Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

178 Locuri de Munca in Pantelimon - Joburi in Pantelimon

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

178 Locuri de Munca in Pantelimon - Joburi in Pantelimon

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Pantelimon si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Pantelimon si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager Logistica


Candidatul ideal SC TOYA ROMANIA SA ISI MARESTE ECHIPA!!!Candidatul idealPersoana care învață rapid, si cu abilitatea de a rezolva sarcini multiple;Atitudine pozitiva si proactiva;Persoana organizata, ordonata, meticuloasa, atenta la detalii;Comunicarea eficientă și aptitudinile interpersonale sunt obligatorii;Abilitati de comunicare orala si in scris;Limba engleza la nivel conversational;Deschis spre munca in echipa;Fire independenta, capabil sa se autogestioneze;Bune abilitati de planificare, organizare si gestionarea a situatiilor;Cunostinte avansate operare PC: pachetul Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)Experienta anterioara – constituie avantaj;Descrierea jobului Responsabilitati:- Promovarea imaginii firmei, prin activitatea pe care o desfasoara;- Mentine o atitudine profesionista in timpul programului de lucru;- Participa la inventarele periodice conform procedurilor interne ;- Intocmirea de rapoarte excel;- Tinerea evidentei documentelor specifice departamentului;- Oper
TOYA ROMANIA SA

Operator Calculator /​ Asistent Productie


Candidatul ideal Studii - de preferinta superioare in domeniul: economic, comunicare ,relatii publice➡ Experienta in comercial: relatii clienti/furnizori➡ Cunoasterea la nivel avansat a limbii engleze➡ Experienta in utilizarea calculatorului: softurile de comunicare; Office – Word, Excel, Powerpoint➡ Cunoasterea produselor publicitare ale retailerilor (posibilitate training)➡ Inventivitate, initiativa, atentie deosebita la detalii, abilitati de comunicare si de lucru in echipa, proactivitate, responsabilitate➡ Capacitate de organizare a activitatii cu respectarea deadline-urilor si abilitati multitasking➡ Capacitate de planificare si organizare a proiectelor si timpului de lucruDescrierea jobului Beneficii:- salariu in functie de experienta intre 3000 si 4000 RON NET- prime de sarbatori- masina de serviciu- telefon mobil, laptop, birou dedicat- abonament la World ClassProgram : L-V intre 8 si 17Responsabilitati:Coordonare flux productie si livrariSe documenteaza permanent despre client
PROFI PRINT PRODUCTION SRL

Reprezentant Tehnic Aplicator/​ Demonstrator


Candidatul ideal Educație și experiență:Liceu/scoală profesională, preferabil în domeniul tehnic / construcții.Competente principale:- Noțiuni solide despre calitatea produselor fabricate (adezivi, gleturi, șape, amorse, tencuieli lavabile)- Bune abilitați de aplicare a produselor pe diferite suporturi- Cunoștinte foarte bune despre materialele de construcții, despre utilizarea și aplicarea lor- Cunoştinţe PC de bază.Conditie obligatorie: permis de conducere categoria B deoarece pozitia presupune deplasari in teritoriu.Constituie avantaj:- minim 2 ani in domeniu sau pe șantier.Descrierea jobului Postul este localizat în Popeşti-Leordeni şi este deschis în cadrul Departamentului Tehnic din Duraziv, parte din Grupul Saint-Gobain.Poziția este subordonată Team Leader-ului de departament.Scopul general al postului: Asigurarea suportului tehnic, oferirea de soluții tehnice, promovarea produselor companiei prin instruiri, prezentări și aplicări demonstrative.Responsabilități principale:- Ofer
DURAZIV SRL

