Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

780 Locuri de Munca Customer service representative - Joburi Customer service representative

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

780 Locuri de Munca Customer service representative - Joburi Customer service representative

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer service representative si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Ce căutămNe căutăm noi colegi prietenoși și energici cărora le place:- să îi ajute pe ceilalți, cu zâmbetul pe buze;- să fie atenți la micile detalii și să știe că acestea fac diferența;- să vorbească la telefon și să relaționeze cu usurință;- să lucreze într-o echipă dinamică și să se implice în toate situațiile;- să fie pasionați de social media.Descrierea jobului Ce trebuie să faci- să preiei apelurile/mesajele din chat/mail-urile din partea clienților și să le oferi informații despre serviciile și produsele Klap;- să înregistrezi solicitările și sesizările formulate de către clienți;- să efectuezi confirmări ale comenzilor venite în cadrul magazinului online;- să identifici și să oferi soluții adaptate nevoilor pe care le au clienții Klap.Ce te va ajuta să ai succes- Abilități foarte bune de negociere și comunicare în limba română;- Cunoștințe de operare PC: MS Office (Word, Excel, Power Point);- Studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat;- Cunoștințe medii
JUPIDOR MOBILE
Descrierea jobului Guarantee a positive customer experience and ensure quick and reliable processing of customer orders from booking to invoicing. Manage speedy and knowledgeable responses to assist customer at any stage of his order and pro-actively solve any problems.Ensure efficient collaboration with technical support and outside sales managing speedy and knowledgeable responses that solve Customers problems. IN THIS ROLE YOU WILL:* Ensure the consistent and effective provision of services / information to the customer base including (but not only) Order management, fulfilment, problem solving and other services across all media (Telephone, mail, etc.).* Provide / check all information and guarantee their accuracy for efficient order Entry.* Ensure the contract review, the price policy (SOCX) and ITC are applied with no exception and report to your management when discrepancies identified.* Provide a daily follow up of the order book and takes actions in order to anticipate issues
EMERSON
Candidatul ideal - Experienta 2 ani in Customer Service / Logistica.- Experienta anterioara in a opera intr-un sistem integrat.- Experienta in introducerea/operarea comenzilor clientilor pe baza de coduri reprezinta un avantaj.- Cunoasterea rolului documentelor comerciale si non comerciale: factura, aviz, factura proforma.- Experienta in domeniul distributiei de echipamente complexe sau consignatii reprezinta un avantaj.- Limba Engleza - nivel avansat- Limba Italiana - nivel mediu/avansatDescrierea jobului - Mentine legatura cu clientii si preia comenzile transmise de acestia.- Verifica sistemul de gestiune integrat pentru colectarea de informatii referitoare la procesarea corecta a comenzilor sau la existenta stocului.- Introduce si proceseaza comenzile in sistemul integrat folosit de companie, cu acuratete, avand responsabilitatea deciziei folosirii unui tip de comanda sau altul.- Actualizeaza date in sistem (introduce coduri sau clienti noi, actualizeaza datele clientilor).- Creeaza
FAIST METALWORKING
Candidatul ideal Fara experienta. Gata pentru absolvenți și studenți.We are looking for: A candidate who speaks English at the Intermediate level or higher; A person who’s responsible and able to notice details; Strong communication skills; Stress resistance; Ability to decide disputes; Multitasking.Descrierea jobului Responsibilities: Communication with brokers and drivers through phone calls or live chats; Ensuring uninterrupted and timely transportation of loads; Tracking shipments when needed; Working with clients and contractors; Control of accompanying documents.We offer: Working shift: 5/2 (Monday till Friday), 3 pm - 1 am; Income 700$ net + high bonuses; Contract from the first working day; A modern and comfortable office near the metro station; English lessons; Friendly international team; Professional & career growth; Team-buildings; Great atmosphere.
CAROLINA LOGISTICS INTERNATIONAL
Candidatul ideal Required profile: Fluency in spoken and written: German (C1) and English (B2/B1); Strong communication, interpersonal and client relationship management skills; Accuracy, research skills and attention to detail; Ability to anticipate and solve problems; Teamwork skills.Descrierea jobului As a Customer Service Representative, you will be delivering exceptional service to customers from all over the world. You will combine skills, passion, customer-focus, positive mindset to elevate service delivery and will be a strong contributor to the overall success we achieve.Benefits: Growth / Promotion possibilities within the company; Private medical health care; Monthly Meal tickets; Referral bonus; Christmas & Easter Vouchers.
