Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

409 Locuri de Munca in Voluntari - Joburi in Voluntari

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

409 Locuri de Munca in Voluntari - Joburi in Voluntari

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Voluntari si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Voluntari si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Receptie Marfa - Depozit Stefanestii De Jos


Candidatul ideal Vino alături de PENNY.!Suntem aici ca, împreună cu tine, să ajutăm clienții și să creăm o atmosferă plăcută în magazinele noastre.Poti face si tu parte din echipa noastra daca: esti absolvent de studii medii; ai experienta in verificarea marfii (constituie un avantaj); ai experienta in verificarea calitativa a sortimentatiei de legume/fructe constituie avantaj (valabil pentru departamentul de receptie legume/fructe); te consideri o persoana serioasa, organizata si responsabila; ai dorinta si interes in ceea ce priveste autodezvoltarea; ai capacitatea de a lucra in echipa dar si independent;detii bune abilitati de comunicare;Descrierea jobului Rolul tau va presupune sa: efectuezi receptia cantitativa si calitativa a marfii conform procedurilor; efectuezi corectii pe avize in cazul in care se constata diferente intre cantitatea fizica si cea avizata; refuzi marfa in cazul in care aceasta nu corespunde din punct de vedere cantitativ si calitativ, din punct de vedere al im
REWE ROMANIA SRL

Asistent Comunicare Multinationala Si Operator Calculator


Candidatul ideal Sunteti in cautarea unui job care sa va motiveze si va doriti un mediu deosebit de lucru?Ambitia va caracterizeaza si va doriti un job cu standarde inalte, intr-un mediu business, sub indrumarea unor profesionisti?Va invitam sa aplicati pentru oricare din pozitiile disponibile, ”Operator computer departament vanzari” si ”Asistent comunicare clienti” dar puteti fi selectat/a si pe alte pozitii asemanatoare din diverse departamente unde activitatea principala se desfasoara pe computer.Sunteti in primii ani de experienta in munca, sau in anii de masterat cand aveti timp pentru a munci in program full-time? Sunteti persoana pe care o cautam, puteti aplica la unul din posturile oferite!Dorim o persoana motivata, la inceput dе cariera (tinerii absolventi cat si masteranzii cu disponibilitate de munca sunt candidatii ideali, dornici sa invete rapid si sa evolueze in cariera), amabila, care sa aiba abilitati dе comunicare, sa cunoasca limba engleza si sa fie capabila sa lucrez
AGENTIA DE FOTOMODELE SEQUOIA MODELS S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Absolvent studii superioare de preferinta, studii economice, socio-umane, resurse umane sau administrarea afacerilorExperienta minim 2-5 aniCapacitatea de a gestiona simultan mai multe activitati de executie si managementCapacitate de organizare si prioritizare a listei de activitati zilniceInitiativa in eficientizarea/imbunatatirea sistemului de implementareBune abilitati de comunicare scrisa si verbalaFluenta in vorbirea limbii englezeDescrierea jobului Responsabilitati:Receptionarea, redactarea și expedierea corespondenței administrative sau de rutinăColectarea informațiilor relevante despre orele lucrate, concediile și alte date legate de timpul de lucru pentru fiecare angajatAsigurarea exactității și corectitudinii informațiilor în documentele pregătite pentru plățile salarialePregătirea și actualizarea documentelor administrative, cum ar fi rapoarte, prezentări sau foi de calculCunostinte nivel mediu-avansat de Microsoft, in mod special ExcelGestionarea și actual
AMAG CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4073 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Director Si Adjunct De Magazin


Candidatul ideal Ce asteptari avem:Leadership, bune abilitati de management si de coordonare a unei echipe;Bune abilitati de comunicare, relationare, planificare, organizare;Orientare catre rezultate si catre clienti;Abilitatea de automotivare si de motivare a echipei din subordine;Bune abilitati de operare PC, Microsoft Office;Capacitate mare de munca si de prioritizare a task-urilor;Fire corecta, responsabila, analitica, atitudine pro-activa;Experienta in vanzari de minim 2 ani, experienta pe un post similar - 1 an;Atestat de stivuitorist, reprezinta un avantaj;Studii medii de specialitate - în domeniul medicinei veterinare, medicinei umane, farmaciei, chimiei, biologiei, reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati:Coordoneaza si participa activ in toate activitatile magazinului;Planifica, aplica si monitorizeaza strategiile implementate pentru atingerea target-urilor;Monitorizeaza activitatea de vanzare si evolutia vanzarilor, intocmind rapoartele de vanzari la timp;Se
FRESSNAPF ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent Departament Consultanta Si Evaluare


