: Tura de zi: 08:30 - 20:30 (2h pauză) Tura de noapte: 20:30 - 08:30 (2h pauză)Se lucrează 4 zile/tura cu 2 zile libere. 💰 Ce îți oferim: Salariu de până la 1700 euro (salariu fix + tichete de masă + bonusuri de performanță); Oferim suport pentru relocare in Otopeni; O echipă prietenoasă; Abonament gratuit la biblioteca Bookster; Reduceri la serviciul nostru pentru închirierea unei mașini; Oportunități de creștere și dezvoltare profesională; O echipă
KLASS-WAGEN S.​R.​L.​

Inginer Pregatirea Productiei


Candidatul ideal Personalitate Capacitate de a gandi analitic Creativ Abilitate de a lucra in echipa, de a comunica eficient cu colegii, clientii, furnizorii Atentie la detalii Flexibilitate si adaptabilitate Determinare si perseverenta Etica personalaExperienta si abilitati Obligatoriu: Solid Works (experienta dobandita prin folosirea soft-ului, in alt loc decat facultate) + CAD 2D Cunostinte MS Office Experienta in domeniul productiei Abilitati de proiectare si analiza Abilitati de comunicare si colaborare Abilitati de programare a unui utilaj laser Orientare spre rezolvarea problemelorDescrierea jobului Work #LikeAProCum vei contribui ca membru al echipei vei avea un rol foate importat, vei ajuta la optimizarea procesului de productie vei ajuta la intelegerea informatiilor de catre operatorii de productie datorita si tie vom identifica noi oportunitati de dezvoltare vei ajuta la implementarea noilor tehnologii si echipamente in productieBeneficii Pachet salarial in functie de cunost
PROFINOX S.​R.​L.​

Consilier Vanzari - Gryxx Cluj Vivo


Candidatul ideal Consilier vanzari - Gryxx Cluj VIVOCautam Fashion Lovers!Daca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel/cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra din Mega Mall!Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram:Ce ne dorim de la tine!?Energie, positivism si altruismMotivatie si spirit de colegialitateResponsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului Consilier vanzari Gryxx Cluj VIVOIn relatia cu colegii:
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Working Student - Technical Department,​ Cljp


Descrierea jobului The Technical Functions are responsible for the preparation of the introduction of new products in our plant and cover the planning of all ramp-up activities for relocated and newly started products also to provide technical lead and support for ramp-up, start-up projects and in parallel for the running production by maintaining and continuously improving our processes and procedures.The groups are divided into areas related to: production and shopfloor, project management, support for Quality Planners, responsible for line engineers, test engineers, process and testing technicians, introduction of new products, planning of all ramp-up.Let us find you a suitable group!General tasks that will vary depending on the chosen group: You will create reports, work instructions, centralize the information, make equipment upgrades, generate programs, make optimizations; You will have office activities: reports; work instructions; centralize the information; budget planning, et
ROBERT BOSCH SRL

Asistent/​ Referent Import - Cluj-napoca


Candidatul ideal Te invitam sa te alaturi echipei AX PERPETUUM, in calitate de Asistent/ Referent ImportNe dorim sa :Ai experienta in munca administrativa, import, transport; Ai abilitati foarte bune de comunicare si de lucru in echipa; Fii o persoana responsabila, organizata, integra, orientata catre atingerea obiectivelor; Ai bune abilitati organizatorice si sa rezolvi problemele cu rapiditate; Ai minime cunostinte de comert exterior, transport international de marfuri, conditii livrare, conditii plata; Ai cunostiinte de operare PC (pachet Office); Cunosti limba engleza la nivel cel putin mediu;Descrierea jobului Ne dorim sa contribui la succesul companiei prin: Verificarea stocurilor si a termenelor de productie la furnizor ; Trimiterea comenzilor pe email furnizorilor; Organizarea activitatii de transport a marfii; Realizarea grupajelor de marfa si stabilirea rutelor de incarcare; Identificarea si contactarea transportatorilor externi; incheierea de contracte cu acestia; Realizarea
AX PERPETUUM IMPEX SRL

Deputy Retail Sales Manager


Candidatul ideal Așteptăm de la candidați:• capacitate de comunicare și orientare către client,• cultura personală,• abilități de management al echipei,• buna organizare a muncii proprii si abilitatea de a lucra în echipă,• angajament și atitudine pozitivă,• disponibilitatea și promptitudinea implementării sarcinilor încredințate,• cunoștințe despre industria echipamentelor de fotbal,• cunoașterea tehnicilor de vânzare.Descrierea jobului Sarcinile persoanei angajate în funcția de Deputy Retail Sales Manager vor include, printre altele:• Asistența și sprijinul Managerului în următoarele sarcini și preluarea responsabilității în timpul absenței acestuia:• gestionarea unui magazin cu amănuntul, delegarea sarcinilor vânzătorilor din subordine,• crearea unui program de lucru,• vânzări cu amănuntul și facturarea clienților, reclamații de produse (chitanțe și eliberări),• coordonarea și supravegherea procesului de adaptare a noilor angajați,• menținerea motivației vânzătorilor și de atmosfera
R-GOL ROMANIA S.​R.​L.​

Instalator Departament Mentenanta-cluj Napoca


Candidatul ideal Abilitati: comunicare, rezolvarea problemelor, identificare de solutii, integritate, proactivitate, corectitudine.Trebuie sa cunoasca, sa monteze, sa puna in functiune, sa diagnosticheze si sa remedieze principalele tipuri de instalatii si utilaje folosite pentru alimentarea cu apa potabila, calda si rece, canalizare, specifice constructiilor civile si industriale.Trebuie sa aiba aptitudinile necesare pentru a putea sa indeplineasca cerintele legate de aceasta ocupatie: atentie, indemanare, putere de analiza si decizie rapida, spirit de echipa, adaptabilitate la situatii noi.Disponbilitate de a participa la interventii in afara orelor de programDescrierea jobului Intretine, monteaza, pune in functiune, diagnosticheaza si remedieaza principalele tipuri de instalatii si utilaje folosite pentru alimentarea cu apa potabila, calda si rece, canalizare, specifice constructiilor civile si industrial – in locatia unde este desemnat pentru activitatea de intretinere.- monteazã/i
BK TECHNIK SRL

Electrician - Asamblare Tablouri Electrice


Candidatul ideal Minim studii medii de profil (absolvent Scoala Profesionala sau liceu de profil electronica, electrotehnica, energetica) constituie avantaj.- Experienta in executia de instalatii electrice joasa si medie tensiune obligatoriu- Bune abilitati tehnice.- Simt al seriozitatii si responsabilitatii.- Spirit de echipa.- Atestat ANRE – reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Executie tablouri electrice de serie si unicat
ELECTRIC GROUP S.​R.​L.​

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Cluj-Napoca?

Salariul mediu net in Cluj-Napoca este de 4 800 lei. Venitul mediu brut fiind de 8 400 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Cluj-Napoca?

In prezent avem disponibille 3 008 locuri de munca in Cluj-Napoca.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.