Gi Group Professional
Candidatul ideal Expectations: Min. 2 year college degree or 3 years’ experience in a position requiring direct contact with customers Excellent mandatory English and Italian language written & spoken Analytical thinking Ability to partner with internal team members to understand customer problems and think of solutions to resolve Knowledge of order processing and data base maintenance Proven ability to handle difficult customer situations Confident in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)Desirable Knowledge of textile manufacturing processes Experience using SAP Proficient in spreadsheet analysisDescrierea jobului Job description:Accounts/Customer Receive and process customer orders promptly, accurately along with checking all details associated with the order and the system Follow up with customers and communicate customers’ needs to Sales, Logistics, Production, Quality and Accounting Monitor open orders and advise customer/sales of any problems or changes in order status. Work
COATS ROMANIA
Candidatul ideal If you are a professional looking for an opportunity to grow, Emerson has an appealing role for you! Based in Gilau, Cluj you will be primarily responsible to handle and follow up the customers, sales orders and purchase orders, in order to maintain the best possible support for our customers.The position will act as the interface between the customer and factories.Are you eager to take your career to the next level? If yes, we welcome your application for the Customer Service Representative with French role (22017929).IN THIS ROLE YOU WILL: Prepare and process the customer orders daily and provide support by phone and email Make the necessary checks of project details (End User, End Destination, type of industry, other parties involved in the transaction), by screening in the specific tool (Amber Road) to make sure all Trade Compliance rules are respected Communicate with customers the standard lead time, standard price list when required Accurately input and modify o
EMERSON
Descrierea jobului ​​​​​​Guarantee a positive customer experience and ensure quick and reliable processing of customer orders from booking to invoicing. Manage speedy and knowledgeable responses to assist customer at any stage of his order and pro-actively solve any problems. Ensure efficient collaboration with technical support and outside sales managing speedy and knowledgeable responses that solve Customers problems. IN THIS ROLE YOU WILL:* Ensure the consistent and effective provision of services / information to the customer regarding order management;* Check all information and guarantee their accuracy in registering orders;* Analyse the orders as per the process defined to be in conformity with the sales agreements and quality procedures;* Review orders for accuracy and completion and save all received orders in electronic format; archive orders in files;* Proceed to changes/ amendments in the order when / if necessary;* Ensure the contract review, the price policy (SOCX) and IT
EMERSON
Candidatul ideal Required profile: Fluency in spoken and written: French (C1) and English (B2/B1); Strong communication, interpersonal and client relationship management skills; Accuracy, research skills and attention to detail; Ability to anticipate and solve problems; Teamwork skills;Descrierea jobului As a Customer Service Representative, you will be delivering exceptional service to customers from all over the world. You will combine skills, passion, customer-focus, positive mindset to elevate service delivery and will be a strong contributor to the overall success we achieve.Benefits: Growth / Promotion possibilities within the company; Private medical health care; Monthly Meal tickets; Referral bonus; Christmas & Easter Vouchers;
Gi Group Professional
Prahova - Boldesti-ScaieniCerinteLimba engleză nivel mediu/avansat;Experiență pe o poziție similară;Cunoștinte bune operare PC;Orientare tehnică și capacitate analitică în rezolvarea problemelor;Excelente aptitudini de comunicare și relaționare cu clienții. ResponsabilitatiIntroduce în programele specifice de producție comenzile primite de la Agenții de Vânzări și/sau clienți;Verifică prețul din comandă cu price-list-ul agreat;Verifică codurile de produs și se asigură că, în cazul neconcordanțelor, face modificările necesare;Verifică la Departamentul de Aprovizionare stocul de materie primă;Emite comenzi către Departamentul de Aprovizionare pentru materiile prime neexistente în stoc, în cantități suficiente;Actualizează comenzile introducând feedback-ul obținut în urma executării comenzii;Ține în permanent legătura cu agenții de vânzări și cu clienții pentru transmiterea rapidă a informațiilor necesare, atât către, cât și dinspre Departamentul de Producție.