Sef Magazin /​ Asistent Sef Magazin /​ Casier


Candidatul ideal SEF MAGAZIN / ASISTENT SEF MAGAZIN / CASIERAcest anunt este disponibil pentru 2 pozitii:Sef Magazin si Casier.Candidatul ideal:- Persoana comunicativa cu spirit de initiativa si cu orientare catre client;- Experienta relevanta în domeniul vanzarilor si cu casa de marcat reprezinta un avantaj- Foarte bune abilitati de organizare; Descrierea jobului Responsabilitati Casier:- Se implica in vanzarea directa a produselor catre client;- Lucreaza cu casa de marcat;- Customer service;- Intocmeste actele de inchidere a magazinului (monetar, dispozitie plata, registru casa);Responsabilitati Sef Magazin:-Organizare magazin;-Coordonare angajati;-Orientare catre vanzari si atingerea targetului- Se implica in vanzarea directa a produselor catre client;- Lucreaza cu casa de marcat;- Customer service;- Intocmeste actele de inchidere a magazinului (monetar, dispozitie plata, registru casa);Oferta noastra:- Salariul minim net cuprins intre 2700 lei - 3500 lei + 600 lei bonuri de masa +
GERMAG TREND SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal - capacitatea de organizare a timpului si sarcinilor;- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;- activitate call center;- atentie catre detalii;- placere si abilitate de a invata lucruri noi;- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;- preluarea apelurilor telefonice;- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajatiDescrierea jobului Contract de munca pe perioada nedeterminataTelefon de serviciuSalariu atractiv
2M INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 3799 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Tehnician Service


Candidatul ideal cunostinte in domeniile electric/ electronica/hidraulica; experienta in domeniu similar reprezinta un avantaj; permisul dе conducere reprezinta un avantaj; seriozitateDescrierea jobului аctivitatе dе servicе si intretinеrе utilajе disponibilitatea pеntru dеplаsari in tаra in cаz de intеrvеntii idеntificаrea si solutionаreа problеmеlor tеhnice consiliеreа cliеntilor in domeniul tehnic intocmirеа dе procese verbale in urma constatarilor la locul interventiei
TTA UTILAJE INDUSTRIALE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 82 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Calitate - Industria Alimentara


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Specialist Calitate, pasionat de industria alimentară și dornic să lucreze și să se dezvolte într-o echipă frumoasă și dinamică.Locație: Pantelimon, IlfovProgram de lucru: luni - vineri, 6:30-15:00.Cerințe:- studii superioare finalizate în industria alimentară;- experiență pe o poziție similară (min. 4 ani);- certificat de auditor intern pentru Sistemul de Management al Siguranţei Alimentelor (HACCP) și IFS Food V8;- cunoștinte temeinice în domeniul managementului calității și siguranței alimentului, cunoașterea standardelor ISO 9001 și IFS;- cunoștinte operare PC;- capacitatea de a lucra atât independent cât și în echipa;- abilități foarte bune de comunicare, analiză și decizie;- rezistența la lucru sub presiune;- disponibilitatea de a învață lucruri noi.Descrierea jobului Responsabilități:- menținerea și îmbunătățirea sistemului de management al calității (ISO 9001 și IFS );- elaborarea documentației conform standardelor implementate (specific
COMPANIA INDIILOR ORIENTALE PROD SRL

Junior Broker Asigurare- Bucuresti


Candidatul ideal Junior Broker de Asigurare – BucurestiCe vei face ?Inveti care sunt pericolele cele mai dese si cele mai grave care pot spulbera visurile fiecaruia dintre noi; Afli care este visul fiecarui client si il ajuti sa se decida de ce riscuri trebuie sa il protejeze; Ii prezinti si explici produsele si serviciile de asigurare care il pot ajuta; Emiti politele de asigurare alese, incasezi primele si intocmesti toata documentatia necesara incheierii corecte a contractelor de asigurare; …..astfel te asiguri ca visul va continua sa exite, indiferent de neprevazut!De ce ai nevoie pentru a avea success?Studii superioare in derulare/finalizate;Minim 6 luni experienta in munca;Bune abilitati de comunicare, calm, curiozitate, dorinta de a ajuta, atentie la detalii si, nu in ultimul rand, ambitia de a-ti implini visurile😊Descrierea jobului Jr Broker de Asigurare – BucurestiCe vei face ?Inveti care sunt pericolele cele mai dese si cele mai grave care pot spulbera visurile fiecaruia din
OTTO BROKER DE ASIGURARE SRL

Bucatar Si Ajutor Bucatar Zona Cora Pantelimon Sau Obor


Candidatul ideal Bucatar si ajutor bucatar Zona Cora Pantelimon sau OborCăutăm bucătari talentați și ajutoare de bucătar cu experiență pentru a se alătura echipei noastre dinamică. Aceste poziții vor juca un rol crucial în asigurarea că preparatele noastre sunt pregătite cu precizie și pasiune, oferind clienților noștri o experiență gastronomică de neuitat.Candidatul Ideal:Experiență anterioară în domeniul culinar, preferabil într-un mediu de restaurant sau hotelAbilitatea de a lucra eficient într-un mediu cu ritm rapidAtitudine pozitivă și pasiune pentru arta culinarăAbilitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficientCapacitatea de a gestiona sarcini multiple și de a rămâne calm sub presiuneDescrierea jobului Responsabilități: Pregătirea și gătirea preparatelor conform standardelor noastre culinare Respectarea normelor stricte de igienă și siguranță alimentară Colaborarea cu echipa pentru menținerea unui mediu de lucru organizat și curat Asigurarea unei comunicări eficiente în t
NEXT HOSPITALITY S.​R.​L.​