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui asistent pentru departamentul de consultanță și evaluare, care să se alăture echipei noastre din cadrul unei companii de prestigiu din domeniul imobiliar. Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și pasionată de piața imobiliară, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine.Cerințe:Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare în domeniul economic sau imobiliar;Cunoștințe solide de operare PC (Microsoft Office, Excel);Abilități excelente de comunicare și organizare;Atenție la detalii și capacitate de analiză;Experiență anterioară în domeniul imobiliar reprezintă un avantaj.Redactare documente – cunostinte medii Microsoft Office – Excel, Word;Disponibilitate deplasare in interes de serviciu (ocazional);Permis de conducere categoria B;Absolvent sau an terminal facultate (tehnic, economic sau drept)Descrierea jobului Responsabilități:Asistarea consultanților imobiliari în activitățile de evaluare și consultanță;Colectarea și
PROPERTY VALUATION MANAGEMENT S.​R.​L.​

Junior Accountant With English


Candidatul ideal •Bachelor’s degree preferred;•Previous experience in working with ERP, preferably SAP FI module, is a plus;•English level min B2, other European language highly beneficial;•Basic knowledge of Microsoft Office package (Excel, Word, Power Point, Outlook etc.);•Strong attention to details;•Strong communication skills, both verbal and written;•Ability to work independently and adapt to a fast-changing environment;•Ability to perform routine activities but also able to juggle multiple activities and deadlines during the day depending on the size of the assigned country and the period within the month (eg. Month end closing);•Self-motivated, enthusiastic, meticulous, and result-oriented.Descrierea jobului Working with the SAP platform to: process invoices, credit notes, etc. from suppliers or vendors and accurately investigate and allocate them; Ensure accuracy and timeliness of postings in the dedicated systems; Perform variance analyses, reports and preparing account recon
DB SCHENKER GBS BUCHAREST S.​R.​L.​

Consultant Vanzari Specialist Anvelope Si Jante


Candidatul ideal Este timpul sa ne marim echipa!Grija pentru clienti trebuie sa fie in fiecare interactiune: de la plasarea unei comenzi, procesarea acesteia, oferirea unor indrumari specializate, si pana la livrarea si/sau returnarea produse.Suntem motivati sa performam pentru noi, cat si pentru clientii nostri. Calatoria va fi complexa si este nevoie sa iesi din zona ta de confort. Vom invata impreuna, vom gasi solutii si vom fi determinati sa generam rezultate. Nu este usor, dar rolul nostru este sa incercam, sa investim pasiune, sa crestem si sa reusim.Te regasesti in descrierea de mai jos?- O persoana tehnica sau deschisa sa asimileze aceste cunostinte;- Abilitati de comunicare cu clientii;- Abilitati de multitasking;- Capacitate ridicata de concentrare;- Atitudine pozitiva, flexibilitate si rezistenta la stres;- Proactivitate;- Orientare catre client si foarte mare atentie la detalii;- Perseverenta/putere de convingere;- Asumare responsabilitati;- Timbru vocal placut si usurinta
WEBTRADE MARKETING SRL

Coordonator Locatii Partenere Enel


Descrierea jobului Dacă ești o persoană entuziastă, orientată către rezultate, pasionată de vânzări, capabilă să conducă o echipă de succes și îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică și motivată, te invităm să te alături echipei noastre și să contribui la creșterea afacerii de Retail.Beneficii: Oferim pachet salarial competitiv, în concordanță cu experiența și competențele tale; Tichete de masă; Abonament clinică medicală; Autoturism de companie; Laptop, Telefon; Oportunitatea de a lucra într-o companie de top, alături de profesioniști talentați și pasionați; Mediu de lucru în care poți contribui cu idei și soluții inovatoare; Traininguri și programe de dezvoltare personală, pentru a-ți îmbunătăți constant abilitățile și cunoștințele;Te așteptăm sa fii parte dintr-o poveste de succes în industria energiei, dacă: Ai minimum 2 ani experiență în vânzări, coordonare echipe, people management, trainer, in industrii precum: Retail, Energetică, Telecom - reprezintă avantaj; Deții pe
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Asistent Medical