Professional
Candidatul ideal Join us at Fast Forward Research an active Romanian company ,multilingual call center with curious and courageous minds and start up spirit, working with clients of multinationals who want to penetrate the euro area market .Now you have a chance to join the team!We look for someone whoLives in Bucharest,Is medium to advanced English speaker,Is capable of representing a market leading brand,Has excellent communicational skills,Likes to socialise and communicate with people,Is willing to learn and improve continuously,Finds joy in doing a great job and building something significant!Able to adapt to change in the work environmentAvailable for an office job 11am-5pmDescrierea jobului Tasks will includeHandle existing contacts via software calls ,Completing details on prospects,Present the services provided ,Identify the availability of the customer,Keep records and documentation and provide feedback to QA team and Supervisors based on agent performance observationWorking
FAST FORWARD RESEARCH
Candidatul ideal Cum arată persoana ideală: ai experiență de minim minim 2 ani în rolul de Customer Support; reprezinți vocea companiei, așa că ne dorim o interacțiune prietenoasă și pozitivă cu clienții noștri și cu restul persoanelor cu care interacționezi; cu toții am fost în situația în care aveam nevoie de ajutor și eram confuzi așa că vrem să îți fie ușor să te pui în locul partenerului de conversație, să empatizezi cu el și să îl ajuți cât mai mult; știm că nu vei reuși să mulțumești pe toată lumea și asta este în regulă, nu trebuie să iei nemulțumirile sau reproșurile personal – acestea sunt ocazii să vedem ce nu funcționează și să ne îmbunătățim serviciul; vrem să îți placă să lucrezi în echipă, să comunici și să colaborezi; ar fi de folos să știi: MS Office ( Word, Excel, Power Point), Google Mail.Descrierea jobului Care vor fi responsabilitatile tale? vei răspunde la telefoanele primite din partea clienților și din partea prestatorilor de servicii colaboratori, cu privire la
INFUSED DIVANA
Candidatul ideal Ne dorim un coechipier care sa aiba:Studii economice superioare (finalizate sau in curs de finalizare- an terminal sau masterand);Experienta de cel putin 1 an intr-un rol ce implica servicii clienti, telemarketing, telesales, retentie clienti sauvanzari;Foarte bune abilitati de organizare si prioritizare a activitatilor si timpului de lucru;Punctualitate si abilitatea de a face mai multe activitati in acelasi timp;Operativitate in utilizarea aplicatiilor informatice;Orientare spre client;Orientare spre rezultate;Spirit de echipa si auto-motivatie;Limba engleza – cel putin nivel mediu.Descrierea jobului Misiunea ta: Solutionarea cerintelor clientilor venite pe mai multe canale de comunicare: telefon (cu precadere), e-mail, chat, Social Media, precum si informarea si consilierea clientilor in accesarea si utilizarea produselor si serviciilor oferite de Banca, mentinand o imagine pozitiva a Bancii.Te vei ocupa in special de:Tratarea apelurilor telefonice si a mesajelor sc
BANCA COMERCIALA INTESANPAOLO ROMANIA
Candidatul ideal - studii medii (studiile superioare constituie un avantaj);- experienta in relationarea cu clientii (reprezinta un avantaj experienta intr-un Call Center);- cunoasterea limbii engleze la nivel conversational;- cunostinte bune de operare PC - pachet Microsoft Office si sisteme CRM;- constituie un avantaj participarea la cursuri/training-uri in urmatoarele domenii: customer care, tehnica fotografica, vanzare.Persoana care da dovada de:- orientare catre client si catre calitatea serviciilor prestate;- abilitati de relationare si comunicare, gandire logica, structurata, memorie buna, atentie la detalii;- atitudine pozitiva si proactiva, empatie si intelegere;- spontaneitate, capacitatea de a gestiona optim situatiile dificile/conflictuale, persuasiune, abilitati de vanzare;- spirit de echipa, punctualitate, incredere in sine, autocontrol;- dorinta de a se perfectiona continuu in domeniul de activitate F64, buna dispozitie.Descrierea jobului - preluarea solicitarilor din pa
f64 studio
Candidatul ideal Volvo Action Service, part of Service Market and Retail Operations within Volvo Trucks takes care of Volvo customers across Europe, by getting them back on the road, whenever they experience a breakdown of their vehicle. Volvo Action Service follows up the status of the breakdowns and negotiate solutions to logistic and technical problems.Volvo Action Service is opening a new office in Bucharest to take care, together with exiting offices in Ghent (Belgium) and Rugby (United Kingdom), of Volvo customers. Volvo Action Service employees come from all over the world and offer a 24/7 customer support, for more than 16 different languages. By this, Volvo Action Service strives for customer success, and take problem solving to the next level.For the new office, Volvo Action Service is hiring Customer Support Representatives with Hungarian, German & English languages.This is us, your new colleaguesYou will work in a fast-paced dynamic environment with colleagues from all over