Camerista Zona Cora Pantelimon Sau Obor


Candidatul ideal Personal curatenie / Camerista Zona Cora Pantelimon sau OborCăutăm 3 cameriste cu experiență pentru a se alătura echipei noastre. Aceste poziții vor juca un rol esențial în menținerea standardelor ridicate de curățenie și confort pentru oaspeții noștri.Candidatul Ideal: Experiență anterioară în domeniul curățeniei, preferabil într-un mediu hotelier Atitudine pozitivă și atenție la detalii Abilitatea de a lucra eficient într-un mediu cu ritm rapid Capacitatea de a respecta normele stricte de igienă și curățenie Abilitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficientDescrierea jobului Responsabilități: Curățarea și întreținerea camerei de hotel conform standardelor noastre Schimbarea lenjeriei de pat și a prosoapelor Asigurarea unui mediu de cazare curat și plăcut pentru oaspeți Comunicarea eficientă cu echipa pentru a menține un flux de lucru eficient Reacționarea promptă la cererile speciale ale oaspeților și la orice probleme legate de curățenieBeneficii: Oportunita
NEXT HOSPITALITY S.​R.​L.​

Manager SiguranȚĂ Şi SĂnĂtate În MuncĂ


Candidatul ideal Studii superioare tehnice Experiență în domeniul SSM - minim 3 ani (post similar) Absolvire cursuri în domeniul siguranței si sănătății în muncă Alte diplome în domenii precum SSM, PSI constituie avantaj Cunostințe solide de legislație specifică Cunostințe bune de operare PC Limba engleză nivel mediu Capacitate bună de comunicare și de relaționare Capacitate de sinteză și analiză Spirit de observație, atenție la detalii.Descrierea jobului coordonează, organizează și urmărește activitatea din punct de vedere SSM coordonează, implementează și verifică aplicarea politicilor companiei și a legislației specifice domeniului SSM pentru toate locurile de muncă coordonează, implementează, verifică și auditează cerințele sistemului de management al companiei în domeniul SSM realizează documentațiile prevăzute de legislația specifică pentru buna funcționare a activitații de SSM și PSI. realizează revizuirea proiectelor și pregătirea planurilor specifice pentru fiecare dintre acti
UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD SRL

Junior Broker Asigurare


Candidatul ideal Junior Broker de Asigurare – BucurestiCe vei face ?Inveti care sunt pericolele cele mai dese si cele mai grave care pot spulbera visurile fiecaruia dintre noi; Afli care este visul fiecarui client si il ajuti sa se decida de ce riscuri trebuie sa il protejeze; Ii prezinti si explici produsele si serviciile de asigurare care il pot ajuta; Emiti politele de asigurare alese, incasezi primele si intocmesti toata documentatia necesara incheierii corecte a contractelor de asigurare; …..astfel te asiguri ca visul va continua sa exite, indiferent de neprevazut!De ce ai nevoie pentru a avea success?Studii superioare in derulare/finalizate;Minim 6 luni experienta in munca;Bune abilitati de comunicare, calm, curiozitate, dorinta de a ajuta, atentie la detalii si, nu in ultimul rand, ambitia de a-ti implini visurile😊Descrierea jobului Jr Broker de Asigurare – BucurestiCe vei face ?Inveti care sunt pericolele cele mai dese si cele mai grave care pot spulbera visurile fiecaruia din
OTTO BROKER DE ASIGURARE SRL

Recrutor Internațional (hibrid)


Candidatul ideal - Diplomă de licență în Resurse Umane, Administrarea Afacerilor sau un domeniu conex.- Înțelegerea puternică a piețelor globale ale muncii și a nuanțelor culturale.- Abilități excepționale de comunicare și interpersonale.- Competență în utilizarea software-ului și instrumentelor de recrutare.- Abilitatea de a se adapta la prioritățile în schimbare într-un mediu cu ritm rapid.- Buna cunoastere a limbii engleze; Alte abilități multilingve sunt un plus.- Experienta ca recrutor, constituie un avantaj.Descrierea jobului Despre job:În calitate de recrutor internațional, veți fi responsabil pentru identificarea, atragerea și selectarea talentelor de top pentru a satisface nevoile de angajare ale clienților noștri internaționali. Clienții noștri se află în Olanda. Acest rol oferă o oportunitate unică de a lucra într-un mediu dinamic și multicultural, având un impact semnificativ atât asupra carierei candidaților, cât și asupra succesului clienților. Responsabilități cheie: Tal
TEMPORALES HOLANDA RECRUITMENT SL