Candidatul ideal Asistent/a medical/a: studii de specialitate, asistent medical generalist;- AVIZ DE LIBERA PRACTICA si ASIGURARE MALPRAXIS VALABILA, obligatoriu;- excelente abilitati de comunicare si relationare;- persoana empatica, dinamica, activa;- capacitate de planificare si organizare;- asistent care sa cunoasca regulile standard de sterilizare, curatenie si igiena si sa le puna in practica;- responsabilitate, seriozitate si spirit de echipa.Descrierea jobului Responsabilitati:- pregatirea cabinetelor medicale cu tipizatele si consumabilele medicale necesare desfasurarii consultatiei/ interventiei medicale;- sterilizarea, pregatirea instrumentarului, a aparaturii necesare si asistarea medicului pe parcursul interventiilor;- efectuarea de proceduri medicale si tratamente la recomandarea medicului;- recoltarea de probe pentru diverse analize medicale;- participarea la educatia medicala a pacientului;- raspunde de desfasurarea activitatii medicale conform competentelor detinute si
SKINEXPERT SRL

Media netă estimată pe baza celor 3508 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Topograf/​geodez


Candidatul ideal · Cunostinte utilizare statie totala si GPS;· Cunostinte utilizare softuri specifice-AutoCad, Office ...· Permis de conducere categoria B;· Abilități de comunicare și colaborare eficientă în echipă.Descrierea jobului · Intocmire documentatii cadastrale (prime inregistrari, dezlipiri , alipiri , actualizari......)· Realizarea ridicarilor topografice· Realizarea trasării elementelor construcțiilor;· Pregătirea datelor pentru trasarea în teren;· Procesarea și prelucrarea datelor colectate în teren,· Trasarea axelor construcțiilor conform proiectului;· Extragera elementelor din proiect și trasarea lor în șantier
COMPASLAND S.​R.​L.​

Secretar(a) /​ Asistent Manager


Candidatul ideal ZONA - PIPERA, VOLUNTARITu ai putea fi ocupantul postului, daca poti sa oferi:- studii superioare: de preferat studii in domeniul filologie, limbi straine;- experienta: minim 2 ani pe un post similar.- bune cunostinte si deprinderi de operare PC.- cunostinte de limba engleza la nivel avansat.- capacitate organizatorica;- capacitate de relationare cu alte persoane;- capacitate de analiza, evaluare, corelare si sinteza a informatiilor;- spirit organizatoric, spirit de observatie, atentie distributiva, viteza de reactie;- orientarea catre client, discutii cu clientii, atat la telefon cat si la birou- organizarea actelor la birou- implicare activa in cadrul firmei- disponibilitate pe telefon si in afara programului- disponibilitate de a lucra ocazional si in weekend- atentie la detalii și abilitați de comunicare;- seriozitate și lucru in echipa;- abilitate generală de învățare;- realizarea activitatilor administrative si de protocol- redactarea si arhivarea documentelor;-
CGA HOME CONSULTING SRL

Contabil Senior


Candidatul ideal Grup de firme import, productie, comert produse accizabile (bauturi alcoolice) angajeaza contabil senior.Ce ne dorim de la tine: Cunoștințe solide de legislație; Experienta anterioara in domeniu de minim 8 aniDescrierea jobului Responsabilitati: Evidență contabilă completă, supervizarea și organizarea departamentului de contabilitate în cadrul fiecărei societăți; Întocmirea balanței de verificare ( analiza și certificarea soldurilor din balanță); Întocmire bilanț contabil; Întocmirea și depunerea declarațiilor ( ANAF, VAMĂ, MEDIU, RETURO, etc.); Resurse umane / contracte de muncă / Revisal / întocmirea statelor de salarii; Analiză financiară / pregatire diverse situații solicitate de departamentul de vânzări.Beneficii: Salariu: 15.000 RON net/lună; Tichete de masă; Mediu de lucru stabil, plăcut și dinamic.
TARGET MEDIA INTERNATIONAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 226 de salarii introduse în Salario: 5232 RON/Luna