VOLVO ROMANIA
Candidatul ideal Persoana amabila, ambitioasa si comunicativa, care sa se asigure ca fiecare interactiune cu clientul se incheie cu zambetul pe buze. De asemenea ne mai dorim sa ai:- abilitati de comunicare si ascultare activa;- orientare catre client;- initiativa si implicare;- cunostinte operare PC (nivel de baza);- experienta in domeniul call-center si domeniul tehnic reprezinta un avantaj;Descrierea jobului - Preia apelurile de la clienti in vederea vanzarii produselor si serviciilor active;- Preia comenzile venite pe online- Furnizeaza informatii la solicitarea clientilor;- Promoveaza produsele si serviciile in vederea cresterii vanzarilor si a numarului de clienti;- Preia reclamatiile primite telefonic de la clienti si le redirectioneaza catre managerul direct.OFERIM:- Contract de munca pe durata nedeterminata;- Salariu fix + bonus performanta- Tichete de masa;- Perioada de training platita;- Program de lucru flexibil - full time sau part time;
SPEED PIZZA
Candidatul ideal Ce ne dorim:Ne dorim să poți comunica cu ușurință cu clienții și să îți facă plăcere să lucrezi în echipă.Ne așteptăm să ai o atitudine pozitivă, să fii o persoană deschisă și empatică.Lucrând alături de noi este necesar să ai: experiență anterioară în Call Center; cunoștințe și experiență de lucru cu pachetul Microsoft Office; excelente abilități de comunicare, voce placută, claritate în exprimare; atentie distributivă care să permită desfășurarea unor activități simultane: discuție telefonică, introducere date în sistemul informatic, verificare date introduse în sistemul informatic); capacitatea de a învăța și utiliza aplicațiile informatice specifice companiei.Descrierea jobului Ce vei face: Efectuezi apeluri pentru verificarea și actualizarea informațiilor din baza de date proprii; Introduci în sistem informațiile obținute; Verifici corectitudinea informațiilor introduse; Participi la campaniile interne ale companiei (contactezi clienții în vederea promovării și vâ
BORG DESIGN
Candidatul ideal Studii medii / superioare; Capacitatea de adaptare la diverse situatii si la programele soft interne; Experienţa în sfera vânzărilor şi relaţiilor cu clienţii este considerată un avantaj; Abilitati de comunicare crescute; Capacitate de lucru atat in echipa, cat si independent; Foarte bune abilităţi de vânzare şi negociere; Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă; Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi; Capacitate de a respecta termenele si orientare catre rezultat; Cunostinte de baza de operare PC - pachetul MS Office.Descrierea jobului Toate ideile noi sunt apreciate si analizate ; Asigura comunicarea cu clienţii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire, corespondenta scrisa - e-mail), tratand cu profesionalism toate solicitarile, identificand nevoile clientilor; Nu necesita cunostinte tehnice si se acorda suport minim informational ( Dispecerul este o interfata intre client si operatorul din tere
FLI INSTAL SERVICE
Candidatul ideal Medical Ocupational isi mareste echipa din call-center!Esti capabil sa inveti lucruri noi ? Trimite-ne CV-ul tau!La noul coleg/a cautam urmatoarele calitati/aptitudini:Cunostinte de operare computerExperienta in call-center reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorieSeriozitate, punctualitate, atitudine pozitiva, fire sociabila si comunicativaDescrierea jobului Preluarea apelurilor telefonice in vederea programarii pacietilorEfectuarea unor activitati de birou specifice (FAX, print/copy, indosariere, arhivare etc.)Prezentarea informatiilor solicitate de catre pacientiIntroducerea de date si informatii in aplicatiile dedicateColaborarea cu celelalte departamente ale companieiProgram de lucru in tureBeneficiiSalariu motivant in raport cu evolutia profesionalaAsigurare Privata Suplimentara de SanatateMediu de lucru placut alaturi de o echipa tanaraBonus de sarbatori (Paste si Craciun)
MEDICAL OCUPATIONAL
Candidatul ideal - Cunoașterea limbii române la un nivel avansat (scris și vorbit); - Abilități foarte bune de comunicare; - Orientare către client și capacitatea de a găsi rapid soluții; - Studii medii/ superioare finalizate; - Flexibilitate, stabilitate și spirit de echipă; - Încredere și proactivitate, dedicare și onestitate;Descrierea jobului Principalul rol este de a interacționa și de a rezolva solicitările clienților prin:Preluarea apelurilor telefonice; Preluarea emailurilor; Analiza cerințelor apelantilor și furnizarea de informații corecte și complete; Urmărirea demersurilor necesare în vederea soluționării solicitărilor apelantilor;Iti oferim:Salariu motivant; Tichete de masa; Bonusuri de calitate/ performanta; Training de specialitate si suport permanent; Mediu de lucru placut si dinamic
INFRAWEB MANAGE SERVICES PROVIDER
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.