Back Office Support


Candidatul ideal Persoana dinamica, cu bune cunostinte de comunicare si relationare, atentie distributiva, capacitate de luare a deciziilor; Persoana organizata, cu bune abilitati de analiza; Studii superioare: Contabilitate/Management; Experienta in domeniu minim un an; Cunostinte MS Office si de preferat soft contabilitate primara Smart bill; Limbi straine: Engleza mediu-avansat; Atitudine deschisa, prietenuasa, cu capacitate de lucru in echipaDescrierea jobului Pentru pozitia de Back Office Support, vei fi responsabil de urmatoarele task-uri: Intocmirea si completarea documentelor primare, avize, facturi, incasari, plati; Completarea anumitor registre administrative, analizarea stocurilor, verificarea preturilor, pregatirea livrarilor; Introducerea datelor in sistem, si efectuarea operatiilor de verificare a acestora cu baza de date existenta; Operarea datelor in soft-uri specifice: Smartbill, CMR, etc; Mentinerea relatiilor cu clientii si furnizorii- comenzi; Gestionarea situatiilo
SIMPAK SERVICES S.​R.​L.​

Gestionar Depozit Produse Refrigerate Si Congelate


Candidatul ideal -STUDII MEDII FINALIZATE;-EXPERIENTA INTR O POZITIE SIMILARA DE MIN 1 AN;-ABILITATEA DE A LUCRA IN ECHIPA;-CUNOSTINTE DE GESTIONARE A STOCURILOR;Descrierea jobului -PRIMESTE, GESTIONEAZA SI ELIBEREAZA PRODUSELE DIN GESTIUNE;-PARTICIPA LA RECEPTIA CANTITATIVA SI CALITATIVA A PRODUSELOR IN BAZA DOCUMENTELOR DE INTRARE;-VERIFICA SI APROBA INTRARILE SI IESIRILE DIN GESTIUNE;-URMARIREA PROCESULUI DE RETUR A MARFURILOR;-ARANJEAZA MARFA CONFORM SPECIFICATIILOR LOGISTICE;-UTILIZEAZA EFICIENT SPATIUL DE DEPOZITARE A MARFURILOR SI ARANJEAZA MARFA IN DEPOZIT CONFORM REGULILOR DE INTERNE;-EFECTUEAZA INVENTARIEREA PRODUSELOR DIN GESTIUNEA SA CONFORM PROCEDURILOR INTERNE;-COMUNICA SI COLABOREAZA IN MOD CONSTANT CU CELELALTE DEPARTAMENTE ALE SOCIETATII;-OFERA DEPARTAMENTELOR INTERNE ALE COMPANIEI INFORMATII LEGATE DE STOCURI;-MENTINE ACURATETEA STOCULUI FIZIC VS SCRIPTIC;-EVIDENTA PROCESARE, AMBALARE SI LIVRARE A CARNII.OFERIM:-SALARIU ATRACTIV;-BONURI DE MASA;-TRANSPORT DECONTAT;-CO
MARIA FOODNOVA HOLDING S.​R.​L.​