Expert Contabil


Candidatul ideal Grup de firme import, productie, comert produse accizabile (bauturi alcoolice) angajeaza contabil autorizat / expert contabil.Ce ne dorim de la tine: Cunoștințe solide de legislație; Experienta anterioara in domeniu de minim 8 aniDescrierea jobului Responsabilitati: Evidență contabilă completă, supervizarea și organizarea departamentului de contabilitate în cadrul fiecărei societăți; Întocmirea balanței de verificare ( analiza și certificarea soldurilor din balanță); Întocmire bilanț contabil; Întocmirea și depunerea declarațiilor ( ANAF, VAMĂ, MEDIU, RETURO, etc.); Resurse umane / contracte de muncă / Revisal / întocmirea statelor de salarii; Analiză financiară / pregatire diverse situații solicitate de departamentul de vânzări.Beneficii: Salariu: 15.000 RON net/lună; Tichete de masă; Mediu de lucru stabil, plăcut și dinamic.
TARGET MEDIA INTERNATIONAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 229 de salarii introduse în Salario: 5265 RON/Luna

Operator Automate Cafea Si Snack Bucuresti


Candidatul ideal Angajam operator automate cafea&snack!Cautam o persoana dinamica, serioasa si usor adaptabila, cu orientare catre performanta.Cerințe : permis conducere categoria B nu este necesara experienta intr-un post similar, ne ocupăm noi sa inveti :D seriozitate si deschidere la nou responsabilitate si promptitudineDescrierea jobului Postul presupune vizitarea in vederea alimentării si întreținerea automatelor de băuturi calde si aparatele de snacks/ bauturi racoaritaore si sandwich-uri amplasate in diferite locații;Avantaje : salariu atractiv, cu posibilitate de marire in funcție de performanta masina de serviciu stabilitate la locul de munca, contract de munca pe perioada nedeterminata; posibilitate de promovare in cadrul companiei program de lucru avantajos Salariul poate fi negociat in functie de experienta si in functie de realizarile personaleDaca te-am convins, aplica si poti incepe o cariera de succes alături de oameni faini!
KLF LOGISTICA SI DISTRIBUTIE SRL

Asistent Manager (cu Competente De Contabil Primar)


Candidatul ideal - studii superioare, de preferat economice, juridice, resurse umane;- cunoasterea pachetul Microsoft Office, in special EXCEL, nivel avansat;- cunoașterea limbii engleze la nivel avansat - CONDITIE de angajare;- eperienta in contabilitate primara;- experienta in achizitii reprezinta un avantaj;- disponibilitate pentru deplasari interne si externe, peste 30% din timp;- persoană atentă, organizată, implicată și serioasa. Descrierea jobului - Responsabil cu mentinerea si dezvoltarea relatiei de colaborare cu furnizorii de produse, urmarind derularea corespunzatoare a contractelor comerciale (din punct de vedere al conditiilor comerciale, tehnice, financiare etc);- este implicat in procesul de achizitie de la furnizori a produselor;- Pastreaza legatura cu Vama;- Intocmeste contracte cu fabrici internationale;- Verifica respectarea termenelor de livrare contractuale;- Intocmeste corespondenta permanenta cu furnizorii interni si externi de marfa ai grupului in legatura cu pr
HAUSBERG ROMANIA S.​R.​L.​

Personal de Serviciu Voluntari Eroilor 4h (f/​m)


Impreuna suntem Lidl, Angajator de Top in Romania si Europa pentru al saptelea an consecutiv. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Contam pe tine sa te ocupi de curatenia din interiorul si exteriorul magazinului, cu precadere in grupurile sanitare si parcare, dar si pe sala de vanzare; Contam pe tine ca te vei ocupa de strangerea ambalajelor de carton si folie aflate pe sala de vanzare si ca vei asigura nivelul optim al consumabilelor; Colegii conteaza pe tine sa asiguri curatenia si igienizarea aparatului de reciclare (RVM) si a incintei in care acesta este plasat, precum si a spatiilor de colectare selectiva. Oferta noastra Venit mediu brut lunar de 3950 RON raportat la norma de lucru mentionata in anunt (include salariu brut, tichete de masa, prime, bonusuri si sporuri). Tr
Lidl Romania