Operator Facturare


Candidatul ideal Compania Maria Foodnova Holding caută un Operator Facturare dedicat și organizat, cu experiență în utilizarea programului SAP, pentru a se alătura echipei noastre. Dacă sunteți o persoană atentă la detalii, cu abilități de organizare și experiență în domeniul facturării, vă invităm să aplicați.Cerințe: Experiență anterioară în domeniul facturării și cunoștințe solide în utilizarea programului SAP constituie un avantaj Abilități excelente de comunicare orală și scrisă. Capacitatea de a lucra cu atenție la detalii și de a respecta termene stricte. Abilitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficient cu colegii și clienții. Orientare către rezolvarea problemelor și atenție la satisfacția clienților. Capacitatea de a lucra in tureDescrierea jobului Responsabilități: Preluarea și centralizarea comenzilor din programul SAP, derularea activității de facturare care susține procesul de livrare și vânzare a întregului pachet de produse alimentare. Răspunderea de buna desfăș
MARIA FOODNOVA HOLDING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 710 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Studii medii/ studiile superioare in domeniul tehnic reprezinta un avantajExperienta in programul WINARHIExperienta relevanta in domeniul tamplariei PVCAbilitati de comunicare & negociereCunostinte de operare PCAbilitati de vanzare si negociereExcelente abilitati de comunicare si lucru in echipaDescrierea jobului RESPONSABILITATI:Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clientiPrezentarea, promovarea si vanzarea produselor noastreIntocmeste oferta in WinarhiUtilizarea platformei CRMParticiparea la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarea comenzilorUrmareste derularea si finalizarea contractelorInformeaza si negociaza clientul despre serviciile oferiteIndruma clientul cu privire la posibilitatile si conditiile de achizitieCE ITI OFERIM?Mediu de lucru dinamic si placutProgram de lucru stabilPachet salarial format din SALARIU FIX+ COMISIONOportunitati de dezvoltare profesionala
MTS SUMMER INTERACTIV SRL

Media netă estimată pe baza celor 3231 de salarii introduse în Salario: 3700 RON/Luna

Agent De Vanzari


Candidatul ideal Cautam AGENT DE VANZARI pentru o firma de productie si lucrari din tamplarie PVC cu peste 20 de ani experienta. Produsele si serviciile sunt realizate folosind utilaje performante la standarde europene.Educaţie solicitată: Studii medii, cunostinte program WinArhi (doar candidatii care detin aceste cunostinte vor fi selectati)Experienţă solicitată: 1 anDescrierea jobului Atributii:Deservește clienții prin vânzarea de produse și satisfacerea nevoilor cliențilorObține comenzi noiAjustează conținutul prezentărilor de vânzăriRealizeaza rapoarte zilnice de apel, planuri de lucru săptămânale și analize lunare și anualeMonitorizează concurența prin adunarea informațiilor actuale ale pieței despre prețuri, produse, produse noi, programe de livrare și tehnici de comercializareRecomandă schimbări în produse, servicii și politici prin evaluarea rezultatelor și a evoluțiilor competitiveRezolvă plângerile clienților prin investigarea problemelor, dezvoltarea de soluții, pregătirea r
HR SPECIALISTS SRL

Media netă estimată pe baza celor 3051 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Operator Calculator In Departamentul De Achizitii


Candidatul ideal NE MARIM ECHIPA!Cautam 2 operatori de calculator pentru departamentul de AchizitiiDaca ai:- un nivel mediu de cunoastere a limbii Engleze;- studii superioare finalizate;- bune cunostinte de operare PC.Descrierea jobului Vei:- identifica, evalua si selecta potentiali furnizori;- negocia contractele de furnizare;- prospecta piata de profil in vederea optimizarii stocurilor;Ce pachet de beneficii iti oferim ?- contract individual de munca pe perioada nedeterminata;- salariu motivant + tichete de masa in valoare de 600 lei + bonusuri lunare- renegociere salariu dupa perioada de proba de 3 luni de zile;- program de lucru: Luni-Vineri, 08:30-17:30; o ora pauza de masa- oportunitati de avansare bazate pe propriile rezultate;- telefon de serviciu;- laptop de serviciu.Asiguram transport!Te asteptam cu drag in echipa noastra!
GLOBAL PLAST SRL

Contabil


Candidatul ideal Locatia postului vacant este sediul Avia Motors - Punct de lucru Pantelimon (Bd. Biruintei 39, Pantelimon, Ilfov).Studii economice superioare;Experienţă anterioară pe un rol similar- reprezintă un avantaj;Cunostinte de legislatie din domeniul financiar - fiscal;Cunostinte de contabilitate financiara si de gestiune;Cunoştinţe temeinice de utilizare a pachetului MS Office;Atentie la detalii şi acuratete in realizarea lucrarilor;Promptitudine şi eficienta in efectuarea lucrarilor;Capacitate de organizare.Descrierea jobului Inregistrarea corecta si la timp in evidenta contabila a tuturor documentelor/operatiunilor financiar-contabile cu respectarea legislatiei in vigoare si conform politicilor contabile agreate de companie.Verificarea documentelor justificative care se inregistreaza in contabilitate sau in baza carora se efectueaza inregistrarile.Verificarea/corectarea inregistrarilor contabile, realizarea rapoartelor de control si reconcilierea soldurilor contabile cu cel
AVIA MOTORS SRL

Media netă estimată pe baza celor 6457 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 178 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.