Consultant Vanzari Online Rent-a-car


Candidatul ideal Îți place să îți atingi obiectivele, să urmezi strategii și să știi să identifici nevoile clienților tăi?WLC RENT A CAR recrutează un Consilier Vânzări Online Rent-a-Car!Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:- să fii proactiv în comunicare și în acțiunile tale- să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci- să urmezi pașii de proces și să obții rezultatele bugetate- să nu te plictisești când ai de gestionat și de reținut informații specifice repetitive- să fii puternic orientat către clientDescrierea jobului Programul de lucru este in ture, Luni - Duminica. Jobul este full remote cu mentiunea ca perioada de training se va desfasura in program hibrid ( 2 saptamani)Competențele cheie pe care le căutăm: ai cel puțin 1 an experiență în domeniul vânzărilor online/prin telefon stăpânești foarte bine tehnici de vânzare și negociereReprezintă un avantaj, dacă ai experiență de lucru în domeniul auto.Iată, în mod concret ce vei face: Vei verifica solicit
WLC EXPERT SERVICES SRL

Secretar Birou Notarial - Experienta In Domeniul Notarial


Candidatul ideal Secretar notarial cu experiență în secretariat.Descrierea jobului Secretarul va trebui sa facă muncă de secretariat, sa înregistreze în registre, să răspundă la telefon, să preia documente de la clienții, să trimită și să răspundă la email-uri, etc. Va trebui sa fie capabil sa desluseasca raporturile reale dintre părți și sa dea lămuriri in acest sens. Programul biroului este de luni pană joi de la 9-17, iar vineri de la 9-16. Cautam o persoană dinamică, cu spirit de echipă și implicată.
BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL BEANGA STELUTA LEONTINA

Client Service Manager


Candidatul ideal CLIENT SERVICE MANAGERCerinte:Experienta minim 3 ani in vanzari, in domeniu similar (servicii trade marketing, publicitate, BTL)Studii superioare finalizateCunostinte avansate de operare PC (Internet, MsOffice)Abilitati de comunicare, relationare interpersonala si negociereCapacitate de organizare a activitatii individualeCunostinte limba engleza, nivel avansatOrientare catre performanta si rezultate, atat individuale cat si la nivel de echipaPermis de conducere categoria B Descrierea jobului Responsabilitati:Menține contactul cu reprezentanții clientului;Urmărește îndeplinirea obiectivelor pentru fiecare cont alocat;Vine cu soluții proactive pentru dezvoltarea clienților alocați;Identifica clientii potentiali in vederea semnarii si derularii contractelor de furnizare a serviciilor oferite de companie;Promoveaza o imagine pozitiva a companiei in relatia cu clientii si prospectii contactati in activitatea pe care o desfasoara in fiecare zi;Raspunde de atingerea targetul
TRADE MARKETING EXPERT SRL

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Consultant Vânzări - Consumer Electronics - Samsung RomÂnia


Descrierea jobului Dacă ești o persoаnă dinаmică cu inițiativă, sociabilă și îți dorești sа lucrеzi într-o companie cаrе îți oferă oportunitatea de te dezvolta profesional, de a te autodepăși și de a performa din pasiune, Cariera ta poate Re/Începe aici!Suntem o echipă cu experiență, dornică să îți acorde suport iar Tu să ne completezi cu următoarele: Să fii pasionat de tehnologie și să ai o atitudine pozitivă; Să fii un bun ascultător, dar și să comunici eficient atât cu noi, cât și cu clienții noștri; Să fii deschis și dornic să înveți atât din teorie, dar și din experiențe; Să empatizezi cu clienții și să le prezinți cele mai potrivite soluții în raport cu nevoile lor; Să fii implicat și responsabil în tot ceea ce faci și orientat către rezultate; Să cunoști limba engleză, la nivel mediu/avansat; Să ai cunoștințe de utilizare a pachetului MSOffice, la nivel mediu.Echipa SAMSUNG ROMÂNIA îți va oferi: Suport în procesul de induction - vom fi lângă tine dacă vei întâmpina dificultăți ș
INSTORE POWER PROVIDER SRL
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.